kiinnostavan näköinen nainen lenkillä

säästäkös sitte

kumpikaan ei uskalla katsella liikoja. tekisi mieli sanoo itse hikisempänä naiselle että voiko tulla sulle suihkuun. mutta eikai sitä ensimmäiseksi voi sanoa. .luulee pian sairaaksi.

34

2841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi haloo

      Ihan aiheesta luuleekin sairaaksi.
      Naiset eivät tahdo tulla ahdistelluiksi esimerkiksi lenkkeillessään.
      Moni tuttu nainen on pitänyt lenkkitaukoa, kun joku kiimainen mies on alkanut iskeä jopa lenkkipolulla.

      • herää pahvi

        Öh, tuollaiset arkipäivän tilanteet on juuri hyviä paikkoja ihmisiin tutustumiseen. Ei kaikki hae baareista seuraa.


      • djdtjd
        herää pahvi kirjoitti:

        Öh, tuollaiset arkipäivän tilanteet on juuri hyviä paikkoja ihmisiin tutustumiseen. Ei kaikki hae baareista seuraa.

        NÄIN LÄHESTYT TUNTEMATONTA NAISTA LENKKIPOLULLA:
        - Kehu häntä hyväksi juoksijaksi, kauniiksi, nätiksi tms. Mutta älä sano mitään, mitä et oikeasti tarkoita.
        - Hymyile.
        - Kysy, onko hän sinkku (jos ei ole, sano vain että "ei mikäään ihme" tai muuta vastaavaa ja lähde pois)
        - Esittele itsesi (kerro vähintään nimesi)
        - Kysy, olisiko hän halukas tapaamaan sinua joskus uudelleen esim. lenkkipolulla, kahvilassa tms.

        ÄLÄ TEE NÄIN:
        - Älä tuijota naisen rintoja, peppua tms.
        - Älä ala heti ensimmäisellä kohtaamiskerralla vihjailemaan seksistä tai puhumaan häistä ja lapsista (toki jos sinulla on entuudestaan lapsi, niin voit mainita sen samalla kun esittelet, kuka olet)
        - Älä sano kliseitä iskulauseita, kuten "mitä sinunlaisesi tyttö tekee tällaisessa paikassa?"
        - Älä suutu, jos nainen näyttää torjuvan sinut.


    • rohkea nainen

      ja höpnhöpöä..jos nainen on niin säikky ja tosikko-hommatkoon juoksumaton kotinsa nurkkaan! Mä olen saanut flirttialuja osakseni mutta ne voi kevyellä flirtillä torjua..en sen takia jää kotia jos lenkille tekee mieli ja mies ei lähe mukaani..Kyllä minä en säikähdä jos joku jotakin puhuu...seksuaalinen ahdistelu on asia erikseen ja senkin voi torjua topakasti..olen kierrellyt vuosikaudet pururataa eikä mua ole koskaan seksuaalisesti ahdisteltu..kevyellä flirtillä vaan:) Ihanaa..

      • hjfdtse

        Kuules paavo. Varmasti ei suurin osa naisista tunne oloaan miellyttäväksi jos keskellä metsää tulee joku tulee lähentelemään. Jos vähänkään on järkeä päässä ymmärtää tämän ja lähentelee ympäristössä jossa nainen voi tuntea olevansa turvassa.


      • uddghu

        Suurin osa raiskauksista alkaa sillä että joku pervo alkaa juttusille jossain syrjäisessä paikassa. Varmasti alkaa naisella hälytyskellot soida jos alkaa lenkkipolulla juttelemaan.


    • höpönassu.

      niin mutta kun niin haluis muutakin kuin jutella. usein kemiat kohtaa kun harrastukset ja kropat ok... samat siis

    • kroppa ok

      No höpönassu yrittää sitten eri naisia jututtaa...eikä sitä samaa jos homma ei toimi:)

    • hopihopi

      Haasta juoksukilpailuun ja sitten tahallas häviät. Häviäjä tarjoo proteiinipatukat.

      • Kokeilen!

        ai sanonko niin että patukka on itseasiassa jo mukana? Ja patukan sisältämän proteiiniannoksen voi niellä turvallisin mielin, vaikka lenkki sitten kohta taas jatkuisikin?


      • lenkki tyty
        Kokeilen! kirjoitti:

        ai sanonko niin että patukka on itseasiassa jo mukana? Ja patukan sisältämän proteiiniannoksen voi niellä turvallisin mielin, vaikka lenkki sitten kohta taas jatkuisikin?

        huii..:)


    • vastaavaaaa

      toi on rohkeeta.kukaan kokeillut?

