Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä saisi?

Hienoutta

Onko mersumiehillä tietoa mistä saisi laadukkaan auton, jota ei luultaisi taksiksi koko ajan. Tuossa viimeviikolla seisoin valoissa, ja joku jamppa hyppäsi kyytiin. Sanoi vaan että erottajalle. Oli pakko sanoa että ei tää ole mikään taksi. Kaveri katsoi kun hullua, heitti 20€ setelin kouraan ja häipyi.

Vittu! Olen maksanut itse 80000€ ja minua luullaan joksikin persaukiseksi rengiksi!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OikeaMersunOmistaja

      Auttaisiko taksikuvun poisto katolta mielikuvitus-Mersustasi?

    • OHHO

      Osta Renu tai Sitikka niin ei varmasti luulla taksiksi eikä olla kateellisia.

    • luultaisi

      Mun dieseliä arveltiin entiseksi taksiksi ja niin se olikin. Nykyistä S-korimallia ei kukaan luule taksiksi vaan uteliaat kysyy haitko saksasta. Audimiehillä lienee joku MB-kompleksi.

    • E220_CDI

      Vaihtoehto 1:
      Mielen mukaan AMG GT, Maybach, SL, G tai vaikka yksi kutakin.

      Vaihtoehto 2:
      Menu -> settings -> auto door lock -> activate -> OK

    • mitenkukakitykkää

      On noita 2 ovisia mersuja.
      Myös 4 oviset ns coupe mallit ei 4 paikkaisina ole taksien suosimia.
      C tai E coupe
      Itse meinaan hommata seuraavaksi autoksi E coupe 350 diisselin 2010 mallin tai uudemman. Käytetyn saa nyt saksasta n 20000 hinnalla.

      Mutta uusia saa varmaan 80000 hinnalla.
      Köyhänä joudun tyytymään käytettyyn.
      En tarvii takaovia kun ei ole perhettä.
      Ja tykkään coupe mallien ulkonäöstä.

      • Kyll

        E350 coupe 80 tonnilla vain perusversio, herkuilla 100 teur


    • Ei_niitä_löydy

      laadukkaita mistään muista merkeistä, osta 2-ovinen Mersu. Jos haluat, että kukaan ei tule kyytiisi muutenkaan, niin osta Tojo, tojomiehethän pyytää rahaa kyydistä jopa kavereiltaankin.

    • yksVaihtoehto

      "Onko mersumiehillä tietoa mistä saisi laadukkaan auton, jota ei luultaisi taksiksi koko ajan. "

      Vaikea vastata. Jos ostaa Tojon Aven, niin sitä ei ainakaan luulla taksiksi. Sitä kun ei juuri taksissa ole kun sen dieseleiden nykymaine on mitä on. Mutta onko se siis laadukas. No, kaikkea ei voi saada kerralla.

      • Laatua

        ps. Mondeot on vieneet mersujen paikat tolpilla.


    • Ihkumese

      Kannattaa tuoda saksasta sellainen vaaleankeltainen mersu, niitä ei luulla suomessa taksiksi.

      • Sellainen_norsunluun

        värinen saattaa tosin hämätä Güntherin jos joskus eksyy Soomeen lapinpolton muistelureissullaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe