Tästä se alkoi:
TeuvoSuni
9.2.2015 14:25
Vaikka te tosiuskovat ette millään tähän pysty, niin minä lupaan ainakin yhden kuukauden ajan olla tulematta teidän rienauksiinne mukaan.Tämän keskustelun jälkeen."
Lupaukseni olen pitänyt enkä ole yhteenkään rienaukseen lähtenyt mukaan, vaan kirjoitellut ainoastaan omiin aloituksiini.
Oletin, että nyt palsta täyttyy näistä debateista joita tämä oli pullollaan 10 vuotta sitten, kun Pyhä Henki minut tänne johdatti totuutta julistamaan.
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa. Mutta silti saan olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."
"Kun katson itseeni, minä masennun. Kun katson seurakuntaan, minä petyn. Mutta kun katson Jeesukseen, minä ilostun."
Mutta toisin kävi. Palsta täyttyikin Totuuden Henkeä herjaavista debateista, kun jokainen Jumalan paaduttama katsoi tarpeelliseksi todistaa, ettei hän ainakaan seuraa Teuvo Sunia.
Ja entisen ystäväni valheiden malja alkoi kiihtyvällä vauhdilla pursua joka päivä uusia valheita.
Vaikka todellinen pelastus on ollut joka päivä jokaista palstaa seuraavaa niin lähellä, ettei se enää tämän lähemmäksi voi tulla:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Rajun eksytyksen tuloksen näiden Jeesuksen lupausten sijasta toteutuu tälläkin palstalla vain nämä hänen ennustuksensa:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.
Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.
Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.
Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.
Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu."
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Toistaiseksi jatkan samalla tavalla: En tule mukaan herjauksiinne, joten saatte vapaasti jatkaa valheiden ihanalla tiellä, entisen ystäväni erinomaisten esimerkkien mukaisesti. Kuten hänestä myös kirjoitettu on:
"Paras heistä on kuin orjantappura, oikeamielisin kuin ohdakepensas."
TeuvoSuni: Kuukausi on mennyt
12
67
Vastaukset
- Puskatutkija
Miksi luulet meidän uskovan, ettet kuukauteen ole puskasta kirjoittanut mihinkään keskusteluun?
Totuuden Henki ei ole luulon vaan tiedon Henki.
Sitä en totisesti usko, ihmisopeilla tekopyhitetyt ja Jumalan paaduttamat ihmiset pystyisit todeksi uskomaan mitään Totuuden Hengen sanomaa - ei taivaallista eikä maallista.
Saihan Saatana nostettua riettauden virran herjauskuoron johtajaksi ihmisen, joka 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulki, ja sai tietoonsa kaiken sen totuuden, mitä ihminen voi toiselle ihmiselle antaa.
Tiesi myös sen totuuden, että vain ahtaassa portissa Kristus pystyy vapauttamaan valittunsa Saatanan synnin kahleista.
Hänen tiensä Pyhän Hengen saamiseksi päättyi kuitenkin ahtaan portin eteen, kun jo vl-äidin kohdussa saatu pelkuruuden henki teki tehtävänsä, kuten hän tämän vielä totuuden tien perintönä pystyi silloin avoimesti tunnustamaan:
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."
Tie totuuteen päättyi samasta syystä kuin se päättyi Paavalillakin, kun kumpikaan ei pystynyt toteuttamaan tätä Jeesuksen käskyä:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."
Hänet on nostettu tuon herjauskuoron johtoasemaan, että hän on heistä ainoa, joka tarkoin tietää mikä on totuutta ja mikä valhetta. Kuin myös sen, ettei näihin keskusteluihin ole ilmestynyt Teuvon lisäksi ketään muuta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta.
Kun tänne aina silloin tällöin joku kirjoittaa muutaman sanan totuutta, on hän heti kukkona tunkiolla huutamassa: "Siinä on Teuvo puskassa!"
Eikä muista enää sitä, miten itsekin rinnalla kulkiessani toi tänne totuutta, vaikka ei vielä itse ollut Totuuden Henkeä sydämeensä saanut.
- cr_lf
Tietokoneen käytöstä sen verran, että sitä enter-painiketta EI TARVITSE painaa joka rivin jälkeen. Se oli sitä kirjoituskoneaikaa se.
Yksinkertaiset väärämieliset pääsevät helpommin perille totuudesta, harvemmalla rivivälillä.
Eikä sekään tunnu auttavan.
Oliko vielä jotain muuta sydämelläsi- Kukaonyksinkertiainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Yksinkertaiset väärämieliset pääsevät helpommin perille totuudesta, harvemmalla rivivälillä.
Eikä sekään tunnu auttavan.
Oliko vielä jotain muuta sydämelläsiEtpä sinäkää ynnärtänyt oivalla sanan merkitystä.
Kukaonyksinkertiainen kirjoitti:
Etpä sinäkää ynnärtänyt oivalla sanan merkitystä.
Hyvin ymmärrän. Silläkin on kaksi merkitystä, kuten lähes kaikilla Raamatun opetuksilla. Se, mikä on valitulle totta on väärämielisille valhetta ja päinvastoin.
Oivalla oli kova kohtalo, ja Pyhä Henki antoi oivaltaa, mikä Oivan kovaan kohtaloon johdatti.
Menikö tämä sinulle jakeluun?- ononon
TeuvoSuni kirjoitti:
Hyvin ymmärrän. Silläkin on kaksi merkitystä, kuten lähes kaikilla Raamatun opetuksilla. Se, mikä on valitulle totta on väärämielisille valhetta ja päinvastoin.
Oivalla oli kova kohtalo, ja Pyhä Henki antoi oivaltaa, mikä Oivan kovaan kohtaloon johdatti.
Menikö tämä sinulle jakeluun?Mutta kovempi tulee olemaan oma kohtalosi helvetissä
ononon kirjoitti:
Mutta kovempi tulee olemaan oma kohtalosi helvetissä
Muistele näitäkin sanoja silloin kun et minua sieltä löydäkään.
- Penuela1
Kiva..Juttelit tämän maailman ihmisen kanssa. Niinkkuin minä kanssasi. Kerro terkkuja!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790