Naiset vastatkaa!

Ihan pihalla....

Klassinen kysymys: Eli mitä miehen tulisi sanoa teille, kun hän tulee juttelemaan yökerhossa?

Voiko tulla puhumaan, vaikka ette ilmaise kiinnostustanne esim. katseella?

3

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex pinp

Katsos kun et voi herättää naisissa kiinnostusta ilman, että menet puhumaan. Joskus joku harva voi kiinnostua pelkästä ulkonäöstä, mutta naiset eivät samalla tavalla kiinnostu vain ulkonäöstä kuin miehet.

Naisilta saa vastauksina että "tulet vaan sanomaan 'hei' ja olet oma itsesi". Se ei kuitenkaan toimi, voin kertoa. Ole kiinnostava, niin naiset kiinnostuvat sinusta.

Mistä naiset kiinnostuvat? Sitä sinun kannattaa mieluummin kysyä sellaisilta miehiltä, jotka menestyvät noissa baarilähestymisissään.

• 6+5

Tietenkin kannattaa tulla juttelemaan, mutta:

- olisi plussaa ettei promilleja ole niin paljon että puhe on yhtä sössötystä
      - asialla ei ole niin merkitystä kunhan et ensimmäiseksi (tai edes toiseksi) kehu tissejä (kaikki naiset eivät todellakaan pidä siitä)
      - et yritä liian montaa naista saman illan aikana samasta baarista, edes silloin vaikka rukkasia satelisikin, sillä ihan varmasti siihen kiinnitetään huomiota ja saat vain (ehkä turhaankin) epätoivoisen vonkarin leiman.

• känniurpolooseri

No voi pahus....tuossa meni minun kaikki mahdollisuudet....

Ei saa olla humalassa...joo ei ,mutta en minä selvin päin uskalla mitään sanoa....

Ei saa kehua tissejä....joo ei....mitäs sitten pitää sanoa?

Ei saa yrittää useaa naista...joo ei...kännissä yritän kaikkia.....selvin päin en yhtään ketään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe