Suihkussakäynti ahdistaa

Shy girl`s are...

Mä oon ysillä ja liikuntatunnit on mun painajainen. Meidän pitää käydä suihkus eli koko luokan muijat hilluu alasti pukutiloissa. Hoikat hyvä vartaloiset likat on innoissaan kun muut kadehtii niiden kauniita rintoja ja poslariks ajettuja pimpsoja. Niillä on kauniit alusvaatteet ja ne kerskuu miten hyviä niiden poikakaverit on sängyssä. Ite oon suhteellisen tavalinen muija, mutta en tunne oloani miellyttäväks jos joudun oleen alasti, enkä oo koskaan seurustellu. Onks muilla vastaavia kokemuksia ja miten ootte niistä selvinny?

16

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnentunteen

      terve vaan oon 17v poika ja itselläni oli aivan sama ongelma
      selvisin siittä tuurilla koska sain vapautuksen liikunnasta
      itselläni on kammo olla alastomana julkisissa tiloissa
      mutta laki sanoo että ei ole pakko riisuutua ilman omaa tahtoaan
      suosittelen että puhut liikunnan opettajan kanssa asiasta

      itselläni tulee sama asia vastaan pian kun tulee armeija...tai niin no sivariinhan minä varmaan menen mutta kuitenkin...

    • joomoioonppoikjak97

      terve vaan oon 14v poika ja koko luokan muijat hillumassa alasti pukkareissa ei todellakaan kuulosta painajaiselta..... mmmm joo ei mulla muuta mmmm .....kauniita rintoja hih

      • shgtty

        Ei ne niitä sulle näytä... siis rintoja.


      • joomoipptaaspoika
        shgtty kirjoitti:

        Ei ne niitä sulle näytä... siis rintoja.

        Kyllä näyttää... siis rintoja varmasti kyllä.


    • nii

      joo voin kyllä vain kuvitella onneks meidän ei ole pakko mennä käymään suihkussa jos ei niin halua :D

    • reewrwse

      Eihän sun tarvi olla siellä alasti, pidät alusvaatteet päällä ja pyyhit vaan enimmät hiet pois.

      Meillä kyllä vuosina 2007-2010 kukaa riehunu alasti siellä. Pennuista tulee kokoajan vaa tyhmempiä.. Paras olla hankkimatta omia lapsia.

    • ....................

      Ei kukaan, opettajakaan, voi pakottaa sinua menemään suihkuun. Peset vain kainalot, kaulan ja naaman tai mitä sitten haluatkaan :) Meidän ei tarvinnut mennä suihkuun eikä kukaan vahtinut, peseekö mitään.
      Ihmiset nyt kerskuvat kaikenlaista vaikka eivät olisi mitään tehneetkään :)

    • Kokemuksesta

      Tytöt on ilkeitä toisilleen olen tämän monesti huomioinut.
      Poikien puheet voivat taas olla mitä sattuu se kuuluu heille jossain ikävaiheessa.

    • m21 vastaa

      Me aina jätkien kaa vedettii yläasteel helikopterii suihkus.. oi niitä aikoja. Tosin vettä menee hukkaa liikaa jote en suosittele.

    • Yksityisyysoikeus

      Otteita lapsen oikeuksien yleissopimuksesta: (Jokainen alle 18-vuotias on lapsi)
      (Nämä oikeudet ovat lainvoimaisia)

      Artikla 12: Lapsella on oikeus ilmaista omat mielipiteensä kaikissa itseään koskevissa asioissa ja ne ON OTETTAVA HUOMIOON lapsen iän ja kehitystason mukaisesti. Ne on myöskin toteutettava, jos kyseessä on lainmukainen oikeus.

      Artikla 16: Lapsella on OIKEUS YKSITYISYYTEEN, kotirauhaan ja kirjesalaisuuteen. Hänen kunniaansa tai mainettaan ei saa halventaa.
      (Tämä ei sisällä kaikkia yksityiskohtia)

      Tässä kuitenkin joitakin yksityiskohtia:
      OIKEUS YKSITYISYYTEEN: Jokaisella on tarvittaessa oltavaa omaa rauhaa ja yksityisyyttä erityisesti omaa kehoa koskevissa asioissa. Ketään ei voi pakottaa riisuuntumaan tai esiintymään vastentahtoisesti muiden läsnä ollessa.
      Jokaisella on oikeus olla halutessaan yksin, peseytyä itsenäisesti ja nukkua omassa sängyssä.

      Alastomuus siis kuuluu myös yksityisyyden suojan piiriin, joten ketään EI SAA PAKOTTAA riisuuntumaan alasti MUIDEN NÄHDEN edes koulujen tai uimahallien puku- ja suihkuhuoneissa.

      Jos siis suihkussa käyminen ei ole mahdollista ilman, että joutuu riisuuntumaan alasti muiden läsnä ollessa, siihen ei voida velvoittaa ketään, vaan jokaisella on täysi oikeus itse päättää siitä.

      Tällöin pitää riittää sellainen kevyempi puhdistautuminen, jossa ei tarvitse olla alastomana toisten nähden, vaikka liikuntatunti ei olisikaan koulupäivän viimeinen.

      Mikään voimassa oleva lakipykälä ei oikeuta kouluja/liikunnanopettajia vaatimaan oppilaita riisuuntumaan alasti toisten oppilaiden ja/tai opettajan nähden, vaikka sukupuoli olisikin sama. Poikkeuksen tekee vain pakkokeinolaissa määritetyt eritystilanteet, kuten esim. huumekätkentäepäily. Silloinkin vain määrätyn viranomaisen tai lääkärin toimesta.

      Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa, liikunnanopetuksen tavoitteissa mainitaan VAIN, että oppilas huolehtii puhtaudestaan, mikä on ihan OK. Siitä, että sen pitäisi tapahtua PAKOLLA suojaamattomissa yhteissuihkuissa alastomana muiden oppilaiden kanssa, ei mainita mitään. Eikä pidäkään mainita, jos oppilaiden yksityisyyttä kunnioitetaan.

      Tästä huolimatta jotkut koulut/liikunnanopettajat yrittävät pakottaa oppilaat tällaisiin suihkuihin, koska he eivät ymmärrä tai piittaa, miten ahdistavaa, nöyryyttävää ja kunniaa loukkaavaa yhteisalastomuus voi olla joillekin herkässä murrosiässä oleville oppilaille. Oppilailla on tällöin täysi oikeus kieltäytyä!

      • vitunlissut

        No ei saatana... Hankkikaa se vitun elämä!


      • Kokemuksesta
        vitunlissut kirjoitti:

        No ei saatana... Hankkikaa se vitun elämä!

        Ja käykää suihkussa liikuntatunnin jälkeen !


    • 16v poika

      no huhhuh, heti joku laki pykälä otetaan esille...
      vika on teissä, ette vaan ole sinut kehonne kanssa!

    • kohtalotoveri

      Mitäs jos ajattelisit niin, että nyt voit koulussa ikään kuin harjoitella sitä, että uskallat olla suihkussa muiden nähden. Jos joku on niin tyhmä, että oikeasti sanoo sinulle jotain ilkeää, luulisi muiden mpärillä ymmärtävän, kuka siinä tilanteessa on se hölmö! Elämässä kun saattaa tulla joskus hetki, jolloin sitä täytyy olla alasti vaikka lääkärin, työkavereiden (esim. firman saunailta) tai oman poikaystävän edessä. Itse olin tosi ujo ja lintsailin liikuntatunneilta juuri "suihkupelon" takia. Ei sitä muuten pääse kuin totuttelemalla tilanteeseen. Siinä voi jutella niitä näitä ja koittaa saada varsinkin omat ajatukset pois siitä alastomuudesta. Suurin osa niistä tytöistä siellä ei edes ajattele koko asiaa, usko pois.

      Itselleni auttoi ajatus siitä, että liikkatunnin suihkussakäynti ei ole mikään missikilpailu. :-)

    • esjorma666

      1luokalla muistan kun naisouolinen avustaja tuli kattomaan että kaikki pojat käy suihkussa😂

    • Ei niitä kauniita kannata huomioida mitenkään. Ne ovat pelkästään ulkonäkökeskeisiä, eivätkä tajua ystävyydestä tai seurustelusta mitään. Hyviä sängyssä... Yeah right! Huuda sille näin: Todista se mulle (tjsp).
      Hyvä tai paska sängyssä ei ole mun mielestä julkinen asia ja tommosten huutelijalla viiraa päässä. Juuri tuo on yksityisasia ja panon kohdetta loukkaavaa.
      Noin puhuvat nimittäin eivät ole hyviä sängyssä, velttoja lahnoja ilman orgasmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe