Ajattelin näin kauniina aurinkoisena aamuna,sellaista ,joka tässä iässä on mahdotonta,mutta haaveillaan, toivoni olisi 10kg lisää painoa ja saisin syödä ruisleipää, vesi tulee kielelle ,kun mieheni napostelee. kesällä tuntuu olevan jokainen päivä erilainen. 15sm pitkä etana kulki polulla , jossa olin aamulenkillä.
Jos voisit muuttaa ,jotain itsestäsi ,niin mitä,(mikä) se olisi
40
172
Vastaukset
- tii-na-...
piti ihan pysähtyä miettimään mutta enpä osaa sanoa painohan on aina sellainen mihin nainen ei oo koskaan tyytyväinen mutta tällä hetkellä on tosiaan kaikki niin kohdallaan kun voi olla ja jos jotain lähtis muuttamaan uusia puutteita löytys taas jostain muualta elämä hymyilee aurinko paistaa ja kaikki kivoja suunnitelmia on työn alla =))))
- Terveys takaisin
Toiveeni numero 1. että saisini terveyden takaisin. Sitä kun ei ole ollut edes lapsuudessakaan. En siis tiedä terveydenstä yhtikäs mitään, millaista olisikaan olla, jos olisi terve.
No tosta aloittajan ruisleivän syönnistä, tietenkin kiva olis sitäkin syödä, mutta ensisijaisena olis terveyden takaisin saaminen. Sen myötä ruisleivänkin ja muiden ruoka-aineiden syöminen korjaantuisi. Nyt on listalta pois viljat, liha kaikissa muodoissaan, sokeri, hunaja yms. einesteollisuuden tuotteet ja valmiit tuotteet. Kahvi niitä pahimpia taudin aiheuttajia mutta sitä en kaipaa vaikka sieltäisinkin juoda. No ehkä suklaata voisin syödä, jos kofeiinin sietokyky poistuisi. - Oi jos oisin
En mitään, olen hyvin onnekas. Tästä saa varmaan moni sätkyn,mutta kun luin nuo edelliset ja päivittin katselen eristeisia vanhoja, jotka ovat joko mieleltään heilahtaneita tai raajoiltaan tai muuten vaan sairaita, en voi muuta kuin olla kiitollinen. Jos oikein viilaan, ehkä pieni vähennys temperamentissa voisi olla hyvä asia, kiivastuminen on aika rasittavaa. Toisaalta se on hyvin puhdasta energiaa ja auttaa silloin, kun muuten on voimaton. Potkua tulee omasta takaa.
Mitä enemmän tätä elämää elän, olen sitä mieltä,että kaikella on tarkoituksensa, niin pahoilla kuin hyvillä ominaisuuksilla, päivillä ja hetkillä, sattumuksilla ja sillä ettei satu mitään. Niin omituista kuin se onkin. Elämän matto ja sen säikeet, värit ja kuviot ovat ennalta tehtyjä. Jonkin verran voimme itse vaikuttaa joihinkin asioihin, mutta suuret kuviot ovat kohtalon juttuja. Onko tämä oikeudenmukaista, se onkin vaikeampi kysymys, ehkä ei aina ja ehkä niin ei ole tarkoituskaan, jotta jotakin oppisimme. Kuormat ovat erilaisia.
Välillä toivon,että olisin niin tietäväinen,että lottonumerot menisivät oikein ja niillä rahoilla voisin tehdä paljon hyvää yhdelle ja toiselle, joilla on taloudellisesti todella tiukkaa. Mutta kun ei, siinä ei ole minulle suotu onnea. Ehkä en hurskaista toiveista huolimatta osaisikaan hallita suurta rahamäärää vaan sekoaisin tai joutuisin hunningolle. Ehkä tiukoilla olevien kuuluu selvitä itse vaikeuksistaan. Ken tietää. - elämän valtti kortit
Muuttaisin itseni 15 vuotiaaksi alottasin elämän alusta !
Nyt olen liian vanha muuttamaan mitään, näin on hyvä! Haluaisin pitkämielisyyttä ja kärsivällisyyttä lisää, olen temperatiltani sellainen että kaiken pitäisi tapahtua heti, äkki..:(
Niin olihan kysymys itsensä muuttamisesta, terveys ja muu maallinen on lahja, itsensä voittaminen taito..
- onnellisia päiviä
Mitä tässä 60 muuttamaan ei muuta kuin vauhtia lisää, tietenkin nyt täytyy toinen ottaa huomioon -kuherruskuukausi, ehkä matka ihanaan Suomeen tanssin merkeissä.
- Korppis*
Nyt on sellainen tunto, jotta mitään ei tarvitse muuttaa. Sain mökin siivottua aamulla kirkolla mansikkakakun papalle tehtyä.
Aurinko paistaa ja lokit lentelevät rantaveden tuntumassa. Sorsapoikue uiskenteli odottavaisena josko heittäisin leivänmuruj kun kannoin vettä saunaan.Ei ollut uutta eikä vanhaa leipää kun olen ollut maailmalla liehuamassa, mökin jääkaappikin on tyhjä. Lähden nyt kirkolle ostamaan x-tran ja rainbownin tuotteita.
Näläkähän tuo alkaa vatsaa juimimaan. Vaan korvessa olosuhteisiin nähden elo kohillaan. - merihuisku.
kiitos ,eikö olekin mukavaa muistella ja" toivoa" Teidän kansanne tuntuu kivalta keskustella .Onko näin ? ikäisteni palstalle ,kun ei mieli ole ylimmillään.Tuntuu ikä kriisi olevan meneillään. Kaikkeen löytyy kiusaamista. Kerron vielä ei kaikkia raha tee onnelliseksi,lapsena naapurissa oli köyhät orvot lapset ,keuhko tauti vei vanhemmat,15v vanhin 5vkaksos pojat ,keskenään kasvoivat,kansakoulun kävivät ,kunta varmaan vähän auttoi se 15v tyttö huushollista piti huolta,sitten työ elämään savottaan. lotossa kaksosille täyspotti. OSTIVAT KAUPUNGISTA 5KERROKSESTA OSAKKEEN hyppäsivät ikkunasta kuolivat .Ilmeisesti sekosivat.Olkaamme onnellisia ,näin ,ilman täys-osumia. kiitos heta
Ei hätiä mitiä vaikka ikää jo on. Tänään 50 kilsan pyörälenkki meni ilman ongelmia, mitä nyt puun alla jouduin pariin otteeseen sadetta pitämään. Ilma on kuin morsian, jospa tekisin muutaman kilsan hyötyliikuntapyöräreissun vielä illankahussa tuonne maalikylille.
Mutta olisihan se mukavaa olla vaikka nelikymppinen, näillä taidoilla ja elämänkokemuksella. Tietäisin tarkkaan mihin harrastukseen satsaisin - toivottavasti ei töihin enää tarttis...
No, tuo ei onnistu. Entä jos saisin pari alkavaa pystyryppyä kulmakarvojen välistä oikenemaan niin sekin olis eetvarttia?
Pärjään kyllä ihan hyvin näinkin, ihan ilman muutoksia ja korjauksia. Luojalle kiitos, hyvän "majan" olen saanut. Edes kultaa ja mammonaa en kaipaa.- vm...
Ei ollut huono 50km. Olin vanha kun aloin pyöräillä 25--- ja ylös siis olin ikämies, mutta ajoin lisens siis oikeus ottaa osaa kilpailuun, muistaakseni keskinopeus 38km/t minulla oli 42km/t matka oli 10km, melko tasaista, tuuli on hyvin suuri tekijä, tein 200km lenkkejä päivässä. Ne ajat ovat pois, samoin hiihto, nyrkkeily jne. mutta pöyrä on kellarissa ja sen teki minulle hyvin kuuluisa 1970 luvulla ollut, mittojen mukaan, paljon titaania ei paina paljon.
vm... kirjoitti:
Ei ollut huono 50km. Olin vanha kun aloin pyöräillä 25--- ja ylös siis olin ikämies, mutta ajoin lisens siis oikeus ottaa osaa kilpailuun, muistaakseni keskinopeus 38km/t minulla oli 42km/t matka oli 10km, melko tasaista, tuuli on hyvin suuri tekijä, tein 200km lenkkejä päivässä. Ne ajat ovat pois, samoin hiihto, nyrkkeily jne. mutta pöyrä on kellarissa ja sen teki minulle hyvin kuuluisa 1970 luvulla ollut, mittojen mukaan, paljon titaania ei paina paljon.
Sinähän vasta ammattilainen olet. Minua ei saa samaan sarjaan sitten millään. Aloin pyöräillä vasta - hmmm - olenkohan varsinaisesti aloittanut milloinkaan? Joskus 90-luvulla olin suunnilleet sipissä kun olin ajanut osan tämänpäiväisestä lenkistäni. Pikkuhiljaa kun olen lisännyt harrastusta niin matkanteko on aina helpompaa ja helpompaa, vaikka ikää tulee joka vuosi lisää.
Ja mulla on vaan ihan tavallinen ja nyt jo aika vanhakin Tunturi-merkkinen standardipyörä, 7 vaihdetta. Melkein yhtä kevyt (tai painava) ja herkkä on entinen Helkamani, 3 vaihdetta, josta en ole raaskinut luopua ja se on nököttänyt tallissa jo ainakin 10 vuotta.
En tunnista nikkiäsi, vm... oletko mukana meidän leikkimielisessä pyöräilykisassa? Vai poikkesitko palstalle jonkin haun perusteella? Ihan mielenkiinnosta kysyn, tule ihmeellä mukaan jos et ole jo, kun kerran sulla on uskomattoman hieno pyöräkin tallissa odottamassa ;-D
Ja jos vielä tunnustan niin keskinopeuteni reippailupyöräilyssä (matkamittarin mukaan) on jotain 18 km/h, maksiminopeus yhdessä lyhyessä kunnon alamäessä 42 km/h. Eihän meidän ole enää tarpeen piirinenttätyksiä tehdä, kunhan pyöräillään iloksemme ja kunnonkin vuoksi ;-D. Korkeuseroa reitillä on reilusti yli 50 metriä. Eestaas.
Pysy linjoilla ja kerro pyöräilykuulumisiasi. Ketjun kokoonkutsuja on Suvenkorento 123, löydät varmaan, tällä palstalla.
Sorry palstalaiset, rönsyilee vähän ohi aiheen, mutta haitanneeko ;-D ?- demeter
saimaantaka kirjoitti:
Sinähän vasta ammattilainen olet. Minua ei saa samaan sarjaan sitten millään. Aloin pyöräillä vasta - hmmm - olenkohan varsinaisesti aloittanut milloinkaan? Joskus 90-luvulla olin suunnilleet sipissä kun olin ajanut osan tämänpäiväisestä lenkistäni. Pikkuhiljaa kun olen lisännyt harrastusta niin matkanteko on aina helpompaa ja helpompaa, vaikka ikää tulee joka vuosi lisää.
Ja mulla on vaan ihan tavallinen ja nyt jo aika vanhakin Tunturi-merkkinen standardipyörä, 7 vaihdetta. Melkein yhtä kevyt (tai painava) ja herkkä on entinen Helkamani, 3 vaihdetta, josta en ole raaskinut luopua ja se on nököttänyt tallissa jo ainakin 10 vuotta.
En tunnista nikkiäsi, vm... oletko mukana meidän leikkimielisessä pyöräilykisassa? Vai poikkesitko palstalle jonkin haun perusteella? Ihan mielenkiinnosta kysyn, tule ihmeellä mukaan jos et ole jo, kun kerran sulla on uskomattoman hieno pyöräkin tallissa odottamassa ;-D
Ja jos vielä tunnustan niin keskinopeuteni reippailupyöräilyssä (matkamittarin mukaan) on jotain 18 km/h, maksiminopeus yhdessä lyhyessä kunnon alamäessä 42 km/h. Eihän meidän ole enää tarpeen piirinenttätyksiä tehdä, kunhan pyöräillään iloksemme ja kunnonkin vuoksi ;-D. Korkeuseroa reitillä on reilusti yli 50 metriä. Eestaas.
Pysy linjoilla ja kerro pyöräilykuulumisiasi. Ketjun kokoonkutsuja on Suvenkorento 123, löydät varmaan, tällä palstalla.
Sorry palstalaiset, rönsyilee vähän ohi aiheen, mutta haitanneeko ;-D ?Mua harmittaa rutosti, että olen pudonnut pyörän selästä kokonaan. Asioilla käyn, mutta haaveeksi ovat jääneet kymmenien kilsojen lenkit. On ollut niin paljon muuta. Mutta poika osallistuu huomenna Näsijärven ympäriajoon - vähän toistasataa kilsaa kai siitä tulee. Toisaalta, kausihan on vasta alussa - jospa se tästä - tai sitten ei...
- demeter
demeter kirjoitti:
Mua harmittaa rutosti, että olen pudonnut pyörän selästä kokonaan. Asioilla käyn, mutta haaveeksi ovat jääneet kymmenien kilsojen lenkit. On ollut niin paljon muuta. Mutta poika osallistuu huomenna Näsijärven ympäriajoon - vähän toistasataa kilsaa kai siitä tulee. Toisaalta, kausihan on vasta alussa - jospa se tästä - tai sitten ei...
Ai niin, siitä muuttumisesta oli kyse. Tällä hetkellä olisi kiva, jos saisin energiani täältä pään sisältä siirtymään käsiin ja jalkoihin. Ja luonnekin sais olla vähän kevyempi..."Olishan tässä kaikenlaista".
- saimaantaka*
demeter kirjoitti:
Ai niin, siitä muuttumisesta oli kyse. Tällä hetkellä olisi kiva, jos saisin energiani täältä pään sisältä siirtymään käsiin ja jalkoihin. Ja luonnekin sais olla vähän kevyempi..."Olishan tässä kaikenlaista".
Jesss tämä oli hyvä, ihan sama ongelma minulla, näen että tuo ja tuokin homma olisi tehtävä, mutta tehtyä tulee vain sellaista mikä on itsestä kivaa. Esimerkiksi siivoaminen ei ole. Eikä näy apulaisia, siispä en tiedä saanko juhannukseksi tehtyä kunnon siivoja, kunhan nyt jotakin.
Siis: kuten demeter niin energian siirtäminen päästä kehon liikkuviin osiin on aivan hurjan vaikeeta, jos ei ole omasta lemppariasiasta kyse. Siihen kun saisi muutoksen. Ilman omia ponnistuksia :-/
Ruisleipää tekisi minunkin mieli syödä, 21 vuotta sitten olen viimeksi sitä herkkua nauttinut.
En kyllä keksi mitään mitä itsestäni muuttaisin, olen jo niin tottunut itseeni tällaisena kuin nyt olen.
Ainahan sitä tietenkin voisi olla muutaman kilon hoikempi, mutta jos näinkin terveenä saa elää, niin antaa olla, mennään näillä.- vm......
Eikö ole ostaa?? vai...
- meeriamanda
Eräs ystis sanoo et hmmmm...:)) etpä tieten, ekana vaan...sano :D
meeriamanda kirjoitti:
Eräs ystis sanoo et hmmmm...:)) etpä tieten, ekana vaan...sano :D
Mitäs sää oikein vihjailet,,,,,, =))
- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Mitäs sää oikein vihjailet,,,,,, =))
Jaa...mää vai? Mitäpä luulet? :)) Ilimoja on pidelly, sano...eipä mennyt ohi...? Rohmu oot, sano mitä sanot...luin jälkikäteen et yrittelit tuolla jollain sivulla antaa Bemarimiehelle vinkkejä - esmes. et kunhan noista kahdesta päästäisiin eroon, muistuuko mieleen?
Älä unta nää, ystäväin! :))) meeriamanda kirjoitti:
Jaa...mää vai? Mitäpä luulet? :)) Ilimoja on pidelly, sano...eipä mennyt ohi...? Rohmu oot, sano mitä sanot...luin jälkikäteen et yrittelit tuolla jollain sivulla antaa Bemarimiehelle vinkkejä - esmes. et kunhan noista kahdesta päästäisiin eroon, muistuuko mieleen?
Älä unta nää, ystäväin! :)))No mutta ystäväiseni, sehän oli pelkkää huumoria, enhän minä tosissani. Sovitaan että te saatte pitää hänet, *sormet ristissä selän takana*, onko nyt hyvä, onko, ollaanko ystiksiä? ;)))
- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
No mutta ystäväiseni, sehän oli pelkkää huumoria, enhän minä tosissani. Sovitaan että te saatte pitää hänet, *sormet ristissä selän takana*, onko nyt hyvä, onko, ollaanko ystiksiä? ;)))
Joopati joo, humooriahan se ! :) Älä , älä yritäkään...sinä pelaat ny taas ja enpä taia enää suhun uskoa, vallankin noita sormiasetuksiasi, pistä katuvana kätes eteen ja ...anele armoa, sinä julmuri! :))
Ollaan vaan ystiksiä, vaan tarkkailen kyllä ´liikehdintää´ ;) kuten kertonut olen, kaveri pelaa esm. raveja reaalisti koneella joten en pääse ajallani vastailemaan, kun pääsen usein on niinko turhaa enää vastailla. Kohan lueskelen. Nytkin on aikaeroa paljon.
Huomasitko kuinka kauniit juhannusruusut laitoin nicikseni? meeriamanda kirjoitti:
Joopati joo, humooriahan se ! :) Älä , älä yritäkään...sinä pelaat ny taas ja enpä taia enää suhun uskoa, vallankin noita sormiasetuksiasi, pistä katuvana kätes eteen ja ...anele armoa, sinä julmuri! :))
Ollaan vaan ystiksiä, vaan tarkkailen kyllä ´liikehdintää´ ;) kuten kertonut olen, kaveri pelaa esm. raveja reaalisti koneella joten en pääse ajallani vastailemaan, kun pääsen usein on niinko turhaa enää vastailla. Kohan lueskelen. Nytkin on aikaeroa paljon.
Huomasitko kuinka kauniit juhannusruusut laitoin nicikseni?Olin jo Virpi Hämeen-Anttilan seurassa illalla tuohon aikaan,
joten tämäkin vastaus tulee myöhässä.
On tainnut meidän autoilu-ystävämme löytää parempaa seuraa, joten jatketaan tyttöporukalla eikä yhtään huijata.
*Vannoo pari sormea Aku Ankka-lehden päällä*.
Huomasin kauniit juhannusruususi, otin itsekin niistä kuvia, mutta minulla on tuo kurtturuusu tuossa näkösällä, sopiinee paremmin. ;)))- markeena*
Anceli kirjoitti:
Olin jo Virpi Hämeen-Anttilan seurassa illalla tuohon aikaan,
joten tämäkin vastaus tulee myöhässä.
On tainnut meidän autoilu-ystävämme löytää parempaa seuraa, joten jatketaan tyttöporukalla eikä yhtään huijata.
*Vannoo pari sormea Aku Ankka-lehden päällä*.
Huomasin kauniit juhannusruususi, otin itsekin niistä kuvia, mutta minulla on tuo kurtturuusu tuossa näkösällä, sopiinee paremmin. ;)))Nythän mä ymmärrän, miksi mun pelakuista (ne pelakuut) nuput kuivuu pystyyn.
:-) markeena* kirjoitti:
Nythän mä ymmärrän, miksi mun pelakuista (ne pelakuut) nuput kuivuu pystyyn.
:-)Pelakuilleni kävi samalla tavalla, mutta kun vaihdoin niille uudet mullat ja heitin kourallisen kanankakkaa mullan sekaan, niin a`vot nyt kukkivat taas komeasti ja uudet nuppuset eivät ole kuivettuneet.
Olivat tietysti puutarhalla tottuneet hyvän hoitoon ja muuhun hyysäämiseen ja loukkaantuivat joutuessaan holtittoman kasvattajan käsiin.
Paitsi ettet sinä voi olla yhtä holtiton kuin mie. =)
Kyllä ne siitä komistuu, muista lannoittaa, siitä pelakuu tykkää.Anceli kirjoitti:
Pelakuilleni kävi samalla tavalla, mutta kun vaihdoin niille uudet mullat ja heitin kourallisen kanankakkaa mullan sekaan, niin a`vot nyt kukkivat taas komeasti ja uudet nuppuset eivät ole kuivettuneet.
Olivat tietysti puutarhalla tottuneet hyvän hoitoon ja muuhun hyysäämiseen ja loukkaantuivat joutuessaan holtittoman kasvattajan käsiin.
Kyllä ne siitä komistuu, muista lannoittaa, siitä pelakuu tykkää.Onkohan Pelakuu holtittoman versio Pelargoniasta?
Ja pitääköhän kanankakka kaikki nuppuset kosteina ja tuoreina?
No joo,....hyh!
H.hunksz kirjoitti:
Onkohan Pelakuu holtittoman versio Pelargoniasta?
Ja pitääköhän kanankakka kaikki nuppuset kosteina ja tuoreina?
No joo,....hyh!
H.Käsittääkseni et ymmärrä kukkasista juuri mitään etkä tunnista lajeja, joten ihan turha tulla vinoilemaan meille taitavammille, jotka tiedämme mikä Pelakuu on. :)
Kanankakka haisee, no kakalle haisee, mitä sitä kaunistelemaan, mutta valtavan tehokasta se on, kasvattaa niin ettei tahdo ehtiä selkäänsä kääntää, kun Pelakuu jo kukkaa pukkaa.
En mie ite sitä kuitenkaan syö, olen niin freesi muutenkin.
Mitä hyh.- markeena*
Anceli kirjoitti:
Pelakuilleni kävi samalla tavalla, mutta kun vaihdoin niille uudet mullat ja heitin kourallisen kanankakkaa mullan sekaan, niin a`vot nyt kukkivat taas komeasti ja uudet nuppuset eivät ole kuivettuneet.
Kyllä ne siitä komistuu, muista lannoittaa, siitä pelakuu tykkää.Mulle käy joka vuosi noin ja mä vaihdan ne heti uusiin multiin ja vanhoihin kunnon saviruukkuihin.
Totta, kanankakilla ne rehoittaa, pienen tauon jälkeen ja sitten ne joutuu heittää pois jouluvalojen alta. :-)
(luulen, että niitä vaan uusi paikka ujostuttaa)
- meeriamanda
Tämän laittamani laulun sanat toivoisin omaavani, osaisinpa?
http://www.youtube.com/watch?v=IzwRZdVid8E - 73v
Meitä on kuitenkin aika paljon ,joilla ruoka ongelmia, kaikenmoisia sairauksia minulla 22v . Olen opetellut leipomaan itse ,vaikeaa niistä jauhoista on ,mutta aika on opettanut .Kerronpa sen reseptin ,pohjaksi piimää ,sitten tummaa ja vaaleaa ,sitä meidän keliaaki jauhoa ,suolaa ,siirappia,kuivahiiva pussi ja suudaa teelusikallinen. Muuten määrät teen silmä määrällä.Laitan suoraan vuokaan kohoaa ja uuniin 175 astetta 40minuttia,on aika tummaa. ulkopuolisetkin on maistanut ja sanovat on leivän maku.
- 29
määrät-- osaa lukea.-- vuokaan?
- naiset..liv...
29 kirjoitti:
määrät-- osaa lukea.-- vuokaan?
elämä ei ole paino---vaan elämä.
- isoäiti*
Hei 73v, kerro mitä se keliaakijauho on, haluaisin kokeilla?
Minäkin leivon itse leipäni, koska olen pikkuisen terveysintoilija,
ja sukuni on pitkäikäistä, joten yritän varautua pitkään finaaliin.
Aina ikä tuo kremppoja. Elämähän on kuin arpajaisissa oloa, pikavoittoja satelee milloin minkin nipistyksen muodossa. Onneksemme olemme
kuitenkin saaneet perintötekijöissämme suomalaisen SISUN, joten kyll´ se siitä.
- Käymään vain, sanoi sokeri hiivalle.-
Haluaisin muuttua itsekkääksi.
- meeriamanda
http://www.youtube.com/watch?v=IzwRZdVid8E
Huomasin ettwi ollut kuunneltu, voin toki laittaa useamman kerran et menee läpi!!!!
- ettwi?
Mitä tarkoittaa ettwi?
- meeriamanda
Kvg !
- kaunisleski ejk
Kyllä se olis tuo elopainon pudotus....
- lejanna
Tulisi niin pitkä lista, ettei jaksa edes aloittaa.
Ehkäpä äkkipikaisuuteni haluaisin hieman hitaammalle, näin aluksi.
Mutta, eiköhän näillä pärjätä loppuun asti, mitä on saatu.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612165Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1001727Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231175Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56906