Ihastunut vai pelkkä ystävä?

Kusessa

Elikkäs, juttu on nyt niin et mä tarviin oikeesti teidän apua. Oon aivan totaallisessa kusessa yhteen jätkään, se on mua kaks vuotta vanhempi, mut se ei tunnu meidän keskustelui haittaavan yhtään. Mut siis joo, meillä on aina sillee et on sellasii ns. "jaksoja", millon me sit puhutaan 24/7 kaikesta maan ja taivaan välillä. Sit on sellasii jaksoi et ei puhutakkaa max. viikkoon mitään. Mut täs pulmana on se että, meillä on yli 150km välimatka ja en oo siis häntä koskaan nähny livenä. Tutustuttii yhes nettipaikas ja siitä asti ollaa pidetty yhteyttä ainakin nyt nää 2vuotta. Aluks juteltii skypes, sit ruvettii juttelee kikis. Sit yhtäkkiä se poistu kikin eikä enää voitu siis jutella siellä, yritin unohtaa tän jätkän, ja melkein onnistuinkin siinä mut sit yks meidän yhteinen tuttu tavotti taas tän jätkän, ja sit ruvettii puhuu taas. Tää kyseine jätkä anto mulle oman numeronsa, et voitais puhuu wapis yms. Mut nyt on tapahtunu sillä lailla, et must alkaa tuntuu et Tää jätkä on kiinnostunut must, koska jatkuvaa viestittelyä, sit se on sanonu mua kauniiks ja aina lohduttanu kun on ollu elämäs jtn pskaa. Se on henkilö jolle voin puhuu ja mä haluisin niin nähä sen joku pv, ja sekin kuulema mut.. Ähh, oon vaa yrittäny unohtaa sen jätkän, mut te jotka oikeesti ootte ollu kiinnostuneita jostai, nii tiiätte mitä Tää tuska on. Jos jostain oikeesti välittää, niin ei sitä haluu irti päästää.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepulis133

      Oletko sinä kiinnostunut hänestä? Olen utelias ja mikä on tämän jätkän nimi ^^

      • kusessa

        No siis joo, oon kiinnostunut. Ja en uskalla kertoa nimeä koska käytät samaa hymiötä kuin hän.. :D Hävettää sanoa noin, mut en pysty tunnustamaan tunteita ennen kuin oon varma että toinen osapuoli on kiinnostunut. Mut jos sä nyt uskallat kertoo sun nimen, niin,kerro vaan ja minkä ikäinen oot? Ja muuten kiitti vastauksesta. c:


    • dfsdfsdsf

      Et sä meidän avulla tee yhtään mitään, koita nyt tajuta. Me ei tunneta sua, eikä sitä jätkää, me ei myöskään osata lukea sinun tai sen jätkän ajatuksia. Jos et sattunut tietämään, ihmiset on kaikki yksilöitä, joita ei noin vain voida tunkea samaan muotiin, joten kaikkia ihmisten sanoja ja tekoja ja niiden merkitystä ei voi tietää, varsinkaan tuntematta.

      Eli ihan turhaan haaskaat aikaasi täällä, vaan ota asia puheeksi sen tyypin kanssa.

    • skdwe

      "tää jätkä" 150 km päässä voi olla 15v 150 kg muija...

      • kusessa

        Ollaan juteltu skypen videopuhelu systeemillä, että ei ole muija 150kg..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      272
      3075
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2624
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1841
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1813
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      109
      1572
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      30
      1429
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1350
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1123
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1103
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1053
    Aihe