Sanoo , Hes. 37:14 , Tämä lupaus täyttyi juhlallisesti
HELLUNTAIPÄIVÄNÄ. sen kautta , että Pyhä Henki voimallisesti ja runsaasti vuodatettiin opetuslasten ja koko uskovan seurakunnan päälle . Mutta tämä lupaus koskee kaikkia aikoja , se koskee meitäkin , ylistetty olkoon JUMALA ! Sillä Pyhän Hengen lahja on totisesti luvattu kaikille niille , jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen , ks. Joh 7:38-39.
Apt . 2:39.
Kun nyt Herran kansa vielä valittaa : "Meidän Luumme ovat kuivettuneet , Toivomme on mennyttä , me olemme hukassa , vastaa Herra : "Minä annan teihin henkeni , niin että te tulette eläväksi ; ja te tulette tietämään , että minä olen Herra: Minä olen puhunut ja minä teen sen ".
Hed. 37:11, 14.
Tutki vielä, Tähän nähden Hesekielin merkillistä näkyä,
Luvussa 37 . Hänen ensikertaa enneutaessaan alkoivat
kuolleet luut liikkua ja yhtyivät luu luuhunsa sekä peittyivät sounilla , lihalla ja nahalla ," mutta henkeä niissä ei ollut "
Hes. 37:8 aivän niin heräävät kuolleet syntisetkin Jumalan
sanan saarnan kautta tuntemaan syntinsä sekä ikävöimään ja halajamaan armoa . He alkavat liikkua ja
käydä uuden ihmisen kaltaiseksi .
Tämä on tosin jo Pyhän Hengen työtä . Mutta Apt. 8:15-17.
ja 19:1-2. luemme sellaista , jotka eivät kuitenkaan vielä olleet saaneet Pyhää Hengeä , eivätkä vielä edes kuulleetkaan Hänestä , vaikka kyllä jo uskoivat tavallaan.
Sen tähden voidaan kyllä vieläkin Apostolien sanoilla kysyä : saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon.
"Minä annan tihin henkeni , niin että te tulette eläviksi "
18
176
Vastaukset
- Asuat kohilleen
Niin ... nämä mainitsemasi henkilöt, jotka eivät olleet vielä kuullet Pyhästä Hengestä, oli kastettu JOHANNEKSEN KASTEELLA.
Johannes kastoi vedellä parannukseen, kuten tiedämme. Jeesus asetti uudestisynnyttävän kasteen Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, vasta noustuaan ylös kuolleista, ennen taivaaseen astumistaan. - teuta
Aivan niin , vaikka opetuslapsia tämä vielä tarkoitti .
Ettei sen vieraampia .
Tässä , Hesekiel sai vielä käskyn, toisen kerran ennustaa
hengestä : Tule , Henki , neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin , että he tulisivat eläviksi " Hes. 38:9-10.
Samalla tavalla vuodatettiin vieläkin evankeliumin saarnan ja kasteen kautta Herran eläväksitekevä Henki u8skoviin sydämiin , ja vieläkin lahjoittaa Taivaallinen ISÄ rakkaan
Poikansa kautta Pyhän Hengen Lapsilleen , jotka sitä Hä-
neltä anovat ,(Luuk , 11:9-13 ). Niimpä käskeekin Herra Herramme Jeesus meitä anomaan sitä Hänen nimessään
ja vakuuttaa meitä sellaisen Rukouksen kuulemista .
Joh, 16:23.- Jeesus on tie
Opetuslapsia???
Ei tarkoittanut Jeesuksen opetuslapsia. Raamattu ei kerro että heitä olisi kastettu Johanneksen kasteella.
Miksi olisi, he olivat Jeesuksen opetuslapsia ja Johannes julisti tulevaa Kristusta ja kastoi ihmisiä parannuksen kasteella jo ennen Jeesusta!?
Luepa tuostavähän pidempään, niin ehkä ymmärrät ettei kysymyksessä ollut nämä jeesuksen kaksitoista opetuslasta, vaikka heitä oli manittu noin kaksitoista. Tapaus sattui Korintossa. Paavali teki tuon kysymyksen;
"millä kasteella olette kastetut!"
xxxxxxxxxxxxxx
Ap. t. 18:24 Ja Efesoon saapui eräs juutalainen, nimeltä Apollos, syntyisin Aleksandriasta, puhetaitoinen mies ja väkevä raamatuissa.
Ap. t. 18:25 Tälle oli opetettu Herran tie, ja hän puhui palavana hengessä ja opetti tarkoin Jeesuksesta, ...
...mutta tunsi ainoastaan Johanneksen kasteen.
Ap. t. 18:26 Hän rupesi rohkeasti puhumaan synagoogassa. Mutta kun Priskilla ja Akylas olivat häntä kuunnelleet, ottivat he hänet luokseen ja selvittivät hänelle tarkemmin Jumalan tien.
Ap. t. 18:27 Ja kun hän tahtoi mennä Akaiaan, niin veljet kehoittivat häntä siihen ja kirjoittivat opetuslapsille, että nämä ottaisivat hänet vastaan. Ja sinne saavuttuaan hän armon kautta oli suureksi hyödyksi uskoon tulleille.
Ap. t. 18:28 Sillä hän kumosi suurella voimalla julkisesti juutalaisten väitteet ja näytti kirjoituksista toteen, että Jeesus on Kristus.
***) Ap. t. 19:1 Kun Apollos oli Korintossa, tuli Paavali, kuljettuaan läpi ylämaakuntien, Efesoon ja tapasi siellä muutamia opetuslapsia.
Ap. t. 19:2 Ja hän sanoi heille: "Saitteko Pyhän Hengen silloin, kun te tulitte uskoon?" Niin he sanoivat hänelle: "Emme ole edes kuulleet, että Pyhää Henkeä on olemassakaan."
Ap. t. 19:3 Ja hän sanoi: "Millä kasteella te sitten olette kastetut?" He vastasivat: "Johanneksen kasteella."
xxxxxxxxx
***) Ap. t. 19:4 Niin Paavali sanoi: "Johannes kastoi parannuksen kasteella, kehoittaen kansaa uskomaan häneen, joka oli tuleva hänen jälkeensä, se on, Jeesukseen."
xxxxxxxxx
Ap. t. 19:5 Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen.
Ap. t. 19:6 Ja kun Paavali pani kätensä heidän päälleen, tuli heidän päällensä Pyhä Henki, ja he puhuivat kielillä ja ennustivat.
Ap. t. 19:7 Heitä oli kaikkiaan noin kaksitoista miestä. - teuta
Tässä kyllä tarkoitetaan opetus lasia ,,,ei puhuta sinäänsä kasteesta vaan Pyhän Hengen " saamisesta " kylläkin
kasteen yhteydessä . - teuta
teuta kirjoitti:
Tässä kyllä tarkoitetaan opetus lasia ,,,ei puhuta sinäänsä kasteesta vaan Pyhän Hengen " saamisesta " kylläkin
kasteen yhteydessä .Jeesus sanoi te saatte , Pyhän Hengen ei niin monen päivän päästäkään , ja nyt on se päivä. Helluntai.
On vain kulunut 1981v. eli kohta Jumalan kaksi päivää. - Jeesus on tie
teuta kirjoitti:
kasteen yhteydessä .Ei todellakaan tarkoiteta Jeesuksen opetuslapsia, etkö osannut lukea?
Puhutaan selvästi kasteesta, sekä Johanneksen kasteesta jolla kasteut eivät saaneet Pyhää Henkeä, ja sen hälkeen heidät kastettiin Jeesuksen kasteella Isän Pojan ja Pyhän hengen nimeen, jolloin kätten päällepanon yhteydessä he saivat Pyhän Hengen.
Et siis lukenut koko tekstiä, tai sitten et ymmärtänyt siitä mitään??!!
- teuta
Jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä , ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan . Mikä lihasta on syntynyt , on lihaa ; ja mikä hengestä on syntynyt , on henki. Joh. 3:5-6.
Ei meidän , ei meidän , vaan Pyhän Hengen täytyy se tehdä , ei kuitenkaan ilman välikkappaleita , vaan sakramenttien ja evankeliumin julkisen saarnan kautta . Sillä kuin Taivas ja maa ovat luodut alussa , ei minkään oman toimenpiteensä myötä vaikutuksensa kautta, Vaan HERRAN SANALLA JA HÄNEN SUUNSA HENGELLÄ . Ps. 33:6.
Pyhä Henki on meidän perintömme vakuus , hänen omai-
suutensa lunastamiseksi -- Hänen kirkkautensa kiitokseksi.
Ef. 1:14. Eli Ef. 1:13. Kristukseen tekin nyt uskotte kuultuanne totuuden sanan , pelastuksenne evankeliumin.
Häneen uskoessanne te myös olette saaneet luvatun ,
Pyhän hengen sinetiksenne . Nyt tässä jakeessa Hän to-
distaa , että sama Pyhä Henki myös on "meidän perintömme vakuutena."
Mutta tässä ei ole puhe mistään maallisesta perinnöstä , vaan Jumalan lastentaivaallisesta perinnöstä , josta Paavali kirjoittaa Room. 8:17Mutta heidän perintönsä on vielä salattuna ristin varjoon , ja heidän elämänsä Kristku -
sessa on peitettynä kiusausten ja ahdistusten pimeyteen ja ajaksi kätkettynä , niinkuin apostoli on siitä kirjoittanut ,
Kol. 3:3-4.
Kun sielu kuitenkin kaikkien näiden sisällisen ja ulkoisen kiusauksien ja vaivojen alla uskoo Jumalaan armossaan ja
riippuu siinä vastoin kaikkia tunteita , niin se saa jälleen rohkean iloisen Hengen , vapaan mielen ja elämän toivon.
Tämä on sitä mitä Jeesus sanoi opetuslapsilleen ,Joh. 14:16-17.
Tämä Pyhä Henki onkin "meidän perintömme vakuutena ,
Hänen Omaisuutensa lunastamiseksi ", sillä se rohkaisee meitä toivon silmin katsomaan ja odottamaan sitä ihanaa perintöa taivaassa , minkä Jeesus on ansainnut meille, ja varmistaa meitä siitä , että täydellinen lunastus kaikesta pahasta on jo Kristuksessa meille valmistettu , kuin Jumalan sana todistaa , -- - g-yu.iop
"Minä annan tihin henkeni , niin että te tulette eläviksi "
"Minä annan tihin henkeni.. " tuo on varmaan sitä teutalaisuuden aivopieru oppia!- ihimeissään
Normaaliälyinen ihminen kykenee päättelemään, että teutan viestyissä on kirjoitusvirhe. Mikä älinä nousee yhden kirjaimen puuttumisesta!? Tuokin epäinhimillisen halveksiva viesti jonka tweutalle kirjoitit, kertoo siitä mistä sinun uskosi on lähtöisin. Saatanasta.
Sinulla ei ole pienintäkään kykyä vuorovaikutteiseen keskusteluun toisten ihmisten kanssa. Ilmeisesti et itse tajua ollenkaan omaa tilaasi? Noin vakavasti sairasta ihmistä en ole netissäkään koskaan tavannut.
Ihmettelen että vastuullinen internetin sisällöntuottaja ei ole mitenkään reagoinut selvästi mielisairaan ihmisen tuottamiin lain vastasiin viesteihisi.
Tosiasiassa olet katkeroitunut ateisti joka vihaa Jeesuksen omia ja Jumalan pelastavaa sanaa. Missä sinä elät ja vaikutat, siellä on Herra
Jumala kaukana ja Jeesus Kristus on tuntematon. Missä Jeesus on ja vaikuttaa, siellä hänen lempeytensä ja rakkautensa tulee kaikkien tietoon.
Fil. 4:4 Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
Fil. 4:5 Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä. - teuta
Ei ole , kyllä se on sitä örvelöoppia , lue Hes. 37:14.
tarkennetaan vielä , Johanneksen 7:39 ..Mutta sen Hän sanoi
Hengestä , jonka niiden piti saamaan , jotka uskoivat hänee,
Sillä Henki ei ollut vielä tullut , koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu .
Sel. ELÄVÄSTÄ VEDESTÄ ks. Joh. 4:9-15. - Sanat :
"Niinkuin Raamattu sanoo" , eivät tarkoita suoranaista lai -
nausta , vaan sitä , että VT:n erikohdissa on tähän viit-
taavia ajatuksia , kuten Pa. 36:9 -10 ; 63:2. ; Jes. 12:3.
44:3-6.; Jer. 2:13.
Johanneksen sanat: "Henki ei ollut vielä tullut , koska
Jeesus ei vielä ollut kirkastettu " Merkitsevät samaa kuin
Jeesuksen sanat Joh, 16:17 . Pyhän Hengen vuodatus oli tapahtuva vasta Hänen taivaaseen astumisen jälkeen eli Jumalan kirkkauten menemisen jälkeen.
Apt. 2:39 . Sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu ja kaikille , jotka kaukana ovat , ketkä ikinä Herra ,
meidän Jumalamme, kutsuu ."
lue myös : 2:38-42. - f.gh-ji
ihimeissään kirjoitti:
Normaaliälyinen ihminen kykenee päättelemään, että teutan viestyissä on kirjoitusvirhe. Mikä älinä nousee yhden kirjaimen puuttumisesta!? Tuokin epäinhimillisen halveksiva viesti jonka tweutalle kirjoitit, kertoo siitä mistä sinun uskosi on lähtöisin. Saatanasta.
Sinulla ei ole pienintäkään kykyä vuorovaikutteiseen keskusteluun toisten ihmisten kanssa. Ilmeisesti et itse tajua ollenkaan omaa tilaasi? Noin vakavasti sairasta ihmistä en ole netissäkään koskaan tavannut.
Ihmettelen että vastuullinen internetin sisällöntuottaja ei ole mitenkään reagoinut selvästi mielisairaan ihmisen tuottamiin lain vastasiin viesteihisi.
Tosiasiassa olet katkeroitunut ateisti joka vihaa Jeesuksen omia ja Jumalan pelastavaa sanaa. Missä sinä elät ja vaikutat, siellä on Herra
Jumala kaukana ja Jeesus Kristus on tuntematon. Missä Jeesus on ja vaikuttaa, siellä hänen lempeytensä ja rakkautensa tulee kaikkien tietoon.
Fil. 4:4 Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
Fil. 4:5 Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.teuta kyllä tietää pilkkaavan Jeesusta, kuten ennenkin joten se on totuus:
Ja rikollisen kristinuskon tappamia Jeesuksen opetuslapsiakaan ei teuta jätä pilkkaamatta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9926754
teuta
12.6.2011 18:56
Tässä kyllä tarkoitetaan opetus lasia ,,,ei puhuta sinäänsä kasteesta vaan Pyhän Hengen " saamisesta " kylläkin kasteen yhteydessä .
tässä muutama osoitus kun teuta rikollisuuden edustajana kieltää Jumalan ja Jeesuksen Lain:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
tässä teuta valehtelee Jeesuksen Nimeen Jeesusta pilkaten:
"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .'"
Yhdelläkään papilla ei ole Kristiksen antamaa virkaan! Jeesus on nimenomaan kieltänyt uskomasta sellasiin:
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
tässä teuta väärentää Jeesuksen Sanaa Jeesusta pilkaten:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9805716#comment-49043667-view
teuta
16.4.2011 23:12
Matteuksen evankeliumi 5:20 . Hän selosti vuorisaanaa .
Sillä minä sanon teille: teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten , niin te ette pääse taivasten valtakuntaan .
Näin Jeesus opetti yllä olleen asian:
Matteuksen evankeliumi:
5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
JNE.........
tuollaisia teutankaltaisia rikollisuuden murha asetta kumartelevia pikkupiruja on teillä uskovaisia ohjaamassa helvettiin.
Oletko yksi heistä?
- teuta
Ahaa ! joko rauha loppui en paremmin sano .
- näin sen näin
Tuolla ihmisellä ei ole rauhaa ollutkaan. Hänen sisällään palaa tunnistamaton ja sammumaton viha.
Epäilemättä tuo viha joka hänen elämäänsä hallitsee on peräisin hänen ydinperheestään, joko suhteesta äitiin taikka suhteesta isään, - ehkä kumpaankin.
Heikot eväät on poika saanut joka tapauksessa elämäänsä, ja siitä joutuvat kärsimään kaikki jotka tavalla taikka toisella joutuvat hänen kanssaan tekemisiin. Miksi mielisairaiden toimintaa ei rajoiteta internet palvelujen tuottajien toimesta?
Jos nimittäin tällaista tapahtuu niin tekijä voidaan jäljittää. Sen jälkeen nimi mustalle listalle, jolloin kukaan palveluntarjoaja ei enää myy hänelle internet palveluja. - ty.ui-o
näin sen näin kirjoitti:
Tuolla ihmisellä ei ole rauhaa ollutkaan. Hänen sisällään palaa tunnistamaton ja sammumaton viha.
Epäilemättä tuo viha joka hänen elämäänsä hallitsee on peräisin hänen ydinperheestään, joko suhteesta äitiin taikka suhteesta isään, - ehkä kumpaankin.
Heikot eväät on poika saanut joka tapauksessa elämäänsä, ja siitä joutuvat kärsimään kaikki jotka tavalla taikka toisella joutuvat hänen kanssaan tekemisiin. Miksi mielisairaiden toimintaa ei rajoiteta internet palvelujen tuottajien toimesta?
Jos nimittäin tällaista tapahtuu niin tekijä voidaan jäljittää. Sen jälkeen nimi mustalle listalle, jolloin kukaan palveluntarjoaja ei enää myy hänelle internet palveluja.Heikoimmat uskovaisetkin ovat Luder/Lutheria jumaloidessaan joutuneet kärsimään mm. näin Jumalam, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä herra epäjumalaa palvelevien pilkkaajien toimesta. Muistakaa, että itse olette rahoittamassa tätä rikollisuutta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
Suomalaisiakin on herra epäjumalanne käskystä noitarovioilla tapettu joten sitä saatanallisuuden rikollista sivistystä tuette ja pidätte yllä sekä tuette sen rikollisuuden levittämistä muihin maihin.
Jumalan ja Jeesuksen Lain älä tapa käsky on voimassa. Teille sen Lain kieltäminen on perkeleen perisyntisten oppia, taivaassa ei perisyntiä ole.
lestadiolaisten epäjumala on Luder/Luthjer;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9870674#comment-49727652
teuta
3.6.2011 22:36
Kyllä sinäkin jaksat Tuota kivirekeä vetää , eikä paina
yhtään , mutta asiat ei mene lainkaan noin , kun
annat ymmärtää , tarkistappa LUTHERIN tekstit, jossakin
sulla on sata varmaa väärää tietoo , millä sinä koskaan
voit korjata tekemäsi pilaa .
Jos et voi sanoa , niin jää pois kaikkien tähden .
näinkin lestadiolaiset epäjumalansa tunnustaa:
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
jne...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen.
jne....
lestadiolaiset pikku ateistipirut asettavat itsensä epäjumalaa palvelevina rikollisuuden edustajiksi kuten omilla opeillanne olen jo osoittanut.
Mustalla listalla on oleva rikollisten nimet ja minun ja Jumalan Valtakunnan asioita ette tunne eikä sitä tietoa teille anneta.
- teuta
Muuten ihan hyvä , mutta ei hän nytkään OSTA palveluja , vaan paremminkin yrittää myydä . Josko kukaan ostaisi ,
en minä ainakaan , tarvii örvelön mitään palvelua .
Niin kauan kun hän ei ole tarvinnut , Jeesuksen sovinto
verta , sitä priiskoittunutta sovinto verta , joka parmpaa
puhuu kuin Aapelin veri , sillä sekin huusi Jumalalle .
Kostoa kainille , josta on sanottu että kosto on minun ,
Älkää te kostako minä kostan, sanoo :Herra .- ty-ui.o,p
Jumalaa ja Jeesusta sekä Pyhää Henkeä pilkaten on rikollisen kristinuskon ateistipirut kostaneet!!!!
-tappamalla Jeesuksen seuraajat
-ristiretkimurhat raiskauksineen, ryöstöineen jne..
-pakanavainot rikoksineen
-noitavainot rikoksineen
jne...
--
Jeesuksen kertoma vertaus:
27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,
28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.
29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.
TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:
mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
PILKATEN JEESUKSESTA ULOSTETTA RITUAALISESTI TEKEVÄT OVAT AIKANAAN AHTAALLA!
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta. - Teuta
ty-ui.o,p kirjoitti:
Jumalaa ja Jeesusta sekä Pyhää Henkeä pilkaten on rikollisen kristinuskon ateistipirut kostaneet!!!!
-tappamalla Jeesuksen seuraajat
-ristiretkimurhat raiskauksineen, ryöstöineen jne..
-pakanavainot rikoksineen
-noitavainot rikoksineen
jne...
--
Jeesuksen kertoma vertaus:
27 Ja hän otti maljan, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki,
28 sillä tämä on minun perimä; sen Uuden Testamentin malja, jonka tähden monien syyttömien verta vuodatetaan synneistä jotka ei heille kuulu.
29 Mutta minä sanon teille: En suinkaan minä teidän verta juo tästä viinipuun hedelmästä, sitä juodaan verenä siihen saakka, kunnes minä jälleen juon teidän kanssanne viinin viininä, Uuden Liiton mukaisesti, minun maallisen ja sielullisen Isäni valtakunnassa.
TÄSSÄ TIETO ETTÄ KYSEESSÄ ON VERTAUS:
mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
TÄSTÄ SELVIÄÄ ETTÄ NK. pyhä ehtoollinen ON JEESUKSEN PILKKAAMISTA JOSSA HÄNESTÄ TEHDÄÄN ULOSTETTA:
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
PILKATEN JEESUKSESTA ULOSTETTA RITUAALISESTI TEKEVÄT OVAT AIKANAAN AHTAALLA!
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.Matt. 26:26, Ja Heidän syödessään Jeesus otti Leivän , siunasi, mursi ja antoi Opetuslapsilleen ja sanoi : "Ottakaa
ja syökää ; tämä on minun ruumiini".
27 ja Hän otti maljan , kiitti ja antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki ".
28. Sillä tämä on minun vereni , liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi .
On hyvä että et selitäkkään näitä kovin paljon , sillä siinä
voisi käydä noin kun tuossa 29. kohdassa maititset , että
se joka syö ja juo ajattelemmatta , että kysymys on Kris-
tuksen ruumiista ja verestä , voi syödä itselleen Tuomioksi
Mikä auttaa , että uskoo ne sanat todeksi , SINUN EDES-
TÄSI ANNETTU JA VUODATETTU.
- teuta
Jospa örvelö vähän ottaisit onkeen ja .
koettaisit selittää mitkä on sinun mielestä
pilkkaa , tuntuu vain että sinä et tiedä siitä mitään ?
Sulla on sellaiset ajatukset, että muut tekevät pilkkaa
ja sinä et tekisi , se on kuule niin väärä ajatus , että
sinä olet itse tekemässä pilkkaa , kaikista etkä ymmärrä
omaa pahaasi ollenkaan .
Ja vielä noin paljon pitää kailottaa , ei mene perille ,
örvelöllä on vikaa , hän on sotkenut EHTOOLLISEN
ja jonkun toisen asian , häpeä , ei tämä näin mene
uskotko , sulla on vikapää asiat .
kerron kun ehdin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634016Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1281571
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505