Löydä seuraa yli-ikäisistä?

Skybelius

Tuossa ylempänä sanotaan, että löydä seuraa sen ja sen ikäisistä naisista tai miehistä.

No, mikäpä siinä olen itse sen ja sen ikäinen mies.

Naisseura kyllä kelpaisi, joten ehdotuksia tulemaan vinkkeineen.

19

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bessie*

      Vielä vähän ylemmäksi kun katsot, niin siellä lukee mm. TREFFIT.

      Sieltä varmaan löytyy sadoittain sen ja sen ikäisiä naisia.

    • Onnea vaan.

      Täällä on aika vähän väkeä, ulkona näet paljon enemmän eikä täälläkään voi lähestyä ihmisiä sen kökömmin kuin jossakin muualla.

    • h2?

      Onko mahdotonta tajuta, että tämä ei ole mikään seuranhakupalsta.

    • Saa vaikka ei tilaa

      Aloittajalle vaan sen verran, että älä välitä näistä palstan vanhoista katkeroituneista vanhoistapiioista mitään. Toisekseen, jos täällä on ehkä vähän väkeä, niin täällä saa vastauksia ongelmiin paljon nopeammin kuin melkein millä hyvänsä muulla palstalla. Täällä nimittäin jotkut päivystää silmä kovana, jos joku tulee tänne asioimaan syyllä millä hyvänsä. Ja turpiin tulee aina tuota pikaa heti ekana ilman kummempia kyselyjä : )

      • bessie*

        Taidat viitata minuun tuolla katkeralla vuodatuksellasi, "Saa vaikka ei tilaa"?
        h2?:n viestiä et varmaan vielä ollut nähnyt siinä vaiheessa kun viestiäsi näpyttelit?

        Anteeksia nyt oikein paljon, jos pilasin sinulta jotain. Mielestäni pääset kyllä lähestymään aloittajaa minun viestistäni huolimatta, ei muuta kuin keskity oleelliseen. Kas ettet tuota älynnyt?

        Kerrohan nyt kuitenkin, mikä minun neutraalissa neuvossani oli niin väärin?

        Aloittaja tuntuu kaipaavan yli-ikäisiä, ja tämän palstan nimi taas ikäryhmät/60 .
        Voisi siis ajatella, että täällä on määrätyn ikäisiä, ei yli-ikäisiä?


    • samaa sarjaa

      Näin se on,turpiin tulee ja opettaa VIELÄ varovaisemmaksi missä tahansa.Epäluulot senkun kasvaa,aina on joku nurkan takana väijymässä ja rääkymässä.

      Saamari että se ottaa useimmiten aivoon,pitäisivät mölyt mahassaan jos ei ole muuta sanottavaa kuin että sorkkii joka asiaa mistä joku haluaa olla omaa mieltään.
      Eikö ihminen koskaan opi?

      Ei ihme että katkeruutta elämään on yhä useimmalla tän ikäisellä.JOs itse vielä haluis uskoa johonkin niin viimeistään täällä se tuhotaan,tavalla tai toisella.

      On se vaan nähty.Kyllä meillä jokaisella täällä kirjoittavalla on "parasta ennen päivä" lähellä - ja ravistettava ennen käyttöä.

    • ROSAlIIIN

      Hei sinä sen ja sen ikäinen mies,

      täällä sen ja sen ikäinen nainen ja kiva seura olisi tosi tarpeen.

      Jos olet iso ja raamikas sanojesi takana ryhdikkäästi seisova mies,
      ja jos satut harrastamaan kalastusta tai/ja metsästystä,
      pakkaa reppus ja tervetuloa,
      aloitetaan puutarhakeinussa kahvilla ja konjakilla.

      Tuossa yläpuolella pörrää rallimiesten helikopterit vaan ei annata sen häiritä.

      • RosaLiiin

        jatkuu vielä...

        Kylläpä tuli pönöttävästi tuo nimimerkkini.
        capslokki teki kepposet.


    • Apcee

      Missä niistä yli-ikäisistä puhutaan. Ei näy mainokset, kun olen poistanut.

    • menoks..

      Juu,kyllä minäkin voisin ottaa autokuskin matkoille,reissattais ympäri Suomea,extemporee sormi kartalle ja menoks.

      Yö jossain motelli/hotellissa-aamupesut raikkaissa järvissä,ruokailut matkan varrella,shoppailut toreilla,nähtävyyksissä jne.
      Kulut tietty puoliksi,omat sängyt ja kaveruus.Siinähän sitten voisi katsoa miten synkkaa.

      Olen senverran uskalias että ajattelen että rohkea rokan syö.
      Vieläkin,tässä iässä.

    • työn orja

      Kuullostaapa ihanalta lomalta toi..mentäs minne mieli lystää...oi,oi,oi,ko,uskaltas ja ossais irrottautua.........................

    • Zarah von Z

      Palstan nimihän näyttää olevan 60 ja sehän tarkoittaa yli kuuskybäsiä. Eikö se silloin ole sen yli-ikäistä tarkoittava.
      Minullakin on suodatettu turhat mainokset pois ja silloin siellä lukee myös, että hae seuraa näistä yli-ikäisistä.
      Vai onko niin, että useimmat tänne kirjoittavat ovat jo niin kalkkiksia, että he eivät enää tajua mistään mitään?
      Taidanpa ottaa Skybeliukseen tuttavuutta hierovan otteen... Mitäs siihen sanot?

      • Mergarethe Ab und Zu

        Muista en kanna vastuuta, mutta minulta loppui viimeinenkin taju, kun tänne tulin.
        Nyt olen ihan tajuton.
        Jospa taju palaisi, edes pätkittäin.


      • bessie*

        Minäkö? Mitäpä minä siihen sanoisin, onnea vaan. Voin antaa sivusta tukea sinulle heittäytymällä oikein tosi tosi kamalaksi, erotut sitten eduksesi?

        Tuolla ylhäällä vasemmalla näkyy myös se, että on vielä 70 ja 80 palsta...
        Jotta tälle palstalle yli-ikäisille on vielä kaksi iskupaikkaa merkitty ihan talon puolesta.
        Ja jossain luki, että löydä seuraa 60-70 vuotiaisista naisista.

        Mutta, ei se minulta pois ole, eikä mitenkään häiritse vaikka te itsenne yli-ikäisiksi tuntevat siinä virittelisitte verkkojanne. Ujostelu pois ja rekattu nikki näkyviin, ei taida muuten asia edistyä. Onni suosii rohkeaa!


    • ......

      Minä en kaipaa ketään asumaan kanssani. Yksin on paras elää.
      Ystäviä on, heitäkin tapaan harvakseltaan. Ystävyys velvoittaan vastavuoroisuuteen, siksi olen valikoiva ja varovainen, en päästä helposti liian lähelle.
      Miestä en enää kaipaa elämääni, onneksi ne ajat on ohi.
      Eikö muilla ole taipumusta erakoitua vanhemmiten. Aika vähäistä on seuran kaipuu ollut aina, koko ajan yksinolo viehättää enemmän.
      Miksi ihmeessä ei voi yksin matkustella, sehän on matkan parasta antia kun voi tehdä ihan mitä itseä huvittaa. Seuraa löytyy tarvittaessa, on paljon muitakin yksin matkustavia.
      Onnea etsinnässäsi aloittaja, kyllä seuraa löytyy kun on aktiivinen.

    • miten siten

      Juu,kyllä yksin vois matkustella jos osais kieliä tai olis auto.

      Ikänsä raakaa työtä tehneenä ei ole varaa autoon,vuokra vie puolet eläkkeestä ja koulunkäynti ei kiinnostanut aikoinaan ja elämä on potkinut senverran vastaan ettei kaikki ole sujunut lähestulkoonkaan toiveitten ,mukaan.
      Joku tietysti sanoo,mene kursseille,en jaksa enää opiskella kieliä.Aikoinaan matkustelin paljonkin mut seurassa oli aina engl.kielen taitoisia että pääsi siivellä,erottua tämäkin "etu"katosi.
      Sitä on pysähtynyt paikoilleen,vaikka nautinkin yksinolosta ja siitä että saa tehdä asiat niinkuin haluaa,sittenkin sitä kaipaa jotain säpinää.
      Kun on aina ollut menossa mukana,on tapahtunut asioita ja ei ole ollut paikoillaan,syntyy väkisinkin vaikutteita ulospäin.
      Tässä nytkin keskellä päivää vaan netin ääressä,kun vois olla jossain muualla,revi siitä sitten...

    • pnel.

      Mikä on yli-ikäinen ihminen?? Ihmettelen?
      Eihän meistä kukaan voi elää elämää jättäen välistä jonkun ikäkauden.
      Alusta loppuun, missä välissä on yli-ikäinen.

      Minusta termi kuulostaa hapantuneelta maidolta tai homeiselta leivän kyrsältä.

      Jo toki lapsena 2-kymppinen oli jo tosi vanha, mutta kun itse vanhenee, tuntuu todellinen vanhuus aina olevan vasta tulossa. Saa nähdä, ehdinkö siihen koskaan.

      • Taitaa olla jotakin henkilökohtaista. Lait ja yhteiskuntajärjestys tuntevat vain alaikäisyyden ja täysi-ikäisyyden, raja vaihtelee sitten tapauksittain.


      • perverssiä

        Eikös ihminen ole yli-ikäinen vasta sitten kun aika jättää. Kiinnostusta sellaiseen ihmiseen sanotaan nekrofiliaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe