oon forever alone yksinkertaisesti...

paskanimimerkki

en tuu saamaan ikinä poikaystävää!!! Aina kun ihastun johonkin jätkään niin joko en saa vastakaikua tai sitten joku mun kaveri vie mun ihastuksen vaikka ne on ihan tietosii et oon ihastunut... must tuntuu et en saa poikaystävää ku oon niin ruma ja vitun lauta!! vituttaa niin vitusti kun kaikilla muilla on aina jotain säätöö mut mul ei ikinä!!!

turha tulla jotain paskaa jauhamaan kukaan ei pakottanu lukemaan!!!

ja kyllä teksti on kielioppivirheitä täynnä ja vaikutan vähän vittumaiselta mutta se johtuu nyt vitutuksesta

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töhöö

      Mullon ihan sama homma xd

    • kulugerg

      Sama ja oon poika ja kyllästyny siihen kans:D

      • Epäilyttäväolet

        Nyt en kyllä usko, koska hymiö


      • kulugerg

        Miksi pojat ei sais käyttää hymiöitä?:D


    • ebbuEppu

      Onko sulla kik :) oon poika 14 vee ja voidaan jutella kerron sit enemmä ;)

      • munapilluunahah

        Muna pilluun ah ah


      • Niilo222

        siellä se pilluvirne naamarilla kirjottaa niiin sootanasti että näppäimet vaan lentelee ja sormet sauhuaa... t: Niilo22 ps. näihin kuviin täältä tähän


    • So_Simple

      Hanki sit tyttöystävä

    • epätoivoinen11

      oon samassa tilanteessa kik Santtu251

    • asasaaff

      kik Santtu251

    • paskanimimerkki

      1. en pysty kikkaamaan nyt kun puhelin on korjauksessa
      2. en ole lesbo
      3. multa vietiin ihastus tänään taas ....

      T: Alottaja

    • ElämäOnKala

      Kui vanha oot. Hei mä en oo hakemas suhteit mut tuu vaa kikkailee nii keskustellaa tästä.

    • DDRbhh

      Hmm.. Ehkä löydät jonku tosi kivan tyypin josta muut ei oikeen oo kiinnostunut? En tarkota mitään tyyppiä joka on lähempänä etanaa kuin ihmistä..

    • Sid-piiri

      11v kakara

    • kuhkjhk

      "en tuu saamaan ikinä poikaystävää!!!"

      Mistä sinä niin päättelet? En tiedä ikääsi, mutta et kyllä kovin vanha tuon tekstisi perusteella ole. Leikitään siis vaikka, että olet 12. Kuinka pitkään pojat on kiinnostanut? Vuoden? Kaksi? Kuinka paljon elämää edessä? 60 vuotta, 70? Kai tajuat mitä haen tässä?

      Sama kun lähettäisi elämänsä ensimmäisen työhakemuksen ja toteaisi, että "vittu, en tule ikinä saamaan töitä".

      "niin joko en saa vastakaikua tai sitten joku mun kaveri vie mun ihastuksen vaikka ne on ihan tietosii et oon ihastunut..."

      Jos ei saa vastakaikua, niin onhan se ikävää, mutta minkäs teet. Olen melkoisen varma, että luokallasi/kaveripiirissäsi/missälie on useampikin tyyppi joka on susta kiinnostunut ainakin jollain tasolla, mutta eivät syystä tai toisesta saa sinulta sitä vastakaikua. Onhan tuo hieman törkeää kavereiltasikin, mutta toisaalta nopeat syö hitaat. Jos ei asialle tee mitään, niin joku muu taatusti tekee. Sitten ei auta muu kun jatkaa elämäänsä tai vaihtoehtoisesti syyttää itseään, kun ei asian eteen tehnyt mitään.

    • fgj

      Tyypit on jotai alle 15v ja huolissaa ku ei oo tyttö/poikaystävää??
      Ite jo 17 eikä oo tyttöö, mutta en silti huolissaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe