Tapahtui Getsemanessa torstai-iltana 1982 vuotta sitten.
Siellä Jeesus joutui käymään oman ahtaan portin taistelunsa. Ei Jumalaa, vaan Saatanaa vastaan.
Kun se hyökkäsi Jeesusta vastaan kaikella mahdillaan ja voimallaan, saadakseen hänet luopumaan Isänsä tahdosta ja tekemään itsemurhan, ettei hänen palvelijansa joutuisi Jeesusta ristiinnaulitsemaan.
Sillä jos Jeesus olisi tuohon päätynyt, ei kukaan ihminen olisi enää sen jälkeen taivaaseen päässyt, koska Jeesus ei olisi voinut tulla vereensä vedoten ostamaan ketään vapaaksi Saatanan synnin vankilasta.
Johon hän on onnistunut paratiisin herätyskokouksen seurauksena kaikki maailmaan syntyneet ja edelleen syntyvät ihmiset sulkemaan.
Tuskallinen oli minunkin ahtaan portin taisteluni 27 vuotta sitten, mutta ei se vetänyt vertoja Jeesuksen taistelulle:
"Jeesus lähti kaupungista ja meni tapansa mukaan Öljymäelle. opetuslapset seurasivat häntä. Tultuaan sinne Jeesus sanoi heille:
"Rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen." Itse hän meni vähän edemmäksi, kivenheiton päähän, polvistui ja rukoili:
"Isä, jos tahdot, niin ota tämä malja minulta pois. Mutta älköön toteutuko minun tahtoni, vaan sinun."
Silloin taivaasta ilmestyi hänelle enkeli, joka vahvisti häntä. Suuressa tuskassaan Jeesus rukoili yhä kiihkeämmin, niin että hänen hikensä vuoti maahan veripisaroiden tavoin."
Hän kesti tuskan ja suostui Isän tahtoon, niin että Saatanan palvelijat saivat hänen verensä vuotamaan, kun seuraavana päivänä hänet ristiinnaulitsivat.
Ja niin taivaassa laulettiin uusi laulu tammikuun viimeisen viikonlopun yönäkin 1988, kun Jeesus Kristus tuli ja osti minutkin vapaaksi Saatanan vankeudesta, jossa olin 51 elämäni ensimmäistä vuotta vankina ollut.
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."
Teuvo Suni: Jeesuksen ahdas portti
8
<50
Vastaukset
- Palstalainen
Älä taaskaan erehdy luulemaan, että me uskoisimme sinua!
Milloin luulit minun uskoneen, että joku valheen ja vääryyden hengessä Paavalia seuraava totuutta uskoisi?
Jos sinäkin vielä pystyisit totuutta elämääsi etsimään, ei minunkaan tarvitsisi jäädä vain todistajan osaan:
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Jos sinä vilpittömin sydämin uskot, että julistan täällä vain totuutta, saattaisi pelastuksen tie aueta sinullekin tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaan, kun hän alkaisi taivaassa rukoilla puolestasi:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle."
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."- Monetsanovat
Miksi olet täällä yksin niin kuin orpo piru?
Jos kaltaisiasi oli monta, olisi sinua helppo uskoa.Siksi olen yksin, koska suuressa joukossa tyhmyys tiivistyy, ja johtaa lopulta iankaikkiseen kadotukseen, kuten tämäkin on näin selvästi ilmoitettu:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Totuus on kyllä vuosien saatossa jotakin saanut näissä herjaajissa aikaan, kun eivät enää uskalla tulla tätäkään totuutta herjaamaan.
- Harrasmiekkonen
Onko sinun mahdotonta sopeutua siihen aikaan, jos sinua ei enää kukaan täällä herjaa?
Onko se mahdotonta, sitä en vielä tiedä. Kuitenkin se suuri ihmetyksen aihe olisi, jos jonakin päivänä Totuuden Hengen herjaukset loppuisivat kokonaan.
Silloin pitäisi vakavasti ryhtyä miettimään: Onko suola todellakin jo menettänyt makunsa, ja onko korkealle lampun jalkaan sytytetty valo lopullisesti sammunut.
Jos näin olisi kohdallani käynyt, olisin kyllä saanut - Paavalin tavoin - Saatanan enkelin itseäni kurittamaan. Toistaiseksi minua herjaavat ja pilkkaavat vain nämä Saatanan synnin vankilan asukkaat.
Onhan sitten vielä tämä viimeinenkin vaihtoehto mahdollinen: "he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."
Vaikka itse en vielä usko, että minua oikeana profeettana pidettäisiin.
"Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.'
Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.
Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.
Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."
Jokin hetki sitten vaikutti siltä, että herjaukset loppuivat, mutta siinä olikin herjaajilla vain hetkellinen luova tauko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843452- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790