    • lenkkiurho

      kaikkea pitää kokeilla ja joskus toimm ja joskus ei..

    • nyyskis

      Sit vois myös kompastua ja "loukkaantua". Sehän kertoo jo paljon ihmisestä, että jääkö kysymään "sattuiko"? tms.

      • grbgwsgwsg

        Minusta on tyhmää, jos mies kompastuu tahallaan tai tekee muuta muka "vahingossa".

        Teatterit on esiintymistä varten.


    • auttaaaakaaa;)

      niin siis tunkeiluahan se on että juosta kauempaa iini ja jäädä kompastelmaan vierelle? vai mitäs nyt meinasit? tai kimma juoksee vastaan niin käännynkö perään ja kehun että oletpas hyväkuntosen näköne? tai onko pitkä matka edes?

    • mies_44

      "Naiset eivät tahdo tulla ahdistelluiksi esimerkiksi lenkkeillessään."

      Tämä on todellakin erittäin tosi. Olen huomannut että yksin vastaan tuleva nainen ei lenkkipolulla koskaan vahingossakaan katso vastaantulevaa miestä päin vaan suuntaa katseensa metsikköön, kadulle tai muuhun mielenkiintoisempaan kohteeseen jo 5 metriä ennen kohtaamispaikkaa. Todella outoa.

      Monta kertaa olen miettinyt kuka noita tapaamisvinkkejä laatii, joissa usein sanotaan että urheileva mies voisi löytää naisystävän lenkkipolulta. Ilmeisesti tuo ohje on otettu ulkomailta, jossa kokemukseni mukaan tuntemattomat naiset hymyilevät, sanovat "hei", kyselevät tietä tms, on joku joskus jopa läpsäyttänyt "high fiven" ja muutakin tapahtunut...

      Jotenkin yleisemminkin minulla on semmonen tunne että Suomessa naiset on jotenkin kyvyttömiä lähestymään miestä normaalitilanteissa ellei tämä ole joko humalassa tai ole ulkomaalainen, joissa tapauksissa miehen aktiivisuudelle on hyvä "selitys" ja nainen tuntee jotenkin olevansa tilanteen tasalla. Mutta tosiaankin, jos lenkkipolulla jotakin yrität tuntemattomalle naiselle sanoa tai edes hymyillä tai silmiin katsoa niin tämä tulkitaan seksuaaliseksi ahdisteluksi ja häirinnäksi.

      • io7rdsd

        Kotokaupungissa esitetään siveyden sipulia ettei maine mene ja baarista etsitään vaivihkaa joku panokaveri. Etelän seksilomalla avataan urut ja vähän muutakin. Suomalaiset naiset on todella aika avuttomia. Saakohan tässä maassa kukaan nainen sen miehen jonka oikeasti haluaa?


      • rqr

        asiaaa.me miehetkin oomma ihmisiä ja haluumme kattella vastapuolta(näin heterona) toinen on se että naiset kaivaa kännyköitä japuhu jo kaukaa tullessaa kun ovat vähänkään toisista kauempana.


      • grsrgbshb
        io7rdsd kirjoitti:

        Kotokaupungissa esitetään siveyden sipulia ettei maine mene ja baarista etsitään vaivihkaa joku panokaveri. Etelän seksilomalla avataan urut ja vähän muutakin. Suomalaiset naiset on todella aika avuttomia. Saakohan tässä maassa kukaan nainen sen miehen jonka oikeasti haluaa?

        No jos suomalaiset naiset ovat sinulle liian ujoja, kannattaako sitten niitä naisia täältä etsiä? Minusta on hyvä, kun naiset eivät ala joka vastaantulevan miehen kanssa flirttailemaan.


      • kokenutnuori

        Nyt on joku ihminen oppinut elämän faktat!! Ihanaa että en ole ainoa joka on tismalleen samaa mieltä. I love you. EI muutaku ulkomaille hakemaan kun siellä nähtävästi meitä enemmän ymmärretään/arvostetaan ilman että luullaan pervoks,humalaiseks/aineis tai retardiks


      • kokenutnuori

        Nyt on joku ihminen oppinut elämän faktat!! Ihanaa että en ole ainoa joka on tismalleen samaa mieltä. I love you. EI muutaku ulkomaille hakemaan kun siellä nähtävästi meitä enemmän ymmärretään/arvostetaan ilman että luullaan pervoks,humalaiseks/aineis tai retardiks


    • m13+14

      Juuh vähän harmittaa kun tullut eräs sievä tyttö vastaan lenkillä useempaan kertaan tänä kesänä, muttei siihen törmää ikinä missään missä vois alkaa juttelemaan ja selvitellä onko vapaalla jalalla.

