erämies miulle!

Neitokainen22

Mistähän mahtaa löytyä iskettäväksi nuorempi mies joka viihtyy luonnossa? :) Olen 22-vuotias nätti sinkkutyttö, ja huomannut että elämäntyylini menee parhaiten yksiin luonnossa viihtyvän, ehkä eräilyä harrastavan miehen kanssa. Olen kasvanut semmoseen elämään pienestä pitäen, eikä nörtti tai cityihminen oikein pysy matkassani, yritetty on.. Monesti tuollainen erämies on myös rauhallinen ja näppärä käsistään, mitä nyt olen analysoinut. :P Ainakin ihannemieheni olisi sellainen. Huumorintajuinen, leppoisa, liikkuvainen tavallinen mies.

Probleemi tuntuu olevan siinä että tämmöiset ihannemieheni taitaa olla enimmäkseen 50 -vuotiaita :D Mistäs nuorempia versioita löytyisi? En ole mikään metsästäjä tai kuulu mihinkään semmosiin seuroihin joista saattas löytyä mukava mies, tykkään muuten vaan vaeltaa, liikkua luonnossa ja olen aika tekevä nainen enkä venkula. Vinkkejä? Sinkkuus alkaa jo tympäistä ja mielellään löytäisin sellaisen kaverin kenen kanssa voisi olla pidempäänkin. :)

5

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 28v

Onhan meitä, täällä yksi ainakin.

Mistä päin olet? :)

• Neitokainen22

Joensuustahan mie. :) Ehkä täältä päin löytyy kivoja miehiä jostain metsäpuolen kouluista mutta kun sinne ei ole mitään asiaa mennä norkoilemaan niin.. sitten ei. :)

Pitäskö tässä Lappiin muuttaa? :D Siellä tuntuu olevan enemmän samanhenkisiä ihmisiä..

• Sadetanssi85

Minulla ainakin rinkka pysyy selässä. Metsään ihan helpolla eksy ja vaikka eksyisin niin jollakin tavalla toimeen tulisin ja tarvittaessa sinutkin sieltä pois kantaisin ;)

Löytääkö sinut sateenkaaren juurelta vai millä keinolla sinuun saisi yhteyden (Joensuusta itsekin).

• Neitokainen22

Hmm, oikeastaan juuri kyselin itse sitä että missä tämmöiset miehet viihtyy :D Että tietäisin mistä etsiä! No missä sie liikut? :)

Minuun törmää enimmäkseen lenkkipolulla kun olosuhteiden pakosta keskustassa asun, yliopistollakin talviaikaan pyörin.. ja joen rannassa kävelen, se on vähän parempaa Joensuuta. :) Mutta en taida kehata sähköpostiani täällä levitellä, monenlaista hörhöä täällä pyörii.. Lenkiltä on oikeestaan mahdotonta iskeä juuri ketään, kaikki juoksee kovaa eri suuntiin, sitä on turha kenenkään edes ehdottaa :D

• Sadetanssi85

Kyllähän tuota itsekin aina lenkkipolulla käyn, mutta lenkkipolut on vain vähän toisaalla :) Pitää yrittää eksyä joskus sinne päin jos siellä sinunlaisia liikkuu.

Varmaan tälläisiin miehiin sitten törmäilisi todennäköisimmin näissä ulkoilualueilla, mitä näitä nyt on kuhasalo, noljakan polut. Mutta varmaan aika hakuammuntaa se tuollakin on. Ja muuten varmaan aika hyvin tuonne joukkoon sulaudutaan kaupungissa.

Harmi kun ei pysty selkeää ohjetta oikein antamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe