Mulla taas vääränmerkkinen auto !

Pelittää_se

Useita eri merkkisiä autoja omistaneena, en voi kun ihmetellä näiden 24:n autopalstojen pettereiden asiantuntemusta. Kaikki edelliset automerkkini, niin kuin tämä nykyinen Avensiksenikin haukutaan palstoilla lyttyyn. Itse olen miltei kaikki eri autoni todennut omalla kokemuksellani varsin kelvollisiksi autoiksi - merkistä riippumatta. Lieneekö niin, että petterit eivät ole vielä hankkinet omaa kokemusta autoista?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paska-auto

      Jep, oon huomannu saman!
      En ole ns. merkkiuskollinen. Auton vaihan ku mieli tekkee vaihtelua, 2-7v. välein. Ny menos Auris Wagon. Kattotaan kuinka kauan tallissa viihtyy. Ny vaikutta OK peliltä!
      Kaikki autoni on vieny paikasta A paikkaan B hyvin, yhtä lukuunottamatta. Kaikissa on ollu vikoja ja ominaisuuksia. Korjaanolla ovat olleet kaikki huollossa, takaisinkutsuissa tai muissa merkeissä.
      Työkaverin mielestä mulla ei oo järkee kun ostin tojon. No vähän laihalla ehkä käyn, mutta apua on soittanu ku oma preemium jätti tielle. Sillo kelepas tojon kyyti.
      Oon todennu et kirjoittelijoilla ei varmaankaan suurimmalla osalla oo ommaa autoa tai tietämys on mitä on. Oon lukennu tätä palstaa vähän huumorilla ku pikkupojjat kirjottelee tänne. No pittää heilläkin jottain tekemistä olla ku koulu ei maistu ja pappa ei oo ostanu pensaa moppoon!

    • jormaerä

      sama itellä.ollut myös lukuisia eri merkkejä ja nyt uusi corolla alla.kävin koeajamassa montaa eri merkkiä kun oli syksyllä autokuume ja corolla vaan oli minun valinta.täällä huudellaan semmosia mistä ei itsellä oo kokemusta ollenkaa.mutta mitäpä tuosta.jokainenhan valitsee itselle sopivan.nyt oli corolla ja seuraavahan voi olla joku muu merkki.

      • tarkkanäköinen

        Merkki ei vaihdu


    • VastaustaSinulle

      Petteriterot eivät oikeasti ole koskaan Toyotaa omistaneet tai ajaneet. Vaan petteriteroista suurinosa on pelkkiä nettitrolleja ja näyttelevät olevansa autotekniikan asiantuntijoita. Petteriteroilla on tapana käyttää Toyota kuskeista sanaa tojotero/toyotero koska he uskovat pystyvänsä näillä sanoilla ärsyttämään Toyotan oikeita omistajia. Tämä on yleensä nettitrollien päätavoite, eli yrittää saada toinen keskusteluja ärsyyntymään ja nämä nettitrollit itse nauttivat siitä.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli

      • tarkkanäköinen

        Taisit tehdä ennätyksen x8


    • kateudesta

      Tottakai sulla on aina vääränmerkkinen auto. Pettereitä ohjaa suunnaton kateus niitä kohtaan, joilla ylipäätänsä on uudehko auto omistuksessaan. Ei sillä merkillä ole petterin kannalta merkitystä. Omistava luokka siinä on kateuden kohteena.

      • Eli_Petteriteroissa

        on selvääkin selvempää kommariainesta. Kateudesta ja katkeruudesta omaa saamattomuutta ja mitättömyyttä kohtaan kaikki paha lähtee.


    • Mitäpäs_Petterit

      autoilla tekevätkään kun ovat vielä mopoiässä. Sellaisten keskustelut ja mielipiteet paljastuvat armotta jo siitä etteivät pysty ymmärtämättömyyttään perustelemaan mitään. Lapsen tunnistaa myös siitä uhosta mikä kirjoituksiin useimmiten liittyy. Avainsanoja ovat homo, kyykytys, turbo, tuuning, kiihtyvyys ja huippunopeus ym tyhjänpäiväiset ja oikealle elämälle vieraat jutut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3173
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2824
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1903
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1871
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1664
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      115
      1626
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1380
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1173
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1133
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1083
    Aihe