Yksi totuus, kaksi tulkintaa:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Oikeamielisille totta ja väärämielisille valhetta, vaikka rinta rottingilla uskovat jokaisen Raamatun sanan olevan totta.
TeuvoSuni: Viikonvaihteeksi
103
79
Vastaukset
- Miksikaikkivaikenevat
Hiljainen on viikonvaihde?
Minua ei tämä - etteivät väärämieliset valehtelijat - enää tule aloituksiini herjojaan heittämään, yhtään häiritse.
Parempi on, että herjaavat Totuuden Henkeä omissa aloituksissaan, koska Saatana on heille näyttänyt, ettei se ole Pyhän Hengen pilkkaa, kun sitä pilkataan omissa porukoissa.
- selkeälinja
Etkö aloittaja näe itsensä korottaneita kirkoissa ja seurakunnissa, johtajina?
Erittäin hyvin näen ja kokemuksesta tiedän, että juuri erilaisilla ihmisopeilla ovat eri porttoseurakunnat itselleen johtajansa valinneet.
Kristukselta Totuuden Hengen saanut, ei ole itse itsensä mihinkään korottanut. Vaan Saatanan palkkarengit ovat hänestä tällaisen pilkan kohteen tehneet, koska eivät ole Kristukselta minkäänlaista tehtävää itselleen saaneet:
"Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."- tosion
Ja tuota Raamatunkohtaahan ei lahkolaiset todeksi myönnä. He kun ovat itse itsensä korottaneet temppeleihinsä, rukoushuoneisiinsa, valtakunnan saleihinsa,kirkkoihinsa itse kukin itsensä korottaneet jumaliksi ja sitä oppiaan sieltä julistavat.
- Ihmetellen
Jos et ole Teuvo puskassa, niin mistä ja miten sinäkin olet tällaiseen johtopäätökseen tullut?
- tosion
Ihmetellen kirjoitti:
Jos et ole Teuvo puskassa, niin mistä ja miten sinäkin olet tällaiseen johtopäätökseen tullut?
En ole.
Näen Teuvon tavoin,että lahkot,jotka kutsuvat itseään seurakunniksi, ovatkin alkuseurakuntaa matkivia raatoja, jonne kaltaisesi hurmahenkiset kiirehtivät aterialle, kuten Jeesus sanoi: "Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat." tosion kirjoitti:
En ole.
Näen Teuvon tavoin,että lahkot,jotka kutsuvat itseään seurakunniksi, ovatkin alkuseurakuntaa matkivia raatoja, jonne kaltaisesi hurmahenkiset kiirehtivät aterialle, kuten Jeesus sanoi: "Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat."Oikein näet. Tämän kuitenkin vielä varmistan.
Kaikki lopunajan rajun eksytyksen vallassa ovat seurakunnat ovat todella raatoja, koska Paavalin opeilla perustut seurakunnat olivat raatoja nekin.
Eivät suinkaan Kristukselle kihlattuja morsiamia, vaan kuolleita ruumiita - Pyhää Henkeä vailla.
"Hän on myös ruumiin pää, ja ruumis on seurakunta."
Tämän ruumiin pää ei suinkaan ole Kristus, vaan Antikristus:
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Siksi jo 32 vuoden kuluttua näiden seurakuntien perustajan, Paavalin kuolemasta, seitsemästä seurakunnasta enää vain kaksi sai puhtaat paperit, ja varsin pian tämän jälkeen niin Smyrna kuin Filadelfiakin ajautuivat riettauden virran vietäviksi.- tosion
TeuvoSuni kirjoitti:
Oikein näet. Tämän kuitenkin vielä varmistan.
Kaikki lopunajan rajun eksytyksen vallassa ovat seurakunnat ovat todella raatoja, koska Paavalin opeilla perustut seurakunnat olivat raatoja nekin.
Eivät suinkaan Kristukselle kihlattuja morsiamia, vaan kuolleita ruumiita - Pyhää Henkeä vailla.
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Siksi jo 32 vuoden kuluttua näiden seurakuntien perustajan, Paavalin kuolemasta, seitsemästä seurakunnasta enää vain kaksi sai puhtaat paperit, ja varsin pian tämän jälkeen niin Smyrna kuin Filadelfiakin ajautuivat riettauden virran vietäviksi.Niinhän Jeesus varoitti itsensä seuraajista ja matkijoista: Jotka tulevat minun nimessäni, tehden suuria tunnustekoja ia ihmeitä. Antikristus lahkoarmeijoineen matkii ja harhauttaa, eksyttää, tuhoaa, varastaa, valehtelee ja tappaa ja vie ihmisten rahat ja säästöt.
tosion kirjoitti:
Niinhän Jeesus varoitti itsensä seuraajista ja matkijoista: Jotka tulevat minun nimessäni, tehden suuria tunnustekoja ia ihmeitä. Antikristus lahkoarmeijoineen matkii ja harhauttaa, eksyttää, tuhoaa, varastaa, valehtelee ja tappaa ja vie ihmisten rahat ja säästöt.
Tätä rajua eksytystä kuvaa hyvin myös se - miten erinomaisesti Saatana on pystynyt sokeuttamaan kaikki nämä, jotka ilman Pyhää Henkeä vain Jeesuksen nimellä tekevät monenlaisia saatanallisia tekoja - tältä Jeesuksen ilmoitukselta:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"- Tuskalisä
TeuvoSuni kirjoitti:
Tätä rajua eksytystä kuvaa hyvin myös se - miten erinomaisesti Saatana on pystynyt sokeuttamaan kaikki nämä, jotka ilman Pyhää Henkeä vain Jeesuksen nimellä tekevät monenlaisia saatanallisia tekoja - tältä Jeesuksen ilmoitukselta:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"Palstalla juorutaan sitä, että miksi sinä et kehota ihmisiä parannukseen? En herjaa, vaan kysyn, vaikka tieto tuo tuskaa.
- tosion
TeuvoSuni kirjoitti:
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"Lahkosaarnaajat käyttävätkin termijä, että heillä on "auktoriteetti" tehdä ihmeitä, kun he hokevat Jeesuksen nimeä:
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'" Tuskalisä kirjoitti:
Palstalla juorutaan sitä, että miksi sinä et kehota ihmisiä parannukseen? En herjaa, vaan kysyn, vaikka tieto tuo tuskaa.
Mitä hyötyä teille Saatanan synnin vankilan tekopyhille olisi minun parannuskehotuksista?
Ettehän te pysty Paavalinkaan kehotuksesta parannusta tekemään:
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.
"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.`
Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.
"Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen."
En minäkään ole ihmisoppien kautta parannusta tehnyt, vaan ainoastaan Kristuksen kutsusta opetuslapseksi ja sitä kautta ahtaaseen porttiin ja Pyhän Hengen saamiseen.
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Eikä tähän ole hänen kuolemansa jälkeen kenenkään ihmisen oppeja tarvinnut, sillä ne ovat niitä, jotka avasivat tien Saatanalle koko ihmiskunnan eksyttäjäksi.- Laskutulos30
TeuvoSuni kirjoitti:
Oikein näet. Tämän kuitenkin vielä varmistan.
Siksi jo 32 vuoden kuluttua näiden seurakuntien perustajan, Paavalin kuolemasta, seitsemästä seurakunnasta enää vain kaksi sai puhtaat paperit, ja varsin pian tämän jälkeen niin Smyrna kuin Filadelfiakin ajautuivat riettauden virran vietäviksi.Erkanemin todistaa pelkästään ihmisen rappeutumista kaiken saastan keskellä.
Nytkin sen voi nähdä selvästi eläessään jumalankielteisessä mailmassa homojen
keskuudessa.Homojen ja lesbojen "opettaessa" jumalan sanaa vääristeltynä.
On tosi turmiollista kuulua mihinkään järjestäytyneeseen uskonnonliikkeeseen.
Kaikki ne ovat samasta muotista valetut,eri vivahteisin värityksin. - Laskutulos16
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä hyötyä teille Saatanan synnin vankilan tekopyhille olisi minun parannuskehotuksista?
Ettehän te pysty Paavalinkaan kehotuksesta parannusta tekemään:
"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.
"Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.`
Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.
"Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen."
En minäkään ole ihmisoppien kautta parannusta tehnyt, vaan ainoastaan Kristuksen kutsusta opetuslapseksi ja sitä kautta ahtaaseen porttiin ja Pyhän Hengen saamiseen.
"Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Eikä tähän ole hänen kuolemansa jälkeen kenenkään ihmisen oppeja tarvinnut, sillä ne ovat niitä, jotka avasivat tien Saatanalle koko ihmiskunnan eksyttäjäksi.Niinkuin sanottu,se kaikki on jokaisen henkilön yksityisasia,häenen ja Jeesuksen
välillä,koska hän on se ainoa "välimies",joka voi antaa suosituksen isälleen YAHWElle,kun se aika koittaa.Siihen ei voi kirkkoherra vaikuttaa päätöksellään,
mihinkä suuntaan lähettää seurakuntalaisensa.En ole koskaan kuullut papin
lähettävän ketään "siunattua" alaspäin,vaan kaikille annetaan lähtöpassit
yläsuuntaan,poikkeksetta ?Taivaallisessa hallituksessa ei tarvita kaikkea kansaa
osana hallitsemiseen, samoin ovat asiat nytkin.Kansanjoukosta valitaan vain muutamat.Ne apostolit,jotka joutuivat antamaan elämänsä marttyyreina uskonsa
takia,heille on varattu istuimet Jeesuksen seuraan taivaissa.Lisänä entisen,
alkuperäisen israelin kansan 12 sukukunnista valitut jäsenet.Lue se ilmestyskirjasta. Laskutulos16 kirjoitti:
Niinkuin sanottu,se kaikki on jokaisen henkilön yksityisasia,häenen ja Jeesuksen
välillä,koska hän on se ainoa "välimies",joka voi antaa suosituksen isälleen YAHWElle,kun se aika koittaa.Siihen ei voi kirkkoherra vaikuttaa päätöksellään,
mihinkä suuntaan lähettää seurakuntalaisensa.En ole koskaan kuullut papin
lähettävän ketään "siunattua" alaspäin,vaan kaikille annetaan lähtöpassit
yläsuuntaan,poikkeksetta ?Taivaallisessa hallituksessa ei tarvita kaikkea kansaa
osana hallitsemiseen, samoin ovat asiat nytkin.Kansanjoukosta valitaan vain muutamat.Ne apostolit,jotka joutuivat antamaan elämänsä marttyyreina uskonsa
takia,heille on varattu istuimet Jeesuksen seuraan taivaissa.Lisänä entisen,
alkuperäisen israelin kansan 12 sukukunnista valitut jäsenet.Lue se ilmestyskirjasta.Oletko koskaan kuulut pappiesi saarnansa päätteeksi julistavan tätä totuutta?
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
- TeuvonVeliii
Loisto liljan ja narsissin kauniin
kevään tunteen ne meille tuo.
Mielen täyttää keväiset muistot,
aurinko kun taas hehkuaan suo.
Kukan hehkuva keltainen väri
sielun sopukat soimaan saa,
kun kahleista jään ja roudan
vihdoin vapautuu pohjoinen maa.
Tuo auringon loistava väri
ilon esiin loihtii ja luo,
mieleen nostaa hartaan toiveen,
kevät saavuthan vihdoin jo luo.
Birgit AhokasEnsiksi sinulle antaa vastauksen Jeesus Kristus:
"Jeesus sanoi sitten kansalle: "Kun te näette pilven nousevan lännestä, sanotte heti: 'Tulee sade', ja niin tuleekin.
Tai kun tuulee etelästä, te sanotte: 'Tulee helle', ja niin tulee.
Te tekopyhät! Maan ja taivaan ilmiöt te kyllä osaatte tulkita, kuinka sitten ette tätä aikaa?"
Sitten Paavali samasta aiheesta:
Me tiedämme, että koko luomakunta yhä huokaa ja vaikeroi synnytystuskissa.
Eikä vain luomakunta, vaan myös me, jotka olemme ensi lahjana saaneet omaksemme Hengen, huokailemme odottaessamme Jumalan lapseksi pääsemistä, ruumiimme lunastamista vapaaksi."
Tässäkin paljastuu Paavalin saatanallinen opetus. Ensiksi hän julistaa, että on saanut jo lahjaksi Hengen.
Ja sitten heti perään kuitenkin huokailee ja odottaa synnin kahleista vapaaksi pääsemistä vielä 22 vuotta Kristuksen ilmestymisen jälkeen. Ja vielä synnin siteissä Saatanan enkelin kurituksen alaisen:
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Nämäkin ovat todella törkeitä Paavalin valheita, jotka kaikille Paavalin opeilla syntiin sidotuille ovat ihanaa totuutta:
"Minäkin seuraan Paavalia, koska hänkään ei päässyt irti synnin siteistä!"- TeuvonVeliii
Tie uusi nyt kutsuu kulkijaa,
oven tutun takanain suljen.
Työtä kaipaa en, sua muistelen,
kun uusia polkuja kuljen.
Birgit Ahokas TeuvonVeliii kirjoitti:
Tie uusi nyt kutsuu kulkijaa,
oven tutun takanain suljen.
Työtä kaipaa en, sua muistelen,
kun uusia polkuja kuljen.
Birgit AhokasMinua on turha kenenkään runoilla liehitellä. Minulle on tärkeä vain tämä Aale Tynnin runo: Kaarisilta.
Se tuli elämääni Pyhän Hengen näyn sanelemana heti kohta tuon Hengen saamisen jälkeen, vielä kuvien kanssa esitettynä:
Ja Jumala sanoi: "Toisille annan toiset askareet,
vaan sinulta, lapseni, tahdon, että kaarisillan teet.
Sillä kaikilla ihmisillä on niin ikävää päällä maan,
ja kaarisillalle tulevat he ahdistuksessaan.
Tee silta ylitse syvyyden, tee, kaarisilta tee,
joka kunniaani loistaa ja valoa säteilee."
Minä sanoin: "He tulevat raskain saappain, multa-anturoin -
miten sillan kyllin kantavan ja kirkkaan tehdä voin,
sitä ettei tahraa eikä särje jalat kulkijain?"
Ja Jumala sanoi: "Verellä ja kyynelillä vain.
Sinun sydämesi on lujempi kuin vuorimalmit maan -
pane kappale silta-arkkuun, niin saat sillan kantamaan.
Pane kappale niiden sydämistä, joita rakastat,
he antavat kyllä anteeksi, jos sillan rakennat.
Tee silta Jumalan kunniaksi, kaarisilta tee,
joka syvyyden yli lakkaamatta valoa säteilee.
Älä salpaa surua luotasi, kun kaarisiltaa teet:
ei mikään kimalla kauniimmin kuin puhtaat kyyneleet."
Aale Tynni: Kaarisilta- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Minua on turha kenenkään runoilla liehitellä. Minulle on tärkeä vain tämä Aale Tynnin runo: Kaarisilta.
Se tuli elämääni Pyhän Hengen näyn sanelemana heti kohta tuon Hengen saamisen jälkeen, vielä kuvien kanssa esitettynä:
Ja Jumala sanoi: "Toisille annan toiset askareet,
vaan sinulta, lapseni, tahdon, että kaarisillan teet.
Sillä kaikilla ihmisillä on niin ikävää päällä maan,
ja kaarisillalle tulevat he ahdistuksessaan.
Tee silta ylitse syvyyden, tee, kaarisilta tee,
joka kunniaani loistaa ja valoa säteilee."
Minä sanoin: "He tulevat raskain saappain, multa-anturoin -
miten sillan kyllin kantavan ja kirkkaan tehdä voin,
sitä ettei tahraa eikä särje jalat kulkijain?"
Ja Jumala sanoi: "Verellä ja kyynelillä vain.
Sinun sydämesi on lujempi kuin vuorimalmit maan -
pane kappale silta-arkkuun, niin saat sillan kantamaan.
Pane kappale niiden sydämistä, joita rakastat,
he antavat kyllä anteeksi, jos sillan rakennat.
Tee silta Jumalan kunniaksi, kaarisilta tee,
joka syvyyden yli lakkaamatta valoa säteilee.
Älä salpaa surua luotasi, kun kaarisiltaa teet:
ei mikään kimalla kauniimmin kuin puhtaat kyyneleet."
Aale Tynni: KaarisiltaKuinka minut sä löysit, oma lapseni pien,
kuinka juuri mun luokseni etsit sä tien?
Maailman tiet ovat haaraiset, risteää polut,
maitä yhdistää aika ja yhdistää solut.
Kuinka outo on aika, tuo päivien juoksu,
kuinka tuttu ja rakas sun ihosi tuoksu!
Sinun tuoksusi viesti on aikojen takaa,
sinun sukusi kuiskaus. Hiljainen. Vakaa.
Se kuiskaus on silmies pohjalla palo,
kuin tähtien kirkkaasti vilkkuva valo.
Se kaipaako kauas, missä tähtöset hohtaa,
esiäidit, esi-isätkin unessa kohtaa?
Sinä pieni ja hauras, miten tiesit sä tulla?
Onko matkastas muistikuvia sulla?
Meiltä aikuisilta on unhossa reitti,
tämän elämän opit sen tieltänsä heitti.
Nuku, lapseni, rauhassa - minä liikaa kai kysyin
vauvana itsekin äidille vaiti mä pysyin...
(Lauri Lehtinen) TeuvonVeliii kirjoitti:
Kuinka minut sä löysit, oma lapseni pien,
kuinka juuri mun luokseni etsit sä tien?
Maailman tiet ovat haaraiset, risteää polut,
maitä yhdistää aika ja yhdistää solut.
Kuinka outo on aika, tuo päivien juoksu,
kuinka tuttu ja rakas sun ihosi tuoksu!
Sinun tuoksusi viesti on aikojen takaa,
sinun sukusi kuiskaus. Hiljainen. Vakaa.
Se kuiskaus on silmies pohjalla palo,
kuin tähtien kirkkaasti vilkkuva valo.
Se kaipaako kauas, missä tähtöset hohtaa,
esiäidit, esi-isätkin unessa kohtaa?
Sinä pieni ja hauras, miten tiesit sä tulla?
Onko matkastas muistikuvia sulla?
Meiltä aikuisilta on unhossa reitti,
tämän elämän opit sen tieltänsä heitti.
Nuku, lapseni, rauhassa - minä liikaa kai kysyin
vauvana itsekin äidille vaiti mä pysyin...
(Lauri Lehtinen)Minulle annetun tien tapahtumista voit joka päivä lukea tältä palstalta, jos pystyt hylkäämään tämän maailman runokirjat, ja etsimään elämääsi totuutta.
Jos alat uskoa, että se, mitä tänne kirjoitan on Kristukselta saatua totuutta, niin totuus saattaa tulla sinua niin lähelle, ettei se ole koskaan ennen tullutkaan, kun Kristus lupauksensa mukaan alkaa taivaasta käsin rukoilla, että pystyisit pääsemään eroon tämän maailman runomaailmankin valheista, joiden ainoa tarkoitus on vain ihmisten miellyttäminen:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Jos sinä totuuden hylkäät, sinä hylkäät myös Isän ja Pojan, jotka ovat valitulle todistajan tehtävän antaneet:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."- laskuntulos21
TeuvoSuni kirjoitti:
Ensiksi sinulle antaa vastauksen Jeesus Kristus:
"Jeesus sanoi sitten kansalle: "Kun te näette pilven nousevan lännestä, sanotte heti: 'Tulee sade', ja niin tuleekin.
Tai kun tuulee etelästä, te sanotte: 'Tulee helle', ja niin tulee.
Te tekopyhät! Maan ja taivaan ilmiöt te kyllä osaatte tulkita, kuinka sitten ette tätä aikaa?"
Sitten Paavali samasta aiheesta:
Me tiedämme, että koko luomakunta yhä huokaa ja vaikeroi synnytystuskissa.
Eikä vain luomakunta, vaan myös me, jotka olemme ensi lahjana saaneet omaksemme Hengen, huokailemme odottaessamme Jumalan lapseksi pääsemistä, ruumiimme lunastamista vapaaksi."
Tässäkin paljastuu Paavalin saatanallinen opetus. Ensiksi hän julistaa, että on saanut jo lahjaksi Hengen.
Ja sitten heti perään kuitenkin huokailee ja odottaa synnin kahleista vapaaksi pääsemistä vielä 22 vuotta Kristuksen ilmestymisen jälkeen. Ja vielä synnin siteissä Saatanan enkelin kurituksen alaisen:
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."
Nämäkin ovat todella törkeitä Paavalin valheita, jotka kaikille Paavalin opeilla syntiin sidotuille ovat ihanaa totuutta:
"Minäkin seuraan Paavalia, koska hänkään ei päässyt irti synnin siteistä!"Miksi syyttelet Paavalia saa-ta-nan kätyriksi. Eihän Jeesus olisi kutsunut Paavalia
yhdeksi seuraajakseen, jos hän olisi kuulunut vastustajan leiriin. Olet tainnut ymmärtää jotakin väärin. Ehkä Paavali, pelkästään sanoi olevansa perinnöllisen
synnin pauloissa, niinkuin jokainen ihminen. Jos Paavali oli saanut pyhänhengen
vuodatuksen, niin hän oli silloin ikäänkuin "uudesti syntynyt" eikä enää synnillinen.
Mutta jos pyhänhengen saanut luopuu siitä lahjasta, niin hänellä ei enää ole
mitään toivoa pelastua.Sellaianen henkilö kuuluu niihin, joista raamattu kertoo,
"siellä tulee olemaan itku, ja hammasten kiristys" .Jotakin outua on meneillään,sitä
asiaa on tutkittava raamatusta,koska siihen ei juuri nyt minulla ole vastausta. - Laskunsumma32
TeuvoSuni kirjoitti:
Minulle annetun tien tapahtumista voit joka päivä lukea tältä palstalta, jos pystyt hylkäämään tämän maailman runokirjat, ja etsimään elämääsi totuutta.
Jos alat uskoa, että se, mitä tänne kirjoitan on Kristukselta saatua totuutta, niin totuus saattaa tulla sinua niin lähelle, ettei se ole koskaan ennen tullutkaan, kun Kristus lupauksensa mukaan alkaa taivaasta käsin rukoilla, että pystyisit pääsemään eroon tämän maailman runomaailmankin valheista, joiden ainoa tarkoitus on vain ihmisten miellyttäminen:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Jos sinä totuuden hylkäät, sinä hylkäät myös Isän ja Pojan, jotka ovat valitulle todistajan tehtävän antaneet:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."Minkä selityksen annat Jeesuksen sanoille, tulin kirkastamaan "isäni NIMEN".
Kaikilla raamatunhenkilöillä on persoonallinen nimi, myöskin JUMALALLA.
Jos tiedät sen,niin "häpeätkö mainita se" ?Sen nimen ääneen lausuminen
todistaa kenen seuraan kuulut......Sano kenenkä kanssa seurustelet, niin minä
sanon, mikä sinä olet ? laskuntulos21 kirjoitti:
Miksi syyttelet Paavalia saa-ta-nan kätyriksi. Eihän Jeesus olisi kutsunut Paavalia
yhdeksi seuraajakseen, jos hän olisi kuulunut vastustajan leiriin. Olet tainnut ymmärtää jotakin väärin. Ehkä Paavali, pelkästään sanoi olevansa perinnöllisen
synnin pauloissa, niinkuin jokainen ihminen. Jos Paavali oli saanut pyhänhengen
vuodatuksen, niin hän oli silloin ikäänkuin "uudesti syntynyt" eikä enää synnillinen.
Mutta jos pyhänhengen saanut luopuu siitä lahjasta, niin hänellä ei enää ole
mitään toivoa pelastua.Sellaianen henkilö kuuluu niihin, joista raamattu kertoo,
"siellä tulee olemaan itku, ja hammasten kiristys" .Jotakin outua on meneillään,sitä
asiaa on tutkittava raamatusta,koska siihen ei juuri nyt minulla ole vastausta.Kyllä Jeesus Saulin kutsui, kuten kutsui Juudas Iskariotikin. Mutta Paavalia hän ei koskaan kutsunut, sillä tuon nimen hänelle antoi Saatana, kun sai eriomaisilla ilmestyksillä hänet omaksi profeetakseen.
Niin kuin antanut sinullekin uudeksi nimeksesi: laskuntulos21.
Kasteessa on saanut Pyhän Hengen ainoastaan Jeesus Kristus, ei kukaan muu. Siinä saadaan ainoastaan lupaus Pyhästä Hengestä.
Opetuslapsetkin saivat sen vasta hänen opetuksensa mukaisesti vasta kolmen vuoden kuluttua opetuslapseksi ottamisesta, Ja sunnilleen sama aika siihen meni minunkin kohdalla:
"Ja hän puhui heille tämän vertauksen: "Eräällä miehellä oli viikunapuu istutettuna viinitarhassaan ja hän tuli etsimään hedelmää, mutta ei löytänyt.
Niin hän sanoi viinitarhurille: 'Katso, kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä hedelmää tästä viikunapuusta, mutta en ole löytänyt. Hakkaa se pois, mitä varten se vielä maata laihduttaa?'
Mutta tämä vastasi ja sanoi hänelle: 'Herra, anna sen olla vielä tämä vuosi: sillä aikaa minä kuokin ja lannoitan maan sen ympäriltä. Ehkä se ensi vuonna tekee hedelmää: mutta jos ei, niin hakkaa se pois.'
Siis maksimissaan vain neljä vuotta.
Mutta Paavali vielä yli kahdenkymmenen vuoden kuluttua - 10 vuotta ennen kuin hänet tapettiin - yhä odotti tuota taivaallista voimaa tulevaksi, vaikka sydämessä asuva Saatana sen kurituksellaan loppuun asti esti:
"Mutta hän on vastannut minulle: "Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sen tähden ylpeilen mieluimmin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima."
Mutta voima ei vain häneen asettunut, sillä hänen tunnustuksensa Rooman vankeudessa:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."
Isiensä uskon vangiksi hän jäi, kun ei pystynyt toteuttamaan tätä Jeesuksen käskyä:
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
On alkamassa uusi viikonvaihde, ja aiheellista on nostaa esille tämäkin Raamatun perustotuus totuudesta ja pilkasta, sillä ne ovat kuuluneet tähän maailman alusta asti.
Sillä missä totuutta julistetaan, siellä ovat aina sitä pilkkaamassa Saatanan rengit ja piiat. Näin Raamatun menneisyydessä:
Mutta minä olen maan mato, en enää ihminen, olen kansani hylkäämä, ihmisten pilkka.
Pilkka ja häpeä niille, jotka tavoittelevat henkeäni! Perääntykööt lyötyinä kaikki, jotka punovat juonia pääni menoksi.
Pilkka ja häpeä niille, jotka iloitsevat onnettomuudestani! Peittäköön häpeä ja pettymys kaikki ne, jotka ylvästelevät minua vastaan.
Pilkka ja häpeä niille, jotka väijyvät henkeäni! Perääntykööt lyötyinä kaikki, jotka tahtovat minulle pahaa.
Kiivaus sinun temppelisi puolesta on kuluttanut minut, ja minuun sattuu niiden pilkka, jotka pilkkaavat sinua.
Pilkka ja häpeä niille, jotka väijyvät henkeäni! Perääntykööt lyötyinä kaikki, jotka tahtovat minulle pahaa.
Joutukoot häpeään ja häviöön minun vainoojani, kohdatkoon iva ja pilkka minun ahdistajiani!
Lakkaamatta minun kieleni kertoo vanhurskaudestasi. Minun ahdistajieni osaksi tuli häväistys ja pilkka.
Älä unohda, Herra, kuinka palvelijoitasi häväistään! Kansojen pilkka raastaa sydäntäni.
Olkoon pilkka syyttäjieni vaatteena, häpeä heidän viittanaan.
Häntä odottaa raippa ja pilkka, lähtemätön on hänen häpeänsä.
Jumalattomuutta seuraa halveksunta, häpeän mukana tulee pilkka.
Minusta tuli kaiken kansan pilkka, ainainen ivan aihe. ennen kuin oma pahuutesi paljastui?
Nyt olet sinä vuorostasi pilkan kohteena. Sinua pilkkaavat edomilaiset ja kaikki heidän naapurinsa, ja joka puolelta lankeaa yllesi myös filistealaisten pilkka.
Lähettilääsi pilkkasivat Herraa, heidän suullaan sinä julistit: "Sotavaunuihini minä nousin ja rynnistin vuorten korkeuksiin, ylös Libanonin rinteille saakka! Minä kaadoin sen korkeat setrit, kaadoin ylväät sypressit ja saavutin sen korkeimman huipun. Siellä on metsä kuin hedelmätarha.
Mutta ihmiset pilkkasivat hänen lähettiläitään eivätkä välittäneet hänen sanoistaan. He tekivät pilkkaa Herran profeetoista, kunnes Herra vihastui kansaansa niin, ettei se enää voinut pelastua.
Mutta kun horonilainen Sanballat, ammonilainen virkamies Tobia ja arabialainen Gesem kuulivat tästä, he ivasivat ja pilkkasivat meitä ja sanoivat: "Mitä te oikein olette tekemässä? Aiotteko kapinoida kuningasta vastaan?"
Mutta kun minun kävi huonosti, he kerääntyivät ympärilleni ilkkumaan, minun ympärilleni, nuo kelvottomat. He pilkkasivat minua lakkaamatta, enkä tiedä, miksi.
Käskyläisesi pilkkasivat Herraa, heidän suullaan sinä julistit: 'Sotavaunujeni voimalla minä rynnistin vuorten korkeuksiin, ylös Libanonin rinteille saakka! Minä kaadoin sen korkeat setrit, kaadoin ylväät sypressit, minä saavutin sen korkeimman huipun. Siellä on metsä kuin hedelmätarha.
Ohikulkijat pilkkasivat häntä. Päätään nyökyttäen.
Samalla tavoin häntä pilkkasivat myös rosvot, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan.
Ohikulkijat pilkkasivat häntä. Päätään nyökyttäen he sanoivat: "No niin, sinähän pystyt hajottamaan temppelin ja rakentamaan sen uudelleen kolmessa päivässä.
Tulkoon nyt ristiltä alas -- Messias, Israelin kuningas! Kun sen näemme, me uskomme häneen." Myös ne, jotka oli ristiinnaulittu yhdessä hänen kanssaan, pilkkasivat häntä.
Miehet, joiden käsissä Jeesus oli, pilkkasivat ja löivät häntä.
Myös sotilaat pilkkasivat häntä. He tulivat hänen luokseen, tarjosivat hänelle hapanviiniä.
Mutta jotkut pilkkasivat: "He ovat juovuksissa, makeaa viiniä täynnä."- TeuvonVeliii
Room. 9:33
josta on kirjoitettu: -- Minä asetan Siioniin kiven, johon he kompastuvat, kallion, johon he loukkaavat itsensä. Mutta joka häneen uskoo, ei joudu häpeään. [Jes. 8:14, Jes. 28:16; 1. Piet. 2:6-8]
1. Kor. 15:29
Mitä varten sitten jotkut antavat kastaa itsensä kuolleiden puolesta? Ellei kuolleita lainkaan herätetä, miksi he kastattavat itsensä näiden puolesta?
2. Kor. 8:5
Eivätkä he tehneet vain sitä mitä olimme toivoneet, vaan ennen kaikkea antoivat Jumalan tahdon mukaisesti itsensä Herralle ja myös meille.
Gal. 1:4
joka uhrasi itsensä meidän syntiemme tähden pelastaakseen meidät nykyisestä pahasta maailmasta, niin kuin oli Jumalan, meidän Isämme, tahto. [Mark. 10:45 ]
Gal. 5:3
Vakuutan vielä kerran jokaiselle, joka antaa ympärileikata itsensä, että hän on velvollinen noudattamaan lain kaikkia määräyksiä. [Room. 2:25, Room. 4:4]
Gal. 5:12
Saisivat kuohita itsensä, nuo teidän yllyttäjänne!
Ef. 5:2
Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle. [Gal. 2:20; 1. Tess. 4:9; Hepr. 8:3; 1. Joh. 3:16]
Fil. 2:8
hän alensi itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, ristinkuolemaan asti. [Mark. 10:45; Joh. 10:17,18; Hepr. 2:9, Hepr. 5:8, Hepr. 12:2]
2. Tess. 2:4
1. Tim. 2:6
Hän antoi itsensä lunnaiksi kaikkien puolesta, todistukseksi Jumalan tarkoituksesta, kun oikea aika oli tullut. [Mark. 10:45 ]
1. Tim. 2:14
eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. [1. Moos. 3:13; 2. Kor. 11:3]
2. Tim. 2:21
Siitä, joka puhdistaa itsensä kaikesta tuollaisesta, tulee arvokkaaseen käyttöön sopiva astia, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen ja kaikkiin hyviin tarkoituksiin käyttökelpoinen. [2. Tim. 3:17]
Tit. 1:8
vaan hänen on oltava vieraanvarainen, hyväntahtoinen, harkitseva, oikeamielinen, hurskas ja itsensä hillitsevä.
Tit. 2:14
Hän antoi itsensä alttiiksi meidän puolestamme lunastaakseen meidät vapaiksi kaikesta vääryydestä ja puhdistaakseen meidät omaksi kansakseen, joka kaikin voimin tekee hyvää. [Ef. 2:10; Hepr. 9:14; 1. Piet. 2:9]
Tit. 3:11
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä. TeuvonVeliii kirjoitti:
Room. 9:33
josta on kirjoitettu: -- Minä asetan Siioniin kiven, johon he kompastuvat, kallion, johon he loukkaavat itsensä. Mutta joka häneen uskoo, ei joudu häpeään. [Jes. 8:14, Jes. 28:16; 1. Piet. 2:6-8]
1. Kor. 15:29
Mitä varten sitten jotkut antavat kastaa itsensä kuolleiden puolesta? Ellei kuolleita lainkaan herätetä, miksi he kastattavat itsensä näiden puolesta?
2. Kor. 8:5
Eivätkä he tehneet vain sitä mitä olimme toivoneet, vaan ennen kaikkea antoivat Jumalan tahdon mukaisesti itsensä Herralle ja myös meille.
Gal. 1:4
joka uhrasi itsensä meidän syntiemme tähden pelastaakseen meidät nykyisestä pahasta maailmasta, niin kuin oli Jumalan, meidän Isämme, tahto. [Mark. 10:45 ]
Gal. 5:3
Vakuutan vielä kerran jokaiselle, joka antaa ympärileikata itsensä, että hän on velvollinen noudattamaan lain kaikkia määräyksiä. [Room. 2:25, Room. 4:4]
Gal. 5:12
Saisivat kuohita itsensä, nuo teidän yllyttäjänne!
Ef. 5:2
Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle. [Gal. 2:20; 1. Tess. 4:9; Hepr. 8:3; 1. Joh. 3:16]
Fil. 2:8
hän alensi itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, ristinkuolemaan asti. [Mark. 10:45; Joh. 10:17,18; Hepr. 2:9, Hepr. 5:8, Hepr. 12:2]
2. Tess. 2:4
1. Tim. 2:6
Hän antoi itsensä lunnaiksi kaikkien puolesta, todistukseksi Jumalan tarkoituksesta, kun oikea aika oli tullut. [Mark. 10:45 ]
1. Tim. 2:14
eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. [1. Moos. 3:13; 2. Kor. 11:3]
2. Tim. 2:21
Siitä, joka puhdistaa itsensä kaikesta tuollaisesta, tulee arvokkaaseen käyttöön sopiva astia, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen ja kaikkiin hyviin tarkoituksiin käyttökelpoinen. [2. Tim. 3:17]
Tit. 1:8
vaan hänen on oltava vieraanvarainen, hyväntahtoinen, harkitseva, oikeamielinen, hurskas ja itsensä hillitsevä.
Tit. 2:14
Hän antoi itsensä alttiiksi meidän puolestamme lunastaakseen meidät vapaiksi kaikesta vääryydestä ja puhdistaakseen meidät omaksi kansakseen, joka kaikin voimin tekee hyvää. [Ef. 2:10; Hepr. 9:14; 1. Piet. 2:9]
Tit. 3:11
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.Valheveli sinä olet, kun olet itsesi vetänyt löysään hirteen Saatanan Paavalillleen sanelemilla uskon opeilla.
Sillä tuossakin listassasi on 75% valhetta ja nain 25% totta., Tähän liitty myös vielä tämäkin Pyhän Hengen opetus.
"Jos sadan totuuden sanan joukossa on yksiin valheen sana, niin koko esitys on silloin valhetta."
Eikä tuo Saatanan hirttosilmukka ole pitkään löysällä, sillä sen silmukan asettaja kyllä tietää, milloin on sopiva hetki aloittaa kiristys.- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Valheveli sinä olet, kun olet itsesi vetänyt löysään hirteen Saatanan Paavalillleen sanelemilla uskon opeilla.
Sillä tuossakin listassasi on 75% valhetta ja nain 25% totta., Tähän liitty myös vielä tämäkin Pyhän Hengen opetus.
"Jos sadan totuuden sanan joukossa on yksiin valheen sana, niin koko esitys on silloin valhetta."
Eikä tuo Saatanan hirttosilmukka ole pitkään löysällä, sillä sen silmukan asettaja kyllä tietää, milloin on sopiva hetki aloittaa kiristys.Verivelii
1. Kor. 6:5
Saisitte hävetä! Eikö omassa joukossanne ole yhtäkään viisasta, joka pystyisi ratkaisemaan kahden veljen välisen riidan?
2. Kor. 8:18
Lähetämme hänen mukanaan matkaan myös erään toisen veljen, jonka toimintaa evankeliumin hyväksi kiitetään kaikissa seurakunnissa. [2. Kor. 12:18]
2. Kor. 12:18
Kehotin Titusta lähtemään matkaan ja lähetin tuon toisen veljen hänen mukaansa. Onko Titus ehkä käyttänyt teitä hyväkseen? Emmekö me ole toimineet samassa hengessä ja kulkeneet samoja jälkiä? [2. Kor. 8:6,16,18,22]
Gal. 1:19
Ketään muuta apostolia en tavannut, ainoastaan Herran veljen Jaakobin. [Mark. 6:3 ] TeuvonVeliii kirjoitti:
Verivelii
1. Kor. 6:5
Saisitte hävetä! Eikö omassa joukossanne ole yhtäkään viisasta, joka pystyisi ratkaisemaan kahden veljen välisen riidan?
2. Kor. 8:18
Lähetämme hänen mukanaan matkaan myös erään toisen veljen, jonka toimintaa evankeliumin hyväksi kiitetään kaikissa seurakunnissa. [2. Kor. 12:18]
2. Kor. 12:18
Kehotin Titusta lähtemään matkaan ja lähetin tuon toisen veljen hänen mukaansa. Onko Titus ehkä käyttänyt teitä hyväkseen? Emmekö me ole toimineet samassa hengessä ja kulkeneet samoja jälkiä? [2. Kor. 8:6,16,18,22]
Gal. 1:19
Ketään muuta apostolia en tavannut, ainoastaan Herran veljen Jaakobin. [Mark. 6:3 ]Paavali eestä,
Paavali takaa,
Paavali istuu,
Paavali makaa
ja joka asennosta valhetta jakaa.- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Paavali eestä,
Paavali takaa,
Paavali istuu,
Paavali makaa
ja joka asennosta valhetta jakaa.Älä auta niitä,
joilla on enemmän,
kuin jaksavat kantaa...
Tommy Tabermann TeuvonVeliii kirjoitti:
Älä auta niitä,
joilla on enemmän,
kuin jaksavat kantaa...
Tommy TabermannJeesus vastasi: "Voi teitäkin, lainopettajat! Te panette ihmisten harteille taakkoja, jotka ovat raskaita kantaa, mutta itse ette kajoa niihin edes yhdellä sormella. "
- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesus vastasi: "Voi teitäkin, lainopettajat! Te panette ihmisten harteille taakkoja, jotka ovat raskaita kantaa, mutta itse ette kajoa niihin edes yhdellä sormella. "
Voi Velipoika
Joilla on liikaa kannettava vapaasta tahdostaan, niinkantakoot sen roinan,
Ihollaalakin selviäisivät, juju on tämä,
Mexsikkolaiset pitävät lomaa, amerikaanot tekevät työtä, että saisivat joskus pitää lomaa.
Vuonna 2007 kokosi silloin ystäväni Kari-Henrik palstalta talteen nämä helluntailaisen Semper. Fideliksen herjat Totuuden Hengestä:
"Tällainen mies on Teuvo Suni:
liikaa riehuva, paisunut, harhaoppinen, perkeleen lapsi, pahapietari, Helvetin luukkujen lonksuttelija, kiroaja, Helvettiin ohjaaja, säälittävä, Teuvo-parka, soidinlentoaan lentävä epätoivoinen mies, tuomiokiihkoinen houkka, omissa mehuissaan teutaroiva, amok-juoksuajuokseva uskonnollinen mies, herjaajahenki, höyryävä, valheprofeetta, röyhkeä, filistealainen syyttäjä, oppi-isä, kiroaja, sunilainen, mutapainija, katkera, palavia nuolia ammuskeleva, Jumalan vastustaja, perkeleen apuri, kaupustelija, luopunut, pimeä, villipeto, ihmisparka,kouristunut, mentaaliongelmainen, rehvastelija, omavanhurskas, teatraalinen, tuomitseva, mahtaileva, sumuttaja, mytologi, fanaattinen löylynlyöjä, ahtaan portin mestari, sielunviholliselle haiseva,vihaaja, aggressiivinen, epätoivoinen, kiroava, verenhimoinen ,epätasapainoinen, epänormaali, sairaalloinen, orjuuttaja, täyskahjo, petollinen, ymmärrykseltään pimentynyt, äkseeraaja, elämäkertahorinansa kaupustelija, naurettava jankuttaja, julmuri, valehtelija, eksyttäjä, säälimätön, rakkaudeton, kastehitleristi, suni-evankelista, pahuudessa täysi-ikäinen, sanan ymmäryksessä sikiöasteella, vanhoissa rytkyissäkulkeva, mielivaltainen, ylpeä, tuomari, julkea pilkkaaja, maagikko, anekauppias, petkuttaja, haisevan ja oksettavan harhainen, makaaberi, porttisulkeisten pitäjä, höynäyttäjä, mafioso, remuaja, pilkkaaja, herhiläinen, nylkyri, vanha, äkäinen, raateleva susi, inkvisiittori, turhanpuhuja, niskuroija, poltinraudalla merkitty, tuhoontuomittu, desperaado, ihmisraunio, valheveli, uhkarohkea, tökerö, kerskailija ,pikku-Napoleon, sokea, miinoittaja, palstaterroristi, häirikkö, loruilija, uijari, paatunut, pääjehu, piruettimestari, Veljiensyyttäjä, taikauskoinen, salakavala, pöyhkeilijä, egoisti, raakalainen, tyhjä, säälimätön, ruoskija, hirviö, loitsuja, juonija, itserakas,kiljuva jalopeura, sopankeittäjä, mellastaja, pikkunilkki, monotoninen, haaksirikkoutunut, kulttipomo, uhkapeluri, karmea, vastenmielinen ,herodesmainen styränki, kajahtanut, vihainen rakkikoira, kireäpipoinen, näyttelijä, diktaattori, Teuvo-Il Sung, raivokas, megalomaaninen, porttifilosofi, väärämielinen, härkä, kärppä, kaappari, korppi, merkillinen mies, väärä todistaja, itsekehuja, vähäjärkinen, saastainen, alhainen, tökerö, egosentrinen, huijari, väärentäjä,taruilija, aseiden paukuttelija, omissa mehuissaan isottelija, massapostittaja, hirmuvaltias, estapon otteita käyttävä, ihmissusi,Napoleon- syndroomasta kärsivä, kuolemankankea, jumalan varamies,Jeremia II, kuoleman kalman levittäjä, puskapelle, Pol Potin hengenheimolainen, sunologi, säälittävä, petetty, sepittäjä, itsensäylentäjä, jumalaton, kenttäoikeuden päätuomari, luikertelija,epäkristillinen, mustan magian harjoittaja, vanha mies, vihollisenorja, perkeleen saran kyntäjä, Baabelin profeetta, teutaroija, kylmä, hyytävä, raaka, kyseenalainen, mätä, koin syömä,korskea kuin Herodes, tunkion kukko, armon halveksuja, Suni&Co.,aamukiroilija, kakkapuheinen, Hitleriin verrattava, toivoton, häviäjä,amatööritason sääprofeetta, teosofisen humpuukin levittäjä, Ruukin rohveetta, maakuntasarjan painija, huuhaa-mies, Ruukin Mooses, verikoira, pyöveli, vaarallinen,häikäilemätön, estoton, sielunsa myynyt, vauhtisokea, vertahyytävä solvaaja, RuukinJeremia, narsisti, marttyyria esittävä, tyrkyttäjä, moraaliton sotilas,vihollisen vanki, vihollisen äänitorvi, hapattaja, valheen kylväjä,petturi, viekoittelija, mystikko, ideologi, kapinen susi, vankeudessa viruva, torven töräyttäjä, sirkuspelle, pikku pelinappula, kirologi,valheen liemen litkijä, rappiolla, ilotulittaja, mönjän nakkaaja, porttisulkeisten pitäjä, paise, herhiläinen, runoilija, valhevärssyjen väsääjä, palstajulkimo, nujertaja, häpäisijä, halvaannuttaja, Ruukinkarhu, julma, raateleva, kangastus, perkeleen perikuva, luhistuvapersoona, uskonnollinen peluri, patologinen valehtelija, pelle-hermanni, sielunvihollisen apuri, porttivahti, empiristi,kiristäjä, fariseus, klovni, tyly, retostelija, lavertelija, satanisti,agitaattori, Havukka-ahon Teuvo, kireä, pakkosyöttäjä, mafioso, outoveikko, kaunainen, show-mies, säälittävä ikämies, oman kunnian etsijä,hörhö, horroksessa, tyrmääjä, römeä seireeni, tyrmäystippojen tarjoaja,väärä tuomari, kalifi, ylenkatseellinen, yliannostettu, ihmispolo,ruoskija, kavala, käärme, myrkynkylväjä, yleinen syyttäjä, näkyjennäkijä, kameleontin henki, saatanan siteissä, kukko, rymistelijä, nettisaarnaaja."
Eikä tästä voi hän kuitenkaan syyttä, vaan ainoastaan kiittää, sillä tämän suurempaa tallennusta taivastililleni ei ole kukaan muu tehnyt:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille.- TeuvonVeliii
Voi VeriVelii
Kukaan ei voi palata menneeseen ja tehdä uutta
alkua, mutta kuka tahansa voi aloittaa tänään ja
tehdä loppumatkan haluamansa kaltaiseksi. TeuvonVeliii kirjoitti:
Voi VeriVelii
Kukaan ei voi palata menneeseen ja tehdä uutta
alkua, mutta kuka tahansa voi aloittaa tänään ja
tehdä loppumatkan haluamansa kaltaiseksi.Ei kukaan kaltaisistasi, mutta Jeesus Kristus voi:
"Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
"Herra, Jumalasi, on sinun kanssasi, (ei suinkaan sinun, vaan minun) hän on voimallinen, hän auttaa.
Sinä olet hänen ilonsa, rakkaudessaan hän tekee sinut uudeksi, hän iloitsee, hän riemuitsee sinusta-"- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei kukaan kaltaisistasi, mutta Jeesus Kristus voi:
"Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
"Herra, Jumalasi, on sinun kanssasi, (ei suinkaan sinun, vaan minun) hän on voimallinen, hän auttaa.
Sinä olet hänen ilonsa, rakkaudessaan hän tekee sinut uudeksi, hän iloitsee, hän riemuitsee sinusta-"Ajan saatossa !
Ainoa henkilö, joka käyttäytyy järkevästi, on räätälini.
Hän ottaa minun mittani joka kerta uudelleen kun
tapaamme. Kaikki muut käyttävät minusta vanhoja
mittojani ja kuvittelevat, että minä yhä sovin niihin.
George Bernard Shaw TeuvonVeliii kirjoitti:
Ajan saatossa !
Ainoa henkilö, joka käyttäytyy järkevästi, on räätälini.
Hän ottaa minun mittani joka kerta uudelleen kun
tapaamme. Kaikki muut käyttävät minusta vanhoja
mittojani ja kuvittelevat, että minä yhä sovin niihin.
George Bernard ShawMinulle on annettu tällainen mitta:
"Minun työssäni on mittana oikeus ja luotilankana vanhurskaus."
Sinun mittasi kohtalo on tässä:
"Mutta rakeet hakkaavat pettävän turvapaikan ja tulva vie piilopaikan mennessään,
teidän liittonne kuoleman (Saatanan) kanssa pyyhitään pois ja teidän sopimuksenne tuonelan kanssa raukeaa. Tuhotulva vyöryy teidän ylitsenne, se lyö teidät maahan."- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Minulle on annettu tällainen mitta:
"Minun työssäni on mittana oikeus ja luotilankana vanhurskaus."
Sinun mittasi kohtalo on tässä:
"Mutta rakeet hakkaavat pettävän turvapaikan ja tulva vie piilopaikan mennessään,
teidän liittonne kuoleman (Saatanan) kanssa pyyhitään pois ja teidän sopimuksenne tuonelan kanssa raukeaa. Tuhotulva vyöryy teidän ylitsenne, se lyö teidät maahan."Et sinäkään aivan kuivilla vielä ole ja tuo tuomio valtasi on pahasta mitä nytkin käytät, siitä jää piirtoja elämänkirjaseen, mitenkäs pyyhkäset ne pois, tällaista on elämä HyväVeliii
Ystävyyden syntyminen on kuin eläisi asunnossa,
jonne joku toinenkin muuttaa. Sen sijaan, että
tulisi ahdasta, tila alkaakin kasvaa ja löytyy huoneita,
joita ei tiennyt olevankaan TeuvonVeliii kirjoitti:
Et sinäkään aivan kuivilla vielä ole ja tuo tuomio valtasi on pahasta mitä nytkin käytät, siitä jää piirtoja elämänkirjaseen, mitenkäs pyyhkäset ne pois, tällaista on elämä HyväVeliii
Ystävyyden syntyminen on kuin eläisi asunnossa,
jonne joku toinenkin muuttaa. Sen sijaan, että
tulisi ahdasta, tila alkaakin kasvaa ja löytyy huoneita,
joita ei tiennyt olevankaanJeesus sanoo:
"Minun Isäni kodissa on monta huonetta -- enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan."- Laskutoimitus25
T.Suni, mitenkä ihmeessä luulet pääseväsi taivasten valtakuntaan herjaamalla
erästä Jeesuksen opetuslasta ? Meidän asiamme ei ole tuomita edes Juudas
Iskariot,vaikka myi Jeesuksen olinpaikan tiedon juutalaisille.Kuka sinulle antaa
tuollaisia valtuuksia ? Mahtaisiko sen persoonan numerot olla 666 ? Laskutoimitus25 kirjoitti:
T.Suni, mitenkä ihmeessä luulet pääseväsi taivasten valtakuntaan herjaamalla
erästä Jeesuksen opetuslasta ? Meidän asiamme ei ole tuomita edes Juudas
Iskariot,vaikka myi Jeesuksen olinpaikan tiedon juutalaisille.Kuka sinulle antaa
tuollaisia valtuuksia ? Mahtaisiko sen persoonan numerot olla 666 ?Jeesus koulutti omat opetuslapsensa totuuteen ja totuuden todistajiksi.
Saatana koulutti omat opetuslapsensa vääryyden ja valheen julistajiksi:
"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"
Hän tiesi joutuvansa Jumalan vihan alle väärämielisyydestään ja valheellisuudestaan:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Eikä Saatana pysty koskaan lähettämään omaa enkeliään valittuja kurittamaan. Mutta Jumala pystyy antamaan Saatanalle käskyn lähettämään sellaisia ihmisiä kurittamaan, jotka julistavat - Paavalin tavoin - Saatanan opetuksia Jumalan opetuksina:
"Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."- TaneonTane
Ei sitten kaikki paheet tussa pitkässä listassa tulleet esiin tanesta.
Kuka olisi niin rohkea, että uskaltaisi päivittää herjauslistan uusiksi? Sillä Semper.Fideliuksen jälkeen on palstalle tullut tukuttain uusia totuuden herjaajia.
Entisen ystäväni syöväreistäkin on tullut monenlaisia herjakukkasia: Pyhä Henki on sunipulveria, ahdas portti on suniportti, Totuuden Henki on hurmahenki ja Totuuden tietä viitoittavat Tahvojen siittimet.- TeuvonVeliii
VoiVeriVeliii Hyvää
Rohkeus on sitä
ettet sulje silmiäsi
kun vihdoin saat ne auki
Tommy Tabermann - muistelija189
"Entisen ystäväni syöväreistäkin on tullut monenlaisia herjakukkasia: Pyhä Henki on sunipulveria, ahdas portti suniportti, Totuuden Henki on hurmahenki ja Totuuden tietä viitoittavat Tahvojen siittimet"
Tarkoitatko todella, että KH olisi kirjoittanut tuollaista? Todella vaikea uskoa sellaista, sen kokemuksen perusteella, mitä jäi muistiin hänen kirjoitustyylistään. muistelija189 kirjoitti:
"Entisen ystäväni syöväreistäkin on tullut monenlaisia herjakukkasia: Pyhä Henki on sunipulveria, ahdas portti suniportti, Totuuden Henki on hurmahenki ja Totuuden tietä viitoittavat Tahvojen siittimet"
Tarkoitatko todella, että KH olisi kirjoittanut tuollaista? Todella vaikea uskoa sellaista, sen kokemuksen perusteella, mitä jäi muistiin hänen kirjoitustyylistään.Nämä ovat pitkäaikaisimman ystäväni opetuksia sen jälkeen, kun hän pelkuruudenhenkensä takia ei päässyt sisään ahtaasta portista.
Niin kuin Pyhä Henki tekee ihmeitä valituilleen, niin tekee myös Saatanan valheen ja vääryydenhenki.
Yhdestä kädenpuristuksesta Saatanan palvelijan kanssa kaikki 14 vuoden tietämykset totuudesta muuttuivat hetkessä rienauksiksi.TeuvonVeliii kirjoitti:
VoiVeriVeliii Hyvää
Rohkeus on sitä
ettet sulje silmiäsi
kun vihdoin saat ne auki
Tommy TabermannTämäkin on kaltaisistasi Raamatussa hyvin sanottu:
"Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, (runojaan lausuen) silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämäkin on kaltaisistasi Raamatussa hyvin sanottu:
"Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, (runojaan lausuen) silloin te kyllä olette vastaanottavaisia."Voi HYvää Veliii -taas sun kanssas,
EläEläs ahdistu yhteen nurkkaas !
Vain hiiret
tyytyvät murusiin.
Ilman hulluja unelmia
ei synny viisaita päätöksiä.
Tommy Tabermann - TeuvonVeliii
TeuvonVeliii kirjoitti:
Voi HYvää Veliii -taas sun kanssas,
EläEläs ahdistu yhteen nurkkaas !
Vain hiiret
tyytyvät murusiin.
Ilman hulluja unelmia
ei synny viisaita päätöksiä.
Tommy TabermannRaamatun runouttahan tämä Velipoikani täällä vain vatvoo ja jättää kaikki käytännössä noudattamatta, tuuleen huhuilua se tuollainen kirottelu on, parannappas nuo tapasi veljen neuvosta !
TeuvonVeliii kirjoitti:
Raamatun runouttahan tämä Velipoikani täällä vain vatvoo ja jättää kaikki käytännössä noudattamatta, tuuleen huhuilua se tuollainen kirottelu on, parannappas nuo tapasi veljen neuvosta !
Mitä uskojen nurkkiin tulee, niin Totuuden Hengellä on vain yksi ainoa nurkka. Mutta Saatanalla on tässäkin maassa tällainen erihenkisten nurkkien saaristo, joka muistuttaa hyvin paljon suuren naapurivaltion Vankileirien saaristoa:
adventistit
aglikaanit
Agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetistuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
Timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset- TeuvonVeliii
Elämä paiskoo joskus ovia kiinni
aivan nenäsi edestä, mutta älä välitä.
Vain niin saat selville ne ovet, jotka
ovat auki sinua varten.
Pienestä nurkasta Lähettävä HyväVelii TeuvonVeliii kirjoitti:
Elämä paiskoo joskus ovia kiinni
aivan nenäsi edestä, mutta älä välitä.
Vain niin saat selville ne ovet, jotka
ovat auki sinua varten.
Pienestä nurkasta Lähettävä HyväVeliiMinut pelasti tämä ahdas ovi, joka on sinulle jäänyt vain haaveeksi:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."
Vaikuttaa siltä, että runojen runnojat ovat runnoneet pois sinulta tuo tärkeän kilvoittelu kyvyn.- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Minut pelasti tämä ahdas ovi, joka on sinulle jäänyt vain haaveeksi:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."
Vaikuttaa siltä, että runojen runnojat ovat runnoneet pois sinulta tuo tärkeän kilvoittelu kyvyn.Voi voi rakas Velii -kun kilvoitelusi on jäänyt tuolle sanalliselle puolelle, ei sillä paljon ojaa kaiveta, esittelet noita sanan parsiasi lyhyemmässä ja sitten pitemmässä letkassa, sitäkös se on totisuus, koetappas hakea sitä kovaa ja kiinteää maata jalkojesi tueksi.
- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Minut pelasti tämä ahdas ovi, joka on sinulle jäänyt vain haaveeksi:
Vaikuttaa siltä, että runojen runnojat ovat runnoneet pois sinulta tuo tärkeän kilvoittelu kyvyn.Voi Teuvo mitä tulle sun päälles oikein loppujenlopuksi käypi -kun olet noinkin huterassa kiinni, sanoja lauseita toistelet mukamas herran lumossa ja hommaat silti mitä tykkäät, monta saalia päällä ns.-tusti, Voi Teuvo parka sun kanssas.
Mitä on TeuvoVeljeneee siveys. - tosion
TeuvonVeliii kirjoitti:
Voi voi rakas Velii -kun kilvoitelusi on jäänyt tuolle sanalliselle puolelle, ei sillä paljon ojaa kaiveta, esittelet noita sanan parsiasi lyhyemmässä ja sitten pitemmässä letkassa, sitäkös se on totisuus, koetappas hakea sitä kovaa ja kiinteää maata jalkojesi tueksi.
kyll sinun teuvonveliinä esiintyvä kirjoittaja, kyllä sinun kilvoittelusi on jäänyt sille saatanalliselle puolelle ahdasta ovea
tosion kirjoitti:
kyll sinun teuvonveliinä esiintyvä kirjoittaja, kyllä sinun kilvoittelusi on jäänyt sille saatanalliselle puolelle ahdasta ovea
Mistä olet saanut sen verran rohkeutta, että tuon totuuden uskalsit esille tuoda?
Jos rohkeutesi olisi ollut täydellistä, kuten kirjoitettu on:
"Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen."
Olisit tuon totuuden kirjoittanut rohkeasti omall nimelläsi.- K.T.USA
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä uskojen nurkkiin tulee, niin Totuuden Hengellä on vain yksi ainoa nurkka. Mutta Saatanalla on tässäkin maassa tällainen erihenkisten nurkkien saaristo, joka muistuttaa hyvin paljon suuren naapurivaltion Vankileirien saaristoa:
adventistit
aglikaanit
Agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetistuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
Timoteusyhteisöläiset
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaisetLuettelosi on pitkä, mihinkä niistä kelpuutat itsesi ?
K.T.USA kirjoitti:
Luettelosi on pitkä, mihinkä niistä kelpuutat itsesi ?
Valitut ovat Saatanan seurakuntien ulkopuolella. Heidät on sieltä Pyhä Henki johdattanut pois:
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat
ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet
hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään." Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen joka sanoi:
"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan
osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Tässä minun erokirjeeni luterilaiselle portolle 1.4.1996:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902
- TeuvonVeliiiPaneeJupii
Lerppakulli ja tylppä vai on sulla jeesus kateissa ja muita mulukkerro täällä kadotukseen veisaavat Mitä Vittua Sulla On mielessa Taneli Onko sua koskaan pistetty ruskeaan reikään kun kumminkin oot nainut luvattomasti reikiä Taneli Panee ja uskoo housut ilkoissa on tanelin tyyli sitten selläleen voinneista on tanelin nainniut letku kullilla.
Nyt olet eksynyt sinulle outoon keskusteluun.
Palaa takaisin kotiisi vl-palstalle. Jos tilanteesi on kertomasi kaltainen, niin eiköhän vl- lääkäreiltä siihenkin apua saa.
- VoeVelii
Taneli pistää het kun on siihen mahollista ja kontallaan!
Siihen ei jumalaa tarvita. - SunTautisKaikkiTietää
Kaikki sun tautis tuntee, puhu mitä puhut jotta misä luulet taivaaseen portat löytäväsi.
- SilavaLieroKaahii
Tanelin portaista on aika liuta portai pos tämän elämän töppäyksistä, on siinä kaverilla kaahimista, syntisenä ja lierona tunnettu liero.
- TunneliPimeä
Ei Jeesus kaivolla susta puhellut ei sitten mitään tunnettu panettelija, joka kokee kohtalonsa ajallaan.
- VeljenPojanPoika
HIEKKAAN KIRJOITETTU, KIVEEN KAIVERRETTU
Kaksi ystävystä vaelsi autiomaan halki. Kesken matkaa ystävykset joutuivat sanaharkkaan ja alkoivat riidellä. Riita johti siihen, että toinen läimäytti toista.
Ystävä, jota toinen oli lyönyt, tuli pahalle mielelle. Hiljaisena hän kirjoitti hiekkaan: "Tänään paras ystäväni löi minua”. Toinenkin oli kovin pahoillaan. Ystävykset sopivat riidan ja jatkoivat matkaa, kunnes tulivat keitaalle. Siellä oli lähde ja he päättivät kylpeä.
Läimäyksen aikaisemmin saanut luiskahti kiveltä ja oli hukkua lähteeseen, mutta ystävä ehti pelastaa hänet. Pelastuttuaan ja kokemastaan elvyttyään hän kaiversi kiveen: "Tänään paras ystäväni pelasti henkeni.”
Ystävä, joka oli häntä ensin lyönyt ja sitten pelastanut, kysyi: "Kun löin sinua, kirjoitit siitä hiekkaan, ja nyt hakkasit sanat kiveen. Miksi?"
Toinen vastasi: "Kun joku tekee meille jotain pahaa, se pitäisi kirjoittaa hiekkaan, jotta anteeksiannon tuulet voivat viedä kirjoituksen mukanaan. Mutta kun joku tekee meille jotain hyvää, meidän tulisi kaivertaa se kiveen, jottei kukaan voisi pyyhkiä sitä pois ja unohtaa."Maailmassa monta on ihmeellistä tarinaa.
Ne hämmästyttää, kummastuttaa veljen pojan poikaakin.
"Emmehän me, silloin kun saatoimme teidän tietoonne Herramme Jeesuksen Kristuksen voiman ja tulemisen, olleet lähteneet seuraamaan mitään ovelasti sepitettyjä taruja, vaan olimme omin silmin saaneet nähdä hänen jumalallisen suuruutensa."
Tämän totuuden julisti apostoli Pietari.- huomasin
TeuvoSuni kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä tarinaa.
Ne hämmästyttää, kummastuttaa veljen pojan poikaakin.
"Emmehän me, silloin kun saatoimme teidän tietoonne Herramme Jeesuksen Kristuksen voiman ja tulemisen, olleet lähteneet seuraamaan mitään ovelasti sepitettyjä taruja, vaan olimme omin silmin saaneet nähdä hänen jumalallisen suuruutensa."
Tämän totuuden julisti apostoli Pietari.hurmahenkiset kirjoittajat, lahkolaiset,helluintalilaiset,mormonit,lutheruskovat ovat palstalla kuin mentasilsit, runoilevat, taituroivat, kaatavat, örisevät, hihhuloivat, ylistyskonsertoivat yrittäessään saada sinut Teuvo vaipumaan hurmokseen ja sitten tehdäkseen, mitä itse sielunvihollinen heidän käskeekin tekeä.
- KasteenUnohtaneet
huomasin kirjoitti:
hurmahenkiset kirjoittajat, lahkolaiset,helluintalilaiset,mormonit,lutheruskovat ovat palstalla kuin mentasilsit, runoilevat, taituroivat, kaatavat, örisevät, hihhuloivat, ylistyskonsertoivat yrittäessään saada sinut Teuvo vaipumaan hurmokseen ja sitten tehdäkseen, mitä itse sielunvihollinen heidän käskeekin tekeä.
Höpö löpöä, kunhan näinkin vanaattisen henkilön kanssa voipi jutustellä,Teuvo suapi puolestani olla mitä ja puoluetta poliittisesti tahansa, ei täällä kenkään siveellinen viitsi kirotella Raamatusta, vain me räiväsuut.
- lukij
KasteenUnohtaneet kirjoitti:
Höpö löpöä, kunhan näinkin vanaattisen henkilön kanssa voipi jutustellä,Teuvo suapi puolestani olla mitä ja puoluetta poliittisesti tahansa, ei täällä kenkään siveellinen viitsi kirotella Raamatusta, vain me räiväsuut.
no sinähän yks piru olet, kun et sano mitään siitä, mitä lapsena saatu kaste sinulle merkihtöö?
- JojoMiehii
lukij kirjoitti:
no sinähän yks piru olet, kun et sano mitään siitä, mitä lapsena saatu kaste sinulle merkihtöö?
Kielen käytöstäs pääten olet niitä jujuttajia, kasteestas viis.
huomasin kirjoitti:
hurmahenkiset kirjoittajat, lahkolaiset,helluintalilaiset,mormonit,lutheruskovat ovat palstalla kuin mentasilsit, runoilevat, taituroivat, kaatavat, örisevät, hihhuloivat, ylistyskonsertoivat yrittäessään saada sinut Teuvo vaipumaan hurmokseen ja sitten tehdäkseen, mitä itse sielunvihollinen heidän käskeekin tekeä.
Mutta turhaa työtä tekevät:
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä. Hän, joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."
- TeuvonVeliii
KAKSI SÄÄNTÖÄ NOUDETATTAVAKSI
1. Aloita.
2. Jatka. Siirrä vain jalka toisen jalan eteen.
Pidä silmäsi auki ja näe päämääräsi saavutettuna.
Pidä korvasi valppaina ja kuule vain rakentavaa palautetta ja myönteisiä
viestejä.
Pidä sydämesi avoinna ja tunne iloa onnistumisestasi.
Aloita ja jatka menoa. Se toimii joka kerta. Lupaan sen.Matkan pituutta on askelpareilla turha yrittää mitata, sillä 40 vuoden koettelemuksenmatka on todella pitkä, ja vain harva pystyy sen loppuun asti kulkemaan.
Kun tien jokaisessa risteyksessä on Saatanan voima-asemia totista parannusta varten, joista saa vain myönteistä palautetta, ja kunkin matkaajan halun mukaista matkaevästä.- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Matkan pituutta on askelpareilla turha yrittää mitata, sillä 40 vuoden koettelemuksenmatka on todella pitkä, ja vain harva pystyy sen loppuun asti kulkemaan.
Kun tien jokaisessa risteyksessä on Saatanan voima-asemia totista parannusta varten, joista saa vain myönteistä palautetta, ja kunkin matkaajan halun mukaista matkaevästä.Näitä mielta ohjaavia parsia, muutaman kopsasin tähän näytille;
-
Olen oppinut...
…että jos joku ei rakasta sinua sillä tavalla kuin tahtoisit, se ei
tarkoita, ettei hän rakastaisi sinua kaikin tavoin, jolla hän voi.
Olen oppinut...
…että kypsyys on enemmän sitä, millaisia kokemuksia sinulla on ollut ja
mitä olet niistä oppinut, kuin kuinka monet syntymäpäivät olet juhlinut.
Olen oppinut...
…että riippumatta siitä, miten hyviä ystäviä olette, aina silloin tällöin
he loukkaavat sinua ja sinun täytyy vain antaa heille se anteeksi.
Olen oppinut...
…että aina ei riitä se, että toiset antavat sinulle anteeksi. Joskus
täytyy oppia antamaan itselleen anteeksi.
Olen oppinut...
…että riippumatta siitä, miten pahasti sydämesi on särkynytkin, koko
maailma ei pysähdy surusi tähden.
Olen oppinut...
…että meidän taustamme ja tilanteemme ovat ehkä vaikuttaneet siihen,
millaisia nyt olemme, mutta me itse olemme vastuussa siitä, millaisia meistä tulee. TeuvonVeliii kirjoitti:
Näitä mielta ohjaavia parsia, muutaman kopsasin tähän näytille;
-
Olen oppinut...
…että jos joku ei rakasta sinua sillä tavalla kuin tahtoisit, se ei
tarkoita, ettei hän rakastaisi sinua kaikin tavoin, jolla hän voi.
Olen oppinut...
…että kypsyys on enemmän sitä, millaisia kokemuksia sinulla on ollut ja
mitä olet niistä oppinut, kuin kuinka monet syntymäpäivät olet juhlinut.
Olen oppinut...
…että riippumatta siitä, miten hyviä ystäviä olette, aina silloin tällöin
he loukkaavat sinua ja sinun täytyy vain antaa heille se anteeksi.
Olen oppinut...
…että aina ei riitä se, että toiset antavat sinulle anteeksi. Joskus
täytyy oppia antamaan itselleen anteeksi.
Olen oppinut...
…että riippumatta siitä, miten pahasti sydämesi on särkynytkin, koko
maailma ei pysähdy surusi tähden.
Olen oppinut...
…että meidän taustamme ja tilanteemme ovat ehkä vaikuttaneet siihen,
millaisia nyt olemme, mutta me itse olemme vastuussa siitä, millaisia meistä tulee.Jeesuksen vastaus tutkimuksillesi:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesuksen vastaus tutkimuksillesi:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Vähän lisää lauseita, joo en minä kumoa, enkä yllytä sinua näihin samaistumaan, kopsaan kumminkin näitä rakennustarpeiksi.
Olen oppinut...
…että se, kun kaksi ihmistä riitelee, ei tarkoita, etteivätkö he
rakasta toisiaan. Ja se, etteivät he riitele, ei tarkoita, että he rakastaisivat.
Olen oppinut...
…ettei meidän tarvitse vaihtaa ystäviämme, jos ymmärrämme, että
ystävämme muuttuvat.
Olen oppinut...
…ettei pidä niin innokkaasti yrittää saada selville salaisuutta. Se voi
muuttaa elämäsi ikuisiksi ajoiksi.
Olen oppinut...
…että kaksi ihmistä voi katsoa täsmälleen samaa asiaa ja nähdä jotain
täysin erilaista. Sama koskee kuulemista.
Olen oppinut...
…että elämäsi voi muuttua hetkessä sellaisten ihmisten tähden, jotka
eivät edes tunne sinua.
Olen oppinut...
…että silloinkin, kun sinusta tuntuu ettei sinulla enää ole mitään
annettavaa, kun ystäväsi huutaa apua, niin sinä löydät voimaa auttaa.
Olen oppinut...
…että ne ihmiset, joista välität eniten elämässäsi, otetaan pois sinulta
aivan liian pian. TeuvonVeliii kirjoitti:
Vähän lisää lauseita, joo en minä kumoa, enkä yllytä sinua näihin samaistumaan, kopsaan kumminkin näitä rakennustarpeiksi.
Olen oppinut...
…että se, kun kaksi ihmistä riitelee, ei tarkoita, etteivätkö he
rakasta toisiaan. Ja se, etteivät he riitele, ei tarkoita, että he rakastaisivat.
Olen oppinut...
…ettei meidän tarvitse vaihtaa ystäviämme, jos ymmärrämme, että
ystävämme muuttuvat.
Olen oppinut...
…ettei pidä niin innokkaasti yrittää saada selville salaisuutta. Se voi
muuttaa elämäsi ikuisiksi ajoiksi.
Olen oppinut...
…että kaksi ihmistä voi katsoa täsmälleen samaa asiaa ja nähdä jotain
täysin erilaista. Sama koskee kuulemista.
Olen oppinut...
…että elämäsi voi muuttua hetkessä sellaisten ihmisten tähden, jotka
eivät edes tunne sinua.
Olen oppinut...
…että silloinkin, kun sinusta tuntuu ettei sinulla enää ole mitään
annettavaa, kun ystäväsi huutaa apua, niin sinä löydät voimaa auttaa.
Olen oppinut...
…että ne ihmiset, joista välität eniten elämässäsi, otetaan pois sinulta
aivan liian pian.Saatanalla on paljon rakennustarpeita, koska sillä on rakennusmaana koko maailma.
Joten sinäkin olet löytänyt itsellesi mieleisen rakennustarviketarjouksen.- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalla on paljon rakennustarpeita, koska sillä on rakennusmaana koko maailma.
Joten sinäkin olet löytänyt itsellesi mieleisen rakennustarviketarjouksen.Ei viiti aina samaa jankata:
,
Mää kävi tupakkatauol.
Pomo ihmetteli
miks kukka viitti noin lyhkäse nautinnon takia
tupakil käyrä.
Mää oli hetke hiljaa
ja vastasi:
Mää ihmettele miks miähe viittivä seksii harrastaa.
Ei sanonu seuraavast tupakist mittä.
Lissu ! TeuvonVeliii kirjoitti:
Ei viiti aina samaa jankata:
,
Mää kävi tupakkatauol.
Pomo ihmetteli
miks kukka viitti noin lyhkäse nautinnon takia
tupakil käyrä.
Mää oli hetke hiljaa
ja vastasi:
Mää ihmettele miks miähe viittivä seksii harrastaa.
Ei sanonu seuraavast tupakist mittä.
Lissu !Jos sinä uskot olevasi Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen Teuvon veli, olet samanlainen veli kuin mitä oli Vanhan liiton Joosefilla:
"Tämä on kertomus Jaakobin suvun vaiheista. Kun Joosef oli seitsentoistavuotias, hän paimensi lampaita ja vuohia velipuoliensa, Bilhan ja Silpan poikien kanssa, ja hänellä oli tapana kannella heistä isälleen.
Israel rakasti Joosefia enemmän kuin muita poikiaan, sillä Joosef oli syntynyt hänelle hänen vanhoilla päivillään. Isä teetti Joosefille pitkän, värikkään puvun.
Veljet huomasivat, että isä piti hänestä enemmän kuin heistä muista, ja he alkoivat vihata Joosefia, niin etteivät enää voineet edes puhua hänelle ystävällisesti.
Kerran Joosef näki unen, ja kun hän oli kertonut sen veljilleen, he vihasivat häntä entistäkin enemmän.
Hän näet sanoi heille: "Kuulkaapa, millaista unta minä näin!
Me olimme pellolla lyhteitä sitomassa, ja yhtäkkiä minun lyhteeni nousi pystyyn ja teidän lyhteenne kokoontuivat ympärille ja kumartuivat maahan minun lyhteeni eteen."
Veljet sanoivat hänelle: "Sinustako tulisi meidän kuninkaamme, sinäkö muka hallitsisit meitä?" Ja näiden unien ja puheiden takia he vihasivat häntä yhä enemmän.- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos sinä uskot olevasi Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen Teuvon veli, olet samanlainen veli kuin mitä oli Vanhan liiton Joosefilla:
"Tämä on kertomus Jaakobin suvun vaiheista. Kun Joosef oli seitsentoistavuotias, hän paimensi lampaita ja vuohia velipuoliensa, Bilhan ja Silpan poikien kanssa, ja hänellä oli tapana kannella heistä isälleen.
Israel rakasti Joosefia enemmän kuin muita poikiaan, sillä Joosef oli syntynyt hänelle hänen vanhoilla päivillään. Isä teetti Joosefille pitkän, värikkään puvun.
Veljet huomasivat, että isä piti hänestä enemmän kuin heistä muista, ja he alkoivat vihata Joosefia, niin etteivät enää voineet edes puhua hänelle ystävällisesti.
Kerran Joosef näki unen, ja kun hän oli kertonut sen veljilleen, he vihasivat häntä entistäkin enemmän.
Hän näet sanoi heille: "Kuulkaapa, millaista unta minä näin!
Me olimme pellolla lyhteitä sitomassa, ja yhtäkkiä minun lyhteeni nousi pystyyn ja teidän lyhteenne kokoontuivat ympärille ja kumartuivat maahan minun lyhteeni eteen."
Veljet sanoivat hänelle: "Sinustako tulisi meidän kuninkaamme, sinäkö muka hallitsisit meitä?" Ja näiden unien ja puheiden takia he vihasivat häntä yhä enemmän.Kiitos vain, Joosef on liian ramea kuvauksekseni, olen joskus kohdannut näitä Johanneksen sattumuksia, mitkä ovat kohdaltanikin toisiaan sivunneet, olen tallainen pieni puikkelehtia ja näillä eväillä hyvin pärjään, joskun on tuo liianpieni pipo päätäni kiristänyt ja senmyötä rauhoittunut tiloihini.
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCIQFjAA&url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Joosef_(Jaakobin_poika)&ei=5b0JVaioM4m9PaO9gbAB&usg=AFQjCNHXG22wLPOX-CTXS3ADJoa6sdM2aw&sig2=3QHk9o__FTbKIgpFS0fH5w&bvm=bv.88198703,d.ZWU TeuvonVeliii kirjoitti:
Kiitos vain, Joosef on liian ramea kuvauksekseni, olen joskus kohdannut näitä Johanneksen sattumuksia, mitkä ovat kohdaltanikin toisiaan sivunneet, olen tallainen pieni puikkelehtia ja näillä eväillä hyvin pärjään, joskun on tuo liianpieni pipo päätäni kiristänyt ja senmyötä rauhoittunut tiloihini.
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCIQFjAA&url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Joosef_(Jaakobin_poika)&ei=5b0JVaioM4m9PaO9gbAB&usg=AFQjCNHXG22wLPOX-CTXS3ADJoa6sdM2aw&sig2=3QHk9o__FTbKIgpFS0fH5w&bvm=bv.88198703,d.ZWUEtkö ole koskaan harkinnut hankkia sellaista pipoa, joka ei päätä kiristä, ja sellaista kantamusta, joka olisi juuri sinulle varta vasten räätälöity?
Sellainen varusvarasto on tosin ahtaan portin ja ahtaan oven takana, jonne on turha yrittää tiukan pipon kanssa:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Etkö ole koskaan harkinnut hankkia sellaista pipoa, joka ei päätä kiristä, ja sellaista kantamusta, joka olisi juuri sinulle varta vasten räätälöity?
Sellainen varusvarasto on tosin ahtaan portin ja ahtaan oven takana, jonne on turha yrittää tiukan pipon kanssa:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'Mielen harjoituksia -nukkumaan mentäessä:
.
1. Kuuntele enemmän kuin puhut
2. Anna enemmän kuin saat
3. Hymyile enemmän kuin murjotat
4. Ajattele enemmän "me" kuin "minä"
5. Ole useammin samaa kuin eri mieltä
6. Kehu enemmän kuin arvostelet
7. Naura enemmän kuin itket
8. Siivoa enemmän kuin sotket
9. Ole enemmän positiivinen kuin negatiivinen
10. Innostu enemmän kuin turhaudut
11. Tee enemmän kuin puhut
12. Ole enemmän hyväksyvä kuin torjuva
.
>>>Etkö ole koskaan harkinnut hankkia sellaista pipoa, joka ei päätä kiristä, ja sellaista kantamusta, joka olisi juuri sinulle varta vasten räätälöity?<<<
Joo nämä on jo menneen talven lumia, mutta opettavaisi, kohtaa ihmisen erilailla näiltäpohjilta nyt. TeuvonVeliii kirjoitti:
Mielen harjoituksia -nukkumaan mentäessä:
.
1. Kuuntele enemmän kuin puhut
2. Anna enemmän kuin saat
3. Hymyile enemmän kuin murjotat
4. Ajattele enemmän "me" kuin "minä"
5. Ole useammin samaa kuin eri mieltä
6. Kehu enemmän kuin arvostelet
7. Naura enemmän kuin itket
8. Siivoa enemmän kuin sotket
9. Ole enemmän positiivinen kuin negatiivinen
10. Innostu enemmän kuin turhaudut
11. Tee enemmän kuin puhut
12. Ole enemmän hyväksyvä kuin torjuva
.
>>>Etkö ole koskaan harkinnut hankkia sellaista pipoa, joka ei päätä kiristä, ja sellaista kantamusta, joka olisi juuri sinulle varta vasten räätälöity?<<<
Joo nämä on jo menneen talven lumia, mutta opettavaisi, kohtaa ihmisen erilailla näiltäpohjilta nyt.Voisitko vielä paljastaa hengen, joka sisälläsi asuu?
Se paljastuu, kun kerrot minkä listaamasi numero pitää sisällään ihmisten miellyttämisen, ja mikä Jumalan tahdon noudattamisen.- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Voisitko vielä paljastaa hengen, joka sisälläsi asuu?
Se paljastuu, kun kerrot minkä listaamasi numero pitää sisällään ihmisten miellyttämisen, ja mikä Jumalan tahdon noudattamisen.Kaikki nuo hyveet kun lasketaan yhteen ja jaetaan 12:sta, eikohän se henki olisi siinä pyrkimyksenä, mutta käytäntö vielä vähäsen poikkeaa, elikkä opittavaa vielä on paljon, ettei henki karkaa, elämähän oppimista varten ei keräilemistä joo.
- TeuvonVeljenPoka
Kirjat
.
Muinoin eli tunnettu filosofi ja tutkija, joka omistautui zenin tutkimiselle monen vuoden ajaksi. Sinä päivänä kun hän vihdoin saavutti Valaistumisen, hän vei kaikki kirjansa ulos pihalle ja poltti ne.
.
Onhan tämäkin yksi tapa kokea täydellisyys, eikä yhtään enempää. TeuvonVeliii kirjoitti:
Kaikki nuo hyveet kun lasketaan yhteen ja jaetaan 12:sta, eikohän se henki olisi siinä pyrkimyksenä, mutta käytäntö vielä vähäsen poikkeaa, elikkä opittavaa vielä on paljon, ettei henki karkaa, elämähän oppimista varten ei keräilemistä joo.
Tätäkö tarkoitit: 12/12?
Minä palaan tuohon sinun pelastuslistaasi viikon lopulla.TeuvonVeljenPoka kirjoitti:
Kirjat
.
Muinoin eli tunnettu filosofi ja tutkija, joka omistautui zenin tutkimiselle monen vuoden ajaksi. Sinä päivänä kun hän vihdoin saavutti Valaistumisen, hän vei kaikki kirjansa ulos pihalle ja poltti ne.
.
Onhan tämäkin yksi tapa kokea täydellisyys, eikä yhtään enempää.Turhaa tämäkin sinulle ja muille kaltaisellesi Valkaistuille sanoa, kun ette usko, mutta sanon kuitenkin:
Kun Saatana matkii Jumalaa, se pukeutuu kirkkauden enkelin asuun, lähestyy saalistaan ja valaisee hänet valheen valollaan. Siksi tätä rituaalia sanotaan Valaistumiseksi.
Tällaista on sen uskon tuleminen Saatanan Paavalille saneleman opin mukaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Kristus toimi toisin: "Kun Totuuden Henki tulee, te tulette tuntemaan koko totuuden."
- SisäinenKauneusKukoistam
Ei usko ja siveelisyys tule Raamatusta eikä muistakaan uskonkirjoista, kyllä usko kasvaa ihmisen sisältä, kirjan tietysti opastavat, mutta samalla luovat ristiriitoja, kun on uskovaisin, eli sitä nokkimisjärjestystä ja tällä ei ole mitään merkitystä loppuviimein, koska edestäpäin meitä ohjataan, muutenhan asiat eivät loksahtaisi kohdilleen, 1-päivä onkuin 1000-vuotta.
Totuus kyllä lähtee Jeesuksen Kristuksen opetuksista, ja sen ensimmäinen askel on tämä:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ja kirjoituksiin tämäkin Jeesuksen ilmestyminen liittyy:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."- SatunnaisiaTöitä
TeuvoSuni kirjoitti:
Totuus kyllä lähtee Jeesuksen Kristuksen opetuksista, ja sen ensimmäinen askel on tämä:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Ja kirjoituksiin tämäkin Jeesuksen ilmestyminen liittyy:
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."Saahan sitä puhuahöpöttöö mita sylki suuhun tuopi ja tehdä mitä sattuu.
SatunnaisiaTöitä kirjoitti:
Saahan sitä puhuahöpöttöö mita sylki suuhun tuopi ja tehdä mitä sattuu.
Niinhän tämän maailman tilanne on.
Saatana antaa puhuttavat syljen mukana suuhun.
Totuuden Henki ilman sylkeä, niin kuin minullekin jatkuvasti antaa, lupauksensa mukaisesti:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Ensimmäisen kerran 10 vuoden aikana törmään keskustelussa viestiin: "Viesti on poistettu sääntöjen vastaisena."
Kenen viesti on mahtanut olla? EI ainakaan minun, sillä olen tallentanut kaikki omat viestini.
Merkitseekö tämä sitä, että maikku-sisko on vihitty ja siunattu luotsiksi?- AuringonPimennyss
Kristitty Buddha
Eräs mestari Gasanin oppilaista vieraili Tokion yliopistossa. Palattuaan hän kysyi mestariltaan, oliko tämä koskaan lukenut Raamattua.
"En", vastasi Gasan, "lukisitko sitä hieman minulle."
Munkki avasi Raamatun Matteuksen evankeliumin kohdalta ja alkoi lukea Vuorisaarnaa. Luettuaan Jeesuksen sanat kedon kukista hän vaikeni.
Mestari Gasan oli hiljaa pitkän aikaa.
Lopulta hän virkkoi: "Se, joka on sanonut näin on valaistunut. Siinä mitä luit minulle kiteytyy kaikki mitä olen yrittänyt täällä opettaa."
.
Piti kokeilla ei vain ole estettyjen listalla itse. AuringonPimennyss kirjoitti:
Kristitty Buddha
Eräs mestari Gasanin oppilaista vieraili Tokion yliopistossa. Palattuaan hän kysyi mestariltaan, oliko tämä koskaan lukenut Raamattua.
"En", vastasi Gasan, "lukisitko sitä hieman minulle."
Munkki avasi Raamatun Matteuksen evankeliumin kohdalta ja alkoi lukea Vuorisaarnaa. Luettuaan Jeesuksen sanat kedon kukista hän vaikeni.
Mestari Gasan oli hiljaa pitkän aikaa.
Lopulta hän virkkoi: "Se, joka on sanonut näin on valaistunut. Siinä mitä luit minulle kiteytyy kaikki mitä olen yrittänyt täällä opettaa."
.
Piti kokeilla ei vain ole estettyjen listalla itse.Miksi sinäkään et pysty uskomaan todeksi tätä totuutta?
Kun Saatana matkii Jumalaa, se pukeutuu kirkkauden enkelin asuun, lähestyy saalistaan ja valaisee hänet valheen valollaan. Siksi tätä rituaalia sanotaan Valaistumiseksi.
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Kristus toimi toisin: "Kun Totuuden Henki tulee, te tulette tuntemaan koko totuuden."- EivätTeeSiunattuaPahuutt
TeuvoSuni kirjoitti:
Miksi sinäkään et pysty uskomaan todeksi tätä totuutta?
Kristus toimi toisin: "Kun Totuuden Henki tulee, te tulette tuntemaan koko totuuden.">>>Kun Saatana matkii Jumalaa, se pukeutuu kirkkauden enkelin asuun, lähestyy saalistaan ja valaisee hänet valheen valollaan. Siksi tätä rituaalia sanotaan Valaistumiseksi.<<<
*
Sitä en osaa sanoa onko heidän tunne Jumalasta, mutta jättävät kumminkin pahat työt maanpäällä tekemättä ja sekin on hyvä, kun taasen Jumalan valitus saattavat kovastikkin harrastaa sitä siunattua pahuutta. EivätTeeSiunattuaPahuutt kirjoitti:
>>>Kun Saatana matkii Jumalaa, se pukeutuu kirkkauden enkelin asuun, lähestyy saalistaan ja valaisee hänet valheen valollaan. Siksi tätä rituaalia sanotaan Valaistumiseksi.<<<
*
Sitä en osaa sanoa onko heidän tunne Jumalasta, mutta jättävät kumminkin pahat työt maanpäällä tekemättä ja sekin on hyvä, kun taasen Jumalan valitus saattavat kovastikkin harrastaa sitä siunattua pahuutta.Tämä ei viestissäsi ole totta, vaan valheen hengen sanomaa:
"kun taasen Jumalan valitus saattavat kovastikkin harrastaa sitä siunattua pahuutta."
Yksikään todellinen Jumala valittu ei varmasti syyllisty mihinkään pahuuteen. Jos syyllistyisi saisi varmasti pian Paavalin tavoin - Saatanan pahuuden ja valheen hengen tekojansa johdattamaan.
Tämä ns. (tekoyhien) kristittyjen pahuus sai alkunsa keisari Konstantinuksesta ja Rooman paavi Urbanuksen aloittamista ristiretkistä.
Eikö sinulta tullut tähän viikonvaihteeseen mitään uutta sanottavaa. Joko herjat on herjattu ja riidat riidelty?
- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Tästä putosi yksi lause pois:
Tämä on tarkoitettu runoilijaveljelle.Tuli vähän kyläiltyä lauantaina ja tänään vain on muuta hömpötetty.
Idästä nousee uusia päiviä ja lovesta uusia miehiä, ei hätiä mitiä:
_
Virvon, varvon kännykällä,
nokialaisella rapsuttelen.
En mie mittää palkkaa pyyä,
itse saat sie munat syyä.
Hyvää pääsiäistä toivotan siulle,
oothan sie ystävä miulle !
Muistathan pääsiäisviikon päivien nimet?
palmusunnuntai
malkamaanantai
tikkutiistai
kellokeskiviikko
kiirastorstai
pitkäperjantai
lankalauantai
sukkasunnuntai TeuvonVeliii kirjoitti:
Tuli vähän kyläiltyä lauantaina ja tänään vain on muuta hömpötetty.
Idästä nousee uusia päiviä ja lovesta uusia miehiä, ei hätiä mitiä:
_
Virvon, varvon kännykällä,
nokialaisella rapsuttelen.
En mie mittää palkkaa pyyä,
itse saat sie munat syyä.
Hyvää pääsiäistä toivotan siulle,
oothan sie ystävä miulle !
Muistathan pääsiäisviikon päivien nimet?
palmusunnuntai
malkamaanantai
tikkutiistai
kellokeskiviikko
kiirastorstai
pitkäperjantai
lankalauantai
sukkasunnuntaiSe meillä on yhteistä, ettei kumpikaan merkkaa julistamiensa jakeiden sijaintia ja tarkkaa paikkaa.
Niin ei tehnyt Jeesuskaan, vaan sanoi:
"Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet?"
"Onhan kirjoitettu."
Joskus kyllä mainitsi kirjoittajan nimen:
"Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi:
-- Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."
Tiesitkö sen, että tämä Jesaja sahattiin elävänä kappaleiksi 60 vuotiaana vuonna 700 ennen Kristusta?- TeuvonVeliii
TeuvoSuni kirjoitti:
Se meillä on yhteistä, ettei kumpikaan merkkaa julistamiensa jakeiden sijaintia ja tarkkaa paikkaa.
Niin ei tehnyt Jeesuskaan, vaan sanoi:
"Ettekö ole koskaan kirjoituksista lukeneet?"
"Onhan kirjoitettu."
Joskus kyllä mainitsi kirjoittajan nimen:
"Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi:
-- Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta.
Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."
Tiesitkö sen, että tämä Jesaja sahattiin elävänä kappaleiksi 60 vuotiaana vuonna 700 ennen Kristusta?Enpä tiennyt Jesajan kohtalosta, tai ainakaan muistanut, jotta noinkin kävi hänelle, mutta ei sen sahan syvällekkään tarvitse mennä, kun jo meistä henki lähtee, loppu onkin sitten lihan sahausta, you-tuupissta voipi katsella aivan jokapäiväisesti tuota raakisuutta.
*
-Mitäs mieltä muuten olet ajatuksesta, että meistä yksi on vain kerrala pyhitettynä ja saa tuntea sen tuoman ihanuuden, muut ihmiset ovat sitten enemmän tai vähemmän pasinana kierrossa, elämähän on ikuista ja pyörii, kuin petonimyllyssä, vai olisi niitä useampiakin ? TeuvonVeliii kirjoitti:
Enpä tiennyt Jesajan kohtalosta, tai ainakaan muistanut, jotta noinkin kävi hänelle, mutta ei sen sahan syvällekkään tarvitse mennä, kun jo meistä henki lähtee, loppu onkin sitten lihan sahausta, you-tuupissta voipi katsella aivan jokapäiväisesti tuota raakisuutta.
*
-Mitäs mieltä muuten olet ajatuksesta, että meistä yksi on vain kerrala pyhitettynä ja saa tuntea sen tuoman ihanuuden, muut ihmiset ovat sitten enemmän tai vähemmän pasinana kierrossa, elämähän on ikuista ja pyörii, kuin petonimyllyssä, vai olisi niitä useampiakin ?Ihmeellistä! Osaathan sinä ajatella järkevääkin asiaa. Ainakin profeetoiksi valittujen kohdalla asia on juuri noin.
Sillä 300 vuoden aikana Jesajasta Malakiaan Jumalalla oli vain 15 profeettaa. Eli kukin hoiti profeetan tehtävää 20 vuotta.
Siihen nähden saan olla tuosta joukosta poikkeava, kun maaliskuussa tuli täyteen jo 26 vuotta.
Joten ei ole ihme, että muuan Jeesuksen oma toivo jo sitä, että minut poistettaisiin elävien kirjoista.
Järkyttävää, mutta totta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun705005KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2033838
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?803377Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503039- 252024
- 252014
- 1941909
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457