      Lenkillä on joo aika vaikea saada edes katsekontaktia sekunniks saati sitten pysäyttää toista ja alkaa juttelemaan. Luulee vielä että koitan raiskata jos semmosta erehtyy tekemään lenkkipolulla...

    • Entäpäjosvain..?

      Toi on hyvä, että otetaan juoksukilpailu ja voittaja tarjoaa proteiini patukan, mutta oisko parempi ehdottaa kahveja, niin tietää nainenkin, että olet kiinnostunut. Ei sitä kaikki tajua.. ;)?

      • ;D

        Vai "proteiini patukan"....enpä tuota nimitysät sille ole ennen kuulluttkaan käytettävän.


    • fisting toe

      juu ei kannata. sä tarviit lääkettä mikä poistaa halut , koska josset kuulu YTM luokkaan tarvitset lääkettä. ainoastaan YTM miehillä on oikeus pariutua.

    • Savon neito

      Jättäisin kaksimielisyydet sikseen! Itse lenkkeilen, enkä kuvittele olevani kovin viehättävä hikisenä jne, ehkä siksikään en ota katsekontaktia vastaan tuleviin. Muhun saattaisi tehota joku "Ihana juoksijatar!" tai "Hyvä meno!" -tyyppinen huudahdus, tai kysymys: "Kuis kulkee?" tai "Mikä on päivän kunto?"

    • wqrwqr

      tyuuota pebaa ei oo kyllä pelkäl lenkil tehty!

    • hiki-pinko

      samaa mieltä savon neidon kanssa, en vilkuile vastaantulevia miehiä lenkillä koska en koe olevani kovin viehättävä hikisenä tukka sutturalla pinkomassa. kyllä mut vois pysäyttää ihan vaan sanomalla et hei moi, oon nähnyt sut täällä lenkillä ja haluisin viedä sut kahville :)

    • juttelemaanvaaaan

      Jos olisin lenkillä ja joku kysyisi, että voiko tulla mun luo suihkuun, niin lisäisin vain vauhtia :D Ellei se olisi sitten ihan selvästi pelkkä läppä, ja juttu jatkuisi siitä vähän asiallisemmin. Muhun toimisi varmaan paremmin ihan pelkkä moi ja kahville / yhteislenkille kysyminen...

    • höh

      Miksei lenkillä oleva nainen koskaan tuu oma-aloitteisesti juttelemaan lenkillä olevalle miehelle?

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      olin kotuseudulla, otin mökin siinä oli hyviä lenkkipolkuja, istuin kumminkin ensi iltana terassilla, näin tutun naisen menevän ohi parin naisen kanssa. kävin kaupassa näin Leenan sanoin juoksit ohi vaaran rinnettä. Tule huommenna juokse ylös vaaran päälle noin klo kahdeksan illalla nauroi noin myöhään katsotaan.
      Olin ylhäällä siellä on pieni koppi katselevat varmaan luontoa tai suojassa sateelta.
      Näin kun Leena tuli ylöspäin ja vauhdilla. istuin ulos odottamaan, nauroi odotitko pitkään annoin viiniä sanoin on ruokaakin ja kaivoin repusta voileipä. huomasin eri asu ohut pusero ja valkoiset housut, istui viereen ilma patjalle, itsekkö puhallit. sanoin itse vieläkin tuntuu.oltiin vierekkäin katseli taivaalle minä Leenaa, pienet rinnat kivasti paidan alle juoksijan lantio pillun huulet komiasti näkyi. syötiin ja juotiin viiniä, kertoi miehestään ja lapsistaan kysyi sitten mitä katsot sanoin olet hyvin säilynyt hymyili eikö muuta. katsottiin toisia ja tuli kiinni suudeltiin sanoin kauniit rinnat myönti halutti koko matkan nostin paidan kuiskas ime jumalauta ime työnsin käden housun sisään veti ne pois kuiskas pane, raapi selkää kuiskas muistan eiih olet isompi kuiskas nai nai eiih tulen tulen vapisi heti tule lisää pillu oli otollaan kuiskas että minä haluan tiukka pylly nousi sanoi ota vuosien edestäanna tulla anna lukesin raapi selkää ja kiljui. Istuttiin kertoi kotona vain normaalia sinä otat kuin väkisin.
      Juostiin alas kohtuu vauhtia huusi mökin kohdalla nähdään. Sain vain kerran ensin vitutti nyt muistelen hyvällä

    • Anonyymi

      Jos nainen kiinnostunut miehen habituksesta lenkillä kyllä hän vilkaisee hymyilee. Metsiin kstsellaan jos ei vois vähempää kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe