Poliisin tuska "olen huono isä"

päivän_remiksit

Sarjassamme epäsosiaalisia ilmiöitä tarkastelemme tällä kertaa suomea ja irrationaalista poliisi-poika suhdetta. Helsinkiläinen Jere Karalahti on tunnettu tuomioistaan huumerikollisena sekä toiminnastaan rikosjärjestöjen parissa. Normaalin tyypillistä ihmiselle josta huumeet ottavat vallan ja elämän realiteetit menettävät merkityksen.
Asiasta tekee kuitenkin kummallisen se että samaan hengenvetoon hänen isänsä toimii Helsingin poliisissa ja tutkii muun muassa huumerikollisuutta.

Suomessa poliisilaki sanoo että poliisin on oltava esillä niin ettei siitä poliisin arvo laske jokainen voi summata kuinka epäsymmetrinen "poliisin poika kuritta kasvaa" Karalahti- mainos ja pojan toilailut heikentävät kokonaisvaltaista uskottavuutta poliisiin pienessä suomen maassa.

Kuvassa Arto Karalahti

Lue lisää poliisin pojan kytkennöistä rikosjärjestöihin. Epävakaa Jere Karalahti on huono häviäjä ja urheilijaksi hän on ainoastaan enää kuntosalien liikkuja markkinoiden itseään keltaisessa lehdistössä.

Jere Karalahti laiminlöi jopa oman lapsensa lue tästä.

http://karalahtiskat.blogspot.fi/2015/01/poika-hutkii-isa-tutkii-eli-me.html


Poliisin puheenvuoro "kasvatin lapseni kieroon"

https://sites.google.com/site/karalahdet/
Arto Karalahti otti oman käden oikeudeksi mustaa maalata korkeatasoisen yrittäjän ja aiheuttaa kassahävikkiä käytännössä turvalliseksi tunnetulle ravintolalle helsingin keskustassa
Helsinki stagen pääväylää liki Namun cornerin käyttää lähes puoli miljoonaa ihmistä päivittäin.
Kulmilla olisi kymmenittäin ravintoloita, otollisempia vaihtoehtoja herjaamiselle.
Karalahti joka ei näe metsää puilta olisi elementissään pienen maaseudun kylävallesmannina varoittelemassa menemästä viikonloppuna kylän ainoan tanssipaikan tanssiaisiin koska siellä häjyt ryyppäämässä.
Helsinki on kansainvälinen kaupunki eikä väkivalta järjestyssäännöiltään tarkasti vartioidussa helsingin ytimessä kysy aikaa eikä paikkaa. Vertauksen vuoksi riski joutua pahoinpitelyn uhriksi on suurempi lahden rautatieasemalla kuin ravintola Namussa.
Juontaako Karalahden kauna ravintola Namuun pieleen karahtaneesta isä-poika suhteesta, vai siitä että elämänsä tärvelleeltä tuomitulta huumerikolliselta sekä bandiittojen juoksulaiselta omalta pojalta on joskus estetty huumekaupat paikassa sen luoja tietää.
Karalahden järjen köyhän "mustamaalaa Namu" mainoskampanjan vaikutuksesta itse Namussa lyötiin tuopilla naisasiakasta naamaan jo heti seuraavana viikonloppuna.
Milloinkohan Karalahti varoittaa ihmisiä menemästä katsomaan Johanna Tukiaisen showta ravintolaan
Onko Karalahdella oma lehmä ojassa? oma poika on pilannut järjestelmällisesti elämänsä rikostuomioilla, mokaillen jääkiekossa, yhdessä ottelumatkalla Jere Karalahdelta loppuivat huumeet kesken kaiken ja pelissä miehen nilkat muuttuivat puuroksi, joten hänen oli pakon edessä poistuttava kaukalosta. Lisäksi veljeilyt rikosjärjestöjen kanssa, uhkapelit, huumekaupat omien lastensa laiminlyönnit. Arto Karalahden olisi pitänyt tietää jo lastensa kasvatusvaiheessa mikä on remmin tarkoitus moni maallikko voi ajatella vertausta omenasta joka ei kauas puusta putoa.

https://sites.google.com/site/karalahdet/

Sellainen isä minkälainen poika pappa lähtee poliisista itse ilman saattojoukkoa ja kukaan ei jää yhtä pilaantunutta kananmunaa yksi Helsingin poliisilaitoksen poliisimaineenpilaaja poistuu betonista jättäen jälkeensä epäilyksen varjon kuinka paljon Karalahdella oli näpit Aarnion sotkuun poikansa huumerikosjupakoissa
https://twitter.com/emilelo/status/597014334666059776

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittuilun_suomenmestari

      Humanoidin näköinen mies kuvassa! Onko se toiselta planeetalta ja kokee rivimiehenä on jotenkin muiden yläpuolella eli ennen kaikkea lain suhteen?

      Thaikkula huorimoissa on nähty usein tuon näköinen ukko ymp. Hkiä!

      Aarnion vanavedessä loiskuu ja laulaa vahvasti.

    • oikein_ja_kirjoitus

      Jere Kamalahti

    • aweradfasd

      Olen aina pitänyt koripalloa ja jääkiekkoa idioottien lajeina.

    • jotaintälläist

      Ja minä puolestani pitänyt poliisien lapsia 100000000000% pösilöinä

    • masi_mustamaalaaja

      Tuollaisista ufoilta pitäisi kieltää ihan lailla siittäminen koska lopputuloksena ei tule muuta kuin ämpäripäisiä kuspääkakaroita jotka kartuttaa rikostilastoja ja aiheuttaa yleistä mustaa maalia

    • re_mix

      Kääkkä Kamalahdesta saa kuvan persoonallisuushäiriöisenä ihmisenä jolla päihdeongelma. Nämä yhditettynä narsistisiin piirteisiin on helvetillinen autettava, ongelmaa kun ei potilaan omasta mielestä ole ainakaan hänellä. Sen sijaan se on puolisolla, naapurilla, hoitajalla ja kaikilla muilla.

    • jotainsellaista
    • kerrataankerrataankerta

      Mikä daameissa on vialla? tuollainen rötöksillä pilanneen kuntosaliurheilijan mainosarvo on mitätön ja elämä huumeilla aivonsa pilanneen lantun kanssa arvaamatonta. Kerran Jere Karalahdelta loppuivat huumeet kesken kaiken ja pelissä miehen nilkat muuttuivat puuroksi joten hänen oli pakon edessä poistuttava kaukalosta arvatkaa oliko katsomossa hauskaa

    • kopio_kellari
    • fannytäti
    • vittuilun_suomenmestari

      Summa summarum aloittajan lause on varmaan kiistaton vai?

      Pappa Karalahti on varmaan kironnut moneen kertaan kusipäistä kakaraansa tuska on sielun syövereissä kun ne halvat 75% alennuksessa olevat kortsutkin jäi silloin kerran ottamatta matkaan pensiksen alennusmyyntihyllyltä ei pitäisi säästää väärässä kohtaa

    • Nikke_muistuttaja

      "Oulun Kärppien puolustaja Jere Karalahti antaa kasvot suomalaiselle huumerikollisuudelle. Tämä ei liity siihen, onko Karalahti syyllinen vai syytön, ei siihen, onko hän alkoholisti, narkomaani tai tavallinen jätkä. Karalahti jää pitkäksi aikaa suomalaisen huumausaineiden käytön ja huumekaupan symboliksi. Tälle asialle ei kukaan voi enää mitään"


      http://niklasherlin.puheenvuoro.uusisuomi.fi/41867-kayttaja-diileri-ja-karalahti

    • tätälisääää

      Arto Karalahden sanakirja:

      "naisten ahdistelu suuren maahanmuuttajajoukon toimesta = sählinkiä
      22v-suomalainen mies on hengityskoneessa aivovamman takia = jutun tutkinnassa ei ole hengenhätää

      Päälle päätteeksi vielä hymähdät Hesarin toimittajan mukaan että:
      "Eli siihen aikaan, kun ihmisten pitäisi olla kotona nukkumassa, eikä ravintoloiden edustalla", hymähtää Karalahti.

      "Jos minulla olisi sen ikäisiä lapsia, kehottaisin heitä välttämään tätä paikkaa. Kolme tapausta yhden viikonlopun ajalta on kaiken kaikkiaan paljon", korostaa Karalahti."


      "Arto Karalahti, Jere Karalahden isänä on muuten viimeinen ihminen antamaan kasvatusneuvoja"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe