Eli tänne kaikki, jotka luulevat heillä olevan tubulaariset rinnat niin pohditaan yhdessä. Ilmeisesti ihan normmalia ett jää pieneksi ja lössöiksi, itsellänikin 75A.
Minkä kokoisia rintoja teillä?
Aijotteko mennä korjauttamaan jos mahd.?
Häiritseekö elämää pahasti?
Tubulaariset rinnat-gallup
14
2003
Vastaukset
- ertyju
minulla on 70A ja tubulaariset. ei ne hirveän tubulaariset ole mutta sitä muotoa on eli ne eivät ole pyöreät,mutta silloin kun on kylmä ja nännit kovettuu :D niin silloin ne saa pyöreen muodon :P ja ei oo haitannu mitenkään paitsi jos on kavereidenkaa uimahallissa ja häpeän vähän niitä..mutta muuten ok
- en oo ernu
Mulla sama. Mutta koko 80B. Välillä ne ovat masentavat, mut sillon ku nänni kovettuu, on tosi nätit :) haittaa just kamujen kaa uimahallis,,, mut ei muuten.. Ihana kuulla et muillakin tämmöset. En oo enää yksinäinen ernu. : D
- asuantuntija.
Laita kuva niin kerron tarviiko korjauttaa
- jaana88
Mulla kanssa ja nyt mulle selvisikin vasta että rintani ovat tubulaariset.. En ole koskaan pitänyt rinnoistani muuten kuin rintaliivit päällä. Liivit saa onneksi näyttämään ne suhkot normaaleilta, tosin sopivia liivejä tuntuu melkein mahdottomalta löytää. Ilman liivejä alastomana olo on yhtä tuskaa, olen yrittänyt kaikin tavoin pitää niistä ja hyväksyä ne sellaisena kun ovat. Siedettäviltä ne näyttää vain nännit kovettuneina. Menkkojen aikaan turvonneina pidän jopa aika ajoin niistä. Mutta muuten ne ovat kuin vanhan mummon lässähtäneet patalaput. Olen 24 vuotias ja olen yrittänyt jo tovin tottua ajatukseen että selliset ne on eikä muuksi muutu. Silti, päivittäin mietin niitä ja haaveilen "nomaaleista" parikymppisen rinnoista. Minkälaista olisi ilman rintaliivejä ylpeänä kävellä ja tuntea itsensä naiseksi ja olla ylpeä rinnoistaan. Mutta ei, minkäänlaiset meditaatiot ja itselleen vakuuttamiset ei auta. Siksi olen miettinyt leikkausken mahdollisuutta niin ei tarvitsisi enää vaivata päätään ja pilata elämäänsä murehtimalla päivästä toiseen vain pelkkiä omia rintojaan. Olen yrittänyt urheilemalla saada rintani kiinteämmäksi ja terhakammaksi, mutta tulosta ei ole syntynyt. Kaikin puolin olen itseeni muuten erittäin tyytyväinen. Minulla ei ole varmastikkaan mistään pahimmasta päästä tämä tubulaarisuus (kuviin verrattuna ainakaan). Rinnat ovat hyvän kokoiset, muoto on vaan järkyttävä. En halua koko loppu eläämäni olla tälläisen rintavarustuksen omistaja, varsinkin kun tiedän että tästä vaan alemmas vajotaan, kirjaimellisesti. Minulla ei ole lapsia ja haluaisinkin tietää kuinka raskaus ja imetys muuttaa tubulaarisia rintoja? Muuttaako ne muotoaan normaalimmaksi vai tuleeko rinnoista imetyksen jälkeen kahta kauheammat? Jolloin leikkaus operaatiokin olisi jo paljon suurempi? Voiko tubulaarisia rintoja kohottaa pelkillä silikoneilla vai täytyykö ihoa kiristää? Minulla ei kuitenkaan ole VIELÄ niin pahasti rupsahtaneet että ne navassa asti roikkuisi. Ja kannattaako leikkaukseen mennä nyt kun tilanne ei ole ihan mahdoton vai vasta kun joskus tulevaisuudessa tulee lapsia niin sen jälkeen kun tilanne on varmaankin jo pahempi? Miten silikoni rinnat taas muuttuvat raskauden ja mahdollisen imetyksen jälkeen? kiitoksia jos joku jaksaa vastailla!!
- dfökldfakd
Mulla on varmaan tubulaariset rinnat, ainakin epäilen niin. Rinnat ovat kokoa 65AA, joten aika olemattomat. Nännit ovat valtavat rintaan nähden, eikä nänni näy kuin aivan kylmässä. En tiedä vaikuttiko kahden vuoden raju laihduttaminen vakavasti alipainoiseksi juuri tossa rintojen kasvuvaiheessa siihen, että rintani ovat tällaiset. Ikää on 16, joten ei varmaan enää kauheesti muutu kun ei ole kasvanut kahteen vuoteen ollenkaan. Aion ottaa silikonit heti kun saan siihen rahaa tulevaisuudessa kerättyä, tavoitteena kuitenkin että saisin ne alle 25 vuotiaana niin ei tarvitsis koko elämää kärsiä. Haittaa tosi paljon elämää, en voi käydä kenenkään kanssa saunassa tai muutenkaan esiintyä alasti. Lisäksi vartalo näyttää aika oudolta kun on olemattomat tissit. Oikean kokoisia rintaliivejä melkein mahdoton löytää, mutta tarvitsen tukea kun muuten nännit hankautuvat verelle asti. Hieman pelottaa, että mitäs jos en saakaan rahaa koskaan kerättyä tarpeeksi silikoneihin ja joudun olemaan ikuisesti tällainen.
- jaana88
Mulla mahdollisesti vaikutti myös teini iässä tapahtunut nopea lihominen sekä laihtuminen takaisin entisiin mittoihin? Monikaan varmasti joka ei kyseisiä rintoja omista ei voi kuvitellakaan minkälaista niiden kanssa on elää. Vaikkei ne vaikeutakkaan normaalia elämää, mutta mielessä ne kuitenkin ovat useasti. Sinulla on vielä muutama vuosi aikaa kehittyä, josko ne vielä muokkautuisivat siitä! Itse käytin huonoja rintaliivejä teininä enkä ollenkaan tarpeeksi tukevia, siinäkin varmaan osa syy siihen miksi ne ovat jo tässä iässä tämän näköiset. Varmasti tukevilla liiveilläkin kasvuiässä olisi saanut pelastettua jotakin. Mutta älä turhaan vaivaa mieltäsi asialla (paraskin sanomaan :)). Minua ei häirinnyt kamalasti vielä tuossa iässä tämä asia, koska rinnat kuitenkin vielä kasvoivat jonkin verran. Kuitenkaan leikkaukseen et varmaan tuolla iällä vielä pääsisi joten turha murehtia vielä asiaa, elä täysillä niiden rintojesi kanssa ja jos vielä täysi ikäisenä tuntuu siltä että ne eivät kelpaa etkä ole tyytyväinen niin mieti sitten uudestaan leikkausta. Turhaan käytät energiaa noin nuorena miettimällä asiaa mille et voi vielä tehdä mitään. Sanon tämän vain siksi että itseäni harmittaa että käytän aivan liikaa aikaa niiden pähkäilyyn tai olen käyttänyt.
- häpeilevä
En ole varma, ovatko rintani tubulaariset. Esim. äidillä ja siskoilla on ihan normit rinnat. Itsellä alkaneet vasta ihan äskettäin kasvaa (oon 14 v, myöhäinen murrosikä), ja ne ovat pienet, totta kai. Mutta nännit ovat sellaiset pyöreät, eivät lähelläkään 'normaaleja', normaaliksi luokittelen nännipihan & nännit, en turpeaa pallonpuolikasta. Kananlihalla ollessa (esim. koskettelun seurauksena) rinnat ovat vähän pyöreämmän näköiset ja nännitkin kipristyneet vähän pienemmiksi.
Tähän en tarvitse diagnoosia 'tubulaariset rinnat', vaan esim. onko tämä ihan normaalia kehitysvaiheessa.- ygstyttövaa
mulla oli sama juttu.. en tiedä onko siinä mitään epänormaalia.rinnat alko kasvaa joku 3vuot sitten.Nyt mulla ainakin ihan normaalin näköiset ja kokoiset..oon siis 14 nyt ja eipä asia mua ainakaan häirinny. kannAttaa kysyä joltakin joka tietää (terveydenhoitajalta vaix) jos haluut tietää.
- ygstyttövaan
hei häpeilevä! mulla oli sama juttu.. en tiedä onko siinä mitään epänormaalia.rinnat alko kasvaa joku 3vuot sitten.Nyt mulla ainakin ihan normaalin näköiset ja kokoiset..oon siis 14 nyt ja eipä asia mua ainakaan häirinny. kannAttaa kysyä joltakin joka tietää (terveydenhoitajalta vaix) jos haluut tietää.
- ygstyttövaan
ygstyttövaan kirjoitti:
hei häpeilevä! mulla oli sama juttu.. en tiedä onko siinä mitään epänormaalia.rinnat alko kasvaa joku 3vuot sitten.Nyt mulla ainakin ihan normaalin näköiset ja kokoiset..oon siis 14 nyt ja eipä asia mua ainakaan häirinny. kannAttaa kysyä joltakin joka tietää (terveydenhoitajalta vaix) jos haluut tietää.
oho tuli 2kertaa
- killipilli
ygstyttövaan kirjoitti:
oho tuli 2kertaa
mikä tissi kalluppi tää on???
- kotalotoveri
Joo, samaa ongelmaa täälläkin. Olen yrittänyt monta kertaa hyväksyä itseni ja pitää rinnoistani, mutta en pysty siihen. Tästä johtuen uimahallissa ja saunassa käynti on aikamoista tuskaa.
- Minttuminttu2012
Kirjoitan aiheesta blogia osoitteessa tubulaarisetrinnat.blogspot.com, valmistaudun itse parhaillaan korjausleikkaukseen. Tervetuloa keskustelemaan aiheesta! - minttu
- Minäh
Minulla on kyllä 75C rinnat mutta nämä taitaa olla tubulaariset.. :( tai ainakin luulen niin :( en aijo mennä korjauttamaan näitä ja olen kohta 17 v nuori nainen ja tubulaariset rinnat haittaa vähäisen elämääni :(
Voiko nämä vielä muokkautua normaaleiksi? rintani alkoivat kasvamaan noin 11 vuotiaana ja kuukautiseni alkoivat 12-13 vuotiaana ja rintani eivät ole kasvaneet enää 14-15 ikävuoden jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873592
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi153331Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa6863040Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313452881- 532580
- 452456
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne312261- 1462189
- 1732185
- 311885