Antipunikki joko löytyy vastausta?

Onko vaikee

kerro ees yksi tapaus historiasta, jolla voit perustella Suomen syyttömyyden talvisotaan? tämmöstä tapausta, et ole koskaa palstalla kertonut. voi muutkin koitaa.

20

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi sulla on

      perätulppa auki ? Oletko homo ?

      HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH... HIHIHIHIHIH...

      joo.

    • Neukkula aloitti sodan hyökkäämällä Suomeen.

      ................................

      • väärin taas

        väärä vastaus, koska suomi aiheutti hyökkäystilanteen.

        yritä uudestaan.


      • J Ahma
        väärin taas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska suomi aiheutti hyökkäystilanteen.

        yritä uudestaan.

        Meinasin sanoo saman kun Antipunikki, mutta voi hitsin hitsi, nythän määkin hokasin, että se ei tietenkään käy, kun Suomen sotapolitiikka aiheutti hyökkäystilanteen. Mikähän se oon oikea vastaus?


      • väärin taas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska suomi aiheutti hyökkäystilanteen.

        yritä uudestaan.

        Osaatko lukea vai täytyykö Kallen asia sinulle tavuttaa?

        Neukkula aloitti sodan hyökkäämällä Suomeen.

        Se on faktaa, jota et kumoa millään - et ainakaan sairailla mutuväitteillä tyyliin "suomi aiheutti hyökkäystilanteen."

        ................................


      • J Ahma kirjoitti:

        Meinasin sanoo saman kun Antipunikki, mutta voi hitsin hitsi, nythän määkin hokasin, että se ei tietenkään käy, kun Suomen sotapolitiikka aiheutti hyökkäystilanteen. Mikähän se oon oikea vastaus?

        Mikö ihmeen sotapolitiikka? Suomellahan ei ollut muita virallisia vaatimuksia tai edes toivomuksia NL:n suhteen kuin saada olla rauhassa. Kaikki rajansiirto ja muut vaatimukset olivat NL:n sotapolitiikkaa. Se NL sotapolitiikka aiheutti koko ruljanssin, se kun halusi tänne Kusisen hallituksen ja komuvallan.


      • väärin taaaas
        antipunikki kirjoitti:

        Osaatko lukea vai täytyykö Kallen asia sinulle tavuttaa?

        Neukkula aloitti sodan hyökkäämällä Suomeen.

        Se on faktaa, jota et kumoa millään - et ainakaan sairailla mutuväitteillä tyyliin "suomi aiheutti hyökkäystilanteen."

        ................................

        väärä vastaus, koska suomi aiheutti hyökkäystilanteen.

        yritä uudestaan.


      • väärin taaaas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska suomi aiheutti hyökkäystilanteen.

        yritä uudestaan.

        Eihän ole väärä vastaus.

        Sinä kysyit:
        "kerro ees yksi tapaus historiasta, jolla voit perustella Suomen syyttömyyden talvisotaan?"

        Ja Kalle perustelee asian sillä, että neukkkula aloitti sotatroimet - ei Suomi.

        Eikö mielestäsi kysymyksessä ole "historiallinen tapaus" vai mikä tässä nyt on niin vaikeaa?

        .........................


      • väärä vastaus taaas
        antipunikki kirjoitti:

        Eihän ole väärä vastaus.

        Sinä kysyit:
        "kerro ees yksi tapaus historiasta, jolla voit perustella Suomen syyttömyyden talvisotaan?"

        Ja Kalle perustelee asian sillä, että neukkkula aloitti sotatroimet - ei Suomi.

        Eikö mielestäsi kysymyksessä ole "historiallinen tapaus" vai mikä tässä nyt on niin vaikeaa?

        .........................

        väärä vastaus, koska ei neukkulan aloittamat hyökkäystoimet kerro suamen syyttömyydestä, vaan syyllisyydestä, koska ilman suomen sotapolitiikkaa, ei olis ollu neukkulan hyäkkäystoimiakaan.

        yritä etsaiä uusi tapahtuma


      • väärä vastaus taaas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska ei neukkulan aloittamat hyökkäystoimet kerro suamen syyttömyydestä, vaan syyllisyydestä, koska ilman suomen sotapolitiikkaa, ei olis ollu neukkulan hyäkkäystoimiakaan.

        yritä etsaiä uusi tapahtuma

        Kyllä se, että neukkula aloitti sotatoimet, kertoo paljonkin syyllisyyskysymyksestä.
        Jos ei voida osoittaa Suomen syyllistyneen tekoo, joka olisi oikeuttanut hyökkäyksen, niin silloin neukkula sotatoimien aloittajana on sotaan syyllinen - ja yksin.

        Onko sinulla esittää yhtäkään Suomen tekoa, joka olisi oikeuttanut hyökkäyksen?

        .....................


      • väärä vastaus taaas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska ei neukkulan aloittamat hyökkäystoimet kerro suamen syyttömyydestä, vaan syyllisyydestä, koska ilman suomen sotapolitiikkaa, ei olis ollu neukkulan hyäkkäystoimiakaan.

        yritä etsaiä uusi tapahtuma

        No, löytyykö sitä Suomen tekoa, joka oikeutti hyökkäyssodan aloittamisen?

        Vai oletko sinäkin yksi näistä palstan teräpäisistä punikeista, jotka tietävät syyllisen pystymättä kertomaan tekoa, johon tämä on syyllistynyt?

        Katsotko normaaliälyisen kommunistin pystyvän osoittamaan syyllisen tietämättä, että mihin tämä on syyllistynyt?

        Oletko Änkyrä OmaanPesäänPaskoja vai onko teitä punikkeja useampiakin yhtä vähin eväin liikkeellä tällä palstalla?


        ..............................


      • väärä vastaus taaas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska ei neukkulan aloittamat hyökkäystoimet kerro suamen syyttömyydestä, vaan syyllisyydestä, koska ilman suomen sotapolitiikkaa, ei olis ollu neukkulan hyäkkäystoimiakaan.

        yritä etsaiä uusi tapahtuma

        Lähditkö jo käpälämäkeen?

        Löytyykö sitä Suomen tekoa, joka oikeutti hyökkäyssodan aloittamisen?

        Vai oletko sinäkin yksi näistä palstan teräpäisistä punikeista, jotka tietävät syyllisen pystymättä kertomaan tekoa, johon tämä on syyllistynyt?

        Katsotko normaaliälyisen kommunistin pystyvän osoittamaan syyllisen tietämättä, että mihin tämä on syyllistynyt?

        Oletko Änkyrä OmaanPesäänPaskoja vai onko teitä punikkeja useampiakin yhtä vähin eväin liikkeellä tällä palstalla?

        ..............................


      • 5
        väärin taas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska suomi aiheutti hyökkäystilanteen.

        yritä uudestaan.

        Mistä tiedät ???
        Historia on aina voittajien kirjoittamaa, totuudesta viis.

        Olitko paikalla, kun olet noin varma asiastasi ??


      • ut0y0 uå0y8 50 y8å08
        väärä vastaus taaas kirjoitti:

        väärä vastaus, koska ei neukkulan aloittamat hyökkäystoimet kerro suamen syyttömyydestä, vaan syyllisyydestä, koska ilman suomen sotapolitiikkaa, ei olis ollu neukkulan hyäkkäystoimiakaan.

        yritä etsaiä uusi tapahtuma

        ut0y0 uå0y8 50 y8å08 y0 54y085 8y 0 58y 8y80 808 0 y0 0y809y0p0y p09y08w0y0wy08r0 w0y0p25y0 275yt0 urip wår8rt å 0 57y 8 07 4 74 4 8 4åq74å q7 q¨7
        7q
        744
        7 47qý7q´7 qy
        q7 q
        7q7y
        q7yq7 y
        q 7y7y
        q7y q7y
        7
        4´ 7ý77q4y 7
        y 7
        q7y
        q7y
        q7
        3 7 747


      • väärä' vastaus taas
        antipunikki kirjoitti:

        Lähditkö jo käpälämäkeen?

        Löytyykö sitä Suomen tekoa, joka oikeutti hyökkäyssodan aloittamisen?

        Vai oletko sinäkin yksi näistä palstan teräpäisistä punikeista, jotka tietävät syyllisen pystymättä kertomaan tekoa, johon tämä on syyllistynyt?

        Katsotko normaaliälyisen kommunistin pystyvän osoittamaan syyllisen tietämättä, että mihin tämä on syyllistynyt?

        Oletko Änkyrä OmaanPesäänPaskoja vai onko teitä punikkeja useampiakin yhtä vähin eväin liikkeellä tällä palstalla?

        ..............................

        väärä vastaus, koska ei neukkulan aloittamat hyökkäystoimet kerro suamen syyttömyydestä, vaan syyllisyydestä, koska ilman suomen sotapolitiikkaa, ei olis ollu neukkulan hyäkkäystoimiakaan.

        yritä etsaiä uusi tapahtuma


    • kalle on pelkuri

      kalle se pelkää jopa itseäänkin

    • Ja jälleen kerran

      Toistetaan taas (ilmeisesti 10. tai 20. kerta).

      1. Kansainliitto totesi Neuvostoliiton yksin syylliseksi talvisotaan
      2. Ko. syyllisyyttä ei ole kumottu
      3. Eikä Neuvostoliiton sotaan syyllisyyttä ainakaan kakkosnelosessa muuksi muuteta

      Eli jos Sinä ja muut kommarit haluatte muuttaa hyväksytyn tosiasian, alatte touhuun. Eli:

      1. Otatte yhteyttä erilaisiin kansainvälisiin foorumeihin (YK, EU, Euroopan neuvosto, Haagin tuomioistuin yms, yms,)
      2. Esitätte, että Suomi pitää julistaa yksin syylliseksi talvisotaan (yritätte keksiä perusteitakin - ei riitä, että setukka on sitä mieltä)

      Joku Erkki Susi etc. kommaripöntöt voinevat mielihyvin antaa asiantuntija-apua.

      Niin kauan kun em. proseduuriin ei lähdetä, oisiko liikaa pyydetty, että lopettaisitte idioottimaisen jankkaamisen selvässä asiassa.

    • Vielä lisäys

      Sen verran vielä, että kommareiden kannattaa tosiaan alkaa touhuun - kyseessähän on täysin riskitön homma sikäli, ettei se vaikuta esim. kommareiden vaalimenestykseen - nolla on nolla - eikä siitä kummene

    • kaaaaalllleeee

      Koska vastaat?

    • kalle otta lukua

      Turpaan tuli kallelle niin että paukkui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe