Luultavammin sinä ja minä olemme olleeet USA:n Hollywood TV ja Elokuvaviihten systemaattisen järjestelmällisen manipuloinnin uhreja!
Lisäksi nykysukupolven elämää ohjataan pois todellisuudesta myös pelinen kautta.
Köyhillä ei ole varaa matkustaa jaharrastaa kuten varakkailla ja köyhällistön lapset istuu illat pitkät pelien ja tietokoneen ja elokuvien parissa.
LÄNSIMAIDEN VALTIOLLA ON EDESSÄ SYNKKÄ TULEVAISUUS!
(myös sen tähden että ovat luopunee ja luopuvat vuosittain aina lisää ja lisää raamatun moraalisesta arvomaailmasta ja lähimmäisten rakkastamisesta)
katso video...
Hillitöntä! Lasten vilpitön reaktio odotettuun uutuuselokuvaan huvittaa maailmalla - katso Hullu maailma | 21.08.2012
The Odd Life of Timothy Green -nimisen uutuuselokuvan mainostetaan olevan iloinen hyvän mielen elokuva, mutta nähtävästi lapset eivät ole samaa mieltä asiasta.
Muun muassa Jennifer Garnerin ja Joel Edgertonin tähdittämää elokuvaa kuvaillaan taianomaiseksi koko perheen elokuvaksi. Erään yhdysvaltalaisperheen veljekset eivät silti tunnu olevan erityisen tyytyväisiä elokuvan juonenkäänteisiin, sillä lasten vanhempien YouTubeen lisäämällä videolla pojat itkevät vuolaasti elokuvan surullisimpia käänteitä.
http://www.voice.fi/uutiset/hullu-maailma/hillitonta-lasten-vilpiton-reaktio-odotettuun-uutuuselokuvaan-huvittaa-maailmalla-katso/6/41407
Lasten mielenmuokkaus alkaa jo varhain
9
253
Vastaukset
- Great balls of fire
.:. Hollywood's satanic agenda:
http://www.youtube.com/watch?v=F-8G9PbMZaI
.:. The music industry exposed:
http://www.youtube.com/watch?v=dBAFYmDbqIU - holy wood
Disney ei enää aivopese minua, pienenä pesi mutta nyt ei. Raamatussakin kehotetaan varjelemaan itseä saastalta, ensimmäinen askel siihen suuntaan on hankkiutua eroon televisiosta tai sitten rajoittaa tv:n katselu vain rakentaviin ohjelmiin kuten avara luonto. Uutiset ovat pahinta saastaa, poliiitikkojen suusta tulee vain saastaa ja valhetta. Viime aikoina olen tykännyt lenkkeillä metsässä, on niin mukavan hiljaista eikä mitään turhaa pälinää ja pas.kanjauhantaa.
- Kokemus-K
"Disney ei enää aivopese minua, pienenä pesi mutta nyt ei. Raamatussakin kehotetaan varjelemaan itseä saastalta"
Ja Raamattuko ei ole sitten ollenkaan "aivopesua" tiettyyn ideologiaan?
Minusta Disneyn maailmankuva, oli sitten miten kornin amerikkalainen tahansa, on paljon terveempi kuin Raamatun jossa tapetaan ja kivitetään, tuomitaan ja lähetetään vitsauksia, tuomitaan kadotukseen jne.
- en ymmärrä tätä
En ymmärrä, miksi teinit ovat niin innoissaan tästä elokuvasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nälkäpeli_(elokuva)
Sairas elokuva, samaa aivopesua mitä mm. Selviytyjät-sarjassa.
Oletteko nähneet Big Brotherin mainosvideoita, joissa on pelkkiä silmiä? Ei saakeli, siinä vasta aivopesua! Ihmiset katsovat ohjelmaa, jossa heidät totutetaan valvontakameroihin viihteen varjolla. Ihan sairasta. - enhaluasiltiväitellä
No ehkä aivopesu on väärä sana, puhutaan sitten vaikka sanomasta. Itse uskon Raamatun sanoman. Disneyn filmeissä kerrotaan ihan erilaista sanomaa, eikä se ole minua varten.
- LaD
Raamattu on niin ristiriitainen ja sairas kirja että jokainen joka siihen uskoo on joko tyhmä tai sairas. Ota koraani käteen niin ansaitset minulta edes JOTAIN kunnioitusta
- miisahoo
LaD kirjoitti:
Raamattu on niin ristiriitainen ja sairas kirja että jokainen joka siihen uskoo on joko tyhmä tai sairas. Ota koraani käteen niin ansaitset minulta edes JOTAIN kunnioitusta
Olet selkeä provo,koraanissa kun on paljon samaa kuin raamatussa vanhassa testamentissa,ja jos luet vanhaa tst.ja koraania näet yhdenmukaisuuden...koraani on ikäänkuin jatke raamatulle.
- Kirjan lukenut!
miisahoo kirjoitti:
Olet selkeä provo,koraanissa kun on paljon samaa kuin raamatussa vanhassa testamentissa,ja jos luet vanhaa tst.ja koraania näet yhdenmukaisuuden...koraani on ikäänkuin jatke raamatulle.
Koraani ei ole jatke Raamatulle!
Sanomat ovat ristiriidassa keskenään. - En ole lukenut
Kirjan lukenut! kirjoitti:
Koraani ei ole jatke Raamatulle!
Sanomat ovat ristiriidassa keskenään.Mitä mieltä olet tästä videosta:
http://www.youtube.com/watch?v=dbz2ZC59_yw
Minun näkemys on se että voimme kehittää maailmasta paremman ainoastaan ymmärtämällä maailmaa sekä ihmisiä. Tämä edellyttää ihmisten sekä maailman tutkimista. Jos vedämme tiettyjä johtopäätöksiä ihmisistä tai maailmasta tutkimatta maailmaa tai ihmisiä, luotamme johtopäätöksiin ennemmin kuin tutkimustuloksiin. Voimme kuvitella maailman olevan tietynlainen ja ihmisten olevan tietynlaisia jos toimimme tietyllä tavoin ja luotamme siihen että muut ihmiset toimivat tällä tavoin. Ne jotka eivät toimi samalla tavoin miten me toimimme, voimme luoda säännöt sen suhteen mitä teemme näille ihmisille tai voimme luottaa johonkin kirjaan minkä olemme saaneet profeetalta tai Jumalalta, mutta onko meillä jotain varmuutta siitä että tämä kirja on tullut Jumalalta tai että jokin profeetta on saanut Jumalaan yhteyden? Jos tämä profeetta ei ole saanut Jumalaan yhteyttä ja hän on päättänyt keksiä tämän uskonnon, emmekö voi keksiä jonkin uuden uskonnon joka perustuu nykypäivään ja maailman nykyiseen tilanteeseen?
Jos luotamme johonkin kirjaan tai uskontoon, pyrimmekö tällöin myös tutkimaan maailmaa ja ihmisiä kehittääksemme maailmaa ja ihmisten hyvinvointia paremmaksi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6298358Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513214Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222259- 1281357
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46943