homo vai ei?

Nuoripoekaheivaan

Olen siis 13-vuotias poika, ja tykkään mun yhest läheisest kaverista.. En tiiä onks se homoseksuaali vai bi, mut haluaisin jotenkuten tietää miten voisin huomata sen seksuaalisuuden. (Ja onks kiinnostunu must)

Oon epäilly sen pitävän musta pari kertaa, koska se on monia kertoja esim. "Vahingossa" hipassu mua tai nojannu.. Mut tota kosketusjuttuu on tapahtunu muillekki,ja tää jätkä siis halailee muita, paitsi mua.
Se usein pyytää muo yökylää tai luokseen, joskus vähän harvimmiten muitten poikien kanssa.

Apua?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttavainen..cu

      Anna snäp nii jutellaan:) osaan ehkä auttaa

      • nuoripoekaheivaan

        Sori, mut en anna mun mitään sosiaalista mediaa!


    • czczczd

      "mut haluaisin jotenkuten tietää miten voisin huomata sen seksuaalisuuden. (Ja onks kiinnostunu must)"

      Et mitenkään, ellei se suoraan myönnä.

      "esim. "Vahingossa" hipassu mua tai nojannu"

      Tai sitten vaan oikeasti vahingossa. Aika jännä, ei mulla esim. ole koskaan kaveripiireissä ollu mitään kosketuskieltoa. Tuo tuntuu jo enemmän joltain sun päänsisäiseltä ongelmalta, jos alat jo laskemaan jotain kosketuksia ja vedät siitä jotain johtopäätöksiä.

      "Se usein pyytää muo yökylää tai luokseen, joskus vähän harvimmiten muitten poikien kanssa."

      Eikö kaikki junnut tee tuota? Ainakin meidän aikaan kaikki ramppas toistensa luona ristiin rastiin, ei siinä mitään ihmeitä ollut. Kuten veikkailin, taitaa sulla olla itellä joku selvittämätön ongelma, ei tossa sun kertomassas ole mitään erikoista.

    • dtyjghbdhjnd
    • oonälykkö

      tehdään niistäkin homoja (:::

    • Hyisaatana

      HHA GAYYYYYYYYY

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe