Minä en ole ihminen

rumamies-

Ihmisen kuuluu seurustella eikä olla yksin.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiihminen

      Kyllä minullekkin on aina yritetty opettaa että en ole ihminen ja että ne opettajat Hokevat mielessään sitä mantraa * he eivät ole ihmisiä, he eivät ole ihmisiä, he eivät ole ihmisiä, he eivät ole ihmisiä....................*
      Kaikki tämä selällään maaten mukavassa hierovassa sängyssä rauhallisesti maaten tai nukkuen.
      Herätessään sitten toteuttavat tätä mantraa niihin 'ei ihmisiin'
      Olen ollut huono oppilas en ole aina käsittänyt että tarkoittavat minua. Joskus on tullut käsitettyä että minusta puhuvat on sellainen lasittunut katse ja ei reagoi puheeseen tai käden liikkeisiin.
      Yritän silti olla mukana heidän jutussa niin heille ei tule sitten paha mieli.
      Kuitenkin mielen pitäminen virkeänä on heillekkin tärkeää ja mitäpä sitä ei tekisi oikeiden ihmisten takia.

    • ikuinen-deittaaja

      Tavikset ei ole ihmisiä naisten mielestä sillä rumat tavikset ei saa edes tilaisuutta tutustua naisiin.

    • tavismies35

      Vain suomessa joutuu olemaan yksin pinnallisten naisten takia. Rikollinen mies kelpaa mutta ei turvallinen tavis mies.

      • awdsefrhj

        Naiset haluavat oppia kaiken kantapään kautta. Pitää hyväksyä ensin se rikollinen jännäpoika kun se on muka niin "jännä"! Sitten kun huomataan että tämähän on täysi luuseri ja pelle niin sitten mennään itkemään sen kunnon miehen ovelle mutta tälläpä onkin jo fiksu nainen kainalossa ja jännäpoikien ihannoija joutuukin lopun ikänsä tyytymään pikkurakkareihin tai olemaan yksin.


      • miksinarista

        Eikös tässä käyny sit hyvin sille kunnon miehelle kun sai fiksun naisen? :D Miksi siis murehtia mitä sille "jännäpoika"-kokeilijalle tapahtuu, miks kunnon mies ois sellasen mieluummin halunnu?


    • eimullamuuta

      Nainen hyväksyy vain sellaiset miehet jostai voivat hyötyä. Rikollinen jännämies hyödyttää naista koska naiset näkee kemian.

    • Eliisa86

      Jaa miten niin? Itsella kokemusta yksin olemisesta ja seurustelusta. Yksin olo voittaa 10-0. Miksi siis etsisin jotain kun se ei ole sen arvoista.

      • parisuhteessaParempi

        Olet vielä nuori ja kaikki mahdollisuudet edessä. Kun menee 20 vuotta ja olet edelleen yksin, niin enpä usko, että olet edelleen samaa mieltä. Ihmisellä on luontainen kaipuu toisen ihmisen luokse. Toki on hyvä oppia olemaan yksin, mutta harva haluaa oikeasti elää koko elämänsä yksin.


    • Liikaa.ahneutta33

      Minäkään en kai ole ihminen kun en edes halua suhdetta. On tullut nähtyä ja koettua liian paljon sydämeltään pahoja ihmisiä etten jaksa enää uskoa löytäväni poikkeusta, joka aidosti välittäisi ja kunnioittaisi muita maan eläviä ja olisi luottamukseni arvoinen.

    • rumasinkkumies

      Minäkään en ole ihminen, olen sen huomannut että kukaan ei tykkää minusta joten en ole jaksanut yrittää mitään.

    • pelko_on_vihollisesi

      Seurustelu on erinomaisen vaikeaa, kun ujona poikana ei ole kai osannut suhtautua oikein naissukupuolen edustajien mahdollisiin tutustumisyrityksiinkään.
      Sosiaaliset taidot ruostuu, kun tapaa liian harvoin juuri ketään seurustelukumppani
      ehdokasta. Oravanpyörä on valmis ja yksin jäät vaikka "vetoa ja pitohaluja" olisikin olemassa.

    • jklp

      Ainahan tuolta joku löytys käsipuoleen,jos hakemalla hakis,mutta niinkuin tuolla joku jo sanoi itekin olen huomannut et se ei ole sen arvoista. Rima pittää olla korkeella ja jotain ihmeellistä et oikeesti jonkun tohon rinnalle kelpuuttas. Ja nyt puhun yksin omaa luonteesta. Avioliitossa 7v ollut ja muutama muu,mutta kyllä yksin on paras ja onnellisin olo :) Ikää 35

    • True-love-

      Luonne ei ole tärkeää suhteessa. ulkonäkö on ja sikis naiset valitsee vääriä miehiä usein juoppoja, narsisteja ja väkivaltaisia.

    • enemmännäyksissä

      Asia ei liene hallitusessa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe