Kävin viime viikolla viemässä kyseiseen liikkeeseen takin vetoketjun korjattavaksi - virhe, mitä sain katua. Työn piti olla valmis seuraavana päivänä, mutta kun palasin sitten hakemaan takkia, käskettiin tulla huomenna takaisin. Eihän siinä mitään, jos joskus työ viivästyy, mutta juuri sitä varten jätin sinne puhelinnumeroni, että voisivat edes ilmoittaa asiasta.
Tulin sitten seuraavana päivänä uudestaan, ja liikkeen kärttyisä omistaja tarjosi minulle aivan väärää takkia. Kun huomautin tästä, alkoi nainen melkeinpä väittää vastaan ja inttää, että ei voi olla väärä takki. Enköhän minä itse tiedä, mitä vaatteita omistan. Pitkän väittelyn jälkeen sain omistajan vihdoin etsimään oikean takin hyllystä, jonka hän sitten vihaisesti paiskasi tiskille. Viivästyksen takia pyysin pientä alennusta hinnasta, mutta omistaja vain tiuskaisi, että olen aiheuttanut hänelle jo tarpeeksi harmia. Kuittiakin jouduin erikseen pyytämään.
Ensi kerralla ajan kyllä vaikka toiseen kaupunkiin asti saamaan edes kohtalaista palvelua. Välttäkää ihmiset tätä ompelimoa.
Surkeaa palvelua Ompelimo Tuplatikissä Vantaalla
6
3483
Vastaukset
- JJ315KG
et oo ainoa joka on saanu siellä paskaa palvelua
en edelleenkään tajua miten voi housujen lahkeen lyhennykseen mennä viikko - lentsu67
ompelimo tuplatikki kusee asiakasta silmään! itteni kävi syksyllä korjauttamassa hameen revenneen sauman ja "korjattu" loppu tulos kesti 6tuntia käytössä ja hajosi heti! soitin liikkeeseen ja omistaja löi luurin korvaan kun vaadin rahoja takaisin. en jaksa valittaa kuluttaja asiamiehelle koska naapuri korjasi ilmaiseksi kun tarjosin kahvit, mutta haluan varoittaa kaikkia muita.
- DDDDDDDDDDDDDD
Tämän keskustelun perusteella etsin jonkun toisen ompelimon Vantaalla.
- Huijjausta
Joo. Kauheesti Facebook arvontoja mutta kuulemma harva saa palkinnon
- pussilakanahullu
Tilasin verkkokaupasta uudet pussilakanat. Olivat missä lie valmistetut, pahalle haisevat ohuet rätit. No idiootti olin minä, joka luulin, että tekevät itse.
- Järkyttynyt
Tilasin kengät ja pussilakanat. Kengät hajosi 1kk käytön jälkeen ( pohjat irtoaa). Pussilakana on ohut ja värit tarttunut vaaleihin pintaan. Todella huonoa materiaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871809Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711723Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081586- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1791154- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371109Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067