Kertoi muun muassa että, ei voi unohtaa yhdyntäämme juhannuksena kauniin taivaanrannan kalliolla keski-suomessa. Menin naimisiin viime vuonna ja rakennettiin talokin. Mitä teen?
Nuoruuden rakas otti yhteyttä
7
301
Vastaukset
- Ex pinp
Lyö iteltäs taju pois ja toivo, että heräät 70-luvulla.
- HahHahHaa
Tämä oli naulan kantaan :-))))
- ajattele_miestäsi
Kerrot sille haaveilijalle, että olet jo mennyt elämässä eteenpäin ja onnellisesti mennyt vasta naimisiinkin ja tulevaisuus valoisa nykyisen puolison kanssa. Ja toivotat hyvät tulevaisuudet hänellekin.
Etkai olisi valmis kuitenkaan riskeeraamaan avioliittoasi rakastavan miehesi kanssa, ja kun jo yhteistä pesäännekin rakennatte? Toki se toisi hetken jännityksen, kun tempautuisit seikkailuun, mutta se voisi päättyä hyvin lyhyeen ja siitä jäisi sitten jälkeenpäin vain hyvin pitkä morkkis ja tuhottu avioliitto, sekä kolme ihmistä joiden sydämet on murskattu palasiksi. - :3
"ei voi unohtaa yhdyntäämme juhannuksena..." Ei hyvää vitun päivää mikä pokka on jätkällä ja kuinka typerä voi nainen olla...
Jos joku tulisi minulle kertomaan kuinka "olen rakas" ja kuitenkin siteeraa jotain panoa niin saisi kyllä avokämmenestä samantien ja potkun perseelle jos ei tajuaisi itse häipyä.
Ei kyllä ihmetytä miksi ihmisten parisuhteet kaatuilee kun tämän vertaa ei ole järkeä päässä. - 8+9
Voi jösses taisi olla vuosisadan yhdyntä että saa sut unohtamaan sun nykyisen rakkauden, siis sen mikä on totista totta, mikä ei ole joku nuoruuden väritetty hauras muisto.
Mua aina huvittaa nää ihmiset jotka ylistävät jotain vuosien takaisia nuoruuden rakkaitansa. Vuodet kultaavat muistot. Ja tietysti sen muistaa positiivisesti kun jonkun kanssa pantiin kalliolla, vailla huolenhäivää, vailla rjen aherrusta, vailla todellisuutta. Sitten ajatellaan että se oli joku ihmemies/nainen, kun ei ikinä riidelty eikä ollut muitakaan ongelmia. Eikä muisteta että oltiin yhdessä kaksi kuukautta eikä edes asuttu yhdessä. - todennäköisesti,.
se kalliokin on jo haketettu murskeeksi ja ajettu tien pohjaksi.
- KasvapaAikuiseksi
Eipä ole hääppöinen rakkautesi syvyy avioliitossasi, jos tuota mietin. Säälin miestäsi. Toivottavasti et tyhmyyksissäsi kerro hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472