Hei, olen 25v nainen ja kun hymyilen/ nauran silmäni menevät sippuraan, jonka takia meikkivoiteeni valuvat näihin juonteisiin ja näyttää kauhealta.
Olen kokeillut kaikkea aasta ööhön ja mikään ei tepsi. Jos laitan rasvaa alle niin valuu juonteisiin jos en laita rasvaa niin meikkivoide näyttää kuivalta jonkunajan päästä, vähän sellaiselta ei hilseilevältä mut sen tapaiselta...
mitä ihmettä mä teen?
silmän ilojuonteet + meikkivoide?
apuapapua
1
50
Vastaukset
- srhtjyk
Laita alle vähemmän rasvaista rasvaa? Tai lisää meikkivoiteeseen kosteusvoidetta silmänympärysalueella / käytä märkää sientä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941083
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434