Auttakaa ennen kun mä meen tekemään jotain tosi tyhmää.
Oonko teistä huora, jos 11-15v näytin halvalta, seurustelin usean kanssa, flirttailin usean kanssa, laitoin paljastavia kuvia nettiin, pokasin varattuja...? :/ ja ansaitsin kiusaamisen? Haukkumista, paskapuheita, naureskelua, mulkoilua, lyömistä, tönimistä, uhkailuja, pilasoittoja, netissä haukkumista.
16v lopetin nuo touhut ja aloin aikuistumaan, ainut mitä teen vieläkin niin oon poseerannu alusvaate/bikinikuvissa, mutta en näe siinä mitään halpaa! Oon luonteeltani kuitenkin aika seksuaalinen ja voisin lopettaa kyllä noissa kuvissa poseeraamisen, jos löytäisin hyvän miehen ja mies ei haluis et tekisin sitä enää. Ymmärtäisin sen. Rakkaus ehdottomasti ykkös sijalle.
Oon viime yönä oksentanu, itkeny ja nukkunu 3h, mulla on niin kova itseinho!
Välillä ihmiset sanoo, jos avaudun netissä asioistani, että mä olen huora/lutka, mulla ei ole mitään arvoa, kohtelevat sen mukaisesti ja sil ei oo mitään merkitystä minkä ikäsenä oon virheeni tehny. Jne.
Välillä tulee vain oloja, että mä haluan kuolla. Mulla ei oo mitään menetettävää, eikä tuu myöskään olemaan hyvää elämää! Eikä oo väliä vaikka oisin parikymppinen, jos elämä on ollu yks helvetin jyrkkä alamäki niin se on!
Eikä kukaan halua vaimoksi huoraa tai lasten äidiksi. Ja jos joku harva haluaa, mä en välttämättä rakasta sitä miestä oikeasti, vaan jotakin toista sellaista, joka ei mua huonon maineen takia tahdo.
Voi tätä kipua ja tuskaa. ;/ mulla on nyt sellanen olo että mä en tiiä oonko ees lintu vai kala!
Ja ei mulla ole haluja oikeasti enää edes elää. Lopetan elämäni jos huoran maine tulee takaisin kummittelemaan elämään, kiusaaminen alkaa ja ei oo auttanu ees paikkakunnan vaihto.
Ketään ei kiinosta, kukaan ei välitä, se oli vaan yks huora ja maatuupi nyt montussa.
Itkettää huoran maine ja kiusaaminen
6
<50
Vastaukset
- StopNu
Lopeta tuon valheellisen paskan levittäminen tänne.
- teeparannusniinparanet
Melperi on kyllä tehnyt hengellisen huoruuden, kun roikkuu puoleksi hellareissa ja puoleki vl-liikkeessä.
- Neonsäde
Mmm aika juttu ja kertoisikko jtn itsestäsi tai löytyykö sulta jtn chatti sovellust?
- Tämä_aloitus
on tänne kopioitu "Maailman menoa" -palstalta. Mahdollisesti aloitus on aito eli joku nuori henkilö on kertomistaan syistä ahdingossa.
- 75799466kfkfllflf
Se et sä oot ollu monen ihmisen kaa se ei tee susta mitenkään huonoa ihmistä. Muista aina se et sä oot vielä tosi nuori ja tuut kokeee viel vaik mitä paskaa, huora maine on sun pienimmist huolist. sä oot varmasti luonteeltas tosi kaunis ihminen ja kaverit jotka puhuu susta ei todellakaan tunne sua jos ei nää sus mitään muut ku huoraa. Älä satuta ittees, maailma on karu ja ihmiset on karumpii , totut siihen
- tyypillistä
Avaaja = tyypillinen vanhoillislestadiolainen avautuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4377489Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2116390Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai946166Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085662Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r384522Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914378Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli34115Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s363663Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163600Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673588