Vaikeaa, on pitäs laihuttaa, ja teksi mieli syödä

maaemo

jotain esim. suklaata, jne jne.
Saa juoda vain vettä-kaurapuuroo keitin tuossa aiemmin.
Nyt menen vähän jumppaamaan, mutta en mitään "välineurheilua, ei siihen ihmevempaimia tarvita, vaan viitsimistä, eikä mennä sohvalle vaakatasoon.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhanaikaista

      Rohkea rokan syö. Kaikki rokat.

    • oon-mikä-oon-

      en muuksi halua tulla, näin on hyvä itse läskini kannan,


      ------------

      hyvä konsti on laitua, hakii syöpä sairauden, jopa alkaa kilot pudota,
      noooh, eipä siitäkää hoikuudesta ole paljookaa iloa,
      ku hoikuudesta ehtii nauttia vaan hetken, kun on jo tuonpuoleisessa enkelten hoivattavana,

    • Runsaudensarvi

      Syö paljon kuituja. Musta tuntuu että peräpäästä poistuu enemmän kuin suusta laittaa sisään. Mistähän sitä tavaraa oikein riittääkin....

    • vanha.hyvä.konsti

      Hanki lapamato suolistoos.

    • Ensimmäinen viikko ilman suklaata on se vaikein, mutta sitten se helpottaa.
      Keksi jotain muuta hyvää omaksi iloksesi. Tässä esim. itämainen tee:
      1 dl vettä
      pieni pala kanelia, tai ripaus jauhettuna. Jauhetusta ei tuu niin nättiä kuitenkaan.
      1 kokonainen neilikka
      pieni pala inkivääriä. Ihan snadi.
      ½ rkl teelehtiä
      1 dl maitoa.
      Keitä vesi kiehuvaksi mausteiden kanssa. Kaada vesi teelehtien päälle ja anna hautua 5 minuuttia. Siivilöi ja kuumenna uudestaan kattilassa maidon kanssa.
      Mikäli saat käyttää hunajaa, niin laita sitä tuossa lopussa. Mutta on hyvää ilmankin.
      Tai osta jotain hyvää vihreää teetä. Tai vaikkapa rooibos-teetä, se ei sisällä lainkaan kofeiinia. Kun suklaahammasta kolottaa, juo sitä tilalla.

      Ja onko muuten smoothiet kuinka tuttuja? Onko sulla tehosekoitin? Sekoita purkki rahkaa, banaanin, mitä tahansa pakastemarjoja ja mitä tahansa tuoremehua ja se on siinä. Siinä on sulle pariksi illaksi annos. Lisäksi voi laittaa vaikka leseitä. Tai kaurahiutaleita.

      • Vairyjavesi

        Ja lopuksi: tiskaa kaikki. Ei mene kuin puoli tuntia...


      • Vairyjavesi kirjoitti:

        Ja lopuksi: tiskaa kaikki. Ei mene kuin puoli tuntia...

        Ja lisää kaloreita palaa :)


    • 1eero

      Kyllä se vaan tuo liikunta ja pahan makusta ruokaa, hyöty liikunta on mielekästä kaupuntissa oli siihen huonot mahdollisuudet, en voi ymmärtää ihmisiä jotka käy kuntosalilla nii vai pitäsikö ymmärtää.

      • siilimuori

        Pitäs. Minä olen vasta viime syksynä alkanu käymään kuntosalilla ihan siitä syystä että siellä tule liikuteltua kaikkia lihasryhmiä. Kyllähän kotonakin voisi tehdä samat liikkeet periaatteessa, mutta kun se on salilla jossa on valmiit laitteet paljon mukavampaa. Kierrät eri laitteilla vaan ohjelman läpi lämmittelyineen ja jäähdyttelyineen ja se on siinä. Aino a mikä kirvelee on silloin kun pitää lompsa avata kerran kuussa.


      • siilimuori
        siilimuori kirjoitti:

        Pitäs. Minä olen vasta viime syksynä alkanu käymään kuntosalilla ihan siitä syystä että siellä tule liikuteltua kaikkia lihasryhmiä. Kyllähän kotonakin voisi tehdä samat liikkeet periaatteessa, mutta kun se on salilla jossa on valmiit laitteet paljon mukavampaa. Kierrät eri laitteilla vaan ohjelman läpi lämmittelyineen ja jäähdyttelyineen ja se on siinä. Aino a mikä kirvelee on silloin kun pitää lompsa avata kerran kuussa.

        Ainii ja tuosta ruoasta. Minä olen sitä mieltä että mitä vähemmän ja kevyempää syöt, sen paremmalta sen tulee maistua.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Ainii ja tuosta ruoasta. Minä olen sitä mieltä että mitä vähemmän ja kevyempää syöt, sen paremmalta sen tulee maistua.

        En ole kuntosalilla käynnä jo ajatuskin tympii,, pitlästyisin moiseen mutta mielein touhu jossa joutuu liikkumaa, siinä lyö kaks kärpästä ai nii sulla oli tuo kärpästen jahtaaminen oiva liikkumis muoto lattia harjalla huiskien saavat läheiset varoa perääntyen pois näköetäisyydeltä.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        En ole kuntosalilla käynnä jo ajatuskin tympii,, pitlästyisin moiseen mutta mielein touhu jossa joutuu liikkumaa, siinä lyö kaks kärpästä ai nii sulla oli tuo kärpästen jahtaaminen oiva liikkumis muoto lattia harjalla huiskien saavat läheiset varoa perääntyen pois näköetäisyydeltä.

        Minun on vähän pakko pitää lihaskunnosta huolta jotta jaksaa fyysisessä työssä ja auttaahan se henkiseenkin paineeseen, stressiin. Niska-hartiaseutu kaipaa rääkkiä jotta lihakset pysyy kunnossa ja kivut poissa. Samaten selkä- ja vatsalihakset. Työssä kun lähinnä kuormittuu yksipuolisesti nuo lihasryhmät. Lisäksi olen erinomaisen laiska jumppailemaan kotona. Keppikävelyt on erikseen ja jos vielä tohtisi kokeilla rullaluistelua kun vielä kelit vähän lämpenee.

        Ai sää oot käyny miun facesivuilla ;D Ei vainkaa, kyl siel mummat hyppii hyppyskää tai muten vaan sokeri huulten välissä ryystää päiväkaffea ja julistaa positiivisten kokemusten merkitysä arkieloon :). Siis jaetaan hyvää mieltä, ei suinkhaa luudalla. Kärpäspaperi on vielä laittamati :). Ja on mulla semmoinen patterilla toimiva ötökkälätkä.


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        Minun on vähän pakko pitää lihaskunnosta huolta jotta jaksaa fyysisessä työssä ja auttaahan se henkiseenkin paineeseen, stressiin. Niska-hartiaseutu kaipaa rääkkiä jotta lihakset pysyy kunnossa ja kivut poissa. Samaten selkä- ja vatsalihakset. Työssä kun lähinnä kuormittuu yksipuolisesti nuo lihasryhmät. Lisäksi olen erinomaisen laiska jumppailemaan kotona. Keppikävelyt on erikseen ja jos vielä tohtisi kokeilla rullaluistelua kun vielä kelit vähän lämpenee.

        Ai sää oot käyny miun facesivuilla ;D Ei vainkaa, kyl siel mummat hyppii hyppyskää tai muten vaan sokeri huulten välissä ryystää päiväkaffea ja julistaa positiivisten kokemusten merkitysä arkieloon :). Siis jaetaan hyvää mieltä, ei suinkhaa luudalla. Kärpäspaperi on vielä laittamati :). Ja on mulla semmoinen patterilla toimiva ötökkälätkä.

        En käy sun facessa, ei tarvihe sinusta on muodostunu kuva kun laitan silmä kiinni nään sinut lyllertävän tietä myöte, jupina ja tuhina kuuluu hirveesti asiaa päällä se pitäs, se pitäs joutua pittää hohhoijaa ompas kiire.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        En käy sun facessa, ei tarvihe sinusta on muodostunu kuva kun laitan silmä kiinni nään sinut lyllertävän tietä myöte, jupina ja tuhina kuuluu hirveesti asiaa päällä se pitäs, se pitäs joutua pittää hohhoijaa ompas kiire.

        No mittää et menetä vaikket facessani ole käynytkään. Ilimanakuista läpändeerusta ja hupijuttujuen jakamista mut sinänsä hyväntuulista hömppää. Käsittääkseni muuta julkisesti ei näy. Kavereiden kesken lähinnä ja lähimpien kavereiden tärkeimmät kuulumistenvaihdot yksityisesti. Että semmosta.

        Ai oikein lyllerrän :D. Mulla on kiire vain töissä, harvemmin kotona. Nytkin tuntu paremminkin et piti keksiä jottain ajanvietettä illaksi. Viestitin siskolle et kerääs penskas ja lähteään porukalla käymään jossain sadeillan kunniaksi :).


      • 1eero
        siilimuori kirjoitti:

        No mittää et menetä vaikket facessani ole käynytkään. Ilimanakuista läpändeerusta ja hupijuttujuen jakamista mut sinänsä hyväntuulista hömppää. Käsittääkseni muuta julkisesti ei näy. Kavereiden kesken lähinnä ja lähimpien kavereiden tärkeimmät kuulumistenvaihdot yksityisesti. Että semmosta.

        Ai oikein lyllerrän :D. Mulla on kiire vain töissä, harvemmin kotona. Nytkin tuntu paremminkin et piti keksiä jottain ajanvietettä illaksi. Viestitin siskolle et kerääs penskas ja lähteään porukalla käymään jossain sadeillan kunniaksi :).

        Ai se hyvä että sataa täälläki oli tosi kylmää nyt repes aurinko paistamaa mukavan lämpöisesti, teepaita päällä pesin venettä koko päivän sauna lämpiämässä iltapuoleen iltanuotiolla tikunenässä grillimakkaraa.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Ai se hyvä että sataa täälläki oli tosi kylmää nyt repes aurinko paistamaa mukavan lämpöisesti, teepaita päällä pesin venettä koko päivän sauna lämpiämässä iltapuoleen iltanuotiolla tikunenässä grillimakkaraa.

        Voi että, aurinkoa saunaa ja makkaranpaistoa. Niistä on kesä tehty. Meilkii just repes taivas siniseksi. Tultiin uimahallista, kiva reissu, niin muksuilla kuin aikasilla.


    • ihan.normii

      Kun ei lihota ittiään läskipalloks ei tarvi laihuttaa.

    • tiällävuan.eisiellä

      Pukkas naurattaa tuon yhen Eeron ohje, että pittää syödä pahaa ruokaa.
      Mutta teeppä aloittaja kualkeittoo kattilallinen, vähärasvaista jauhelihhoo voi laittaa. Sitä muutaman päivän kun syöpi ja välipalana noita hmpf.fi:n suosittelemia.

      Itellä nyt se ongelma, että fysioterapeutti pihtaa aikojaan, joten meikälaisen pohkeet ja reidet vaan vahvistuu. No eipä pienet tuulen puuskat kaada.

      Ai niin, älä ole nälässä aloittaja, vaan syö monta kertaa päivässä pieniä annoksia.

      • tiällävuan.eisiellä

        Kyllä tää mennee ny mahottomaksi. Tais se fysioterapeutti nähä tuon kirjootukseni, kun heti soitti ja antoi kuntoutusajan. Kyllä on taitavia nämä näkijät ja tekijät.


    • Karvastamakua

      Ihmettelin kerran kun mun lempisuklaa maistui suussa pahalle. En tiedä olinko syönyt hieman makeaa chilikastiketta jota saa valmiina pullossa ostaa. Joka tapauksessa mun makunystyrät muuttivat Fazerin tumman suklaan suussa tosi pahanmakuiseksi. Kokeiles sitä tai laita chilimaustetta kielellesi tai vihreää peperonia yms karvaan makuista. Sillain vois karkoittaa mielitekonsa jos hyvä alkaiskin maistua pahalle. Siinä uusi innovaatio laihdutukseen:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe