Jeesus Kristus on Alku ja Loppu

+ risti vain

Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita:
'Näin sanoo Amen,
se uskollinen ja totinen todistaja,
Jumalan luomakunnan alku:
… Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani.

Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki."
Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet."
Ja hän sanoi minulle:
"Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu.
Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi."

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa.
Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti.

PS
Edellinen Puhuja (Jeesus Kristus) Ilmestyskirjan sivuilla ei suinkaan sano, että Hänen omalla olemassaolollaan on alku ja loppu.

32

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmmmmmmmmm

Ja taas yksi harhautunut Paavin perseen nuolija. Mistä näitä riidankylvijöitä oikein sikiää.

• + risti vain

Avaukseni oli oikeastaan vastaus lappixin toisessa ketjussa esittämään valheelliseen väitteeseen.

Et tainnut Hmmm huomat, että jokainen kirjoittamani kirjain jälkikirjoitusta lukuunottamatta oli Raamatusta. Ilmestyskirjasta.

Miten tällaisia täysin Jumalan Sanaan tukeutuvia sitten syntyy?
        Sitä kai tarkoitit kysyä.

Heitä syntyy siten, että he ottavat vastaan Sanan,
        joka synnyttää ihmisen uudelleen, ylhäältä Hengestä.

• tätä ihmettelen
        + risti vain kirjoitti:

Avaukseni oli oikeastaan vastaus lappixin toisessa ketjussa esittämään valheelliseen väitteeseen.

Et tainnut Hmmm huomat, että jokainen kirjoittamani kirjain jälkikirjoitusta lukuunottamatta oli Raamatusta. Ilmestyskirjasta.

Miten tällaisia täysin Jumalan Sanaan tukeutuvia sitten syntyy?
        Sitä kai tarkoitit kysyä.

Heitä syntyy siten, että he ottavat vastaan Sanan,
        joka synnyttää ihmisen uudelleen, ylhäältä Hengestä.

jos avauksesi taustalla on kolminaisuusväittely niin olet jatkanut loppuunkaluttua aihetta tavalla joka tuottaa vain vahinkoa Jumalan valtakunnan asialle, etkö löydä mitään muuta aihetta Raamatustasi?

• Niko.
        tätä ihmettelen kirjoitti:

jos avauksesi taustalla on kolminaisuusväittely niin olet jatkanut loppuunkaluttua aihetta tavalla joka tuottaa vain vahinkoa Jumalan valtakunnan asialle, etkö löydä mitään muuta aihetta Raamatustasi?

Kolminaisuusväittely?

Ei suinkaan, vaan Raamatun Totuus!

• jankuttajana sinä
        Niko. kirjoitti:

Kolminaisuusväittely?

Ei suinkaan, vaan Raamatun Totuus!

halvennat Raamatun Totuuden loputtomalla jaarituksella asiasta josta kaikki oleellinen on jo ajat sitten sanottu

ketä luulet hyödyttäväsi tyhjällä urputuksella jonka Raamattusi kieltää

• risti vain keskittyy nyt minun syyttämiseen, mutta sehän on fariseusten ja omavanhurskaiden suurin ilosanoma lähimmäiselle...

• jkommm

oletteko koskaan edes yrittänyt ajatella omilla aivoilla? Ei ole mitään jumalaa tai jumalia olemassa. Asia on täysin päivänselvä kun hiukan edes viitsii asioita tarkastella järjellä ja kriittisesti.
      Kun on lapsesta asti aivopesty, niin joillekin sitten käy näin, tulee täysin sekopääksi.

• Jokainen uskoo tai on uskomatta, sillä ketään vastoin tahtoaan ei voi kukaan pakottaa mihinkään. Jumalia on historia pullollaan, jokaisella kansalla oli omat jumalansa. Onko niitä vai ei, sekin on oma asia uskooko vai ei?

• jkommm

Hyvin kirjoitettu.

Mutta todellakin miettikää, onko uskonnoista seurannut enemmän hyvää vai pahaa?

Ja kyllähän asia on täysin puolueettomasti tarkasteltuna, että uskonnot ovat aiheuttaneet moninkertaisesti kaikkea pahaa verrattuna hyvään.

Sodat,henkinen ja fyysinen väkivalta,mielenterveysongelmat... loputon lista

Ja sitten kun kuolee niin huomaa ettei sitä taivasta tai helvettiä ollut olemassa. Koko elämä on kuitenkin käytetty kuvitteellisen jumalan palvomiseen.

• + risti vain

En ole koskaan suostunut edes keskustelemaan käsitteestä "kolmiyhteinen Jumala". Saatikka tehnyt siitä aloitusta.

Aloituksillani olen yrittänyt kertoa vain Jumalan Rakkaudesta Jeesuksessa Kristuksessa lappixia ja minua ja kaikkia kohtaan. Seuraavassa muutama aloitukseni.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9302608
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9587497
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9888381
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9850282
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9873110
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864834
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9956597
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9958623
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9960634
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9548645

• !!!!!!!!!!!!!!!!

Vainot ovat alkaneet. Koska kirjoitat noin raamatunmukaisesti risti vain, niin valmistaudu vainoihin. Vainot eivät enää hellitä, vaan pahenevat vain.

• Kyseleväinen ihminen

Onko Jeesus lähettänyt enkelit seurakuntiin? Minua kiinnostaa tuo kysymys, mutta siihen ei kukaan vastaa. Ovatko enkelit nyt, vai ovatko olleet, vai tulevatko seurakuntiin?
      "Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa.

• + risti vain

Jeesus käski Johanneksen kirjoittaa jotakin muun muassa Laodikean seurakunnan enkelille / sanansaattajalle / lähetille.

On selvää, ettei Jumala kommunikoi enkeliensä kanssa niin, että käskisi jonkun ihmisen kirjoittaa kirje jollekin enkelille.

Tuo enkeliksi käännetty sana tarkoittaa tuossa yhteydessä seurakunnan johtajaa. Vanhan testamentin puolellakin profeetoista ja papeista käytetään joskus nimitystä enkeli.

Johanneksen näkemässä ja kokemassa Ilmestyksessä kuitenkin Johannesta paikasta toiseen kuljettava "lähettiläs" on todellakin enkeli.

• Sanot risti vain:
      "Tuo enkeliksi käännetty sana tarkoittaa tuossa yhteydessä seurakunnan johtajaa."

Tuon taisit keksiä ihan itse.
      Jos et niin laitappa raamatun jae, jonka niin tulkitset.

• + risti vain

Seurakunnan johtaja, siis seurakunnan pappi. Tueksi laitoin jo sen, että jo Vanhassa testamentissa profeettaa (julistajaa) ja pappia saatettiin sanoa enkeliksi.

"Haggai, Herran sanansaattaja (enkeli), sanoi, saattaen Herran sanan, kansalle näin" Hagg 1:13

"Sillä papin huulten pitää tallettaman tieto, ja hänen suustansa etsitään opetus; sillä hän on Herran Sebaotin sanansaattaja (enkeli)." Mal 2:7

• Pappi on pappi ja johtaja on johtaja. Pidät näköjään johtajaa pappina tai päinvastoin.

Sinun esimerkkipapeillesi sanottiin näin:
        Mal 2:8 Mutta te olette poikenneet tieltä, olette opetuksellanne saattaneet monet kompastumaan, olette turmelleet Leevin liiton, sanoo Herra Sebaot.

Ja näin:

Mal 2:1 Ja te papit, tämä käsky tulee nyt teille.
        Mal 2:2 Ellette sitä kuule, ja ellette pane sydämeenne, että te niin antaisitte minun nimelleni kunnian, sanoo Herra [JHWH) Zebaot, niin minä lähetän teidän sekaanne kirouksen, ja kiroon teidän siunauksianne; jopa minä olen myös niitä kironnut, ettette sitä tahtoneet panna sydämeenne.
        Mal 2:3 Katso, minä tahdon turmella teidän siemenenne, ja paiskaan sonnan teidän kasvoillenne, teidän juhlapäiväinne sonnan, niin että se ijäksi teihin tarttuu.

Jumalan nimelle, JHWH:n nimelle on annettava kunnia. Jos ei anna niin miten käy sanan mukaan

Että sillä lailla, mutta eihän tämä nykyaikaa koske.Eihän.

• + risti vain
        Jonah kirjoitti:

Pappi on pappi ja johtaja on johtaja. Pidät näköjään johtajaa pappina tai päinvastoin.

Sinun esimerkkipapeillesi sanottiin näin:
        Mal 2:8 Mutta te olette poikenneet tieltä, olette opetuksellanne saattaneet monet kompastumaan, olette turmelleet Leevin liiton, sanoo Herra Sebaot.

Ja näin:

Mal 2:1 Ja te papit, tämä käsky tulee nyt teille.
        Mal 2:2 Ellette sitä kuule, ja ellette pane sydämeenne, että te niin antaisitte minun nimelleni kunnian, sanoo Herra [JHWH) Zebaot, niin minä lähetän teidän sekaanne kirouksen, ja kiroon teidän siunauksianne; jopa minä olen myös niitä kironnut, ettette sitä tahtoneet panna sydämeenne.
        Mal 2:3 Katso, minä tahdon turmella teidän siemenenne, ja paiskaan sonnan teidän kasvoillenne, teidän juhlapäiväinne sonnan, niin että se ijäksi teihin tarttuu.

Jumalan nimelle, JHWH:n nimelle on annettava kunnia. Jos ei anna niin miten käy sanan mukaan

Että sillä lailla, mutta eihän tämä nykyaikaa koske.Eihän.

Ymmärsit varmaan, mitä tarkoitin. Johannes kirjoitti kirjeen seurakunann julistajalle / papille / paimenelle, joka on muuten kyllä laumansa johtaja.

Mutta joka tapauksessa Johannes ei kirjoittanut seurakuntakirjeitä Jumalan enkeleille vaan ihmisille, joilla oli vastuullaan kyseinen seurakunta.

• + risti vain kirjoitti:

Ymmärsit varmaan, mitä tarkoitin. Johannes kirjoitti kirjeen seurakunann julistajalle / papille / paimenelle, joka on muuten kyllä laumansa johtaja.

Mutta joka tapauksessa Johannes ei kirjoittanut seurakuntakirjeitä Jumalan enkeleille vaan ihmisille, joilla oli vastuullaan kyseinen seurakunta.

Kirjeet oli kohdistettu kaikille seurakunnille (=uloskutsutuille).

Rev 2:11 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo....

• + risti vain
        Jonah kirjoitti:

Kirjeet oli kohdistettu kaikille seurakunnille (=uloskutsutuille).

Rev 2:11 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo....

Kyllä näinkin. Ja niistä voidaan tänään jo myös lukea seurakunnan historia. Ja hyvä on jokaisen katsoa omaa paikkaansa. Jos tuntuu kuuluvansa Laodikean seurakuntaan, niin olisi syytä tehdä parannus penseydestä.

Kyllä näinkin. Ja niistä voidaan tänään jo myös lukea seurakunnan historia. Ja hyvä on jokaisen katsoa omaa paikkaansa. Jos tuntuu kuuluvansa Laodikean seurakuntaan, niin olisi syytä tehdä parannus penseydestä.

Jokos olet itse tehnyt parannuksen risti vain ?

• + risti vain
        lappix kirjoitti:

Jokos olet itse tehnyt parannuksen risti vain ?

Elän jokapäiväisessä parannuksessa. Penseydenkin suhteen.
        Sen perusparannuksen, josta Laodikealle kerrotaan jakeessa Ilm 3:20 olen tehnyt jo vuosikymmeniä sitten.

Elän jokapäiväisessä parannuksessa. Penseydenkin suhteen.
        Sen perusparannuksen, josta Laodikealle kerrotaan jakeessa Ilm 3:20 olen tehnyt jo vuosikymmeniä sitten.

Eli sinä määrittelet, miten jonkun toisen pitää uskoa ollakseen parannuksen tehnyt? Onko niin, että jollei usko kuten sinä uskot, niin sellainen ei ole uskova lainkaan?

• + risti vain
        lappix kirjoitti:

Eli sinä määrittelet, miten jonkun toisen pitää uskoa ollakseen parannuksen tehnyt? Onko niin, että jollei usko kuten sinä uskot, niin sellainen ei ole uskova lainkaan?

Ei ole näin kuin esitit. Tai väitit minun ajattelevan.

Vaan jokainen, joka on kääntynyt eli tullut Jeesuksen tykö, on saanut lahjaksi iankaikkisen Elämän ja elää nyt Jumalan Pojan uskossa.

Ei ole näin kuin esitit. Tai väitit minun ajattelevan.

Vaan jokainen, joka on kääntynyt eli tullut Jeesuksen tykö, on saanut lahjaksi iankaikkisen Elämän ja elää nyt Jumalan Pojan uskossa.

Joka sanoo Herra Herra, mutta uskoo samalla ihmisten harhaoppeja, ei sellainen ole todellinen Jeesuksen opetuslapsi. Se on vain ihmisen omaa luuloa ja omavanhurskautta. Sitä viljelevät uskonnolliset järjestöt ja kirkot.

• + risti vain
        lappix kirjoitti:

Joka sanoo Herra Herra, mutta uskoo samalla ihmisten harhaoppeja, ei sellainen ole todellinen Jeesuksen opetuslapsi. Se on vain ihmisen omaa luuloa ja omavanhurskautta. Sitä viljelevät uskonnolliset järjestöt ja kirkot.

Huomasitko genetiivin. Me elämme "Jumalan Pojan uskossa".

Huomasitko genetiivin. Me elämme "Jumalan Pojan uskossa".

Siitä on pitkä aika kun luin datiiveja, akkusatiiveja ja genetiivejä, etten muista mitä kukanenkin tarkoittaa.
        Minä en tarvitse suurennuslasia enkä kielioppia lukiessani Raamattua, jos niitä tarvitaan, niin se on saatanan juonia.

• + risti vain
        lappix kirjoitti:

Siitä on pitkä aika kun luin datiiveja, akkusatiiveja ja genetiivejä, etten muista mitä kukanenkin tarkoittaa.
        Minä en tarvitse suurennuslasia enkä kielioppia lukiessani Raamattua, jos niitä tarvitaan, niin se on saatanan juonia.

Kysyn toisin:
        Oletko sinä saanut lahjaksi Jeesuksen oman uskon?
        Oletko sinä saanut lahjaksi Hänen vanhurskautensa?

• 379
        + risti vain kirjoitti:

Kysyn toisin:
        Oletko sinä saanut lahjaksi Jeesuksen oman uskon?
        Oletko sinä saanut lahjaksi Hänen vanhurskautensa?

Ei taida monikaan itseään uskovana pitävä Jeesuksen kieltäjä ymmärtää Jeesuksen uskoa ihmisessä. Ehkä ei yksikään näistä ymmärrä mistä sinä nyt puhut kun puhut Jeesuksen uskosta. Eivät he voi ymmärtää hengellisiä syvyyksiä kun he uivat käsipohjaa rantavesissä.

• Toisin sanoen, esimerkiksi Jehovan Todistajien julistajia voidaan kutsua enkeleiksi - niinkö? Ihmisethän ne ovat, jotka nimeävät jumalat ja enkelit. Se kuka on todellinen enkeli sanan tarkoituksessa, on eri asia.

• + risti vain

Niin kyllä meitä monenlaisia sanansaattajia on. Eri asia sitten on, kenen lähettiläs itse kukin on. Johannes Kastajasta sanotaan, että "oli mies, Jumalan lähettämä".

• Niin oli myös Jeesus, Jumalan lähettämä.

• + risti vain

Mutta Jeesus oli itse Valkeus. Johannes ei ollut se Valkeus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1496
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      14
      947
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      926
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      868
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      78
      764
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe