Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Raumalle loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Raumalla yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Raumalla?
8
286
Vastaukset
- Opeksi aikova
Kyllä Raumalla kirpputoreja löytyy. Rauman uusin kirppis on Nostalgia, joka on radanvarrella...tosi siisti ja hyvä. Vieressä on yökki kirppis Makasiini, joka on aikansa elänyt... Torin kymppi on myös aika hyvä, mutta paikkavuokra on korkea, mikä on tosi miinus näin opiskelijalle. Monnassa on kans, mutta taitaa olla liian syrjässä ja aika hiljaista on ollut viimeaikoina. LISÄKSI ON MUITA PIENIA JÄRJESTÖJEN KIRPPIKSIÄ...Kyllä ostettavaa on ja hinnat on Raumalla mukavat verrattuna isoihin kaupunkeihin.
- mies
taitaa susivuoren kirppis olla paras,löytyy miehillekin jotain,siis sinne ...
- Erja ja Sinikka
Susivuoren molemmat kirppikset on kaupungin parhaita. Asiakkaita tuhansittain viikossa ja pöydän tuotto keskimäärin 55 euroa/päivä.
Uotilassa on myös uusi kirppis, missä on vanhaa antiikkia ja muuta laadukasta tavaraa.
Luolakirppis on vähän pienempi, mutta edullinen.
Vanhan Rauman kirpputorin valikoima on pieni, mutta paikka on siisti.
Torilla on viikonloppuisin kirppismyyjiä muutamia kymmeniä.- Tmp2
Euran palstalla oli sama kysmys.
- hohoho
Niin oli Porinkin,
- Kato kuuklesta
Kylläpä taruanneli kovasti reissaa loppuvuodesta ku jämpän, kpään, porin ynnämuiden kaupunkien kirpparit kiinnostaa.
- legalzedwriter
Hei Taru Anneli, mä oon B-rappujen erikoismies. Olen tulossa Raumalle alkuvuodesta, avaatko takaoven?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954