Olen useastikin käynyt Kalevi ( itsekin Kalevi) Keinosen alullepanemassa
kirkossa Ruskealassa, joka sijaitsee noin30-35 km Niiralasta Sortavalaan päin..seuraava paikka Matkaselästä Sortavalaan päin.
Ruoka oli siellä hyvää, ja kahvia ja pullaa.. Kerran sitten juttelin itse uskonto-opettajan Keinosen kanssa, ja hän esitteli kyseisen kirkon kaikki paikat.
Tulimme seurakuntasaliin jossa puhutaan Jumalan sanaan, ja pysähdyin oven suulle järkyttyneenä.. puhujapöntön oikealla puolella nurkassa ja alttarilla oli epäjumalan kuvia, todella paljon.. oli kimaltelevia ja maalaus, jossa jeesus suorastaan lensi ilmassa.
Käännyin Keinosen puoleen ja kysyin, etkös sinä ole tämän seurakunnan opettaja ja paimen, kuinka voit sallia, että elävää Jumalaa häpäistään näin?
Hän vastasi, että: " Mutta kun nämä seurakuntalaiset haluavat näitä kuvia tänne, ja ovat tuoneet niitä"
Kerroin hänelle kuinka Lieksan adventtikirkossa oli sama " vaiva"!..kerroin kuinka se paloi minun sanani ja kirjeeni jälkeen tarkalleen aikana, jolloin olin sen kertonutkin palavan,.. kerroin sen hänelle varoittavaksi esimerkiksi, ja tehostin asiaa useilla Raamatun teksteillä ulkomuistista.
Keinonen on kaiketi melko hyvä Raamatun tuntija, mutta nyt hän oli hiljaa, kun kerroin hänelle Herran sanan.
Nyt tämä kirkko, joka paloi sotaaikana jo kerran, ja 1990 luvun taitteessa pioneeri Keinonen, joka opettajan toimestaan , diakoniksi vihittynä 1990 luvulla alkoi rakentaa ja kerätä varoja kirkon rakentamiseen, samalle paikalle, jossa se sota aikana paloi.
Nyt tämä kirkko, maanantaina 18.03.13 paloi poroksi.. käyn itse tarkemmin katsomassa kun ehdin. Ehkä tapaan Keinosen, ja kerron kannattiko kiusata Herraa sinun Jumalaasi? Ja miksi kuulit enemmän seurakuntalaisiasi kuin Herraa meidän Jumalaamme. Kirkko vihittiin käyttöön vuonna 2009
Benedi, ja Kalevi Keinonen juttelivat kahden kesken Ruskealassa
155
725
Vastaukset
- pyh!
ja taas tätä samaa soopaa ....
- tuliukko Kalevi.
Niin, Kalella on tikut mukana. Kuivat ja hyvin syttyvät. Ei mitään E-liikkeen tuoreita tulitikkuja.
Siksi ne palaa, koska ei Jumala asu käsintehdyissä kirkoissa, niin polttaja on ihminen. - varoittava esimerkki
Ahaa, taas pyh, jonka etuliite puuttuu "epä pyh" puhuu omiaan. Sopii minulle mainiosti, että järjestetään Keinosen ja minun välillä tapaaminen ja tunnistustilaisuus,
jossa käydään läpi taas kaikki, että onko todellakin tapahtunut kaikki se minkä kerroin!
Minä tunnen Keinosen, ja olin siellä Ruskealan kirkossa, ja Keinonen esitteli minulle huoneet, ja kirkkosalin.
Varoitin, ja kerroin kuinka iankaikkinen tuli poltti poroksi Lieksan adventtikirkon, epäjumalankuvien takia, tarkalleen sinä päivänä kuten ennustinkin sen palavan.
Mitä voin sanoa enempää.. En tuominnut tätä paloa, sillä on kirjoitettu: " Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriin kuuluvat"
Keinonen kirkkoineen Ruskealassa ei kuulunut minun piiriini, jonka pää on Kristus.
Tuomitkoon sinut Herra.. ja tuossahan tuo Herran tuomio tuli
Haluaako pyh, että levitän kirjeesi Herran eteen.. tein sen erään helluntalaisen, äidin pojan huumeita kasvattajan kirjeille ( viestit)..ja soitin vielä poliisillekin, että sain todisteen.
Kirjoitin " Herran nimessä sinun on kuoltava" ..Ei mennyt kauan kun poliisi soitti: " Nyt voit olla rauhassa, kaveri kuoli, ja antoi päivämäärän"
Pyh, Herra ei salli palvelijoitaan pilkattavan, sillä me olemme hänen silmäteränsä..joten varoitan.. " suu soukemmalle" ..ei vihassa vaan " kosto on Herran" ..minä en kosta, ..kun minulla on Kostaja - tulta päin
tuliukko Kalevi. kirjoitti:
Niin, Kalella on tikut mukana. Kuivat ja hyvin syttyvät. Ei mitään E-liikkeen tuoreita tulitikkuja.
Siksi ne palaa, koska ei Jumala asu käsintehdyissä kirkoissa, niin polttaja on ihminen.Tuliukko Kalevilla on taas kerran todisteet, ettei hän ollut lähelläkään Ruskealaa palopäivänä!..heh
Niiralan tullissa, ensin suomen puolella katsotaan passi yhden kerran, sen jälkeen
venäjän rajalla, sen jälkeen passiin lyödään leimaa ns. maihinnousukorttiin, sen jälkeen, leimoja lyödään deklagratsiaan..tulliselvitykseen.. eli autopapereihin.. autohan tuodaan maahan, sen jälkeen passi ja leima tarkistetaan taas rajalla, jonka jälkeen .voidaam kruisailla vapaasti venäjällä.. ja Ruskealaan ei olekaan kovin pitkä matka, siis " Herran kukkaroon"..jossa sain nauttia Keinosen tarjoamasta vieraanvaraisuudesta, ja hän , minun Raamatun tuntemuksestani, ja siitä mitä Herra tahtoo seurakunnan tekevän!
"Se, joka tietää mitä on tehtävä, eikä tee , se tekee syntiä"
Minä kerroin Keinoselle, mitä hänen on tehtävä, aivan saman ,kuin adventtipastori Taisto Hilbergillekin " Poistakaa vieraat jumalat, joita teillä on keskuudessanne, ja peskää itsenne ( sydämenne)
Taisto teoillaan vastasi: " Siinä asiassa mistä sinä puhut, siinä asiassa minä en sinua tottele"
Oli kertonut mun pastori ystävälle " Se, benedi on hullu"
" Hullu sanoo sydämessään, Jumalaa ei ole, benedi taas uskoo että Jumala on!
"Sillä kuka muu on Jumala paitsi Herra,
ja kuka muu on pelastuksen kallio
paitsi meidän Jumalamme" 2 Sam 22: 32
"Sinun avullasi minä hyökkään rosvojoukkoa vastaan
Jumalani avulla minä ryntään ylitse muurin" jae 30
Joten älkää rosvotko Jumalaltani kunniaa, tekemällä hänestä vieraita jumalia! - on pimeys ja ahdistu
Jumala kuokki ja kivesi, pyh in pellon ja istutti siihen
jaloja köynnöksiä, ja rakensi sen keskelle tornin
ja hakkasi siihen kuurnan. ja hän odotti sen kasvavan rypäleitä
mutta se kasvoi villimarjoja" Jes
Miksi se kasvoi villimarjoja eikä rypäleitä, joita odotin sen kasvavan?
Eiköhän sen takia että pyh on ylenkatsonut Herran Sebaotin lain
ja pitänyt pilkkanansa Israelin Pyh..ää sanaa!..arvelee benedi
Sentähdenhän syttyi Herran viha hänen kansaansa kohtaan, josta pyh sanoo: " Se, on tämä adventtikansa - pali-tosimies
Samaa soopaa sinä juuri jauhat, pidä turpasi tukossa ja kuuntele ...Pyh.. tai laitetaan se tukkoon
- pyh!
varoittava esimerkki kirjoitti:
Ahaa, taas pyh, jonka etuliite puuttuu "epä pyh" puhuu omiaan. Sopii minulle mainiosti, että järjestetään Keinosen ja minun välillä tapaaminen ja tunnistustilaisuus,
jossa käydään läpi taas kaikki, että onko todellakin tapahtunut kaikki se minkä kerroin!
Minä tunnen Keinosen, ja olin siellä Ruskealan kirkossa, ja Keinonen esitteli minulle huoneet, ja kirkkosalin.
Varoitin, ja kerroin kuinka iankaikkinen tuli poltti poroksi Lieksan adventtikirkon, epäjumalankuvien takia, tarkalleen sinä päivänä kuten ennustinkin sen palavan.
Mitä voin sanoa enempää.. En tuominnut tätä paloa, sillä on kirjoitettu: " Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriin kuuluvat"
Keinonen kirkkoineen Ruskealassa ei kuulunut minun piiriini, jonka pää on Kristus.
Haluaako pyh, että levitän kirjeesi Herran eteen.. tein sen erään helluntalaisen, äidin pojan huumeita kasvattajan kirjeille ( viestit)..ja soitin vielä poliisillekin, että sain todisteen.
Kirjoitin " Herran nimessä sinun on kuoltava" ..Ei mennyt kauan kun poliisi soitti: " Nyt voit olla rauhassa, kaveri kuoli, ja antoi päivämäärän"
Pyh, Herra ei salli palvelijoitaan pilkattavan, sillä me olemme hänen silmäteränsä..joten varoitan.. " suu soukemmalle" ..ei vihassa vaan " kosto on Herran" ..minä en kosta, ..kun minulla on KostajaOletko ihan sekaisin? Mikään ikuinen tuli ei polttanut Lieksan kirkkoa. Se oli tavallinen tulipalo, jonka aiheutti viallinen sähkölaite.
Niin, kosto on Herran. Ei sinun. Etkä sinä ole Herran palvelija. - pyh!
varoittava esimerkki kirjoitti:
Pyh, Herra ei salli palvelijoitaan pilkattavan, sillä me olemme hänen silmäteränsä..joten varoitan.. " suu soukemmalle" ..ei vihassa vaan " kosto on Herran" ..minä en kosta, ..kun minulla on KostajaEli haluat nyt sitten tappaa minut vai?
- pyh!
on pimeys ja ahdistu kirjoitti:
Jumala kuokki ja kivesi, pyh in pellon ja istutti siihen
jaloja köynnöksiä, ja rakensi sen keskelle tornin
ja hakkasi siihen kuurnan. ja hän odotti sen kasvavan rypäleitä
mutta se kasvoi villimarjoja" Jes
Miksi se kasvoi villimarjoja eikä rypäleitä, joita odotin sen kasvavan?
Eiköhän sen takia että pyh on ylenkatsonut Herran Sebaotin lain
ja pitänyt pilkkanansa Israelin Pyh..ää sanaa!..arvelee benedi
Sentähdenhän syttyi Herran viha hänen kansaansa kohtaan, josta pyh sanoo: " Se, on tämä adventtikansaOnko syntisi ja katkeruutesi oikeasti tehnyt sinusta noin pahasti narsistin?
- pyh!
pali-tosimies kirjoitti:
Samaa soopaa sinä juuri jauhat, pidä turpasi tukossa ja kuuntele ...Pyh.. tai laitetaan se tukkoon
Kuin myös.
- Uskon kautta
pyh! kirjoitti:
Oletko ihan sekaisin? Mikään ikuinen tuli ei polttanut Lieksan kirkkoa. Se oli tavallinen tulipalo, jonka aiheutti viallinen sähkölaite.
Niin, kosto on Herran. Ei sinun. Etkä sinä ole Herran palvelija.Itsestäsikö tuon sanoit, vai onko joku muu minusta todistanut, etten ole Herran palvelija?
Enkö se ole juuri minä, joka sanon jumalattomalle: " sinun on kuolemalla kuoltava, mutta jos en minä varoita, enkä puhu varoittaakseni jumalatonta, hänen jumalattomasta tiestänsä ( epäjumalain palvelemisesta), että pelastaisin hänen henkensä ( kirkko ei ole ihminen, joka tarvitsisi pelastusta), ja jos jumalaton kuolee synnissänsä, niin hänen verensä Herra vaatii minun kädestäni" Hesekiel 3: 18
Pyh, missäs ne sinun varoituksesi ovat olleet? Vaikka näit jeesus kuvia, seurakunnassasi, ja uskovien kodeissa, et varoittanut, etkä sanonut: " Näin sanoo Herra, näin on kirjoitettu"!
"Kun sinä et häntä varoittanut ( iljettävistä epäjumalista), vaikka Herra asetti kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee--kun et sinä häntä varoittanut, niin, synnissänsä hän kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta--mutta hänen verensä minä vaadin sinun, (pyhin) kädestä jae 20
Eikö Jeesus nuhdellut fariseuksia ja saddukeuksia, " te kyykäärmeen sikiöt"..koska he halusivat tulla kasteelle, mutta eivät tahtoneet tehdä parannusta!!
Tällä konstilla he halusivat pelastaa nahkansa Jumalan valtakuntaan!
He halusivat ottaa kasteasiasta vain tämän: " Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu" vrt Matt 3: 7
Pyh, on henkilö, suoraan tästä Jeesuksen vertauksesta " kyykäärmeen sikiö"
" Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin ..ja pyhiä Apost20: 31
Kristustahan minä julistan, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella .." poistakaa vieraat jumalat, joita teillä on keskuudessanne".. ja väliin Herra vahvistaa sanani, sallien varoitukseksi muutaman kirkon aina palaa,.. samoin hän salli sikojen hukkua järveen!
Varoituksieni tarkoitus on asettaa esiin ihminen, täydellisenä Kristuksessa!
Onhan kirjoitettu: "Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan" 1 Tess 5: 14
Samoinhan Nooa teki, uskon kautta Nooa rakensi arkkia kuivalle maalle, sehän oli nuhde kurittomille, ja saarna sellaisesta, joka ei vielä näkynyt. Hän rakensi pelastusta itselleen, ja sarnasi samalla varoituksen sanoja.. ja tämän uskonsa kautta, hän tuomitsi maailman.. samoin kuin minä Ruskealan kirkon ja Lieksan adventtikirkon yms.
Uskossa on kyse siitä, että pitää osata nähdä se, joka on näkymätöntä, niin kestää nämä pyhin loukkaukset ...terv benedi - uskottomia jumalia
pyh! kirjoitti:
Onko syntisi ja katkeruutesi oikeasti tehnyt sinusta noin pahasti narsistin?
Usko Jumalaan, on tehnyt minusta narsissin ( kukan), samoin kuin Jumala on kuin narsissi, kukka, joka tuoksuu elämälle, lakinsa kanssa!
" Älä tee itsellesi jumalan kuvaa.. äläkä pidä muita jumalia adventtikirkossa tahi Ruskealan kirkossa!
Luuetko pyh, että Ruskealan epäjumalat , pelastivat itse itsensä, juoksivat ulos,..mutta eivät mahtaneet mitään tulelle, joka on iankaikkinen, ja taisihan tuli olla sammumaton, jos kirkko taas paloi?
Olisihan jumalilla, joita Ruskealan kirkossa oli, ollut mahdollisuus sanoa: " Meidän on tässä hyvä, olla kun Keinonen, on vaivoja ja keinoja kaihtamatta rakentanut meille asunnon, nouskaamme ja lähtekäämme sammuttamaan tuota iankaikkista ja sammumatonta tulta, ja tulkaamme takaisin lepopaikkaamme!
Pelastakaamme asuinsijamme tulesta! Laiskoja jumalia! terv. benedi - onko jo myöhäistä?
pyh! kirjoitti:
Eli haluat nyt sitten tappaa minut vai?
" Eli haluat nyt sitten tappaa minut vai? pyh kysyy
Hei pyh, Jeesuksen surmaamista suunniteltiin sapattina.. nyt ei ole sapatti, joten hengitä rauhallisesti :)
Eiköhän se ole 1 Piet 4: 17 mukaan Herra joka päättää siitä kuka otetaan ja kuka jätetään!
" Sillä, tuomion on määrä alkaa Jumalan huoneesta ( adventtiseurakunnasta);
mutta jos se ensiksi alkaa meistä (adventisteista, jotka pidämme Jumalan käskyt, ja Jeesuksen uskon), NIIN MIKÄ ON NIIDEN LOPPU, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
No, pyh, näyttääkö että sinä olet Jumalan käskyille kuuliainen, kun puit lihallista nyrkkiä Jumalan I: lle ja II:lle käskylle?
Jumalan käskyihin sisältyy koko pelastuksen evankeliumi!!
" Autuaita ne, jotka pitävät Jumalan käskyt, he saavat vallan käydä porteista sisälle, ja syödä elämän puusta" Ilm. 22: 14 ( eng)
"Mikä siis on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan käskyille kuuliaiset"
"Pahat poltetaan helvetissä, ja kaikki kansat (adventtikansa), jotka unhottavat Jumalan" Psalmit
Pyh, et voi auttaa itseäsi, koska Jeesus on sanonut: " Ilman minua te ette voi mitään tehdä"
Israelin kansa sanoi: " Kaiken minkä Herra on puhunut me teemme"
Herra oli puhunut jo heille aiemmin, Israelin kautta: " Poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne, puhdistautukaa ja muuttakaa vaatteenne ( eli sydämienne ajatukset) 1 Moos 35: 1
"Ja nouskaamme ja menkäämme Beeteliin..jae 2
Eikö tässä selvästi sanota, että poistakaa ensin vieraat Jumalat keskuudestanne ja sen jälkeen menkää Beeteliin ( Turkuun) ja tehkää sama siellä??
Mutta pyh sanoo: " Ei siinä niin lue"!! terv. benedi
Sanooko pyh, " kaikki käskyt, mitkä Herra on puhunut, me adventtikirkko teemme!?
Eli, teitte itsellenne epäjumalan Beeteliin, jonka takia monet käskyjä rakastavat seurakuntalaiset eivät sinne mene!
Sitten teitte, minun vaimostani, seurakunnan päätöksellä, aviorikoksessa ja synnissä eläjän, joka makaa toisen seurakunnan miehen kanssa, adventisti naispastorin siunauksen turvin seurakunnassa niin kauan, ennenkuin minä ennätin hätiin, ja kirjoitin pastorskalle: " Teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi"
Pian se homeen vuoksi jouduttiin hylkäämään, ja jouduttiin muuttamaan pakkosiirtolaisuuteen " Pelastusarmeijan suojiin"
Saas nähdä saako armeijakaan teitä muuttamaan elämänne suuntaa, niin että pitäisitte käskyt, ja ette " himoitsisi lähimmäisesi vaimoa, älkääkä mitään, mikä on hänen omaansa"
Vaimon ruumis ei ole adventtikirkon vallassa, vaan hänen miehensä vallassa!
Eikö vaimon tule olle kuuliainen Kristukselle.. siitäkin huolimatta että " s a a t a n a lähti käymään sotaa vaimon jälkeläisiä vastaan, niitä jotka pitävät Jeesuksen käskyt"!!
Sotaa ei s a a t a n a käy, adventtikirkkoa vastaan, koska se ei pidä Jumalan käskyjä, vain niitä vastaan jotka pitävät ne!
Joten pyh on vapaa s a a t a n a n vaikutukseta, ja ne jotka vaeltavat lihallisen mielensä valtaamina adventtiseurakunnassa!
Raamattu on yksin opin ohje..kertoi Luther.. ja Lutherin kirkko paloi, kun ei seurattu Raamatun ohjeita, siinä kuin Lieksan adventtikirkkokin,..joku kuulemma juoksi ja pelasti epäjumalan tulesta.. joten kärsimystienne jatkuu.
Epäjumalat ,Raamatun todistuksen mukaan pitää polttaa tulessa! terv- benedi - PVeli_20.12.2012 Ol.
Uskon kautta kirjoitti:
Itsestäsikö tuon sanoit, vai onko joku muu minusta todistanut, etten ole Herran palvelija?
Enkö se ole juuri minä, joka sanon jumalattomalle: " sinun on kuolemalla kuoltava, mutta jos en minä varoita, enkä puhu varoittaakseni jumalatonta, hänen jumalattomasta tiestänsä ( epäjumalain palvelemisesta), että pelastaisin hänen henkensä ( kirkko ei ole ihminen, joka tarvitsisi pelastusta), ja jos jumalaton kuolee synnissänsä, niin hänen verensä Herra vaatii minun kädestäni" Hesekiel 3: 18
Pyh, missäs ne sinun varoituksesi ovat olleet? Vaikka näit jeesus kuvia, seurakunnassasi, ja uskovien kodeissa, et varoittanut, etkä sanonut: " Näin sanoo Herra, näin on kirjoitettu"!
"Kun sinä et häntä varoittanut ( iljettävistä epäjumalista), vaikka Herra asetti kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee--kun et sinä häntä varoittanut, niin, synnissänsä hän kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta--mutta hänen verensä minä vaadin sinun, (pyhin) kädestä jae 20
Eikö Jeesus nuhdellut fariseuksia ja saddukeuksia, " te kyykäärmeen sikiöt"..koska he halusivat tulla kasteelle, mutta eivät tahtoneet tehdä parannusta!!
Tällä konstilla he halusivat pelastaa nahkansa Jumalan valtakuntaan!
He halusivat ottaa kasteasiasta vain tämän: " Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu" vrt Matt 3: 7
Pyh, on henkilö, suoraan tästä Jeesuksen vertauksesta " kyykäärmeen sikiö"
" Valvokaa sentähden ja muistakaa, että minä olen kolme vuotta lakkaamatta yötä ja päivää kyynelin neuvonut teitä itsekutakin ..ja pyhiä Apost20: 31
Kristustahan minä julistan, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella .." poistakaa vieraat jumalat, joita teillä on keskuudessanne".. ja väliin Herra vahvistaa sanani, sallien varoitukseksi muutaman kirkon aina palaa,.. samoin hän salli sikojen hukkua järveen!
Varoituksieni tarkoitus on asettaa esiin ihminen, täydellisenä Kristuksessa!
Onhan kirjoitettu: "Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja, olkaa pitkämieliset kaikkia kohtaan" 1 Tess 5: 14
Samoinhan Nooa teki, uskon kautta Nooa rakensi arkkia kuivalle maalle, sehän oli nuhde kurittomille, ja saarna sellaisesta, joka ei vielä näkynyt. Hän rakensi pelastusta itselleen, ja sarnasi samalla varoituksen sanoja.. ja tämän uskonsa kautta, hän tuomitsi maailman.. samoin kuin minä Ruskealan kirkon ja Lieksan adventtikirkon yms.
Uskossa on kyse siitä, että pitää osata nähdä se, joka on näkymätöntä, niin kestää nämä pyhin loukkaukset ...terv benediBenedi, sinun kuvatulkintasi on huuhaata, ja voi mikä marttyyriys, kun sen sanoo.
Myös sinun kuvasi Jumalasta ontuu pahankerran, eikä niitä viitti kerrata, jos ei ymmärrä. Valoa ei oteta, mutta sen voi saada, mutta siinä puhutaan parannuksen hengestä. Lain ulkoinen tulkinta ilman Henkeä on hukkaan mennyttä aikaa, mutta monella on omat mielensä fobiat.
Benedi "romahtaa" jos kirkossa on esiintuotua raamatunsanomaa ilman sanoja, mutta viestinä. Romahtaa siksi, kun lihaan on sisälle rakennettu väärä tunnemaailman kivipaasi, sekä sennäköinen kultainenvasikka, jolla on benkun varpaat ja sarvet otsalla. Märehtii, mutta vääriä asioita, eli on ihmislihaisesti saastainen Jumalan edessä.
Usko pois. - PVeli.....20.12.2012
onko jo myöhäistä? kirjoitti:
" Eli haluat nyt sitten tappaa minut vai? pyh kysyy
Hei pyh, Jeesuksen surmaamista suunniteltiin sapattina.. nyt ei ole sapatti, joten hengitä rauhallisesti :)
Eiköhän se ole 1 Piet 4: 17 mukaan Herra joka päättää siitä kuka otetaan ja kuka jätetään!
" Sillä, tuomion on määrä alkaa Jumalan huoneesta ( adventtiseurakunnasta);
mutta jos se ensiksi alkaa meistä (adventisteista, jotka pidämme Jumalan käskyt, ja Jeesuksen uskon), NIIN MIKÄ ON NIIDEN LOPPU, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
No, pyh, näyttääkö että sinä olet Jumalan käskyille kuuliainen, kun puit lihallista nyrkkiä Jumalan I: lle ja II:lle käskylle?
Jumalan käskyihin sisältyy koko pelastuksen evankeliumi!!
" Autuaita ne, jotka pitävät Jumalan käskyt, he saavat vallan käydä porteista sisälle, ja syödä elämän puusta" Ilm. 22: 14 ( eng)
"Mikä siis on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan käskyille kuuliaiset"
"Pahat poltetaan helvetissä, ja kaikki kansat (adventtikansa), jotka unhottavat Jumalan" Psalmit
Pyh, et voi auttaa itseäsi, koska Jeesus on sanonut: " Ilman minua te ette voi mitään tehdä"
Israelin kansa sanoi: " Kaiken minkä Herra on puhunut me teemme"
Herra oli puhunut jo heille aiemmin, Israelin kautta: " Poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne, puhdistautukaa ja muuttakaa vaatteenne ( eli sydämienne ajatukset) 1 Moos 35: 1
"Ja nouskaamme ja menkäämme Beeteliin..jae 2
Eikö tässä selvästi sanota, että poistakaa ensin vieraat Jumalat keskuudestanne ja sen jälkeen menkää Beeteliin ( Turkuun) ja tehkää sama siellä??
Mutta pyh sanoo: " Ei siinä niin lue"!! terv. benedi
Sanooko pyh, " kaikki käskyt, mitkä Herra on puhunut, me adventtikirkko teemme!?
Eli, teitte itsellenne epäjumalan Beeteliin, jonka takia monet käskyjä rakastavat seurakuntalaiset eivät sinne mene!
Sitten teitte, minun vaimostani, seurakunnan päätöksellä, aviorikoksessa ja synnissä eläjän, joka makaa toisen seurakunnan miehen kanssa, adventisti naispastorin siunauksen turvin seurakunnassa niin kauan, ennenkuin minä ennätin hätiin, ja kirjoitin pastorskalle: " Teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi"
Pian se homeen vuoksi jouduttiin hylkäämään, ja jouduttiin muuttamaan pakkosiirtolaisuuteen " Pelastusarmeijan suojiin"
Saas nähdä saako armeijakaan teitä muuttamaan elämänne suuntaa, niin että pitäisitte käskyt, ja ette " himoitsisi lähimmäisesi vaimoa, älkääkä mitään, mikä on hänen omaansa"
Vaimon ruumis ei ole adventtikirkon vallassa, vaan hänen miehensä vallassa!
Eikö vaimon tule olle kuuliainen Kristukselle.. siitäkin huolimatta että " s a a t a n a lähti käymään sotaa vaimon jälkeläisiä vastaan, niitä jotka pitävät Jeesuksen käskyt"!!
Sotaa ei s a a t a n a käy, adventtikirkkoa vastaan, koska se ei pidä Jumalan käskyjä, vain niitä vastaan jotka pitävät ne!
Joten pyh on vapaa s a a t a n a n vaikutukseta, ja ne jotka vaeltavat lihallisen mielensä valtaamina adventtiseurakunnassa!
Raamattu on yksin opin ohje..kertoi Luther.. ja Lutherin kirkko paloi, kun ei seurattu Raamatun ohjeita, siinä kuin Lieksan adventtikirkkokin,..joku kuulemma juoksi ja pelasti epäjumalan tulesta.. joten kärsimystienne jatkuu.
Epäjumalat ,Raamatun todistuksen mukaan pitää polttaa tulessa! terv- benediBenedi on Jalovaaralaisittain liikkeellä. Demonisoi homeet, varsinkin jos sitä on atventtikirkossa.
Kyllä se home löytyy aivan luonnostaan hieman jokanurkalta, sitä on ollut ja tulee olemaan.
Meillä tehtiin "kirkkoremontti" yli 1000 jäsentä, ja hometta oli, valitettavasti sihteeri oli altistunut sairauslomalle asti.
Meillä on maassamme kouluja pilvinpimein homevaurioisia, meillä on vasta uusittu terveyskeskus, joka on ollut aika nuori. On sotilassairaala niin homeessa, varuskunta homeessa, että eiköhän benedi oteta tämä arjen tieto oikealla tavalla haltuun ja jätetään joutava höpöttäminen pois.
Muutes, tuossa jatkui suku pojalla, 4.ssä polvessa, näin aamutuimaan.benkun kirjoituksen jälkeen. - usko, näkee uskossa
PVeli_20.12.2012 Ol. kirjoitti:
Benedi, sinun kuvatulkintasi on huuhaata, ja voi mikä marttyyriys, kun sen sanoo.
Myös sinun kuvasi Jumalasta ontuu pahankerran, eikä niitä viitti kerrata, jos ei ymmärrä. Valoa ei oteta, mutta sen voi saada, mutta siinä puhutaan parannuksen hengestä. Lain ulkoinen tulkinta ilman Henkeä on hukkaan mennyttä aikaa, mutta monella on omat mielensä fobiat.
Benedi "romahtaa" jos kirkossa on esiintuotua raamatunsanomaa ilman sanoja, mutta viestinä. Romahtaa siksi, kun lihaan on sisälle rakennettu väärä tunnemaailman kivipaasi, sekä sennäköinen kultainenvasikka, jolla on benkun varpaat ja sarvet otsalla. Märehtii, mutta vääriä asioita, eli on ihmislihaisesti saastainen Jumalan edessä.
Usko pois.Uskoishan tuon kaiken pois, kun ymmärtäisi mitä yrität sanoa.
Mitä valoa, käsintehdyissä jumalankuvissa on? Ei yksikään lain alainen adventtikansan jäsen todista toisin,
Eihän ulkoinen lain tulkinta, saanut Lieksan adventtikirkosta epäjumalia poistamaan, ja uskon vahvasti, ellei toisin joku näytä, että Ruskealan kirkossa epäjumalat olivat liikkumatta paikallaan, kun tulen tuho tuli.
Kuvatulkintani on Jees, ..mutta usko ilman tekoja on kuollut.
Tarkoitat siis,ettei Lieksan seurakunta poistanut kuvia, koska kuvien tulkinta ei ollut lähtenyt oikein minun sydämestäni?
No, oliko tämä sitten oikein, kun Lieksan kirkon sisäänmeno ovessa luki:
"Me vaellamme uskossa, emmekä näkemisessä" Oliko tämä oikea tulkinta
vaeltaminen Kristuksessa?
Ahaa, siis oli.. No, kerro. miksi sitten siellä oli kuva jeesuksesta, jonka voi silmillä nähdä?
Oletkohan typerys itse? terv. benedi - Mietipäs vielä
PVeli.....20.12.2012 kirjoitti:
Benedi on Jalovaaralaisittain liikkeellä. Demonisoi homeet, varsinkin jos sitä on atventtikirkossa.
Kyllä se home löytyy aivan luonnostaan hieman jokanurkalta, sitä on ollut ja tulee olemaan.
Meillä tehtiin "kirkkoremontti" yli 1000 jäsentä, ja hometta oli, valitettavasti sihteeri oli altistunut sairauslomalle asti.
Meillä on maassamme kouluja pilvinpimein homevaurioisia, meillä on vasta uusittu terveyskeskus, joka on ollut aika nuori. On sotilassairaala niin homeessa, varuskunta homeessa, että eiköhän benedi oteta tämä arjen tieto oikealla tavalla haltuun ja jätetään joutava höpöttäminen pois.
Muutes, tuossa jatkui suku pojalla, 4.ssä polvessa, näin aamutuimaan.benkun kirjoituksen jälkeen.Oleellista ei ole home, vaan se, että profetoiminen kävi toteen: " Teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi"
Jumala hallitsee ja hillitsee homeitakin..mutta ettepä enää siinä kirkossa epäjumalankuvia kantele ja seinillä pitele.. se on nyt loppu.
Mutta oleellista olisi saada epäjumalanpalvelus pois teidän temppelistänne : " Te olette elävän Jumalan temppeli" Raamattu
Ja siinä temppelissä ei saa kuolleita jumalia olla! Jos niitä on kirkon ja kodin seinällä, niin silloinhan niitä on sydämienne temppeleissäkin, sillä kukapa voi kotianne ja sen seiniä määrätä muu kuin elävän Jumalan temppeli??
Temppelistännehän se elämä lähtee.. ja kuolleet jumalat myös.... Vai oletko nähnyt yhdenkään epäjumalan elävän, kun Liperin Siikasalmen venäläinen taiteilija niitä luo? - pyh!
usko, näkee uskossa kirjoitti:
Uskoishan tuon kaiken pois, kun ymmärtäisi mitä yrität sanoa.
Mitä valoa, käsintehdyissä jumalankuvissa on? Ei yksikään lain alainen adventtikansan jäsen todista toisin,
Eihän ulkoinen lain tulkinta, saanut Lieksan adventtikirkosta epäjumalia poistamaan, ja uskon vahvasti, ellei toisin joku näytä, että Ruskealan kirkossa epäjumalat olivat liikkumatta paikallaan, kun tulen tuho tuli.
Tarkoitat siis,ettei Lieksan seurakunta poistanut kuvia, koska kuvien tulkinta ei ollut lähtenyt oikein minun sydämestäni?
Ahaa, siis oli.. No, kerro. miksi sitten siellä oli kuva jeesuksesta, jonka voi silmillä nähdä?
Oletkohan typerys itse? terv. benediSinun ongelmasi on siinä, että sinä näet käsintehtyjä jumalankuvia siellä, missä niitä ei ole.
- pyh!
Mietipäs vielä kirjoitti:
Oleellista ei ole home, vaan se, että profetoiminen kävi toteen: " Teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi"
Jumala hallitsee ja hillitsee homeitakin..mutta ettepä enää siinä kirkossa epäjumalankuvia kantele ja seinillä pitele.. se on nyt loppu.
Mutta oleellista olisi saada epäjumalanpalvelus pois teidän temppelistänne : " Te olette elävän Jumalan temppeli" Raamattu
Ja siinä temppelissä ei saa kuolleita jumalia olla! Jos niitä on kirkon ja kodin seinällä, niin silloinhan niitä on sydämienne temppeleissäkin, sillä kukapa voi kotianne ja sen seiniä määrätä muu kuin elävän Jumalan temppeli??
Temppelistännehän se elämä lähtee.. ja kuolleet jumalat myös.... Vai oletko nähnyt yhdenkään epäjumalan elävän, kun Liperin Siikasalmen venäläinen taiteilija niitä luo?Mieti itse. Sinä syytät ihmisiä sellaisesta, mitä he eivät ole tehneet.
- Yökö vai päivä?
tuliukko Kalevi. kirjoitti:
Siksi ne palaa, koska ei Jumala asu käsintehdyissä kirkoissa, niin polttaja on ihminen.Sovitaanko epäjumalia kannattajien aivoituksista näin: " Yön he tekevät päiväksi; valo muka lähenee pimeydestä" Job 17: 12
- harmaa armotalous
pyh! kirjoitti:
Oletko ihan sekaisin? Mikään ikuinen tuli ei polttanut Lieksan kirkkoa. Se oli tavallinen tulipalo, jonka aiheutti viallinen sähkölaite.
Niin, kosto on Herran. Ei sinun. Etkä sinä ole Herran palvelija.Pyh. on pyh ja ptpyi jää.
"Mikään iankaikkinen tuli ei polttanut Lieksan kirkkoa"
Ensinnäkin me muut adventistit ymmärrämme ja tiedämme että tuli on iankaikinen, koska Iankaikkinen Jumalamme asuu tulessa!!
kts. Danielin 7: 10
Johtopäätös : Koska Jumala asuu iankaikkisessa tulessa, niin tuli maapallollamme on samaa tulta, kuin missä Jumala asuu,.. ei mun naapurissa ole lyhytaikaista tulta, tahi tulta joka palaa vaikka 10 minuuttia.. madot ovat matoja, ja tuli on tulta, iankaikkista tulta.
Sammumaton tuli taas on tulta, jota ei ihmisvoimin kyetä sammuttamaan.. ja siksi Jumala poltaa epäjumalan palvelijat sammumattomalla tulella, heitä on miljardettain, joten vedenkantajia riittää.. mutta tuli ei sammu, eikä savu!
Ja kosto on silloin Herran! " Katso se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi Ja kaikki julkeat ( kuten pyh) ja kaikki jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia
ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot,
niin ettei se jätä heistä juurta ( isäänne) eikä oksaa" Malakia 4: 1
Ja nyt kun kysymme pyhiltä: " Pyh, onko sellaiset jumalattomia, jotka tekevät epäjumalankuvia Herran huoneeseen asumaan, kysyy Herra Sebaot.
Pyhiltä tulee vastaus hampaita kiristellen " noo, on se niin, mutta ,benedi katso itse eteesi, etkös sinäkin himoitse omaa vaimoasi, vaikka hän on nyt toisen miehen vaimo, kun me siunasimme hänet sellaiseksi"
Ok. katson, katson etten kompastu, asettamiinne kompastuskiviinne.
Adventtikirkko pyörittää harmaata amotaloutta.. eikö niin? - missä tuomion Jumala
pyh! kirjoitti:
Mieti itse. Sinä syytät ihmisiä sellaisesta, mitä he eivät ole tehneet.
Kuulehan nyt, jos yksittäinen seurakunnan jäsen kantaa kirkkoomme kuvia, hänet saamme kuriin, mutta jos seurakunnan johto hyväksyy ( hallitus) ne, niin silloin syytetään koko seurakuntaa, kaikkia jotka kirjaan kirjoitettu on, ja tuomitaan heitä!
Niin se pyh , vaan menee!
" Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriin kuuluvat"
terv, benedi - pelastus on Kristuks
pyh! kirjoitti:
Sinun ongelmasi on siinä, että sinä näet käsintehtyjä jumalankuvia siellä, missä niitä ei ole.
Ongelma ei ollut minun, joka näin epäjumalankuvia 1. Joensuun adventtikirkossa, jopa , koko toimistohuone oli tapetoitu jeesuksen kuvilla,..sitten näin todistettavasti niitä Lieksan kirkossa, .. sitten näin niitä Liperin Siikasalmella, missä venäläinen taiteilija niitä kyhäili..Kerosen Jarin suojeluksessa.
Sitten näin, Siikasalmessa erään srk vanhimman olohuoneessa. Sitten näin niitä Ruskealan kirkossa ..Diakoni Keinosen esitellessä niitä.. en minä harhoja näe, kuten ehkä sinä pyh.
Lieksan, Joensuun, Ruskealan..kirkot, epäjumalien kuvien tyyssijat ovat nyt tuhoutuneet.. ja yhä adventtikansa pullikoi ja niskoittelee Herraa vastaan.
Niin, ja olenhan nähnyt ison epäjumalankuvan Turun Beetelissäkin.. ja Kuopion adventtikirkolla näin.. onneksi pastori Tapani Pirskanen , ei ollut tyhmä.. hän toimi nopeasti ja poisti sen.
Kerro pyh, missä niitä on vielä, niin minä menen katsomaan, onko todella tapahtunut se, josta huuto on tullut minun eteeni, ..niin jäämme katsomaan sitten kuinka " kaupungin" so. seurakunnan kokoontumispaikan käy :)
benedi - mielenkiintoista jut
pyh! kirjoitti:
Niin, kosto on Herran. Ei sinun. Etkä sinä ole Herran palvelija.No, hyvä että tuli toteennäytetyksi, että Lieksan kirkon palon aiheutti viallinen sähkölaite, eikä benedi.
Kiitos siitä, että vapautit epäilyistä.. heh
Kosto onkin Herran, minä vain ennustin tarkalleen päivän, milloin Herran kosto tulee.!
Kirjoitin oikein kirjallisen todisteen, kirjeen, jossa kerroin kaiken mitä tuleman pitää.....ja tulihan se tuli sieltä.
Jumala näes puhuu tavalla ja puhuu toisella, sitä ei vaan aina huomata!
Kävinpäs juuri Venäjällä , Venäjän Värtsilässä ja haastattelin venäläisiä Ruskealan kirkon palosta.
Paikalle en mennyt, kun kamera unohtui kotiin - pyh!
pelastus on Kristuks kirjoitti:
Ongelma ei ollut minun, joka näin epäjumalankuvia 1. Joensuun adventtikirkossa, jopa , koko toimistohuone oli tapetoitu jeesuksen kuvilla,..sitten näin todistettavasti niitä Lieksan kirkossa, .. sitten näin niitä Liperin Siikasalmella, missä venäläinen taiteilija niitä kyhäili..Kerosen Jarin suojeluksessa.
Sitten näin, Siikasalmessa erään srk vanhimman olohuoneessa. Sitten näin niitä Ruskealan kirkossa ..Diakoni Keinosen esitellessä niitä.. en minä harhoja näe, kuten ehkä sinä pyh.
Lieksan, Joensuun, Ruskealan..kirkot, epäjumalien kuvien tyyssijat ovat nyt tuhoutuneet.. ja yhä adventtikansa pullikoi ja niskoittelee Herraa vastaan.
Niin, ja olenhan nähnyt ison epäjumalankuvan Turun Beetelissäkin.. ja Kuopion adventtikirkolla näin.. onneksi pastori Tapani Pirskanen , ei ollut tyhmä.. hän toimi nopeasti ja poisti sen.
Kerro pyh, missä niitä on vielä, niin minä menen katsomaan, onko todella tapahtunut se, josta huuto on tullut minun eteeni, ..niin jäämme katsomaan sitten kuinka " kaupungin" so. seurakunnan kokoontumispaikan käy :)
benediSillä logiikalla, jolla sinä luet Raamattua, sinun on poltettava kaikki valokuvasi. Ne ovat epäjumalia.
- pyh!
harmaa armotalous kirjoitti:
Pyh. on pyh ja ptpyi jää.
"Mikään iankaikkinen tuli ei polttanut Lieksan kirkkoa"
Ensinnäkin me muut adventistit ymmärrämme ja tiedämme että tuli on iankaikinen, koska Iankaikkinen Jumalamme asuu tulessa!!
kts. Danielin 7: 10
Johtopäätös : Koska Jumala asuu iankaikkisessa tulessa, niin tuli maapallollamme on samaa tulta, kuin missä Jumala asuu,.. ei mun naapurissa ole lyhytaikaista tulta, tahi tulta joka palaa vaikka 10 minuuttia.. madot ovat matoja, ja tuli on tulta, iankaikkista tulta.
Sammumaton tuli taas on tulta, jota ei ihmisvoimin kyetä sammuttamaan.. ja siksi Jumala poltaa epäjumalan palvelijat sammumattomalla tulella, heitä on miljardettain, joten vedenkantajia riittää.. mutta tuli ei sammu, eikä savu!
Ja kosto on silloin Herran! " Katso se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi Ja kaikki julkeat ( kuten pyh) ja kaikki jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia
ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot,
niin ettei se jätä heistä juurta ( isäänne) eikä oksaa" Malakia 4: 1
Ja nyt kun kysymme pyhiltä: " Pyh, onko sellaiset jumalattomia, jotka tekevät epäjumalankuvia Herran huoneeseen asumaan, kysyy Herra Sebaot.
Pyhiltä tulee vastaus hampaita kiristellen " noo, on se niin, mutta ,benedi katso itse eteesi, etkös sinäkin himoitse omaa vaimoasi, vaikka hän on nyt toisen miehen vaimo, kun me siunasimme hänet sellaiseksi"
Ok. katson, katson etten kompastu, asettamiinne kompastuskiviinne.
Adventtikirkko pyörittää harmaata amotaloutta.. eikö niin?Sinä et ole "me muut adventistit".
Olet vielä väärässäkin. - pyh!
mielenkiintoista jut kirjoitti:
No, hyvä että tuli toteennäytetyksi, että Lieksan kirkon palon aiheutti viallinen sähkölaite, eikä benedi.
Kiitos siitä, että vapautit epäilyistä.. heh
Kosto onkin Herran, minä vain ennustin tarkalleen päivän, milloin Herran kosto tulee.!
Kirjoitin oikein kirjallisen todisteen, kirjeen, jossa kerroin kaiken mitä tuleman pitää.....ja tulihan se tuli sieltä.
Jumala näes puhuu tavalla ja puhuu toisella, sitä ei vaan aina huomata!
Kävinpäs juuri Venäjällä , Venäjän Värtsilässä ja haastattelin venäläisiä Ruskealan kirkon palosta.
Paikalle en mennyt, kun kamera unohtui kotiinUhoa mitä uhoat. Profeetta sinä et ole. Meitä on varoitettu selvästi hyväksymästä kaltaisiasi ihmisiä, jotka väittävät olevansa profeettoja.
- pyh!
missä tuomion Jumala kirjoitti:
Kuulehan nyt, jos yksittäinen seurakunnan jäsen kantaa kirkkoomme kuvia, hänet saamme kuriin, mutta jos seurakunnan johto hyväksyy ( hallitus) ne, niin silloin syytetään koko seurakuntaa, kaikkia jotka kirjaan kirjoitettu on, ja tuomitaan heitä!
Niin se pyh , vaan menee!
" Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriin kuuluvat"
terv, benediEli lahtaat syyttömiä ihmisiä. Kertoo oikein selkeästi, millainen olet.
Minä tiedän kuka ja mikä olet. Siksi viittan kintaalla tälle uhoamisellesi. Sinä teit syntiä ja vaimosi jätti sinut. Siksi öriset kirkkoa vastaan. - kenen nimissä olet
"ja taas tätä soopaa" kertoo pyh.
Pyh opettaa meitä sanan kautta : " Nyt he jatkavat synnintekoa,
tekevät itselleen valettuja kuvia hopeastansa ( tai pellavasta)
epäjumalan kuvia ymmärryksensä mukaan,
taitoniekkain tekemiä kaikki tyynni.
Niille he puhuvat;....Hoosea 13: 2...."Mutta minä (Jeesus) olen Herra sinun Jumalasi
hamasta Egybtin maasta lähtien;
muuta Jumalaa ( sinä pyh) et tunne kuin minut,
eikä ole muuta auttajaa kuin minä (Herra Sebaot) jae 4
Pyhille lienee käynyt näin, samoin kuin minulle ennen
" Ja minä tartutankielesi suusi lakeen, niin että mykistyt etkä voi olla heille nuhtelijana, koska he ovat uppiniskainen suku" Hesekiel 3: 26
" Mutta kun minä puhuttelen sinua, avaan minä sinun suusi, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra Kuulkoon, joka kuulee, ja olkoon kuulematta joka ei kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku" jae 27
Pyh, mitä sinun ja kanssaveljiesi pitäisi Herralta kuulla ?
Eikö niin, ei sinun kauttasi mitään, sillä kielesi on tarttunut kitalakeen, ..eikä Herra ole sinua vielä puhutellut!
Jos olisi sinun kielesi irtoaisi kitalaesta, niin sinä menisit Turun Beeteliin ja sanoisit
" He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini ja saastuttaneet sen" Jeremia 32: 34
Kun sanot he, niin osoita heitä lain sormella! Mutta tätä ei tapahtune , ellei Herra tule, ja päästä kieltäsi irti kitalaestasi! murehtii benedi - ..revi siitä pyh
pyh! kirjoitti:
Eli lahtaat syyttömiä ihmisiä. Kertoo oikein selkeästi, millainen olet.
Minä tiedän kuka ja mikä olet. Siksi viittan kintaalla tälle uhoamisellesi. Sinä teit syntiä ja vaimosi jätti sinut. Siksi öriset kirkkoa vastaan.Nyt on Jumalan antamien sanojeni kautta 3 kirkkoa tuhottu, joissa oli epäjumalia
" Minä tulen kiiruusti todistajaksi, vannojia, ja väärinpuhujia vastaan, sanoo Herra.
Pyh, " oman nimeni tähden minä olen pitkämielinen,
ylistykseni tähden minä hillitsen vihani, etten sinua tuhoaisi" Jes 48: 9
Pyh, Pyydä että Herra puhuttelisi sinua, ja avaisi kielesi kitalaestasi, että voisit sanoa Herran puolesta: " ...sillä kuinka onkaan minun nimeäni onkaan häväisty! Kunniaani minä en toiselle anna Jes 48: 11
Neljäs kirkko, jolle Herra on antanut armonaikaa, on Turun Beetel.. Haluatkos tietää millä sanoilla minä ennustan ja profetoin sitä vastaan, niin että, vaikka kielesi on kiinni kitalaessasi, niin sinulla on kuitenkin ruumiin kieli, jolla voit
puhua kanssa matkaajillesi!
Sinulle pyh on toistuvasti sanottu: " Jospa ottaisit minun käskyistäni vaarin
, niin olisi sinun rauhasi kuin virta
ja sinun vanhurskautesi kuin meren aallot".Jesaja .meren aallot ovat suuret ja veden paljoudesta runsaat.
" Kuulkaa minua te, jotka vanhurskauden tunnette,
kansa, jonka sydämessä on minun lakini:
älkää peljätkö ihmisten pilkkaa
älkääkä kauhistuko heidän herjauksiansa" Jes 51: 7
Vaikka pyh ei asukaan haudassaan sianlihansyönnin takia, hän ainakin on haudan reunalla, epäjumalien sa palvelijana olemisesta,..sillä kuka on niinkuin pyh,,..ei hän Jumalasta välitä, vaan epäjumalista, ja puolustaa myös Beetelin Jumalaa.
"Ja Jumala kohosi ylös hänen luotaan siitä paikasta, jossa hän oli häntä puhutellut"
"Ja Jaakob nimitti sen paikan, jossa Jumala oli häntä puhutellut, Beeteliksi 1 Moos 35: 2, 13, 15
Me adventististit kutsumme synagookaamme Turussa Beeteliksi,..mutta kuten tiedämme, Jumala ei ole puhutellut Beetelissä adventtikansaa, tai jos on, niin ainakin on osoitettu että se on kuuro, ja sokea,..eikä ole voinut ihmettä kokea, että " Jumala olisi kohonnut ylös heidän luotaan Beetelissä"
Jumala puhui Jaakobille" Nouse ja mene Beeteliin, asetu sinne ja rakenna alttari Jumalalle..jae 1
Ja jo ennen lähtöä Beeteliin hän poisti kaikki vieraat jumalat , joita heillä oli keskuudessaan, kuten adventisteillakin on...jae 2
Joensuun adventtikirkon hyväksi on sanottava, että he olivat piilottaneet epäjumalankuvansa maalin alle, josta Hannu Piiroinen ne oli löytänyt ja puhi niistä kunnioittavaan sävyyn, kuten kansamme ruhtinaista E.G. W tä
Jos poistatte kaikki jumalat Beetelistä, niin voitte kutsua Beeteliä " El-Beeteliksi" = Beetelin Jumala!
Kun Jaakob, poisti vieraat jumalat keskuudestaan, alkoi tapahtua.. ensin kuoli Rebekan imettäjä, Rebekkahan ei istunut aasin selässä kuten Raakel epäjumala takapuolensa alla, mutta siskokset tiesivät toistensa teot, että Raakel oli varastanut isänsä kotijumalat,..ja sen jälkeen kuoli nainen, vaimo = seurakunta..eli Raakel..mutta ennen kuolemaansa tämä epäjumalan palvelija nainen synnytti Israelin kansalle pojan.Benonin,..joka kuvasi Raakelin kärsimyksiä!
Mutta Laaban hänen isänsä, jolta Raakel oli varastanut kotijumalat, antoi ennen Raakelin kuolemaa nimen Benjamin!, joka merkitsee " onnen poika"
Kumpi siis on parempi omia Beetelissä epäjumalia, vai " onnen pojan" Jeesuksen Kristuksen?
Poika on teiltä kadonnut!
Profetoin että ennenkuin Beetelin asukkaat löytävät ja saavat synnytettyä Pojan, niin ne synnytystuskat ovat hirvittävän kovat, ja vaimo, eli seurakunta kuolee Beetelissä!!
benedi - ei pyh ää koirille
PVeli.....20.12.2012 kirjoitti:
Benedi on Jalovaaralaisittain liikkeellä. Demonisoi homeet, varsinkin jos sitä on atventtikirkossa.
Muutes, tuossa jatkui suku pojalla, 4.ssä polvessa, näin aamutuimaan.benkun kirjoituksen jälkeen.Niin PVeli--- lue Moosesta, kuten Jeesus kehoitti.. siellä epäjumalain kuvien alkuunsaattaja Israelissa vaimo, Raakel synnytti meille pojan, Benonin.. kärsimyksen pojaksi, mutta
Raakel kuoli tähän synnytykseen!
Hän synnytti meidät kuoleman toivoon, varastaessaan epäjumalia isänsä huoneesta,..ja tänään tätä samaa jumalattomuutta, seuraa adventistitkin..onhan heillä epäjumalan kuvia täynnä " suuri Taistelu".. eli kärsimystä on luvassa ennenkuin "Tie Kristuksen Luo" on kompastuskivistä vapaa!
Minä yritän niitä tieltänne poistaa, mutta esim. pyh sanoo: " Anna kivien olla paikallaan ,äläkä koske niihin"
Näin sanoo, tuo jumalaton, tuo jaakob, pettäjä..hän kun ei tahdo taistella Jumalan kanssa, että saisi nimen Israel..uusi luomus!
Pyh on pystytellyt hengessään epäjumalain patsaita adventtikansan joukkoon, ja valutellut öljyä, niitten pään päälle, niin ne ovat tulleet pyh iksi. terv. benedi - itku pimeydessä
pyh! kirjoitti:
Sillä logiikalla, jolla sinä luet Raamattua, sinun on poltettava kaikki valokuvasi. Ne ovat epäjumalia.
Jokainen adventisti nähtyään benedin kuvan sanoo: " Menkäämme tpaamaan häntä, sillä onhan hän keskuudessamme, hänellä on silmät joilla nähdä, ja korvat joilla kuulla, ja kielion irronnut kitalaesta, ja hän nyt puhuu.. ja jalat on, joilla hän käy katselemassa epäjumalia seurakuntien tyyssijoissa, ja mietti Jumalan kanssa, niille tuhoa ja turmiota!
Mutta kun seurakunnan vanhimmat tulevat otsat kurtussa pyhin asuntoon, ja näkevät siellä jeesuksen kuvat, niin uskaltaako pyh ohjata seurakunnan vanhimmat, vanhurskaat miehet, Jeesuksen tykö, ja kertoa heille:
" Jeesus jonka kuva ja päällekirjoitus tässä on, on selittänyt minulle: " Tässä on tie, sitä käykää, ja tulkaa minun tyköni kaikki työtä tekevät ja raskautetut"
Eiköhän käy niin, kun seurakunnan vanhimmat viimein pääsevät Jeesuksen tykö, hän kysyy: " Kuka se on joka teidät tänne lähetti"?
He vastaavat: " Seurakuntamme pyh..ä veli , joka tunnisti sinut hänellä olevan kuvan perusteella"
" Jeesus sanoo heille: " Menkää takaisin sen pyhin luokse, ja heittäkää hänet pimeyteen, sillä ei ole hänen sydämessänsä mitään valkeutta,.. ja kysykää häneltä, ennen ulosheittoa:
" Mitä yhteistä on Jumalalla ja epäjumalilla"?
Mitä yhteistä vanhurskaalla ja vääryydellä? Miksi pyh sanoo: " Minä Jeesus olen vanhurskas?
terv. benedi - Israel= taistella
pyh! kirjoitti:
Sinä et ole "me muut adventistit".
Olet vielä väärässäkin.Sinä(benedi) et ole kuten " me muut adventistit"
Halaan sinua pyh, tästä todistuksestasi!
Hyvä etten minä ole niinkuin "me" muut adventistit.....
Pyhistä Raamattu sanoo, ja muista adventisteista: " Katsokaa miestä, joka tuolta tulee! Hän tulee häpäisemään Israelia ( uutta luomusta)..." sillä mikä tuo sydämeltään ympärileikkaamaton filistelainen on häpäisemään elämän Jumalan taistelurivejä"??
Mutta Benedi sanoo Kuninkaalle: " Älköön kenenkään mieli masentuko hänen ( pyh) tähtensä. Palvelijasi käy taistelemaan tuota " filistealaista " pyh vastaan! - erilaista tulta?
pyh! kirjoitti:
Niin, kosto on Herran. Ei sinun. Etkä sinä ole Herran palvelija.PYh,.. milläs tavalla tulipalon pitää osoittauta epätavalliseksi, niin että voidaan
päätellä että se tuli on Jumalan lähettämä ollut!
Tohtori pythyi vastannee :) benedi - eikös ihanaa tulos
pyh! kirjoitti:
Mieti itse. Sinä syytät ihmisiä sellaisesta, mitä he eivät ole tehneet.
pyh " Syytät ihmisiä sellaisesta, mitä he eivät ole tehneet"
" Hän joka on luonut kaikkien heidän sydämensä,
joka tarkkaa kaikkia heidän tekojansa" Ps 33: 15
Just, epäjumalat kaikki tyynni ovatkin pyhin mukaan meidän Jumalamme tekoja?
Kuules, kyllä ne ovat aivan adventtikirkon omia tekoja ja hölmöilyjä!
"Herra katsoo alas taivaasta ihmislapsiin
nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä,
ketään, joka etsii Jumalaa Ps 14: 2
" Hullu sanoo sydämessänsä: " Ei ole Jumalaa"
siksi turmiollinen ja iljettävä on heidän menonsa;...ja siksi he tekevät itselleen jumalia, vaikka ne eivät jumalia ole!!
"Älä tee itsellesi painettuja jumalan kuvia 2 Moos 34: 17
Yritän kuitenkin tätä: " Sillä tämä on tosin niskurikansa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja
ota meidät perintöosaksi"
2 Moos 34: 9.. Tästä huomaatte että yritän kuitenkin rukoilla puolestanne!
" Ja hän vastasi: " Katso, minä teen liiton, minä teen kaiken sinun kansasi nähden ihmeellisiä tekoja, joiden kaltaisia ei ole tehty yhdessäkään maassa, ei minkään kansan keskuudessa. Niin koko kansa, (adventtikansa) jonka keskellä sinä olet, on näkevä Herran teot, sillä on peljättävää on se, mitä minä sinulle teen" jae 10
Mutta annan adventisteille puheenvuoron, mitä tahtoisitte, että Herra teille tekisi?
Tarvitseeko hänen polttaa kaikki ne kirkot, joissa teillä on epäjumalia?
Nythän näitä on hävitetty 2, ja yksi jo luterilaistenkin tyyssija.. kertokaa mitä tahtoisitte että minä teille rukoilisin taivaasta.
"Minä näes kuulen niitä, jotka totuudessa minua avuksi huutavat"
Haluatteko poistaa vieraat jumalat, joita teillä on keskuudessanne, ja tulla sellaiseksi kuin minä olen, että teitäkin kuullaan totuudessa?
Jos näin on, niin vastatkoon koko adventtikansa yhteen ääneen näin: " Kaiken, mitä Herra on puhunut, me teemme"!
Nouskoon pyh, keksuudestanne ja lukekoon teille käskyt, sellaisenaan kuin Herra on ne teille vaikkapa E. G. W:n kautta puhunut.
Ja koko kansa sanokoon Amen!
Välillä juotakoon verta ja syökää leipää ja peskää toistenne jalkoja.. sillä se, joka on puhdas, ei tarvitse muuta kuin jalat pestään!
Ja sen jälkeen ottakoon nyt liiton kirjan, joku muu kuin pyh, ja lukekoon sen adventtikansan kuullen,.. ja kenelläkään älköön olko kiire kotiin tahi Pizzalle.
Ja kansa sanokoon toistamiseen: " Kaikkea, mitä Herra (ei Mooses) me noudatamme ja tottelemme"!!
Näiden sanojenne jälkeen rukoilen Herraa , että hän vihmoisi vertaan adventtikansan päälle, ja sanon: " Tämä on sen liiton veri, jonka Herra on tehnyt kanssanne"
Liittoon kuuluu ettette himoitsisi epäjumalia, ettekä toisten vaimoja, kuten olette tähän asti tehneet..ja ompa kuulunut huhuja että jotkut ovat himoinneet samaa sukupuoltakin.
Luulen, ja uskon, kun saatte poistettua epäjumalat, ja samaa sukupuolta olvat liitot adventtikansan keskuudesta, niin voitte nähdä Israelin Jumalan,
ja hänen jalkojensa alusta, maa on teille kuin safiirikivista, kirkas kuin itse taivas!!
Eikä Hän kajoa adventtikansan valittuihin, eikä kirkkoihinne, voitte rauhassa syödä ja juoda ja katsella Jumalaa uskossa...ja epäjumaliahan teillä ei enää ollutkaan, koska te poltitte ne kaikki tyynni, pyh : n johdolla
terv. benedi - voe voe.
erilaista tulta? kirjoitti:
PYh,.. milläs tavalla tulipalon pitää osoittauta epätavalliseksi, niin että voidaan
päätellä että se tuli on Jumalan lähettämä ollut!
Tohtori pythyi vastannee :) benediNo ei se kuintenkaan sinun pamplaamisella pala, jos kirjoituksesi monelta kohti kertoo sen, että elät anteeksiantamattomuuden kivenä, jonka kautta ei Jumala puhu, että voi pyhä yksinkertaisuus.
Jos Kristuksen kirkastaminen on huulillasi kirkkojen polttaminen, se ei ole Hengestä.. - toimenpiteitä
pyh! kirjoitti:
Uhoa mitä uhoat. Profeetta sinä et ole. Meitä on varoitettu selvästi hyväksymästä kaltaisiasi ihmisiä, jotka väittävät olevansa profeettoja.
Minä, joka olen ollut kauemmin advestina kuin pyh, ja olen tavallaan hänen diakoniansa, ja neuvon hänelle tarkemmin Jumalan tien!
" Katso minä asetan sinut jumalaksi faraolle, ja veljesi Aaron, (eli pyh ?on oleva sinun
profeettasi"
Sain tänään eräältä saarnaajalta,peastorilta tänään tällaisen viestin; sen jälkeen kun olin kertonut hänelle Ruskealan kirkon palosta, tänään.
" ...laita benedi palamaan tää Venäläisen Pertin pytinki, tää Rääkk.kirkko, Siunaustapäivään t: pekka 22/ 03/ 2013 07: 56:00
Pappi Venäläinenhän esitteli puusta tehtyä ikivanhaa, jeesus kuvaa paikallislehdessäkin, ..oli löytänyt sen jostain kirkon uumenista,
miten kauan epäjumalan kuva liekin nukkunut siellä .
Mutta, koska minä olen Jumalan poika, kuten Salomokin, ja asetettu jumalaksi
pyh lle, niin en voi anoa mitään ennenkuin profeetta, eli veljeni pyh, näkijä, nykyinen profeetta profetoi tähän asiaan jotakin.
Ole hyvä terv. benedi - kevyt kilpailu
voe voe. kirjoitti:
No ei se kuintenkaan sinun pamplaamisella pala, jos kirjoituksesi monelta kohti kertoo sen, että elät anteeksiantamattomuuden kivenä, jonka kautta ei Jumala puhu, että voi pyhä yksinkertaisuus.
Jos Kristuksen kirkastaminen on huulillasi kirkkojen polttaminen, se ei ole Hengestä..voe, voe kuitenkin. Kerropas miksi sinun huulillasi tavan tästä on
tällainen opetus?
"Samoin kuin Sodoma ja Gomorra ja niiden ympärillä olevat kaupungit
jotka samalla tavalla kuin nekin harjoittivat haureutta ja eksyivät luonnottomiin lihanhimoihin ( eli homoiluun),
ovat varoittavana esimerkkinä kärsiessään iankaikkisen tulen rangaistusta" Juuda 7
Hyi sinua, ja pyhiä..kuinka te nykyisen lain voimassa ollessa uhkaatte tasarvoisia ihmisiä tuollaisilla uhkauksilla... Jari, ja Kai ja Timo Flin ovat saarnanneet, että
noin noille käy!!
Ja sitten te tehostatte uhkaustanne: " ..Ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on,
ovat oljenkorsia;
ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on
sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa" Malakia 4: 1
Jari, pyh, Timo, Kai jne.. kertokaa nyt suoraan, onko homosteleminen syntiä, ja puhuuko Herra Sebaot totta, että homot poltetaan, samoin kuin oljenkorret, jos eivät lakkaa homostelemasta??
Kyllä tahi ei riittää! Pyh, aloittakoon: kyllä, kyllä? tahi ei, ei?
Sitten verrataan opetuksiamme, kumman opetukset ovat hurjempia, ja onko kirkon palaessa tuli samaa tulta, kuin tulessa, joka opetuksenne mukaan polttaa homoilijat ? :) terv. benedi - Näin T:joelta
..revi siitä pyh kirjoitti:
Nyt on Jumalan antamien sanojeni kautta 3 kirkkoa tuhottu, joissa oli epäjumalia
" Minä tulen kiiruusti todistajaksi, vannojia, ja väärinpuhujia vastaan, sanoo Herra.
Pyh, Pyydä että Herra puhuttelisi sinua, ja avaisi kielesi kitalaestasi, että voisit sanoa Herran puolesta: " ...sillä kuinka onkaan minun nimeäni onkaan häväisty! Kunniaani minä en toiselle anna Jes 48: 11
Neljäs kirkko, jolle Herra on antanut armonaikaa, on Turun Beetel.. Haluatkos tietää millä sanoilla minä ennustan ja profetoin sitä vastaan, niin että, vaikka kielesi on kiinni kitalaessasi, niin sinulla on kuitenkin ruumiin kieli, jolla voit
ja sinun vanhurskautesi kuin meren aallot".Jesaja .meren aallot ovat suuret ja veden paljoudesta runsaat.
Vaikka pyh ei asukaan haudassaan sianlihansyönnin takia, hän ainakin on haudan reunalla, epäjumalien sa palvelijana olemisesta,..sillä kuka on niinkuin pyh,,..ei hän Jumalasta välitä, vaan epäjumalista, ja puolustaa myös Beetelin Jumalaa.
"Ja Jumala kohosi ylös hänen luotaan siitä paikasta, jossa hän oli häntä puhutellut"
"Ja Jaakob nimitti sen paikan, jossa Jumala oli häntä puhutellut, Beeteliksi 1 Moos 35: 2, 13, 15
Me adventististit kutsumme synagookaamme Turussa Beeteliksi,..mutta kuten tiedämme, Jumala ei ole puhutellut Beetelissä adventtikansaa, tai jos on, niin ainakin on osoitettu että se on kuuro, ja sokea,..eikä ole voinut ihmettä kokea, että " Jumala olisi kohonnut ylös heidän luotaan Beetelissä"
Jumala puhui Jaakobille" Nouse ja mene Beeteliin, asetu sinne ja rakenna alttari Jumalalle..jae 1
Ja jo ennen lähtöä Beeteliin hän poisti kaikki vieraat jumalat , joita heillä oli keskuudessaan, kuten adventisteillakin on...jae 2
Joensuun adventtikirkon hyväksi on sanottava, että he olivat piilottaneet epäjumalankuvansa maalin alle, josta Hannu Piiroinen ne oli löytänyt ja puhi niistä kunnioittavaan sävyyn, kuten kansamme ruhtinaista E.G. W tä
Jos poistatte kaikki jumalat Beetelistä, niin voitte kutsua Beeteliä " El-Beeteliksi" = Beetelin Jumala!
Kun Jaakob, poisti vieraat jumalat keskuudestaan, alkoi tapahtua.. ensin kuoli Rebekan imettäjä, Rebekkahan ei istunut aasin selässä kuten Raakel epäjumala takapuolensa alla, mutta siskokset tiesivät toistensa teot, että Raakel oli varastanut isänsä kotijumalat,..ja sen jälkeen kuoli nainen, vaimo = seurakunta..eli Raakel..mutta ennen kuolemaansa tämä epäjumalan palvelija nainen synnytti Israelin kansalle pojan.Benonin,..joka kuvasi Raakelin kärsimyksiä!
Mutta Laaban hänen isänsä, jolta Raakel oli varastanut kotijumalat, antoi ennen Raakelin kuolemaa nimen Benjamin!, joka merkitsee " onnen poika"
Kumpi siis on parempi omia Beetelissä epäjumalia, vai " onnen pojan" Jeesuksen Kristuksen?
Profetoin että ennenkuin Beetelin asukkaat löytävät ja saavat synnytettyä Pojan, niin ne synnytystuskat ovat hirvittävän kovat, ja vaimo, eli seurakunta kuolee Beetelissä!!
benediNyt valehtelet. Joensuussa maalin alla ei ole kuvaa, koska se on Tervajoen kirkon varastossa käärittynä rullalle. Emme uskalla avata sitä, koska uskon, että se varisee lattialle. Se siitä epäjumalasta.
Maalaus tehtiin elokuvateatterikirkkoon, koska siellä oli suuri valkokangas, joka täten saatiin piiloon. ei sillä kirkolla kovin pitkä taival ollut.
Meillä oli kuva 1980-luvulla, koska eräs jäsen oli taiteilija, ja toinen jäsen sitä nimenomaan pyysi. Nyt se koristaa toisen seurakunnan seinää. Taiteilija ja pyytäjä ovat poistuneet seurakunnasta, joten kuvakin jouti pois, emme kukaan sitä kaipaa. - benkulle 23.3.2013
usko, näkee uskossa kirjoitti:
Uskoishan tuon kaiken pois, kun ymmärtäisi mitä yrität sanoa.
Oletkohan typerys itse? terv. benediMitä valoa raamatunaiheisissa kuvissa on, sitä benedi kysyt.
No katsopa tuo linkki, mitä se kertoo sinulle kuuluvan, koska et pysty kertomaan evankeliumia kaikkeen maailmaan, ymmärtääkö hän, katso tarkasti.
http://www.youtube.com/watch?v=Y2tXgb13Gn8
Jos et ymmärrä, niin jätä jo kuvat kirkkoon omalle paikalle, koska niilla on oma tehtävä, koska sinä olet mykkä todistaja.
Se kirkon raamatunaiheinen kuva tekisi sen sinun puolestasi sanoman julistuksen. - polta syntikuvatus
voe voe. kirjoitti:
No ei se kuintenkaan sinun pamplaamisella pala, jos kirjoituksesi monelta kohti kertoo sen, että elät anteeksiantamattomuuden kivenä, jonka kautta ei Jumala puhu, että voi pyhä yksinkertaisuus.
Jos Kristuksen kirkastaminen on huulillasi kirkkojen polttaminen, se ei ole Hengestä..voe voe,.. enhän minä hypi kirkon ympärillä, ja viileskele itseäni, kuten te
ja ano epäjumalilta jotakin.. kuten teidän kaltaisenne Elian aikana.
Minä varoitan teitä,...Ja kun Herra näkee että tämä kansa on niskurikansaa,
niin hän lopulta tuhoaa niskurikansan ja pyyhkii heidän nimensä taivaan alta.
Eikö varoitukseksi riitä, että hän pyyhkii epäjumalanpalvelus kirkkojanne alkuun pois, ikäänkuin varoitukseksi, niille, joille maailman loppukausi on tullut!
Eikö Jeesus sanonut? : " Elleivät he kuule Moosesta ja profeettoja, ei se auta vaikka joku ( Jeesus) kuolleistakin nousisi ylös"
Ja Mooses sanoo: Ja niin minä näin, että te olitte rikkoneet Herraa, teidän Jumalaanne vastaan: olitte tehneet itsellenne valetun (painetun) vasikankuvan, pian poikenneet siltä tieltä, jota Herras oli käskenyt teidän vaeltaa" 5 Moos 9: 16
Samoin tämä adventtikansa on tehnyt itselleen painettuja epäjumalankuvia Jeesuksesta, vaikka teitä on varoitettu: " Älä tee itsellesi Jumalan kuvaa = " Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva"
Haluatteko että heittäydyn Herran eteen ja olen syömättä neljäkymmentä päivää ja yötä, kaiken sen synnin tähden, jota te olitte tehneet?
No, missä me muka ollaan rikottu ja tehty syntiä? Menkää Turun Beeteliin ja tuijottakaa silmänne sokeiksi!
Ottakaa syntikuvatuksenne, ja rouhentakaa ne hienoksi, veteen ja tarjotkaa se juoma seurakuntalaisille.. te olette niskoitelleet Herraa, teidän Jumalaanne vastaan aina siitä päivästä, jona minä opin adventistit tuntemaan.. noin 3 vuotiaasta!
Minä en vain ymmärtänyt että te jo silloin niskoittelitte, kun luin Ikuisia Kertomuksia
terv. benedi - benedin tietolaari
benkulle 23.3.2013 kirjoitti:
Mitä valoa raamatunaiheisissa kuvissa on, sitä benedi kysyt.
No katsopa tuo linkki, mitä se kertoo sinulle kuuluvan, koska et pysty kertomaan evankeliumia kaikkeen maailmaan, ymmärtääkö hän, katso tarkasti.
http://www.youtube.com/watch?v=Y2tXgb13Gn8
Jos et ymmärrä, niin jätä jo kuvat kirkkoon omalle paikalle, koska niilla on oma tehtävä, koska sinä olet mykkä todistaja.
Se kirkon raamatunaiheinen kuva tekisi sen sinun puolestasi sanoman julistuksen.Jätä jo epäjumalan kuvat kirkkoon, kertoo 23. 3.13 kirjoittanut.
"koska, niillä epäjumalilla on oma tehtävä" Mikäs tehtävä niillä on?
Jos ja kun Jumala sanoo: " En minä liittoani riko, enkä
muuta sitä
mikä on minun huuliltani lähtenyt" Ps 89: 35
Jos Jumala ei ole muuttanut liittoaan: " Älä pidä muita jumalia minun rinnallani"
Ja jos muut jumalat pitää jättää kirkkoon Jumalamme rinnalle, niin nyt kyllä joku muu on valehtelija ja murhaaja.
Eikö se, joka vaatii että muut jumalat jätetään kirkkoon, niin eikö niillä ole se tarkoitus, ettei yksikään kirkossa olija epämujalan kanssa jää eloon.?
käsin tehdyillä jumalilla on tarkoitus tuhota ja tappaa seurakunnissa olijat!
"Synnin, eli liiton rikkomisen palkka on kuolema" Raamattu
Niinpä he puhuvat sinusta petollisesti, ja lausuvat turhaan sinun nimesi- nuo sinun vihollisesi Ps 139: 20
Miksi turhaan? No siksi, koska Herra teidän Jumalanne ei teitä kuule, koska te rikotte I ja II-käskyn.
Herra sanoo: " Auttakoot sinua jumalienne joukko, jotka olette tehneet itsellenne, pelastakoot ne teidät hätänne päivänä, en minä , Herra teitä kuule, enkä pelasta! Raamattu
" Ne , jotka kunnioittavat vääriä jumalia hylkäävät armonantajansa " Joona 2: 9
Nyt teillä ei ole enää Armonantajaakaan.
Kirkon Raamatunaiheinen kuvako tekee minun puolestani julistuksen, siis evankeliumin julistuksen?
huh hellettä.
"Sattukoon minun saartajaini omaan päähän
onnettomuus, jota heidän huulensa hankkivat" Psalmi 140: 10 - Jumalankasvojenedess
voe voe. kirjoitti:
Jos Kristuksen kirkastaminen on huulillasi kirkkojen polttaminen, se ei ole Hengestä..Jos poltan kirkkoja, se ei tietenkään ole Hengestä.
Mutta kun olen tullut Jumalan sanaa tutkiessani viisaaksi,
ja uskon : " Älkää kostako, minun on kosto, sanoo Herra... antakaa tilaa Jumalan vihalle!
Jos minä benedi polttelisin kirkkoja, niin Jumala sanoisi: " Benedi, mitäs tehtävää minulla on, jos sinä poltat kirkot,niiltä jotka rakastavat epäjumalia"!?
Eli minä en tee muuta kuin kylvän, tulisia hiiliä teidän päänne päälle.. kun ne aikansa teitä polttelevat, ja tuli ei saa mitään aikaan teissä, niin Herra siirtää ne hiilet kirkkoonne kaiketi, ja on siirtänytkin jo.
Kyllähän Jumala antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, ja on armollinen tuhansille adventisteille, mutta hän ei kuitenkaan jätä rankaisematta, vaan kostaa....2 Moos 34: 7
tuhannet adventistit ajattelevat, että " teimme syntiä" ja katuvat ja hylkäävät syntinsä".. mutta kymmenet tuhannet, eivät kadu, ja silti vaativat, että vaikka jatkamme epäjumalan palvelusta, niin Jumalan on ilan rankaistusta anteeksi annettava meille.
Jos ette itse rohkene pyytää Jumalalta epäjumalankuva selkkausta anteeksi, niin kumarrunko minä nopeasti teidän edestänne maahan ja anon: " Käyköön Herra meidän keskellämme. Sillä tosin tämä kansa on niskurikansaa, mutta anna anteeksi meidän pahat tekomme ja syntimme ja
ota meidät perintöasaksi!"
Haluatteko että minä näin rukoilen puolestanne, että pääsette osa perintöön käsiksi?
Jos haluatteko koko perintöön osalliseksi niin teidän pitäisi tappaa perillinen..
"He suunnittelivat, kuinka saisivat Jeesuksen surmatuksi, mutta se päivä oli sapatti"!!
terv. benedi - palaako?
..revi siitä pyh kirjoitti:
Nyt on Jumalan antamien sanojeni kautta 3 kirkkoa tuhottu, joissa oli epäjumalia
benediOnko ne pelkästään adventtikirkkoja, joihin tuo benkku käyttää mustaa magiaa?
Enemmänhän niitä on jumalankuvia muissa kirkoissa. Vai onko niillä erityisesti Jumalan suojelus? - palaa poroksi
palaako? kirjoitti:
Onko ne pelkästään adventtikirkkoja, joihin tuo benkku käyttää mustaa magiaa?
Enemmänhän niitä on jumalankuvia muissa kirkoissa. Vai onko niillä erityisesti Jumalan suojelus?Palaa niitä kirkkoja. Tulella tuhotaan lopulta kaikki. Toinen käsky on poistettu muista kirkoista kuten roomalaiskatollinen ja ev.lut. Useimmat helluntalaiset ovat poistaneet kaikki Jumalan 10.käskyä.
Adventtiseurakunnassa on vielä toinen käsky. Eikä jumalankuvia niissä juuri näy seinillä. En ole ainakaan nähnyt. - mistä johtuu?
palaa poroksi kirjoitti:
Palaa niitä kirkkoja. Tulella tuhotaan lopulta kaikki. Toinen käsky on poistettu muista kirkoista kuten roomalaiskatollinen ja ev.lut. Useimmat helluntalaiset ovat poistaneet kaikki Jumalan 10.käskyä.
Adventtiseurakunnassa on vielä toinen käsky. Eikä jumalankuvia niissä juuri näy seinillä. En ole ainakaan nähnyt.Benkun mukaan Jumala vainoaa vain adventtikirkkoja, joissa on jumalankuvia.
- niin, miksi?
palaako? kirjoitti:
Onko ne pelkästään adventtikirkkoja, joihin tuo benkku käyttää mustaa magiaa?
Enemmänhän niitä on jumalankuvia muissa kirkoissa. Vai onko niillä erityisesti Jumalan suojelus?Palaako?
Hyvä kysymys! Eikö homoja ja lesboja ollut muualla kuin Sodomassa ja Gomorran kaupungeissa!?
Paloivatko ne muut kaupungit? Miksi eivät palaneet?
Katsokaa Raamatusta miksi, muut kaupungit eivät palaneet!
terv. benedi - rohkaisevaa
palaa poroksi kirjoitti:
Palaa niitä kirkkoja. Tulella tuhotaan lopulta kaikki. Toinen käsky on poistettu muista kirkoista kuten roomalaiskatollinen ja ev.lut. Useimmat helluntalaiset ovat poistaneet kaikki Jumalan 10.käskyä.
Adventtiseurakunnassa on vielä toinen käsky. Eikä jumalankuvia niissä juuri näy seinillä. En ole ainakaan nähnyt."palaa poroksi" .."eipä adventtikansan keskuudessa juuri enää näy epäjumalia"!
Hurraa, todistamiseni on siis kantanut hedelmää!! Hallejujaa.. Ehkäpä he poistavat ne salaa, kun Jumalalta salaa olivat sisään tuoneetkin!
Jumalan Sanan todistaminen ei ole turhaa!
benedi - Anokaa, niin saatte
mistä johtuu? kirjoitti:
Benkun mukaan Jumala vainoaa vain adventtikirkkoja, joissa on jumalankuvia.
"mistä johtuu" Ruskealan kirkko joka paloi 18. 03. 13 ..ei ollut adventtikirkko.
Mutta todellinen adventti, oli siellä katselemassa, onko todellakin tapahtunut, se mistä huuto oli tullut korviini!
Oli! Ja minä myös pidin vakavan saarnan Kalevi Keinoselle.. Ja nyt tuona päivänä Jumala piti vielä vakavamman saarnaan papille, jonka suusta tulee lähteä NEUVO!!
benedi
En kulje kiroamassa epäjumalia vain adventtikirkossa.
Eikös kaikki tuli ole Jumalan tulta? Jumala on tulen luonut..." Mutta 18.3 Herra toimitti suuren tulen nielaisemaan Ruskealan kirkon...
Epäjumalat eivät rukoilleet elävää Jumalaa tulen sisässä!! - armahtaako Hän?
voe voe. kirjoitti:
Jos Kristuksen kirkastaminen on huulillasi kirkkojen polttaminen, se ei ole Hengestä.." elät anteeksiantamattomuuden kivenä"
Olenko siis päässyt tavoitteeseeni? Tuletteko jonossa Jumalan tykö pyytämään anteeksi, ja minun tyköni myös, koska minä olen Jumalan kuva, ja te yrititte epäjumalillanne pettää ja estää minuakin Jumalan tykö tulemasta!
" Jos tahdot päästä Jumalan tykö, pidä käskyt"
Te peijakkaat yrititte pettää minua ja lapsiani epäjumalankuvillanne, turhilla jumalilla!
Olkoon menneeksi, minä ja lapset annamme anteeksi, jos heitätte epäjumalain kuvat tuleen, ettekä hautaa niitä tammen alle, kuten Jaakob teki, sillä hän oli pettäjä.. ja ajatteli myöhemmin ehkä käydä kaivamassa ne ylös!
Mutta kun poltatte epäjumalanne, ja anotte Jumalalta ja minulta anteeksi, niin muutan kivisydämeni teitä kohtaan ja lihasydämeni palaa teidän iloksenne!
" Se, joka tietää mitä on tehtävä, eikä tee, se tekee syntiä"
"Poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne, ja muuttakaa sydämenne" Raamattu
Nyt ainakin tiedätte, etti tarvitse olla, että epäuskossa, ja tietämättömyydessänne teitte epäjumalia, jotka tulivat teille synniksi!!
benedi - benkku tietää
pyh! kirjoitti:
Minä tiedän kuka ja mikä olet. Siksi viittan kintaalla tälle uhoamisellesi. Sinä teit syntiä ja vaimosi jätti sinut. Siksi öriset kirkkoa vastaan." Eli lahtaat syyttömiä ihmisiä" pyh
Kirjoitettu on: " Mutta , he (adventistit) sanoivat toisilleen: " Totisesti me olemme syylliset sentähden, mitä teimme veljellemme, sillä me näimme hänen sielunsa tuskan, kun hän anoi meiltä armoa, emmekkä kuulleet häntä. Sentähden meille on tullut tämä tuska" 1 Moos 42: 21
Juu näin on, hyvä että pyh tunnustaa Jumalan sanan kautta että hän on syyllinen
siihen mitä teki veljelleen?
"Älä tee itsellesi jumalan kuvaa".. äläkä laita sitä Jumalani ja lasteni Jumalan rinnalle!.. kuten ainakin sydämessäsi olet tehnyt!
Minulla on tuska lapsistani, kun adventtikirkko laittaa kompastuskiviä lastemme tielle.. olen anonut adventisteilta armoa, esim. Beetelin epäjumalankuvan poistoon, mutta he eivät ole minua kuulleet.
Tuska on siis taas teille tulossa, profetoi benedi.
Jumalakin on teille armollinen ollut, kun on lunastanut adventistien synnit,..miksi yhä jatkatte synnin tekoa?
Jumala ei kuitenkaan jätä rankaisematta, opettavat adventistit ja laittavat esiin todistukseksi 2 Moos 34: 7 - ihmettelijä...
armahtaako Hän? kirjoitti:
" elät anteeksiantamattomuuden kivenä"
Olenko siis päässyt tavoitteeseeni? Tuletteko jonossa Jumalan tykö pyytämään anteeksi, ja minun tyköni myös, koska minä olen Jumalan kuva, ja te yrititte epäjumalillanne pettää ja estää minuakin Jumalan tykö tulemasta!
" Jos tahdot päästä Jumalan tykö, pidä käskyt"
Te peijakkaat yrititte pettää minua ja lapsiani epäjumalankuvillanne, turhilla jumalilla!
Olkoon menneeksi, minä ja lapset annamme anteeksi, jos heitätte epäjumalain kuvat tuleen, ettekä hautaa niitä tammen alle, kuten Jaakob teki, sillä hän oli pettäjä.. ja ajatteli myöhemmin ehkä käydä kaivamassa ne ylös!
Mutta kun poltatte epäjumalanne, ja anotte Jumalalta ja minulta anteeksi, niin muutan kivisydämeni teitä kohtaan ja lihasydämeni palaa teidän iloksenne!
" Se, joka tietää mitä on tehtävä, eikä tee, se tekee syntiä"
"Poistakaa vieraat jumalat joita teillä on keskuudessanne, ja muuttakaa sydämenne" Raamattu
Nyt ainakin tiedätte, etti tarvitse olla, että epäuskossa, ja tietämättömyydessänne teitte epäjumalia, jotka tulivat teille synniksi!!
benediEikö se riitä jos Jumalalta pyytää syntinsä anteeksi, miksi pitää benediltäkin pyytää anteeksi.
- läksysuntio..
ihmettelijä... kirjoitti:
Eikö se riitä jos Jumalalta pyytää syntinsä anteeksi, miksi pitää benediltäkin pyytää anteeksi.
Kun Jeesus henkilökohtaisena Herrana puuttuu sydämestä, puhuu käskyt ja läksyt läkyjen päälle. Ei siinä uskalleta katsoa sanomallista viestintää.
Onhan raamattukin kirjoitettua tekstiä, ei Jumalan kirjoittama, mutta asitalle annettuna niin, että astia sen toi esiin sen oman persoonallisuuden kautta.
Siellä on Jumala kuvattu sanoin äärettömän moninaisin ilmaisuin. Hän on kävellyt maanpäällä, puhunut ihmisen kanssa, paininut, ts. sanan maalaamin ajatuksin, joissa Jumala on meidän kieleemme ilmaissut itsensä.
Hän istuu valtaistuimella, eli persoonana, on kasvot, on hiukset on sitä sun tätä.
Eli tekstinä astiat, eli ihmiset ovat tekstin muotoilleet luettavaksi.
Käännöksetkin on ihmisten tuomaa tekstiä, jotta tarvitaan useampia käännöksiä tulkitsemaan raamatun Jumalaa, jota on katsottu ihmissilmin, kun taivaat on ollut avoinna. Jopa Hän on seissyt ihmisen edessä, taivaassa.
Mutta kun henkilökohtainen suhde puuttuu, niin Jumala on kauhistus, ei uskalleta edes ajatella, kuinka Jumala esiintyy raamatussa tuhansin eri muodoin.
Hän itse tulee esiin, mutta peite on penkun silmillä, pittää sirriittää silmiä kirkossakin, ettei vain tule liikaa Vapahtajan muodossa esiin.
Jos joku on henkilökohtaisessa suhteessa ja ymmärtää ilmaisun rikkauden alkaa hirvittävä rähinä ja raamatullinen sanoman kohde, se ilmaisumuodosta tulee epäjumalaksi.
Ei ymmärretä, että mikä se epäjumala ensin on, se ei ole ylösnousseen Vapahtajaan kohdistuva kerronnallinen viesti, se ei ole epäjumalankuva, vaikka viesti kuvana esitettäisiin.
So. viestintää, viestintäähän se raamatun sana on meille ihmiskielelle.
Mutta jos halutaan katsella epäjumalankuvia, niin benkku pitäisi panna Paavalin mukaan Ateenaan. _Sitten poeka piäsisi kahtomaan epäjumalankuvvii, eikä yhtään löyvä meijän muassamme kirkoosta, ei evlutista, eikä advlutista, kuin muistakaan.
Vaekka kuinka vertaas, ei oo.
Mutta benkulla ei ole vertailukohtaa, niin mennoo senat sakasi, ruppee kaekki näöttämään epäjumalilta.
Pittees selevitellä pohjat ensin, ettei ruppee kirjaen kuolettammoon, lihhoonsa ja veljessuhteitaan ommoon kirkkoosa. Eivät he tuntematonta Jumalaa palavo, elävää Jumalaa ja eritoten Gezemanen kuva antaa oekeuven puhutelakin, koska ymmärtää lunastuksen, uhrikaritsan.
Kuis benkku on. Minä päevänä Aadam ja Eva ulkoistettiin paratiisista?
Jumala on järjestyksen Jumala. Vastaus löytyy raamatusta. - voi helvetia
"Ja taas, tätä samaa soopaa"
"ja katso, pellavaatteisiin puettu mies, jolla oli kirjoitusneuvpt vyöllänsä, toi TÄMÄN SANAN
" Minä olen tehnyt, niinkuin sinä käskit minun tehdä" Hesekiel 9: 11
Pyhin mielestä on erittäin väärä ratkaisu tappa seurakunnan, vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot ( joilla osalla oli lempinimetkin) jae 6
pelkästään siksi että seurakunnalla oli epäjumalan kuvia, kuten Pyh:n seurakunnallakin on kts. Heskiel 8: 9, 10
Jeesus on pyhin seurakunnan ovena, ja portinvartija Jumalan laki, kieltää tuomasta ovesta sisään epäjumalia!
Suurehko osa? adventisteista kuitenkin murtautuu Jeesus ovesta sisään, he löytävät muurista, eli Jumalan sanasta aukon, josta on kannettu epäjumalankuvia sisään! kts Hesekiel
" ja katso: " seinässä oli joku aukko" Hesekiel 8: 7
Kuka tämän aukon oli tehnyt? Todennäköisin syin pappi ja seurakunnan johtokunta, tai sitten jotkut yksittäiset seurakuntalaiset sen tekivät (luettuaan kuin piru raamattua") ja vetivät epäjumalankuvan mukaansa. - pahan rangaistus
Miten niin pyh, tätä samaa soopaa , soita Keinäselle ja kysy, puhuinko minä omiani!
Ojentakaa pyh, suoraksi penkille, ja antakaa hänelle lain määräämä, kertamäärä raippoja!
" Ketä Jumala rakastaa, sitä hän kurittaa t. B - oppia ikä kaikki
pyh! kirjoitti:
Niin, kosto on Herran. Ei sinun. Etkä sinä ole Herran palvelija.Pyh siis ajattelee, että vaikka profetoisi minuutolleen tulipalon syttymisen, ja sen on aiheuttanut sähkövika, niin ei puhettakaan profetian toteutumisesta!
pyhin mielestä, täytyy sataa palavia meteoriitteja taivaasta kirkon päälle, profetoituun aikaan, niin silloin on jumala pyhin mielestä tapahtunut Jumalan teko!
Kuitenkin pyhin, kaste suoritettiin adventtikirkon toimesta maan päällä, ja maanpäällä olevalla vedellä, ja tästä pyh sanoo: " Kasteeni oli taivaasta, ja kastaja myös, vaikka nimeltä tunsinkin" heh
Kukahan tuota pyhiä jaksais opettaa? t. B - Pääkallonpaikka
pyh! kirjoitti:
Minä tiedän kuka ja mikä olet. Siksi viittan kintaalla tälle uhoamisellesi. Sinä teit syntiä ja vaimosi jätti sinut. Siksi öriset kirkkoa vastaan.Pyh " Sinä teit syntiä"
Pyh, Synnitönkös sinä olit, kun tottelit Luuk 24: 47 , ja menit kasteelle?
Onko suomessa syntynyt ensimmäinen pyh, joka ei kuullut saarnaa parannusta syntien anteeksisaamisesta, kun oli jo pyhä??
Kristus kärsi siis pyhin mielestä hänen kohdallaan turhaan, mutta benedi on syntinen, ja hänen kasteensa oli paikallaan!
Pyhin mielestä, autuaita ovat ne kohdut, joihin mahdollisimman moni adventtimies, on siemenensä laskenut, kasvun toivossa!
Ja autaita ovat ne adventistinaisten rinnat, joita mahdollisimman moni adventtimies on imenyt!
Näitä autuaita on paljon, paljon adventtikirkossa, jopa tähden vaimo itäisiltä mailta!
Pyh, älä Jeesusta ristillä itke, vaan itke itseäsi ja ns. " Jumalan lapsia"!
Jos tuore puu palaa helvetissä, niin mitä tapahtuukaan kuivalle?? Oliskohan pyh, sinunkin jo aika mennä veden ääreen, jospa sinussa on vielä juurta, ja alat versota ??? - tyyhmyys voi o mies
pyh! kirjoitti:
Onko syntisi ja katkeruutesi oikeasti tehnyt sinusta noin pahasti narsistin?
No,pyh jos benedi on narsisti, niin kuinka enemmän Jeremia!
Ryhdyhän lukemaan narsisti Jeremian ja Jesajan kirjaa
- Tuhopolttoko?
Onko kirkonpolttaja jo pidätetty?
- tuli ei armahda
Pidättäkää tuhopolttaja, sillä " Minä sanon teille: Sodoman maan, on tuomiopäivänä (polttopäivänä) oleva helpompi kuin sinun" Matt 11: 24
Tiedätkö pyh, minkätähden niin?
Samoin " Tyyron ja Siidonin on oleva tuomiolla helpompi kuin teidän" Luuk 10: 14
Ja " sinä pyh, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen?
Hamaan tuonelaan sinun on astuttava, sinä epäjumalan palvelija, sillä kuka muukaan täällä puolustaa adventtikirkon epäjumalia , niinkuin sinä!?
" Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan" Luuk 16: 23
Pyh, kannustat ja tuet epäjumalia ja sanot: " sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan
etkä salli Pyh äsi nähdä katoavaisuutta? Apost 2: 27...Niinkö?
Sanotko? " Tuli, (kuolema) missä on sinun voittosi?
tuli (kuolema), missä on sinun otasi? 1 Kor 15: 55
Onko sinulla pyh, tai kellään toisilla teillä kuoleman ja tuonelan avaimet?
Jos ei, niin jospa ottaisitte vakavasti minun varoitukseni! terv. benedi - muut tarkoitukset..
tuli ei armahda kirjoitti:
Pidättäkää tuhopolttaja, sillä " Minä sanon teille: Sodoman maan, on tuomiopäivänä (polttopäivänä) oleva helpompi kuin sinun" Matt 11: 24
Samoin " Tyyron ja Siidonin on oleva tuomiolla helpompi kuin teidän" Luuk 10: 14
Hamaan tuonelaan sinun on astuttava, sinä epäjumalan palvelija, sillä kuka muukaan täällä puolustaa adventtikirkon epäjumalia , niinkuin sinä!?
" Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan" Luuk 16: 23
Pyh, kannustat ja tuet epäjumalia ja sanot: " sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan
Jos ei, niin jospa ottaisitte vakavasti minun varoitukseni! terv. benediEi se kirkko benedin kuvalausumasta pala.
Jos Jumala sallii tulen, sillä voi olla aivan muut merkitykset, kuin tämä pienivalo meille kertoo.
Ajaahan ne tuolla rajantakana kirkkorakennuksia pillarilla ja raktorilla sabotoimismielessä nurin. Se on tämän ajan hengelle sallittu.
Se asia voi avata aivan muita ovia, kuin nyt kuva-asioitten äärellä pyöriminen. - pyh!
tuli ei armahda kirjoitti:
Jos ei, niin jospa ottaisitte vakavasti minun varoitukseni! terv. benediTaas sinä syytät minua väärin perustein, joten Herra ratkaiskoon meidän välillämme.
- tee se nyt
pyh! kirjoitti:
Taas sinä syytät minua väärin perustein, joten Herra ratkaiskoon meidän välillämme.
Pyh,.. sinun pitää itse ratkaista poistatko epäjumalan kuvat sydämesi taulusta ja seinältä!
terv. benedi - pelastuksen päiväkö?
tee se nyt kirjoitti:
Pyh,.. sinun pitää itse ratkaista poistatko epäjumalan kuvat sydämesi taulusta ja seinältä!
terv. benediVoi kauhistus! Adventistitko antoivat kirjoitukseeni 5 miinusta, kun kirjoitin:
"Pyh, sinun pitää itse ratkaista poistatko epäjumalan kuvat sydämesi taulusta ja seinältä"
Tarkoittivatko adventistit antmalla miinuksia sitä, että pyh ei ilman Jumalan Henkeä voi niitä sydämestään poistaa, eikä muukaan adventtikirkon väki,.. ellei Herra niitä poista!
Jos näin, niin 5 miinusta on paikallaan,..mutta siltikin, ihminen tuo luopio ja niskoittelija, ei voi sydäntään muuttaa!
Ei Etiobialainen tahi pantteri tahi seebra tahi villisika voi muuttaa raitojaan!
Samoin ette voi tekään, jotka olette tottuneet synnin tekoon, ..viittaan I ja II käskyn rikkomiseen!
Joten 5 miinusta ei oikein trimmaa.
Ette siis osaa erottaa hyvää kirjoitusta pahasta ja pahaa kirjoitusta hyvästä?
Mitä se tarkoittaa? Tätä : " Kuka on niin sokea kuin Herran palvelija, tahi palkkalainen!!
Kun Jeesus tulee: " Sillä sinä päivänä jokainen hylkää hopeiset ja kultaiset epäjumalansa,
jotka kätenne ovat tehneet teille synniksi" Jes 31: 7
Emme me ole niitä tehneet, vaan ne on ostettu ..te sanottu.
" Niin Herra vihastui myös Aaroniin"!! kertoo sana.. kyllä epäjumalan painaja, ja valaja ja maalari kohtaa myös Herran vihan!
terv. benedi - monta hommaa minulla
tee se nyt kirjoitti:
terv. benediPyh? Minunko se mukamas pitää ratkaista sydämesi puolesta, poistatko epäjumalankuvat sydämestäsi, vai nostatko peukkua Beetelin kuolleelle jumalalle.. vai miksi miinuksia 8 kappaletta.
Eli miinukset olivat sistä varten, että minä olen veljeni pyh vartija??
No kait sitten t. B
- eiköhän se näin ole.
Jumala on jokaisen ihmisen tuomari ei ihminen, jokaisella meillä on omat virheemme jopa benedilläkin, joten ei ole yhtäkään joka on virheetön ja synnitön, ei siis yhden yhtäkään.
Jos Jumala tuomitsisi meidät niinkuin me ihmiset tuomitsemme, niin ei pelastuisi kukaan, me tuomitsemme silmällä vaan Jumala näkee sydämmen, mitä tekoa me olemme.- voi pirun palvelijat
Jos Jumala tuomitsi meidät, niinkuin... " eiköhän se näin ole"
Etkö tiedä että me adventistit opetamme, omille ja uusille jäsenillemme näin:
1 Piet 4: 17 .." Sillä tuomion on määrä alkaa Jumalan huoneesta:
ja jos se ensiksi alkaa meistä, mikä tulee olemaan niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset"
Me adventistit huolella opetamme, että Jumalan evankeliumiin kuuluu I ja II käsky, sekä kaikki 8 muuta!
Me opetamme että tuomio aloitettiin kaikkeenpyhimmässä 1844..Ja siellä Kristus, kärsittyään ensin suunnatonta vaivaa ristillä ja ennen ristiä meidän vuoksemme.
Meidän tehtävämme on Jumalan tahdon mukaan kärsiä myös, antamalla
sielumme uskolliselle Luojalle, tehden sitä, mikä hyvää on!!
Ja jokainen teistä tietää , ettei epäjumalien kanssa puuhailu, ja niiden puolustaminen, minua vastustaen ,ei todellakaan tee teille hyvää tuomiolla,
joka on jo alkanut, kuten Pietarin kirje osoittaa!!
Teidän pitää nähdä vaivaa vanhurskauden, eli oikeamielisyytenne takia,.. sillä mistä ihmeestä te mukamas tiedätte ovatko esim. epäjumalat Jumalan vanhurskautta, ellette joka päivä tutki kirjoituksia, .. oliko asia niin!!??
Ette mistään, teillä on vain luuloja, ei tietoa!
Epäjumalankuvat eivät kuulu teille millään tavoin, siksihän raamattu sanoo: " Älkää sekaantuko teille kuulumattomiin"!!
Miksi me adventistit itse opetamme, että Jumalan Poika antoi käskyt, ja kirjoitti ne kivitauluun?
Kun kuitenkin opetatte: " Joka ei ole kuuliainen Pojalle, se, ei ole elämää näkevä"!! Joh 3: 36
Eihän teistä saa kuuliaisia ei millään ilveellä, jos te samaan aikaan pidätte, muita jumalia Jumalan Pojan rinnalla!
Mitä ihmeen kuuliaisutta se sitten on?
Miksi te itse opetatte, että kaikki sielut ovat Jumalan Pojan?
Ja ne sielut jotka syntiä tekevät, heidän on kuoltava! Mikä älytön hinku teillä on esiintyä uskovina, ja samaan aikaan etsitte kuolemaanne?
" Sillä vaikka he olisivat yhteenkietoutuneita
kuin orjantappurat
ja yhtä märkiä viinistä
kuin itse heidän viininsä, heidät syö tuli niinkuin kuivat oljet--kokonansa Naahum 1: 10
Miksi suuri osa adventisteista kietoutuu yhteen, minua ja Jumalaa vastaan
epäjumalien kuvien puolesta, pelkästään siksi, että joku adventisti ihminen, tyhmyri, on niitä Suureen Taisteluun ja Tie Kristuksen luo kirjaan tunkenut!
Aiotteko tapattaa itsenne, jonkun tyhmän adventti miehen tai jonkun gollegion, tai johtokunnan päätöksen takia!?
Helvetti sentään teitä hölmöjä!
"Näin sanoo Herra:
Olkoot he kuinka täysissä voimissa,
olkoon heitä miten paljon tahansa (paljonko meitä adventisteja on?)
heidät tuhotaan; mennyttä he ovat" jae 12
" Mutta sinusta on Herra antanut käskyn:
Ei kasva enää sinun nimellesi siementä
Minä hävitän sinun jumalan temppelistä
veistetyt ja valetut (painetut)
jumalankuvat.
Minä teen sinulle haudan,
sillä sinä olet rauennut tyhjiin" Naahum 1: 14
Eikö ole aivan sairasta ja älytöntä, minä yritän pelastaa teidät tulesta, niin ettekös te tyhmyrit tahdo oikein joukolla työntää nenänne ja koko ruumiinne tuleen
oikein benedille kiusaksi!
H e l v e t i n p e r k e l e k ö , teitä oikein vaivaa tässä epäjumalan kuva asiassa?
Sapatin puolesta puhuttaessa minulle mätetään ...mutta epäjumalista puhuessani -
Miksi te näin teette? Eikö siksi , koska luulette että kerran keksitty adventismi on Jumalan sanan yläpuolella ja te sen mukana!
Ja nyt kun kerron että olette jo 100 vuotta ainakin eläneet synnissä, niin
vaikka itse enkeli tulisi taivaasta teille valkoisissa vaatteissa kertomaan, että olette väärässä ja elitte synnissä, niin te sanotte: " Se enkeli on pukeutunut lammasten vaatteisiin!
Jos adventti kansa olisi viisas, se kiittäisi minua , benediä, mutta koska se on tyhmä ja sokea, niin saan kirouksia paljon!
terv. benedi taas - benkulle
voi pirun palvelijat kirjoitti:
ja jos se ensiksi alkaa meistä, mikä tulee olemaan niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset"
Me adventistit huolella opetamme, että Jumalan evankeliumiin kuuluu I ja II käsky, sekä kaikki 8 muuta!
Me opetamme että tuomio aloitettiin kaikkeenpyhimmässä 1844..Ja siellä Kristus, kärsittyään ensin suunnatonta vaivaa ristillä ja ennen ristiä meidän vuoksemme.
Ja jokainen teistä tietää , ettei epäjumalien kanssa puuhailu, ja niiden puolustaminen, minua vastustaen ,ei todellakaan tee teille hyvää tuomiolla,
Teidän pitää nähdä vaivaa vanhurskauden, eli oikeamielisyytenne takia,.. sillä mistä ihmeestä te mukamas tiedätte ovatko esim. epäjumalat Jumalan vanhurskautta, ellette joka päivä tutki kirjoituksia, .. oliko asia niin!!??
Epäjumalankuvat eivät kuulu teille millään tavoin, siksihän raamattu sanoo: " Älkää sekaantuko teille kuulumattomiin"!!
Miksi me adventistit itse opetamme, että Jumalan Poika antoi käskyt, ja kirjoitti ne kivitauluun?
Kun kuitenkin opetatte: " Joka ei ole kuuliainen Pojalle, se, ei ole elämää näkevä"!! Joh 3: 36
Eihän teistä saa kuuliaisia ei millään ilveellä, jos te samaan aikaan pidätte, muita jumalia Jumalan Pojan rinnalla!
Ja ne sielut jotka syntiä tekevät, heidän on kuoltava! Mikä älytön hinku teillä on esiintyä uskovina, ja samaan aikaan etsitte kuolemaanne?
kuin orjantappurat
ja yhtä märkiä viinistä
kuin itse heidän viininsä, heidät syö tuli niinkuin kuivat oljet--kokonansa Naahum 1: 10
epäjumalien kuvien puolesta, pelkästään siksi, että joku adventisti ihminen, tyhmyri, on niitä Suureen Taisteluun ja Tie Kristuksen luo kirjaan tunkenut!
Aiotteko tapattaa itsenne, jonkun tyhmän adventti miehen tai jonkun gollegion, tai johtokunnan päätöksen takia!?
"Näin sanoo Herra:
jumalankuvat.
Eikö ole aivan sairasta ja älytöntä, minä yritän pelastaa teidät tulesta, niin ettekös te tyhmyrit tahdo oikein joukolla työntää nenänne ja koko ruumiinne tuleen
H e l v e t i n p e r k e l e k ö , teitä oikein vaivaa tässä epäjumalan kuva asiassa?
Sapatin puolesta puhuttaessa minulle mätetään ...mutta epäjumalista puhuessani -
Miksi te näin teette? Eikö siksi , koska luulette että kerran keksitty adventismi on Jumalan sanan yläpuolella ja te sen mukana!
vaikka itse enkeli tulisi taivaasta teille valkoisissa vaatteissa kertomaan, että olette väärässä ja elitte synnissä, niin te sanotte: " Se enkeli on pukeutunut lammasten vaatteisiin!
Jos adventti kansa olisi viisas, se kiittäisi minua , benediä, mutta koska se on tyhmä ja sokea, niin saan kirouksia paljon!
terv. benedi taasbenkulle harjoituslinkkiä, että pääsee poistamaan kuvat ja istumaan kertomassa sitten itse evankeliumia. Sen saarnaamistehtävähän on annettu kaikkeen maailmaan ja kaikille kielille.
Että älä benkku yhtäään väistä höpinöissäsi vastuuta tässä tehtävässä.
Jos koko kenttää ei tunne, niin on sitten hiljaa.
Mutta jos sinne suomalaiseen kirkkoon tulee budhan kuvia ja muuta tinkentangelia, josta on raamatunaihe pois, niin silloin olen sinun vierelläsi, mutta jos kuva tahi aihe alttaripuolella, on raamatullinen, niin silloin SINUN ON oltava rinnalla, koska minä taas julistan tuolla kentällä. Oiva apu on kaikki kuvat alttarilla olevat enkelien, ristien sanomalliset teokset jne.
Ne vie ajatuksen apuna, itse raamattuun.
Mutta aloitapa tuosta alkuharjoitus.
http://www.youtube.com/watch?v=1ClR-uoJjVw - älkää höpöttäkö
benkulle kirjoitti:
benkulle harjoituslinkkiä, että pääsee poistamaan kuvat ja istumaan kertomassa sitten itse evankeliumia. Sen saarnaamistehtävähän on annettu kaikkeen maailmaan ja kaikille kielille.
Että älä benkku yhtäään väistä höpinöissäsi vastuuta tässä tehtävässä.
Jos koko kenttää ei tunne, niin on sitten hiljaa.
Mutta jos sinne suomalaiseen kirkkoon tulee budhan kuvia ja muuta tinkentangelia, josta on raamatunaihe pois, niin silloin olen sinun vierelläsi, mutta jos kuva tahi aihe alttaripuolella, on raamatullinen, niin silloin SINUN ON oltava rinnalla, koska minä taas julistan tuolla kentällä. Oiva apu on kaikki kuvat alttarilla olevat enkelien, ristien sanomalliset teokset jne.
Ne vie ajatuksen apuna, itse raamattuun.
Mutta aloitapa tuosta alkuharjoitus.
http://www.youtube.com/watch?v=1ClR-uoJjVwjeesus kuvat ovat apuna viemään ajatukset itse Raamattuun!!
Juuri niin, siksihän minä kirjoitan: " Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen olisin" Jes 4: 25
Emme me adventistit vertaa jeesusta budhan kuvaan, vaan siihen joka on taivaan ja maan luonut.
"Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa:
kuka on nämä luonut? jae 26
jeesus kuvanneko, joka vie ajatukset Luojaan?
Valaja ja jumalankuvan maalarihan samassa tehtaassa rohkaisevat toisiaan..maalari sanoo kultasepälle, tuo juotos on hyvä, ja loput hän vahvistaa nauloilla niin ettei se horju.
Eivät adventistit tahdo Budhan kuvaa kantaa kourassaan , vaan jeesus kuvia he kantavat.
Jos Jeesus valitsi sinut, eikä sinua halpana pitänyt, miksi sinä pidit halpana hänet tekemällä jumalan kuvan eli kuvan jeesuksesta.
"Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva".. ja hänestä ei kuvaa saa tehdä.
Budha ei ole jumala, koska eivät kuolleet ole jumalia, eivätkä he voi eläviä auttaa.
Ei Israel tehnyt Budhan kuvaa, vaan kuvan vasikasta, koska vasikan uhraamalla ihminen sai syntinsä anteeksi, ..ja kuka voi antaa anteeksi syntejä paitsi Jumala yksin!
Sen tähdenhän Jumalan kansa sortui vasikkaan, koska vasikan veri poisti heidän syntinsä, niin he luulivat.
Adventistit ukovat että Jeesuksen veri puhdistaa synnistä, siksi he tekevät itselleen kuvatuksia jeesuksesta.
Jumala on pannut Henkensä minuun, minä levitän adventtikansoille oikeuden! - puhutaan kuvista jär
älkää höpöttäkö kirjoitti:
jeesus kuvat ovat apuna viemään ajatukset itse Raamattuun!!
Juuri niin, siksihän minä kirjoitan: " Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen olisin" Jes 4: 25
Emme me adventistit vertaa jeesusta budhan kuvaan, vaan siihen joka on taivaan ja maan luonut.
Valaja ja jumalankuvan maalarihan samassa tehtaassa rohkaisevat toisiaan..maalari sanoo kultasepälle, tuo juotos on hyvä, ja loput hän vahvistaa nauloilla niin ettei se horju.
Eivät adventistit tahdo Budhan kuvaa kantaa kourassaan , vaan jeesus kuvia he kantavat.
Jos Jeesus valitsi sinut, eikä sinua halpana pitänyt, miksi sinä pidit halpana hänet tekemällä jumalan kuvan eli kuvan jeesuksesta.
Budha ei ole jumala, koska eivät kuolleet ole jumalia, eivätkä he voi eläviä auttaa.
Ei Israel tehnyt Budhan kuvaa, vaan kuvan vasikasta, koska vasikan uhraamalla ihminen sai syntinsä anteeksi, ..ja kuka voi antaa anteeksi syntejä paitsi Jumala yksin!
Sen tähdenhän Jumalan kansa sortui vasikkaan, koska vasikan veri poisti heidän syntinsä, niin he luulivat.
Adventistit ukovat että Jeesuksen veri puhdistaa synnistä, siksi he tekevät itselleen kuvatuksia jeesuksesta.
Jumala on pannut Henkensä minuun, minä levitän adventtikansoille oikeuden!Kuva on vain eikä sitä uudestisyntynyt ihminen palvele, jos minä näen Jeesuksesta kuvan en minä polvistu hänen eteensä rukoilemaan, mutta en minä ole niin taika uskoinenkaan että minä juoksisin sitä kuvaa pakoon ja hokisi tuo epäjumala on syntiä se ei saa olla seinällä.
Syntiä se ei ole jos kuvan näkee kirkon seinällä ja uskaltaa katsoa ja näkee ompas kaunis maalaus, sillä siinä ei Jeesus ole henkilökohtaisena vaan se on vain taiteilijan luomus Jeesus asuu jokaisen Jumalan lapsen sydämmessä ei kuvassa.
Onhan niitä kirkkoja joissa pidetään kuvia pyhinä ja suudellaan niitä ja rukoillaan, mutta ei siinä kirkossa kylläkään pidetä kuvia pyhinä jossa minä olen käynyt. - mitenkähän tuo on
Jumala on pannut Henkensä minuun, minä levitän adventtikansoille oikeuden!Jaa, että adventistit tekevät itselleen kuvatuksia Jeesuksesta.
Siis miten? Jeesus on Kristus, eli kirkkaus, miten siitä valosta tehdään kuvia? Yksinkertaisesti se on mahdotonta. Jos miten miten maalaisin Jeesuksen. Se olisi mahdotonta, en semmoista valoa pysty maalaamaan.
Jos joku maalaa kuvan ristillä riippuvasta Jeesuksesta, niin eihän Jeesus siinä ole. Hän on kirkkaudessa taivaassa ja siitä kirkkaudesta ei pysty kukaan kuvaa tekemään, mutta kai joku pystyy maalaamaan ristin ja siinä riippupuvasta ihmisen kaltaisesta ihmisestä, kuvan. Huomaa kuitenkin, että Jeesus on kirkkaus ja hän ei enää ole ristillä, vaan taivaassa Isän tykönä.
Jeesus kuvia ei tarvitse kukaan uskova, koska hänen kuvansa on mahdoton maalata.
Adventistit eivät tarvitse Jeesuksen kuvia, ei edes kuvia ristiinnaulitusta Jeesuksesta. Ei edes lapset tarvitse Jeesus kuiva. Lapsia kiinnostaa kertomukset.
Vaikka vasikka kertomukset. Yhä uudestaan ja uudestaan kerro, kun olit pieni, miten se vasikka pääsi sinulta karkuun, kun narunpäässä sitä veit ulos... miten se saatiin kiinni, mitä sille tapahtu..... Ne kertomukset on tuhat kertaa kiinnostavempia, kun mikään kuvakirja. - Minä, minä MInä minä
Jumala on pannut Henkensä minuun, minä levitän adventtikansoille oikeuden!Jumala on pannut Henkensä minuun, minä levitän adventtikansoille oikeuden!
Tuuli puhaltaa missä tahtoo, sinä kuulet sen huminan. Et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee.
Niin, kovin olet pannut itseäsi muurinvartijaksi.
..................... sanalla .............. MINÄ......
Siksi siihen ei mahdu keskusteluamme, ei minun, eikä veljiesi seurakunnastasi.
Uusi kulmakivi on kirkkoon löytynyt.. Siksi savu pöllähtelee, jos joku käy kysymään paikkaasi. - laita jäitä päähäs j
mitenkähän tuo on kirjoitti:
Jaa, että adventistit tekevät itselleen kuvatuksia Jeesuksesta.
Siis miten? Jeesus on Kristus, eli kirkkaus, miten siitä valosta tehdään kuvia? Yksinkertaisesti se on mahdotonta. Jos miten miten maalaisin Jeesuksen. Se olisi mahdotonta, en semmoista valoa pysty maalaamaan.
Jos joku maalaa kuvan ristillä riippuvasta Jeesuksesta, niin eihän Jeesus siinä ole. Hän on kirkkaudessa taivaassa ja siitä kirkkaudesta ei pysty kukaan kuvaa tekemään, mutta kai joku pystyy maalaamaan ristin ja siinä riippupuvasta ihmisen kaltaisesta ihmisestä, kuvan. Huomaa kuitenkin, että Jeesus on kirkkaus ja hän ei enää ole ristillä, vaan taivaassa Isän tykönä.
Jeesus kuvia ei tarvitse kukaan uskova, koska hänen kuvansa on mahdoton maalata.
Adventistit eivät tarvitse Jeesuksen kuvia, ei edes kuvia ristiinnaulitusta Jeesuksesta. Ei edes lapset tarvitse Jeesus kuiva. Lapsia kiinnostaa kertomukset.
Vaikka vasikka kertomukset. Yhä uudestaan ja uudestaan kerro, kun olit pieni, miten se vasikka pääsi sinulta karkuun, kun narunpäässä sitä veit ulos... miten se saatiin kiinni, mitä sille tapahtu..... Ne kertomukset on tuhat kertaa kiinnostavempia, kun mikään kuvakirja.Etkö nyt benedi ymmärrä että taiteilija ei tahdokkaan eikä voikaan Jeesuksesta maalata kuvaa, eihän Jeesuksesta ole löydetty yhtään kuvaa että häntä voisi maalata, se on vain taiteilijan mielikuvitus Jeesuksen kuvasta, siksi sitä ei palvotakkaan.
- mitä...
laita jäitä päähäs j kirjoitti:
Etkö nyt benedi ymmärrä että taiteilija ei tahdokkaan eikä voikaan Jeesuksesta maalata kuvaa, eihän Jeesuksesta ole löydetty yhtään kuvaa että häntä voisi maalata, se on vain taiteilijan mielikuvitus Jeesuksen kuvasta, siksi sitä ei palvotakkaan.
No, en ole benedi..
laita jäitä päähäs j Enkä ymmärrä tuosta sepustuksestat yhtään mitään; "ei taitelija tahdo eikä voikaan maalata Jeesuskuvia, mutta mielikuvitus voi"? - joko ymmärsit?
mitä... kirjoitti:
No, en ole benedi..
laita jäitä päähäs j Enkä ymmärrä tuosta sepustuksestat yhtään mitään; "ei taitelija tahdo eikä voikaan maalata Jeesuskuvia, mutta mielikuvitus voi"?Siksi taiteilija ei voi maalata Jeesuksesta kuvaa koska Jeesuksesta ei ole tiettävästi yhtään kuvaa otettu, hänen täytyy siis käyttää mielikuvitusta millaiselta Jeesus olisi näyttänyt.
- mitä...
joko ymmärsit? kirjoitti:
Siksi taiteilija ei voi maalata Jeesuksesta kuvaa koska Jeesuksesta ei ole tiettävästi yhtään kuvaa otettu, hänen täytyy siis käyttää mielikuvitusta millaiselta Jeesus olisi näyttänyt.
Kuka siis tarvitsee jonkun meilikuvitustuotetta?
Elää Jeesus tänääkin, etkö saa hänestä kuvaa otettua? - millaisia te ootte
"Jumala näkee sydämen, mitä tekoa me olemme"?
Ettekös te ole Jumalan tekoa? Mutta kenenkäs tekoa, ne epäjumalan kuvat, jeesus ja marian kuvat sitten ovat? Jumalako se on nekin tehnyt?
Te siis olette kuin helluntalaiset, jos ei ole suurta tunnetta poistaa epäjumalan kuvia, te katsotte, ettei Jumala ole puhunut teille , ja te ootte sitten sitä tekoa, miltä milloinkin tuntuu?
Minun Jumalani on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo sen hän tekee Psalmi 115: 3
Siksi minä en pidä ratzkua ja tulitikkuja taskussani, vaan sydämessäni Jumalan lain!
Mutta " heidän jumalansa ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa,
ja ne joilla ei ole varaa noin kalliiseen antimeen, ne tekevät jumalansa puusta, paperista ja kangaasta.
Teidän jumalilla on suu, mutta ne eivät puhu,
niillä on silmät, mutta ne eivät näe
Niillä on korvat, mutta eivät kuule,
niillä on nenä, mutta (savun)hajua ne eivät tunne.
Niiden kädet eivät koske, ( esim. ulko-oveen, jos kirkko on tulessa), ja niiden jalat eivät astu, (ulos, kun kirkko on tulessa)
ei tule ääntä niiden kurkusta.( että huutaisivat : isä, seurakunnan Aabraham, lähetä joku lasarus tuomaan vettä, kirkko on tulessa)
Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät
ja kaikki jotka turvaavat niihin" Ps 115: 1 -8
benedi - älä b kierrä asiaa.
millaisia te ootte kirjoitti:
"Jumala näkee sydämen, mitä tekoa me olemme"?
Ettekös te ole Jumalan tekoa? Mutta kenenkäs tekoa, ne epäjumalan kuvat, jeesus ja marian kuvat sitten ovat? Jumalako se on nekin tehnyt?
Te siis olette kuin helluntalaiset, jos ei ole suurta tunnetta poistaa epäjumalan kuvia, te katsotte, ettei Jumala ole puhunut teille , ja te ootte sitten sitä tekoa, miltä milloinkin tuntuu?
Minun Jumalani on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo sen hän tekee Psalmi 115: 3
Siksi minä en pidä ratzkua ja tulitikkuja taskussani, vaan sydämessäni Jumalan lain!
Mutta " heidän jumalansa ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa,
ja ne joilla ei ole varaa noin kalliiseen antimeen, ne tekevät jumalansa puusta, paperista ja kangaasta.
Teidän jumalilla on suu, mutta ne eivät puhu,
niillä on silmät, mutta ne eivät näe
Niillä on korvat, mutta eivät kuule,
niillä on nenä, mutta (savun)hajua ne eivät tunne.
Niiden kädet eivät koske, ( esim. ulko-oveen, jos kirkko on tulessa), ja niiden jalat eivät astu, (ulos, kun kirkko on tulessa)
ei tule ääntä niiden kurkusta.( että huutaisivat : isä, seurakunnan Aabraham, lähetä joku lasarus tuomaan vettä, kirkko on tulessa)
Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät
ja kaikki jotka turvaavat niihin" Ps 115: 1 -8
benediAlota benedi puhumaan Jeesuksesta. Se on sinulla ongelma, koska Jeesus tuli näkyväksi meille ja siitä me puhumme.
Sinä jankkaat vain muuta asiaa.
Vai puuttuuko sinulta Kristuksen sisäinen tunteminen? - eivät he tajua
puhutaan kuvista jär kirjoitti:
Kuva on vain eikä sitä uudestisyntynyt ihminen palvele, jos minä näen Jeesuksesta kuvan en minä polvistu hänen eteensä rukoilemaan, mutta en minä ole niin taika uskoinenkaan että minä juoksisin sitä kuvaa pakoon ja hokisi tuo epäjumala on syntiä se ei saa olla seinällä.
Syntiä se ei ole jos kuvan näkee kirkon seinällä ja uskaltaa katsoa ja näkee ompas kaunis maalaus, sillä siinä ei Jeesus ole henkilökohtaisena vaan se on vain taiteilijan luomus Jeesus asuu jokaisen Jumalan lapsen sydämmessä ei kuvassa.
Onhan niitä kirkkoja joissa pidetään kuvia pyhinä ja suudellaan niitä ja rukoillaan, mutta ei siinä kirkossa kylläkään pidetä kuvia pyhinä jossa minä olen käynyt.Uudestisyntynyt ihminen on kertonut minulle, että hän on palvellut jeesus kuvaa.
Kun kirkko oli tulessa, hän juoksi hakemaan käsintehdyn jumalan kuvan seinältä, ja pelasti näin epäjumalan, koska epäjumala ei voinut pelastaa itse itseään.
Toinen uudestisyntynyt kertoi, että kun kuva putosi seinältä, hän kumartui sen eteen, ja nosti sen takaisin seinälle, ja kiinnitti sen lujemmin... näin hän teki palvelusta mykälle jumalalle.
Eräs kolmas uudestisyntynyt puolusti lujin sanankääntein mykkää jumalaansa, koska jumala ei pystynyt puolustamaan itseään, vaan hänellä oli palvelija, joka puolusti jumalan kuvaa erästä benediä vastaan!
Uudesti syntynyt, ei kuitenkaan voittanut benediä, sillä hän turvautui elävän Jumalan sanaan, ja kertoi : " Näin on kirjoitettu"!
Osan puisesta epäjumalasta olet polttanut tulessa, ja keittänyt kahvit siinä tulessa, ja paistanut lihaa, joka on joskus märehtinyt..lopusta teit epäjumalan , tavoitellen jeesuksen kuvankaltaisuutta, ..ja teit sille palvelusta, milloin pölkky kaatui milloin se kaipasi puhdistusta.
Ja puolustit sitä kun joku sitä häpäisi. Puolella pölkystä teit ruokasi ja lämmittelit, ehkä lämmitit saunan, ..ja lopusta teit kuvan huoneeseen asumaan,... ja kun lapsi kysyy kuka tämä pölkky on, niin kerrot: " Se on kuva jeesuksesta"
Tällä tavoin estät lapsia tulemasta Jeesuksen tykö!
Joka minun tyköni tulee, se pitää käskyt, kertoi Jeesus
benedi - Mistä apu
joko ymmärsit? kirjoitti:
Siksi taiteilija ei voi maalata Jeesuksesta kuvaa koska Jeesuksesta ei ole tiettävästi yhtään kuvaa otettu, hänen täytyy siis käyttää mielikuvitusta millaiselta Jeesus olisi näyttänyt.
Siksipä juuri, jos käytät mielikuvitustasi jumalan kuvan tekoon, vedät harhaan suuren määrän ihmisiä, jotka opettelevat tuntemaan jeesuksesi, katselemalla mielikuvituksesi tuotteita
"KUka hyvänsä muovatkoon jumalan ja valakoon kuvan, ei se mitään auta" Jes 44: 10
Jos jumalasi ei voi sinua auttaa, eikä taivaan Jumalakaan epäjumalankuvien tekijöitä ja kunnioittajia auta, niin sinä jäät kokonaan ilman apua!
Et saa helvetissä vettä juodaksesi, kun kukaan, ei sinua auta.
"Auttakoon sinua jumaliesi joukko, jotka olet tehnyt itsellesi, en minä sinua auta " sanoo Herra Sebaot, Raamatussa
benedi - jos sitten selviää
mitä... kirjoitti:
No, en ole benedi..
laita jäitä päähäs j Enkä ymmärrä tuosta sepustuksestat yhtään mitään; "ei taitelija tahdo eikä voikaan maalata Jeesuskuvia, mutta mielikuvitus voi"?NO, sitä vaan, että : " Mitäs nukut?
Nouse ja huuda jumalaasi. Ehkäpä se jumala muistaa meitä, niin ettemme huku" Joona 1: 6
laitakkaa jäitä päähänne, ja tuokaa lisää jumalia Turun Beeteliin, ja heittäkää arpaa, saadaksenne tietää mikä niistä on se jumala joka pelastaa?
Ja saadaksenne tietää miksi onnettomuus tuli Lieksan adventtikirkolle, ja mistä home tuli Joensuun adventtikirkolle, ja miksi tuli tuli Ruskealan Herran Kukkaroon?
:) benedi
PS..vaiko kadotustarkoituksessa te niitä olette säilytelleet seinillänne? - valitkaa ennen tuone
laita jäitä päähäs j kirjoitti:
Etkö nyt benedi ymmärrä että taiteilija ei tahdokkaan eikä voikaan Jeesuksesta maalata kuvaa, eihän Jeesuksesta ole löydetty yhtään kuvaa että häntä voisi maalata, se on vain taiteilijan mielikuvitus Jeesuksen kuvasta, siksi sitä ei palvotakkaan.
Laita jäitä päähäs.. Miksi te sitten todistatte Jumalan puolesta, ja puhutte
pelastuksen ja lunastuksen sanoja Jeesuksen puolesta?
Ja samaan aikaan te huudatte benediä vastaan, kun hän häpäisee mielikuvitustuotettanne, käsin tehtyjä jeesus kuvatuksia..
Te palvelette sekä elävää Jumalaa, ja kuolleita jumalia.. antakaa minun häpäistä rauhassa epäjumalia, eihän teidän niitä tarvitse puolustaa, ja tulla näin epäjumalan palvelijoiksi--joita te olettekin.
Miksi varmistus? Jos Jeesus ei pelasta epäjumalan palvelijoita,..ja ette tiedä mitä hänelle on tapahtunut, niin teillä on jumalia, nähtävänä, joista voitte seurata mitä niille on tapahtunut.
Odotatteko, että joku heistä vuodattaisi kyyneleitä, ja verta ja vettä vuotaisi rinnasta?
Ilman epäjumalanpalvelijoita, ei olisi yhtään epäjumalaa,..olisi vain YKSI Jumala.
Nyt epäjumalanpalvelijoita on yhtäpaljon kuin epäjumaliakin..sillä eivät ne ilman teidän palvelustyötä, olisi nähtävilläkään... senkin hölmöt
benedi - Jumalanpalvelusta
Kuva on vain eikä sitä uudestisyntynyt ihminen palvele, jos minä näen Jeesuksesta kuvan en minä polvistu hänen eteensä rukoilemaan, mutta en minä ole niin taika uskoinenkaan että minä juoksisin sitä kuvaa pakoon ja hokisi tuo epäjumala on syntiä se ei saa olla seinällä.
Onhan niitä kirkkoja joissa pidetään kuvia pyhinä ja suudellaan niitä ja rukoillaan, mutta ei siinä kirkossa kylläkään pidetä kuvia pyhinä jossa minä olen käynyt.puhutaan kuvista: Jos kirkon seinällä on jeesus kuvia, minä hyväksyn ne, jos kirkkoväki kulkee jonossa kuvan ohi ja sylkee kuvan päälle... Tällä tavoin , Jumala joka katsoo alas taivaasta ihmislapsiin, nähdäkseen, tekeekö kukaan sitä mikä hyvää on.
Sylkemällä jeesuskuvia, osoitatte " Ne jotka häpäisevät vääriä jumalia, eivät
hylkää armonantajaansa vertaa Joona 2: 9
benedi
Ps. osan kuvista voisi käyttää kynnysmattona - lisää kiroustaplease
voi pirun palvelijat kirjoitti:
kuin orjantappurat
ja yhtä märkiä viinistä
"Näin sanoo Herra:
jumalankuvat.
terv. benedi taas"p i r u n palvelijat" tekstini on saanut jo 9 miinusta.
Katsotaanpa mitäs Sana siihen sanoo:
" Nuhtelepa viisasta, hän sinua kiittää ( ), mutta nuhtelepa tyhmää,
niin saat kirouksia (-) paljon"
Muistatteko kirjan, luvun ja jakeen?
Miettikää sitä tykönänne
benedi - usko samassa Hengess
Eköhän se näin ole?
" Jos Herra on meille suosiollinen, niin hän vie
meidät siihen maahan ja antaa sen meille, maan, joka vuotaa maitoa ja mettä" 4 Moos 14: 8
Uskossa ,eikä näkemisessä adventtikansa odottaa tätä uutta maatta, josa vanhurskaus, eli epäjumalattomuus asuu!
Varoitus: " Älkää vain kapinoiko Herraa vastaan, älkääkä peljätkö, sen maan kansaa, joka on esteenä tiellä, päästäksemme siihen maahan.
Heistä ei ole, me uskolliset kuin suupalaksi. Heidän varjelijansa on väistynyt heistä, mutta meidän kanssamme on Herra" 9. jae
Mistä kansasta minä puhun, joista Varjelija on poistunut? Adventtikansastako?
En, vaan siitä joka ei ole jäännös!
Nyt puhun taas jäännöksestä: " Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen (pyh) suu tukittaisiin ja koko (maailman adventtikansa), ja muutkin kansat tulisi syylliseksi Jumalan edessä
Jumalan lain kautta tulee synnin tunto! ..kenelle on tullakseen!
Jeesus sanoi: " Minä olen elämän leipä"
" Sentähden joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ( so. seurakunta) ja vereen " 1 Kor 11: 27
Mutta kun meitä alkaen 1844 tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä tämän maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi"
Tekekkö siis benedi pelastavaa työtä? - pahuus pois
älä b kierrä asiaa. kirjoitti:
Alota benedi puhumaan Jeesuksesta. Se on sinulla ongelma, koska Jeesus tuli näkyväksi meille ja siitä me puhumme.
Sinä jankkaat vain muuta asiaa.
Vai puuttuuko sinulta Kristuksen sisäinen tunteminen?Mitäs asiaa minä mukamas kierrän?
Kristuksen tuntemistako? Etkös muista? .." Ja Herra Jumala sanoi: " Katso ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä ( Jumalia on siis jokunen)..niin että hän tietää sekä hyvän että pahan.
Kun hän ei nyt vain ojentaisi kättänsä
ja ottaisi myös elämänpuusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti" 1 Moos 3: 22
Te tiedätte, että epäjumala on paha, mutta Jumala hyvä!
Mutta Samuel ei vielä tuntenut Herraa, eikä Herran sana ollut vielä ilmestynyt hänelle " 1 Sam 3: 7
Koska Benedi tuntee Herran, siksihän minä puhun teille, sisäisesti tunnen,, ja tunnen teidän sisäisen pahuutenne!
benedi - nyt on pelastuksen p
Onhan niitä kirkkoja joissa pidetään kuvia pyhinä ja suudellaan niitä ja rukoillaan, mutta ei siinä kirkossa kylläkään pidetä kuvia pyhinä jossa minä olen käynyt.No, jos menet esim. Beeteliin ,Turkuun, ja kokouksen aikana pyydetään kuulijoita polvistumaan , päät alttarille päin, niin suora johtopäätös siitä on, että polvistut epäjumalan eteen!!
Samoin polvistuvat epäjumalan eteen kaikki seurakuntalaisetkin!
Ai, ei pidä paikkaansa vai? Kyllä pitää
"Te lankeatte maahan ja kumarratte epäjumalaa, ja samalla s a a ta n a a, joka epäjumalan on kirkkoon istuttanut!!
Vai aiotteko sanoa: " Älkää poistako vierasta jumalaa Beetelistä juurineen, sillä Herra on sen sinne istuttanut!??
Jos näin sanotte,.. olette valehtelijoita!
" Sanokaa: " Mene pois s a a t a n a ; sillä kirjoitettu on" Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja häntä ainoata palveleman" Matt 4: 10
ja jatkakaa.. vie epäjumalasi mennessäsi! Sillä Taivaallinen Isämme ei ole sitä kuvaistusta tehnyt!
Jos adventisti miehet uskoisivat sanan jonka Jeesus on sanonut heille,
niin me muut voimme kysellä, millä hetkellä he alkoivat toipua.
Ehkäpä joku adventisti tyttönen sanoo: " Eilen sapattina 11 hetkellä kuume lähti heistä"
Eiköhän Isämme ymmärrä että se tapahtui sillä hetkellä kun Jeesus sanoi: " Poistakaa vieraat jumalat ,joita teillä on keskuudessanne"
Ja jos minä benedi, Jumalan sormella ajan ulos riivaajia ja epäjumalia, niin onhan
Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne!!?
Miten niin Jumalan sormella?
Höh, No kenenkäs sormella Jumala ne 10- käskysanaa kirjoitti!
Benedi - Nosta silmäsi
Eiköhän se näin ole? Että " Sodoman kansa oli kovin pahaa ja syntistä Herran edessä" 1 Moos 13: 13
Miten on adventtikansan laita?
- liikut lihansanojen
Ei krisisttyjä maassamme vaivaa raamatullisen sanoman hengelliset kuvat, mutta jollekin on viestillinen sanoma tullut perkeleeksi, kuten uskonnottomille raamatun sana, jossa on mustaa valkoisella.
Revi sitten siitä.
Mutta kun kovasti pamlaat kuvasanaasi, niin kyllä se rienaaja saa tulenkin lankeamaan taivaasta, että eksytyssanoma saisi vallan.
Sillä sanomalla benedikin jättää evankeliumin kuulumisen kaikkeen maailmaan saarnaamatta, kun väärä henki pitää niin kahleessa.
Mutta sinun benkku sanasi on päin honkia, ihmisajatus, ihmisen tulkinta, sekä ihmisen kahleisiin ajava viestintä.
Se ei ole Hengestä, vaan hengestäsi, siksi kietoudut marttyyriyden viittaan, jossa ei näy taivaat avoinna vaan synkät pilvet Isän ja sinun välilläsi.- kauhistus sentään
, Jumalan sanoissahan minä liikun: " Te olette isästä perkeleestä, isäinne himoja ( epäjumalia)
te tahdotte noudattaa!
" Te kyykäärmeen sikiöt,..Eiväthän Jumalan lapset ( sikiöt) epäjumalia maalaile, tai kiinnittele niitä kirkkoihin!
Paavali oli entinen pilkkaaja ja vainooja ja väkivallantekijä. Mutta sai laupeuden, koska oli tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa" 1 Tim 1: 13
Mutta hirveintä on, että te sanotte olevanne uskossa!
benedi - ota rauhallisesti.
kauhistus sentään kirjoitti:
, Jumalan sanoissahan minä liikun: " Te olette isästä perkeleestä, isäinne himoja ( epäjumalia)
te tahdotte noudattaa!
" Te kyykäärmeen sikiöt,..Eiväthän Jumalan lapset ( sikiöt) epäjumalia maalaile, tai kiinnittele niitä kirkkoihin!
Paavali oli entinen pilkkaaja ja vainooja ja väkivallantekijä. Mutta sai laupeuden, koska oli tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa" 1 Tim 1: 13
Mutta hirveintä on, että te sanotte olevanne uskossa!
benedisikitähän benkku vaan. Jos sanasi on henkeäsi, kuin se on, vailla Henkeä, niin ei Jumala ole tuossa hengessä.
Ei sinua tuossa oteta vakavasti. - odotellaan rauhassa
ota rauhallisesti. kirjoitti:
sikitähän benkku vaan. Jos sanasi on henkeäsi, kuin se on, vailla Henkeä, niin ei Jumala ole tuossa hengessä.
Ei sinua tuossa oteta vakavasti.otan rauhallisesti, sillä Nooaakaan ei otettu vakavasti,..ennenkuin
terv. benedi - onko järkeä
Mikä on eksytyssanoma?
1) Älä pidä muita jumalia minun rinnallani
vai
2) Pidä muita jumalia minun rinnalaani ja tee itsellesi jumalan kuva (jeesuksesta)
Kumpi näistä kahdesta rikkomuksena pitäisi pyyhkiä pois?
benedi - Amen, amen
Jumala loi benkun mielestä honkatkin. Raamattu kertoo: " Kun sotaa käyt, niin jätä honkat pystyyn, sillä eivät ne ole sinun vihollisiasi"
Mutta jeesus ja marian kuvat työnnä kumoon, ne ovat iljetyksiä!
" Hyvänä päivänä ole hyvillä mielin, ja pahana päivänä ymmärrä, että
toisenki niin kuin toisenkin on Jumala tehnyt,...Mutta Jumala ei ole tehnyt yhtäkään epäjumalaa!!
Osan niistä on adventtikansa tehnyt, osan helluntaiseurakunta, ja osan ortodoksit ja loput kait katoliset.
" Kiitä Herraa minun sieluni, äläkä
unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt, ..Herra ei ole tehnyt minulle mitään pahaa, mutta adventtisapattikoulusta, lastenluokalta, kuljin kotiin paperisen epäjumalankuvan kanssa, jossa oli mukana jeesuksen karitsoita
Kiitänkö minä Herraa epäjumalista?!
" Sillä kaikki kansojen jumalat ( myös adventtikansan) ovat epäjumalia
mutta Herra on tehnyt taivaat" Ps 96: 5
Jos nyt Beetelissä pappi sanoo: " Kumartukaa polvillenne, katse alttariin päin"
Rukoilkaamme. Niin kulutetaanko sabatin loppupäivä, jokaisen adventistin antamalle selitykselle siitä, että: " En minä tarkoittanut kumartua epäjumalankuvan eteen" Jos salissa on 200 henkilöä, niin onko näitten kumartajien selitys pätevä?
Herra sanoo, ilman että selitetään: " Kaikki kuvain kumartajat joutuvat häpeään,
kaikki jotka epäjumalista kerskaavat.
Kumartakaa häntä, kaikki jumalat" Ps 97: 7
Lain edessä ei auta, ajoiko ylinopeutta humalassa vai selvinpäin, nukuksissa tai valveilla. Teko on tehty, ja sen mukaan tulee tuomio!
" Kaikki, jotka Herraa rakastatte, vihatkaa pahaa" jae 10
Me opetamme: I ja II käskyn rikkominen on pahaa!
Herra sanoo: " En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt" Ps 89: 35
Koska adventtikansa ovat liiton rikkoneet , vitsa ja vitsaus selkään jae 33
" Jos hänen ( Jumalan) poikansa hylkäävät minun lakini
eivätkä vaella minun oikeuksieni mukaan,... niin kertokoon adventisti pastori mitä siitä' seuraa t. B
- Minä hokasin sen.
Penedi ei tunne Kristusta, ts. ihmiseksi tullutta Jeesusta, Uutta Aadamia.
Hän joka meidän keskuudessamme oli ihmisenä.
Siksi hän puhuu vain Jumalasta, Jumalasta joka on Henki.
No, eihän Hengestä voi kuvaatehdä, mutta ihmisestä kyllä.
Joku täällä meinasi puheissaan, ettei ole Jeesuksen aikaista kuvaa, jota voisi käyttää kertoakseen Jeesuksen muodossa sen sanoman sisältöä.
Tarvitaanko? Ei. Getsemane, rukous ja rukoilija ihmishahmossa. -Eikö kelpaa?
Otetaanko toinen "kuva".
http://www.google.fi/search?q=romanikerjäläiset&hl=fi&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=D31NUb6yJoaB4gS7x4GoBQ&sqi=2&ved=0CDsQsAQ&biw=1920&bih=948#imgrc=MWb3585wB50ObM:;2RG5oSdoC_1NJM;http://is12.snstatic.fi/img/658/1288363059487.jpeg;http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288465801734.html;658;367
Olisiko parempi? Siinäkin on kuvattuna Jeesus!
Uskokaa pois. Jumala luodessaan ihmisen, loi hän hänet omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi hän hänet loi.
Matteuksen kirjoittamassa evankeliumissa 25
'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35. Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36. minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37. Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38. Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39. Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
Siinä on elävää kuvaa tänäpäivänä Jumalasta. Aadamin jälkeläinen on Jumalan kuva ja kun kuvataan rukousta, jossa kuvasisällöllinen sanoma on raamatusta, on aika otsaa väittää epäjumalankuvituksen viestiksi.
Silloin ei tunne ihmiseksi tullutta Jeesusta, vaan pelottava Jumala, jota ei tunteakseen voi tuoda ihmistä lähelle.
Aadam ja Uusi Aadam. Siinä katselen meidän aadamilaisuuttamme.
Jos emme olisi langenneet, tuulet tottelisi, tahi kävelisimme vesien päällä, koska Jeesus nuhteli luonnonvoimia ja teki niin.
Jeesus oli ihmisruumiissa täällä Uusi Aadam.
Tuossa oli pääsisäiskortti, jossa oli sen kuvan avulla viesti. Jeesus ihmishahmossa ja lampaita.
Meille sen sanoma on selvä.
Jollekin vain, että joku ihminen epäjumala istuu ja on lammastarhuri.
Sellaiseksi se muuttuu, jos raamatun ihmiseksi tullut Jeesus ei ole todellisuutta, Jumalasta.- usko, näkyvään
Ei Aadamia petetty vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen" 1 Tim 2: 14
"Mutta kun Laaban oli mennyt keritsemään lampaitaan. Silloin Raakel varasti isänsä kotijumalat" 1 Moos 31: 19
Tällä tavalla nainen petettiin ja joutui rikkomukseen!
"Sillä Jaakob= Israel, ei tiennyt, että Raakel oli varastanut,isänsä kotijumalat jae 32
"Mutta se jonka hallusta löydät jumalasi, menettäköön henkensä.. 32
Se, jonka hallusta löytyy kotijumalia, se menettää henkensä.
Mooses ennusti teistä näin: " Sentähden on onnettomuus kohtaava teitä AIKOJEN LOPULLA, kun teette sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoitatte hänet kättenne teoilla" 5 Moos 31: 29
Raamatun mukaan Mooses on profeetta!
Kättenne teot tarkoittavat , epäjumalien kuvianne! " te syötte ja tulette ravituiksi ja lihaviksi, mutta he kääntyvät muiden jumalien puoleen ja palvelvat niitä
ja pitävät minua pilkkanaan ja rikkovat minun liittoni" jae 20
Vaeltakaa uskossa, niin ette lihan himojanne täytä, ettekä tee itselle kuvaa tai minkäänmuotoista patsasta!
" He ovat herättäneet minun kiivauteni jumalilla
jotka eivät jumalia ole
ovat vihoittaneet minut turhilla jumalillansa,
niin minäkin herätän heidän kiivautensa kansalla, joka ei ole kansa, vihoitan heidät houkalla pakanakansalla"!! 5 Moos 32: 21
Te suututte ja kiroatte pakanakansoja, jotka herättävät teidän kiivautenne esim. homoliitoilla, aborteilla, sunnuntaipyhällä, ja varmaan pilkkaavat teitä epäuskonne takia, .. uskotte Jeesukseen joka ei nyt näy, niin teette itsellenne näkyviä mykkiä jeesuksia kuin jotkut houkat..
terv. benedi - minä en tunne
"Minä hokasin sen"
Jos hokasit, niin heitäpäs tänne kuva Aadamista ja Eevasta, ja todista että kuvat ovat heidän kuviaan.
Jos eivät ole, Aadam noin 4m 50 cm pituisena nostaa sinut väärän kuvan esillä pitämisestä seinälle!
benedi - voi benedi sua
minä en tunne kirjoitti:
"Minä hokasin sen"
Jos hokasit, niin heitäpäs tänne kuva Aadamista ja Eevasta, ja todista että kuvat ovat heidän kuviaan.
Jos eivät ole, Aadam noin 4m 50 cm pituisena nostaa sinut väärän kuvan esillä pitämisestä seinälle!
benediKyllä raamatunhistoriassa heidätkin on kuvailtu; ensin ilman vaateita ja paratiiista karkoituksen jälkeen nahasta tehdyt vaatteet päällä.
Eihän kuvassa näy ihmisen koko mitenkään, kun on muutoin sopusuhtainen.
Mistä muuten luit, että Aatami oli nelä ja puoli metriä pitkä?
Ei Raamatussa tietääkseni sellaista mitään mainita. - sieltä sen otin
voi benedi sua kirjoitti:
Kyllä raamatunhistoriassa heidätkin on kuvailtu; ensin ilman vaateita ja paratiiista karkoituksen jälkeen nahasta tehdyt vaatteet päällä.
Eihän kuvassa näy ihmisen koko mitenkään, kun on muutoin sopusuhtainen.
Mistä muuten luit, että Aatami oli nelä ja puoli metriä pitkä?
Ei Raamatussa tietääkseni sellaista mitään mainita.Kyllä Raamatussa mainitaan jättiläiset, esim. nuo " Anakin jättiläisheimon jälkeläiset"
ja mainitseeko Raamattu että Goljat oli maailman kookkain ihminen?
Ei mainitse. Profeetta kirjoittaa Aadamin pituudesta... Profeetta ei elä enää. - pysy asiassa
sieltä sen otin kirjoitti:
Kyllä Raamatussa mainitaan jättiläiset, esim. nuo " Anakin jättiläisheimon jälkeläiset"
ja mainitseeko Raamattu että Goljat oli maailman kookkain ihminen?
Ei mainitse. Profeetta kirjoittaa Aadamin pituudesta... Profeetta ei elä enää.Joo, ehkä, mutta ei puhuta, että Aatami oli neljä ja puoli metriä pitkä. Näytä raamatun paikka jos tuo on totta!
- hyvä pituus
pysy asiassa kirjoitti:
Joo, ehkä, mutta ei puhuta, että Aatami oli neljä ja puoli metriä pitkä. Näytä raamatun paikka jos tuo on totta!
Näytä sinä Raamatun paikka ettei se ole totta?
Luuletkos, että ihmiset ovat luomisesta asti koko ajan kasvaneet pituutta? t B
- kysytään
http://www.google.fi/search?q=romanikerjäläiset&hl=fi&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=D31NUb6yJoaB4gS7x4GoBQ&sqi=2&ved=0CDsQsAQ&biw=1920&bih=948#imgrc=MWb3585wB50ObM:;2RG5oSdoC_1NJM;http://is12.snstatic.fi/img/658/1288363059487.jpeg;http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288465801734.html;658;367
näistä kuvistako työ kiistelette? Näitäkö kuvia siellä kirkonseinillä on?- sanomanviestitapa
https://www.google.fi/search?q=getsemanen rukous&hl=fi&client=firefox-a&hs=EKN&rls=org.mozilla:fi:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Q4dNUaiSCsn24QTN04HIBQ&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1360&bih=596
Ehkä siellä on joku näistä, mutta muualla joku muu.
Väittämä, että raamattua eivoi viestiä kuvan avulla, siitä on ajatus lähtenyt.
Evankeliumi on vain sanoja, ei muuta, eikä Jumalasta varmaan voi puhua, koska se on kuvan luomista. - Palaja H:N tykö
sanomanviestitapa kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=getsemanen rukous&hl=fi&client=firefox-a&hs=EKN&rls=org.mozilla:fi:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Q4dNUaiSCsn24QTN04HIBQ&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1360&bih=596
Ehkä siellä on joku näistä, mutta muualla joku muu.
Väittämä, että raamattua eivoi viestiä kuvan avulla, siitä on ajatus lähtenyt.
Evankeliumi on vain sanoja, ei muuta, eikä Jumalasta varmaan voi puhua, koska se on kuvan luomista.Sanomanviestimistapa?
Niin, kysymys on siitä, että " Kuka on minun kaltaiseni?
Hän julistakoon ja ilmoittakoon ja osoittakoon sen minulle,...Jes 44:
"Jeesus rukoilee Getsemanessa"
Onko tuossa kuvassa joku Jeesuksen kaltainen? Jos ei ole, niin kenen kaltaisuutta kuvassa yritetään viestiä?
Me adventistit opetamme että Jeesus on Jumala, Joh 1: 1, 2.. Ja opetamme, paitsi, pyh.. että " Jumalankuvien tekijät ovat kaikki turhia,
kaikki tyynni, .(.myös Budhan kuva), eivätkä nuo heidän
rakkaansa mitään auta;
niiden todistajat eivät näe ( ovat sokeita) eivätkä mitään tiedä, ja niin he joutuvat häpeään" Jes 44: 9
Jos ette halua ikuiseen häpeään ja kauhistukseen, niin myöntäkää, etteivät
esim. teidän rakkaat Jeesus kuvat mitään auta... ne eivät auta lapsia, että he oppisivat tuntemaan Jumalansa paremmin.
Miksi? No siksi, koska ihmiset ovat sepittäneet ne! Ja evankeliumi on Jumalan " sepittämä".. ei adventistien sepittämä.
Meillä adventisteilla ei ole järkeä eikä ymmärrystä...ei tule heidän mieleensä, että
sanoisivat, osasta jeesus kuvien paperista on wc-paperina, ja sillä te levitätte, sen joka ei saastuta ihmistä tasaisemmin takapuoleen, kun jotkut eivät älyä käyttää käsisuihkua!
Ja osasta siitä paperista, ehkä, adventisti on painanut Kirjatoimella jumalan kuvan!?
Mitä järkeä on tuhkassa riippua ja roikkua kiinni? Hyvinhän nuo kuvat ovat palaneet, joko uunissa tai kirkon palon yhteydessä!
Raamattu kertoo: " Joka tuhassa kiinni riippuu, sen on petetty sydän harhaan vienyt, EI HÄN PELASTA SIELUANSA eikä sano: "Eikö ole petosta se, mikä on oikeassa kädessäni"? Jes 44: 20
Kädessähän te kannatte niitä, eivät ne kantamatta ole kirkkoon päätyneet,..kannatte kuolleita kuva ruumiita kirkkoon, eivätkös kuolleet kanneta kirkosta ulos?
Onko teidät lunastettu Jeesuksen verellä, te kuvain kunnioittajat?
Olemme lunastetut ja kastetut , te sanotte.
Miksi Jumala sitten kuvain kunnioittajista sanoo? " Palaja minun tyköni, niin minä lunastan sinut"! Jesaja
Seurakunnassani on paljon niitä, joista Jeesus ei voi sanoa: " Katso, minun lunastettuni vuosi on tullut..Jakaikkien silmät saavat nähdä hänet
benedi - Benedi lle 24.3.
Palaja H:N tykö kirjoitti:
Sanomanviestimistapa?
Onko tuossa kuvassa joku Jeesuksen kaltainen? Jos ei ole, niin kenen kaltaisuutta kuvassa yritetään viestiä?
Me adventistit opetamme että Jeesus on Jumala, Joh 1: 1, 2.. Ja opetamme, paitsi, pyh.. että " Jumalankuvien tekijät ovat kaikki turhia,
rakkaansa mitään auta;
niiden todistajat eivät näe ( ovat sokeita) eivätkä mitään tiedä, ja niin he joutuvat häpeään" Jes 44: 9
esim. teidän rakkaat Jeesus kuvat mitään auta... ne eivät auta lapsia, että he oppisivat tuntemaan Jumalansa paremmin.
Miksi? No siksi, koska ihmiset ovat sepittäneet ne! Ja evankeliumi on Jumalan " sepittämä".. ei adventistien sepittämä.
Meillä adventisteilla ei ole järkeä eikä ymmärrystä...ei tule heidän mieleensä, että
sanoisivat, osasta jeesus kuvien paperista on wc-paperina, ja sillä te levitätte, sen joka ei saastuta ihmistä tasaisemmin takapuoleen, kun jotkut eivät älyä käyttää käsisuihkua!
Ja osasta siitä paperista, ehkä, adventisti on painanut Kirjatoimella jumalan kuvan!?
Mitä järkeä on tuhkassa riippua ja roikkua kiinni? Hyvinhän nuo kuvat ovat palaneet, joko uunissa tai kirkon palon yhteydessä!
Raamattu kertoo: " Joka tuhassa kiinni riippuu, sen on petetty sydän harhaan vienyt, EI HÄN PELASTA SIELUANSA eikä sano: "Eikö ole petosta se, mikä on oikeassa kädessäni"? Jes 44: 20
Kädessähän te kannatte niitä, eivät ne kantamatta ole kirkkoon päätyneet,..kannatte kuolleita kuva ruumiita kirkkoon, eivätkös kuolleet kanneta kirkosta ulos?
Miksi Jumala sitten kuvain kunnioittajista sanoo? " Palaja minun tyköni, niin minä lunastan sinut"! Jesaja
Seurakunnassani on paljon niitä, joista Jeesus ei voi sanoa: " Katso, minun lunastettuni vuosi on tullut..Jakaikkien silmät saavat nähdä hänet
benediViesti sinä benedi nyt Jeesus meidän eteemme Getsemanesta, pitäisihän se jollain lailla saada mieleen tartuntapintaa, muutoinhan sanat ovat vain helinää, eikä pasuna anna selvää ääntä.
ts. benedi, pasunasi ei ole äänessä, eikä anna minulle selvää äänä, se ei soi, sinulla ei ole huuliansatsia, että sointi olisi torvessasi kaunis.
Muurinaukon pasunisti, nyt torvi soimaan.
Mutta puhaltele ensin pitkät äänet rauhallisesti, että huultesi sanoma olisi kirkas, jään odottamaan.
Kirkkoväki eri seurakunnista kuuntelee, mutta nyt piipahdan viemässä puoliskon kirkkoon, itse olen flunssassa! Palaan kuutelemaan viestiäsi. - pyh!
Palaja H:N tykö kirjoitti:
Sanomanviestimistapa?
rakkaansa mitään auta;
benediSyytät taas minua väärin perustein. Sanoin jo, että Herra ratkaiskoon sinun ja minun välillä.
- ei puskasta
Benedi lle 24.3. kirjoitti:
Viesti sinä benedi nyt Jeesus meidän eteemme Getsemanesta, pitäisihän se jollain lailla saada mieleen tartuntapintaa, muutoinhan sanat ovat vain helinää, eikä pasuna anna selvää ääntä.
ts. benedi, pasunasi ei ole äänessä, eikä anna minulle selvää äänä, se ei soi, sinulla ei ole huuliansatsia, että sointi olisi torvessasi kaunis.
Muurinaukon pasunisti, nyt torvi soimaan.
Mutta puhaltele ensin pitkät äänet rauhallisesti, että huultesi sanoma olisi kirkas, jään odottamaan.
Kirkkoväki eri seurakunnista kuuntelee, mutta nyt piipahdan viemässä puoliskon kirkkoon, itse olen flunssassa! Palaan kuutelemaan viestiäsi.Pasuuna soi: Lue I ja II käsky...ja tajua että III.s käsky tarkoittaa, että jos rikot ensimmäiset käskyt, niin " Älä turhaan huutele tänne taivaaseen Herran sinun Jumalsi tykö... ei hän sinua kuule!
Siinä on pasuunaa sinulle tarpeeksi
benedi - pasunan ääni.
ei puskasta kirjoitti:
Pasuuna soi: Lue I ja II käsky...ja tajua että III.s käsky tarkoittaa, että jos rikot ensimmäiset käskyt, niin " Älä turhaan huutele tänne taivaaseen Herran sinun Jumalsi tykö... ei hän sinua kuule!
Siinä on pasuunaa sinulle tarpeeksi
benediSepä juuri, benkku, Herran käskyt ovat selkeät, mutta tulkitsijan näen olevan harhatiellä, koska lähde, josta käsky tulee, on tavallaan tulkitsijan B.n kirjaimen muotoinen.
Tosin Raamatun kirjain ei ole väärin, koska Jumala halusi ilmaista itsensä sanallisesti, joka Jeesuksen aikana ilmaistiin vanhantestamentin sanana, ts. raamattuna. Hän kunnioitti sanan Sanakseen, antoi sille arvovaltansa. Olen kanssasi siitä yhtä mieltä.
Mutta tulkintasi, se johtaa Jumalan kuvan vääristymiseen, koska peilisi heijastus kuvastimena ei luo tarkkaa kuvaa, vaan tulkintasi näkemästäsi.
Mikä on kuva Jumalasta? Pelkkä Henki, vai Jumala, jolla on myös ruumis!
Jos kirjoitetunkielen avulla käyt sanaa läpi, niin Jumalasta nousee kuva tuhansin muodoin raamatusta. Sinä voit nähdä Jumalan. Ihmiset on hänet nähneet. Hänet on nähty kävelevänä, keskustelevana, puhuu kasvotusten, on pukenut ihmistä, paininut. Hän istuu, on ihmisen näköinen, löytyy kirkkautta, ts. muotoa on Jumalasta raamattu meille esittänyt mielettömän määrän.
On silmää, päätä, korvia, huulia, on hiuksia, lanteita, selkää, käsivarsia.
Niin, ihminenkin luotiin Jumalan kuvaksi. Jumalalla ruumiinosia?! Niinpä, näin on.
Raamattu kuvaa ihmistä, Jumalankuvaksi luotuna.
Mieti benkku Jeesusta. Näköinen? Taivaasta alensi ihmismuotoon, hyppään rajoitetun tekstimäärän takia pääsiäiskohtaan. Jeesus kuoli, myös [kuva Getsemanesta] raamatullinen aihe. ylösnousemus. Ylösnousemusruumis. ts. kuolemattomuus tuossa ruumiissa [Jumala].
Katsele olemusta. ihmisen näköinen, eikö niin, tunnettiin ulkomuodosta, näkymättömän Jumalan kuva. Kol. 1:15 Heb. 1:3 Jumalan olemuksen kuva.
Tämä ylösnousemusruumis, Jumalankuva, 40 päivää ilmestyi oppilaille, sadoille opetuslapsille ja he tunsivat Mestarinsa.. Pähkäile, kun kiroat kuvia, joissa on sanoma, mitä tarkoitat!
Raamatussa on yli 20 000 viittausta Jumalan ihmisnäköisyyteen.
Eli "käsky" se pitää nähdä ei ainoastaan silmillä, vaan myös ymmärryksellä, sillä muutoin ei voi Pojan ihmisen tuomaa sanomaa ymmärtää, Jumalan kuva muutoin vääristyy kirjain kuolettaa sanomaksi, kukaan ei uskalla kirjain alttarilla liikkua mihinkään, siksi kaikki menee siinä vikaan.
Kiitä vain kaikkea, mikä viestissä avaa ymmärrystä taivaallisiin, siellä Betelissäkin. - tee heti parannus
pasunan ääni. kirjoitti:
Sepä juuri, benkku, Herran käskyt ovat selkeät, mutta tulkitsijan näen olevan harhatiellä, koska lähde, josta käsky tulee, on tavallaan tulkitsijan B.n kirjaimen muotoinen.
Tosin Raamatun kirjain ei ole väärin, koska Jumala halusi ilmaista itsensä sanallisesti, joka Jeesuksen aikana ilmaistiin vanhantestamentin sanana, ts. raamattuna. Hän kunnioitti sanan Sanakseen, antoi sille arvovaltansa. Olen kanssasi siitä yhtä mieltä.
Mutta tulkintasi, se johtaa Jumalan kuvan vääristymiseen, koska peilisi heijastus kuvastimena ei luo tarkkaa kuvaa, vaan tulkintasi näkemästäsi.
Mikä on kuva Jumalasta? Pelkkä Henki, vai Jumala, jolla on myös ruumis!
Jos kirjoitetunkielen avulla käyt sanaa läpi, niin Jumalasta nousee kuva tuhansin muodoin raamatusta. Sinä voit nähdä Jumalan. Ihmiset on hänet nähneet. Hänet on nähty kävelevänä, keskustelevana, puhuu kasvotusten, on pukenut ihmistä, paininut. Hän istuu, on ihmisen näköinen, löytyy kirkkautta, ts. muotoa on Jumalasta raamattu meille esittänyt mielettömän määrän.
On silmää, päätä, korvia, huulia, on hiuksia, lanteita, selkää, käsivarsia.
Niin, ihminenkin luotiin Jumalan kuvaksi. Jumalalla ruumiinosia?! Niinpä, näin on.
Raamattu kuvaa ihmistä, Jumalankuvaksi luotuna.
Mieti benkku Jeesusta. Näköinen? Taivaasta alensi ihmismuotoon, hyppään rajoitetun tekstimäärän takia pääsiäiskohtaan. Jeesus kuoli, myös [kuva Getsemanesta] raamatullinen aihe. ylösnousemus. Ylösnousemusruumis. ts. kuolemattomuus tuossa ruumiissa [Jumala].
Katsele olemusta. ihmisen näköinen, eikö niin, tunnettiin ulkomuodosta, näkymättömän Jumalan kuva. Kol. 1:15 Heb. 1:3 Jumalan olemuksen kuva.
Tämä ylösnousemusruumis, Jumalankuva, 40 päivää ilmestyi oppilaille, sadoille opetuslapsille ja he tunsivat Mestarinsa.. Pähkäile, kun kiroat kuvia, joissa on sanoma, mitä tarkoitat!
Raamatussa on yli 20 000 viittausta Jumalan ihmisnäköisyyteen.
Eli "käsky" se pitää nähdä ei ainoastaan silmillä, vaan myös ymmärryksellä, sillä muutoin ei voi Pojan ihmisen tuomaa sanomaa ymmärtää, Jumalan kuva muutoin vääristyy kirjain kuolettaa sanomaksi, kukaan ei uskalla kirjain alttarilla liikkua mihinkään, siksi kaikki menee siinä vikaan.
Kiitä vain kaikkea, mikä viestissä avaa ymmärrystä taivaallisiin, siellä Betelissäkin.Vaikka Raamatussa olisi enemmän kuin 20.000 viittausta ihmisnäköisyyteen, tai vasikan näköisyyteen, niin " Jos tahdot elämään sisälle pidä käskyt" piste
Adventistit ova asetetut pakanain keskuuteen, ja pakanain maat ovat heidän ympärillään.
Mutta monessa asiassa se on niskoitellut Jumalan lakia vastaan jumalattomammin kuin maat, jotka ovat sen ympärillä;
Miten? Siten, että Jumalan oikeudet he ovat pitäneet halpoina ja Jumalan käskyjen mukaan he eivät ole vaeltaneet.
Tällaisesta epäjumalien kunnioittamisesta , häviö tulee häviön jälkeen, sanoma tulee sanoman jälkeen.
He havittelevat näkyä profeetalta; papilta katoaa opetus ja vanhimmilta neuvo" Hesekiel 7 luku: 26
Jos tiedätte että " MINÄ OLEN HERRA, niin totelkaa häntä, älkääkä pidä äläkä tee muita kuvia Jumalan rinnalle... sillä Jumala on teidät tehnyt ja luonut.
Ette tarvitse, jumalien hahmoja, näkymättömän Jumalan rinnalle
Benedi - näinkin rukoillaan..
tee heti parannus kirjoitti:
Vaikka Raamatussa olisi enemmän kuin 20.000 viittausta ihmisnäköisyyteen, tai vasikan näköisyyteen, niin " Jos tahdot elämään sisälle pidä käskyt" piste
Adventistit ova asetetut pakanain keskuuteen, ja pakanain maat ovat heidän ympärillään.
Mutta monessa asiassa se on niskoitellut Jumalan lakia vastaan jumalattomammin kuin maat, jotka ovat sen ympärillä;
Miten? Siten, että Jumalan oikeudet he ovat pitäneet halpoina ja Jumalan käskyjen mukaan he eivät ole vaeltaneet.
Tällaisesta epäjumalien kunnioittamisesta , häviö tulee häviön jälkeen, sanoma tulee sanoman jälkeen.
He havittelevat näkyä profeetalta; papilta katoaa opetus ja vanhimmilta neuvo" Hesekiel 7 luku: 26
Jos tiedätte että " MINÄ OLEN HERRA, niin totelkaa häntä, älkääkä pidä äläkä tee muita kuvia Jumalan rinnalle... sillä Jumala on teidät tehnyt ja luonut.
BenediEihän kai sitten saa ristiäkään olla kirkoissa, mitä noihin jumalan kuviin tulee pelkkä kuva ei ole mitään, kuvan näkeminen seinällä ja sitä katsominenkaan ei ole viellä minkään käskyn rikkomista, vasta se on käskyn rikkominen jos tekee tai teettää kuvan ja polvistuu sen eteen ja uskoo että sen kuvan kautta vain pääsee Jumalan yhteyteen. Oletkos benedi ajatellut mikä on syntiä kuvassa, sen näkeminen kirkon seinällä, vai polvistuminen sen eteen rukoilemaan ja uskomaan että kuvan kautta pääset Jumalan yhteyteen.
- voit harhaa.
tee heti parannus kirjoitti:
Vaikka Raamatussa olisi enemmän kuin 20.000 viittausta ihmisnäköisyyteen, tai vasikan näköisyyteen, niin " Jos tahdot elämään sisälle pidä käskyt" piste
BenediÄlä benkku unta nää, että lyhteesi olisi suurin ja kaunein benedin sukukuntaa.
Alkaa harhasta paljastua uusia piirteitä. - kauhistuksia
näinkin rukoillaan.. kirjoitti:
Eihän kai sitten saa ristiäkään olla kirkoissa, mitä noihin jumalan kuviin tulee pelkkä kuva ei ole mitään, kuvan näkeminen seinällä ja sitä katsominenkaan ei ole viellä minkään käskyn rikkomista, vasta se on käskyn rikkominen jos tekee tai teettää kuvan ja polvistuu sen eteen ja uskoo että sen kuvan kautta vain pääsee Jumalan yhteyteen. Oletkos benedi ajatellut mikä on syntiä kuvassa, sen näkeminen kirkon seinällä, vai polvistuminen sen eteen rukoilemaan ja uskomaan että kuvan kautta pääset Jumalan yhteyteen.
" näinkin rukoillaan" Joku typerys on laittanut tuohon 25. 3. 08: 22..kirjoitukseen vielä ,
varmaan joku sydämestään luopunut adventisti.
"pelkkä kuva kirkoissa ja temppeleissä ei ole mitään käskyn rikkomista" kertoo tämä villiaasin varsa.
Tuhotaanpa taas tällainen kirjoitus Jumalan sanalla
"Ja hän sanoi minulle (Hesekielille) :" Ihmislapsi. näetkö sinä, mitä he tekevät---suuria kauhistuksia (Beetelissä on suuri kauhistus)
, joita Israelin heimo tekee täällä ( kuin myös Jumalan Israel, uusi luomus),
että minä menisin KAUS POIS PYHÄKÖSTÄNI?
Mutta sinä saat nähdä vielä suurempia kauhistuksia kuin nämä" Hesekiel 8: 6
Sen jälkeen Jumalan Hengen kehoittamana hän murtautui
läpi seinän 8, seinässä oli joku aukko, josta hän pääsi sisään...sitten eteen tuli jokin ovi! ( Minä olen ovi, Jeesus)
"Mene ja katso häijyjä kauhistuksia, joita he täällä tekevät" jae 9
Niin minä menin ja näin ( samoin minä menin, Lieksan, Ruskealan ja Joensuun kirkkoon ja näin)
"ja katso kaikenlaisia inhottavia matelijain ja karjaeläinten kuvia ja kaikenlaisia israelin heimon kivijumalia oli piirretty seinään ylt´ympäri jae 10
jakeessa 11, niiden edessä seisoi kristittyjä 70 miestä, srk vanhimpia.
He rukoilivat niiden edessä, so. suitsuttivat, josta nousi tuoksu...samanlainen, rukous tuoksu kuin Turun Beetelissä.
nämä ketkut sanovat: " Ei Herra meitä näe, Ei Herra välitä jeesus kuvista..jae 13
Benedi - voi meitä !
voit harhaa. kirjoitti:
Älä benkku unta nää, että lyhteesi olisi suurin ja kaunein benedin sukukuntaa.
Alkaa harhasta paljastua uusia piirteitä.Puuttuu enää että meillä ryhdytään kumartamaan aurinkoa!
Israelin Herran huoneessa niin tehtiin.. Hesekiel 8: 16
Eikö ole kylliksi jo siinä, että seurakuntiemme temppelit ovat jeesuskuvatuksia täynnä,
nämä sabattikoulut, ovat "kuvakammioita", joihin kokoonnutaan sabattisin klo 10,
ei tosin kaikki,.. mutta jos koluat kaikki kirkon huoneet. niin ihme on, jos et
löydä edes pientä epäjumalan kuvaa.
Hesekielin näkyy jatkuu luvussa 9. Katsellessaan tätä kaikkea, ja pitäessään profeettaa taivaan ja maan välillä hiussuortuvasta kiinni, Jeesus sanoi:
"Tulkaa kaupungin rankaisijat, ja kullakin olkoon tuhoaseensa kädessään" (Minulla se on Jumalan sana)
Jae 2 kertoo kuinka kullakin oli kädessä hävitysaseensa..Ja YKSI MIES oli heidän keskellään, puettu pellavavaatteisiin ja vyöllänsä kirjoitusneuvot ...
Joko Jeesus tai enkeli Gabriel, tai Jeesus, ylienkeli Miikael
"Kirjoitusneuvot: " Pyyhi minun nimeni pois, johon kirjoitat" Mooses rukoili epäjumalnkuva rikoksen jälkeen!
"Sen, joka tekee syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani" kertoi Jumalamme
Kaupungi tarkoittaa Jumalan kielen käytössä, nykyään adventtikirkkoa, ( joka pitää Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon)
Tuolloin se tarkoitti Israelia " Se suuri kaupunki" " Vaimo on se suuri kaupunki"
Heitä mereen se Babylon, suuri kaupunki" jne.
Tälle pellavapukuiselle miehelle huusi Herra, sille joka oli pellavapukuun puettu, ja jolla oli kirjoitusneuvot vyöllään.. Hän oli siis enkeli, ehkäpä juuri Gabriel Hesekiel 9: 4
"Ja Herra sanoi hänelle ( enkelille)" Kierrä kaupungin , Jerusalemin läpi, ( tässä näette että olen erittäin oikeassa, adventtisrk on Babylon se " suuri Kaupunki, koska Jumala on suuri)...ja tee merkki niitten miesten otsiin, jotka huokaavat ja valittavat
kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään" jae 4
Kun nyt minä huokaan ja valitan kaikkea sitä kauhistusta, mitä Adv. srk tehdään, tuon " suuren kaupungin sisällä", niin laitetaanko minuun tuhon merkki?
Ei, vaan pelastuksen merkki!
"Ja niille toisille enkeleille hän sanoi, minun Hesekielin kuullen: Kiertäkää kaupungin läpi hänen (Gabrielin) jäljessä ja surmatkaa....jae 5
Miksi? No, juuri piirros yms. kuvien, jeesus yms. kuvien takia!
Kenet tapetaan? " tappakaa tyyten vanhukset".. eli seurakunnassa on vanhuksia, jotka ovat pitkään ja kauan olleet sanan kuulossa!
tappakaa, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot,
mutta älkää koskeko kehenkään, jolla on otsassaan merkki, ja aloittakaa minun pyhäköstäni jae 6
Joensuussa, adv. srk pitää minun vaimoani maattavana toisen adventtimiehellä, adventtiseurakunnan johtokunnan ja hallituksen päätöksellä.
Herra sanoi: " Tappakaa vaimot," ..Nyt omatkin vaimonne joutuvat tapettavaksi, minun vaimoni kanssa.. ja minä kun huokaan ja valitan näitä kauhistuksia, mitä "Jumalan kaupungissa" tehdään, niin " Minut säästetään, koska muut eivät huokaa ja valita, vaan kiristelevät minulle hampaitaan"!!
"Kun minä heidän surmatessaan (enkelit surmasivat) olin jäänyt jäljelle, lankesin minä kasvoilleni, huusin ja sanoi; " Voi Herra, Herra, Hävitätkö sinä koko Israelin jäännöksen, kun vuodatat vihasi Jerusalemin yli?
Lukekaa jakeet 9, 10..miksi teitäkin on odottamassa miekka?
" kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä"!!!
Vääristeleekö adventti seurakunta Jumalan oikeuksia, pitäessään epäjumalankuvia kirkoissaan ja salliessan seurakunnan jäsenten maata toisen Jumalan lapsen vaimoa??
Benedi huokaa ja valittaa - puhdas mieli...
voi meitä ! kirjoitti:
Puuttuu enää että meillä ryhdytään kumartamaan aurinkoa!
Israelin Herran huoneessa niin tehtiin.. Hesekiel 8: 16
Eikö ole kylliksi jo siinä, että seurakuntiemme temppelit ovat jeesuskuvatuksia täynnä,
nämä sabattikoulut, ovat "kuvakammioita", joihin kokoonnutaan sabattisin klo 10,
ei tosin kaikki,.. mutta jos koluat kaikki kirkon huoneet. niin ihme on, jos et
löydä edes pientä epäjumalan kuvaa.
Hesekielin näkyy jatkuu luvussa 9. Katsellessaan tätä kaikkea, ja pitäessään profeettaa taivaan ja maan välillä hiussuortuvasta kiinni, Jeesus sanoi:
"Tulkaa kaupungin rankaisijat, ja kullakin olkoon tuhoaseensa kädessään" (Minulla se on Jumalan sana)
Jae 2 kertoo kuinka kullakin oli kädessä hävitysaseensa..Ja YKSI MIES oli heidän keskellään, puettu pellavavaatteisiin ja vyöllänsä kirjoitusneuvot ...
Joko Jeesus tai enkeli Gabriel, tai Jeesus, ylienkeli Miikael
"Kirjoitusneuvot: " Pyyhi minun nimeni pois, johon kirjoitat" Mooses rukoili epäjumalnkuva rikoksen jälkeen!
"Sen, joka tekee syntiä minua vastaan, sen minä pyyhin pois kirjastani" kertoi Jumalamme
Kaupungi tarkoittaa Jumalan kielen käytössä, nykyään adventtikirkkoa, ( joka pitää Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon)
Tuolloin se tarkoitti Israelia " Se suuri kaupunki" " Vaimo on se suuri kaupunki"
Heitä mereen se Babylon, suuri kaupunki" jne.
Tälle pellavapukuiselle miehelle huusi Herra, sille joka oli pellavapukuun puettu, ja jolla oli kirjoitusneuvot vyöllään.. Hän oli siis enkeli, ehkäpä juuri Gabriel Hesekiel 9: 4
"Ja Herra sanoi hänelle ( enkelille)" Kierrä kaupungin , Jerusalemin läpi, ( tässä näette että olen erittäin oikeassa, adventtisrk on Babylon se " suuri Kaupunki, koska Jumala on suuri)...ja tee merkki niitten miesten otsiin, jotka huokaavat ja valittavat
kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään" jae 4
Kun nyt minä huokaan ja valitan kaikkea sitä kauhistusta, mitä Adv. srk tehdään, tuon " suuren kaupungin sisällä", niin laitetaanko minuun tuhon merkki?
Ei, vaan pelastuksen merkki!
"Ja niille toisille enkeleille hän sanoi, minun Hesekielin kuullen: Kiertäkää kaupungin läpi hänen (Gabrielin) jäljessä ja surmatkaa....jae 5
Miksi? No, juuri piirros yms. kuvien, jeesus yms. kuvien takia!
Kenet tapetaan? " tappakaa tyyten vanhukset".. eli seurakunnassa on vanhuksia, jotka ovat pitkään ja kauan olleet sanan kuulossa!
tappakaa, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot,
mutta älkää koskeko kehenkään, jolla on otsassaan merkki, ja aloittakaa minun pyhäköstäni jae 6
Joensuussa, adv. srk pitää minun vaimoani maattavana toisen adventtimiehellä, adventtiseurakunnan johtokunnan ja hallituksen päätöksellä.
Herra sanoi: " Tappakaa vaimot," ..Nyt omatkin vaimonne joutuvat tapettavaksi, minun vaimoni kanssa.. ja minä kun huokaan ja valitan näitä kauhistuksia, mitä "Jumalan kaupungissa" tehdään, niin " Minut säästetään, koska muut eivät huokaa ja valita, vaan kiristelevät minulle hampaitaan"!!
"Kun minä heidän surmatessaan (enkelit surmasivat) olin jäänyt jäljelle, lankesin minä kasvoilleni, huusin ja sanoi; " Voi Herra, Herra, Hävitätkö sinä koko Israelin jäännöksen, kun vuodatat vihasi Jerusalemin yli?
Lukekaa jakeet 9, 10..miksi teitäkin on odottamassa miekka?
" kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä"!!!
Vääristeleekö adventti seurakunta Jumalan oikeuksia, pitäessään epäjumalankuvia kirkoissaan ja salliessan seurakunnan jäsenten maata toisen Jumalan lapsen vaimoa??
Benedi huokaa ja valittaaIhan turhaan sinä benedi huokaat ja valitat Jeesus kuvista, ne eivät tee mitään pahaa siellä kirkon seinällä, vaan sinun mielesi niistä vain katkeroituu uskon veljiä ja sisaria kohtaan ja se on syntiä sitä jota voi synniksi kutsua.
- näin se on..
puhdas mieli... kirjoitti:
Ihan turhaan sinä benedi huokaat ja valitat Jeesus kuvista, ne eivät tee mitään pahaa siellä kirkon seinällä, vaan sinun mielesi niistä vain katkeroituu uskon veljiä ja sisaria kohtaan ja se on syntiä sitä jota voi synniksi kutsua.
Aivan, viestintäähän ne lastenhuoneen kuvat ovat, suun tunnustusta kohteeseen, Jeesus elää ja on Herra.
Puhtain mielin voi Herrasta puhua, koska kohde on edessä, ja kerran Hän saapuu.
Maailma on täynnä saastaa ja mitä hienointa taas uskovilla on, että he kertovat, sanoin, lauluin, virsin, kuvin, viestinnän eri muodoin tänne aikaan siitä, ketä he palvelevat. Sitä taivaan valtaistuimella olevaa Jumalaa, joka itse ilmaisee itsensä meille ihmisen luokse tulleena Herrana.
Vain Herran kirkkautta emme voi nähdä, eikä Hän siinä kirkkaudessa nyt näyttäydy, mutta kuinka monen näköisenä Herra on tullut ihmistä kohti ja läsnäolevaksi.
Ja juuri Jeesus nimessä, josta kerromme monin tavoin, voimme puhua Isälle.
Kun olemme nähneet Jeesuksen, olemme nähneet Isän.. - tutkikaa henget
näin se on.. kirjoitti:
Aivan, viestintäähän ne lastenhuoneen kuvat ovat, suun tunnustusta kohteeseen, Jeesus elää ja on Herra.
Puhtain mielin voi Herrasta puhua, koska kohde on edessä, ja kerran Hän saapuu.
Maailma on täynnä saastaa ja mitä hienointa taas uskovilla on, että he kertovat, sanoin, lauluin, virsin, kuvin, viestinnän eri muodoin tänne aikaan siitä, ketä he palvelevat. Sitä taivaan valtaistuimella olevaa Jumalaa, joka itse ilmaisee itsensä meille ihmisen luokse tulleena Herrana.
Vain Herran kirkkautta emme voi nähdä, eikä Hän siinä kirkkaudessa nyt näyttäydy, mutta kuinka monen näköisenä Herra on tullut ihmistä kohti ja läsnäolevaksi.
Ja juuri Jeesus nimessä, josta kerromme monin tavoin, voimme puhua Isälle.
Kun olemme nähneet Jeesuksen, olemme nähneet Isän..Näin se on!! " Kun olet nähnyt Jeesuksen ,olet nähnyt kuoleman"
"Hän surmaa jumalattomat tulemuksensa ilmestyksellä, ja suunsa henkäyksellä" Pyhä Henki
Mikä henki on sellaisissa, jotka kantavat jumalaa kourassaan=?
benedi - miten siis on
Ihan turhaan sinä benedi huokaat ja valitat Jeesus kuvista, ne eivät tee mitään pahaa siellä kirkon seinällä, vaan sinun mielesi niistä vain katkeroituu uskon veljiä ja sisaria kohtaan ja se on syntiä sitä jota voi synniksi kutsua.
"Puhdas mieli= luulottelua
Kuka on sinun Lunastajasi? Jeesus sinä sanot.
Kuka valmisti sinut äidin kohdussa? Jeesus sinä sanot
Kuka jännitti yksinään taivaan? -Jeesus sinä sanot
Kuka levitti maan? Jeesus sinä sanot.
Kuka oli Jeesuksen kanssa? Epäjumalasiko, jeesus kuvatusko?
Eiköhän tietosi ole jo muutettu typeryydeksi, ja etköhän tietoinesi peräänny?
" Kun sinä huudat, auttakoon sinua jumaliesi joukko!
Mutta tuuli vie ne kaikki pois.
Mutta, kuka veisi sinut pois palstalta...benedi - te uskottomat23
"jeesus kuvat eivät tee mitään pahaa kirkon seinillä" lausunto puhdas mielen
hmm. Aivan kuinka mykkä, kuuro, sokea jumala voisi mitään pahaa tehdä, se on totta.
Mutta seurakunnan papit, vanhimmat jne. tekevät VÄKIVALTAA minun lailleni ja häpäisevät sitä, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi ( kuten Benedi tekee), mikä on saastaista, mikä puhdasta
, ja (epäjumalten lisäksi) sulkevat silmänsä minun sapateiltani, niin että minä tulen häväistyksi heidän keskellänsä" Hesekiel 22: 26
Kristityt häpäisevät Jeesuksen, seurakuntansa keskellä!
Nämä seurakuntien edustajat tekevät tuhoa seurakunnan sisällä, nämä profeetat ensinnäkin valkaisevat kaiken sen kalkilla, joka on saatu kuljetettua muuriin tehdystä aukosta seurakuntaan ..ns" porsaanreiät",
he näkevät ja ennustelevat valheita , jeesus kuvien lukuun,
ja uskaliaammat sanovat: " Näin sanoo Herra, Herra, vaikka Herra ei ole puhunut!
Teistä osa, jotka kirjoitatte täällä on " tämän maan asukkaita"
" Niin, karkoittakaa tieltänne kaikki maan asukkaat
ja hävittäkää KAIKKI heidän jumalankuvansa, hävittäkää kaikki heidän "painetut" kuvansa ja kukistakaa kaikki heidän uhrikukkulansa" 4 Moos 33: 52
Ja koska on kirjoitettu: " Älkää kostako, sillä minun on kosto, sanoo Herra Sebaot!
niin, minä en tee mitään muuta kuin kirjoitan: " Näin sanoo Herra"..Herra saa itse poltaa sitä mukaa kirkkoja kuin katsoo hyväksi ja tarpeelliseksi,... minä vain profetoin.
" Älkää vihoittako minua kättenne töillä, kertoo Herra, etten tuottaisi teille onnettomuutta Jer 25: 6
Eivät epäjumalat teille onnettomuutta tuo, vaan Herra!
Miksi? No, siksi kun Herra ei halua olla teidän armonantajanne Joona 2: 9
Jos Armonantjaa ei ole, niin silloinhan syntinne jäävät voimaan!
Jos ihminen on jeesuksen kuva, niin todistatteko että jeesuksen kuva ja Jeesus yhdessä vuodatti verensä, lain rikkomuksenne puolesta!?
2 Kor 4: 4 kertoo, että uskottomien mielet on tämän maailman jumala niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva"
Jeesus on Jumalan kuva, pidä näppisi irti himostasi, tehdä itsellesi Jumalan kuvaa!!
Eivät ne kuvasi enää ole Jumalan kuvia, Jeesus on!
terv. benedi - mietis sitä
"Missä on Jeesuksesi"?
Mitä vastaamme? " Jeesus sanoi: " Tämän Jeesuksen Jumala on herättänyt,
minkä todistajia me kaikki ? olemme"Apost 2: 32
Jeesus ei siis ainakaan haudassa ole, niin me todistamme!
"Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös Taivaaseen on tuleva samalla tavalla kuin te näitte hänen taivaaseen menevän" Apost 1: 11
Joten jos et ole häntä nähnyt alas tulevan, hän on vielä taivaassa...ja mites sinun käy, jos sinulla on jeesuskuva kourassasi?
benedi - usko evankeliumi
pveli eli peeveli . " Itsestäsikö sinä noin sanot, vai onko pellavavaatteisiin pukeutunut mies, jolla on kirjoitusneuvot vyöllään,
minusta noin sanonut, ettie " Herra ole sinun kanssasi"
Siis Benedin kanssa? Sentään opetat että " Jeesus on Herra Jumala!! - benedille.
mietis sitä kirjoitti:
"Missä on Jeesuksesi"?
Mitä vastaamme? " Jeesus sanoi: " Tämän Jeesuksen Jumala on herättänyt,
minkä todistajia me kaikki ? olemme"Apost 2: 32
Jeesus ei siis ainakaan haudassa ole, niin me todistamme!
"Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös Taivaaseen on tuleva samalla tavalla kuin te näitte hänen taivaaseen menevän" Apost 1: 11
Joten jos et ole häntä nähnyt alas tulevan, hän on vielä taivaassa...ja mites sinun käy, jos sinulla on jeesuskuva kourassasi?
benediMikä kuoro on benedin kanssa vastaamassa?
"Mitä vastaamme"?
Niin, mites minun käy kun
Jeesuskuva on hyvä olla kourassa, silloin voi katsoa, mitä hän on kirjoittanut.
Olen sinut nimeltä kutsunut, ja lunastanut. Siihen vastaan Amen, näin on.
Se on oikea kuva. Siinä hän myös kävi Getsemanessa rukoustaistelun, sekin on hyvä kuva. Siinä Jumalan kuvassa Kristuksessa on monta vaihetta, kun vain kääntää sivua, niin Jumala esittäytyy monin kuvin. Eikös vain?
Puuttuuko sinulta tuo Getsemanen rukouskuva, jossa Jeesuksen hikipisarat oli veripisaroina? Välillä on sekin muistutksena pidettävä kourassa. - voi jumalatonta
Eihän kai sitten saa ristiäkään olla kirkoissa, mitä noihin jumalan kuviin tulee pelkkä kuva ei ole mitään, kuvan näkeminen seinällä ja sitä katsominenkaan ei ole viellä minkään käskyn rikkomista, vasta se on käskyn rikkominen jos tekee tai teettää kuvan ja polvistuu sen eteen ja uskoo että sen kuvan kautta vain pääsee Jumalan yhteyteen. Oletkos benedi ajatellut mikä on syntiä kuvassa, sen näkeminen kirkon seinällä, vai polvistuminen sen eteen rukoilemaan ja uskomaan että kuvan kautta pääset Jumalan yhteyteen.
Mitä syntiä on kuvassa, jonka näkee kirkon seinällä"? Kysymys
Vastaus: 1) " Lapsukaiset kavahtakaa epäjumalia" 1 Joh 5: 21
Johtopäätös: Kirkossa syntyy outo tilanne, kun Jumalan lapsukaiset kavahtelee
kirkossa, ja s a a t a n a n lapset eivät kavahda.
2) Ja tämä on rakkaus että me vaellamme hänen käskyjensä mukaan" 2 Joh 6
Eli ne, jotka katselevat epäjumalia, muuttuvat katselemalla Jumalan vihollisiksi,..sehän lukee Raamatussa!
3) Kristuksen oppi on, ettei Jeesuksesta, joka on sen näkymättömän Jumalan kuva, saa tehdä kuvaa
" Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa;... jae 9...
Johtopäätös: Jos kenellä ei ole Jumalaa, hänellä ei ole Isää, eikä Poikaa, joten se aikaansaa sen, ettei ole pelastustakaan hänelle varattuna.
4) Kristuksen oppi on: " Epäjumalat katoavat kaikki tyynni. Jes 2: 18
Milloinka ne katoavat kirkoista ja muualta?
" Silloin (kun) mennään kallioluoliin ja maakuoppiin
Herran kauhua ja hänen valtansa kirkkautta pakoon,
kun hän nousee maata kauhistuttamaan" Jes 2: 18
Johtopäätös: " Onko järjelinen Jumalanpalvelus sitä, että pidetään epäjumalat
aina siihen saakka ,kunnes Herra tulee?
Siinä vaiheessako luovutte epäjumalan kuvista, jeesus kuvista, kun itse Jeesus tulee?
Kuka uskaltaa ottaa sen riskin? Kuka teistä, astukoon esiin!!
benedi - tojistaja beneti.
te uskottomat23 kirjoitti:
"jeesus kuvat eivät tee mitään pahaa kirkon seinillä" lausunto puhdas mielen
hmm. Aivan kuinka mykkä, kuuro, sokea jumala voisi mitään pahaa tehdä, se on totta.
Mutta seurakunnan papit, vanhimmat jne. tekevät VÄKIVALTAA minun lailleni ja häpäisevät sitä, eivät tee erotusta pyhän ja epäpyhän välillä, eivät tee tiettäväksi ( kuten Benedi tekee), mikä on saastaista, mikä puhdasta
, ja (epäjumalten lisäksi) sulkevat silmänsä minun sapateiltani, niin että minä tulen häväistyksi heidän keskellänsä" Hesekiel 22: 26
Kristityt häpäisevät Jeesuksen, seurakuntansa keskellä!
Nämä seurakuntien edustajat tekevät tuhoa seurakunnan sisällä, nämä profeetat ensinnäkin valkaisevat kaiken sen kalkilla, joka on saatu kuljetettua muuriin tehdystä aukosta seurakuntaan ..ns" porsaanreiät",
he näkevät ja ennustelevat valheita , jeesus kuvien lukuun,
ja uskaliaammat sanovat: " Näin sanoo Herra, Herra, vaikka Herra ei ole puhunut!
Teistä osa, jotka kirjoitatte täällä on " tämän maan asukkaita"
" Niin, karkoittakaa tieltänne kaikki maan asukkaat
ja hävittäkää KAIKKI heidän jumalankuvansa, hävittäkää kaikki heidän "painetut" kuvansa ja kukistakaa kaikki heidän uhrikukkulansa" 4 Moos 33: 52
Ja koska on kirjoitettu: " Älkää kostako, sillä minun on kosto, sanoo Herra Sebaot!
niin, minä en tee mitään muuta kuin kirjoitan: " Näin sanoo Herra"..Herra saa itse poltaa sitä mukaa kirkkoja kuin katsoo hyväksi ja tarpeelliseksi,... minä vain profetoin.
" Älkää vihoittako minua kättenne töillä, kertoo Herra, etten tuottaisi teille onnettomuutta Jer 25: 6
Eivät epäjumalat teille onnettomuutta tuo, vaan Herra!
Miksi? No, siksi kun Herra ei halua olla teidän armonantajanne Joona 2: 9
Jos Armonantjaa ei ole, niin silloinhan syntinne jäävät voimaan!
Jos ihminen on jeesuksen kuva, niin todistatteko että jeesuksen kuva ja Jeesus yhdessä vuodatti verensä, lain rikkomuksenne puolesta!?
2 Kor 4: 4 kertoo, että uskottomien mielet on tämän maailman jumala niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva"
Jeesus on Jumalan kuva, pidä näppisi irti himostasi, tehdä itsellesi Jumalan kuvaa!!
Eivät ne kuvasi enää ole Jumalan kuvia, Jeesus on!
terv. benediOnko sinulla muita prohvetoimisen armolahjan viestejä?
Mistä sinä löydät sanoillesi Jeesuksen, tahi Jumalan, että voi heistä puhua?
Tuollaista kuvaa ei Jumala ole esiin tuonut, jonka prohveetta liikkuisi ajassa.
Oletko uusi Elia?
Löytyykö vielä muita tojistajia, koska Herra puhuu aina kahden tahi kolmen kautta?
Mat 18:16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
Taakkasi on sinun harteillasi. - parannus on ihme
tojistaja beneti. kirjoitti:
Onko sinulla muita prohvetoimisen armolahjan viestejä?
Oletko uusi Elia?
Löytyykö vielä muita tojistajia, koska Herra puhuu aina kahden tahi kolmen kautta?
Mat 18:16 Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
Taakkasi on sinun harteillasi.On minulla, pitkä rivi profetioita, jotka poliisikin voi todistaa!
Kerran, ei kauan sitten eräs huumehörhö, helluntalaisen vaimon poika,
vaikka tein hänelle hyvää, ryhtyi tekemään minulle pahaa, laittoi ulosottoon perättömiä laskuja ..kerran 16.000 euron laskun, vaikka velkani oli 0 €..ja paljon muita uhkakuvia.
Poliisille ilmoitin kaikki, sitä mukaa kun niitä tuli.. lopulta poliisikaan ei voinut asialle mitään.
Sen jälkeen, kun olin jo aiemmin kehoittanut häntä palaamaan Herran tykö, jota hän ei tehnyt...Ja iisalmestakin ihmiset soittelivat että tämä sama kaveri kiristää heitäkin.
No, mitäs. käytin hyväkseni Jumalan tuntemustani, ja kirjoitin hänen kännykkäänsä viestin, että " sinun on Herran nimessä kuoltava"
Meni vähän aikaa, kun poliisi soitti, ja sanoi: " No nyt pääsit vainoojastasi, hän kuoli..ja antoi päivämäärän"!!
kymmeniä toteutuneita profetioitahan näitä on... mutta eivätpä ihmiset tulleet juuri uskoon ihmeitten takia Jeesuksenkaan päivinä... osa halusi syödä, ihmeen avulla saatua viiniä, leipää ja kalasia.. ihmeitä he lähtivät katsomaan, ei Jumalaa joka antaa anteeksi monet synnit ja rikkomukset, ..varsinkin jos heittää jeesus kuvat tuleen!
Benedi
Jos Jeesus antaa anteeksi syntisi, niin silloinhan syntivelkasi on pieni...."Israelin ja Juudan syntivelka on ylen suuri" Hesekiel 9: 9...."ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä..he sanovat: "ei Herra näe"
Jakeessa 11, kun pellavavaatteisiin puettu mies oli kulkenut tutkimassa niitä, jotka huokaavat ja valittavat seurakunnassa kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään, ja painanut pelastuksen merkin heidän otsiin..ja jäljessä tulleet enkelit tappoivat seurakunnasta, vanhukset tyyten, nuorukaiset, ja neitsyet, niin kauniit kuin rumemmatkin, ja lapset, ja vaimot..Jumalan pyhäköstä tää surmatyö aloitettiin...jae 6
Lopulta tämä enkeli joka kulki tuhooja enkelien edellä pelastamassa merkillään ne, jotka huokasivat ja valittivat kaikkea jumalattomuutta seurakunnassa, sanoi Herralle:
" Minä olen tehnyt niinkuin sinä käskit minun tehdä"..jae 11
Tietenin kristityt nykyään sanovat: " Mitä varten enkeli tappoi lapsetkin, hehän olivat syyttömät!!
Kyllä, samaa mieltä, lapset olivat syyttömät, mutta mietipäs sitä, ..sinulla jolla on lapsia, kannattaako röyhistellä ja mahtailla ja pilkata avoimesti Jumalaa, yhdessä vaimosi kanssa!??
Ei Jumalalla ole lastentarhaa, johon hän lapset ja imeväiset nostaisi, kun enkelit käyvät surmaamaan epäjumalankuvien palvojia vrt Hesekiel 8: 10 jaetta
Tiedän että olette tehneet "muuriin " aukon jae 7..josta kuljetatte turmiollisia ja iljettäviä oppeja sisään seurakuntaan!
Jumalattomat kutsuvat sitä porsaanreiäksi, mutta meiltä se on kielletty: Miksi?
kts, Jes 66: 17 ja Jes 65: 4.. saastaiset puheet olkoot meiltä poissa
benedi - outojen asioitten ju
parannus on ihme kirjoitti:
On minulla, pitkä rivi profetioita, jotka poliisikin voi todistaa!
Kerran, ei kauan sitten eräs huumehörhö, helluntalaisen vaimon poika,
vaikka tein hänelle hyvää, ryhtyi tekemään minulle pahaa, laittoi ulosottoon perättömiä laskuja ..kerran 16.000 euron laskun, vaikka velkani oli 0 €..ja paljon muita uhkakuvia.
Poliisille ilmoitin kaikki, sitä mukaa kun niitä tuli.. lopulta poliisikaan ei voinut asialle mitään.
Sen jälkeen, kun olin jo aiemmin kehoittanut häntä palaamaan Herran tykö, jota hän ei tehnyt...Ja iisalmestakin ihmiset soittelivat että tämä sama kaveri kiristää heitäkin.
No, mitäs. käytin hyväkseni Jumalan tuntemustani, ja kirjoitin hänen kännykkäänsä viestin, että " sinun on Herran nimessä kuoltava"
Meni vähän aikaa, kun poliisi soitti, ja sanoi: " No nyt pääsit vainoojastasi, hän kuoli..ja antoi päivämäärän"!!
kymmeniä toteutuneita profetioitahan näitä on... mutta eivätpä ihmiset tulleet juuri uskoon ihmeitten takia Jeesuksenkaan päivinä... osa halusi syödä, ihmeen avulla saatua viiniä, leipää ja kalasia.. ihmeitä he lähtivät katsomaan, ei Jumalaa joka antaa anteeksi monet synnit ja rikkomukset, ..varsinkin jos heittää jeesus kuvat tuleen!
Benedi
Jos Jeesus antaa anteeksi syntisi, niin silloinhan syntivelkasi on pieni...."Israelin ja Juudan syntivelka on ylen suuri" Hesekiel 9: 9...."ja kaupunki on täynnä oikeuden vääristelyä..he sanovat: "ei Herra näe"
Jakeessa 11, kun pellavavaatteisiin puettu mies oli kulkenut tutkimassa niitä, jotka huokaavat ja valittavat seurakunnassa kaikkia kauhistuksia, mitä sen keskuudessa tehdään, ja painanut pelastuksen merkin heidän otsiin..ja jäljessä tulleet enkelit tappoivat seurakunnasta, vanhukset tyyten, nuorukaiset, ja neitsyet, niin kauniit kuin rumemmatkin, ja lapset, ja vaimot..Jumalan pyhäköstä tää surmatyö aloitettiin...jae 6
Lopulta tämä enkeli joka kulki tuhooja enkelien edellä pelastamassa merkillään ne, jotka huokasivat ja valittivat kaikkea jumalattomuutta seurakunnassa, sanoi Herralle:
" Minä olen tehnyt niinkuin sinä käskit minun tehdä"..jae 11
Tietenin kristityt nykyään sanovat: " Mitä varten enkeli tappoi lapsetkin, hehän olivat syyttömät!!
Kyllä, samaa mieltä, lapset olivat syyttömät, mutta mietipäs sitä, ..sinulla jolla on lapsia, kannattaako röyhistellä ja mahtailla ja pilkata avoimesti Jumalaa, yhdessä vaimosi kanssa!??
Ei Jumalalla ole lastentarhaa, johon hän lapset ja imeväiset nostaisi, kun enkelit käyvät surmaamaan epäjumalankuvien palvojia vrt Hesekiel 8: 10 jaetta
Tiedän että olette tehneet "muuriin " aukon jae 7..josta kuljetatte turmiollisia ja iljettäviä oppeja sisään seurakuntaan!
Jumalattomat kutsuvat sitä porsaanreiäksi, mutta meiltä se on kielletty: Miksi?
kts, Jes 66: 17 ja Jes 65: 4.. saastaiset puheet olkoot meiltä poissa
benediNuo eivät olleet "todistajan" mitalla mitattavia.
Polliisi voi todeta niin uskonnottoman kuin uskovaisten ongelma-asiat, mutta ne on ajallisia.
Sekään ei ole näytöpaikka, jos tekstari ja kuolema käy kohikkain.
Rienaaja voi hyvin hoitaa rivistään jonkun pois.
Tulenkin saa lankiamaan, jos tarvetta on, ihmetyksen vuoksi.
Mutta onko sinulta taivaasta olevaa prohvetiaa, jotta päästään eteenpäin ja sieltä lähteetä niitä tojistajia.
Jos alkaa olla niin, että rienaaja uhkais sua, ja Jumala aukais suojapaikat, sekä ulkopuoliset näkisi sen, että enkelit istuu näkösenäsi rienaajan ees, niin silloin alettais puhumaan vasta asiaa.
Vieläpä uhkaus tulisi sen evankeliumin julistuksen takia, ei niinkään siksi, että oma sanomajuttusi kuin Meller liikuisit ajassa.
Milloin sinulta alkaa kuuluva se evankeliumin julistus?
Nuo sinun asiasi on outojen asioiden juttuja, pois evankeliumista. - Asettuuko J:n viha?
Meidän muutamien jäljelle jääneiden Herran palvelijoiden ymmärrys on tämä:
" Monta tuskaa on niillä, jotka ottavat vieraan jumalan,
minä en uhraa niille verta juomauhriksi
enkä päästä huuliltani niiden nimiä" Ps 16: 4
Minun Jumalani on Herra, ja Isäni myös kts. Malakia 2: 10
Onhan sinulla epäjumalanpalvelija ketku, joku nimi, niillä jumalankuvilla, joita kannat kourassasi.
Minä en mainitse niitten nimiä, mutta sinun pakanan suuhun niiden nimet sopii!
Jos laki on täydellinen Ps 19: 7... niin eivätkö I ja II käsky sitä ole?
" Älä pidä muita jumalia minun rinnallani" I-käsky
" Alä tee itsellesi Jumalan kuvaa.... II-käsky
" Jeesus on sen näkymättömän Jumalan kuva" Kait me adventistit sen tajuamme, ettei Jeesuksen Isästä voi kuvaa tehdä, koska kukaan ei Häntä ole koskaan nähnyt,
mutta sinä tohelo, teet kuvan Jeesuksesta ja sanot: " Sittenpähän näkevät"!!
Kyse on, että meidän Jumalastamme ei saa kuvaa tehdä, koska se kuva on päin prinkkalaa, ja käsky on voimassa, vaikka hän seisoisi edessäsi!
Opetuslapset näkivät ja koskettelivat häntä, mutta yksikään ei hänestä kuvaa tehnyt.
Ja maailman ihmiset pitivät häntä ristiinnaulittuna rikollisena, josta nyt ei ainakaan kuvaa tehdä!
" Jos tahdot päästä elämään sisälle: " Pidä käskyt" Siinä on vaihtoehdot.
Jos laki on täydellinen,
ja ryhdyt tekemään Jumalastasi kuvaa,
niin se johtaa tähän:
" Hullu sanoo sydämessänsä: " Ei ole Jumalaa"
Kukas ne täydelliset käskyt kirjoitti?? Just, Jumalan sormella 2 Moos 31: 18
Ja Jos rikot käskyt, olet Jumalan mukaan hullu, joka sanoo " Jumalaa ei ole ollut kirjoittamassa käskyjä kivitauluun!
5 Moos 10: 1- 4
Ja koska mukamas saat tehdä Jumalastamme jeesuksesta, näkymättömän Jumalan kuvan.. koska hän tuli lihaksi.
Niin Jumalan silmissä olet hullujen huoneelta!
Jos etsit elävää Jumalaa, miksi samaan aikaan etsit kuolleita jumalia? Hullua touhua!
Jos epäjumalat " katoavat kaikki tyynni" Jes 2: 18... Niin miksi etsitte niitä jotka katoavat??
Eiväthän epäjumalat pysy, kun maa poltetaan?
Herran tulohan on kauhun päivä, miten mukamas ehdit ottaa jumalankuvasi kallioluoliin ja maakuoppiin mukaan??
Miksi siis anotte epäjumalan, joka on paha, hyväksi,
jka miksi teette pimeyden valkeudeksi.. Jeesushan on valkeus, ei käsintehty jumala!
Aiotteko ottaa Jumalan I ja II käskyn Jumalalta pois,oikeuden, joka oikeassa on??
Sellainen on rosvo , varas ja ryöväri, joka varastaa I ja II käskynm.. väsää jumalan , ja väittää että Jumala on väärässä!
Se on ylenkatsetta Herran lakia kohtaanja pidätte pilkkana Israelin Pyhää Sanaa
t. B - ylen korskea
puhdas mieli on sian mieli?
" Pysykää laissa ja todistuksessa!!
Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole" Jes 8: 20
Tämä " puhdas mieli" kehtaa väittää teille ettei adventtikansalle tule vahinkoa
siitä, jos he rikkovat I ja II käskyn!??
Hän sanoo: " Ei haittaa onko aamunkoittoa vai ei"!
Potkikaa persuuksille äkkiä tällainen kelvoton eksyttäjä!
Tämä "halla.aho, yrittää etteivät adventistit pääsisi kotiinsa,.. hän haluaa tehdä seurakunnan synninerämaaksi ja hävittää Jumalan kaupungin, ja huolehtia siitä, etteivät synnit vankit pääsisi kotiinsa!
Tällainen ketku on keleen asialla t. B - tod. palkkio
tojistaja beneti. kirjoitti:
Onko sinulla muita prohvetoimisen armolahjan viestejä?
Oletko uusi Elia?
Taakkasi on sinun harteillasi.Todistaja!
Kuka todistaa meidän puheemme tosiksi? Pyhä Henki ottaa Jeesuksen omasta ja antaa teille"!
Pyhä Henki itse todistaa, että Jeesuksen usko ja käskyt ovat totta! t. B
- Totuus on tämä!
Te adventistit olette mieleltänne sairaita!!!!
Teitä ei voi auttaa Jumala eikä mikään muukaan.
Te olette vain USA:sta lähtöisin olevien harhaisten hallusinaatioiden sokaisemia ja kyllästämiä typeryyksiä, joilta aivot ja terve ajattelu on riistetty pois.
Ne teidän pastorinne ja johtajanne, joihin te uskotte, ovat kouluttaneet itsensä mm. USA:ssa ja Iso-Britaniassa vain siksi, että osaisivat paremmin ja vakuuttavammin valehdella teille ja lypsää omaisuuttanne pois erillaisin verukkein. - Gålli
Jååhås. Kävit 'poistakaavieraatjuma' sitten pålttamassa adventisteilta kirkån, jåtta sinun jumalasi sana ikäänkuin tåteutuisi. Ja nyt kehua retåstat palstalla tekåsiasi. Käytkö tarkastamassa kättesi tekåja, jåtta åsaat sytyttää seuraavan kirkån åikeasta kåhtaa, ettei jäljelle jää kuin karrelle palaneet anturakivet.
Kumma ettei esim. luterilaisten ja helluntailaisten sekä muittenkaan uskåntåkuntien kirkot åle palaneet, vaikka niissä ån månenlaisia kuvia seinillä.- sellainen on tuli
Tämä Ruskealan kirkko, on juuri se, mitä todistusta Gålli kaipaa,
se on nyt porona,.koska iankaikkisen tulen rankaistus kohtasi sitä!
Oletko niitä uppiniskaisia, että tahdot että kaikki kirkot maailmassa joissa on epäjumalia, pitäisi palaa, niin sitten vasta uskot, että Herra on minut lähettänyt.?
Kuules, kun minä en ole käynyt helluntalaisten kirkoissa, katsomassa onko siellä epäjumalia, koska huuto niistä ei ole tullut minun eteeni!
Homoja -ja lesboja on ollut iät kaiken muisdsakin kaupungeissa kuin Sodomassa ja Gomorassa ja sen ympäristön kaupungeissa... mutta kysepä onkin : Nämä on annettu esimerkiksi, helvetin tulesta, ettemme me, pahaa himoitsisi, me, joille maailman loppukauden aika on tullut.
Tämä oli esimerkki iankaikkisen tulen rangaistuksesta!
Tuli ja savu ovat iankaikkisia, mutta kukaan joka savuaa kun tuli häntä kuluttaa, ei ole iankaikkinen, sillä " tuli syö heidt kuin kuivat oljet, KOKONANSA
benedi - Gålli
sellainen on tuli kirjoitti:
Tämä Ruskealan kirkko, on juuri se, mitä todistusta Gålli kaipaa,
se on nyt porona,.koska iankaikkisen tulen rankaistus kohtasi sitä!
Oletko niitä uppiniskaisia, että tahdot että kaikki kirkot maailmassa joissa on epäjumalia, pitäisi palaa, niin sitten vasta uskot, että Herra on minut lähettänyt.?
Kuules, kun minä en ole käynyt helluntalaisten kirkoissa, katsomassa onko siellä epäjumalia, koska huuto niistä ei ole tullut minun eteeni!
Homoja -ja lesboja on ollut iät kaiken muisdsakin kaupungeissa kuin Sodomassa ja Gomorassa ja sen ympäristön kaupungeissa... mutta kysepä onkin : Nämä on annettu esimerkiksi, helvetin tulesta, ettemme me, pahaa himoitsisi, me, joille maailman loppukauden aika on tullut.
Tämä oli esimerkki iankaikkisen tulen rangaistuksesta!
Tuli ja savu ovat iankaikkisia, mutta kukaan joka savuaa kun tuli häntä kuluttaa, ei ole iankaikkinen, sillä " tuli syö heidt kuin kuivat oljet, KOKONANSA
benediÅlisihan se tåki åikeudenmukaista, että kaikki ne kirkåt, jåitten seinille on ripustettu Jeesusta kuvaavia kuvia, palaisivat.
Ei minun Herrani ja minun Jumalani ole mikään epäåikeudenmukainen Jumala; vaan åikeudenmukainen Jumala, jåka tåteuttaa sanansa prikulleen pilkkuja viilaamatta ja hiuksia halkåmatta.
Luterilaisten ja Årtådåksien kirkåissa ån Jeesusta kuvaava patsas puisella ristillä naulåjen varassa. Kumma, ettei ne kirkåt ole palaneet.
- pistätkö hanttiin?
Gålli, Oletkos saanut jonkinlaisen tällin, kun et
käsittänyt, että juuri tämä Ruskelan kirkko, jossa kävin sen perustajan , diakoni Keinosen kanssa neuvottelemassa, poistaako hän kirkko salista
epäjumalat , kaikki tyynni, .. vai anommekko hänelle samaa lääkettä, mitä
Lieksan kirkko (Adventti) nieli.
Nythän kävi niin, kun minä lähdin sieltä Ruskealan kirkosta, ja vein sanan mukanani,
niin tuli tuli ja tuli nieli, mitä lie niellyt, ..en ole edes ehtinyt paikanpäälle
luterilaisen tulen tuhoja katsomaan.
Otan sinut Gållin mukaani, ja matkalla palopaikalle, neuvon sinulle tarkemmin Jumalan tien.- voi olla
Uskoisin, että kuva paremmin Gållille aukenee, kun menee paikan päälle katteleen raunioita.
- Gålli
voi olla kirjoitti:
Uskoisin, että kuva paremmin Gållille aukenee, kun menee paikan päälle katteleen raunioita.
Ei Isä Jumala åle minun mitään rauniåita käskeny mennä katselemaan, vaan katselemaan ympärilleni, jåskå jåku Göran tai Gunnar tai Lydia sattuisi ålemaan åtållinen Raamattuun kirjåitetun sanan vastaanåttamiselle, ja näin pelastuisi.
Jåka tarttuu auraan ja katsåå taakseen, se ei ole såvelias Jumalan valtakunnan työhön.
- .,.,.
Adventtikirkko paloi maan tasalle Lieksassa
kommentoi 0 kommenttia
15.11.2003 02:25
Adventtikirkon rakennus paloi myöhään perjantaina maan tasalle Lieksan keskustassa. Tuli tuhosi myös rakennuksen yhteydessä olleen asuinhuoneiston, mutta kukaan ei loukkaantunut palossa.
Palokunnan saapuessa palopaikalle Koski-Jaakonkadulle liekit olivat edenneet jo tasakattoisen talon yläpohjaan ja kuumuus oli rikkonut ikkunat. Sammutustöistä ollut enää juuri apua, joten Lieksan palokunta päätti varmistaa, etteivät liekit leviä naapurirakennuksiin.
Palo oli ilmeisesti lähtenyt liikkeelle kirkkorakennuksen keskellä sijainneesta varastosta. Varastossa säilytettiin muun muassa maaleja, jotka vauhdittivat palon etenemistä.
Palon syttymissyytä selvittää Lieksan poliisi. Lieksan palokunta ja paikallinen vapaapalokunta jatkoivat raunion jälkivartiointia pitkälle lauantain puolelle.
Adventtikirkon yksikerroksinen talo oli rakennettu 1970-luvulla. Ison kokoussalin lisäksi tuli tuhosi täysin rakennuksen toisessa päädyssä olleen pienehkön asuinhuoneiston. - beetelin jumala
.,.,. kirjoitti:
Adventtikirkko paloi maan tasalle Lieksassa
kommentoi 0 kommenttia
15.11.2003 02:25
Adventtikirkon rakennus paloi myöhään perjantaina maan tasalle Lieksan keskustassa. Tuli tuhosi myös rakennuksen yhteydessä olleen asuinhuoneiston, mutta kukaan ei loukkaantunut palossa.
Palokunnan saapuessa palopaikalle Koski-Jaakonkadulle liekit olivat edenneet jo tasakattoisen talon yläpohjaan ja kuumuus oli rikkonut ikkunat. Sammutustöistä ollut enää juuri apua, joten Lieksan palokunta päätti varmistaa, etteivät liekit leviä naapurirakennuksiin.
Palo oli ilmeisesti lähtenyt liikkeelle kirkkorakennuksen keskellä sijainneesta varastosta. Varastossa säilytettiin muun muassa maaleja, jotka vauhdittivat palon etenemistä.
Palon syttymissyytä selvittää Lieksan poliisi. Lieksan palokunta ja paikallinen vapaapalokunta jatkoivat raunion jälkivartiointia pitkälle lauantain puolelle.
Adventtikirkon yksikerroksinen talo oli rakennettu 1970-luvulla. Ison kokoussalin lisäksi tuli tuhosi täysin rakennuksen toisessa päädyssä olleen pienehkön asuinhuoneiston.Niinpä, minun osuudekseni asiassa jää kirjeen kirjoittaminen pastori t.Hilbergille, ja kehoitus poistaa, tai poistattaa epäjumalankuvat ko. kirkosta. Aikaa tehtävään annoin 3 viikkoa, ,,ja " sen jälkeen voit pakata veitsesi ja lähteä"..Tuli tuhosi kirkon sinä päivänä kun kirjeessä aikaa annettiin. Kirjeen kirjoitin tietokonella Kiinasta, Beihai nimisestä kaupungista, jossa 2003 olin....Tuli on iankaikkinen, mutta kirkot, ja epäjumalt eivät ole, ne palavat kerran poroksi,
"Menkää ja kysykää minun ja kansan puolesta ja koko adventtikansan puolesta neuvoa Herralta tästä löydetystä kirjasta ( Raamattu). Sillä suuri on Herran viha, joka on syttynyt meitä vastaan, koska meidän isämme eivät ole totelleet tämän kirjan sanoja eivätköä ole tehneet mitään kaikesta siitä, mitä siinä on meille kirjoitettuna" 2 Kunink 22: 13
"Sittenkuningas käski ylimmäistä pappia Hilkiaa ja häntä lähimpänä olevia pappeja, sekä ovenvartijoita viemään Herran temppelistä pois kaikki kalut, mitä oli tehty Baalille, Aseralle ja kaikille taivaan joukoille. Ja hän poltatti ne Jerusalemin ulkopuolella Kidronin kedoilla, mutta vei niitten tuhan Beeteliin" 2 Kunink 23: 4
Ja hän pani myös viralta epäjumalain papit, jotka Juudan kuninkaat olivat asettaneet polttamaan uhreja uhrikukkuloilla Juudan kaupungeissa ja Jerusalemin ympäristössä....jae 5
Minä tein samoin, ja käskin pappi Taisto Hilbergiä, epäjumalan pappia, viemään epäjumalat pois Lieksan kirkosta, 3 viikon armonaika oli kirkolle annettu, sanani mukaan. Aika oli pienehkö siksi, koska adventtikansa tuntee " Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon"!! Mutta halu totella,..niin kertokaas mistä se tulee? terv. benkku
- !.!.
No eipä oo sua ainakaan epäilty LIEKSAN KIRKON POLTOSTA, koska eivät oo ilmottaneet poliisille, vaikka niinkin tarkkaan ennustelit.
- tämä aika.
Ortodoksit tarkkoja opissa, pappeudessa, sekä siunatessaan aviopareja.
Kuvia riittävästi, mutta ei kirkot pala. Herra on heidän kanssaan.
Penediltä pääsy kielletty, eli ortodoksiksi.
Jaa, prohbvettoismisen armolahja, Whait ja Bendi. - varoitus vain
tämä aika. kirjoitti:
Ortodoksit tarkkoja opissa, pappeudessa, sekä siunatessaan aviopareja.
Kuvia riittävästi, mutta ei kirkot pala. Herra on heidän kanssaan.
Penediltä pääsy kielletty, eli ortodoksiksi.
Jaa, prohbvettoismisen armolahja, Whait ja Bendi."Tämä aika" Sodoman ja Gomorran palo, tuho, on annettu varoittavaksi esimerkiksi niille, , jotka pahaa himoitsevat.
Ei kaikkia maapallon kaupungeja poltettu, vaikka niissäkin jumalattomasti eletään!
Esimerkki on esimerkki! Aivan samoin kuin ennen opettaja löi jotakin oppilasta karttakepillä sormille, mutta ei hän kaikkien sormia särkenyt,.. vaikka jokainen joskus syyllistyi jumalattomuuteen pulpetissa istuessaan,..t. benedi - benkulle pohdittavaa
varoitus vain kirjoitti:
"Tämä aika" Sodoman ja Gomorran palo, tuho, on annettu varoittavaksi esimerkiksi niille, , jotka pahaa himoitsevat.
Ei kaikkia maapallon kaupungeja poltettu, vaikka niissäkin jumalattomasti eletään!
Esimerkki on esimerkki! Aivan samoin kuin ennen opettaja löi jotakin oppilasta karttakepillä sormille, mutta ei hän kaikkien sormia särkenyt,.. vaikka jokainen joskus syyllistyi jumalattomuuteen pulpetissa istuessaan,..t. benediEi harhaasi kannata jatkuvasti puolustella, ei kannata ottaa jatkuvasti hyvän ja pahantiedon puun hedelmää ja julistaa olevansa benedi- jumala lakinsa ääressä tuomarina.
Se tie on kadottava tie, sillä vääränjulistajakin saa tulen lankeamaan taivaasta, aivan raamatun opetuksen mukaisesti. Kyllä se piru on kaverina, aivan mielellään.
Mutta kannattaako sitä lihaansa korottaa pirun avulla? - usko pois.
benkulle pohdittavaa kirjoitti:
Ei harhaasi kannata jatkuvasti puolustella, ei kannata ottaa jatkuvasti hyvän ja pahantiedon puun hedelmää ja julistaa olevansa benedi- jumala lakinsa ääressä tuomarina.
Se tie on kadottava tie, sillä vääränjulistajakin saa tulen lankeamaan taivaasta, aivan raamatun opetuksen mukaisesti. Kyllä se piru on kaverina, aivan mielellään.
Mutta kannattaako sitä lihaansa korottaa pirun avulla?Ja tähän on benkun ed. kirjoitukseeni sotkea Raamatun Jahwea, sillä sanomasi sisällössä ei hän ole matkassa, vaikka kuinka lainaat sanaa.
Mutta kirjoitettu ei ole, puheesi mukaan, että Hän, joka Hän on, - auktoriteetti olisi matkassa. - Jahven poika
usko pois. kirjoitti:
Ja tähän on benkun ed. kirjoitukseeni sotkea Raamatun Jahwea, sillä sanomasi sisällössä ei hän ole matkassa, vaikka kuinka lainaat sanaa.
Mutta kirjoitettu ei ole, puheesi mukaan, että Hän, joka Hän on, - auktoriteetti olisi matkassa.Raamatun Jahve on Jeesus kts. 2 Moos 3: 14, 15 t. B
- kuun valo kuin aurin
benkulle pohdittavaa kirjoitti:
Ei harhaasi kannata jatkuvasti puolustella, ei kannata ottaa jatkuvasti hyvän ja pahantiedon puun hedelmää ja julistaa olevansa benedi- jumala lakinsa ääressä tuomarina.
Mutta kannattaako sitä lihaansa korottaa pirun avulla?Pohdiskeltu on!
" Silloin sinä havaitset saastaiseksi veistettyjen jumalankuviesi hopeapäällystyksen ja valettujen jumalankuviesi kultakuoren; sinä viskaat ne pois kuin inhotuksen, sinä sanot niille; " Ulos"! Jes 30: 22
Ja pyh, ja osa adventisteista sanoo: " Ei kun sisään"!! t. B
- Lusiferin avustaja
Kirkonpolttaja perkele...tunnisti omat pahat tekonsa? Ja nyt äkkiä nimimerkin perään ja tuomiolle!
- sukulainen2
Keinosen herjaamisen voi lopettaa. Hän kuoli sydänkohtaukseen 19.10.2013
- pyh!
Turha toivo. Ne jotka on herjannut, jatkaa herjaansa. On nähty.
- kaikkea sattuu
Mtäh? Heinonenko kuollut?
Epäjumalia minä herjasin , en keinosta.
Ja Keinonen sanoi: " Minkäs minä näille seurakuntalaisille mahdan,
kun ruskealaiset kantoivat epäjumaliaan seurakuntasaliin, jonka Keinonen minulle esitteli!
Osa jumalankuvista oli lattialla nurkissa, osa lentävä jeesus seinällä... No , kaippa hän ei jaksanut
tätä kansaa , uppiniskaista kantaa! t. B - voi aikoja
pyh! kirjoitti:
Turha toivo. Ne jotka on herjannut, jatkaa herjaansa. On nähty.
Pyh jatkaa herjaansa Jumalaansa vastaan, ja sanoo: " Et sinä ole Herra, minun Jumalani, jota ainoata, minun tulee kumartaen rukoilla"
Pyh sanoo: Olen monta kertaa ainakin sydämessäni, kumartaen rukoillut elävää Jumalaa Beetelissä, kumartuneena epäjumalan kuvan puoleen.
Sitten pyhin kieli on kerkeä kirjurin kynä, ja Jumalan huoneen kynnykseltä ( leukaluut) alkaa kuulua pyhin ääni, eikä Jumalan jyrisevä ääni vuorelta, joka savusi, mutta kukaan ei nähnyt hänen muotoansa!
Myöskään Jumalan huoneessa ei ole vartijaa, joten pyh puhuu, mitä sylki suuhun tuo! t.B - pyh!
voi aikoja kirjoitti:
Pyh jatkaa herjaansa Jumalaansa vastaan, ja sanoo: " Et sinä ole Herra, minun Jumalani, jota ainoata, minun tulee kumartaen rukoilla"
Pyh sanoo: Olen monta kertaa ainakin sydämessäni, kumartaen rukoillut elävää Jumalaa Beetelissä, kumartuneena epäjumalan kuvan puoleen.
Sitten pyhin kieli on kerkeä kirjurin kynä, ja Jumalan huoneen kynnykseltä ( leukaluut) alkaa kuulua pyhin ääni, eikä Jumalan jyrisevä ääni vuorelta, joka savusi, mutta kukaan ei nähnyt hänen muotoansa!
Myöskään Jumalan huoneessa ei ole vartijaa, joten pyh puhuu, mitä sylki suuhun tuo! t.BSoitat taas kerran suutasi väärin perustein syytöntä vastaan.
- monenlaista uskomust
Mikään kuva tai esine ole epäjumala itsessään, vaan sitten vasta muuttuu epäjumalaksi jos sen eteen langetaan ja rukoillaan sitä, kuva on vain kuva olkoompa missä hyvänsä seinällä jos sitä ei pidetä jumalana.
Mutta uskomuksia näyttää olevan ihmisillä monenlaisia, että pelkkä kuvakin seinällä muuttuu epäjumalaksi vaikka siihen ei kiinnitetä mitään huomiota. - hyvä niin
Keinonen on kaiketi melko hyvä Raamatun tuntija, mutta nyt hän oli hiljaa, kun kerroin hänelle Herran sanan. Hyvä niin.
- Anonyymi
Kävin viikolla kirkolla, ei näkynyt minkään sortin jumalia vaikka saunottiin ja otettiin napanderia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708