Mun mies kaverini on ihan hulluna uuteen tuulettimeensa .....obh-nordiga muuten...
Hän sivelee sitä ja ihailee ja sanoo, et hän pitää siitä, kun se palvelee vain häntä???
Minusta tää on jo aika omituista, kysyin et onko hän tosissaan ja hän vastasi et on, eli ei oo leikkiä nk.alussa luulin. Nyt on leikki kaukana. Mitä tämä voisi olla???
Onko tää normaalia
8
382
Vastaukset
- ymmärrän tunteen :)
rakastunut tuulettimeensa
se tuo ihanan viilentävän tunteen :)
Palvelee varmaan suakin ? se tuuletin - 980
No palvelee, mut silti oikeesti onko toi normaalia? Olenhan minä, jota voisi sivellä eikä tuuletinta, hän sanoo et se tuuletin, on niin uskollinen ja ihana....
eli kun mä en palvele, niin tästäs saat???
outoooooooooo
en muuten oo m-sukkainen onneksi se on vaan tuuletin- ymmärrän tunteen :)
niin onneksi :D
ja saahan sen tuulettimen viedä pois silmistä jos
oikein pahaksi menee
eikös se ollut sanonta poissa silmistä ja poissa mielestä
koskeeko se tuulettimiakin?
- Huh hellettä!
Jos se on sellainen konepervo? On ihmisiä jotka rakastavat/rakastelevat esim. autojaan ja jopa menevät naimisiin niiden kanssa(Autofilia). Aiheesta tuli kerran dokkari TV:stä. Ukkosi varmaan masturboi tuulettimen edessä:))
http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/2000899/Man-admits-having-sex-with-1000-cars.html- hahaahhaaa
Reps kops.
..masturboi tuulettimen edessä... Ja tuuletin on tietysti kolmosella kun tulee.
Pitäis siltä mieheltä varmaan kysyä, että siivooko se tuuletin myös roiskeet seiniltä :D
Kiitos, päivän naurut saatu.
- 2000W
Eiköhän tunteet viilene ,kun vehkeet on ropelin välissä !
- Hehheh...
Mies vähän kiusii ja tyttö on heti tuskissaan vääntelemässä käsiä ja voivottelemassa. Söpöä sinänsä.
- dökdekdlää
Joo minäkin kerran sellaisen dokkarin jossa eräskin nainen oli naimisissa eiffel-tornin kanssa ja toinen oli ihan lääpällään yhteen tivolilaitteeseen. se kuulemma rakasteli sen karusellin kanssa, vaimikäsenyoli. ettei vaan tuulettimen ja sun ukon häitä kohta tanssittais, saattais tulla viileet kemut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473