Ahistaa hieman

Pauli75

Minulla todettiin lievä lymfooma, pari pattia näytti tt-kuva, ja hoitona sytostaattihoito joka alkaa heinäkuun alussa, ja hitto ku mietityttää miten minun kroppa ottaa ne myrkyt vastaan! Ja kuinka kauan lie kestää.

37

303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen syöpis

      Jos nimimerkkisi Pauli75 viittaa ikävuoteesi, niin varmaan osaat googlata. Syöpäpotilaita on niin monenlaisia ja samoin niin monenlaisia hoitoja. Eli ei voi koskaan sanoa mitään varmaa, koska jokainen syöpäpotilas on yksilöllinen ja samoin hoidot. Hyvää Jussia, Pauli75 ja koeta tsempata itseäsi, kyllä selviydyt! (y)!

      • +++++++-+

        pikkukorri luuttua vaan lattioita,:)))))))))))))))))))))))))))))))))sinä.


      • +++++++-+ kirjoitti:

        pikkukorri luuttua vaan lattioita,:)))))))))))))))))))))))))))))))))sinä.

        Voi mussukka häytyy sitä välillä luututakkin ;)


    • perheelinen perhonen

      Entä jos ei ole perheelinen?

      • Mietis sitä............................ voiskos vaikka käyttää maalaisjärkeä ja soveltaa.


    • kesäloma,sairasloma.

      Hoh-hoijaa,lusiina,lepääs ny eres juhannus aikaan,olekko sie ihan koko ajan netissä? Lomalle ny välillä syöppisten keskustelupalstalta..

      • Eres juhanunus..................................
        Olen koko ajan, lomat on myöhemmin.
        Mitäs Pauli tuumaa tästä kun tuutte kiisteleen sen aloiotukseen? Pauli kysyi kysymyksiään juhannuksena, höh!


    • Pitäis miettiä...

      Ja kuka se tuli tuli kiisteleen ja haukkuun muita,mietis sitä! Taas yks ketju pilalla.Kiitos Lusiina,HH,Nxf,Korri jne.....

      • Lusiina 5

        Minä en ole haukkunut yhtään ketään täs ketjus törkimys nimim pitäis miettiä ym ym ym ym ja mitä kaikkee viel päälle.


      • gfgjxjjjj
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Minä en ole haukkunut yhtään ketään täs ketjus törkimys nimim pitäis miettiä ym ym ym ym ja mitä kaikkee viel päälle.

        Aina keksivät jonkun jota mollata omituista


      • gfgjxjjjj kirjoitti:

        Aina keksivät jonkun jota mollata omituista

        No jos he elämänilonsa saavat toisten miottimisesta ni siitä saakoon ;). Turha naukua sitten vaan kun kukaan muu tännne ei kirjoita, syyttäkööt ihtiäsä.


    • nncffhd

      Paulille voimia

    • Pikku perhonen

      Varoitus Paulile,älä ota kantaa tämän Lusiinan löpertelehyihin,se niitä jaksaa jakaa,on kaikki tietävä ja osaa kaiken.Ihan sen omasta mielestä.Onneksi palstalla on ihan ok kirjoittajia joiden kanssa voi keskustella. Tsemppiä sulle Pauli!

    • Pauli on varmaan sen verran fiksu et osaa erottaa jyvät akanoista eli tappelijat oikeisiin asioihin kantaa ottavista. Päivä kerrallaan ota vastaan mitä elämä tuo tullessaan. Ei kannata etukäteen kauheasti murehtia. Kukaan ei tiesä syövästä kuinka se juuri sinun kohdallasi menee, olet yksilö.

      • Syöpäpotilas olen

        No Luusina viisastelija eiköhän se onkologi sentään jotain tiedä! Eli se siitä ja sun tiedoista:( Ja miks ihmeessä sun tarttee yleensäkään puutua joka asiaan? Et ole yhtään syöpää sairastanut,etkä tiedä mitään miltä se tuntuu,muuta kun omat kuvitelmas.Älä ala jänkyttää asiasta.


      • Syöpäpotilas olen kirjoitti:

        No Luusina viisastelija eiköhän se onkologi sentään jotain tiedä! Eli se siitä ja sun tiedoista:( Ja miks ihmeessä sun tarttee yleensäkään puutua joka asiaan? Et ole yhtään syöpää sairastanut,etkä tiedä mitään miltä se tuntuu,muuta kun omat kuvitelmas.Älä ala jänkyttää asiasta.

        Onkologi ei tiedä Paulin peloista eikä sitä miten juuri Paulin kohdalla syöpä etenee tai miten hän kokee hoidot, äly ja välläys, ekkö tuon vertaa älyä? Siis onkologit tietävät paljonkin mutta eivät juuri näitä asioita, ymmärräkkkö vai et???

        "Luusina" on puuduttava, tiesitsie sen ;)? Lopeta ihte tuo jänkytys.

        Kyl mie jottain tiedän miltä se tuntuu, mie jaan lähheisein kansa hänen tuntemuksesa ja kyll vaan se tuntuu minussaki. Ettäs tiedät.


      • Savon Hilikka
        lusiina5 kirjoitti:

        Onkologi ei tiedä Paulin peloista eikä sitä miten juuri Paulin kohdalla syöpä etenee tai miten hän kokee hoidot, äly ja välläys, ekkö tuon vertaa älyä? Siis onkologit tietävät paljonkin mutta eivät juuri näitä asioita, ymmärräkkkö vai et???

        "Luusina" on puuduttava, tiesitsie sen ;)? Lopeta ihte tuo jänkytys.

        Kyl mie jottain tiedän miltä se tuntuu, mie jaan lähheisein kansa hänen tuntemuksesa ja kyll vaan se tuntuu minussaki. Ettäs tiedät.

        Voi lähimmäis parkaa,mutta mihinkä se sairas ihminen pääsee pakoon tollaista noita-akka Korria! Mieti ihan, ihan pikkusen,mitä kirjottelet ja kantsiiko niitä tänne kirjoitella!

        Olen itse syöpäpotilas ja suhteeni onkloogiin ovat erittäin hyvät ja hän ymmärtää erittäin paljon tuntemuksistani.Mutta kun ET ole itse koskaan syöpää sairastanut,niin mistä tietäisitkään.


      • Savon Hilikka kirjoitti:

        Voi lähimmäis parkaa,mutta mihinkä se sairas ihminen pääsee pakoon tollaista noita-akka Korria! Mieti ihan, ihan pikkusen,mitä kirjottelet ja kantsiiko niitä tänne kirjoitella!

        Olen itse syöpäpotilas ja suhteeni onkloogiin ovat erittäin hyvät ja hän ymmärtää erittäin paljon tuntemuksistani.Mutta kun ET ole itse koskaan syöpää sairastanut,niin mistä tietäisitkään.

        Onneksi täällä on kirjoittamassa sinun kaltaisesi herttaisuus, palsta on sillä pelastettu :))).
        Onkologillasi täytyy olla SUURI sydän.Onnittelen.


      • Savon Hilikka kirjoitti:

        Voi lähimmäis parkaa,mutta mihinkä se sairas ihminen pääsee pakoon tollaista noita-akka Korria! Mieti ihan, ihan pikkusen,mitä kirjottelet ja kantsiiko niitä tänne kirjoitella!

        Olen itse syöpäpotilas ja suhteeni onkloogiin ovat erittäin hyvät ja hän ymmärtää erittäin paljon tuntemuksistani.Mutta kun ET ole itse koskaan syöpää sairastanut,niin mistä tietäisitkään.

        Täs viel sulle :)

        http://www.youtube.com/watch?v=wDqjGxM0BRc&feature=g-vrec


      • Yksi niistä synkistä
        lusiina5 kirjoitti:

        Onneksi täällä on kirjoittamassa sinun kaltaisesi herttaisuus, palsta on sillä pelastettu :))).
        Onkologillasi täytyy olla SUURI sydän.Onnittelen.

        Mä tollo oon luullut että onkologi tietää miten syöpää hoidetaan.Heti Korrin jälkeen tietty,joka on enemän tietävä ja osaava. EI HÄN itse ole koskaan syöpää sairastanut.Mutta kaiken tiedää ja osaa.Nostan hattua! Voisiko hän nyt kertoa kenenkä puoleen pitää kääntyä,jos epäilee sairastavansa syöpää???


      • Yksi niistä synkistä kirjoitti:

        Mä tollo oon luullut että onkologi tietää miten syöpää hoidetaan.Heti Korrin jälkeen tietty,joka on enemän tietävä ja osaava. EI HÄN itse ole koskaan syöpää sairastanut.Mutta kaiken tiedää ja osaa.Nostan hattua! Voisiko hän nyt kertoa kenenkä puoleen pitää kääntyä,jos epäilee sairastavansa syöpää???

        No tollo ootkin kun et älyä et siitähän täs ei ollu lainkhaan kyse vaan.. äh, en jaksa vääntää jatkuvasti rautalangasta, pidä luulos ja keep smiling :)


    • ghhjggj

      Arki taas

      • 19+5

        Sulla -ra! Aha!


    • Pauli75

      Tarkennuksena, eli siis aloituksenihan oli pohdintaa tulevasta. Näppärimmät varmaan huomasivat, että kysymysmerkkejä siellä ei ollut.

      Mutta nyt, reilu viikko hoitojen aloituksesta ei vielä väsymystä ja lievää kuumotusta kummempaa.

      Kiitokset tsempeistä, ja hyvää jatkoa kaikille!

      • Kerros Pauki tulitkos "pohtimaan tänne tulevaa" ilman että odotit että täällä otetaan kantaa?
        Toivottavasti hoitosi jatkuvat yhtä hyvin kuin ovat alkaneetkin. Minun läheiselläni hoidot ovat jatkuneet jo muutaman viikon eikä hänellekään ole tullut edes pahoinvointia.

        Miellyttävää kesänjatkoa.


    • Leikkaus edessä

      Juuri näin Pauli.Palstan haltiajatar Lusiina hoiti tämän asiasi selväksi,aloitti kyselemällä perheolojasi!!!!!!!!!!!!!Ja jatkoi ja jatkoi,sai riidan alululle,haukkui onkologit,syöpäpotilaathan on haukuttu niin moneen kertaan,joten vaihtelu virkisti!

      Onnea elämääsi ja tsemppiä hoitojen kanssa.

      • SINÄ et taa älynny mittää. Linkittämäni juttu oli perheelliselle, joten siksi otin asian esille, mutta kaikkihan eivät tajua, I see.

        Satteista kessää sulle!


    • Lusinan pää surisee

      Aurinko paistaa hyville ihmisille.Täällä ei ole satanut:) Nautimme kesästä,keksi säkin jotain ohjelmaa itselles,käy tylsäks lukee sun pii paa juttuja täällä.

      • Hitsi sä taisit nyt osoittaa tuon viestis nimimerkille leikkaus on edessä, UPS!


      • eräd meistä.

        Taitaa pahoja ihmisiä olla paljon kun muualla on satanut useimpana päivänä


    • Pauli75

      Kolme hoitojaksoa mennyt. Ainoa sivuvaikutus on edelleen helvetillinen väsymys jatkuvasti - ja tietty hirvikärpästen puremien aiheuttamat iho-oireet, mutta tiedänpä ainakin olla menemättä mettään enää tämän sienikauden aikana.

      Hyvää alkusyksyä kaikille!

      • toipunut sp

        Jos haluat mennä metsään, niin kokeile käyttää kertakäyttöistä valkoista ruiskumaalarin huppuhaalaria! Ainakin tänä kesänä sen käyttö on selvästi auttanut, etteivät hirvikärpäset pureudu minuun. Viime vuonna sain lukuisia hirvikärpäsen ja myös punkkien puremia.
        Jaksamishalit sinulle, Pauli75!


    • Pauli75.

      Tilannepäivitys:
      Joulukuun puolessavälissä loppu sytostaatit, ja sen jälkeen kolme kuukautta "löysässä hirressä". Maaliskuun alussa oli verikokeet, sekä tt-kuvaus, ja männä torstaina sain lääkäriltä lausuntojen lausunnon: Kaikki on hyvin, hoidot onnistuivat!
      Seuraava kontrolli syyskuussa, kuvineen verineen.

      Ja vaikka itselläni tilanne on tälla hetkellä hyvä, tiedän, että se saattaa muuttua. Siihen on vaan pakko varautua. Mutta juuri nyt nautin tästä hetkestä.

      Toivotan kaikille hoitoja läpikäyville jaksamisia!!

    • -ra

      Onneksi olkoon

      • mghgmghm

        Syövän hoitojen jälkeen jää epävarmuus jotta uusiutuuko se jostakin toisesta paikasta.Onneksi se koko aikaa ei ole mielessä.Kauhulla vaan odottaa jos joutuu uudelleen käymään hoidot läpi.Onneksi jo osaa suurimman osa olla ajattelematta sitä ja on terve ainakin tänään.


    • pääsiäinen

      Älä viitsi,-ra!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe