Isännöinti tunkeutumassa osakehuoneistoon

Mielenvikaisten_armoilla

Voiko uuden asunto-osakeyhtiölain perusteella estää yhtä taloyhtiön hallituksen jäsentä osallistumasta hallituksen kokoukseen, ja siellä hallituksen kokouksessa päättää että tämän estetyn jäsenen asuntoon mennään nuuskimaan ilman mitään asiaa sinne?
Olen joutunut tällaisen uhkauksen kohteeksi. Mielestäni erittäin törkeää.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asasasas

      Voitko vähän avata tilannetta.

      • Mielenvikaisten_armoilla

        Asiaan liittyy hallituksen jäsenestä jatkuvalla syötöllä perättömiä ilmoituksia tekevä todennäköisesti alzhaimeria sairastava henkilö, jolla nuo alun oireet, mutta toimintakykyinen vielä. En oikein ymmärrä, mikä muukaan tuollaista toimintaa voisi selittää.

        http://kouvolanseudunmuisti.fi/linkkisivut/Dementoiviin sairauksiin liittyvat kaytosoireet -opas.pdf
        "Dementian edetessä kyky verrata todellisuutta, tapahtuneita asioita ja omia kokemuksia keskenään heikkenee, mikä johtaa virhetulkintojen, aistiharhojen ja harhaluulojen yleistymiseen."

        Tuon valittajan takia, joka kuulee siis ääniä muka asunnostani, salaa minulta kokoontunut muu hallituksen jäsenistö on päättänyt ratsata asuntoni.


      • Mielenvikaisten_armoilla

        Mitään muita keinoja asian selvittämiseksi ei ole käytetty. Minua ei kuunnella eikä uskota, vaikka olen sanonut, että kyseiset äänet eivät kuulu minun asunnostani.
        Voisin todistaa, että en ole ollut kotona noina aikoina, kun nämä väitetyt äänet kuuluvat, mutta minua ei ole kuultu, minulta ei ole asiaa tiedusteltu, eikä tietoja noista valituksista ole tullut minulle kuin vain että niitä tulee tiheään tahtiin.
        Olen tuon takia tullut johtopäätökseen, että kyseisellä sakilla on ainoastaan tarve päästä tyydyttämään uteliaisuuttaan ja ratsata minun asuntoni. Olen naispuolinen.


      • Jos tilanne on sellainen kuin kuvailet, niin helpoimmallahan se ratkeaa kun käyvät katsomassa sen sun asunnon. Asunto on asunto, asukkaan sukupuoli tai vastaava ei asiaa muuta miksikään.


      • Mielenvikaisten_armoilla

        Miten asia ratkeaa, kun käyvät katsomassa minun asuntoni? Mitä he katsovat täällä?
        Täällä ei ole mitään katsottavaa tuon asian tiimoilta. Kyse on veden laskusta... Että mitään ei ratkea katsomalla.


      • Mielenvikaisten_armoilla

        Sukupuoli vaikuttaa siten, että nuo kaikki muut "päättäjät" ovat miehiä ja he eivät kuuntele minua. Kuuntelemattomuus johtuu heidän miehisestä luonteestaan. He tahtovat vain määräillä, vaikka eivät tuolla pääse mihinkään tulokseen eivätkä voi löytää sitä asiaa mitä hakevat. He eivät myöskään ole olleet rehellisiä minua kohtaan, vaan sopivat asioita salaa minun selkäni takana.
        Valittajan miesystävä on kohdellut minua häikäilemättömän hävyttömän rumasti ja solvannut minua agressiivisesti. En voi alentua noiden takia minkäänlaiseen järjettömään ja tarkoituksettomaan ratsaamiseen. Minun asuntooni tuolla äijäjengillä ei ole mitään asiaa.


      • Mielenvikaisten_armoilla

        Mielestäni kokous ei ole mitenkään laillinen ollut, jolloin asuntooni on tunkeutumassa pelkkä miesporukka.


      • kolhoosissaenasu
        Mielenvikaisten_armoilla kirjoitti:

        Miten asia ratkeaa, kun käyvät katsomassa minun asuntoni? Mitä he katsovat täällä?
        Täällä ei ole mitään katsottavaa tuon asian tiimoilta. Kyse on veden laskusta... Että mitään ei ratkea katsomalla.

        Veden lasku ei katsomalla parane jos et silloin vettä laske, asuin vähän aikaa kerrostalossa jossa yksi naapuri syytti jokaista seinänaapuriaan yöllä kakkaamisesta/äänistä, kukaa muu ei kuullut mitään syy oli sen päässä kuuluvista äänistä, muutin omakotiasuntoon en muuta koskaa enään kerrostaloon kun niitä NAAPUREITAAN ei voi valita.


      • Mielenvikaisten_armoilla
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Jos tilanne on sellainen kuin kuvailet, niin helpoimmallahan se ratkeaa kun käyvät katsomassa sen sun asunnon. Asunto on asunto, asukkaan sukupuoli tai vastaava ei asiaa muuta miksikään.

        Vai ratkeaa helpommalla. Tehdään kuule niin, että anna sinä vain jos muut kerran haluavat.


    • oopppioj

      Vain poliisi kotietsintäluvan kanssa voi ja saa tulla asuntoosi.
      Kotietsinnän estämiskieltoluvan saat mielenterveystoimistosta.

      • Mielenvikaisten_armoilla

        Sinulle kalkkeutunut ilmeisen seniili palstavittuilija:
        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/114338-poliisin-toiminnasta-voi-nyt-valittaa
        "Luotu:
        1.8.2011 06:36
        Poliisin tekemän kotietsinnän laillisuudesta voi tästä päivästä lähtien valittaa. Aiemmin kotietsinnän kohteeksi joutunut henkilö ei ole voinut saattaa etsinnän perusteita tai sen kulkua kyseenalaiseksi.

        Oikeus koskee henkilöä, jonka kotiin etsintä on tehty. Hän voi pyytää käräjäoikeutta tutkimaan poliisin toiminnan kotietsinnän yhteydessä sekä kotietsinnän perusteet.

        Lakimuutoksen taustalla on Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen antama päätös, jossa kyseenalaistettiin Suomen pakkokeinolaki.

        Muutos koskee tästä päivästä eteenpäin kaikkia tehtyjä kotietsintöjä. "


      • Mielenvikaisten_armoilla

        " oopppioj

        3.5.2015 02:04

        Vain poliisi kotietsintäluvan kanssa voi ja saa tulla asuntoosi.

        Kotietsinnän estämiskieltoluvan saat mielenterveystoimistosta."

        Huraa Suomifasismi! Onneksi on sivistyksen tuulet alkaneet puhaltaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3400
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1909
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      39
      1699
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1552
    Aihe