Kauniit lumiset oksat

biologinalku

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebzu

      Se on kyllä totta,että se näyttää kauniilta. Sain siitä yksi päivä paljon kauniita kuvia...

    • Pyh, täällä mitää lunta ole. Mutta käsittääkseni 50% mahdollista että joulusta tulee valkoinen...

    • Aamulla meinasin marista, ettei täällä mitään lunta ole. Nyt on, arviolta kaksi senttiä eli juuri sopivasti. Kun vielä pysyisi.

    • lauleskelija

      Onhan se kaunista mutta mä en kyllä yhtään tykkää tuosta takatalvesta. Kevät tulossa ja lumet sulaneet ja saa kaivaa kesätakin esille ja nauttia auringosta ja lumettomasta maasta. Mutta sitten tulee pakkaset ja lunta. Eeii kiitos...
      Muuten kyllä rakastan talvea, lunta ja pakkasta ja tähtitaivasta, mutta en takatalvea.

    • kesä.kesÄ

      Ois aika siistii jos oisin syntyny johonki maahan jossa on kokoaikainen kesä... Talvi on kamala vuodenaika. -.-

      • talventaikaaa

        Itsekin ajattelin joskus noin. Ja on talvessa paljon vieläkin ankeutta: silloin kun on loskaa ja taivaan harmaus maalaa kaiken muunkin värittömäksi. Mutta sitten kävi niin, mitä voisi hyvin kutsua talven taian löytämiseksi. Löysin tummasta tähtitaivaasta ja pakkasaamuna lumesta notkuvista kuusista kauneuden joka oli aikaisemmin minulta kätkeytynyt. Ja siltikin on myönnettävä, että kesä on lempivuodenaikani.


    • lihis2nakkii

      Meillä roikkuu puiden oksista tekokulleja ja kortsuja,se on niin kaunista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe