Olen kohta lähdössä reilun viikon mittaiselle kesätyöreissulle älyttömän kiinnostavan, minua pari vuotta nuoremman miehen kanssa (olen 24-vuotias kaunis mimmi ja hän siis 22, en mikään vanha puuma vielä toistaseks ole :D). Olen tällä hetkellä sinkku ja seksin puutteessa vähän tietty.. Tämä nuorimies on vapaalla jalalla myös.
Miten saan hänet vieteltyä seksipuuhiin ja muuhun mukavaan, ei nyt ehkä välttämättä vakituiseen suhteeseen silti ku luulen että olemme melkosen erilaisia? Onnekas tilanne sikäli että olemme sinkkuja, minä olen seksikäs ja tämän reissun jälkeen meidän ei tarvii useinkaan nähdä toisiamme :D Eli ei ihan kasvojaan menetä jos menee persiilleen koko homma.. Jotenkin vaan en tiiä mitä tehdä, en kehtaa ehkä suoraankaan ehdottaa kun loppureissun nolottaa.. Pöljää että muuten sitä on aika estoton mutta jos pitää ruveta nuorempaa miestä pokailemaan ilman että menee suoraan asiaan niin mietityttää ja ujostuttaa.. :D Työreissulla on mukana myös joitakin muita ihmisiä kyttäämässä päivisin tekemisiämme.
kuuma työkaveri-mies...
nicole*
0
412
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502