onko tietoa otsikon yrityksestä? Miten työ sujuu ja millä hinnalla?
Wasacon oy
10
2674
Vastaukset
- Rakennustarkastaja
No nyt heitit pahan kysymyksen. Nimittäin wasacon ja skanska vaasa ovat kummatkin alansa superammattilaisia. Vaikka kumpikin on 100 % kotimainen, kumpikin palvelee myös tarvittaessa på svenska, niinkuin vaasassa on tapana.
Nyt kuule ehdotan että valitset molemmat. - Lakimies turust!
Eipä voi verrata pientä firmaa skanskoihin. Puuhastelua ja vieläpä lisäksi isossa kierteessä liikevaihdolla. 2008 vuonna 17 milj. euroa liikevaihto ja 2011 enään 10,8 milj. euroa. Palkka kulut nousseet ja liikevaihto laskee. Ei hyvää seuraa.
Hyvänä aikana saadut varat on syöty, joten nopsasti pitää keksiä jotain, jottei hukka syö tätä firmaa.
Tulos vuonna 2011 19 tuhattaeuroa ei enteile hyvää. Eli 0,2 % tulos kun alalla yleensä 6-8 %.- Slogjen
Voi sentään! Suomen ilmapiiri ja verotus tekee mahdottomaksi yrittäjän uran. On hienoa, että jaksavat näissä olosuhteissa ja puserruksissa edelleen yrittää ja tarjota töitä todella monelle. Hattua nostan. Olen sitä mieltä, että yrittäjät ja firman johto eivät voi sille mitään, jos työntekijät eivät hoida omaa osuuttaan eli tee työtään kunnolla! Ei johto voi koko ajan olla niskan takana huohottamassa, kun se yrittää hankkia työntekijöilleen töitä. Uskon, että kuviot Wasaconilla alkavat olla niin suuret, että varmasti viilausta tarvitaan monessa suhteessa, jotta kannattavuus säilyy. Toivon heille pitkää ikää ja voimia työhön! tsemppiä!!
- zzz6
Firma perusperiaatteena on alusta asti kustannusten säästäminen kaikin mahdollissin tavoin (palkat, materiaalit, alihankkijat yms.) Hyvin ovat pojat pärjänneet ja pystyneet ilmeisesti jotenkin kiertämään suurimmat takuukustannukset. Nyt alkaa jo monet 10 vuotta vanhat Wasaconilaiset olemaan peruskojauksen tarpeessa.
- aaaaaaaaaa4
Wasacon on jätänyt maksamatta muutamaan kertaan.
Eli itse en tilaisi/ostaisi mitään tolta puljulta. Nimimerkillä kokemusta. - kokemusta1
Hyvä firma, ammattitaitoinen henkilöstö. Pystyy hallitsemaan taitavasti isotkin projektit.
- Hatuttaa
Asun Wasaconin "rakentamassa" talossa enkä enää ikinä ostaisi heiltä mitään. Muutama vuosi väännettiin, että lupasivat tulla korjaamaan rakennusvirheensä, nyt sitten odotellaan että sovitaan aikatauluihin...
- Tunarin_ansio
Työn sujuminen riippuu kulloisestakin porukasta ja sen työhalusta. Markkinahintaan, markkinahintaan. Ei paha!
Tunari on palkkansa ansainnut? - Kmlllhggjjnb
Miksi Jarmo uutela lopetti wasacon oy?
- Anonyymi
Ihan ok hinnalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566668Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404602- 602377
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391888Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171304
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151259- 171211
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097