Ei todellakaan syty Kristuksen totuuden tuli enää edes tähän maahan, vaikka hän on sitä taivaastakin käsin jo 2000 vuotta toivonut ja rukoillut:
"Tulta minä olen tullut tuomaan maan päälle - ja kuinka toivonkaan, että se olisi jo syttynyt."
Totuus tuo vain tulisia hiiliä siitä luopuneiden, Saatanan tekopyhittämien ja Jumalan paaduttamien päitten päälle, ja se saa aikaan vain valtavan raivon Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta kohtaan. Niin kuin on kautta aikojen saanut:
Jesaja sahattiin kappaleiksi
Jeremia kivitettiin kuoliaaksi
Sakarja tapettiin temppelin ja alttarin välille
Johannes Kastajalta katkaistiin kaula
Jeesus nostettiin ristille
Stefanos kivitettiin
Vain Johanneksen Jumala pystyi varjelemaan Saatanan murhaajilta.
Joko nyt on yhden ainoan, Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneenkin kohtalo jo sinetöity Jeesuksen ilmoittamalla tavalla:
"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi. Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika, jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.
Näin he tekevät, koska eivät tunne Isää eivätkä minua.
Olen puhunut tämän teille siksi, että kun se aika tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille."
Tämä ei pääse valitulta unohtumaan, koska joka ainut päivä tilanne samanlainen kuin se oli valitun kansankin kohdalla, 700 vuotta ennen Jeesuksen syntymää, kun Jumala valitun kansansa paadutti:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."
Kaupunginportin kokoukset käydään nykyisin täällä netissä, mutta viha jatkuu samanlaisena:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Siksi tämäkin Jeesuksen ilmoitus on käynyt toteen kaikkialla maailmassa:
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Ja sitä ennen Jeesus saa todeta tämänkin ennustuksensa osuneen nappiin:
"Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"
Uskovia kyllä on "kuin hiekkaa meren rannalla", mutta todellista uskoa ei enää ole.
Siitä pitävät tässäkin maassa omien jumalanhuoneittensa alttareilla seisovat porttopaimenet huolen, jokaisella kainalossaan oman ihmisoppinsa valheilla kyllästetty totuuden sammutuspeite, ettei se ainakaan hänelle uskottujen joukossa pääse tuleen syttymään. Nämä samat sen estivät Jeesuksenkin aikana
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."
Yli 30 000 kertaa olen saanut totuuden tulen tälläkin palstalla sytytettyä - mutta ei vaan roihahda liekkeihin.
Teuvo Suni: Ei syty Kristuksen totuuden tuli enää
56
195
Vastaukset
- Ihmettelen
Miksi olet massapostittanut tämän myös Kristinusko-palstalle, eivätkö säännöt koske sinua?
Oli siinä minullakin ihmettelemistä, kun tuon asian tarkistin. Minä en ole vienyt yhtäkään kirjoitustani muihin keskusteluihin. Ainoaksi tekijäksi jää ylläpito, joka on viimeinkin huomannut, että totuutta kirjoitan.
Viimeisen palstauudistuksen jälkeen kun väärämieliset eivät ole onnistuneet yhtään kirjoitustani poistattamaan.
Ehkä he tuolla teolla yrittävät korjata ja hyvittää niitä yli 2000 totuuden poistattamista, johon ovat vuosien saatossa väärämielisten vaatimuksesta ryhtyneet. Tällaisista varoituksesta huolimatta:
Miksi te valhetta mainostatte: "Suomi24 keskusteluissa sana on vapaa"?
Raamattu-keskustelussa se kun on vapaa vain valheelle ja vääryydelle, mutta ei totuudelle.
Miksi te jatkuvasti alistatte työntekijänne Jumalan vihan alle, kun pakotatte heidät poistamaan totuutta Raamattu-keskustelusta?
"Kuinka kauan te poljette oikeutta ja pidätte väärintekijöiden puolta?"
"Mutta onhan myös Herra viisas! Hän voi lähettää onnettomuuden, eikä hän sanojaan peruuta. Hän käy taisteluun niitä vastaan, jotka tekevät vääryyttä, ja niitä vastaan, jotka ryhtyvät väärintekijöiden auttajiksi."
Viimeisin hyvä esimerkki tästä on eiliseltä päivältä. Toin tänne aloituksen: Paholaisen pitkä historia lyhyesti. Sen viidestä osasta ehdin tuoda vain nämä kaksi:
1. Näytös
"Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa,mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa.
Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit.
Minä kuulin, kuinka taivaassa sanottiin kovalla äänellä: -- Nyt on pelastus tullut, meidän Jumalallamme on kuninkuus ja mahti ja hänen Voidellullaan valta. Nyt on Syyttäjä syösty alas, tuo, joka meidän Jumalamme edessä syytti veljiämme päivin ja öin.
He voittivat hänet, Karitsan veri ja heidän todistuksensa toivat heille voiton. He eivät säästäneet henkeään vaan olivat valmiit kuolemaankin.
Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Se ilmestyi Raamatun lehdille jo kolmannessa luvussa, ja tuhotaan Raamatun toiseksi viimeisessä luvussa.
Eikä yksikään sen tekopyhittämä ihminen usko, että kaikki sen petolliset teot ja ihmeet on kirjattu Raamattuun.
2. Näytös
Näin se joukkoineen suljettiin maan päällä vankeuteen:
Minä näin, kuinka taivaasta tuli alas enkeli, jolla oli kädessään syvyyden avain ja isot kahleet.
Hän otti kiinni lohikäärmeen, tuon muinaisaikojen käärmeen, jonka nimet ovat Paholainen ja Saa-ta-na, ja pani sen kahleisiin tuhanneksi vuodeksi, syöksi sen syvyyteen ja lukitsi ja sinetöi sen jäljestä syvyyden oven. Enää ei käärme saa johtaa kansoja harhaan, ennen kuin tuhat vuotta on tullut täyteen. Sitten se on päästettävä irti vähäksi aikaa."
Jo tässä vaiheessa on syytä tuoda julki tämä Pyhän Hengen ilmoitus Raamattuun tallennetuista erilaisista aikamääristä:
"Älä anna minkäänlaisten aikamäärien eksyttää itseäsi, sillä Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä."
Koska tämä lopun ajan raju eksytys on Jumalan suunnittelema ja lähettämä, niin erilaiset aikamäärät on tarkoitettu vain kirjanoppineiden ja tekopyhitettyjen eksyttämiseen.
Tämän jälkeen se poistettiin, ja poistaja tuli vielä nauraen rehostelemaan tekoaan:
"Kiäh kiäh
9.11.2013 18:43
Poistatin
Teuvon aloituksen. Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen."- rel-listi
höpöhöpö.............................
- antinarsistinen
Narsistit tuovat aina esille oman nimensä.
antinarsistinen kirjoitti:
Narsistit tuovat aina esille oman nimensä.
Sinäkin saat vapaasti nauttia omasta ilosanomastasi.
Se nimi tuli Pyhän Hengen kehotuksesta mukaan siksi, ettei kukaan kaltaisesi Jumalan paaduttama vahingossa tulisi mieltänsä pahoittamaan, koska totuus ei enää kuulu teidän hengellisiin haluihinne.
- alfa123om2222
Jeesus tuli kutsumaan vain SAIRAITA! Muille on Profeetta Hesekiel sanonut: Vanhurskas pysyköön vanhurskaudessaan!
Mitä jos nuo maan mainiot profeetat eivät olleet läheskään Karitsan veroisia, vaan olivat sanoissaan ja toimissaan väärät. Usein raamattu syytti profeettojen kautta koko kansaa, vaikka synnin suorittaja oli yksin Juudan heimon jäsen. Kuuntelisitko itse sellaista profeettaa??? Syyllinen kyllä tiedetään, mutta kukaan ei uskalla koskea syylliseen, vaan aletaan syyttämään koko kansaa.
Profeetta Daniel opettaakin, että Ikuisen oikeudenmukaisuuden voimaan saattamisen (1470-1960) jälkeen seuaa aika, jolloin Näky ja Profetia sinetillä vahvistetaan (1960-2450). Se saattaa merkitä, että vain Jeshua toimii profeettana ja muut profeetat sivuutetaan.
Pysykäämme me vanhurskaudessamme ja antakaamme Jeshuan parantaa sairaat.Pahin sairaus on syntisairaus, joka tarttuu jokaiseen ihmiseen jo äidin kohdussa. Tuon synnin isän Saatanan paratiisin ensimmäisen herätyskokouksen seurauksena, jolloin jokaisen maailmaan syntyneen ja syntyvän ihmisen lihaan on valmiiksi siirretty geeni noille Saatanan ihanille valheille.
Sen seurauksena tälläkin palstalla kaikki rakastavat Paavalia, tuota lopun ajan totuuden erinomaista sammuttajaa. Eikä siihen tarvittu kuin kolme sangollista valheen vettä, kun jo nämä kolme Jeesuksen valmistamaa pelastusanomaa oli sammutettu:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
Siksi Jeesus sanoo: "Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,"
Siksi Jeesuksen pelastussanoma oli jo heti kohta hänen taivaaseenastumisen jälkeen vaihtunut lopun ajan rajuun eksytykseen. Synnin kahleisiin jääneen Paavalin ilosanomaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Tämä Pyhän eli Totuuden Hengen pilkka on oikein kahteen kertaan mahtipontisesti tämänkin kansan sieluun ikuisiksi ajoiksi kirjattu.TeuvoSuni kirjoitti:
Pahin sairaus on syntisairaus, joka tarttuu jokaiseen ihmiseen jo äidin kohdussa. Tuon synnin isän Saatanan paratiisin ensimmäisen herätyskokouksen seurauksena, jolloin jokaisen maailmaan syntyneen ja syntyvän ihmisen lihaan on valmiiksi siirretty geeni noille Saatanan ihanille valheille.
Sen seurauksena tälläkin palstalla kaikki rakastavat Paavalia, tuota lopun ajan totuuden erinomaista sammuttajaa. Eikä siihen tarvittu kuin kolme sangollista valheen vettä, kun jo nämä kolme Jeesuksen valmistamaa pelastusanomaa oli sammutettu:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'
"Jos joku tulee minun luokseni, mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla opetuslapseni."
Siksi Jeesus sanoo: "Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,"
Siksi Jeesuksen pelastussanoma oli jo heti kohta hänen taivaaseenastumisen jälkeen vaihtunut lopun ajan rajuun eksytykseen. Synnin kahleisiin jääneen Paavalin ilosanomaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
"Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Tämä Pyhän eli Totuuden Hengen pilkka on oikein kahteen kertaan mahtipontisesti tämänkin kansan sieluun ikuisiksi ajoiksi kirjattu.Pahin sairaus uskominen mielikuvitusystäviin ilman todisteen häivää. Sairaus on onneksi katoamassa täällä sivistyneessä maailmassa, nyt pitää vain sivistää vielä taateleita tallaavat pyyhepäät.
Olitko sinä se tykistöupseeri, joka jokin aika sitten oikein sydämesi halusta herjasit totuutta, ja sitten katosit jonnekin?
Mikä sai sinut palaamaan takaisin?
Kirjoitinko tämän jo sinulle:
Jos sinä tykistöupseeri tämän hetkisestä uskostasi huolimatta sattuisit olemaankin Kristuksen valittu, ja siitä syystä hän jonakin päivänä sinulle ilmestyisi, niin olen aivan varma, että ottaisit hänet todesta, etkä lähtisi suoraa huutoa ulvoen mielisairaalan oven taakse huutamaan:
"Ottakaa minut sisään, sitokaa petiin ja piikittäkää terveeksi, sillä olen tullut hulluksi, kun mielikuvitusolento Jeesus Kristus ilmestyi minulle!"TeuvoSuni kirjoitti:
Olitko sinä se tykistöupseeri, joka jokin aika sitten oikein sydämesi halusta herjasit totuutta, ja sitten katosit jonnekin?
Mikä sai sinut palaamaan takaisin?
Kirjoitinko tämän jo sinulle:
Jos sinä tykistöupseeri tämän hetkisestä uskostasi huolimatta sattuisit olemaankin Kristuksen valittu, ja siitä syystä hän jonakin päivänä sinulle ilmestyisi, niin olen aivan varma, että ottaisit hänet todesta, etkä lähtisi suoraa huutoa ulvoen mielisairaalan oven taakse huutamaan:
"Ottakaa minut sisään, sitokaa petiin ja piikittäkää terveeksi, sillä olen tullut hulluksi, kun mielikuvitusolento Jeesus Kristus ilmestyi minulle!"Uskohan minulta nimenomaan puuttuu, eikä sitä pysty mikään valehteleva sananjulistaja minuun valamaan ilman todisteita jumalolentojen olemassaolosta.
Toki saatan sairastua vaikkapa aivosyöpään tai todellakin tulla hulluksi ja kääntyä vaikkapa muslimiksi tämän johdosta, mutta olenläheisilleni ilmoittanut tahtovani tuossa tilanteessa lopetettavaksi tai suljettavaksi mielisairaalaan, kunnes sairaus saadaan parannetuksi.
- Tulitikkumies
Miten sinulle kävisi, jos totuuden tuli sittenkin syttyisi, vetäisitkö itsesi köyden jatkoksi.
Älä turhaan kanna huolta moisesta asiasta, sillä Jeesus Kristus ei valehdellut kuten Saatanan apostoli Paavali.
Käytä tulitikkusi vain saunan kiukaan sytyttämiseen, ja jo sinulla ei sellaista ole tee niistä hammastikkuja.
Sillä Saatana on jo aivan riittävästi tähänkin maahan tekopyhyyden tulia sytytellyt, kuten eräs suosittu eksytyslaulaja laulaa:
"Liekkejä on monta", ja näin monta niitä tässäkin maassa roihuaa:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetistuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
Ja näiden kohtalo on tässä:
"Mutta te, jotka sytytätte liekkejä loimuamaan, te, jotka ammutte palavia nuolia, syöksykää itse roihuaviin liekkeihinne, tuhoutukaa tulinuoliin, jotka itse sytytitte!
Minun kädestäni tämä on lähtöisin: tuskan paikassa te joudutte virumaan."- Tulitikkumies
Rajua tekstiä, Teuvo! Todella rajua tekstiä!
Tulitikkumies kirjoitti:
Rajua tekstiä, Teuvo! Todella rajua tekstiä!
Raju on Jumalan lähettämä raju eksytyskin, joten vähintään yhtä rajulla totuudella sen valheet paljastetaan.
- Kirjoituksiaseuraava
Olethan kertonut helluntailaisen profetiasta, jossa luvattiin totuuden etenevän niin kuin tuli kuivassa pensaassa. Miksi niin ei ole käynytkään?
Näin se tapahtui:
Kun kohu ympärilläni luterilaisen seurakunnan sisällä 90-luvun alussa alkoi, oli eräs paikallinen helluntailainen nainen - vaikka en ollut hänen kanssaan missään tekemisissä - joka oli harrastanut myös kielillä rukoilemista, oli saanut Saatanan tietäjähengeltä minusta tällaisen tiedon, jonka sitten ensiksi, 18.12.1991 puhelimessa kertoi ja lähetti myöhemmin tämän myös kirjallisena:
"Herran edessä tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä, se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.
Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi
Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä. Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja veren voima'."
Tämä viesti on yhtä eriomainen, kuin mitä ovat Paavalinkin opetukset, koska se sisältää totuutta, ja siihen on lisätty sitten ihmisiä suuresti miellyttävää valhetta.
Kun Saatanan palvelija näki, ettei totuutta otettu luterilaisessa seurakunnassa vastaan, niin tuolla Jeesuksen todistusten mukaisella valheella hän yritti houkutella minut helluntaisten joukkoon.
Mutta ei onnistunut, vaikka kerran kävin hänen kotiseuroissaan kokemaksi todeksi sen, mitä Saatana omillaan puhuttaa sellaisella kielellä, jota ei kukaan pystynyt tulkitsemaan.
Mutta Pyhä Henki paljasti, miten Saatana siinä puhuu omaa "totuuttaan", ilmoittaen olevansa heidän jumalansa, joka on kuullut heidän rukouksensa.
Ja miksi ei olisi niitä kuullut, on kun on joka ainoassa jumalanhuoneessa niitä jumalana kuuntelemassa:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Tähän on syytä ottaa mukaan myös Jumalan ilmoitus Moosekselle, miten hän auttaa niitä, jotka näitä Saatanan tekoja vastustavat:
"Mutta jos tottelet häntä ja teet kaiken, mitä minä käsken, niin minä olen sinun vihollistesi vihollinen ja vastustajiesi vastustaja."
Tämän saan todeksi elää tällä palstalla joka ainut päivä.
Valitettavasti minullakin on saman laisia ajatuksia tästä ajasta, että ihmisten paatumus on syvällä, ja arvot niin kertakaikksen pilalla, ettei mikään oikea ja pyhä, enää tunnu asettuvan ihmiseen.
Pahinta tässä on se, että kaikki sanovat näkevänsä, joten millekkään herätykselle ei jää tilaa tässä, vaikka ymärtämättömyys on aikamme uskovien tie, ja myös aloittjan, vaikka kirjoittaakin aikamme uskonnollisuutta vastaan, sillä Teuvossa ei ole havaittavissa mitään lähimmäisen rakkautta, vaan pelkästään piikkiteleviä sano, ja ylepilyä niin ihmisten edessä, kuin Jumalan.Turhaan sinäkin odotat, Paavalin tavoin, sitä oikeaa pyhyyttä, koska se ei tule tekopyhitettyihin ihmisiin.
Sinun lähimmäisen rakkaus on samanlaista, kuin mitä oli Saatanan totinen parannus sinua kohtaan, kun uskoit sen olevan Jumalasta.
Tämän viimeisen palstauudistuksen aikoihin tänne ilmestyi omalla nimellään mies, joka heti alkuun herjasi Totuuden Hengen eksytyksen hengeksi, koska en ollut tehnyt hänen uskonsa mukaista totista parannusta.
Ja viimeisin herjaus on nimittää Totuuden Henkeä joutavaksi valehtelijaksi.
Se on Saatanan kehittelemä parannus, vastakohtana Jeesuksen kehotuksesta kilvoitella sisään ahtaasta portista.
Se saa alkunsa sellaisen ihmisen omasta lihasta, joka ei jaksa odottaa Kristuksen ilmestymistä vaan alkaa itse parannella itseään, ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova. Silloin Saatana aukaisee hänelle Raamatun, josta lukee:
"Eräs mies tuli kysymään Jeesukselta: "Opettaja, mitä hyvää minun pitää tehdä, jotta saisin iankaikkisen elämän?"
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sinä minulta hyvästä kyselet? On vain yksi, joka on hyvä. Jos haluat päästä sisälle elämään, noudata käskyjä."
"Mitä käskyjä?" mies kysyi. "Näitä", vastasi Jeesus, "älä tapa, älä tee aviorikosta, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi, ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi."
"Kaikkia niitä olen noudattanut", sanoi nuorukainen, "mitä vielä puuttuu?"
Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua."
Ja kun tämäkin, palstalla tätä markkinoinut mies, tekee lopulta tämän epäitsekkään teon. Myy kotinsa, ja lahjoittaa kaikki rahat köyhille. Ollakseen ihmisten silmissä mallikelpoinen uskova, antaa vielä kastattaa itsensä Saatanan kasteella, jota uskovien kasteena markkinoidaan.
Niin totiseksi se parannus todella naaman veti, kun siivottuun sisimpään ei tullutkaan Pyhää eli Totuuden Henkeä, vaan vanhan tutun Saatanan valheen ja vääryyden hengen lisäksi seitsemän vielä pahempaa henkeä.
Koska hänelle kävi näin:
"Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.
Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.
Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."
Nuo seitsemän vielä pahempaa henkeä ovat: ylpeys, ahneus, kateus, vihamielisyys, hekumallisuus, mässäily ja hengen velttous.
Eikä tämä mies enää tässä vaiheessa pystynyt ymmärtämään näitäkään Jeesuksen varoituksia:
"Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne.
"Kun siis autat köyhiä, älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät synagogissa ja kujilla, jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.
Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."
"Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."
Turhaan lisäät Jumalan vihaa itseäsi kohtaan kulkemalla herjoinesi perässä. Sillä Pyhä Henki pitää huolen siitä, ettei minusta koskaan tule kaltaistesi Saatanan palvelijoiden tapaista ihmisten rakastajaa, jotka ovat saaneet tämän tartunnan Paavalilta:
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.
Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut narsisti, puoskari ja toisten tuomitsija.
Muistakaa, mitä rakas veljemme Paavali on tällaisista ihmisistä kirjoittanut:
- Pahajahyvä
Voisitko vastata rehellisesti: Rakastatko enemmän sitä, että sinua vihataan kuin sitä, että sinua rakastettaisiin?
Pystytkö ottamaan rehellisen vastaukseni myös vastaan rehellisesti, vai kuulutko tähän samaan suureen joukkoon, josta sanotaan:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."- Pahajahyvä
TeuvoSuni kirjoitti:
Pystytkö ottamaan rehellisen vastaukseni myös vastaan rehellisesti, vai kuulutko tähän samaan suureen joukkoon, josta sanotaan:
"Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi! Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."Se nähdään, kunhan vastaat.
Rakastan edelleen Kristukselta saamaani tehtävää, johon automaattisesti kuuluu kaltaistesi ihmisten viha:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kulu."
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Huomaa: KAIKKI! Ei vain jokunen harva, jotka saavat pelastuksen kokea:
"Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"Totuuden tulen kanssa on käynyt samoin kuin elävän vedenkin kanssa:
"Minun kansani on tehnyt syntiä kaksin verroin: minut, elävän veden lähteen, se on hylännyt ja hakannut itselleen vesisäiliöitä, särkyviä säiliöitä, jotka eivät vettä pidä."
Ja tällaisia synnin vesisäiliöitä on tähänkin maahan hakattu:
adventistit
aglikaanit
agrigolalaiset
arkkimunkkilaiset
armonkalliolaiset
baalbeklaiset
babtistit
birkittalaissisaret
branhamilaiset
cityseurakuntalaiset
dominikaanit
elämänsanalaiset
elämänlähdeläiset
eläväsanalaiset
ekumeeniset
exoduslaiset
gnostilaiset
henotesläiset
helluntailaiset
hengenuudistuslaiset
heränneet
esikoiset
ilmestysmajalaiset
ilosanomalaiset
israelinystävät
Joosualaiset
jehovalaiset
Jeesuksen pyhän veren papit
Jeesuksen ruumislaiset
Jeesus on herralaiset
katolilaiset kylväjät
kansanraamattuseuralaiset
kalleimman veren sisaret
kansanlähetysläiset
Kellonkartanolaiset
koivuniemiläiset
korpelalaisuus
kotikirkkolaiset
kulmakivenseurakuntalaiset
kulmakiviseurakuntalaiset
kuninkaansoturit
kristilliset eläkeläiset
kriisipalvelulaiset
kotisatamalaiset
liekkiläiset
luterilaiset
lähetysseurakuntalaiset
luthersäätiöläiset
lasarusveljet
lähdekalliolaiset
lännenhunttarilaiset
maranatalaiset
majakkalaiset
metodistit
missiomaailmalaiset
mormoonit
munkkiluostarin munkit
nunnaluostarin nunnat
nokialaismissiolaiset
onewayhouselaiset
ortodoksit
pelastusarmeijalaiset
patmoslaiset
palatsiseurakuntalaiset
paavalinsynodilaiset
paratiisikotilaiset
pikkuesikoiset
priskillalaiset
pyhänikolauslaiset
perjantaikristuksellelaiset
raamattupuhuulaiset
radiodeiläiset
rauhansanalaiset
rauhanyhdistysläiset
ristiinnaulitut
risteyspaikkalaiset
ristiretkeläiset
ropolaiset
rukouspalvelulaiset
rukousystäväläiset
ruusuristiläiset
ristiinnaulittulaiset
saalemilaiset
sanansaattajalaiset
sanajaylistysläiset
savenvalajalaiset
scientologilaiset
siloalaiset
slevy:n miespapit
slevy:n naispapit
stefanuslaiset
suomenraamattuopistolaiset
teologisetistuuttilaiset
tabernaakkelilaiset
takeitnowlaiset
teologisetistuuttilaiset
Timoteusyhteisöläiset
totisestiparannetut
tuomasmessulaiset
totuudenystäväläiset
tunnustukselliset luterilaiset
torontonsiunaajalaiset
uusheränneet
uusapostoliset
uusitoivolaiset
uusiviiniläiset
valon enkelit
vapaakirkolliset
vanhauskoiset
vapaamuurarit
viadolorosalaiset
vineyardilaiset
yhteyskristuksessalaiset
yhteysliikeläiset
yeshualaiset
Jotka näistä vesisäiliöistä yrittävät janonsa sammuttaa ovat jatkuvassa janossa:
"Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano,"
Omituista on se, että hänen tarjoama vesi ei ihmisille kelpaa:
"mutta joka juo minun antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."- Vettäpolvessa
Miltä se ikuisen elämän vesi sitten maistuu?
Profeetta Hesekiel antaa siihen vastauksen, johon minkäkin voin yhtyä.
"Ihminen, ravitse itsesi. Täytä vatsasi, syö tämä kirjakäärö, jonka minä sinulle annan." Minä söin sen, ja se maistui suussani makealta kuin hunaja."
Tältä se tuntui minustakin, kun Jeesus Kristus oli opetuslapseksi ottanut, luettanut Raamatun läpi useampaankin kertaa, kuljettanut turvallisesti läpi ahtaasta portista, antanut Henkensä ja tehtävän.
Ei Hesekiel vielä tuossa vaiheessa ajatellut sitä, miten häneen suhtaudutaan, vaikka sen kyllä tiesi:
"Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.
Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."
En minäkään oikein todesta sitä ottanut, vaikka tiesin, että ihmisten vihan kohteeksi joudun. Kun kaiken kokemani perusteella kuitenkin uskoin, ettei ainakaan luterilaisessa uskossa olisi ketään joka ei haluaisi kokea sitä samaa mitä minä olin saanut kokea.
Näin uskoin, vaikka ensimmäinen vihollinen kulki koko ajan vierelläni. Mutta vihan todellisuuden kyllä heti kohtasin, kun ensimmäisen Pyhän Hengen sanoman kanssa seurakuntaan menin.
Siellä oli heti kolmen kopla vastassa: vaimoni rinnalla itse kirkkoherra ja hänen puolisonsa oman diagnoosinsa kanssa:
"Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi."- Minätunnensinut
Harhoistasi nautit! Eihän täällä kukaan usko sitä, että olet oikea profeetta.
Minätunnensinut kirjoitti:
Harhoistasi nautit! Eihän täällä kukaan usko sitä, että olet oikea profeetta.
Eihän sitä kukaan näiden lopun ajan porttoseurakuntien jäsenet usko, koska heidän mielestä oikeat profeetat ovat niitä, jotka julistavat heille sitä, mitä he kulloinkin haluavat kuulla.
Samanlaisia kuin Vanhan liiton viimeisinä aikoina, kun Jumala valitun kansansa paadutti:
"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi: "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"
Teidän rakas Paavalinnekin kyllä tiesi, mikä on oikean profeetan tehtävä:
"Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."
Mutta kun Saatana sai hänet koulutettua erinomaisilla ilmestyksillään omaksi profeetakseen, niin jopahan muuttui ääni kellossa:
"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."
Niin hänestä itsestään tuli ihmisten halujen mukainen opettaja, josta Timoteukselle kirjoitti:
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee. [
He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät kuuntelemaan taruja."
- 300330
Tuollaisille kiihkopuheille ei lämpene kukaan täysjärkinen.
Oikeassa olet, sillä niillä harvoilla täysjärkisillä on vielä sydämessä rakkaus totuuteen.
Mutta ne jotka Paavalia rakastavat, eivät enää ole täysjärkisiä, koska Saatanan Paavalille sanelemat uskonopit ovat tehneet heistä Paavalin kaltaisia:
"Älköön vain kukaan pettäkö itseään. Jos joku teistä on olevinaan viisas tässä maailmassa, hänestä täytyy ensin tulla hullu, jotta hänestä tulisi viisas."
"Toistan vielä: älkää pitäkö minua järjettömänä. Mutta vaikka olisinkin hullu, niin antakaa minun olla hullu, jotta minäkin voisin hiukan kerskailla."
- höböhöpsis
Hohhoijaa.......
Päivä on jo pitkälle kulunut, mutta tämä mies, vai lieneekö sukupuolineutraali, yhä vain haukottelee.
"Ne, jotka nukkuvat, nukkuvat yöllä; ne, jotka juovat, ovat juovuksissa yöllä."
Tuollaisen yön jälkeen varmasti vielä päivälläkin haukotuttaa.TeuvoSuni kirjoitti:
Päivä on jo pitkälle kulunut, mutta tämä mies, vai lieneekö sukupuolineutraali, yhä vain haukottelee.
"Ne, jotka nukkuvat, nukkuvat yöllä; ne, jotka juovat, ovat juovuksissa yöllä."
Tuollaisen yön jälkeen varmasti vielä päivälläkin haukotuttaa.Kiitos.. mitä muuta voisin odottaa. Sukupuoli neutraali.?? Olisit heti voinut minulle kertoa että olet homo.
- VPKlainen
"Ei yksi pääsky kesää tee, eikä yksi Suni voi Kristuksen tulta sammuttaa."
Vaikka kuuluisit VPK:n sytyskomppaniaan, et millään konstilla saa enää totuuden tulta syttymään, siitä pitää huolen tämä Jeesuksen Kristuksen ennustus:
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."
Jeesus puhui tässä hänen omasta taivastenvaltakunnasta, jonne hän käy valitut vapaaksi ostamassa Saatanan synnin vankilasta:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."Olen jo sen laulanut..lauloin sen jo vuonna 95. Lauloin sen selvinpäin ja unessa..sinähän kuuntelet vain itseäsi. Vain sinulle "valitulle"!? Todellako!?? Helluntalaiset..Jehovan öö. Mitkä tahansa! Ette voi omia Jeesusta! .. yhdestä asiasta olen varma! Te ette päätä kuka on Herran Pyhä! Maailman "kaatopaikoilla" asuu pyhempiä ihmisiä kuin koskaan missään maailmalla ikinä. Taivaan porteilla olen viimeinen.. Sen sanon..saatat olla sinäkin.. ja se halveksimasi..onkin ennen sinua?
TeuvoSuni kirjoitti:
Vaikka kuuluisit VPK:n sytyskomppaniaan, et millään konstilla saa enää totuuden tulta syttymään, siitä pitää huolen tämä Jeesuksen Kristuksen ennustus:
"Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi ja sitten tulee loppu."
Jeesus puhui tässä hänen omasta taivastenvaltakunnasta, jonne hän käy valitut vapaaksi ostamassa Saatanan synnin vankilasta:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."Näin unen. Tarvoin umpi hangessa.. reisiä myöten. Tulin auratulle tielle.. Nämä muut olivat käyneet koko tiensä aurattua myöden. Nousin pakkasen kuuraamat portaat. Ylhäällä oli pöytä.. istumapaikat oli nimetty..minulle oli oma paikka.
Onko sinulle itsellesi tullut selväksi, miksi Kristus ei ole tullut ostamaan sinua vapaaksi Saatanan ja sen viinan orjuudesta, vaikka on ennakkomaksun sinustakin Saatanalle maksanut:
"He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista."- Penuela77777777
Jep.. ..sama mitä puhun sulle.sulle.minulle opetettiin se uusi laulu ... mutta.. Kun olet se tyhmä aasi.. et ymmärrä että ...ehkä joku muu on kokenut vastaavaa kuin sinä.
- Eiarmoa
Ei syty Kristuksen tuli tällekään armottomalle!
Kiitos sinulle, ken lienetkään, kun olet nostellut totuutta esille, vaikkakin Saatanan palvelijan esimerkin mukaisesti.
Mutta mitä sillä on väliä, kunhan totuutta esillä pidetään.
- alfa123om22
Kuolema oli kuninkaana Moosekseen asti. Synti oli kuninkaana Muhammediin (saas) asti Vanhurskaus on kuninkaana ?? asti ja sen jälkeen Armo on kuninkaana ? asti.
Mutta mitä siitä sitten? Itse kaipaan jotakin muuta. Totuuden ja oikeudenmukaisuuden janoni on melkein jo tyydytetty. Kaipaan pyhitystä ja pyhityselämää sekä rauhaa siihen.
Jumalattomat, demonit ja taivas estelevät. Juuri nuo kolme kuningasta eli Kuolema, Synti ja Vanhurksaus ovat tiellä kaiken sen miten tyydyttäisin sen mitä sieluni kaipaa. Kun armo tulee kuninkaaksi on se luultavasti jälleen vain yksi kanto ja kivi tiellä estämässä iloa ja elämää ja tyytyväisyyttä.
Ihminen luotiin kuninkaaksi hallitsemaan maan päällä eikä suinkaan noita epäonnen ja onnettomuuden luojia. Kiitos sinulle, alfa, kun tosissasi aloit nostella totuutta esille saatanan palvelijan kasaaman suuren roskakasan alta.
Hyvin olet sisäistänyt Saatanan suuren ilosanoman kaikkien pelastumisesta.
Paavali sai sen Saatanalta tällaisena:
"Jumalalta saamani armon mukaan olen taitavan rakentajan tavoin laskenut perustuksen, jolle joku toinen rakentaa. Mutta kukin katsokoon, miten rakentaa.
Muuta perustusta ei kukaan voi laskea.
Rakennetaanpa tälle perustukselle kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista, aikanaan tulee ilmi, mitä kukin on saanut aikaan.
Tuomiopäivä sen paljastaa: se päivä ilmestyy tulenliekeissä, ja tuli koettelee, millainen itse kunkin aikaansaannos on.
Se, jonka rakennus kestää, saa palkan.
Se taas, jonka rakennus palaa, kärsii vahingon. Itse hän tosin pelastuu, mutta kuin tulen läpi.
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?"
Tässä on järkyttävää ironiaa, kun kaikki helvetin liekkeihin joutuvat, alkavat kiittää Jeesusta Kristusta pelastumisesta, kun uskovat tämän tulen olevan se pelastuksen tuli.- alfa123om22
Jaa enpä tiedä tuota tulikivijärveen Danielin mukaan voi joutua jos :
7. Ja vielä minä näin yöllisessä näyssäni, että oli neljäs eläin, pelottava, kauhistuttava ja hyvin väkevä. Sillä oli suuret rautaiset hampaat, ja se söi ja ruhjoi kaiken ja tallasi tähteet jalkoihinsa. Se oli erilainen kuin aikaisemmat eläimet, ja sillä oli kymmenen sarvea
PELOITTELEE MUITA ESIM. UHKAILEE TAI KIRISTÄÄ
KAUHISTUTTAA MUITA ESIM. OMAA VOIMAA, JOUKKOJA TAI RAHAA.
SYÖ KAIKEN ESIM. ULKOMAALAISIA MAUSTEITA JA JUOMIA
RUHJOO KAIKEN ESIM. LYÖ TAI TÖNII TAI AIHEUTTAA MUSTELMAN
TALLAA TÄHTEET JALKOIHINSA ESIM. EI ANNA KÖYHILLE, VAAN LAITTAA RUUAN ENNMMIN ROSKAKORIIN.
7 päätä tuntuisi viittaavan kristittyihin ja heidän tapoihinsa varastaa ruokalajeja ja kasveja muilta kansoilta. 10 sarvea tuntuisi viittaavan islamiin ja heidän tapaansa pelotella, kauhistuttaa ja jopa ruhjoa.
Uhreja ovat olleet Amerikan alkuperäisasukkaat, Afrikan asukkaat sekä Intia ja ehkä jopa Kiina.Kuule sinä, alfa hyvä, vaikka ei olekaan kirkkopyhä,
tässä oli Saatanan saarna hyvä, kun se saarnasi totuutta,
jota kansa ei siedä kuunnella:
PELOITTELEE MUITA ESIM. UHKAILEE TAI KIRISTÄÄ
KAUHISTUTTAA MUITA ESIM. OMAA VOIMAA, JOUKKOJA TAI RAHAA.
SYÖ KAIKEN ESIM. ULKOMAALAISIA MAUSTEITA JA JUOMIA
RUHJOO KAIKEN ESIM. LYÖ TAI TÖNII TAI AIHEUTTAA MUSTELMAN
TALLAA TÄHTEET JALKOIHINSA ESIM. EI ANNA KÖYHILLE, VAAN LAITTAA RUUAN ENNMMIN ROSKAKORIIN.
Olethan huomannut myöskin täällä,
miten paha susi on pahalla päällä
vaikka onkin vaivainen vanha ukko,
jolla on taivaan porttiin lukko?
Ei syty totuuden tuli enää,
kun Saatana, perämies itse,
pitää kirkkolaivassa perää,
Jos totuutta jossakin sytytetään,
se valhevedellä kastellaan.
Eikä se jää edes kytemään.- Penuela7777
Näin Teiuvokin huutaa! lman muuta!! Yksin olen oikeassa! Yksin Herran suojassa! Haistakaav... sinne ja tänne..haistakaa kaikki..eikä ymmärrä poloinen..vaik on kovin kodin oloinen... Saatana on hälläkin isäntänä..koti .itsetunto..rakkaus..mikä!? Meille muille tuomituille ..jää toivo..Jeesus ei tuomitse..Jumala ei tuomitse.. Kiitos Jumalan Teuvo on vain ihminen! Teuvo?? KuulitkoEi tämän!!?? Toivon että kuulit!! Jumala rakastaa minua sinusta huolimatta!!!
Et varmaankaan ymmärrä, miten monta kertaa olen rukoillut, että Jumala antaisi rinnalle myös toisen häneltä Hengen ja tehtävän saaneen, koska Kristuskin lähetti opetuslapsia aina parittain.
En ole saanut kaveria, vaan vastauksen, jos teitä olisi monta, ei kukaan lähtisi, eikä suutansa Totuuden puolesta avaisi, vaan osoittaisivat sormella toista: "Sano sinä! Minä pelkään!"- Devoitti
Totuutta julistit, ei todellakaan syty totuuden tuli enää, koska veri sen sammuttaa!
- Juoksupoika
Tule valoon, jospa tuli syttyisi. Jos ei, niin ainakin raivo syttyy!
- Juokse
Taas alkoi kilpailu!
- Totuuseivanhene
Miksi Teuvo olisi poikkeus?
"Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennalta ilmoittivat, että Vanhurskas oli tuleva. Ja nyt olette te kavaltaneet ja murhanneet hänet! - EisytyEi
Koska se ärsyttää meitä sovitusverellä armahdettuja.
- violaluna17
Kuitenk7n, kun Ihmisen Poika tulee, löytäne3kö hän uskoa maan päältä? Luuk. 18 jae 8.
- Ettäsillätavalla
Monenlaisia uskovia hän löytää pilvin pimein, mutta ei hänen omiansa, koska ne kaikki on siihen mennessä tapettu, kun Teuvon henkeäkin jo uhkaillaan, kuten Jeesus ilmoitti:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843462- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431338Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861313Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790