Helluntailainen vaikuttaja Anssi Tiittanen on Ristin Voiton toimituspäällikkö ja Seurakuntalainen-sivuston toimittaja.
Anssi laittoi Seurakuntalainen-sivustolle kirjoituksensa "Avioliittokampanjan sisältö ei vakuuta", ja siitä oli seurauksena se, että Seurakuntalaisen johto poisti oman toimittajansa kirjoituksen.
Anssi Tiittanen kertoo allekirjoittaneensa kansalaisaloitteen mutta kritisoi silti sitä voimakkaasti.
Kansalaisaloitteen takana olevalle Patmoksen porukalle ei sovi, että kristityt vaikuttajat kritisoivat aloitetta.
Patmos on nyt kuin tulisilla hiilillä kansalaisaloitteensa kanssa ja ainakin osa sen johtoa kirjoittelee puskista myös näillä palstoilla.
Anssi Tiittasen sensurioitu kirjoitus on kuitenkin vielä saatavilla.
Pieni pätkä Anssin kritiikistä:
"Onko Aito avioliitto -hankkeessa sittenkin käynyt niin, ettei pelin ymmärretä päättyneen? Onko tilanne kuin jääkiekko-ottelussa, jossa loppusummeri on soinut, yleisö on poistunut ja hallin valoja jo sammutellaan?
Hävinnyt joukkue on jäänyt silti kentälle pelailemaan ja toivoo, että voisi vielä vaikuttaa tulostaululla näkyviin numeroihin.
En pyri repimään kampanjaa riekaleiksi: minähän kannatan sen tavoitetta sinänsä. Pyrin silti avoimesti tuomaan esille pari asiaa, jotka kampanjassa mättävät, koska uskon, että monia muitakin korpeavat Aito avioliitto -hankkeessa samanlaiset asiat.
Hapantuneet perustelut....."
http://cc.bingj.com/cache.aspx?q=anssin kioski Avioliittokampanjan sisältö ei vakuuta&d=54044042023667040&mkt=en-ww&setlang=en-US&w=d8dF1ndagNwYvrlkCmxdJCQ0KxZyo0sA
Omat sensuroi Tiittasen kirjoituksen
30
746
Vastaukset
- AnssiTiittanen
Hei, kirjoitustani ei ole poistettu ("sensuroitu") muiden toimesta. Laitoin teksin itse pois näkyvistä. Haluan katsoa vaalit ja palautan tekstin alkuviikosta, uuden eduskunnan analyysillä ryyditettynä. :)
Arvasin äsken toisella palstalla, että riita yritetään peitellä siten, että juttu palautetaan vaalien jälkeen:)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13546186- Voivoi
Anssi, mukavaa kun kommentoit täällä tuota asiaa !
Mutta minä luin kirjoituksesi huolestuneena !
Oletko ymmärtänyt seuraavan Sanankohdan sanoman:
Room. 12:2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
Siis nähdäkseni kirjoituksesi ydin oli se, että laajemmin ei ole vastustettu / vastusteta Raamatun vastaista aloitetta !
Mutta etkö ymmärrä sitä, missä ajassa me elämme, eli luopumuksen ajassa, jossa sielunviollinen pyrkii muuttamaan ajat ja lait ?
Siis Uskovan tulisi pitää Totuutta esillä ja tuoda se julki, vaikka enemmistö vaikkapa suomalaisista olisi Totuutta vastaan, Uskovan tulisi silti toimia ns "suolana" !
Matt. 5:13 Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
Siis uskovan tehtävä ei ole mukautua tämän pahan ja vääristyneen ja luopuneen maailmanajan mukaan, vaan tutkia Raamatusta sitä, mikä on Jumalan hyvä tahto ja joka siis on annettu suojaksemme, että emme vahingoittaisi itseämme ja lähisiämme / lähimmäisiämme !
Uskovan tarkoitus on toimia siis "suolana" sillä jos Uskova ei toimi, ei hänestä ole hyötyä enää mihinkään !
Pyydän siis vain, että tutkit ja mietit näitä asioita kunnolla Herran edessä ja että tutkistelet omaa sydäntäsi, että miten Uskovan tulee toimia !
Siis jo liian moni Uskovakin on suolaton, ja siitä seuraa se, että Jumalan hyvä tahto ei enää toteudu, vaan meidänkin yhteiskuntamme tilanne vain pahenee pahenemistaan !
Älä siis ole suolaton, vaan vaikka kaikki muut muuttuisivat suolattomiksi, säilytä sinä suolaisuutesi, siten vain on helppoa olla Herransa edessä Uskovalla itsellään !
Siis sinä olet näkyvällä paikalla ja oma esimerkkisi vaikuttaa moniin, joten huomaa oma vastuusi !!!
Kaikella kunnioituksella: Voivoi Voivoi kirjoitti:
Anssi, mukavaa kun kommentoit täällä tuota asiaa !
Mutta minä luin kirjoituksesi huolestuneena !
Oletko ymmärtänyt seuraavan Sanankohdan sanoman:
Room. 12:2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
Siis nähdäkseni kirjoituksesi ydin oli se, että laajemmin ei ole vastustettu / vastusteta Raamatun vastaista aloitetta !
Mutta etkö ymmärrä sitä, missä ajassa me elämme, eli luopumuksen ajassa, jossa sielunviollinen pyrkii muuttamaan ajat ja lait ?
Siis Uskovan tulisi pitää Totuutta esillä ja tuoda se julki, vaikka enemmistö vaikkapa suomalaisista olisi Totuutta vastaan, Uskovan tulisi silti toimia ns "suolana" !
Matt. 5:13 Te olette maan suola; mutta jos suola käy mauttomaksi, millä se saadaan suolaiseksi? Se ei enää kelpaa mihinkään muuhun kuin pois heitettäväksi ja ihmisten tallattavaksi.
Siis uskovan tehtävä ei ole mukautua tämän pahan ja vääristyneen ja luopuneen maailmanajan mukaan, vaan tutkia Raamatusta sitä, mikä on Jumalan hyvä tahto ja joka siis on annettu suojaksemme, että emme vahingoittaisi itseämme ja lähisiämme / lähimmäisiämme !
Uskovan tarkoitus on toimia siis "suolana" sillä jos Uskova ei toimi, ei hänestä ole hyötyä enää mihinkään !
Pyydän siis vain, että tutkit ja mietit näitä asioita kunnolla Herran edessä ja että tutkistelet omaa sydäntäsi, että miten Uskovan tulee toimia !
Siis jo liian moni Uskovakin on suolaton, ja siitä seuraa se, että Jumalan hyvä tahto ei enää toteudu, vaan meidänkin yhteiskuntamme tilanne vain pahenee pahenemistaan !
Älä siis ole suolaton, vaan vaikka kaikki muut muuttuisivat suolattomiksi, säilytä sinä suolaisuutesi, siten vain on helppoa olla Herransa edessä Uskovalla itsellään !
Siis sinä olet näkyvällä paikalla ja oma esimerkkisi vaikuttaa moniin, joten huomaa oma vastuusi !!!
Kaikella kunnioituksella: VoivoiAnssi vaan sattui olemaan oikeassa ja siitä nousi poru Seurakuntalaisen sivustolla ja juttu sensuroitiin.
Juttu oli kuitenkin jo levinnyt laajan piirin tietoon ja sille piti keksiä hätäpaikkaus.
Anssin ei olisi kannattanut lähteä mukaan siihen porukan hätävalheeseen, että asia korjataan vaalien jälkeen.- en.ole.helari
Anssi Tiittanen, koetko olevasi niin suuri vaikuttaja hengellisessä genressä, että sinulla on kanttia sanoa, mitä mieltä SINÄ olet asioista? Kun nyt olet kivunnut toimituspäällikön vastuulliseen virkaan Helluntaiherätyksen/kirkon pää-äänen kannattajassa, eli Ristin Voitossa ?
Luin muutaman muunkin blogisi, tuo ko.blogin lisäksi joka on edelleen ESILLÄ seurak.sivustolla.
Mitä luulet saavasi aikaan, noilla kannanotoillasi ? Muiden, kuin juuri pekun kaltaisten pas kan kaivajien riemuksi.
Teet hallaa aitoavioliitto keräykselle.
Teet hallaa edustamallesi lehdelle ja sen lukijoille.
Puhumattaan sille suurelle USKOVIEN joukolle, seurakuntarajoista välittämättä joille R A A M A T T U on EDELLEEN Jumalan sanaa ! Ja sen noudattaminen arkielämää.
Lait jotka ovat vastoin Jumalan säätämystä, lisäävät tämän maan ahdinkoa ja mädättävät tulevien ja jo olevien lasten tulevaisuutta.
Menneen eduskunnan k.edustajat EIVÄT OLLEET k a n s a n e d u s t a j i a vaan oman kieroutuneen mielensä orjia. Tai homoja kosiskelevia pellejä.
Surullisinta on, että me koko kansakuntana kannamme vastuun näiden muutamien k.edustajien tekemistä päätöksistä, ei vain tämän paskalain osalta vaan myös muiden heidän työnsä tuloksista tai tekemättä jättämisistä.
" Hei, kirjoitustani ei ole poistettu ("sensuroitu") muiden toimesta. Laitoin teksin itse pois näkyvistä. Haluan katsoa vaalit ja palautan tekstin alkuviikosta, uuden eduskunnan analyysillä ryyditettynä. :)"
Vaikutata lapsellisella teiniltä, et arvostetutun lehden toimituspääliköltä.
Leevi Launosena miettisin OLETKO TEHTÄVÄSI TASALLA.
ANSSI TIITTANEN
Eilispäivän tähti. Hän soittaa jälleen kitaraansa verannalla. Ilta lämmin lempeä Tenneseen taivaan alla....
Ehkäpä... tuo on se sinun oikea genresi. en.ole.helari kirjoitti:
Anssi Tiittanen, koetko olevasi niin suuri vaikuttaja hengellisessä genressä, että sinulla on kanttia sanoa, mitä mieltä SINÄ olet asioista? Kun nyt olet kivunnut toimituspäällikön vastuulliseen virkaan Helluntaiherätyksen/kirkon pää-äänen kannattajassa, eli Ristin Voitossa ?
Luin muutaman muunkin blogisi, tuo ko.blogin lisäksi joka on edelleen ESILLÄ seurak.sivustolla.
Mitä luulet saavasi aikaan, noilla kannanotoillasi ? Muiden, kuin juuri pekun kaltaisten pas kan kaivajien riemuksi.
Teet hallaa aitoavioliitto keräykselle.
Teet hallaa edustamallesi lehdelle ja sen lukijoille.
Puhumattaan sille suurelle USKOVIEN joukolle, seurakuntarajoista välittämättä joille R A A M A T T U on EDELLEEN Jumalan sanaa ! Ja sen noudattaminen arkielämää.
Lait jotka ovat vastoin Jumalan säätämystä, lisäävät tämän maan ahdinkoa ja mädättävät tulevien ja jo olevien lasten tulevaisuutta.
Menneen eduskunnan k.edustajat EIVÄT OLLEET k a n s a n e d u s t a j i a vaan oman kieroutuneen mielensä orjia. Tai homoja kosiskelevia pellejä.
Surullisinta on, että me koko kansakuntana kannamme vastuun näiden muutamien k.edustajien tekemistä päätöksistä, ei vain tämän paskalain osalta vaan myös muiden heidän työnsä tuloksista tai tekemättä jättämisistä.
" Hei, kirjoitustani ei ole poistettu ("sensuroitu") muiden toimesta. Laitoin teksin itse pois näkyvistä. Haluan katsoa vaalit ja palautan tekstin alkuviikosta, uuden eduskunnan analyysillä ryyditettynä. :)"
Vaikutata lapsellisella teiniltä, et arvostetutun lehden toimituspääliköltä.
Leevi Launosena miettisin OLETKO TEHTÄVÄSI TASALLA.
ANSSI TIITTANEN
Eilispäivän tähti. Hän soittaa jälleen kitaraansa verannalla. Ilta lämmin lempeä Tenneseen taivaan alla....
Ehkäpä... tuo on se sinun oikea genresi.Jossain mainitsinkin täällä kirjoittelevan nyt taustalla olevaa Patmoksen johtoa.
Tollaset kirjoitukset on lainvastaisia.- Orginal-Vastavoima
Anssi Tiittinen
*** lainaus ***Hei, kirjoitustani ei ole poistettu ("sensuroitu") muiden toimesta. Laitoin teksin itse pois näkyvistä. Haluan katsoa vaalit ja palautan tekstin alkuviikosta, uuden eduskunnan analyysillä ryyditettynä. :)*** lainaus ***
Rehellisyyttä peliin ?
*** lainaus ***
Ainoa vastaus tällaiselle toiminnalle on pitäminen kiinni raamatun opetuksista, eikä minkäänlaisia kompromisseja tai myönnytyksiä saa tehdä, ihmiset voivat hylätä Jumalan sanan arvot ja moraalin, mutta uskovaisten ei tällaisella toiminnalle tule minkäänlaista hyväksyntää tai tukea antaa, ihmiset voivat hylätä Jumalan sanan, mutta uskovaisten ei sitä tule tehdä. On siis tärkeää osoittaa että me emme peräänny tässä asiassa senttiäkään, vaan pidämme kiinni omasta vakaumuksesta sekä nyt että jatkossa.
*** lainaus ***
Joten se siitä sinun rehellisyydestäsi.
nyt miten on, nimi merkillä: 'Anssi Tiittinen'
Jos olet, kuten itseäsi mainoista, uskova joka rakastaa totuutta ja vihaa vääryyttä ja valhetta, tämä Jeesuksen todistus:
Kunnia
'''''''''''
Joh. 5:44 Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?
Joh. 7:18 Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.
Kenen kunniaa nyt etsit ?
jos olisit kuten sanoissasi ja väitteitssäsi väität. Jumalan palvelija, niin Miksi kantasi joka on mukamas, Jumalalta, Sanasta, ei toimi ?
Onko Jumala liian heikko vai Jumala ei jaa omaa kunniaansa ihmisen kanssa.
Jos olet Jumalan kunnian ja Sanan takana, toki Jumala vahvistaa kaiken mitä on luvannut, ja tässä tulee sitten se sinun osasi.
TEE kuten Jeesus kehoitti, tahi edes se vähä mitä Apostoli Paavali opetti ja neuvoi.
eli TEE älä vain "puhu", paskaa.
toki sinä ja muut tietävät että se toimii mutta HE, eli TE ette halau tehdä sillä siitä ei saa kunniaa vaan kiviä !
Miksi Apostoli Paavalin "julistus" työ oli menestyvää ja laajeni ja TOIMI ?
Koska ei etsinyt omaa vaan Jumalan Kunniaa ja siitä seuraa tämä:
2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
ja mitä tästä seuraa ?
"Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan."
Hänen tulee kasvaa ja minun vähetä.
ja sama suomeksi, mitä enemmän saat kiviä, oikeita jotka sattuvat, niskaasi, sitä enemmän HErra, Jeesus, Kaikkivaltias Jumala saa sijaa sinussa, ja VARMASTI Jumala pitää oman osansa.
eli
Jes. 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
Joten nyt TIEDÄT, miksi sanasi ovat heikot eikä se tuota hedelmää ja vaikuta kuten sen tulisi vaikuttaa.
ET TAHDO SEURATA HERRAA JEESUSTA, RISTILLE.
jos et ole valmis ottamaan kivi sadetta vastaan, ole vain siellä, typerän, ja valheellisen ja väärän lehden toimituksessa.
Maailma kyllä ottaa vastaan Jumalan Sanan, jos JOKU uskaltaa sen jo ennen vaaleja sanoa.
joten lopeta se valitus ja TEE kuten on ilmoitettu.
tahi jos et tee olet vain ulkokultainen, oman kunnia etsijä.
TEE parannus ! - patmos.ystävä
Pe.ku kirjoitti:
Jossain mainitsinkin täällä kirjoittelevan nyt taustalla olevaa Patmoksen johtoa.
Tollaset kirjoitukset on lainvastaisia.Pe.ku on taas harhoissaan. Patmoksen johdolla on todellakin muuta tekemistä kuin roikkua tällaisilla palstoilla. Jos nämä suomi24 palstat ovat sinulle koko elämä niin katsos muilla on ihan muunlainen elämä :)
Orginal-Vastavoima kirjoitti:
Anssi Tiittinen
*** lainaus ***Hei, kirjoitustani ei ole poistettu ("sensuroitu") muiden toimesta. Laitoin teksin itse pois näkyvistä. Haluan katsoa vaalit ja palautan tekstin alkuviikosta, uuden eduskunnan analyysillä ryyditettynä. :)*** lainaus ***
Rehellisyyttä peliin ?
*** lainaus ***
Ainoa vastaus tällaiselle toiminnalle on pitäminen kiinni raamatun opetuksista, eikä minkäänlaisia kompromisseja tai myönnytyksiä saa tehdä, ihmiset voivat hylätä Jumalan sanan arvot ja moraalin, mutta uskovaisten ei tällaisella toiminnalle tule minkäänlaista hyväksyntää tai tukea antaa, ihmiset voivat hylätä Jumalan sanan, mutta uskovaisten ei sitä tule tehdä. On siis tärkeää osoittaa että me emme peräänny tässä asiassa senttiäkään, vaan pidämme kiinni omasta vakaumuksesta sekä nyt että jatkossa.
*** lainaus ***
Joten se siitä sinun rehellisyydestäsi.
nyt miten on, nimi merkillä: 'Anssi Tiittinen'
Jos olet, kuten itseäsi mainoista, uskova joka rakastaa totuutta ja vihaa vääryyttä ja valhetta, tämä Jeesuksen todistus:
Kunnia
'''''''''''
Joh. 5:44 Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka yksin on Jumala?
Joh. 7:18 Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.
Kenen kunniaa nyt etsit ?
jos olisit kuten sanoissasi ja väitteitssäsi väität. Jumalan palvelija, niin Miksi kantasi joka on mukamas, Jumalalta, Sanasta, ei toimi ?
Onko Jumala liian heikko vai Jumala ei jaa omaa kunniaansa ihmisen kanssa.
Jos olet Jumalan kunnian ja Sanan takana, toki Jumala vahvistaa kaiken mitä on luvannut, ja tässä tulee sitten se sinun osasi.
TEE kuten Jeesus kehoitti, tahi edes se vähä mitä Apostoli Paavali opetti ja neuvoi.
eli TEE älä vain "puhu", paskaa.
toki sinä ja muut tietävät että se toimii mutta HE, eli TE ette halau tehdä sillä siitä ei saa kunniaa vaan kiviä !
Miksi Apostoli Paavalin "julistus" työ oli menestyvää ja laajeni ja TOIMI ?
Koska ei etsinyt omaa vaan Jumalan Kunniaa ja siitä seuraa tämä:
2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
ja mitä tästä seuraa ?
"Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan."
Hänen tulee kasvaa ja minun vähetä.
ja sama suomeksi, mitä enemmän saat kiviä, oikeita jotka sattuvat, niskaasi, sitä enemmän HErra, Jeesus, Kaikkivaltias Jumala saa sijaa sinussa, ja VARMASTI Jumala pitää oman osansa.
eli
Jes. 55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
Joten nyt TIEDÄT, miksi sanasi ovat heikot eikä se tuota hedelmää ja vaikuta kuten sen tulisi vaikuttaa.
ET TAHDO SEURATA HERRAA JEESUSTA, RISTILLE.
jos et ole valmis ottamaan kivi sadetta vastaan, ole vain siellä, typerän, ja valheellisen ja väärän lehden toimituksessa.
Maailma kyllä ottaa vastaan Jumalan Sanan, jos JOKU uskaltaa sen jo ennen vaaleja sanoa.
joten lopeta se valitus ja TEE kuten on ilmoitettu.
tahi jos et tee olet vain ulkokultainen, oman kunnia etsijä.
TEE parannus !"Ainoa vastaus tällaiselle toiminnalle on pitäminen kiinni raamatun opetuksista....."
Olihan Raamatussakin Daavidin ja Joonatan liitto.- SAIHKS
Hieno juttu
- peku.ressukka
Pe.ku kirjoitti:
Jossain mainitsinkin täällä kirjoittelevan nyt taustalla olevaa Patmoksen johtoa.
Tollaset kirjoitukset on lainvastaisia." Jossain mainitsinkin täällä kirjoittelevan nyt taustalla olevaa Patmoksen johtoa.
Tollaset kirjoitukset on lainvastaisia."
Minkä lain ? Ja mikä on ? Mene peku oppimaan viestintää.Ja en ole patmoslainen. - ÄlkääEksykö
Pe.ku kirjoitti:
"Ainoa vastaus tällaiselle toiminnalle on pitäminen kiinni raamatun opetuksista....."
Olihan Raamatussakin Daavidin ja Joonatan liitto.Hyvä, kuten Jumala asian ilmaisee, tulee AINA pitää jopa kuoleman edessä ja varsinkin siinä, SOPIMUKSISTA kiinni.
eli
***pitäminen kiinni raamatun opetuksista....."***
21 (24:22) Niin vanno nyt minulle Herran kautta, ettet hukuta minun jälkeläisiäni etkä hävitä minun nimeäni isäni suvusta."
22 (24:23) Ja Daavid vannoi Saulille. Sitten Saul meni kotiinsa; mutta Daavid ja hänen miehensä nousivat vuorilinnaan.
Nyt Daavid EI PITÄNYT valaansa vaan PAKOTTI poikansa Salomonin tekemään MURHAN oman turhan kunniansa takia.
*Olihan Raamatussakin Daavidin ja Joonatan liitto.*
Onhan jo alusta asti, Jumala ja ihmiset keskenään tehneet liittoja, eli sopimuksia eli sitovia liittoja.
ja kuten Jumala on heistä, juutalaisista sanonut, HE AINA VASTUSTAVAT !
joten toki liitot ja sopimukset ovat hyviä JOS NIISTÄ ÅIDETÄÄN KIINNI, ellei ne eivät kelpaa edes vessapaperiksi.
joilla Daavid ja Salomo, pyyhki oman perseensä!
Joten JOS tahtoo Jeesuksen perässä kulkea tulee TEHDÄ KUTEN Jeesus teki tahi kuten Apostoli Paavali teki, EI NIINKUIN daavid, murhamies ja petturi ja valan ja sopimusten rikkoja eikä kuten Murhaaja Salomo teki, joka vuodatti viattoman veren kuten daavid sitä paljon vuodatti.
Pysykä TOTUUDESSA !
- hellutar
Kristilliset ja persut ovat vanhan lain kannalla, mutta vaalien tuloksen kannalta vain viimeksi mainituilla on tähän asiaan mahdollisuus vaikuttaa (uudessa hallituksessa).
- Vouhotusta
Tosiasia on, että kansalaisaloite on huonosti ja epäselvästi kirjoitettu. Siinä on niin paljon aukkoja ja epäselvyyksiä, että aloite kaatuu jo ensimmäisessä käsittelyssä, mikäli sinne saakka edes pääsee, Luulen, että aloitteen tekijäporukalla on ollut tarkoituksena vain oman profiilin nosto, ei todellinen asiaan puuttuminen.
Suomesta löytyy kuitenkin aina 50000 ihmistä, jotka antavat nimensä mihin tahansa homoja vastustavaan paperiin. Valitettavasti näillä 50000:lla ihmisellä ei ole halua tai paremminkin kykyä ymmärtää sen paperin sisältöä, johon he nimensä pistävät.Noin se on.
"Oman profiilin nosto"
Toisin sanoen omat pisnekset.
Taustalla on juuri Crown Finlandin porukka.
http://crownfinland.blogspot.fi/- elixid
Nimimerkki: "Vouhotusta" kirjoitit: "Tosiasia on, että kansalaisaloite on huonosti ja epäselvästi kirjoitettu. Siinä on niin paljon aukkoja ja epäselvyyksiä, että aloite kaatuu jo ensimmäisessä käsittelyssä, mikäli sinne saakka edes pääsee". Osoittapa selvillä perusteluilla, mitä aukkoja ja epäselvyyksiä ky. kansalaisaloitteessa on.
- älähän.sotke
elixid kirjoitti:
Nimimerkki: "Vouhotusta" kirjoitit: "Tosiasia on, että kansalaisaloite on huonosti ja epäselvästi kirjoitettu. Siinä on niin paljon aukkoja ja epäselvyyksiä, että aloite kaatuu jo ensimmäisessä käsittelyssä, mikäli sinne saakka edes pääsee". Osoittapa selvillä perusteluilla, mitä aukkoja ja epäselvyyksiä ky. kansalaisaloitteessa on.
Nyt sotket. Tämä aloite on aivan oikein laadittu. Homojen aloitetta jouduttiin rustaamaan uusiksi kun siinä ei ollut päätä eikä häntää : (
- hyvässä.seurassa
Pe.ku kirjoitti:
Noin se on.
"Oman profiilin nosto"
Toisin sanoen omat pisnekset.
Taustalla on juuri Crown Finlandin porukka.
http://crownfinland.blogspot.fi/Hyvä porukka onkin!
- älävouhotavouhotus
Vouhotusta nimmari se taas osaa olla suvaitsevainen kun väittää ettei normaalin avioliiton puolustajilla ole ymmärrystä mihin paperiin nimensä laittaa. Jokainen terve ja luonnollinen henkilö tajuaa puolustaa normaalia miehen ja naisen välistä liittoa ainoana normaalina, vouhotus on niellyt homorapalan ja kiukuttelee kun normaalit järkevät ihmiset ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. Ei kannata tällaiselta vouhotukselta kysyä mitään perusteluja ei se osaa kuin toistaa Setan fraaseja tai muuten kiukutella ja yrittää päteä halventamalla viisaampiaan.
- pooooooooooooooo
Anttii oli oikealla asialla. Tottakai hän saa sanoa fiksun kantansa. Aie on huonosti formuloitu eikä tule missään tapauksessa menestymään. Uusi eduskunta ei siihen sitoudu.
- kiitos.kannatuksesta
Hyvä, että AT kuitenkin antoi kannatuksensa kansalaisaloitteelle :)
- Kannatusta
Se, että Anssi T. suhtautuu kriittisesti kansalaisaloitteeseen on mielestäni aika paljon vähemmän merkityksellistä kuin se, että hän itse allekirjoitti sen ja kehotti muitakin tekemään niin. Tämä on tärkeintä.
Toki aloitetta saa kritisioida ja analysoida, ja suhtautua skeptisesti siihen miten sille käy. Mutta tärkeintä on, että kannattaa sitä koska uskoo siihen asiaan mitä sillä halutaan ajaa. Anssi pitää avioliittoa miehen ja naisen välisenä, ja ilmaisi kantansa allekirjoituksellaan.
Kansalaisaloitetta koskevaa keskustelua ei missään nimessä pidä tukahduttaa, ja oli mielestäni Anssilta virhe poistaa blogi. Jos se ei ollut loppuun asti mietitty, niin sitä olisi kannattanut miettiä ennen julkaisemista.
Mutta hyvä jos palauttaa sen niin keskustelu voi jatkua.
Aika huonosti oli laadittu se ensimmäinenkin kansalaisaloite, ja siksihän se lakivaliokunnassakin toistamiseen kaatui. Tämä on tarkemmin mietitty, mielestäni. Mutta jos siinä on virheitä, ne tulee osoittaa ja perustella. Tai ehdottaa parempaa muotoilua, ja ongelmakohtien oikaisemista.
Se on parempi tapa kuin ihkuttaa blogia siksi, että se on KRIITTINEN ja hehkuttaa sitä, että hellarit eivät saa olla KRIITTISIÄ. Pyh. Anssi poisti bloginsa ihan itse, ei sitä "sensuroitu".
Sekä blogia kritisoivat että sitä rohkeaksi ja loistavaksi kehuvat voivat miettiä missä ovat Anssin kanssa samaa mieltä ja missä Anssi on mahdollisesti aloitteen laatijoiden kanssa eri mieltä.
Mutta kuten Anssikin blogissaan viime sanoikseen kehotti: "Allekirjoittamaan vain!" - DoctorT
Kun en lue RVa,en voi kommentoida Tiittasen kirjoitusta, Mutta sen voin sanoa ylläolevista kommenteista poimien;Tiittanen lienee siirtynyt näiden helluntailibilaarien joukkoon. Näiden arvoja ja niiden rajoja koettelevien esahyvösten joukkoon!
Kehitys on linjassa hengen kadottaneen liikkeen linjaan. Maailman kosiskelu on maailman ystävyyttä. Raamatun laventaminen,Jumalan vihoillisuutta. Kaikki sopii kuolleen liikkeen kouristeluun.- Sammy1970
= "Asiasta en mitään tiedä, mutta tottahan minä siihen uskon, että Pe.Ku totta puhuu."
T: Pe.Kun hengenheimolainen Doctor
- tsehanka1
Tuo aloite jos mikä on maailman kosiskelua.
Siinähän hyväksytään homojen rekisteröidyt parisuhteet.
Täysin älytöntä että se nähdään kristillisenä.- montaamieltäollaan
Minkään homojen liiton peruste ei ole kristillinen, eikä kristillinen etiikka niitä voi raamatun mukaan hyväksyä. Aito avioliitto puolustaa avioliittoa nimensä mukaan eikä mitään avoliittoja tai homojen rekisteröityjä parisuhteita. Ne kuitenkin ovat olemassa ja maallisien lakien mukaan sallittu joten jos kysyy miksei rekisteröity parisuhde kelpaa homoille niin ei se tarkoita että hyväksyisi niitäkään, vaan kun ovat olemassa niin minkäs teet? Eihän aito avioliitto yhdistys mainosta mitään muita liittoja kuin avioliiton pitämistä miehen ja naisen välisenä.
Sensuroitu blogi-kirjoitus on nyt palautettu.
Kirjoituksesta nousi kaksikin kohua.
Ensimmäinen kohu nousi uskovien kristittyjen keskuudessa kirjoituksen asiasisällöstä.
Toinen kohu tuli siitä kun se sensuroitiin, mutta se oli jo ehditty laajalti huomata.
Nyt kohua on yritetty hillitä palauttamalla se takaisin, muka syyksi keksityn "vaalien" takia.
Kirjoituksen ajankohdalla ei ole mitään merkitystä vaalien suhteen, joten se oli kyllä surkeasti keksitty tekosyy.
http://www.seurakuntalainen.fi/blogit/anssin_kioski/1125/avioliittokampanjan_sisalto_ei_vakuuta- haloo.pahvi
Eiköhän kohu noussut vain sinun omassa päässäsi. Palaa hyvä ihminen todellisuuteen ja lopeta tuo älytön journalistileikkisi.
- Seu.Iiris
haloo.pahvi kirjoitti:
Eiköhän kohu noussut vain sinun omassa päässäsi. Palaa hyvä ihminen todellisuuteen ja lopeta tuo älytön journalistileikkisi.
Ihan hyvä mielipide Tiittaselta.
Ongelma hänellä on, että pakko työnsä takia allekirjoittaa (tai sanoa allekirjoittaneensa), sydämen sanoessa ihan päinvastaista.
- KTSEiKirj
No nyt on päättynyt paitsi itse peli, myös hävinneen joukkueen itsekseen harrastama jälkipeli. Tuomarineuvosto eli eduskunta käsittelee hävinneiden protestin tuotapikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646257
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284635- 573919
- 143825
- 323239
- 693021
- 592866
- 762647
- 471970