omantunnon kysymys vaalista

vaalista

Äänestitkö eläkeleikkauksille jatkumoa?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-kk

      Jos se nättinaamanen sellasta puuhaa niin sit äänestin.

      • NyMeniPieleen

        Äänestin vanhoilla numeroilla. Ettei vaan ääni mennyt koirahaudottamo Tanja Karbaasi-lalle?
        Muistin että avo- ja isotissiselle pitää antaa...ääni vai ks siihen nähen Sirkku Anttilahan on omannut tosi mahti meijerit.
        Ny jännittämään, tuleeko Tanja? Takas.


    • takametsin.mies

      Voihan vittu # Suomessa liian paljon turvenuijia äänestämässä PERSUJA, taidan siirtyä takaviistoon opositioon, saa kerrankin haukkua kunnolla.

      • Oppi-sitiossa-demarit

        Siellähän sun pitäisi ollakin takapenkillä sä olet huijari demari, huussi puolue.
        Persut nääs on puolue eikä mikään demari läski otsa.


      • Mietityttää

      • hyvästidemut
        Oppi-sitiossa-demarit kirjoitti:

        Siellähän sun pitäisi ollakin takapenkillä sä olet huijari demari, huussi puolue.
        Persut nääs on puolue eikä mikään demari läski otsa.

        Rinne sentään sanoi että tappio tuli, eikä puhunut torjuntavoitosta niin kuin Urpilainen jokaisen hävityn vaalin jälkeen. Demarit on menneisyyden puolue joka lakoillaan ja älyttömillä palkankorotusvaatimuksillaan on ajanut Suomen suohon.


    • siilimuori

      Jaahas, nyt politiikkaankin tuli mielenkiintoa. Oikein pitää alkaa seuraamaan et mitä sillä rintamalla tapahtuu.

    • JärjenÄäni

      Eläkeleikkaukset eivät olleet minulle kynnyskysymys, joten ehdokasvalintani perustui siihen, kenen uskon osaavan ajatella koko Suomen väestön parasta. Moni muu asia on eläkeasioita tärkeämpi. Ikimaailmassa en äänestäisi ketään, joka kertoo olevansa jonkin ryhmän asialla tai "ajavansa sinun etuasi". Pitää osata ajatella vähän laajemmin!

      • sosupoikana

        Sinulla ei väliä eläkkeen ostovoimala. Minä elän eläkkeelläni, on liksani. Sillä on väliä, ei muulla! En elä tuilla, vielä!


    • oikeinÄänestin

      Ruotsi nyt ei päätä millainen hallitus Suomeen tulee.
      Äänestin Perussuomalaisia, sillä olen muutoskykyinen. Olen myös nähnyt, millaisia pellejä toiset puolueet ovat. Soiniin rehellisyyteen uskon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe