Paras/huonoin palvelu Porissa

Asiakaspalvelija

Alettiin eilen kavereiden kanssa miettimään että missä on paras ja huonoin asiakaspalvelu Porissa?
Perusteluitakin olisi kiva saada. :)

Itellä tuli mieleen huonosta palvelusta Cabaret, siellä tosi töykeää henkilökuntaa. En oo varmaan kertaakaan nähny siellä henkilökunnan hymyilevän.
Hyvää palvelua sitten taas löytyy ainakin Isokarhun Dressmannista, todella palvelualtista ja mukavaa henkilökuntaa.

Nyt vaan kaikki kertomaan oman mielipiteensä. :)

142

7425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajat muuttuu juu

      Se on oikeastaan aivan sama. Palvelen mieluiten itse itseäni ja tilaan romppeeni netistä yleensä noin puolet halvemmalla, jää rahaa enemmän käytettäväksi vapaa-aikaan jossain muualla kuin porissa. Myös ruokakaupoista löydän juustopakettini ja jauhelihan oma-alotteisesti, joten silläkään puolella ei ole mitään tarvetta erityiseen "palveluun".

    • Vanha Patu

      Paras palvelu on Palmun polkupyöräkorjaamossa ja huonoin Palvelutalo Ruskassa.

    • ..kele

      verotoimisto,porin energia, tapiola,pohjola,yms lähettävät aiheettomia laskuja ja joutuu tappelemaan kuluttaja-asiamiehen kanssa niistä.

    • Masa:

      Prismassa on paras palvelu. Huonoin Iccossa.

    • tavallinen tahvo vaa

      Täällä ala mitään firmaa haukkumaan mutta kelvollista palvelua oon saanut ainakin ratsulassa, motormarketissa ja rautiassakin, myös impolan teboililla on kans jotenkin aina mukava asioida niin korjaamon kun myymälänki puolella. Asioin silti hemmetin vähän yleensäkin yhtään missään, joten kovin kattavaa otantaa en pysty antamaan, niin juu ja olen ilmeisesti jonkinlainen luonnonoikku koska yleisesti olen ollut myös tyytyväinen kelan ja työkkärin "palveluun".Tämä ei käsittääkseni ole aivan yleistä..

    • kssssk

      Huonoin = PK (poket pilanneet maineen)
      paras = lääkäritalo

    • Alli Kuusi

      Prisman palvelusta en osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan saanut siellä palvelua.

      • etsivä löytää?

        et ole ilmeisesti osannut hakea sitä,
        kaikissa suurissa marketeissa saa hakemalla hakea sitä palvelua tänä pivänä.

        En ole ittekään saanut palvelua isoissa liikkeissä hakematta, miksi siis S tai K ryhmäkään mm. tekisi poikkeusta.
        Pikkuliikkeissä, eri alan, niissä saa palvelua jos verrataan automarketteihin ...


      • jo eläkkeellä
        etsivä löytää? kirjoitti:

        et ole ilmeisesti osannut hakea sitä,
        kaikissa suurissa marketeissa saa hakemalla hakea sitä palvelua tänä pivänä.

        En ole ittekään saanut palvelua isoissa liikkeissä hakematta, miksi siis S tai K ryhmäkään mm. tekisi poikkeusta.
        Pikkuliikkeissä, eri alan, niissä saa palvelua jos verrataan automarketteihin ...

        Automarketeissa on vain pikkuliikkeet ,mistä saa palvelua.
        Ja ruokapuolella on palvelutiski .
        Työnluonne on myyjillä muuttunut vuosienvarrella hyllyttäjiksi,jos saat jonkun hihasta kiinni ,niin hyvä on.
        Suurin osa kuluttajista antoi saneerata henkilökunnan ulos vuosia sitten ,turhaan täällä vingutte,ettei saa palvelua,ainahan voi äänestää jaloillaan.

        HYMY, HYMY ,JA VIELÄ KERRAN HYMY,AINA VAAN HYMY sekö nyt pelastaa päivänne .Mielestäni kauppareissuni pelastaa se että voin nopeasti asioida, tuotteet tuoreita, hinnat oikein ,ja maksutilanteessa ,tuotteet koneella oikein .
        Minäpä osaan kyllä kiittää kassaa,toiminnasta ja murjasta vaikka vitsin päivän piristykseksi.KOKEILKAA ,niin kyllä se hymykin sieltä irtoaa.


    • Hylje´

      Hmm...edellä mainittu huonona palveluna PK? Vilja ja kumppanit ovat erittäin asiallisia ovimiehiä ja *ammattitaitoisia* järjestyksenvalvojia - toisin kuin muuramat muut 15-vuotiaan tasolla olevat nappikallet nimeltämainitsemattomissa puljuissa; Olisikohan vika kuitenkin omassa käytöksessä tai humalatilassa? Samasta firmasta ottaisin ennemminkin epäkohdaksi tiskipalvelun - se on nykyisellään surkealla tolalla paria poikkeusta lukuunottamatta.

    • Ja palvelu pelaa :D
    • kännikala.

      City bubissa on hyvä palvelu..

      • jabababuuu

        mitä ihmettä tällaiset kyselyt on, missä on paras asiakaspalvelu. kaikki me ihmiset ollaan erilaisia ja koetaan eri asioita eri tavalla ja miten sitten kukin haluaa tulla palveluksi? toinen haluaa tuputtamista toinen vain katsella itse rauhassa - miellytä siinä sitten kaikkia.....................


      • asiakaspalvelija
        jabababuuu kirjoitti:

        mitä ihmettä tällaiset kyselyt on, missä on paras asiakaspalvelu. kaikki me ihmiset ollaan erilaisia ja koetaan eri asioita eri tavalla ja miten sitten kukin haluaa tulla palveluksi? toinen haluaa tuputtamista toinen vain katsella itse rauhassa - miellytä siinä sitten kaikkia.....................

        Kyllähän mä sen tiedän että ihmiset kokee asiat eri tavoin.. Haluttiin vaan kuulla erilaisia mielipiteitä. :) en mä nyt arvannut että tästäkin saadaan kitinää aikaiseksi mut toisaalta Porissa kun ollaan ni mitä muutakaan voi odottaa.. Jos ei sua kyseinen aihe kiinnosta niin oliko pakko lukea tätä keskustelua? :D


    • vanha piaruuu

      legendaarisella vilkkugrillil oli aikanaan hyvä ja suorastaan sydämellinen palvelu ku tämä eräs kaikkien asiakkaiden hyvin tuntema naisihminen oli töissä (varmaan tiedossa kenestä on kyse) siinä oli henkilö paikallaan asiakaspalvelussa samalla kun toimi psykiatrina selvitti pojankoltiaisten riidat niin teki myös hyvää ruokaa, Paljon terveissiä vaan! vanhan citymarketin talossa olleessa kodinkoneliikkeessä oli tuolloin kans ihan hyvä palvelu jos sitä tarvittii,muutti vissiin ja uudessa en oo käyny joten siitä en tiedä. edelleenki mielestäni suht hyvä palvelu on ainakin lääkäriladossa vaikka rahastaminen ja ahneus tuntuu sielläkin viimevuosina lisääntyneen lienee varmaankin vain köyhän ongelma

    • ppmr

      Huonoin palvelu: Pekan Parhaat, Motonet, Ratsula.

      • juu niis näis

        Samaa mieltä. Näistä löytyy huonoa palvelua. tarkoitin ninko Poris.


    • charlestown

      mitäs PK:n poket ovat mokailleet? itse en paikassa ole aikoihin käynyt niin en tiedä.
      parasta palvelua: lemmikkieläinliikkeet (musti & mirri, Minja) ja eräs R-kioski, kiva käydä kun aina mukavat myyjät :)

      • sgheryt

        mulla sellanen ylimielinen kokemus pk:n pokeista. viimeksi ei kaveri päässyt yhdestä ovesta sisään ja toisesta pääsi. ja hän ei todellakaan ollut humalassa. kerran kaveri heitettiin pihalle, vaikka hän istui yksin hiljaa pöydässä. Syyksi poket sanoivat "ollaan katottu tarpeeksi jo sun menoa" :D ja jumalauta tyyppi istunu hiljaa pöydässä :D


      • Paljoko maksaa sisää
        sgheryt kirjoitti:

        mulla sellanen ylimielinen kokemus pk:n pokeista. viimeksi ei kaveri päässyt yhdestä ovesta sisään ja toisesta pääsi. ja hän ei todellakaan ollut humalassa. kerran kaveri heitettiin pihalle, vaikka hän istui yksin hiljaa pöydässä. Syyksi poket sanoivat "ollaan katottu tarpeeksi jo sun menoa" :D ja jumalauta tyyppi istunu hiljaa pöydässä :D

        ja saako sielt räppänää?


    • Tyytyväinen.

      Porin kaupungin teknisestä palvelukeskuksesta, kuten palveluliikelaitoksesta saa parhaat palvelut.

    • nuori mies -69

      maantiekadun apteekissa nätti keski-ikäinen, hymyilevä nainen, palvelee hyvin.

      • apotekki"

        toejoen apteekki, yx vanhempi myyjä, kun peppuun ammuttu karhu, aina tasaisen kiukkuinen.
        Asiakas kuin punainen vaate.


    • Mä ja muut...

      K- Supermarket Ruokaporissa mukava henkilökunta ja myös palvelualtis. Vahinko, että omistajapariskunta vaihtuu. Nykyiset muuttavat Mikkolan Citymarketiin....toivotaan, että Ruokapori ainakin pysyis yhtä mukavana ruokakauppana :)

    • Linnea

      Hyvää palvelua saa Veromodasta ja Cubuksesta. :)
      Huonointa taas picknpay ja talousmarkka!!!

    • taunokkkjhgfdd

      Anttilan alakerran asiakaspalvelupisteessä on huono palvelu. Joka kerta. Toisessa kerroksessa se sijaan sellaista kuin pitääkin.

    • duunari

      Pekan parhaista olen saanut erittäin hyvää palvelua. Kesäisin käyn aina kahvilla kirkon vieressä ja vien kotiin pikkuleipiä vaimolle ja lapsille. Motonetisstä ostin pari lämppäriä talvella. Toinen hajosi, palautin ja tytto kokeili, ettei toiminut antoi uuden ja koetti että se toimii ja hyvitti välirahan. Kauniita hymyjä lisäksi. Vaatteita ostan nykyään vain Ratsulasta , Partiokaupasta ja satunnaisesti Eccolta. Kaikissa on erittäin mukavat myyjät. Hymysuin koettavat sopiiko herralle edes joku vaate, tai kenkä, vai pitääkö mennä loimi- tai kanoottiosastolle. Eikä ole ollut merkitystä, millaisissa työrehjuissa olen mennyt.

    • dikiiiiiiiiiii

      Digimania sieltä sain erittäin asiantuntevaa ja kivaa palvelua.

    • vielä on palvelua

      No joo pitää kans kertoa et niin on käynyt kun valut hirveässä lauantaijysärissä (jo vähän korjanneena) avuttoman näköisenä ratsulaan kun tuli mieleen että iltaisiin häihin pitäis puku vielä saada, niin kyllä sen oikeanmittaisen koltun saa päälleensä vaikka ei asiasta ymmärrä tuon taivaallista, ja krakankin nätisti solmittuna ja vielä pukevat koko pas..n päälle asti, joten meikäläinen on kyllä tyytyväinen antinasusteen touhuihin.

    • pettynyt asiakas

      minä olen saanut huonoa palvelua esim. kartanon kipakassa ja linja-auto asemalla

    • yrpis

      Täytyy mainita että mustin ja mirrin palvelu on ruvennut pelaamaan.

      Ennen asioin vallan siellä, kyllästyin huonoon palveluun ja siirryin mikonkadulla olevaan eläinkauppaan (en muista nimeä)
      sitten poikkesin taas m&m:ssä ja tyytyväinen palveluun :)

    • kaizzzu

      Cabaret vetää kyllä ykkös sijalle huonoimmasta palvelusta.. esim mojito-drinkki on paikan baarimikoille täysin tuntematon. kaiken lisäksi vetävät melko usein välistä, jos joku asiakas on tarpeeksi humalassa. ja nämä keskusteltut poken.. ovat niin olevinaan.

      CipCapista, Petra's Cafesta, Tiilimäen hesburgerilta ja Kaupungin kirjastosta olen viimeisen kahden viikon aikana saanut hyvää palvelua, muuta esim. porin linjoilla olisi parantamisen varaa asiakaspalvelussaan.

    • -Body-

      Hyvää palvelua olen aina saannut Havannasta! Icossa olevasta Roberts Coffeesta TODELLA huonoa palvelua ja hygienia ei ollut myöskään mieleen..pölyä oli kamalasti pitkin jäätelö-tiskiä ja työntekijän röökit kahvin purujen seassa...latte väärin tehty ja kylmää sekä kuppi vaan puolillaan itse tavaraa...ja pulitin sen normin eli 3.70e...kyllä ketutti. Ylimieliseltä en tahdo kuulostaa,mutta Helsinkiläisenä Helsingissä olen saannut parempaa palvelua. Myöskään H&m:ssä ei osata palvella vaan ollaan nenäkäitä vain siksi,kun ollaan henkassa töissä! Hey,Get real! Ja kun tuotteita kysyt lähes missä tahansa on vastaus AINA: Jos ei siellä oo, ei meill varmaan oo!!! AQRRRKKKK!!!!!! TÄMÄ EI OLE ASIAKASPALVELUA!!! Cubuksessa hyvää palvelua ja Pori hallilla :)

    • kas näin, watson.

      Pakko mainita kun kerran tällainen ketju nyt on, kelan infossa on töissä todella paskantärkeä eukko.Asiakas saa lähinnä vittuilua ja yrmeitä ilmeitä kuin tällä blondilla olisi kestokuukautiset päällä.

      Toinen paikka, vaikkakaan ei porissa, on ulvilan apteekki hansamarketin lähellä.Yrmeä sitruuna tiskin takana tivaa kelakorttia ja silminnähden saa jonkinlaisen paskahalvauksen kun sitä ei ole.Tiuskaistaan vaan että nyt ei sitten tule kelakorvauksia, ja minä siihen että ihan sama, rahaa on, joten ei kiinnosta tuleeko niitä vai ei.

      Ei pitäisi vaikuttaa hänen henkilökohtaiseen elämäänsä mitenkään saanko minä jotain kelakorvausta vai en.Täti vaan katselee siihen malliin kuin olisin kussut hänen aamumuroihinsa ja pyyhkinyt perseeni hänen tiibetistä lomamatkallaan ostamaansa laamanpersenahkamattoon.

    • Tiina Toimeliaas

      Muksu-Massin palvelu on p...stä.

      • 1k4j23n4444

        Huonoa palvelua olen saanut Pick Paysta, ja Maantiekadun apteekista. Hyvää palvelua Kotipalvelu Klassikosta ja Ratsulasta,


    • ....

      Green River, yrjönkadulla
      -asiantuntevaa ja hyvää palvelua
      -tyytyväinen asiakaskunta ympäri suomea

    • §§§§§

      Paras palvelu Mikkolan Prismassa ja vielä boonuksien kera.

    • yx asiakas

      Kalaholman Siwa siellä yks pullukka mamma, aina yhtä hapan ja naama norsun vi****a ei tervehdi ja ei sano olkaa hyvä ,ja aina, kun sinne menee niin on sen näköinen, et mitä vi***a tänne tulet.
      Hän inhoaa asiakkaita ja työtään.

    • Azoreille

      Hyvä palvelu on matkatoimistossa Eteläkauppatorilla

    • fiskermann

      ehdottomasti surkein palvelu on reposaaren salessa

    • juix

      tuosta Maantiekadun apteekista kyllä saanut itsekin aina suht tympeetä palvelua, kun siellä käynyt pakosta. empä käy enää. yleensä käyn aina yliopiston apteekissa, sieltä olen joka kerta saanut hyvää palvelua!

    • tyytyväineasiakas

      esimerkki hyvästä asiakaspalvelijasta on ehdottomasti käppärän valintatalon mies myyjä! Aina tervehtii, ja neuvoo ystävällisesti jos kaupasta ei jotain tavaraa heti löydä, palvelee nopeasti mutta ehtii silti juttella mukavia ja vitsaileekin välillä :)

    • pulassa ollaan

      Törkeän huonoa ja asiantuntematonta palvelua saa el.lääkäri Aminoffilta. Ja se on hamstrannut itselleen kaikki Porin ja ympäristön pieneläinpäivystykset.
      Jos päivystystä tarttee niin tiedoksi että ainakin Hämeenlinnassa on 24/7 päivystävä pieneläinklinikka. Matkaa tulee mutta ainakin saa parempaa palvelua ja uskoakseni myös hoitoa. Huonompaa kuin Aminoffilta saa tuskin mistään. Hinta-laatusuhde aivan metsässä.
      Jos joku tietää muita päivystäviä niin tietoa otetaan vastaan.

      • Mila ja juna

        Mä olen Aminoffista aivan eri mieltä. Pelasti meidän koiran mikä oli tosi pahasti loukkaantunut. auttoi ja neuvoi tosi hyvin. Kun tarvitsin apua niin sitä aina sain ja hyviä neuvoja. Siitä iso kiitos aminoffille että meidän koira on hengissä.


      • ja rahaa on??

        koiran kakkatus hänellä sunnuntaina 282e ja haukut päälle miten tapan koirani (koira jo 11v pysynyt hengissä hoidossani), todellinen syy oli selkävenähdyksestä johtuvan liikkumattomuuden aiheuttama suolitukos kylläkin, että 1/2 meni oikein.


    • hienoa

      Aminoffista monta kertaa kuultu samaa, ja siellä se saayhä olla?! ei voi olla totta. vain Porissa. hienoa. jos kerrankin päivystystä tarvin niin lähden kyllä mielummin Turkuun/Tampereellekin ajamaan.

    • mooniska

      Kelan ämmästä samaamieltä. Kyllä jäi ikävä fiilis siitä käynnistä. Ilmeisesti vihaa työtään kovasti.

    • ewe

      Kävin itäkeskuksen M&M ja palvelu oli hyvää,samalla reisulla poikkesin Farkkulandiassa,jossa en ole ennen asioinut,myyjä vaikutti todella asiantuntevalta ja ystävälliseltä,ja mikä parasta sain jopa pienen alennuksen ostoistani,mikä on tänäpäivänä todella harvinaista!Voin suositella muillekin!Huonoa palvelua ei nyt tule juuri mieleeni mistään liikkeestä.

      • kyllä putoo ku kysyy

        Et sitten oo käyny kodinkone/kodintekniikka kaupoilla näissä ns.erikoisliikkeissä? Hinnat tippuu helposti ja järjestään sen 25- 30% kun kilpailuttaa paikkoja keskenään ja kertoo tai muuten satuilee että sieltä ja sieltä saa paaaljon edullisemmin, tosin nettiputiikeistä ne yleensä jää senkin jälkeen ostettavaksi, viimestään siinä vaiheessa kun alkaa se hölynpölyn tyrkyttäminen.


    • Santeri paratiisista

      Ostin Lännen Lämpötekniikasta ilmalämpöpumpun ja palvelu oli ammattitaitoista ja osaavaa. Suosittelen hankkimaan omasi enne helteiden alkua. Nyt siellä ainakin on tällä viikolla jäähdytyspäivät ja jotain tarjouksiakin.

      • kuuklaakuuklaa

    • oppia ikä kaikki

      Ostin varusteita asennettuna ja pikkusäätöä yhteensä satasella eräästä pyöräliikkeestä. En siiten tiedä olenko vaan jotenkin luonnevikainen mutta olisin kuvitellut että ostoksesta saisi jonkinlaisen eritellyn kuitin kun ollaan jo 2010 luvulla, eikä pelkästään postimerkin kokoista lappua missä lukee "huolto". Syy oli tosin varmaan se että huomasin apinaa vietävän 6-0 ja enkä missään nimessä väitä mitään laitonta tapahtuneen, kuitissa oli verot kuten kuuluukin jne. Olin ehkä tyhmä kun en sitten sitä tarkempaa räkninkiä pyydellyt vaan poistuin hölmistyneenä takavasemmalle.

    • hyvää palvelua

      sain viimeksi isolinnankadun alkossa.

      • kosssskasss

        vanhasta vai uudesta??? :)


      • ihana ALKO
        kosssskasss kirjoitti:

        vanhasta vai uudesta??? :)

        Veikkaisin nykyistä toimipistettä entisessä Anttilan talossa. Siitähän on jo vuosia ikaa, kun Alko oli Sokoksen vieressä.


    • hyfgyui3

      erittäin hyvää palvelua saa mikropasista.

    • -----;)

      mä sain hyvää palvelua KELAsta.....voitteks uskoo, mut näin kävi.

    • --1974--

      Cabaret' n tasosta en osaa sanoa mitään, mutta olin kyllä hämmästynyt yhtenä yönä, kun poljin töihin niin ohi mennessä poket huutelivat hintiksi, että kyllä on laadukkaita ihmisiä otettu töihin. Vielä yksi kerta lapsellista huutelua niin nostan herjaussyytteen.

    • pikkupoikien pyllyi

      Olet syntynyt '74 ja käyt Cabassa?
      Se taitaa kertoa jotain omastakin tasostasi.

      • gregesrhrwhr

        "kun poljin töihin niin ohi mennessä"...Mikä kohta sanoo, että käy ko. paikassa. Luuletko, että polki baariin sisälle töihin poken ohi.
        Vastauksesi taitaa kertoa jotain tasostasi....=)


      • Köyrin

        Minä sain hyvää palvelua viime perjantaina Viikkarissa joltain Saijalta. Vaikutti tosi kokeneelta.


      • kelpas
        Köyrin kirjoitti:

        Minä sain hyvää palvelua viime perjantaina Viikkarissa joltain Saijalta. Vaikutti tosi kokeneelta.

        kuin myös ;)


    • mummmmo

      Porin perustuva antaa parasta palvelua..
      uskokaa pois...

    • N80

      Porinlinjoilta sain hyvää palvelua

    • Rillerijuti

      Kannattaa mennä Väinölän ärrälle, jos haluaa hyvää palvelua. Ja on kauniit tytöt kassan toisella puolella.

    • Leipäjonon mies.

      Kauppahallin kahvilassa on tosi hyvä palvelu. Voileipäkin tehtiin heti kun sattui olemaan vitriinistä loppu. Ja tuotiin pöytään. Menen huomennakin.

    • Miina Mansikka

      Kampaamo hiustriossa mikään ei ole entisellään. Missä entiset iloiset kampaajat.
      Anttilan alakerran Seppälässä aina mukava käydä
      Halli aivan loistava,tämä uudistettu

    • Orvokki 1

      Paras palvelu: Ratsula, Motonet ja Pekan Parhaista saa vielä halaukset kaupan päälle. Terveisä ihanalle tummalle myyjättärelle.

    • Ratsumies

      Hyvää palvelua saa Teljäntorin kahviosta. Iloisia naamojamyös asiakkaina. Lämpimät leivonnaiset aamulla aikaisin. Ymmärtävät myös kehnot vitsit.

      • Juoppo 100000000000

        Mää lähde nyt kaljalle kuppilaan missä hyvä palvelu viikosta viikkoon joka päivä.


    • Tyytyväinen asiakas

      Itse olen saanut loistavaa palvelua Kenkäporista. Todella tyytyväinen olen, kenkiä ei tarvitse muualta käydä enään hakemassa :)

      • Shoes

        Ja kauppahallin kenkämyymälässä palvelua vasta saakin, erinomaista!


      • enää NN NN NN NN

        Minäpä en enääNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN käy edes kysymässä kenkiä kenkiporista koska viimeksi kun kyselin hintaa tahtoivat 80€ retrolenkkareista :D

        NykyääNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN käyNNNNNNNNNNNNNNNNNN ostelemassa tossuni halpahalleista tai mistä tahansa joka myy ihmismäiseen hintaan tuotteitaaNNNNNNNNNNNNNNN.

        Kengät, on kulutustavaraa, ei jotain johon sijoitetaan sellainen raha että jälkipolvi voi sen myymällä vielä maksaa osan talolainastaaNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN


      • Tyytyväinen asiakas
        enää NN NN NN NN kirjoitti:

        Minäpä en enääNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN käy edes kysymässä kenkiä kenkiporista koska viimeksi kun kyselin hintaa tahtoivat 80€ retrolenkkareista :D

        NykyääNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN käyNNNNNNNNNNNNNNNNNN ostelemassa tossuni halpahalleista tai mistä tahansa joka myy ihmismäiseen hintaan tuotteitaaNNNNNNNNNNNNNNN.

        Kengät, on kulutustavaraa, ei jotain johon sijoitetaan sellainen raha että jälkipolvi voi sen myymällä vielä maksaa osan talolainastaaNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

        Hyvät kengät maksaa, ja kestää. Ja kengäthän ovat todella tärkeä sijoitus, koska kuitenkin on kyse omista jaloista. Huonot kengät vaikuttavat miten terveinä jalat pysyvät loppuelämän. Mieluiten sijoitan nyt 30vuotiaana kenkiin hieman enemmän, kun 40vuotiaana, sairauksieni hoitoon.. Minä pitäisin jaloistani huolta, vielä joskus harmittaa.


    • Miauu4

      Parasta ja nopeinta palvelua Porissa antaa Esko Karra ja kehnointa Ratsula naisille. Miehiä siellä liehakoidaan ja makeillaan. Otavankadulla on tympeä parturi ja Maantiekadulla nihkeä myyjä.
      Hallissa on kaikki herttaisia.
      Mistä löytäisi sellaisen joka osaa korjata koruja ilman valitusta, siis hyväntuulisena?

    • en sano

      Joo olen huomannut samaa Ratsulan naistenosaston myyjistä. Voi että sitä ylimakeeta tummaa naista. Hyi kamala. Olisko lievää. Sanonko mitä:

    • kanta-aasiakas

      En tiedä myös kuin Ratsulan miestenpuolesta, ja siellä olen aina saanut ensiluokkaista ja mukavaa palvelua. Joskus tosin ihan positiivisessä mielessä hymyilyttää se innokkuus millä kaupataan ensimmäiseksi niitä firman "oman merkin" suoraan sanottuna lähes rettuja, hinta ja laatu ei tässä mikälie-merkissä kohtaa ei sitten lainkaan, Tunnustan olevani melkoinen neiti vaatekaupoissa ja voin turhamaisuuttani maksaa viikon palkan t-paidasta ja hupparista mutta se pitää olla arvostettu eliittibrändi eikä se kolmekirjaiminen 95% katetta tekevä :-) Mutta kaikenkaikkiaan ei pahaa sanottavaa ja mukava tuolla on aina asioida, alennusmyynneistä löytää usein juppikledjuja puoli-ilmaiseksi.

    • juoppo duunari

      Useasti yksityisen firman/kaupan hintataso on suoraan verrannollinen omistajien omassa käytössä olevaan autokantaan, siis niihin millä rouva omistaja kurvailee turkki päällä ja herra omistaja yrittää sovittaa liikkeensä pienehköön parkkiruutuun taitoihin nähden aivan liian isoa autoa. Tulen aina hivenen varautuneeksi kun käytössä on audin, bmw:n, mersun tai jonkin ökyjenkin maasturimalli.Varsinkin jos kyse ruokaa myyvästä firmasta niin hintoja on syytä tarkastella ennen ostopäätöstä hyvinkin kriittisessä mielessä. toki myös käyttötavarapuolella saa usein useamman satasen ryyppyrahnaa kun tarkistaa internetin ihmeellisestä maailmasta sen OIKEAN HINTATASON :-)

    • yks mamma vaan...

      sirkustorin ärrällä hyvä palvelu, samoin motormarketissa (myös ei niin asiatuntija naiselle :) ) . hyvää palvelua sain myös: ravintola parilla, torrero, petras cafe. huonoa ainakin nicky ja nelly, muksumassi, kahvila fossette, lähes kaikki siwat, kirjasto ja lilliputti pahimpana....

    • mää vaa

      Kävin muijan kanssa Ratsulan naisten osastolla. Ei moitittavaa. Mukava naismyyjä, ei taida äijiä ollakaan. Ei tyrkytetty, eikä tiirailtu muijan tuulipukua. Talvipalttoo jäi käteen. Se oli sen joululahja, ei tarvi enää miettiä.
      Ent. Anttilan viinakaupassakin palvellaan niin kohteliaan hienosti, että tuntuu, kuin pitäisin yksin sitä pystyssä. Eivät vaan tiedä, kuinka hienossa kunnossa maksa on.

    • h-vallastaporiin

      Ruokaporissa palvelu ja koko kauppa mennyt todella paljon alaspäin..Uuden kauppiaan myötä.
      Pojat on poikia. Tuliko poika nyt vähän liian isoihin ympyröihin.

      • erttia

        Autokorjaamo Järvenpää Puinnintiellä, siellä olen saanut hyvää palvelua.


    • kiertokadun guppe

      Motormarketista olen mielelläni asioinut jo vuosien ajan,homma on toiminut silloinkin jos joku osa ei olekaan sopinut ja on pitänyt vaihtaa ja aina on saanut tarvittaessa neuvoja kaupanpäälle. Onhan tuollakin ne pari myyjää kenen kanssa ei omat henkilökemiat oikeen kohtaa mutta niinhän se on joka paikassa yleensä. Viereisessä pesukonekaupassa oli myös aikanaan hyvä palvelu ja rento henkilökunta, nyt enää tyhjä halli. Papalta viedään kaikki palvelut piruvie tästä kotinurkilta.

    • ei jäseneksi

      Iso miinus Energy Puls Wellness Centerille. Henkilökunta kännissä haistattelee asiakkailleen, uhkaavat vetää turpiin ja kaiken kruunaa itse toimistusjohtaja huonolla käytöksellään. En suosittele kenellekään.

    • kauppa vaihtoon

      Huonoin palvelu ehdottomasti K-Kengän mies myyjältä... Kyllä ostan kenkäni muualta.

    • Meri-Pori

      Pihlavan Valintalato ja R-kioski. Inhottavia myyjiä molemmissa. Välillä oikein pelottaa asioida tai käyttää postia. Useimmiten kuitenkin *ituttaa. Muitakin töitä on, odottavat vain tekijäänsä?

    • Raggari1

      Rattaanpyörä on alallaan paras. Palvelu pelaa ja jossakin vaiheessa iltaa auttavat vielä uloskin.

    • Joulukakku

      Kamalin myyjä ikinä on Isolinnakadun vaatekauppa Mikadossa? tai jotain sinnepäin se nimi oli. Vaatimatonta joulua sille myyjälle, joka oli kuin ruostunut paistinpannu.
      Kyllä Ratsula on sentään ihmisten kauppa.
      Torin varrella sijaisevan apteekin myyjät ovat kaikki parhainta laatua tässä maailmassa.

    • kahvittelija

      Fossetessa on hauska tunnelma. Varsinkin se varttunut naisihminen on mukava höpöttämään. Viimeksi juteltiin jääkiekosta. Muistaakseni siellä roikkuu kilpailevan lätkäjoukkueen kaulahuiveja.

    • Raumlaine IV

      Huonoa palvelua saa samasta paikasta vain kerran ja hyvästä useasti.

    • Absolutisti

      En käsitä miten ihmiset voivat esim. Prisman arvottaa aika heppoisesti.

      Jos mietitte kuinka monta kassaa siellä on töissä, niin edes parin eri kassan hihnan luona käymällä ei ehkä vielä kannata tuomita paikan palvelua huonoksi. Palvelu on ollut tällöin kahden kassan kohdalla huonoa, ei Prisman.

      Mutta jokainen tavallaan.

    • tyytyväinen asiakas

      Hyvää palvelua viimeaikoina mm. Matkahuollosta, Isokarhussa olevasta kenkäkaupasta (nimeä en muista) sekä Tulli-baarista.

    • juunäino

      Noh heikkotasoista palvelua saa Porissa niin monesta paikkaa, että keskitytäänpäs niihin joista saa erinomaista palvelua!

      VÄRIÄSSÄT=erinomaisen palvelun paikka

      Sirkustorin r-kioski=hyvää palvelua

      Isonkarhun dressman=aina saanut hyvää palvelua ja ymmärtävät välillä olla tyrkyttämättä niitä perhanan sukkia siinä kassalla.

      K-rauta satakunnan kadulla=palvelualtis hlökunta

      Satakunnan keskussairaalan naistentautien pkl ja osasto=En niinkään itse tarvii, mutta vaimoni sai hyvää palvelua. erityiskiitos hoitajille ei ehkä niinkään lääkäreille kuulemma.

      JB-RENGAS satakunnan kadulla=Aina asiantuntevaa ja laadukasta palvelua

      Aina haukutaan Kelaa, mutta Porin Kelaan soittaessani olen aina saanut asiallisen vastauksen ongelmaani.

    • mmq

      Hyvää pakvelua saa Sokoksen S-marketista ja surkeaa palvelua tästä uudesta ravintola Miamista.

    • raha kelpaa kyllä

      ahahahaha väriäässitpä hyvinkin voi helvetti :D
      Kuulisitpa mitä asiakkaista puhutaan heidän poistuttuaan paikalta :))

    • Erkki Laatikko

      Tsipparellassa hyvä palvelu ja minua jyystettiin pöydällä. Igolugsessa oli ikävä palvelu. Kaikki olivat vihaisia ja vaihtorahat heitettiin silmille. Kun kysyin syytä käytökselle niin sain vastaukseksi pierun. Porin Takki & Housu on mahtava paikka. Siellä palvelu pelaa. Sain hieronnan ja ilmaiset ruuat heti, kun astuin sisään.

    • -----

      Sokoksen hesessä oli kerran myyjä joka ei antanut ruokia. Jouduin tilaamaan ruoat eri myyjältä. En ikinä enää mene Sokoksen Heseen..
      Ämmä vain oli nokka pystyssä kun sanoin mitä otan. Maksoin ja odotin ateriaa.
      Odotin yli puoli tuntia ennen kun menin kysymään myyjältä missä ateriani viipyy.
      Vasta sen jälkeen sain aterian.

    • Ulasoori sucks

      Huonointa palvelua saa Ulasoorin katsastusasemalla. "mää ole tullu tän jo aamukahreksalt ja ny nmää ommal aijjallani tee näit teijä juttujanne"

    • nettitörttö

      Siin keskustan DNA-liikkeessä ei kyllä voi palvelua hääppöseksi sanoa.
      Harmi ettei ollut piilokameraa mukana sillä reissulla. Seuraavan reissun meinaan ikuistaa kyl johonkin yotubeen.
      Aivan uskomaton "palvelu".

    • huono päivä?

      tuolla Ulasoorin katsastusasemalla huomasin saman kuin aiempi kirjoittaja. Oli niin kiukkuinen katsastusmies että huh, hyvä kun päin uskalsi katsoa :D

      • tule tänne!

        No, asiakas voi äänestää jaloillaan. Ensi kerralla jonnekin muualle katsastukseen?


    • muka parhaaaaaaaaaaa

      pekan muka parhaista ostin jonkuntortun..
      kun siinä ei ollut mitää viimeistä käyttöpäivää merkattu ajatttelin että kyllä se sit varmaan kestää.
      voi ei. aivan ole homeeksi muuttunut muutamassa viikossa. ja tosiaan ei mitään parasta ennen päiväystä löytynyt
      se niistä muka pekan parhaista

      • plöää

        Huonoa palvelua:
        Bepop Hesburger
        Bepop Op
        Porin linjojen kuskit
        Teljäntorin kahvila
        Teljäntorin jenkins
        Faunatar
        Rosso
        Sokoksen katutason kassat
        Seppälät

        Hyvää:
        Petras cafe
        Herkku tassu
        Huittisten säästöpankki
        Dressman
        Kultajousi Isokarhu
        Ent. Wicholm
        Fossette
        Anttila
        ABC
        Shellit


    • ex asiakas

      Monissa Porin parturikampaamoissa kampaajat ylimielisiä ittees täynnä olevia ja eivät edes kuuntele mitä asiakas haluu.

    • JuupajuuPKsucks

      PK = Ikäraja tais olla 22-vuotta. Portsarit ovella ja narikassa on nuorempia. Onko ihme, että maine menee? Puhumattakaan siitä yhdestä nuoresta kyrvästä, kun ei paskalle taivu, kun on niin polleeta, että!

    • Ärsyyntynyt

      PK:ssa Jumalasta seuraavat ovella töissä, todella ylimielisiä pokeja!!!

      • Herttuantorin kampaaja

        Jos jossain on ylimielistä ja töykeää palvelua niin saman katon alta löytyy kaksi.... Herttuantorin studio kampaaja ja kirpputori pikkutiina.


      • PKpokekuninkaalliset

        Ei ihme että ovat ihan perseestä, ovat jotain vartijantolloja.


    • lada1200sl

      Motonet. aika ammattitaidotonta palvelua varaosa puolella.

    • Ketku Polkka

      Mun miälest parast palveluu sai osto ja myyntiliike Tiina-Tuulikis. Mää osti siält soffapöyrä j 2 tualii. Pikkuse hämmästyi ko se miäsmyyjä tinkas pyytämäti hinna tasarahaks. Tuli meinaa 30 rosenttii kerral alennust. Se oli hyvvää palveluu se.

    • voi vitjat mikä mimm

      En osaa nyt sanoa palvelusta. Mutta huippu sexsy myyjä siinä Yrjönkadun Pekan Parhaissa. Eipä ole ole ihme että paikka täynnä äijiä.

    • Oli muute komia!

      Pekan parhaat! SINNE KAHVILLE!

    • kuppi kahvia

      Tikkulan ABC:n kahvikassalla. Että minnuu vituttaa, kun odotat siinä kahvikupin kanssa pitkän tovin, kun edessä on veikkaajia ja toisella puolen myös kassa, johon kassatäti poukkoilee. Pahimmassa tapauksessa tällä vielä veikkaus yms. Pitäisi olla veikkauskassa erikseen. Ei se kahvi kauaa kuumana pysy kun jonossa joutuu odottelemaan monta minuuttia, kun veikkaajat ovat niin tärkeitä. Ja sitten vielä tuputetaan meikällekin löttöä tai muuta pitkävetonelivetoarpaa - ja vot...hiukan järkeä tuohon asiakaspalveluun.

    • Marica3

      Isolinnankadulla parturi, ei esitä mitään, on oma itsensä, mukava iloinen ja taitava! Isossakarhussa eräässä liikkeessä, minua ei palveltu.Oli turkkimuijia jonoksi asti.

    • huonoa huonoa

      Ruokapori- Voi kamala kun on mennyt systeemit alaspäin.
      No eipä kuulu liikoja odotella kun Harjavallasta tulee kauppias.

    • Parannusta on?

      Ruokaporissa ainoa mikä parantunut:
      Parkkiruuduissa on nyt tilaa.
      Jaa a mistäköhän johtuu?

    • SOK aloittaa yt:t -

      SOK aloittaa yt:t - 270 työpaikkaa uhattuna

    • valitsen aina muun

      "Ja sitten vielä tuputetaan meikällekin löttöä tai muuta pitkävetonelivetoarpaa - ja vot...hiukan järkeä tuohon asiakaspalveluun. "

      Se on katos jokainen kassakin pakotettu johdon puolesta tuputtamaan milloin mitäkin skeidaa että saadaan veikkauksen royaltit ynnä muut täysimääräisenä kotiin. Tuputat tai tulee kenkää. Sama homma shelleillä ja r-kioskeilla vaikka näissä nyt en ole vuosiin käynytkään mutta isäukko joskus erehtyy. Tuputus ja tyrkytys on nykypäivän scene kaikessa kaupallisessa vielä nämä hihassa roikkuvat tuputtajarotat kun liikut kaupungilla tai kauppakeskuksessa. Näihin pätee sama kuin raflojen sisäänheittäjiin ulkomailla, kierrä kaukaa ja näytä vitititumaista ilmettä !

    • Cabron con dinero

      Aloitetaan kehuilla, ettei mene pelkäksi valittamiseksi :).

      Hyvät:

      Petra`s Cafe
      Ravintola Galle
      Suomalainen Klubi / Svenska Klubben
      Beer Hunters / blondit tarjoilijatytöt 3 kpl Mika Heikkinen itse
      PesuSampo pesula N, keskusta
      JC Jeans, Isokarhu
      Porin kaupungintalon arkisto ( ! )

      Huonot:

      Pub Passion
      Beer Huntersin miespuoliset työntekijät
      Ratsulan vaateosasto, tumma naismyyjä

      Passionin ja Beer Huntersin "baarimikot" on selvästi väärällä alalla. Ylimielisiä juntteja, jotka kohtelee asiakkaita kuin likaa.

      Ratsulan vaateosasto oli one-off -kokemus, mutta eikös silläkin kertaa tullut joku todella ylimielinen akka kyyläämään. Teki mieli sanoa sille että hei, painu kotka v**tuun siitä, mutta sillä kertaa ei viitsinyt kun piti ostaakin vaatteita.

      Hyvää asiakaspalvelua tässä kaupungista saa silti monesta paikasta, mistä pitäisi aina kiittää. Asiakaspalvelu on kuitenkin vaativaa ja pienipalkkaista hommaa.

    • Lidl paras kauppa

      Hinnat kohillaan ja valikoimaa riittää, henkilökunta reipasta ja asiansa osaavaa.
      Eräänäkin päivänä kun oli vähän jonoa, tuli pirteä nuori nainen avaamaan yhden kassan lisää ja huutaa kajautti iloisesti: Minä otan sitten kakkoseen!
      Tarkoitti tietysti kassan numeroa, mutta monelta miesasiakkaalta heltisi makea hymy :D

    • En ala listaamaan, saati luetteloimaan kaikkia paikkoja mutta,

      Parasta palvelua niin ammattitaitoisesti kuin rehellisillä mielipiteillään olen saanut Yyterin Autohuollosta kun olen siellä asioinut autoon liittyvissä asioissa. Kiitos Arto!

      Myös Mäntyluotoon hiljakkoin avatun Lounas-Ravintola Messin henkilökunnalta olen saanut iloista ja asiallista palvelua. Ja ainiin, kannattaa käydä!
      Pitsa maksaa hippasen enemmän kuin Turkkilaisella, mutta jos arvostaa aitoja makuja, hyviä raaka-aineita ja ihan oikealta näyttävää jauhelihaa niin Messiin oitis, vaikka Yyterin-reissun yhteydessä.

      Ruokakaupoissa kassoilla näkee aina välillä hiljaista sakkia, mutta en kiellä ettenkö itsekin jossain vaiheessa kyllästyisi istumaan perseelläni ja toitottamaan samaa "Hei, kiitos ja näkemiin"- muutaman sata kertaa päivässä.. Etenkin isoissa Marketeissa.

      Porin yltäpäältä kuolleessa yö-elämässä en käy enää ollenkaan, mutta 5-vuotta sitten sain kahtena eri kertana töykeää kommenttia Cabarethin ovimieheltä - liittyen pukeutumiseeni. Tämän johdosta jätin astumatta kynnyksen yli enkä ole koko paikan suuntaan vilkaissutkaan. Sopivan katveessakin on!

      • RealMcCoy

        Täytyy nyt samaan hengenvetoon masaboyn kanssa sanoa tuosta cabaretin ovimiespolitiikasta. Tämä tapahtui joskus talviaikaan.

        Olin jo muutaman tunnin ollut kyseisessä yökerhossa ja kitannutkin jo monen kymmenen euron edestä lonkeroa, niin jostain sieltä tanssivien naikkosten keskeltä ryntää portsari ja ottaa minua olkapäästä kiinni ja sanoo, että hupparista olisi pitänyt maksaa narikkamaksu.

        Kysyin tältä ovinatsilta että miksei maksua otettu silloin kun tulin sisään ja jätin takkini sinne narikkaan? -Ei selityksiä. Narikkamaksu tähän käteen tai ulos ovesta! Oviäijä näytti jo siltä, että kohta tulee pippurisuihkeesta jossei rahaa löydy.

        Päätin kuitenkin olla maksamatta ja sitten mentiin käsi kädessä tuon kaapin kanssa ulkoilmaan. Soitin sitten kavereille, että tuotteko takkini kun minut heitettiin ulos. En päässyt edes sisään itse hakemaan takkiani.
        En ollut todellakaan vielä edes kännissä, enkä käyttäytynyt mitenkään uhkaavasti ketään kohtaan. Kaverini koittivat saada minua vielä puhumalla sisään, mutta tämä ovenkarmien ylijumala oli täysin ehdoton..

        Mutta tämän portsarin mielestä olin jotenkin livahtanut hupparini kanssa sisälle ja että minulla on jonkun muun narikkalappu. Ystäväni haki lapun minulta ja toi takkini ja minä jatkoin matkaani muistaakseni PK:hon, jossa ei otettu narikkamaksua hupparistani. Myös PK:n portsari ihmetteli tätä cabaretin tapahtumaa siitä hänelle kerrottuani.


    • siltapuisto

      Siltapuiston nesteen rouva, ilmeisesti kauppiaan rouva , aina hapan ja kiukkuinen.

    • Uudet pokat

      Specsaverilla on parasta palvelua ja henkilökunta todella mukavaa.

    • asfasfasfas

      Olen saanut Porissa sekä hyvää että huonoa palvelua.

      Pub Passion. Ilmeisesti paikan omistaja se tumma/klanipää mongo siellä tiskin takana, muuten ei olisi asiakaspalvelutehtävissä.

      Hyvää palvelua saa Cafe Petras:ta. Jopa nuoret likat, jotka yleensä on myrkyn syöneitä pissiksiä, on siellä opetettu palvelemaan. Paikan pitäjähän on legenda jo sinänsä.

      Myös hostel Riverin Sirkka on varsin "epäporilainen" ystävällisyydessään.

      • Jenni84

        Tuo Pub Passionin asiakaspalvelu on aina ollut perseestä. Todella vittumaisia miehiä tiskin takana.


    • teuvotorakka

      Porilaisia kotisiivous firmoja minä ihmettele. Olen laittanut muutamaan paikalliseen isoon puljuun tarjouspyynnön sähköpostitse mutta ei vastattu. Yksi vastasi melein kolme viikkoa myöhemmin mutta asiakaspalvelu olisellaista että en tullut kauppoja niiden kanssa. Huonoa palvelua siis.

      • Maissi1

        Olen samaa mieltä.
        Ei mitään vastauksia, valitettavasti. Kotipalvelu klassikosta tuli vastaus suunnilleen kolmen tunnin kuluttua joten päädyimme tähän firmaan eikä ole tarvinnut katua.


    • KävinHAHHAHkaupassa
      • sehänonOLIVE

      • gkhg

        Eivät kaikki voi olla yhtä kauniita.
        Sekin riittää, että hoitaa hommansa sujuvasti ja on ehkä vähän ystävällisen oloinen.
        Yleensä sanotaan, että tytöt ihastuvat isän kaltaiseen mieheen. Sinun tapauksessasi ihastus on äidin kaltainen.


    • kaupunkilainen-anne

      Paras palvelu ehdottomasti on Kenkäporissa, käyn mielelläni ostoksilla siellä. Muualla ei ole niin hyvää palvelua.

      Ehdottomasti huonoin palvelu on Ratsulassa, todella ylimielistä porukkaa.

      • Tuukka-

        Samaa mieltä! Ratsulassa ei koskaan palvella.


    • kyykyttäjät

      NORDEA - voiko enään koppavammaksi ja epäystävällisemmäksi palvelu"" mennä.

      • PanamanKonttori

        Käyppäs danskessa... siellä tulee käytyä kahdesti, ekan ja viimisen.


    • Juhlapuvuntarvetta

      Porin Juhlava. Hyvää siihen asti, kunnes epäröit jotain, tai ilmoitat muualla olevasta vaihtoehdosta, joka on harkinnassa mukana, ja ilmoitat vielä miettiväsi.
      Olisin valinnut heidän tuotteensa, mutta myyjän asenne sai kääntymään toisaalle.

    • mukavatmuistot

      Mulla on ollut paras palvelu etelä kauppatorin, mikä exsodus baari se nyt oli tossa joskus.

    • kauppaaneksynytmies

      Sokoksen yläkerta veti kyllä pohjat. Etsiskelin 15 minuuttia sopivaa lahjaa astiapuolella. Ympärillä pyöri 5 myyjää joista kukaan ei edes vaivautunut kysymään voiko olla avuksi. Ostin sitten Airion kulmasta.

      • itsekinkomea

        No siellä sattu mulle vastaavasti. Menin yhden puheille ja hyvällä palvelulla sain onnistuneet ostokset. Oli vielä kaiken päälle kaunis nainen, oli sikälikin mukava asioida.


    • Yykaakooneeviikuusee

      Ulvilan / Friitalan löytötorkirppis. Se yks eukko on kyl sellane vittupää.

    • checkpleace

      Galle ravintolan ilmapiirin pilaa se vanha lepakko, joka kuvittelee olevansa jotain ihan muuta. Ärsyttävä ämmä. Surkea palvelua tältä kotkalta. Muista ei olekkaan arviota eikä tule, koska en ikinä kyseiseen liiteriin mene.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe