Kuten olette huomanneet, palstalla riehuu jatkuvasti nimimerkki evl, joka on siis multinikki ja käyttää nimimerkkejä; vivamossa, taivastiellä, Jeesuksen_nimessä, uskova homo, tietoa jne.
Aikaisemmin kirkko_kuulee palstalla rekattua nimimerkkiä Zelig, ex hellari, kristitty45, evlut, häirikköuskis, lukija, ex kräsäläinen, vivamossa, taivastiellä, jne;
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CDYQFjAE&url=http://keskustelu.suomi24.fi/t/7085917&ei=MRQmVYOIHcipsgG4rICACQ&usg=AFQjCNHUAnt7BmcOvQ9cQXGe51yK7aTvXg&sig2=BWU6ObB9t0FCRpbXDUGqwA&bvm=bv.90237346,d.bGg
Tämä ateisti homo pyrkii kaikessa kirjoittelussaan herjaamaan KRS,aa kaikin mahdollisin keinoin, herjaaminen kohdistuu myös kaikkiin, jotka jollain tavalla liittyy herätysliikkeisiin.
Tälle hinurille ei kannata vastata, koska silloin ruokit tämän sairaan trollin sairasta mieltä, josta hän ilmeisemmin saa jotain kiksejä.
Jokainen on varmaan huomannut tämän, nytkin tämän aloittamia ketjuja ovat homot heteroiksi ja tarvitsemme rahaa, sekä Päivi Räsästä herjaava ketju, sekä monet muut.
Älkää siis ruokkiko tämän sairaan kirjoittelua, niin huomaatte, että osaa keskustella itsekseen, ehkä saa tukea jokkerilta, sagelta tai he-malta, siis toisilta hinureilta, jotka toistuvasti herjaavat uskovia täällä.
Kaikille kirjoittajille tiedoksi.
10
<50
Vastaukset
- näin.se.on
Homoseksuaalien aggressiivinen toiminta tosiaan alkaa nyt lisääntyä myös Suomessa. He saavat niin massiivista taustatukea kirkon liberaaleilta ja vihervasemmistolta ja jopa konservatiiveilta, että ovat selvästi siirtymässä uuteen vaiheeseen kuten USAsta, Kanadasta, Belgiasta ja myös Ruotsista olemme saaneet nähdä. Kirkon liberaalit eivät näköjään ymmärrä, että myös heistä tullaan tekemään selvää sitten kolmannessa vaiheessa.
Tämä multinikki muuten hyökkää myös Jeesuksen kimppuun yrittäen valjastaa Jeesus homoseksin yllyttäjäksi, mutta tämäkään ei tule onnistumaan. Nimittäin Jeesus ei muuttanut Jumalan antamaa tahtoa vaan Jeesus sovelsi niitä. Samoin Jumala on joskus vanhassa Testamentissa salli ihmisille heidän himojensa vuoksi vapauksia. Mutta "Älä himoitse" käskyyn Jeesus ei puuttunut muuta kuin kovensi tätä käskyä. Eikä Jeesus mitenkään soveltanut Jumalan antamia homoseksikäskyjä eikä lieventänyt niiden syntisyyttä. Homopuolustajilta on jäänyt huomaamatta, että Jeesus ei puuttunut mitenkään homoja koskeviin käskyihin, vaan antoi ne olla voimassa sillä tavalla kuin Jumala oli ne antanut vanhassa Testamentissa.- kjhgfdghui
Hyvä tietää, kiitos
- opetuslapsi
näin se on, kuten kirjoitat.
Jeesus ilmoittaa selvästi vuorisaarnassa; en ole tullut kumoamaan lakia, vaan täyttämään sen.
Jeesus jatkaa, laista ei katoa pieninkään piirto...
Ihminen joko valitsee Jeesuksen Herrakseen tai sitten ei, helppoa....
Ilm.3: 20
- TeuvoHakkanen
Ok.
- MuttaMikäOnKRS
Ahaa, hyvä tietää, mutta mikä on tämä lyhenne KRS? Jota hän siis herjaa...
- tietoa.1
Kansan Raamattuseura, kirkon sisällä toimiva herätysliike.
- tietoa2
Luonnollisesti, tätä asiallista kirjoitusta täytyy nostaa ylemmäksi, että viesti tavoittaisi kaikki mahdolliset kirjoittajat, tieto lisää tuskaa, sanotaan.
- viisitoistakesää
Hei, älkää unohtako ?
- totuuden.puolesta
Asiaa.
- trolli.kehissä
Edelleen trollivaroitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450