kuvailkaa söpö poika

Minkälainen on söpö poika teidän tyttöjen mielestä?
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta

Tyttömäinen, vähän lihaksia, mutta ei mitään hirveästi.. Monesti sattuvat olemaan homoja
Ilmianna
Jaa
13v tyttö vastaa
Vaalee tukkane, hygieninen, luotettava, huolehtii, ja on vaan tosi söpö
Ilmianna
Jaa
13 tyttö oon ja söpö poika on mielestäni

Hiukset ei pitkät (alle olkapäille) muttei kaljukaan väril ei välii
Kauniit silmät
Ei kauheest lihaksii mut sillee iha hyvin saa olla mut ei sillee kauheen näkyväst lihaksii esim käsis (eli ei mikää kehon rakentaja vaa normaali)
Ei laski mut ei laiha vaa sopiva
Ilmianna
Jaa
Ehdottomasti HARRY STYLESIN(laulaa one directionissa) näkönen❤️Se on vaan niin söpö ja komee❤️
Ilmianna
Jaa
MattyBRaps ;))
Ilmianna
Jaa
SEMMONEN MILLÄ ON PITKÄ KYRPÄ JA JOKA OSAA OTTAA SUIHIN
Ilmianna
Jaa
Nuori. Silmissä paloa.
Ilmianna
Jaa
Puhuu se mitä vaan, niin ehkä nukkaiset posket on tärkeimmät.
Ilmianna
Jaa
Itelläni on tumman ruskeat silmät ja hiukset
Ilmianna
Jaa
No itteni mielestä semmoset tarzanin tyyliset silmät XD ja semmone vino hymy ja vielä perunanenä nii ois aika täydellinen
Ilmianna
Jaa
Ruskeet pörröset hiukset, ihanat simmut :3, lihaksii saa olla mut ei pakko, vino hymy on kans mun mielee ja pitkä <3
Ilmianna
Jaa
Et ainakaan sinä!
Ilmianna
Jaa
Hieman naiselliset piirteet kuten mustat pitkät ripset (ah<3), hoikkuus ja kauniit huulet.
Puolipitkät hiukset (mutta ei ananas) esim. sellaset emohiukset. Hmmm ja kauniit silmät. Puhdas iho mielellään. Ja hymykuopat.
Ah.
Haluan tuommosen mun viekkuu. Pls. ;_;
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Joo mä tuun
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
-Kauniit silmät
-semmone ihana ilkikurinen ja hyväntahtoinen hymhymy
-hyvä hygienia
-hauskat jutut
-pitkät ripset
Ilmianna
Jaa
Jokasellahan näitä ulkonäköihanteita on, mutta loppujenlopuks mulle on ihan sama, että kuka poika tähän viereen sitten tuleekaan (: tai siis tietysti mä siihen luonteeseen kiinnitän huomioo, mutta niinku ulkonäkö ei oo mulle niin tärkee. Ihastun ihmisiin ulkonäön perusteella, mutta rakastun ihmisiin luonteen perusteella. Tietysti mä kiinnostun mun mielestä tosi hyvännäkösistä ihmisistä heti enemmän, mutta en nyt tässä sano, että kukaan olis ruma. Kaikilla on eri ihanteet ja jollekki sä saatat olla maailman kaunein/komein ihminen pelkästään sen takia, että oot kaunis sisältäpäin. Se saa sut ulkoisestikkin kauniiks.

Jos nyt mun ihanteita rupeis miettii, niin ehkä just tällänen vois olla tosi attractive;
ruskeet silmät ja tummat pitkät ripset
Tummat kulmakarvat, jotka olis silleen hyvän muotoset (ei ylimääräsii haivenii siellä täällä tai melkeen yhdistyneet).. Et olis kiva, jos mies nyppis vähän kulmiinsa (pitäis ne tietysti maskuliinisina)..
Hiukset vois olla sellaset tummat. Ruskeet tai mustat. En ite henkilökohtasesti perusta pitkähiuksista miehistä, joten sillä vois olla sellaset lyhyet hiukset ja sit edessä sellanen kiva ns. "aaltojuttu" (en tiiä mikskä sitä kutsutaan), niin silleen ylempänä siitä edestä.. Tai no onkohan se just se ananas..(?) Noojoo whatever.
Sitte ois kiva, jos sillä olis sellaset kulmikkaat kasvot. Sellanen niinkun komea mies, ei vaan söpö nallekarhu. Sellanen kunnon gentleman.
Oon ain tykänny sellasista arabimiehistä/latinoista.. That's why mä haluisin tummat piirteet mun miehelle. Tosiaan en kyllä loppujenlopuks siihen kotimaahankaan kiinnitä huomiota, eli ihan sama mistä ihminen on kotosin, kunhan sillä on hyvä sydän (:
Sil vois olla lihaksia, mutta ei pakko. En tuomitse ihmisii sen lihasmassan perusteel muutenkaan (:
Sitten, jos se olis sellanen kohtelias ja hellä <3 se tietäis mistä tykkään ja ymmärtäis esim. mua kun mulla on menkat.. Osais ain sanoo jotain oikeita sanoja ja halis mua paljon. Sitten se ei olis sellanen, joka kinuis seksiä multa.. Vaan perustais kunnon suhteesta, ei vaan seksisuhteesta. Kunnioitettais molempia osapuolia (:
Ilmianna
Jaa
Vaaleet hiukset ja siniset silmät
Ilmianna
Jaa
Semmonen jolla on iso kulli ja sitä ei kiinnosta kenenkään tunteet.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

kuvailkaa söpö poika

Minkälainen on söpö poika teidän tyttöjen mielestä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta