Kumpi valehtelee satujahve vai Muhamed

mielenkiintois-ta

koska satuj on taas lukinnut tämän viestiketjun http://keskustelu.suomi24.fi/t/13659538 laitan sen loppu osan uudelleen Ja vastaan satuj.Vakiovalinta Top 10 syytä, miksi Muhammed ei ollut profeetta.
Ja tässä ei todellakaan ole kaikkiTop 10 syytä, miksi Muhammed ei ollut profeetta.
...
10. Muhammed piti itse omia näkyjään demonisina. Muiden ihmisten piti vakuuttamalla vakuuttaa, että näyt olivat jumalalta. Muhammad itse pelkäsi ilmestyksiään, ja huusi apua ja Allahia lopettamaan niiden aikana, sekä piti itseään demonisoituneena.
9. Muhammed yritti itsemurhaa useasti näkyjensä jälkeen. Hän ei halunnut, että heimo pitää häntä riivattuna. Hän halusi lepoa näistä näyistä, ja ajatteli että parempi kuolla, kuin nähdä niitä. (kristityille, raamattu aina kertoo enkelin/Jumalan rauhoittavan ihmisiä joille ilmestyy, eli kyseessä on täysin eri enkeli Gabriel Marialle, jolle enkeli sanoi: Älä pelkää. Sensijaan enkeli Gabriel kuristi Muhammedia)
8. Muhammed salli sotavankien ja orjien raiskaamisen, jonka jälkeen heidät myytiin seksiorjiksi. Aviorikos on sallittua islamissa sotavankien kanssa, vaikka aviomies olisi vielä elossa, ja vaikka tämä näkisi vaimonsa raiskauksen.
7. Vaimojen kohtelu. Lyöminen, alistaminen, raiskaus ja kaikki muu mistä jo kirjoittelin. USA teki tutkimuksen siitä, missä maassa on vaarallisinta olla nainen. 12 vaarallisimmasta 11 oli islamilaisia maita. Bukharissa vaimo meni Aishan luokse, ja näytti vihreän hunnun alta vihreän mustelman, joka oli syntynyt miehen lyönneistä. Aisha (kaikkien uskovaisten äiti) sanoi, ettei ole nähnyt kenenkään muun kärsivän niin paljon, kuin uskovaisten naisten. Samalla hän myös sanoi, että naisen iho oli vihreämpi kuin hänen huivinsa. Profeetan lempivaimo ja kunnioitetuin naisesimerkki muslimeille kertoi siis, että jopa pakanat kohtelevat vaimojaan paremmin.
6. Muhammedista ei mainita sanaakaan raamatussa. Joo, ateistit ehkä ajattelevat, ettei asialla ole merkitystä, mutta se on silti erittäin painava peruste, koska Muhammed itse väitti olevansa raamatussa. Tämä todistaa Muhammedin valehdelleen, eikä siis ole odotettu profeetta. Lisäksi tässä puhutaan muslimeiden näkökulmasta, joten tuo kolahtaa silti maaliin.
Okkei, huijasin vähän, raamattu puhuu Muhammedista. Kirje galatalaisille: "8. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu." Eli, Muhammed sanoo olen raamatussa, lue sieltä. Ja siellä sanotaan varo Muhammedia.
5. Muhammed nai (adoptio)poikansa vaimon. Kun kansa naureskeli Muhammedille, hän sai ilmestyksen, jossa kerrottiin, ettei adoptiolapsi ole oikea lapsi. Muhammedilla on muitakin todella outoja ilmestyksiä, joilla ei ollut muuta tarkoitusta, kun miellyttää Muhammedia. Jopa Aisha sanoi: "Allah kiiruhtaa toteuttamaan sinun mielihalujasi."
4. Muhammed sai ilmestyksen, jonka hän kertoi kansalle. "Jos minä olen väärä profeetta, tulen kuolemaan näin: aorttani vahingoittuu." Muhammed kuoli juutalaisnaisen myrkyttäessä hänen ateriansa. Muhammed kysyi naisen motiivia. "Jos olet oikea profeetta, et vahingoitu tästä. Jos et ole, kansasi vapautuu." Muhammed kuoli, ja juuri ennen sitä hän sanoi aorttansa olevan kipeä, aivan kuin se leikattaisiin irti.
3. Seksi yhdeksänvuotiaan kanssa. Naimisiin kuusivuotiaan kanssa. Ja hän oli itse yli viisikymppinen. Tämä tuskin tarvii enemmän selitystä.
2. Muhammed saarnasi mekassa, ja halusi kansansa ottamaan vastaan islamin sanoman. Lopulta Muhammed julisti kolme muuta Jumalaa, allahin tyttäret, joita mekkalaiset palvoivat, jolloin ihmiset hyväksyivät islamin. Myöhemmin hän kertoi saaneensa nämä jakeet Saatanalta, eikä vaan erottanut niitä allahin sanomasta. Eli Muhammed ei erota Allahia saatanasta. Raamattu sanoo, että jos joku saa ilmestyksen saatanalta, hän on väärä profeetta. Mekkalaiset olivat kyllä tyytyväisiä.
1. Muhammed julisti raamatun ja tooran olevan totuus, ja että ne ovat Jumalan inspiroimaa sanaa, ja hän luotti niiden Jumalalliseen lähteeseen. Eli hän luotti lähteisiin, jotka julistavat islamin valheeksi. Koraanissa sanotaan jopa, että jos ette ymmärrä koraania, menkää ja kysykää kristityiltä totuutta.


1. Muhammed julisti raamatun ja tooran olevan totuus, ja että ne ovat Jumalan inspiroimaa sanaa, ja hän luotti niiden Jumalalliseen lähteeseen. Eli hän luotti lähteisiin, jotka julistavat islamin valheeksi. Koraanissa sanotaan jopa, että jos ette ymmärrä koraania, menkää ja kysykää kristityiltä totuutta.

Ja satuj väittää toisin kumpiko valehtelee?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satujahve

      "Ja satuj väittää toisin"¨

      Sinulla taitaa olla ruuvit hieman löysällä? Katsos koraani on sitä samaa paimentolaismiehen keksimää moskaa kuin raamattukin. Sielläkin mässäilee eläimillä ja verellä mellastava jumalaolento.

      5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

      Millainen olento vaatii liha ja veriuhreja? Vaatisikohan ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento? ... Entäpä paimentolaismiehen keksimä jumalaolento? ... vastaus on täysin selvä.

    • fda

      Jotenkin jännää, että jumaluskoiset meuhkaavat toisista jumaluskoisista tuntematta oman uskontonsa taustoja.

      • Tässä-ero

        Tuohon on ihan luonnollinen vastaus, katsos allahilla ei ole poikaa.
        2 Kr 5:11-21 Kun siis tiedämme, mitä Herran pelko on, niin me koetamme saada ihmisiä uskomaan, mutta Jumala kyllä meidät tuntee; ja minä toivon, että tekin omissatunnoissanne meidät tunnette. Emme nyt taas suosittele itseämme teille, vaan tahdomme antaa teille aihetta kerskata meistä, että teillä olisi mitä vastata niille, jotka kerskaavat siitä, mikä silmään näkyy, eikä siitä, mikä sydämessä on. Sillä jos me olemme olleet suunniltamme, niin olemme olleet Jumalan tähden; jos taas maltamme mielemme, teemme sen teidän tähtenne. Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet; ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut. Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi


    • Järki-hoi

      2 Kor 5:19-20 "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa."

      Muslmeilla ei ole sovitusta vaan heidän on ansaittava omilla teoillaan taivas paikka.
      Ainoastaan jihadi takaa heille taivaaseen pääsyn ja sen vuoksi maailma on noita epätoivoisia jihadisteja täynnä.

      • satujahve

        5. Moos. 12:27 Kun toimitatte polttouhrin, uhratkaa sekä liha että veri Herran, Jumalanne, alttarilla.

        Eläinuhreja, verta, murhaamista, ryöstelyä ja raiskaamista. Olisiko ikuinen ja äärettömän viisas jumalaolento näin sadistinen, narsistinen, paha ja moraaliton? Entäs olisiko paimentolaismiehen keksimä jumalaolento? ... vastaus on selvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4197
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4046
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3059
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2548
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe