Pittääkö paikkansa että homoja ja lepsoja eheytetään vivamossa antamalla säköiskuja sukupuolielimiin ja sanomalla jeesus rakastaa sinua, jeesus rakastaa sinua jne. Minkälaissi tuloksii siitä on tullu
Homot heteroiksi raamattuseuras
17
<50
Vastaukset
- raamatturakkaaksi
Ei pidä paikkaansa! Olet uskonut pahansisuisia ihmisiä tiedätkö että monet valehtelevat mutta eivät lue Raamattua!
- jessus_sentään
Ainakin Amerikoissa evankelikaalisissa fundisliikkeissä näin on toimittu, ja onhan tämä suomalainen vastine ottanut muutkin oppinsa sieltä.
- gfdsdftyuio
Puhut paskaa
Jätä homostelut
- mene.hoitoon
Valehtelet, kuten aina multinikki; evl, vivamossa, Zelig.....
Sensijaan sinusta huomaa, miten sekaisin ihminen menee homostelun takia, et eheytynyt aslanin kurssilla ja kannat kaunaa siitä krs,lle, vaikka vanhempasi ovat todellisia syyllisiä, kun sinut sinne laittoivat.
Tämä evl multinikki ei osaa mistään muusta puhua, kuin vivamosta, itse on ateisti homo ja käyttää kaiken aikansa kyseisen herätysliikkeen herjaamiseen, kyllähän se jo kertoo, miten sekaisin ihminen on.Onko väärää tietoa? Onhan kristityt jopa polttaneet homoja, joten miksi eivät voisi toimia tuollakin tavalla?
- kauheeta
torre12 kirjoitti:
Onko väärää tietoa? Onhan kristityt jopa polttaneet homoja, joten miksi eivät voisi toimia tuollakin tavalla?
Onhan homotkin poltaneet heteroita joten heioltä voi odottaa ihna mitä vain.
- tälli.tanelle
Ei pidä paikkansa kyllä sinun on käännyttävä setan puoleen.
- nykyinen.on.paras
Kansalsialoite avioliiton säilyttämiseksi naisen ja miehen välisenä.
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1175
Lue myös aloitteen sisältö. - PoliisinTutkittavaksi
Aloittajan kertoma tapauskuvaus viittaa aivan selvästi piilohomojen harjoittamaan puoskarointiin. Kyseinen terapia saattaa täyttää myös rikoksen tuntomerkit, joten asia pitäisi antaa mahdollisimman pian rikospoliisin tutkittavaksi.
- Vireillä
Aloittajan väite on törkeää valehtelua ja herjausta. Siitä on jo tutlkitapyyntö.
- huhhuh_
Hulluksihan tuollaisessa aloittajan mainitsemassa käsittelyssä tulee. Puhutaan rakastamisesta ja kiusataan ihmisiä fyysisesti ja henkisesti mitä julmimmalla tavalla.
- voihhh
Rakastaminen ei ole runkkausta!
- tytsy21
Ei tollasella alotteella tehä homoista heteroita. Niinku ei heteroista homoja. Herätkääpä tähän nykyaikaan vanhukset ja nuorukaiset ja antakaa kaikkien kukkien kukkia. Pus♡
- tulppaania.kakille
Juu, ja homojen housuissahan kukkii, aidas!
- voisit.välillä.pohtia
Ehkä olet Zeig kussut paimenlankaan kavereiden yllytyksestä nuorempana ja tämä on aiheuttanut sinussa homoeroottisia tuntemuksia ?
Olisiko mitenkään mahdollista, että nykyisin 45v miehimys on syntynyt tuosta, vai pidätkö aslania yksin syyllisenä traumaasi ?
Eiko se ollutkin niin, että vanhempasi suorastaan pakottivat sinut, pikku hinurin, terapiaan, nyt siis syytät siitä järjestöä, joka yrittää tehdä parhaansa, koska sinulla on ilmeisemmin munat jalkojen välissä ja kertoa, että olet uros ( tai pitäisi olla " maamerkkien " perusteella ?
Koeta nyt kuitenkin selvitä ongelmiesi kanssa ja tämä yleinen palsta ei ehkä ole se paras mahdollinen reitti sitä hoitaa ?
-vai mitä itse ajattelet ? - kristitty_mies
Kun lukee näitä kirjoituksia, ei tee ainakaan mieli mennä kyseisiin hengenvieroituskursseille.
- pysy.kotonas
Eikä sinun kannatakaan jos olet noin tyhmä, että uskot tällaisia valheellisa provojen aloituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450