Vain läskit naiset lähestyvät. Miksi?

VainParemmanPuutteessa

Mikä kumma siinä on että kun profiilissanikin ilmoitan hakevani siroa, hoikkaa, normaalia ja sporttista naista niin ainoastaan läskit ja kuvottavat tonnikeijut lähestyvät? Miksi sitä profiilia ei lueta? Itse olen normaali vartaloinen ja liikunnallinen ja haluan sellaisen naisen jonka ainoa elämä ei ole sohvalla maata ja mussuttaa jääkaappia tyhjäks. Siitä huolimatta yksikään edes normaali nainen ei lähesty. Missä vika? Onko se niin että jos mies on vaan naamaltaan ruma niin ainoastaan ne naiset jotka ei kelpaa niille kaikkien tavoittelemille jännäytmeille lähestyvät epätoivoissaan edes jotakin jonka saavat? Toisinsanoen jos nämä läskit naiset olisivat edes normaali painoisia eivät he silloin vaivautuisi lähestymään minua ollenkaan. Asiassa on niin selkeä ero normaali vartaloisen ja läskin naisen lähestymisen kannalta että olen ihmetellyt tuttava naisen kanssa miksi vain nämä kaiken hirveimmät naiset tekevät aloitteita minulle mutta eivät edes perus tavis normi kroppaiset. Näytin hänelle henkoht ihmetyksekseen lähestyneiden naisten profiilit kuvineen. En edes vaadi mitään missiä vaan NORMAALIVARTALOISTA naista joka jaksaisi liikkua kanssani. Tämä nainenkin sanoi minulle että ehkä nämä läskit vaan epätoivoissaan yrittävät edes jotakuta eli minua. Eli he eivät näe minussa mitään kiinnostavaa vaan epätoivon kohteen. Hoikkina eivät edes sitäkään. Onpa "kivaa" tajuta että olen mies johon yksikään nainen ei voi rakastua sisäisen kauneuden takia vaan ainoastaan siksi et olis nyt edes joku jonkin aikaa. On toi deittimaailma pinnallista ei helevetti mä sanon!!!

44

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12plus1

      Mut pesää irtois, pääasia.....

    • Niinpäs

      "Onpa "kivaa" tajuta että olen mies johon yksikään nainen ei voi rakastua sisäisen kauneuden takia vaan ainoastaan siksi et olis nyt edes joku jonkin aikaa. On toi deittimaailma pinnallista ei helevetti mä sanon!!!"

      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Et itsekään halua tutustua sisäisesti kauniiseen pyöreään..... Oletko kenties pinnallinen.....
      P.S. Monet heistä eivät ole sairaalloisen lihavia ja jaksavat liikkua. Ja mitä enemmän liikutat, sitä nopeammin sinulla on normaalivartaloinen kumppani.

      • Miesjokaliikkuu

        "Monet heistä jaksavat liikkua" jne.. Varmasti jaksavat mutta eivät halua eli ei kiinnosta liikkua! Jos itseä kiinnostaa niin ei ole mitään yhteistä ihmisen kanssa joka vaan katselee teeveetä kaiket illat. Se lihavuus kun kertoo erilaisesta elämäntyylistä ja asenteesta!! Eli se ei ole pelkästään pinnallista.


    • 1plus14

      nm Niinpäs on oikeessa.

      Ulkonäöllä ei seurustella vuosikymmeniä, vaan ihmisellä

    • 10000000

      Montakohan aloitusta olet tehnyt tästä samasta aiheesta?

      Voisitko jo vaihtaa levyä, kiitos.

    • 13plus9

      Tää on ainakin kolmas kerta kun aloitat samasta aiheesta. Mutta kertauksen vuoksi:

      Miehen laihuus = Marginaalisesti parempi kuin läski mutta vasta lihaksikkuudella saa pisteitä
      Naisen laihuus = täydet pisteet

      Lisäksi:

      Nettideittailu on pinnallista. Täällä pitää saada toinen pikaisesti ihastumaan tai edes mieltymään ulkonäköön jotta kenelläkään on intoa läheisempään tutustumiseen. Hanki siis seurasi livenä

      Ja lopuksi:

      Olet itsekin pinnallinen joten tiedät kyllä miksi muutkin ovat

      • S24.nFemakotRy

        Niin naiset saa kyllä hakea niitä kaikkein komeimpia miehiä, mutta he ei ole pinnallisia. Jos mies hakee edes normaali vartaloista naista jotka nyt ovat vielä enemmistönä naisissa, niin silloin mies on pinnallinen. Miksi miehet eivät saisi hakea niitä mieluisia, vaan se on ainoastaan naisten etuoikeus? Voiko enään femakkomaisempaa ajatusmaailmaa olla, mutta täällä femakoiden sisäpiirissä nyt ei muita vastauksia miesten tarvi odottaakaan.


      • 13plus9
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Niin naiset saa kyllä hakea niitä kaikkein komeimpia miehiä, mutta he ei ole pinnallisia. Jos mies hakee edes normaali vartaloista naista jotka nyt ovat vielä enemmistönä naisissa, niin silloin mies on pinnallinen. Miksi miehet eivät saisi hakea niitä mieluisia, vaan se on ainoastaan naisten etuoikeus? Voiko enään femakkomaisempaa ajatusmaailmaa olla, mutta täällä femakoiden sisäpiirissä nyt ei muita vastauksia miesten tarvi odottaakaan.

        Jaahas, shaming languagea pukkaa joten taisin osua hermoon :D

        Miehet ja naiset ovat molemmat pinnallisia ja saavat ollakin koska nettideittailu on ennenkaikkea pinnallista. Sinä tiedät sen, se on sinulle kerrottu ja olet sen itse havainnut. Eikö kannattaisi lopettaa pään seinään hakkaaminen? Ei se sillä kaunistu ;)


    • Aimonkäki

      Ei kosketa, kun on parasta saanut, osaa arvostaa. Ei kosketa, kuin ei juuri muutkaan asiat Suomessa.

    • Kumpi nyt taas on ongelma, se että läskit naiset lähestyvät vai se, että kiinnostavat naiset eivät lähesty? Ensimmäisestä ongelmasta luulisi pääsevän eroon, kun kirjoittaa sinne profiiliin heti ensimmäiseksi, että "Ethän suotta ota yhteyttä, ellet mahdu kriteereihin" tms.

      Toiseen voit vaikuttaa muuttumalla kiinnostavammaksi. Nettideittailu on pinnallista, sinulla on oikeus pinnallisiin vaatimuksiisi ja jokaisella naisella on oikeus pinnallisiin vaatimuksiinsa. Vaikka tehtailisit tästä aiheesta miljoona avausta lisää (kuten luultavasti teetkin), niin ei se muuksi muutu.

      Mutta tee nyt jo ihmeessä jotain tuolle ensimmäiselle ongelmallesi eli laita sinne profiiliin heti alkuun tiedoksi, ettei kannata lähestyä ellei ole siro, hoikka tai normaali. Käytä tarvittaessa myös BMI:tä mittarina. Ehkä nykyisin voi myös laittaa asetukset niin, että vain ne voivat ottaa yhteyttä, jotka mahtuvat kriteereihin.

      • Vainlaihoillevastaan

        Joo se on hyvä mainita heti alkuun että läskit älkää vaivautuko. Tuskin kukaan niin pässi on että silti laittelee viestejä.


    • Tasot

      Se on se tämä tasoteoria johon jotkut pellet uskoo ja joka jakaa ihmiset eri ryhmiin. Ruma ja läski on yhtäkuin sama taso ottamatta huomioon että rumuudelle ei mitään mahda ja läski on itseaiheutettua. Ja kun läski laihduttaa se nousee tasossan ja etsii heti tasoaan vastaavaa seuraa ja ruma jää sitten jälleen yksin. Seuraavaa läskiä varten.

    • niinkuultua

      poista koko profiili ja hae vaikka kuntosalilta sellanen sporttinen hoikka nainen, ni loppuu toi urputus täällä.

    • kysynpävaan

      " Onpa "kivaa" tajuta että olen mies johon yksikään nainen ei voi rakastua sisäisen kauneuden takia vaan ainoastaan siksi et olis nyt edes joku jonkin aikaa. "

      Oletko sisäisesti kaunis?

      • 20plus2

        Ei se ole :D

        Eniten sitä kiukuttaa kun se on siunattu ihan yhtä pinnallisella mielellä kuin naiset joita himoitsee mutta ei voi saada! Se nyt sattuu olemaan laihaläski ja kiroaa kun se ei ole se avain onneen. Naisten pitäis olla valmiita laihduttamaan sitä varten mutta se ei itse ole valmis hankkimaan lihaksia eikä se tajua että kun ne naiset olisivat laihoja, ei ap enää heitä kiinnostaisi ;)


      • 5plus11
        20plus2 kirjoitti:

        Ei se ole :D

        Eniten sitä kiukuttaa kun se on siunattu ihan yhtä pinnallisella mielellä kuin naiset joita himoitsee mutta ei voi saada! Se nyt sattuu olemaan laihaläski ja kiroaa kun se ei ole se avain onneen. Naisten pitäis olla valmiita laihduttamaan sitä varten mutta se ei itse ole valmis hankkimaan lihaksia eikä se tajua että kun ne naiset olisivat laihoja, ei ap enää heitä kiinnostaisi ;)

        "Se nyt sattuu olemaan laihaläski ja kiroaa kun se ei ole se avain onneen. Naisten pitäis olla valmiita laihduttamaan sitä varten mutta se ei itse ole valmis hankkimaan lihaksia eikä se tajua että kun ne naiset olisivat laihoja, ei ap enää heitä kiinnostaisi ;)"

        Sinä et tiedä miltä aloittaja näyttää, mutta minäpä tiedän, eikä ole todellakaan mikään ruma laihaläski. Eikä ole muutenkaan milläänlailla "huono" mies.

        Eipä akat pinnallisuuttaan tiedä mitä menettävät, mutta se taas ei ole multa pois ;) Harmittaa vaan aloittajan puolesta, kun ansaitsisi kauniin ja kunnollisen naisen.


      • S24.nFemakotRy
        20plus2 kirjoitti:

        Ei se ole :D

        Eniten sitä kiukuttaa kun se on siunattu ihan yhtä pinnallisella mielellä kuin naiset joita himoitsee mutta ei voi saada! Se nyt sattuu olemaan laihaläski ja kiroaa kun se ei ole se avain onneen. Naisten pitäis olla valmiita laihduttamaan sitä varten mutta se ei itse ole valmis hankkimaan lihaksia eikä se tajua että kun ne naiset olisivat laihoja, ei ap enää heitä kiinnostaisi ;)

        Keiden naisten pitäisi laihduttaa häntä varten? Suurinosa naisista on normaalivartaloisia, niin käskeekö hän heitä laihduttamaan? Ei mielestäni käske sikäli ymmärrän lukemaani. Kerrohan miksi ap ei saisi sitten hakea mieleistään naista, kun 20 2 nimimerkki hänet tunnet? "Laihaläski joka ei ole valmis hankkimaan lihaksia" Kun häntä noin puheissasi vihaat, niin mikset samalla laita hänen nimeään tänne, niin tarkistamme kaikki tämä "laihanläskin"?


      • 20plus2
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Keiden naisten pitäisi laihduttaa häntä varten? Suurinosa naisista on normaalivartaloisia, niin käskeekö hän heitä laihduttamaan? Ei mielestäni käske sikäli ymmärrän lukemaani. Kerrohan miksi ap ei saisi sitten hakea mieleistään naista, kun 20 2 nimimerkki hänet tunnet? "Laihaläski joka ei ole valmis hankkimaan lihaksia" Kun häntä noin puheissasi vihaat, niin mikset samalla laita hänen nimeään tänne, niin tarkistamme kaikki tämä "laihanläskin"?

        Saa hakea mutta ei tule löytämään :D


      • rumaoletitse
        20plus2 kirjoitti:

        Saa hakea mutta ei tule löytämään :D

        20plus2

        Mitä iloa saat haukkumalla vieraita kirjoittajia? Oletko itse niin epätoivoinen läski?


      • 20plus2

        Totuus taitaa sattua kun tulee niin pahasti shaming languagea :D

        Kerron mistä kiikastaa ja mikä on ratkaisu jolloin minuun puretaan patoutunutta turhautumista ja vihaa. Ehkei teitä siis ole vaan tehty pariutumaan ;)


      • ParaskinPuhumaan
        20plus2 kirjoitti:

        Totuus taitaa sattua kun tulee niin pahasti shaming languagea :D

        Kerron mistä kiikastaa ja mikä on ratkaisu jolloin minuun puretaan patoutunutta turhautumista ja vihaa. Ehkei teitä siis ole vaan tehty pariutumaan ;)

        Miksi sinä alat aloittajaa haukkumaan? Et tiedä lainkaan miltä hän näyttää, joten älä tee mitään päätelmiä kenestäkään. Lisäksi on täysin ok että aloittaja etsii sporttista ja hoikkaa naista koska on sellainen itsekin. Ps. sinä käytit shaming languageta haukkumalla aloittajaa laihaläskiksi.


      • 20plus2
        ParaskinPuhumaan kirjoitti:

        Miksi sinä alat aloittajaa haukkumaan? Et tiedä lainkaan miltä hän näyttää, joten älä tee mitään päätelmiä kenestäkään. Lisäksi on täysin ok että aloittaja etsii sporttista ja hoikkaa naista koska on sellainen itsekin. Ps. sinä käytit shaming languageta haukkumalla aloittajaa laihaläskiksi.

        Koska aloittaja haukkuu muita. Tiedän lisäksi ainakin että hän on ruma koska hän itse sen kertoo. Jos hän olisi lihaksikas, mainitsisi hän varmasti myös sen. Surkea laihaläski siis joka ei kestä sitä ettei hänen "normaali" vartalo hurmaa hänelle hoikkia naisia :D


      • S24.nFemakotRy
        20plus2 kirjoitti:

        Koska aloittaja haukkuu muita. Tiedän lisäksi ainakin että hän on ruma koska hän itse sen kertoo. Jos hän olisi lihaksikas, mainitsisi hän varmasti myös sen. Surkea laihaläski siis joka ei kestä sitä ettei hänen "normaali" vartalo hurmaa hänelle hoikkia naisia :D

        Miten aloittaja haukkuu muita? Itsehän olet ottanut hänen mollaamisen ristiksesi ja haukut, niin kuin tuntisit muka hänet. Mitstä esimerkiksi vedät sen että liikunnallinen ihminen on laihaläski? Hänelle suotakoon omat kriteerinsä ja sinun tuskin tarvitsee elämääsi siitä paineita ottaa, vaikka ainoastaan provosoit kokoajan femakko puuskissasi häntä.


      • 20plus2
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Miten aloittaja haukkuu muita? Itsehän olet ottanut hänen mollaamisen ristiksesi ja haukut, niin kuin tuntisit muka hänet. Mitstä esimerkiksi vedät sen että liikunnallinen ihminen on laihaläski? Hänelle suotakoon omat kriteerinsä ja sinun tuskin tarvitsee elämääsi siitä paineita ottaa, vaikka ainoastaan provosoit kokoajan femakko puuskissasi häntä.

        Aloittaja haukkuu itseään lähestyviä naisia läskeiksi. Muut ei lähesty häntä :)

        Voit pyörittää tätä ihan miten päin vaan mutta perimmäinen totuus on ja pysyy. Aloittajan ulkoisessa olemuksessa on jotain niin epämiellyttävää ettei hän saa hoikkia naisia. Tai sitten hänen pahanhajuinen luonteensa välittyy tekstistä liian selvästi. Onhan se nyt kaikille paras ettei kukaan haksahda tuollaiseen läskittelijään :D


      • S24.nFemakotRy
        20plus2 kirjoitti:

        Aloittaja haukkuu itseään lähestyviä naisia läskeiksi. Muut ei lähesty häntä :)

        Voit pyörittää tätä ihan miten päin vaan mutta perimmäinen totuus on ja pysyy. Aloittajan ulkoisessa olemuksessa on jotain niin epämiellyttävää ettei hän saa hoikkia naisia. Tai sitten hänen pahanhajuinen luonteensa välittyy tekstistä liian selvästi. Onhan se nyt kaikille paras ettei kukaan haksahda tuollaiseen läskittelijään :D

        Puhut itseäsi pussiin kokoajan. Sinäkö et hauku naisia? "Aloittajan ulkoisessa olemuksessa on jotain niin epämiellyttävää ettei hän saa hoikkia naisia."
        Toisinsanoen pidät lihavia kakkosluokan kansalaisina ja itsekin toteat, että hoikat eivät lähesty aloittajaa, kun hän on ruma. Miksi sitten lihavat tekevät aloitteita hänelle? Eikö lihava ole sinun silmissäsi ihminen, joka saa hakea niitä komeimpia miehiä, vaan rumina tyytyvät edes johonkin? Kuinka kauan jaksat vihoissasi provosoida aloittajaa? Taitaa se oma elämä olla sinullakin vähän hukassa :D No se älähtää johon kalikka kalahtaa :D


      • 20plus2
        S24.nFemakotRy kirjoitti:

        Puhut itseäsi pussiin kokoajan. Sinäkö et hauku naisia? "Aloittajan ulkoisessa olemuksessa on jotain niin epämiellyttävää ettei hän saa hoikkia naisia."
        Toisinsanoen pidät lihavia kakkosluokan kansalaisina ja itsekin toteat, että hoikat eivät lähesty aloittajaa, kun hän on ruma. Miksi sitten lihavat tekevät aloitteita hänelle? Eikö lihava ole sinun silmissäsi ihminen, joka saa hakea niitä komeimpia miehiä, vaan rumina tyytyvät edes johonkin? Kuinka kauan jaksat vihoissasi provosoida aloittajaa? Taitaa se oma elämä olla sinullakin vähän hukassa :D No se älähtää johon kalikka kalahtaa :D

        Auts mitä argumentointia :( Oon nyt ihan loukkaantunut kun kalikat älähtelee ja olen ilmeisesti vihoissani vaikka koko keskustelu ei ole minua mitenkään koskettanut?

        Aloittajana sä varmaan tiedät miltä tuntuu olla pinnallinen. Kuvittele sama tunne mitä ne läskit sulle aiheuttaa ja sitten mieti että sama tunne naisille tulee kun sinua ajattelevat. Nyt ymmärrät miksei haluttavat naiset sinua lähesty.

        Ja minä haukun kyllä miehiä ja naisia.


      • Vitunplusidiootti
        20plus2 kirjoitti:

        Auts mitä argumentointia :( Oon nyt ihan loukkaantunut kun kalikat älähtelee ja olen ilmeisesti vihoissani vaikka koko keskustelu ei ole minua mitenkään koskettanut?

        Aloittajana sä varmaan tiedät miltä tuntuu olla pinnallinen. Kuvittele sama tunne mitä ne läskit sulle aiheuttaa ja sitten mieti että sama tunne naisille tulee kun sinua ajattelevat. Nyt ymmärrät miksei haluttavat naiset sinua lähesty.

        Ja minä haukun kyllä miehiä ja naisia.

        Aloittaja ja vastaajakin menny näköjään nillityksessäsi sekaisin. Vittu mikä idiootti olet!!


      • 20plus2
        Vitunplusidiootti kirjoitti:

        Aloittaja ja vastaajakin menny näköjään nillityksessäsi sekaisin. Vittu mikä idiootti olet!!

        Aloittaja ja vastaaja meni sekaisin jo kun vanhempansa tekivät virheliikkeen jättää ehkäisy pois :D


    • protietäjä

      naiset hakevat aina omaa tasoaan parempaa miestä. Jos mies hakee omaa tasoaan parempaa naista, niin se on naisten mielestä tietenkin väärin.

      Kun läskeillä ja epäkelvollisilla akoilla alkaa biologinen kello kilkattaa, niin he alkavat epätoivoisesti heitellä verkkoja vesille saadakseen jonkun miespoloisen kusemaan itsensä täyteen. Toiveena on näillä läskeillä akoilla tietenkin, että siittäjä olisi heidän omaa tasoaan parempi. Jos sopivaa siitosoria ja työjuhtaa ei löydy, niin nämä tapaukset antavat myös joidenkin satunnaispanojensa ampua siemenet lihavaan emättimeensä tullakseen raskaaksi epätoivon vimmalla. Ei väliä, vaikka jotuvat yksin kasvattamaan (usein huonoin tuloksin) lapsensa. Epätoivoistako? Kyllä. Järkevää? Ei todellakaan, mutta noin nyt vaan epäkelvolliset, tyhmät ja lihavat naiset nyt vaan usein toimivat. Hieman rumaa kärjistystä, mutta mailma on täynnä vastaavia esimerkkejä ja kaikki tuon tietävät.

    • Salimies36

      Lihavat haluaa sporttisen salimiehen. Naiset ovat olleet normipainoisia joskus mutta on lihoneet ja naiset ajattelee että niiden taso ei laske vaikka lihovat 20-30 kg.
      Ei nainen halua omantasoisia miehiä. Olen itse ylipainoiselle vastaillut mutta eivät vastaa, olen kai liian lihava kun painan 83 kg.

    • Salimies36

      Minulle kelpaa hiukan ylipainoinenkin ja naisen tulee jaksaa juosta 5 km yhteen menoon. Kyllä omasta kunnosta pitää sen verran huolehtia että ei ihan rapakunnossa ole. En hae itseäni parempaa naista.

    • naisetlaiskoja

      Miksi naiset ei laihduta?

      • Naisetonsikoja

        Sittenhän he eivät tekisi enää aloitteita vaan kusi kihahtaisi välittömästi nuppiin kun "ollaan niin kauniita"


      • NaisetonNirsoja
        Naisetonsikoja kirjoitti:

        Sittenhän he eivät tekisi enää aloitteita vaan kusi kihahtaisi välittömästi nuppiin kun "ollaan niin kauniita"

        Nimenomaan! Naisten treffailun perus sääntö. Lihava nainen: Pakko tehdä aloitteita ja tällaisten naisten tilastotkin usein kertovat että 30 henkilölle lähetetty viestejä mutta noin 2 henkilöltä vastaanotettuja. Sporttinen nainen: Ei tarvitse tehdä aloitteen aloitetta vaan valita noin 150 lähestyneestä miehestä yleensä komein ja vastattuja viestejä vain ehkä 2 henkilölle. Kuvat katsomalla ja tilastot lukemalla näkee kummasti nettitreffien pinnallisuuden. Useinmiten nämä kauniimmat naiset ovat niitä pahimpia valittajia kun saavat vain vonkaus viestejä ja kaikki idiootit kirjoittelee kun taas itse ei vaivauduta etsimään sitä mieluisinta. Lihavat naiset taas valittavat kun nämä komeimmat eivät vastaa kuin ainoastaan näille hoikille hempukoille joilla on neste kihahtanu hattuun.


      • sitäsaamitätilaa
        NaisetonNirsoja kirjoitti:

        Nimenomaan! Naisten treffailun perus sääntö. Lihava nainen: Pakko tehdä aloitteita ja tällaisten naisten tilastotkin usein kertovat että 30 henkilölle lähetetty viestejä mutta noin 2 henkilöltä vastaanotettuja. Sporttinen nainen: Ei tarvitse tehdä aloitteen aloitetta vaan valita noin 150 lähestyneestä miehestä yleensä komein ja vastattuja viestejä vain ehkä 2 henkilölle. Kuvat katsomalla ja tilastot lukemalla näkee kummasti nettitreffien pinnallisuuden. Useinmiten nämä kauniimmat naiset ovat niitä pahimpia valittajia kun saavat vain vonkaus viestejä ja kaikki idiootit kirjoittelee kun taas itse ei vaivauduta etsimään sitä mieluisinta. Lihavat naiset taas valittavat kun nämä komeimmat eivät vastaa kuin ainoastaan näille hoikille hempukoille joilla on neste kihahtanu hattuun.

        Tossahan se tuli tiivistettynä koko paska. Kummatki sukupuolet ovat pinnallisia ja koko nettideitti on yks saatanan karjamarkkinapaikka.


    • hoikkaseollapitää
    • Vikistelijä

      Ap on niin pirun ruma että ei saa vaan hoikkaa naista :D Sitten täällä ruikuttaa kun ei printsessat kuolaa sen perään. Ihme että pullukatkaan siihen lämpee kun tommonen vinkulelu on ;D

      • 3plus5

        Tuskin, vaan tänne tulleista vastauksista näkee tyhmempikin että osuu ja uppoaa, sillä kukaan tavallinen nainen ei vedä hernettä nokkaan ap.n avauksesta, vaan aloittaisi rakentavan keskustelun. Nyt taas vastaukset on ala arvoisia ap.n mollaamisia, joten jos täällä valittaa miehet jotka ei saa naisia, niin kyllä nyt on osunut teksti naisiin jotka ei saa miehiä. Ja sehän ei taas ole ap.n mielipiteen vika vai onko?


      • 20plus2

        Rakentava keskustelu alkoi tästä: "Yrität liian kovatasoisia naisia", jatkui tällä: "Sinun pitäisi ehkä laskea rimaasi" ja päättyi tähän: "Tai sitten voisit tehdä itsestäsi haluttavamman".

        Rakentava keskustelu sai aikaan vihanpurkauksia, puolustusreaktioita, naisten haukkumista ja kaksoisstandardeja.

        Johtopäätös: Tarkoitus oli trollaus ja sukupuolten välisen sodan lietsominen :D


      • 3plus5
        20plus2 kirjoitti:

        Rakentava keskustelu alkoi tästä: "Yrität liian kovatasoisia naisia", jatkui tällä: "Sinun pitäisi ehkä laskea rimaasi" ja päättyi tähän: "Tai sitten voisit tehdä itsestäsi haluttavamman".

        Rakentava keskustelu sai aikaan vihanpurkauksia, puolustusreaktioita, naisten haukkumista ja kaksoisstandardeja.

        Johtopäätös: Tarkoitus oli trollaus ja sukupuolten välisen sodan lietsominen :D

        Kyllä tuolla ei ollut mitään rakentavaa, vaan ainoastaan ap.n mollaamista ja joku viestilaskuri, kun jotkut palstavakkarit ilmeisesti pitävät kirjanpitoa aiheista joita täällä käsitellään. Sellainenkaan ei ole mitään rakentavaa. Tosin sen täällä huomaa muitakin avauksia lukemalla, että viha etenkin miehiä kohtaan näkyy olevan yhtä selvää, kuin Venäjän ja Ukrainan kriisi ja toistensa vihanpito. Sota tuskin koskaan loppuu, vaan kehkeytyy jäätyneeksi konfliktiksi jolloin tilkka bensaa hiillokseen saa taas kaiken valloilleen.


      • 20plus2

        No jos rakentavuus kiinnostaa niin ole itse rakentava aiheeseen liittyen ihan kokeeksi.

        Ei, "naisten pitäis olla vähemmän nirsoja" ei ole realistinen skenaario eikä siten rakentava ehdotus, erityisesti kun kyseiset naiset tuskin edes viestiäsi näkevät.

        Joku siinä aloittajan profiilissa on vialla jos vain lihavat lähestyvät. Hän ei myöskään kerro itse lähestyvänsä naisia, kannattaisi ehkä kokeilla? Jos hän on ruma naamaltaan niin on ihan hyvä idea kokeilla tutustumista livenä vastakkaiseen sukupuoleen. Silloin pääsee näyttämään itsestään enemmän ilman että tilanne on heti pariutumiseen tähtäävä. Ja lopuksi vielä se paljon toisteltu totuus eli miesten ja naisten ruumiinrakenteissa arvostetaan erilaisia tyyppejä. Laiha mies ei ole mikään erikoisen hieno juttu, laiha nainen on useiden mielestä se paras. Ja vielä kertauksena, nettideittiailu on pinnallista, naiset ja miehet ovat pinnallisia ja aloittaja on erityisen pinnallinen ja kaikki tämä pinnallisuus on ihan ok.

        Oliko tässä kaipaamaasi rakentavuutta?


    • läskitlaihtukaa

      20-30 kg ylipainoinen nainen ei jaksa käyttää 6kk aikaa että laihtuu vaikka nainen käyttää 10 vuotta lihomiseen. Naiset ovat laiskoja vätyksiä joille kelpaa vain väkivaltainen mies.

      • totuus1

        20-30kg laihdutus jättää niin paljon löysää ja roikkuvaa ettei lopputus vaatteet pois otettuna ja liivit yms. "toppahousut" riisuttuna enää herätä veijaria eloon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4776
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3404
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2836
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2518
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2296
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2296
    Aihe