Kevyet miesten kengät shortsien kaveriksi

haluukenkät

Nyt on tullut pyörittyä koko kaupunki läpi etsien jotain sporttisen kasuaalisia kevyitä miesten kenkiä shortsien kaveriksi ja vain yhdet tullut vastaan mitkä olisin ostanut mutta väri ei iskenyt ja muita ei ollut varastossa. Varvassandaaleihin en suostu koskemaan jos en ole menossa esim. rannalle.

Hakusessa on siis jotain tyyliin merrell trail glove (http://www.merrell.com/US/en-US/Product.mvc.aspx/22875M/50390/Mens/Barefoot-Trail-Glove). Näyttää melko sporttisilta mutta ei kuitenkaan sellainen perus lenkkikenkä, joita en panisi jalkaan kuin lenkillä. Aika kevyt saisi myös olla. Tuntuu tyhmältä (ja hiostavalta) tunkea jalkaan noita perus kävelykenkiä missä on sentin kerros pehmusteita jokapuolella.

Pitääkö tässä nyt sitten käydä tilaamaan kenkiä netistä ja arpoa kokojen kanssa vai olisiko jotain hyviä ehdotuksia? Ehkä joku onnistuu ylipuhumaan minut laittamaan jalkaani jotain muuta.

11

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................
      • turhaa mainontaa

        Ei sinnepäinkään. Brandokset näyttävät kipsatun nilkan peittämiseen tarkoitetuilta suojajalkineilta....


      • ....................
        turhaa mainontaa kirjoitti:

        Ei sinnepäinkään. Brandokset näyttävät kipsatun nilkan peittämiseen tarkoitetuilta suojajalkineilta....

        Nuo ei ole mitkään Brandokset. Onko sellaista merkkiä olemassakaan? Camper on erittäin tunnettu ja laadukkaana pidetty merkki maailmalla, Suomessa ei ilmeisesti niinkään.


    • haluukenkät

      Ei ehkä ollut mitä hain kuten sanoitkin. Nahkakengät ovat ainakin omasta mielestäni asteen verran "asiallisemmat" kengät kun hakusessa on kuitenkin sellainen rennon tyylikäs hiukan ehkä sporttinen tyyli.

      Muuten kyllä käytän nahkakävelykenkiä esimerkiksi farkkujen kanssa paljonkin. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta.

      • ....................

        Joo noista kuvista ei oikein saa käsitystä millaiset nuo on. Eivät ole ns. nahkaiset kävelykengät. En tiedä varmaksi mitä materiaalia on, mutta se on pehmeää ja istuu jalan ympärille upeasti. Olo on lähes kuin paljain jaloin kävelisi. Pitäisi nähdä livenä, että ymmärtäisi paremmin.

        Mutta tosiaan, jos ei ole tyylillisesti sinulle sopivaa, niin ei kannata uhrata enempää harkintaa noihin :) Kerro sitten millaiset löytyi, itsekin pidän kyllä Merrellin lenkkarityylisistä popoista, vaikka tällä hetkellä ei sellaisia kaapista löydykään. Voisin kyllä kesäksi hommata.


      • Zikura
        .................... kirjoitti:

        Joo noista kuvista ei oikein saa käsitystä millaiset nuo on. Eivät ole ns. nahkaiset kävelykengät. En tiedä varmaksi mitä materiaalia on, mutta se on pehmeää ja istuu jalan ympärille upeasti. Olo on lähes kuin paljain jaloin kävelisi. Pitäisi nähdä livenä, että ymmärtäisi paremmin.

        Mutta tosiaan, jos ei ole tyylillisesti sinulle sopivaa, niin ei kannata uhrata enempää harkintaa noihin :) Kerro sitten millaiset löytyi, itsekin pidän kyllä Merrellin lenkkarityylisistä popoista, vaikka tällä hetkellä ei sellaisia kaapista löydykään. Voisin kyllä kesäksi hommata.

        ^nuo linkittämäsi kengät eivät ole yhtään _sporttiset_ joten älä linkittele jos et tajua mistä puhutaan.


      • ....................
        Zikura kirjoitti:

        ^nuo linkittämäsi kengät eivät ole yhtään _sporttiset_ joten älä linkittele jos et tajua mistä puhutaan.

        No voi anteeksi kauheasti tästä suuresta vaivasta ja vääryydestä mikä sinua on kohdannut. Olenpa tarkempi ensi kerralla... *tähän sarkastinen hymiö*


    • kevyet kengät

      Lidlissä myydään 6 eurolla samanlaisia sporttisia miestenkenkiä kuin nuo aloittajan kuvassa olevat, eilen oli tullut hyllyyn. Ohuella kumipohjalla ja ritiläkankaalla vilpoisat ja kevyet kengät.

    • laatukengät
    • converset parhaat

      Hommaa Converset

    • haluukenkät

      Vihdoinkin sain aikaiseksi selata iiinternetin syövereitä ja päädyin sitten tilaamaan merrellin trail glovet. Sitten vain odotetaan ja toivotaan, että ne näyttävät jalassa siltä miltä kuvittelen. Jos ei niin sainpahan ainakin kunnon paljasjalkajuoksukengät. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe