Cheek illuminativapaamuurarimikälie?

OG-ug

oletteko huomanneet kuinka tämän tän hetken kuumimman pop (ei räp) muusikon esiintymiseen kuuluu hyvinkin usein käsimerkki joka edustaa numeroita 666.hän on myös käyttänyt siitä nimitystä pöllön silmä.kuuluukohan cheek jonkilaiseen salaseuraan?

110

1703

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh,

      sillä puhuu äänet päässä ja se on tehnyt sovun _niiden_ kanssa.

      • growdown

        Cheek on myynyt sielunsa paholaiselle saadakseen maallista rikkautta.nuo käsimerkit symboloivat hänen suhdettaan pahaan.samoja merkkejä käyttävät muut tunnetut satanistit kuten jay z


      • eikä ole
        growdown kirjoitti:

        Cheek on myynyt sielunsa paholaiselle saadakseen maallista rikkautta.nuo käsimerkit symboloivat hänen suhdettaan pahaan.samoja merkkejä käyttävät muut tunnetut satanistit kuten jay z

        Ei ole olemassa mitään paholaista. Raamattukin kertoo epäsuorasti paholaisen olevan ihminen.


      • Näin on
        eikä ole kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään paholaista. Raamattukin kertoo epäsuorasti paholaisen olevan ihminen.

        eikä ole .. paholaisia on. Rukoile Jumalan suojelua itsellesi. Paholaiset ovat henkimaailman olevaisia. Ihminen voi olla tavoiltaan kuin paholainen, mutta pysyy kuolemaan asti ihmisenä.


      • P**** piru
        Näin on kirjoitti:

        eikä ole .. paholaisia on. Rukoile Jumalan suojelua itsellesi. Paholaiset ovat henkimaailman olevaisia. Ihminen voi olla tavoiltaan kuin paholainen, mutta pysyy kuolemaan asti ihmisenä.

        Eikä ole, pelkkää keksittyä tarinaa. Olen kyllä ollut paljon henkimaailman kanssa tekemisissä, mutta nuo mainitsemasi paholaiset kaipaavat vain Totuutta miten päästä siitä pois. Eivät ne kyllä heti sitä seuraa, mutta käännytys jatkuu.


      • Suuri ero
        P**** piru kirjoitti:

        Eikä ole, pelkkää keksittyä tarinaa. Olen kyllä ollut paljon henkimaailman kanssa tekemisissä, mutta nuo mainitsemasi paholaiset kaipaavat vain Totuutta miten päästä siitä pois. Eivät ne kyllä heti sitä seuraa, mutta käännytys jatkuu.

        P****piru .. paholaiset ovat jo muinoin valinneet osansa. He olivat enkeleitä, joille Jumalan pomous ei kelvannut. He eivät etsi mitään totuutta vaan pyrkivät toimimaan Jumalaa vastaan ja saamaan saaliikseen ihmisiä. Heillä on paljon tietoa ihmisestä, koska olivat aikanaan Jumalan läsnäolossa. He ovat älykkäämpiä kuin ihmiset. Kyseessä on siis taistelu arvokkaasta ihmisestä.

        ".. henkimaailman kanssa tekemisissä.." kirjoitit. Toivon, että olet ollut Jumalan henkimaailman kanssa tekemisessä eikä vastapuolen kanssa.


      • KerroPäivämäärä
        growdown kirjoitti:

        Cheek on myynyt sielunsa paholaiselle saadakseen maallista rikkautta.nuo käsimerkit symboloivat hänen suhdettaan pahaan.samoja merkkejä käyttävät muut tunnetut satanistit kuten jay z

        Milloin se tapahtui? Ole hyvä ja kerro päivämäärä.


      • Henkivoima
        eikä ole kirjoitti:

        Ei ole olemassa mitään paholaista. Raamattukin kertoo epäsuorasti paholaisen olevan ihminen.

        "Ei ole olemassa mitään paholaista. Raamattukin kertoo epäsuorasti paholaisen olevan ihminen".

        Onko Jumalakin sitten ihminen?


      • Hienisti
        Henkivoima kirjoitti:

        "Ei ole olemassa mitään paholaista. Raamattukin kertoo epäsuorasti paholaisen olevan ihminen".

        Onko Jumalakin sitten ihminen?

        "Onko Jumalakin sitten ihminen" - hieno veto :)


      • 1 666 4

        Jepulis! Mäkin ny teen ton kutos jutun eli 666 koska oon syntynyt siten, ett mun sos. tunnuksen alku on näin: 16(0)664, nolla suluissa koska se ei ole kokonaisluku, joten olen vanha pääpieruparka!!! HEHE HEH HEH! Paholainen halus mut omakseen jo ennen syntymää, koska synnyin keskosena eet jäin juuri ja juuri henkiin saadakseni ylläolevan synttäripvän!!! Jeah, conspiracy theorists rocks!!!
        P. S. nyt joku rukoilee mun puolesta kun manailen mukamas tässä pahuutta...se on ihmisestä itsestä kiinni!!!


    • Tilt Machine

      Eiköhän räppi musiikkimuotona ole kuollut siinä vaiheessa, kun Cheekin kaltaiset kokoomuspojut nousevat pinnalle ja suuri yleisö kiittelee.

      Paskaapaskaa, kokoomusrappaaja, mwohoo!

      • Räp is deed:.!1#%+

        .

        "Tämä on paras mahdollinen todiste sille että räp is deed"

        .


      • SuomenAarre

        Cheek ei ole perinnemuusikko vaan on luonut oman tyylin, Cheek-rapin. Hän on lahjakas ja luova mies.


    • sölfasjkf

      Skientologeihin? Tyypistä tulee mieleen Tom Cruise.

      No, okei kyllä Cruise on vielä hullumpi...

      • 1 666 4

        Ei kyl oo, va mä oon!!! Jeah, conspiracy theorists rocks!!! 666rocks! Ja nyt tulee uskovaisia vihamiehiä nii jotta kolisee otta luussa....huh huh!!!


    • ------|||------

      Voi vittu mitä skeidaa....kaikki metallibändien fanit on saatanapalvojia koska niillä on "\m/" käsimerkit. Kun Cheek on saannu pikkasen fyrkaa nyt siitä tuleekin illuminatti ja vapaamuurari ja mitä lie...

      • ???

        Ilmeisen paljon käyttää sellaista paska symboliikkaa. Syboliikkaa käytetään usein aivan ilman tarkoitusperiä??? EIKÖÖÖÖ??


      • poskionpaskaa

        Poski on todellakin saatanalisen illuuminaatin aivopesu musateollisuuden ns. puppet. Joka myy sitä sontaa jota soitetaan isoimmilla radio kanavilla joten hän pääsee täten suuren massan, juuri sen massa jota tällä paskamusiikilla aivopestään tietoisuuteen. Myy sieluisi(tee tätä paskaa) tee rahaa saat valtaa naisia ja feimii. Siksi käyttää näitä symboleija. Avaa silmät, totuus on tuolla jossain....


      • tämä ehkä parempi
        poskionpaskaa kirjoitti:

        Poski on todellakin saatanalisen illuuminaatin aivopesu musateollisuuden ns. puppet. Joka myy sitä sontaa jota soitetaan isoimmilla radio kanavilla joten hän pääsee täten suuren massan, juuri sen massa jota tällä paskamusiikilla aivopestään tietoisuuteen. Myy sieluisi(tee tätä paskaa) tee rahaa saat valtaa naisia ja feimii. Siksi käyttää näitä symboleija. Avaa silmät, totuus on tuolla jossain....

        https://www.youtube.com/watch?v=cd4FXib6yG4

        Michael Jackson kertoo alussa aika hyvin mitä musiikkiteollisuudessa on kyse.


      • söfasdfk
        tämä ehkä parempi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=cd4FXib6yG4

        Michael Jackson kertoo alussa aika hyvin mitä musiikkiteollisuudessa on kyse.

        Joo, ei kannata enää uskoa mihinkään mitä jenkkimedia yrittää väittää mistään asiasta, esim. Michael Jacksonista, taitaa olla kaveri murhattu, tiesi liikaa asioita...

        Samoin alan suhtautua hieman epäillen Jacksoniin kohdistuviin syytöksiin, Mottola ja kumppanit ovat voineet käyttää kovia keinoja kaverin kiristämiseen...

        No, joka tapauksessa Michael Jackson oli yksi lahjakkaimmista musiikin tekijöistä mitä on ollut pop-musiikissa ollut, vaikken hänen varsinainen faninsa edes ole.

        Onkohan Whitney Houstonin tapauksessakin jotain hämärää takana...


      • voi olla
        söfasdfk kirjoitti:

        Joo, ei kannata enää uskoa mihinkään mitä jenkkimedia yrittää väittää mistään asiasta, esim. Michael Jacksonista, taitaa olla kaveri murhattu, tiesi liikaa asioita...

        Samoin alan suhtautua hieman epäillen Jacksoniin kohdistuviin syytöksiin, Mottola ja kumppanit ovat voineet käyttää kovia keinoja kaverin kiristämiseen...

        No, joka tapauksessa Michael Jackson oli yksi lahjakkaimmista musiikin tekijöistä mitä on ollut pop-musiikissa ollut, vaikken hänen varsinainen faninsa edes ole.

        Onkohan Whitney Houstonin tapauksessakin jotain hämärää takana...

        Tai sitten oli liikaa omaisuutta. Tosiaan se yliannostus kuolema on kyllä hämärä.


      • NormaaliaElämää
        poskionpaskaa kirjoitti:

        Poski on todellakin saatanalisen illuuminaatin aivopesu musateollisuuden ns. puppet. Joka myy sitä sontaa jota soitetaan isoimmilla radio kanavilla joten hän pääsee täten suuren massan, juuri sen massa jota tällä paskamusiikilla aivopestään tietoisuuteen. Myy sieluisi(tee tätä paskaa) tee rahaa saat valtaa naisia ja feimii. Siksi käyttää näitä symboleija. Avaa silmät, totuus on tuolla jossain....

        Ihana kuunnella miehen rappäävän naisista - tervettä asennetta. Ja voin antaa sinulle pankkitilini tiedot, niin voit lähettää minulle rahasi, jos et hyväksy sitä. Minä osaan käyttää rahaa ja hyväksyn sen normaaliin elämään kuuluvana asiana.


    • Hui kun pelottaa

      Autoni kilometrimittari hajosi ja mittariin jäi viimeisiksi kilometrinumeroiksi 666, pitäisikö olla huolissaan, tuleeko vanha sarvipää käymään?

    • eswrtretret

      mielestäni tämä on oikeaa räppiä, sekä sanoitukset ovat hyvät, voittaa mielestäni Cheekin joka rintamalla ja ylivoimaisesti, miksi bilderberg-valtamediat puffaa tätä

      http://www.youtube.com/watch?v=wQQ5phVa804

      Cheek on NWO:n oma puppetti, NWOn tarkoituksena on saada ihmiset jopa ajattelemaan samalla tavalla, esim. pitämään samoista asioista, tämä cheek on juuri mass mind controllia

    • narsissi

      Katsoitteko IL vai IS lehden Stadinkan mainosta? siinä Poski oli kääntänyt sitten yleisölle selän.

      Hieno mies.

      • VoiVoiVoiVoiVoi

        Ihanko totta :D


    • feikki on hän

      Ei kai ole ihme, että on melko suosittu, kun joka ikinen valtamedia suorastaan puffaa joka jutussa, ja lähes joka päivä Cheekiä.

      Rehellisesti sanoen, hänen musiikkinsa on kyllä todella surkeaa, eihän hän osaa laulaa, vaan musiikki on tuollaista ähkimistä, ja koneilla täysin tekemällä tehtyä.

      Tässä nähdään klassista laumakäyttäytymistä, mutta huolestuttavaa on, että jotkut aikusetkin ovat lähteneet mukaan tähän Cheekin ihannointiin.

      • snitches

        Olen kuullu sanottavan USAlaisessa räpissä, että näitä rpääreitä sanotaan feik äss bitches.


      • niinhän ne kaik.ki

        Cheekin ihannointi aikuisväestön keskuudessa johtuu hänen minäminä-maailmankuvastaan, samasta syystä paskamedia häntä tuputtaa.


      • SuomalainenCheek

        Ihmiset pitävät juuri siitä mistä pitävät. Onneksi Suomi on demokraattinen maa. Olen iloinen, että suomalaisena minulla on suomalainen fanituksen kohde.


      • gangstaaenoonähny

        Onhan se ihan komee ja ihqu, joten mitä tahansa se suoltaakin on sitä parasta ihqua.

        Tosiasiassa kyseessä on pelle, joka jostain syystä on saanut liikaakin mediatilaa ja sitä myötä kannatusta teinien ja heidän äitiensä kostuttujen haarojensa kautta.

        Tosiasiassa kyse on tylsästä musiikista, huonosta esiintymisestä ja käsieleiden väärinymmärtämisestä.

        Samma sak ns. Elastisen kohdalla - saatanan surkea inisijä - ja kundi väittää vetävän "gangsta"-rjäppiä - no just joo!

        Eiköhän se ollut siinä noin kohteliaasti.


      • RautainenAmmattilainen
        gangstaaenoonähny kirjoitti:

        Onhan se ihan komee ja ihqu, joten mitä tahansa se suoltaakin on sitä parasta ihqua.

        Tosiasiassa kyseessä on pelle, joka jostain syystä on saanut liikaakin mediatilaa ja sitä myötä kannatusta teinien ja heidän äitiensä kostuttujen haarojensa kautta.

        Tosiasiassa kyse on tylsästä musiikista, huonosta esiintymisestä ja käsieleiden väärinymmärtämisestä.

        Samma sak ns. Elastisen kohdalla - saatanan surkea inisijä - ja kundi väittää vetävän "gangsta"-rjäppiä - no just joo!

        Eiköhän se ollut siinä noin kohteliaasti.

        Komeita miehiä näkee jokainen päivittäin, jos vain katselee ympärilleen. Cheekin megasuosio ei siis voi perustua vain siihen osioon.
        Sinun kannattanee hoitaa oma seksuaalisuutesi kohdalleen, jotta et luulottelisi muiden fanituksen motiiveja oman alapääsi kautta.
        Cheek on omalla työllään ansainnut juuri sen näkyvyyden, jota hänellä on. Hän on ollut ammatissaan jo lähes 20 vuotta. Hänellä on rautainen ammattitaito sen myötä :)


    • Mikä Cheek?

      • etsäsnaijaa

        Cheek to cheek eli poskea poskea vasten - on se niin ihqu!


      • EtköTiennyt

        Cheek = Jare Henrik Tiihonen
        Hän on rap-artisti. Odotan, että milloin hänelle tulee neuvoksen -arvonimi monipuolisesta ammattitaidostaan ja menestyksestään ammatissaan.


    • Anti-Illuminati

      Cheek esittelee tuttua Illuminatin 666-käsimerkkiä useassa valokuvassa.

      • LueRaamattua

        Paholaisen keinot syöstä ihminen tuhoon on jotain aivan muuta kuin käsimerkkien käyttöön suostuttelu.


    • plzz

      Eiköhän rap ole ollut kuollut jo kauan aikaa.

      • LuovaaHyvää

        Genreen tulee jatkossakin lisää eri suuntauksia. Terveessä musiikissa luovuus on hyve.


    • :((((((((((

      kyllä sapettaa huomata millaisella paskalla poski tekee rahaa ja saa stadikat täytee. Just ne massapsykoosi jotka eivät tajua hyvän ja syvällisen musan päälle hevon vittua!

      • MenePeilinEteen

        Se sinun hyväksymäsi musiikki ei siis tee sitä vaikutusta massoihin, jota toivoisit. Cheekin musiikki vaikuttaa massoihin. Et voi syyttää Cheekiä siitä, että hän lahjakkaana ihmisenä on onnistunut siinä.


    • Cheekkiä fanittava

      Cheekin mollausyrittäjät:

      1. Kateellisia musiikin ammattilaisia, joiden tuotokset eivät myy.

      2. Entisiä naisystäviä, jotka eivät saaneet kaikkea haluamaansa.

      3. Cheekkiä ihailevien naisten mustasukkaiset miehet.

      4. Elämässään epäonnistuneita ihmisiä, joilla toisen menestyminen saa aikaan raivonpurkaukset.

      5. Homot, jotka ovat pettyneet, ettei Cheek olekkaan homo.

      6. Mielenterveyskuntoutujat, sellaiset, jotka eivät kestä, että kunnia annetaan sille, jolle kunnia kuuluu.

      Itse olen aikuinen nainen. Olen tutustunut Cheekin tuotantoon, vihapuheisiin häntä kohtaan jne. Kehoitan jokaista Cheekkiä pinnallisena pitävän lukemaan hänen lyrikoitaan. Niissä on pinnallisuus kaukana. Täytyy Cheekkiä lainaten sanoa, että sul ei oo tyylitajuu, jos et tajua mun tyylitajuu. Tottakin vielä.

      • feikäss

        Keekki fulaa suo linssiin, apina!


      • Cheekfani
        feikäss kirjoitti:

        Keekki fulaa suo linssiin, apina!

        Feikäss:

        Olen kristitty, joten en ole apinan jälkeläinen enkä siis apinakaan.


      • huomautus
        Cheekfani kirjoitti:

        Feikäss:

        Olen kristitty, joten en ole apinan jälkeläinen enkä siis apinakaan.

        Ei kukaan kristitty kuuntele tai harrasta demonien innoittamaa musiikkia


      • Kerro
        huomautus kirjoitti:

        Ei kukaan kristitty kuuntele tai harrasta demonien innoittamaa musiikkia

        huomautus .. Mistä sinä vedät tuon demonin Cheekin musiikkiin? Minä todella olen tunnustava kristitty, mutta ei se sitä tarkoita, että en eläisi normaalia arkea. Minusta Cheekin lyrikat ovat arkitodellisuutta. Ihmisen psyyke on monimutkainen alue ja Cheekin lyrikat avaavat sitä maailmaa aivan huimasti. Totuus on, että mieltymyksiä on monenlaisia, mutta minun psyykkeeseeni on Cheekin tekemillä lyrikoilla avaimet. Mitä ihmeen demonista sinä niissä näet? Vai onko niin, että minä kristittynä uskallan nähdä oman synnillisyyteni? Sinä taas katsot asiaa jostakin sellaisesta näkökulmasta, joka ei minulle avaudu.


    • underground 4 life

      "jos sä oisit mä ni mä oisin mun kanssa" vai miten se meni.ei yhtään pinnallista.suurin osa cheekin sanoituksistahan ei koske häntä itseään yhtään.ei missään nimessä.cheekin sanoituksissahan on kyse siitä miten kaikki on samanarvoisia eikä missään nimessä siitä että hän on kaikkia parempi ja muut ovat luusereita. cheek on nyky yhteiskunnan tuotos niin sanottu eliitin sätkynukke musamaailmassa.pelkkä huora.anteeksi että näin sanon.mutta siltä se vaikuttaa.cheek on selvä narsisti/psykopaatti joka ajattelee vain itseään ja rahojaan ja jota ei kiinnosta kenenkään muun hyvinvointi vaan hyväksikäyttäminen ja oma etu.haluaisin ymmärtää häntä mutta en voi sanoitusten perusteella ainakaan ymmärtää.

      • Tietoa ja taitoa

        underground 4 life:

        Jos sinä kuuntelet Tapani Kansan Dilailaa, niin ajatteletko, että Tapani Kansa tappoi Dilailan, koska siltä se kuulostaa biisissä? Ne on vain aikuisten satuja nuo sanoitukset.

        Pitää tarkistaa tuo mä sä -biisi. Tulkintani on kyllä siitä erilainen kuin sinulla.

        Tuo pinnallisuus Cheekin kohdalla on valhetta. Hän käyttää vain ihmiseen vaikuttavia mainoskikkoja hyväkseen. Luxusautot, kauniit naiset, luxusympäristö, seksi jne. myy ja sen mainosalan ihmiset tietävät. Cheekillä on kaupallisenalan koulutus ja siten myös tietämystä asiasta. Olisi aika hassua, että hän ei haluaisi menestyä, jos musiikin kokee omaksi alakseen. Miksi hänen pitäisi laittaa taitonsa ja tietonsa piiloon?


      • Menestyjä
        Tietoa ja taitoa kirjoitti:

        underground 4 life:

        Jos sinä kuuntelet Tapani Kansan Dilailaa, niin ajatteletko, että Tapani Kansa tappoi Dilailan, koska siltä se kuulostaa biisissä? Ne on vain aikuisten satuja nuo sanoitukset.

        Pitää tarkistaa tuo mä sä -biisi. Tulkintani on kyllä siitä erilainen kuin sinulla.

        Tuo pinnallisuus Cheekin kohdalla on valhetta. Hän käyttää vain ihmiseen vaikuttavia mainoskikkoja hyväkseen. Luxusautot, kauniit naiset, luxusympäristö, seksi jne. myy ja sen mainosalan ihmiset tietävät. Cheekillä on kaupallisenalan koulutus ja siten myös tietämystä asiasta. Olisi aika hassua, että hän ei haluaisi menestyä, jos musiikin kokee omaksi alakseen. Miksi hänen pitäisi laittaa taitonsa ja tietonsa piiloon?

        underground 4 life:

        Luin tämän Cheekin lyrikan. "Jos mä olisin sä, kyl mäki olisin mun kaa". Biisissä on myös sanat; "Voin viedä ovista, mist et tiedä mitään".

        Oma tulkintani:
        Tulkitsen, että Cheek haluaisi olla jonkun kanssa "vakavammin", mutta jostakin syystä toinen ei. Tässä Cheek puhelee itsekseen. Hän tietää, että hänellä olisi jotakin annettavaa tälle toiselle, koska hänellä on kapasiteettia. Hän veisi tämän "vakavan" ovista sisään, josta toinen ei tiedä mitään. Onko tämä psykopaatin puhetta? Terveeltä itsearvostukselta tämä minun mielessäni kuullostaa. Ja hän auttaisi vielä toistakin näkemään jotakin mitä toinen ei muutoin näkisi.

        Menestyjät menestyvät juuri sen vuoksi, että heillä on tietoa, taitoa ja tahtoa menestyä. Ei ole ainakaan minulta poissa. Cheek on minun silmissä stara ja IHAN ITSE menestyksensä luonut. En kykenisi moiseen .. saa sanoa perässä, jos ei muutoin siihen kykene.


      • knugftf7ppkji

        Cheek tekee parodiaa itsestään. Hän on ihan avoimesti vitsi. Se on yksi huumorin laji ja sitä samaahan tekee monet isot starat jenkkilässä jatkuvasti, räppivideot on täynnä hienoja autoja ja naisia. Kyllä suuressa maailmassa yleisö ymmärtää että sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Siinä on kyse niin härskistä liioittelusta, että on tarkoituskin että yleisö tajuaa, että se on liioittelua. Kai on kuitenkin mukavampi että Cheek räppää (omalla tyylillään) Bentleystä ja rahasta yms. eikä aseista, huumeista ja huorista kuten monet jenkkiräppärit. Tämähän on tosi softaa mitä Cheek tekee ja hyvä niin. Ihmetyttää että ihmiset ei ymmärrä tuota tyylilajia. Sen on vain tarkoitus tarjota hetkeksi epärealistista pakoa arjesta niin että yleisö tajuaa sen itsekin. Mitä haittaa siitä on jos porukka saa vähän relata tuon musan kautta? Mikä siinä on niin vakavaa? Onko huumorintaju kokonaan kadonnut suomalaisilta? Toki Cheek samalla tienaa touhusta eikä sitä peittele, mutta niinhän monet muutkin artistit tienaa, Nykäsen Mattikin. Parhaat iskelmälaulajat tekee myös tiliä silloin kun on huipulla, kuten Jari Sillanpää aikanaan, Matti ja Teppo varmaan vieläkin joka vuosi. Miksi Cheek ei saa tienata? Ja eiköhän laulajissa löydy muitakin kokoomuslaisia kuin Cheek.


      • Cheek.on.taituri
        knugftf7ppkji kirjoitti:

        Cheek tekee parodiaa itsestään. Hän on ihan avoimesti vitsi. Se on yksi huumorin laji ja sitä samaahan tekee monet isot starat jenkkilässä jatkuvasti, räppivideot on täynnä hienoja autoja ja naisia. Kyllä suuressa maailmassa yleisö ymmärtää että sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Siinä on kyse niin härskistä liioittelusta, että on tarkoituskin että yleisö tajuaa, että se on liioittelua. Kai on kuitenkin mukavampi että Cheek räppää (omalla tyylillään) Bentleystä ja rahasta yms. eikä aseista, huumeista ja huorista kuten monet jenkkiräppärit. Tämähän on tosi softaa mitä Cheek tekee ja hyvä niin. Ihmetyttää että ihmiset ei ymmärrä tuota tyylilajia. Sen on vain tarkoitus tarjota hetkeksi epärealistista pakoa arjesta niin että yleisö tajuaa sen itsekin. Mitä haittaa siitä on jos porukka saa vähän relata tuon musan kautta? Mikä siinä on niin vakavaa? Onko huumorintaju kokonaan kadonnut suomalaisilta? Toki Cheek samalla tienaa touhusta eikä sitä peittele, mutta niinhän monet muutkin artistit tienaa, Nykäsen Mattikin. Parhaat iskelmälaulajat tekee myös tiliä silloin kun on huipulla, kuten Jari Sillanpää aikanaan, Matti ja Teppo varmaan vieläkin joka vuosi. Miksi Cheek ei saa tienata? Ja eiköhän laulajissa löydy muitakin kokoomuslaisia kuin Cheek.

        Cheek on taituri lyriikoissaan. Hän on sanonut, että hän ei ala niitä availemaan vaan jokainen voi tehdä omat tulkintansa. Ja se on todella hyvä noin. Asioita lyriikoista voi tulkita juuri sillä itselleen sopivalla tavalla.
        Jotenkin erikoista, että jotkut painottavat tietyillä asenteilla näitä statussymboleja, autoja yms. Minulle ne ovat tyylikästä kulissia esim. hänen musiikkivideoillaan. Kyllä hyvännäköisyys on miellyttävää silmälle, oli se missä hyvänsä yhteydessä esillä.


    • money = evil

      Olen kuullut moneen kertaa sanottavan, Money make you EVIL! Siitä nämä 666 käsimerkit. Se on pohjimmiltaa piittaamatonta touhua, jossa ei oikeasti kunnioiteta faneja.

      • KyvykäsSiinäKIN

        Sinulla tuskin on faneja, joten et tienne asiasta mitään. Cheek on aina hoitanut faniosion hyvin. Et ilmeisesti ole ollenkaan edes tietoinen hänen kyvyistään siinäKIN.


    • true ug

      näinpä.ja valta korruptoi

    • Persposki
    • tällästä nikkaräpää
    • Kaksi silmäinen
      • why so fool?

        miksi juuri feikkiä, siis keekkiä?


      • joo feikki saattaa
        why so fool? kirjoitti:

        miksi juuri feikkiä, siis keekkiä?

        olla mutta silmän on saanut ***** kultilta. Ei voi mitään.


      • omg?
        joo feikki saattaa kirjoitti:

        olla mutta silmän on saanut ***** kultilta. Ei voi mitään.

        Eihän se nyt niin salaista voi olla ettei sitä tänne voi kirjoittaa.. Aseen?


      • ********
        omg? kirjoitti:

        Eihän se nyt niin salaista voi olla ettei sitä tänne voi kirjoittaa.. Aseen?

        Tietenkin on, kateet ja muut kusipäiset ihmiset varastavat jos sanoo totuuden.


      • muut pääsee helpo.
        ******** kirjoitti:

        Tietenkin on, kateet ja muut kusipäiset ihmiset varastavat jos sanoo totuuden.

        ammu nyt edes itsesi, jos patoat pahaa sisällesi.


    • Siksi koska

      Suomi, ja Suurempi Suunnitelma. :D

      • kokska siksi

        Ei tule muslimeille tai ateisteille koskaan mitään sellaista!


      • vitun hullu

        ylimielistä tekstiä. Omistatko narsistisen psykopaattisen sadismin ominaisuuden?


    • Hyvin salaista

      On on.

    • Veteranfan

      Numerologiset käsimerkit ovat osa ihmisen fysiologiaa,eli ihmisen solumuistissa on luku 666. josta raamatussa kerrotaan pedon luvuksi.

      Tuskin kukaan ihminen edes tiedostaa näiden käsimerkkien tarkoitusta???
      Ellei joku ole heille kertonut merkkien kertovan pedon luvusta???

      Ehkäpä käsimerkit kertovat ihmisen olevan demonien vallassa???

      • Tapa

        Veteranfan .. en usko, että henkilö joka tekee käsimerkkejä olisi ehdottomasti demonien vallassa. Liian helppo selitys. Enemmän uskon tavan vain olevan tapa ja kuvaavan hankilön tuntemaa iloa ja onnistumista.


    • alumiinimyrkytys

      6 neutronia, 6 protonia ja 6 elektronia. Onko se niin vaikea tajuta, hiilipohjaista elämänmuotoa?

      Raamatun antoivat Elohimit, mutta pikkuperkeleet muuttivat sitä mieleisekseen.

      • Siis mitä...

        alumiinimyrkytys .. kerroppa hieman laajemmin.


    • alumiinimyrkytys

      Alkemia ja 666, riittääkö?

      • Ihmisen luku

        Alumiinimyrkytys .. siis alkemiaa. Se on sitä selityssuuntausta kaikkeudesta. Muistelen, että alkemiassa on osa asioista faktoja. Perustuuko kaikki maapallolla hiilipohjaiseen perustaan? Siis tämä ihmisen luku 666 olisi tullut siis neutroneista, protoneista ja eloktroneista. Raamattua tulkitsen niin, että tämä Raamatun 666 on todellisuudessa paholainen, vaikka esiintyykin ihmisen muodossa. Raamatussa kyllä esiintyy lukuja, joilla on symboolinen merkitys. Yritin löytää aivoistani vastausta, mutta mitään ei ollut tarttunut seinämiin kiinni.

        Elohimit, tarkoittanet jumalia. Paholaiset ovat kyllä todellisuutta. Ihminen ja paholainen on eri olevaisia. Minulle kristillisen Jumalan olemassaolo selittää riittävästi monet asiat hengellisesti. Elelemme täällä elämäämme ja lopuksi Jumala valitsee itselleen sopivat jatkamaan Taivasten Valtakunnan elämää.

        Nyt on kahvitauon paikka..


      • Protoplasminen ⚛☠
        Ihmisen luku kirjoitti:

        Alumiinimyrkytys .. siis alkemiaa. Se on sitä selityssuuntausta kaikkeudesta. Muistelen, että alkemiassa on osa asioista faktoja. Perustuuko kaikki maapallolla hiilipohjaiseen perustaan? Siis tämä ihmisen luku 666 olisi tullut siis neutroneista, protoneista ja eloktroneista. Raamattua tulkitsen niin, että tämä Raamatun 666 on todellisuudessa paholainen, vaikka esiintyykin ihmisen muodossa. Raamatussa kyllä esiintyy lukuja, joilla on symboolinen merkitys. Yritin löytää aivoistani vastausta, mutta mitään ei ollut tarttunut seinämiin kiinni.

        Elohimit, tarkoittanet jumalia. Paholaiset ovat kyllä todellisuutta. Ihminen ja paholainen on eri olevaisia. Minulle kristillisen Jumalan olemassaolo selittää riittävästi monet asiat hengellisesti. Elelemme täällä elämäämme ja lopuksi Jumala valitsee itselleen sopivat jatkamaan Taivasten Valtakunnan elämää.

        Nyt on kahvitauon paikka..

        Totuus Elohimeista ei kuulu teille varkaille ja muille kusipäille. Pidän siitä huolen etten itsekään tiedä sitä, niin kauan kuin kaikki vakoilevat minua silmillään.


    • En kerro enempää

      Varkaat vievät muuten totuuden.

      Älä selitä paskaa, Niko.

      • Japsittaako?

      • N. Tesla, deathray

      • 19-19

      • \ o /
        N. Tesla, deathray kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=oPy1NaeQQ84

        Haluatko Niko, että kokeillaan pitääkö sanani paikkansa? Te mustalaiset otatte tämän pahan silmän niskastani, niin saatte jäädä maan pinnalle.

        Meillä on aseet mistä te ette tiedä mitään, Suuri Suunnitelma ei ole minusta kiinni.

        En ymmärrä sinun jutustelua, mutta Cheek on stara.


    • hyvä että et

      Cheek olkoot stara, minä en halua olla. Haluan olla pieni ihminen.

      • \ o /

        hyvä että et .. minä olen myös pieni ihminen. Silti toiset ovat staroja ja minusta on kiva niin.


      • Sun Day

        Stara, hmmm, onkin hyvä pohtia miksi suuret tärkeät ihmiset ovat juuri nimenomaan TÄHTIÄ.


      • Jotenkin näin
        Sun Day kirjoitti:

        Stara, hmmm, onkin hyvä pohtia miksi suuret tärkeät ihmiset ovat juuri nimenomaan TÄHTIÄ.

        Sun Day

        Itse selitän sen jotenkin näin:
        Vuosia sitten näin unen, jossa tähti hajosi taivaalla. Joko alitajuisesti tiesin tai se oli enneuni, että jotain pahaa tapahtuu eräälle minun tärkeälle ihmiselle ja meidän suhteelle. Niin kävikin. Onkohan ihmisen alitajunnassa tähtisymbooli?

        Jeesuksen syntymäpaikka löydettiin tähden avulla. Siis mystinen tapahtuma.

        Tähti on yläpuolella muiden. Kaukana, mutta selvästi näkyvillä. Siitä saa esteettistä nautintoa.

        Ja tämä tähteys Cheekkiin sopii. Hän on omaperäisen luova. Hänen lyrikkansa ja täysillä esiintymisensä avaavat fanien tunnemaailman. Hänellä on karismaa, joka on myös mystistä. Fanit saavat hyvää elämäänsä hänen kauttaan.


    • Pohdittu.
    • Starat

      Pohdittu

      Tällaista tämä on. Edelmann ei vaikuta minuun millää tavalla. Ja sinulle siinä on alkemiaa ja ko olisi mielestäsi tullut tähdistä. Ja noita sanojasikaan en ymmärrä. Hyvä, että staroja riittää. Mutta, mutta .. jokaisella omat mieltymyksensä :)

    • Hiiijyy

      Suoltaa illuminati paskaa kuin liukuhihnalta nykypäivänä. Taitaa eläkerahoja keräillä ja suostuu mihin vain

      • PlussaaCheekille

        Katso hieman ympärillesi ja huomaa, että käsimerkkien käyttö on melko tavallista. Cheek on kyllä karismaattinen, mutta se ei vahvista tai vähennä käsimerkkien tarkoitusta. Ja on kyllä vain hyvä asia, että Cheek osaa hoitaa raha-asioitaan hyvin. Jos noin toimisi kaikki suomalaiset, niin olisimme erittäin rikas valtio.


    • Häiritty

      Huomattu on kyl. Meikäläistäki häiritty jo mont kuukautta.
      Ihmehölinöitä ja paskanjauhantaa.

      • MitäTarkoitat

        Mitä tarkoitat kommentillasi?


    • AleCoc.onhyvää

      Cheek vain faneilleen esiintyä jaksaa,
      vaikka laulaakin pelkkää paksaa. (sori, ei rimmannut)
      Minäkin tapasin vanhan Erkin,
      ja hänelle näytin käsimerkin. (ku rupes nääs vinoileen)

      • Hyvää.Tiedossa

        Käsimerkkejä kyllä useat käyttää silloin tällöin. Ja he tuskin kaikki ovat vapaamuurareita.
        Ensi vuoden alussa jälleen voi nauttia hänen live-esityksistään. Ja toivon, että hän tulee myöskin kesällä esiintymään kotikaupunkiini, jolloin heti ostan liput tilaisuuksiin, kun tiedot tulevat julki.


    • tsiissus

      Cheek nyt on vain nykyistä median esille tuomaa schaissea - ihmettelen miten ihmiset ovat muka tykästyneet tähän rasistiseen ja sovinistiseen pelleen, joka ei edes osaa mitään - pärstäkertoimen takia?

      Idiootista tuli yhtäkkiä kansakunnan kultapoju - taustalla on pakko olla "suurempia" voimia - aivan samoin Elastisen kanssa - samma sak - kundi ei siis osaa käytännössä mitään ja on pressan linnan juhlissa - ilmeisesti nätti pärstä ja miellyttävyys poliitikoille riittää.

      Jotenkin nykymeininki alkaa muistuttaa 80-luvun lopun "visionäärejä" joihin suht'älykkäät ihmiset sijoittivat miljoonia vain ollaakseen media-seksikkäitä ja vimmosen päälle ajan hermolla ja kansainvälisiä.

      Yksi pelle, joka käytti tilaisuuden hyvin ja vieläkin puffaa itseään eri medioissa oli Sarasvuo - itselleni teki jo pahaa kuunnella RaatioSitin haistatteluita, joissa Jari nuoli vanhoja ämmiä vain saadakseen itselleen lisää.

      Ja nyt nämä samat kukkahattu-tädit tai heidän perinnön omaavat virheet kusevat hunajaa jonkun sovinisti-pellen perään ja tämä kakara toki käyttää tilaisuuden hyväkseen, mutta mitä se kertoo kuulijakunnasta - odottavat ilmeisesti edes henkistä raiskausta kun fyysinen on niin ihku kaukana.

      • EnKylläYmmärrä

        Millä perusteella luulet, että media olisi niin voimakas? Jokainen suomalainenhan seuraa juuri niitä medioita, joita haluaa seurata. Ja musiikkojahan on myöskin hyvin paljon, joista voi valita mieleisensä.
        No ... Cheek on hyvännäköinen. Ja hänen musiikkinsa on juuri sellaista, joka tuntuu minulle mieleiseltä. Arvostan hänen ammattitaitoaan.
        Jossakin radion ohjelmassa hän julkisesti irtisanoutui rasismista. Ja saman on jotkut muutkin muusikot tehneet.
        Arvioit Cheekiä sovinistiksi. Millä tavalla se ilmenee? Ja kirjoittamasi henkinen tai fyysinen raiskaus. Mitä tarkoitat tuollakin?


    • schaisseonschaissea

      No tuskin Cheek edes tietää eleidensä merkitystä kuten suurin osa faneista - näyttää kuulilta markkinoinnin kannalta ja siksi niitä esitetään.

      Vulkaanien käsimerkki eli sormet v-muotoon (may you be prosberious) on kulahtanut joten etusormi ja pikkurilli pystyssä on seuraava askel, mutta kakarat eivät jummarra sen tarkoittavan pahan manaukseen pois - malachio eli pahan loitsumiseen pois päältä.

      Samma sak toistuu niin kreikkalaisessa mytologiassa pahan poistamiseksi sinisten ovien, käsielein tai jopa silmien tapaisten ornamenttien kautta - pidetään paha pois.

      Noin muuten - Cheek on kyllä aikamoista kuraa - kuka siitä pitää niin pitäisi käydä kyllä päänkuristajalla usealla hoidolla, että nuppi saadaan taas standardi formaattiin.

      • EnKylläYmmärrä

        Suomi on kristitty maa. Siihen liittyy turvautuminen Jumalaan eikä ajatusten suuntaamiset paholaiseen.
        Ja taidat olla varsinainen somen valepsykiatri, koska luulottelet megasuositun Cheekin faneista tuollaista.
        Kiinnität huomiosi paholaisen toimintaan ja halveksit itsellesi tuntemattomia ihmisiä. Oletko myöskin masentunut?


    • malachiobusti

      Paavi ei sentään tehnyt illuminaattien sormileikkiä vaan näytti kunnon malachio-käsimerkkiä, jolla paholaiset pysyy loitolla eli etusormi ja pikkurilli pystyssä ja muut sormet piilossa.

    • nohuihaivei

      Kuuntele aiempaa tuotantoa ja löydät todisteet sovinistisesta asenteesta.

      Mutta onhan se niin ihku!

      • KuuleMyösMuuta

        Aijemmasta tuotannosta voit halutessasi kuunnella vaikkapa biisit Jää ja Etsi joku toinen. Niissä tunnelma on romanttinen ja sanojen käyttö sen mukainen.
        Lyriikoihin liittyy myöskin sananvapaus. Tuskin haluat sananvapautta olla rajoittamassa.
        Cheek on käyttänyt eri nimityksiä naisista, naisten käyttäytymisen tai itse tilanteiden mukaan. Tottahan on, että naisia on erilaisia ja tilanteiden luomat tunnelmat myöskin. Sama koskee myöskin miehiä, kun miehiä tarkkailee naisen näkökulmalta.


    • penaaurinkoinen

      Unohtakaa Cheek, teidän kuuluisi tulla auttamaan minua. Olen maailman hallitsija, ja tarvitsen apua tyydyttämäänhimoni. En mahdu enää isäni sisälle, joten tarvitsen teitä, hyvät kansalaiset. Tulkaa Pena Aurinkoisen palatsiin ja tyydyttäkää himeno tunkemalla luuttanne perseeseeni. Tulkaa pian tai syön teidät. Minulla on suuret himot.

    • älähämmästyälähölmisty

      Tulivaanniinkuikunmieleen tosiasiajuttuhei. Ihanakesä tossa Ratinassa Cheek. Mäniinkusaavuintietsäniitsä faneja oli ihantotanoituhatvarmana. Eikunmäsaavuin ja siiseiku Cheek takaa polkupyörällä ja koko siis vittu fanilaumakaitseoli niin vittu kamerat siis ja mä siis niinkumukanamessisniinkuvittu. JaihaonnellisenaCheekin onksniit satoivittutuhansia. Eli siis näätte fanitvähöänkomeemmanjätkänniilfanihcheekfilmitmitänääon.

      • Cheekrap

        Tuhansiivittugimmoikuvaatuskinvalitsee muutamanarvoisenvittusiis.


    • äläkerro

      OnkstäätajunnanvirtaatodellistavaionkstääCheekintodellinenmestasiis Cheek. Jätkälahestaeimukamahistatullamitäänyhtäänvittunäyttimistpeseejakomeepusujätkäkunmikä-eiksjee

      • hommatlukkoon

        Tulee jälleen Ratinaan ensikesänä. Hyväpaluuja Cheek saapui. Tosionnintunut comeback.


      • jumalaarmossaan

        Muistan kun menin kaupunkiin yllättäen Cheek tuli polkupyörällä takaa tuhannet sekosi kamerat taltioi


      • ihansiisvittu

        Senyygåårdi on vähän hölmö. Ehkävitsinä hyvä. Cheek tajuu. Tosiparemmin."Jätkälahestatuskinmahistaollamitäänvittucheeknäytti." "Siisihanokeivittu.


      • KAUNIITJAKOMEET

        Saaatiinko Sannilavalle. Sanni ONKAUNIS. Voikuvitellanääkaks VÄHÄNHÄMMENTÄÄ.


      • Suomessa..kaikki..hyvin

        Minusta Cheek ei edes ollut poissa sitä vuotta, koska hänen musiikkiaan saattoi kuunnella ja media tiedotti usein kuulumisia. Ja ihanaa jälleen nähdä hänet jäähallikonsertissa ja ensi kesänäkin, ilmeisesti kahdesti. Suomessa kaikki hyvin :)


    • sell-out

      Tyypillinen sell-out goy. Tekee sitä rahasta.

      • Kuka.kuka

        Kuka?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe