terveisiä täältä korvesta

pirutiinaiseksi

tänne sitä on tultu lomailemaan
korppiksen ihanalle mökkerölle
viime kesänä viimeks kävin
ja sain tulla vielä toistekkin
en ehkä ookkaan niin hankala ihminen
vaikka monet niin kuvittelevat
kesäiset terveiset :)

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut.silti

      Käyppä katsomassa mitä merrassa on :)

      • pirutiinaiseksi

        joko on ravustuskausi meneillään...


    • korppis1

      Lämmin päivä takana. Kiertelimme kirppiksiä. Mukaan lähti aarteita, vanha oranssi/punainen emaliämpäri, rannan ammeen valolähteeksi kaksi teräksistä kynttilätelinettä. Pitsiverhot pirttiin. Tiina löysi olkalaukun jossa oli siili ja siinä luki onks piikit hyvin. Just syötiin, kahta sauna tulille.

    • pirutiinaiseksi

      Eipä tarvitse navetalla nakella , me kyllä ymmärrämme .

      • korppis1

        Kukas se siellä tiinana esiintyy, tuossa vierelläni istuu ja valkosipulioliiveja naukkailee ja punkkua hörstää, sauna on tulilla, ei sada, mutta ei ole hellekään.


      • ö-Öö
        korppis1 kirjoitti:

        Kukas se siellä tiinana esiintyy, tuossa vierelläni istuu ja valkosipulioliiveja naukkailee ja punkkua hörstää, sauna on tulilla, ei sada, mutta ei ole hellekään.

        Kumpi saanut soskusta rahaa tapaksiin ja alkoholiin? Millä perusteella, se varmasti kiinnostaa noita palstan muita loispummeja.

        =DW=


      • pirutiinaiseksi
        ö-Öö kirjoitti:

        Kumpi saanut soskusta rahaa tapaksiin ja alkoholiin? Millä perusteella, se varmasti kiinnostaa noita palstan muita loispummeja.

        =DW=

        mun rakkaalla aviomiehellä oli eilen tilipäivä
        niin ettei oo huolenhäivää
        ryypätään ne rahat ensin
        ja mennään sit vasta sinne sossun luukulle...


      • ö-Öö
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        mun rakkaalla aviomiehellä oli eilen tilipäivä
        niin ettei oo huolenhäivää
        ryypätään ne rahat ensin
        ja mennään sit vasta sinne sossun luukulle...

        Jahas.

        Pikapuoliin lööpeissä "Kaksi loispummieläkeläistä myi kimppakivaseksiä ulkomaalaiselle miehelle ja käyttivä rahat juopotteluun ja huumeitten kasvattamiseen" ?

        =DW=


      • pirutiinaiseks
        ö-Öö kirjoitti:

        Jahas.

        Pikapuoliin lööpeissä "Kaksi loispummieläkeläistä myi kimppakivaseksiä ulkomaalaiselle miehelle ja käyttivä rahat juopotteluun ja huumeitten kasvattamiseen" ?

        =DW=

        ooppa tarkkana saattaapi ollakkin
        ainakin niitä ulkolaisia miehiä täällä on
        ihan mustanaan
        mutta mahtaakohan noilla olla rahaa maksaa
        vai onko sulla tietoo saako sossusta rahaa
        seksin ostoon
        liekkö niillä ulkolaisilla niin paljoo rahaa
        että jalkani levittäisin tai poskeeni ottaisin
        ja toi kimppakiva ei oo mun juttu :)


    • henrjii
    • Tänään todistimme Tiinan kanssa sen tosiasian, että joku voi todellakin sotkea ihmissuhteita kirjoittamalla puskasta rekisteröimättöman nikin nimissä.

      Minä Korppis ja pirutiinaksi olemme täällä korvessa, Jos joku haluaa seuraamme tervetuloa, ollaan ihan kivoja ja meidän kanssa voisi olla jopa hauskaa, jos ei ole tiukkapipoinen, mutta osallistukaa partuihimme omalla nikillänne ei tiinan eikä minun jos kirjoitamme rekisteröimattä mielipiteitämme. Nyt unimaan sillä huomenna menemme laulamaan karaokea ; )

      • eikäpuskasta

        Ei tuossa todistelussa ole mitään uutta, monestikkin on toisen puskanikillä kirjotettu ja rekattuaki matkittu. Jos on rekattu nikki niin pitää kirjottaa sillä, vaikeampi väärinkäyttää.


      • Oispas hauska olla kärpäsenä katossa kuulemassa kun vedätte karaokessa aikuista naista :D.


      • pirutiinaiseksi
        siilimuori kirjoitti:

        Oispas hauska olla kärpäsenä katossa kuulemassa kun vedätte karaokessa aikuista naista :D.

        on niin vanha ja kulunu biisi
        että ei varmaan tartte laulaa
        jospa vähän vaikka jotain uudempaa tuotantoa
        ja vaikka joltain muulta artistilta
        mutta jos kärpäsenä katossa olisit
        niin tulisit yllättymään :)


      • pirutiinaiseksi kirjoitti:

        on niin vanha ja kulunu biisi
        että ei varmaan tartte laulaa
        jospa vähän vaikka jotain uudempaa tuotantoa
        ja vaikka joltain muulta artistilta
        mutta jos kärpäsenä katossa olisit
        niin tulisit yllättymään :)

        Juu, avoimin kärpäsen silmin tarkkailisin ympäristöä :). Ilman ennakko-odotuksia.
        Meilpäin on yleinen visti kun mennään laulamaan karaokea et sitten ekaks vedetään aikuinen nainen :). Se on nääs nävös ja kuulos kun aikunen nainen vetää aikuisen naisen pikkupunkuissa :).


      • lallaalaa
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        on niin vanha ja kulunu biisi
        että ei varmaan tartte laulaa
        jospa vähän vaikka jotain uudempaa tuotantoa
        ja vaikka joltain muulta artistilta
        mutta jos kärpäsenä katossa olisit
        niin tulisit yllättymään :)

        Kun vauhtiin pääset niin vetäseppä siellä karaokessa Queenin Bohemian Rapsody. Se semmonen kepeä äänenavausbiisi. Hauskaa iltaa!


      • pirutiinaiseksi
        lallaalaa kirjoitti:

        Kun vauhtiin pääset niin vetäseppä siellä karaokessa Queenin Bohemian Rapsody. Se semmonen kepeä äänenavausbiisi. Hauskaa iltaa!

        taitaa olla tota lontoon kieltä joka ei multa taitu
        mutta illasta tulee varmaan kiva
        jos vanhat merkit paikkansa pitää :)


      • korppis1
        eikäpuskasta kirjoitti:

        Ei tuossa todistelussa ole mitään uutta, monestikkin on toisen puskanikillä kirjotettu ja rekattuaki matkittu. Jos on rekattu nikki niin pitää kirjottaa sillä, vaikeampi väärinkäyttää.

        Niinpä, mutta jos ei ole rekattua nikkiä kuten tiinalla, mutta seuratkaa kirjoitustyyliä.


      • vanha.mies
        siilimuori kirjoitti:

        Oispas hauska olla kärpäsenä katossa kuulemassa kun vedätte karaokessa aikuista naista :D.

        ...tai vanha nainen hunningolla...


      • akkaduo
        vanha.mies kirjoitti:

        ...tai vanha nainen hunningolla...

        ...tai kaksi varista istui aidalla.


      • vanha.mies kirjoitti:

        ...tai vanha nainen hunningolla...

        No tuokin :D.


      • akkaduo kirjoitti:

        ...tai kaksi varista istui aidalla.

        pistettiin uudet kuvat
        vai varista
        usein käynti optikolla riittää.


    • vähänepäilyttää

      Varokaa vähän mitä juttelette vaikka punkkua ryystätte. Tulee taas konflikti palstalle kun suututte keskenänne. Me muut joudumme sitten seuraamaan riitanne etenemistä.

      • pirutiinaiseksi

        varotaan varotaan
        vielä jaksat noita vanhoja muistella
        ja muistatkin vaikka ne ei oo sua koskaan koskettanu
        muistatko muuten vuosilukua millon niitä riitoja oli
        mää en ainakaan enää muista
        mutta terästäppä vähän mun muistia jookos
        ja vaikka jos linkittäisit vielä jonkun maukkaan kinastelun
        niin pääsis tunnelmaan :)


      • enkeliliinaiseksi
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        varotaan varotaan
        vielä jaksat noita vanhoja muistella
        ja muistatkin vaikka ne ei oo sua koskaan koskettanu
        muistatko muuten vuosilukua millon niitä riitoja oli
        mää en ainakaan enää muista
        mutta terästäppä vähän mun muistia jookos
        ja vaikka jos linkittäisit vielä jonkun maukkaan kinastelun
        niin pääsis tunnelmaan :)

        Ihan tänä keväänä oli viimeksi ;) Vaan eihän se minulle kuulu, ajanvietteestä kävi.


      • pirutiinaiseksi
        enkeliliinaiseksi kirjoitti:

        Ihan tänä keväänä oli viimeksi ;) Vaan eihän se minulle kuulu, ajanvietteestä kävi.

        eihän se juttu ollu olenkaan korppiksen kanssa
        vaan ihan muun kirjoittajan kanssa
        ja eiköhän sekin jo haudata sinne muistojen joukkoon
        niitä on kivojakin
        mutta myös ei niin kivoja
        selvittämättömiä kummallisuuksia...


    • vas-v

      Taitaapi olla tylsä kyläpaikka ja tylsä vieras, kun pitää keskustelupalstalle tulla.

      • pirutiinaiseksi

        täytyy sanoo että kyllä se välillä vituttaa
        kattoo toisen pärstää
        sen takia on välillä käytävä täällä
        itseään fiksumpien seurassa
        mutta kyllä sitä muutaman päivän
        vaikka perssilmästään aidan seipäässä roikkuu :)


    • Jos ja kun, osoittautuu todeksi että korppis1 on Korpikirjailija.
      Sekä että pirutiinaiseksi osoittautuu olevan se Tiina, jonka minä uskon
      tuntevani pukkuisen.
      Silloin lähetän Tiinalle iloisen ystävälliset kesä-terveiset.
      Uhkaan korpikirjailijaa manauksilla, lohi-käärmeen kakalla ja peikoilla, jos hän
      kohtelee Tiinaani vähänkään väärin.
      Väärin-kohteluksi ei lasketa syöttämistä, paritusta, majoitusta eikä
      juottamista.
      Huomautan että puhtaat lakanat on Tiinalla oltava aamuisin.
      Ainakin korpikirjailijan luona.

      H.

      • pirutiinaiseksi

        korppis on siivonnu mun hyttini
        hyvin ja kukkaislakanat on laitettu
        tälle kukkaselle
        kesäterveisiä hatsansaallekkin täältä
        liplattavien laineiden loiskeesta
        kohtelu on kohdallaan suorastaan kuninkaallista :)

        yt


      • pirutiinaiseksi kirjoitti:

        korppis on siivonnu mun hyttini
        hyvin ja kukkaislakanat on laitettu
        tälle kukkaselle
        kesäterveisiä hatsansaallekkin täältä
        liplattavien laineiden loiskeesta
        kohtelu on kohdallaan suorastaan kuninkaallista :)

        yt

        "pirutiinaiseksi"

        Näköjään yksi sana kommentissani antoi ehkä ymmärtää että pukkaisisin.
        En minä sinua sillee ajatellut sitä kirjoittaessani :)
        Ajattelin pikkaisen vain.
        Laula siellä päin vaan sitä karaokeasi.
        Jospa korppis alkaa näyttää kauniilta parin kaljan ja kiljahduksen jälkeen :)
        Vitsi, vitsi...

        Kajaanin Kailotin-prinsessani

        YH.


      • Olen se minä, korppis1, korppis ja korpikirjailija. Korppis1 käytän kun kirjoittelen kännykällä, muuten pruukaan kirjautua. Pidänpä mielessä ohjeistuksesi. mutta ylipäätääm vieraat ovat olleet tyytyväisiä olen hyvä emäntä vieraille. Jos on tarvista riidellä jonkun kanssa niin teen kuten Petze sanoo kun yritän saada riitaa aikaseksi, että menepäs mamma sinne keskuselupalstalle riitelemään ; )


      • pirutiinaiseksi

        Unohtui kysyä saitko niitä sinisiä pillereitä kun viimeksi oli löysähkö :)


      • henrjii

        Hunzilla on rimmeri, ei se voi ottaa sinistä Vckiä, naama vaan alkaa punertamaan, ja järki seisomaan


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Olen se minä, korppis1, korppis ja korpikirjailija. Korppis1 käytän kun kirjoittelen kännykällä, muuten pruukaan kirjautua. Pidänpä mielessä ohjeistuksesi. mutta ylipäätääm vieraat ovat olleet tyytyväisiä olen hyvä emäntä vieraille. Jos on tarvista riidellä jonkun kanssa niin teen kuten Petze sanoo kun yritän saada riitaa aikaseksi, että menepäs mamma sinne keskuselupalstalle riitelemään ; )

        "korpikirjailija"

        Tiinan ja minun suhteessa ainoastaan minun täytyy arvailla.
        Kuka hän on?
        Onko se hän?
        Hänkö siellä laulaa?
        Taatana! Tiinako?

        Tiinan tarvitsee ainoastan vilkaista nimmariani.
        Niin helposti läikähtää hänelle lämmin ja hellä tunne...?
        Kun taas minulla kylmyys kiertää rinkinä .

        Miehet ovat reiluja, naiset kieroja.

        H.


      • pirutiinaiseksi
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        Unohtui kysyä saitko niitä sinisiä pillereitä kun viimeksi oli löysähkö :)

        hyvin yritetty mua taas matkia
        mutta pieni virhe paljastaa
        sanotaanko näin että hulluilla on halvat huvit
        ehkäpä se on hullu toi joka minuna kirjoittelee
        muttei kuitenkaan osaa :)


      • pirutiinaiseksi
        pirutiinaiseksi kirjoitti:

        Unohtui kysyä saitko niitä sinisiä pillereitä kun viimeksi oli löysähkö :)

        joo ja oikeesti ainaskin hatsansaa tietää
        etten mää tommoisia mauttomuuksia
        menis edes kirjoittamaan
        mahtaisko olla sama tyyppi joka on
        kaikista suhteista kateellinen
        ja väen vängällä yrittää pistää kirjoittajien välit poikki
        joskus onnistuu joskus ei
        se riippuu aina siitä vastapuolesta
        jos ei luotto pelaa niin sillon
        nää pirut onnistuu siinä mitä ne yrittää aikaan saada.


    • nyt mua ei voi matkia
      hah hah haaaaa.

      • kuva päivitetty just otettu...
        kuvakin :)


    • 1eero

      Korpi asusumaton, Kianto aikanaan kuvasi korven hallaisen polttoviinan höyrysen juurella korpikuusen ei viinin litkut maistunu Kiannollolle kera piikojen vienan kulkialle vienan merta katsellessa.

      • täällä asustellaan
        eikä poltella viinoja
        vaan juodaan viinejä :)


      • 1eero

        Mikäs se on lirkutella suu täynnä viiniiä puhua joutavia kesäpäivät päästysten kun ei muutakakaan puhumista juoruta joutavia asioita turhia millä ei mitään virkaa.
        Suu supukkana kertoa asioita millä mitään virkaa.


      • 1eero kirjoitti:

        Mikäs se on lirkutella suu täynnä viiniiä puhua joutavia kesäpäivät päästysten kun ei muutakakaan puhumista juoruta joutavia asioita turhia millä ei mitään virkaa.
        Suu supukkana kertoa asioita millä mitään virkaa.

        eihän me mitään juoruta
        eikä turhia rupatella
        kaikki asiat on tuikitarpeellisia :)


      • en.muuten23
        tiinaiseksi kirjoitti:

        eihän me mitään juoruta
        eikä turhia rupatella
        kaikki asiat on tuikitarpeellisia :)

        Missä ite Korppi.


      • en.muuten23 kirjoitti:

        Missä ite Korppi.

        Täällähän minä, ihan korvessa olemme lähössä Arfikkaan Tiinan kanssa..


      • henrjii

        ai ruununhelmeen vai


      • 1eero
        korppis kirjoitti:

        Täällähän minä, ihan korvessa olemme lähössä Arfikkaan Tiinan kanssa..

        Afrikkaaaan kesällä yyynm. Teiän sedulla olin kerran suomussalmeltata pohjoiseen pariviikkoa ihan myönteinteinen kuva jäi korpi elämästä piilopirtistä 70 luvulta käytiin pystykorvan kanssa metällä, korppikin raakkui mikä lie hätänä.


      • kotiviinit

        Taetaa olla PitkäJussi mikä laulamaan laittaa. Vetäkää sitte korkeelta ja kovaa.


      • kotiviinit kirjoitti:

        Taetaa olla PitkäJussi mikä laulamaan laittaa. Vetäkää sitte korkeelta ja kovaa.

        eikun sinun tuli laulettua suloinen myrkynkeittäjä ja ainakin vielä minun tuulessa soi ym ym...


    • att2

      Eikös tämä korpikirjalia ole niitä hollannin vihreistä pitävä että ajalla kaikki, tosin jo suomalaisissa sodissa käytettiin liikaa morfiinia sanoivat kansainväliset toimistot.

      • jaa ja no tohon en osaa sanoa nyt yhtikäs mitään.


    • adQDDQWD

      Dw:hän se sotkee ja vihtuilee.Sotki aikanaan 50 palstankin ja ajoi kirjoittajat pois.

    • Onkos sinulla eero tapana kun saat vieraita mökkeröisellesi, lirkutella suu täynnä viiniiä puhua joutavia kesäpäivät päästysten kun ei muutakakaan puhumista juoruta joutavia asioita turhia millä ei mitään virkaa. Suu supukkana kertoa asioita millä mitään virkaa.

      Mehän ei juoruilla puhutaan asiaa ja lauletaan suu ammollaan "myrkynkeittäjää!

      Meillä oli tosi hauska ilta raraokessa. Nyt elvytään, sataa, makoillaan ja lueskellaan, illalla ehkä saunotaa.

      On ihanaa surustella saman henkisen ihmisen kanssa. Me ei osata teeskennellä, emme esittää hienoa rouvaa, olemme aitoja, minä Korven kasvatti keskeltä ei mittään ja Tiina Keski-Suomen salomailta ; )

      • Karaokessa ; )


      • oo.sole.mio

        Menikös teillä siellä Ooke Karan kanssa myöhään vai aikaseen? Ottakaa nyt laskeutuminen rauhallisesti, että kitapurjeen punotus laskee ja ääni palautuu. Ja krapulasta sen verran, että sillä se lähtee millä tulikin ;))


      • korppis1
        oo.sole.mio kirjoitti:

        Menikös teillä siellä Ooke Karan kanssa myöhään vai aikaseen? Ottakaa nyt laskeutuminen rauhallisesti, että kitapurjeen punotus laskee ja ääni palautuu. Ja krapulasta sen verran, että sillä se lähtee millä tulikin ;))

        Saatko rapulan kun kaupat matalalta ja lujaa?


      • korppis1 kirjoitti:

        Saatko rapulan kun kaupat matalalta ja lujaa?

        No, tiedän, että tarkoitit laulat, etkä kaupan, mutta kuulkaapas nyt typykät. Nyt madot esiin ja illalla onkimaan. Minulle ainakin tulee silloin nuoruus mieleen ja olen mielessäni lauleskellut teidän kanssanne, en suinkaan siellä karaokessa, vaan silloin kotirannoilla, kun olin nuori.

        Lapseni mökillä täällä lähellä oli ihanaa pistää mato onki veteen, vaikka eihän sieltä mitään tullut, kuin muistoja.

        Minun koti tilani oli yhtä lähellä rantaa, kuin sinun huvila, koska ei sitä voi mökiksi sanoa, mutta ihmettelin äitiäni, joka sanoi, että ei ole rantaan ehtinyt useinkaan?

        Mitäpä hän olisi rantaan ehtinyt, kun ainakin kesäisin sinne tuli jopa 20 vierasta ruokittavaksi ja kukaan ei lypsänyt lehmiä, tai laittanut ruokaa. Tosin kalaa tuli ja sitä syötiin tappiin saakka, mutta onneksi usein siellä rannalla.

        Leipää, piirakoita ja kahvia toki piti aina olla tarjolla aamulla, kun äiti lypsyiltään ehti ja kyllä hän ehti. Kaikki kunnia äidille, sillä minusta ei ole ollut samaksi, ainakaan viikkojen ruokintaan, mutta ruhtinaalliset tarjoilut olen joskus järjestänyt, kun porukka on ollut vain viikonlopun, ja niitähän oli silloin joskus!...


      • korppis1
        Kristiina23 kirjoitti:

        No, tiedän, että tarkoitit laulat, etkä kaupan, mutta kuulkaapas nyt typykät. Nyt madot esiin ja illalla onkimaan. Minulle ainakin tulee silloin nuoruus mieleen ja olen mielessäni lauleskellut teidän kanssanne, en suinkaan siellä karaokessa, vaan silloin kotirannoilla, kun olin nuori.

        Lapseni mökillä täällä lähellä oli ihanaa pistää mato onki veteen, vaikka eihän sieltä mitään tullut, kuin muistoja.

        Minun koti tilani oli yhtä lähellä rantaa, kuin sinun huvila, koska ei sitä voi mökiksi sanoa, mutta ihmettelin äitiäni, joka sanoi, että ei ole rantaan ehtinyt useinkaan?

        Mitäpä hän olisi rantaan ehtinyt, kun ainakin kesäisin sinne tuli jopa 20 vierasta ruokittavaksi ja kukaan ei lypsänyt lehmiä, tai laittanut ruokaa. Tosin kalaa tuli ja sitä syötiin tappiin saakka, mutta onneksi usein siellä rannalla.

        Leipää, piirakoita ja kahvia toki piti aina olla tarjolla aamulla, kun äiti lypsyiltään ehti ja kyllä hän ehti. Kaikki kunnia äidille, sillä minusta ei ole ollut samaksi, ainakaan viikkojen ruokintaan, mutta ruhtinaalliset tarjoilut olen joskus järjestänyt, kun porukka on ollut vain viikonlopun, ja niitähän oli silloin joskus!...

        Oikolukuohjelma oikoo omiaan eikä aina huomaa korjata sanoja. En tykkää onkimisesta. Miksi onkia kalapoloja joita en syö sehän on julmaa hyväksikäyttöä. Nyt taidan laittaa saunan tulille. Ajattelin laskeutua alas ylisiltä ja keittää kahvit ;)


      • jalluua
        korppis1 kirjoitti:

        Oikolukuohjelma oikoo omiaan eikä aina huomaa korjata sanoja. En tykkää onkimisesta. Miksi onkia kalapoloja joita en syö sehän on julmaa hyväksikäyttöä. Nyt taidan laittaa saunan tulille. Ajattelin laskeutua alas ylisiltä ja keittää kahvit ;)

        Ompas sinulla ollut kova krapula kun vasta illalla pääset ylisiltä. Niinhän se on että kunnon juopot ottaa pohjanmaan kautta. Seuraukset on hirveet muutta sitähän varten sinä sitä kotiviiniä teet. Köyhillä ei ole varaa valtion viinoihin. Köyhät ryyppää mettässä, muut anniskelupaikoissa.

        Vieläkö on monta saavillista jäljellä?


      • olen.sekaisin

        Minä ryypiskelen taas ihan valloillaan. Älä ota minusta mallia, joudut pahoille teille ehkä jopä Hollandisseen.


      • oot.sekaisin
        korppis1 kirjoitti:

        Saatko rapulan kun kaupat matalalta ja lujaa?

        Mitäs sinä nyt oikein tarkoitit??

        Oletko järjissäsi? Vai kännissä?


    • siilimuori2

      Olipa pitkä matka perille. Vesiliirtoonkin joku sutollaan joutui, onnekdi EI henkilövahinkoja.

      • "sutollaan joutui, onnekdi EI " No sattuuhan sitä.


    • jennnnyyy

      En voisi kuvitella, että kapakkaillan jälkeen meillä venyttäisiin seuraavaan iltaan saakka. Hyi helv....

      No lisää viinaa jokin liikkuu.......

    • tapastapas

      Kävikö niin että Tiina putos ihan kyydistä? Vai onko hän niin sekaisin ettei pysty enää kirjoittamaan.? Vahvamaksaisempi Korppi jaksaa päivästä päivään.

      • Näinhän se on kun kuvittelet. Ettoset kuuluu päivääni. Olihan meillä hauska ilta vaan ihan omin jaloin vinttiin "konttasin" ja Tiina raahautui saunamökkiin.

        Tuntuu, että kommenteista päätellen Teillä viimeisten viestien kirjoittajilla on tapana örveltää useampi päivä putkeen. No antakaa mielikuvituksenne lentää, minä meen nyt saunaan ; )

        Tiina ei enää piittää paremmasta seurastanne.


      • pokostantauti
        korpikirjailija kirjoitti:

        Näinhän se on kun kuvittelet. Ettoset kuuluu päivääni. Olihan meillä hauska ilta vaan ihan omin jaloin vinttiin "konttasin" ja Tiina raahautui saunamökkiin.

        Tuntuu, että kommenteista päätellen Teillä viimeisten viestien kirjoittajilla on tapana örveltää useampi päivä putkeen. No antakaa mielikuvituksenne lentää, minä meen nyt saunaan ; )

        Tiina ei enää piittää paremmasta seurastanne.

        Leppäileekö tuo ryssänkirkossa ?


      • lutkunlutkun
        korpikirjailija kirjoitti:

        Näinhän se on kun kuvittelet. Ettoset kuuluu päivääni. Olihan meillä hauska ilta vaan ihan omin jaloin vinttiin "konttasin" ja Tiina raahautui saunamökkiin.

        Tuntuu, että kommenteista päätellen Teillä viimeisten viestien kirjoittajilla on tapana örveltää useampi päivä putkeen. No antakaa mielikuvituksenne lentää, minä meen nyt saunaan ; )

        Tiina ei enää piittää paremmasta seurastanne.

        Meillä ei ole tarvetta saavikaupalla niellä kotiviiniä.


      • pokostantauti kirjoitti:

        Leppäileekö tuo ryssänkirkossa ?

        Googletin ryssänkirkon. Ihan vaan siksi koska yksi mökki naapureistani on ortodoksipappi. Ei.. ei... lepäile papin tontilla ei, tuolla saunamökissä lukee kirjaa. Tiina lähtee aamulla aikaisin ajamaan kothti Keski Suomea. Muuten ei olla naukkailtu kotiviiniä, ihan verollisia Alkon viinejä ja niitä minulla on aina vieraille tarjolla. Useinhan vieraat tuovat viiniä tuliaisiksi, kuten nytkin. Olen aika ranttu minulle käy vain chileläiset, austraalialaiset ja etelä-afrikkalaiset Cabernet Savignon viinit.


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Googletin ryssänkirkon. Ihan vaan siksi koska yksi mökki naapureistani on ortodoksipappi. Ei.. ei... lepäile papin tontilla ei, tuolla saunamökissä lukee kirjaa. Tiina lähtee aamulla aikaisin ajamaan kothti Keski Suomea. Muuten ei olla naukkailtu kotiviiniä, ihan verollisia Alkon viinejä ja niitä minulla on aina vieraille tarjolla. Useinhan vieraat tuovat viiniä tuliaisiksi, kuten nytkin. Olen aika ranttu minulle käy vain chileläiset, austraalialaiset ja etelä-afrikkalaiset Cabernet Savignon viinit.

        Morjens heta
        olen täs tankoja kuunnelles samal silmäilly ku yrittävät härnätä sinuu.
        Tuli mieleen Päätalosta et se ryssänkirkko merkitti sitä ku joku on kännis ja makka penkin alla.
        Viissaammat korjatkoo.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Morjens heta
        olen täs tankoja kuunnelles samal silmäilly ku yrittävät härnätä sinuu.
        Tuli mieleen Päätalosta et se ryssänkirkko merkitti sitä ku joku on kännis ja makka penkin alla.
        Viissaammat korjatkoo.

        Ymmärsin tuonkin version.... sillä ryssänkirkkosta oli myös yhteys ordotoksikirkkoon.

        Kyllähän me tiedetään, että yrittävät härnätä, vaan me tytöt vaan nauretaan ja annetaan samalla mitalla takaisin. Tiina meni unimaan, ajattelin katsoa 10-uutiset ja vetäytyä ylisille. Otin ettoset, enkä ole kovin uninen, ..; )

        Niin siellä entisessä kotikaupungissani Seinäjoella on ne tangomarkkinat. Voi kuinka usein olen ajatellut sinne palata, vaan en ole saanut aikaiseksi.


      • joo en pudonnu kyydistä
        enkä muista enää tautia nimeltä krapula
        joskus nuorena tuli sairasteltua sellasta
        mutta ei enää näillä kymmenillä
        mutta piti nukkua pitkät yöunet
        ett oli virkeenä kotimatkalle irjan kanssa :)
        ja täällä sitä ollaan ja odotellaan huomisia bileitä...


    • 1eero

      Ilmari ilmari huusi kuuletko korpien kuiskintaa missä piiat parahti iiiiilmari tule jo pääh.

    • Tiina, laitahan viestiä, kun olet turvallisesti perillä.

      • henrjii

        jaa näyttikäö WW. poolo niin toivottomalta


      • henrjii kirjoitti:

        jaa näyttikäö WW. poolo niin toivottomalta

        Minusta se oli peokeutti ; )


      • henrjii
        korpikirjailija kirjoitti:

        Minusta se oli peokeutti ; )

        jaa has, no hyvä, poolo on sitten mennyt paalaamoon


      • henrjii kirjoitti:

        jaa has, no hyvä, poolo on sitten mennyt paalaamoon

        kotona ollaan turvallisesti
        irjan kyydillä :)
        poolo meni muuten katsastuksesta läpi
        vasta kolmannella kerralla
        mutta meni kumminkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe