vaatteita halvalla

VaatetusAaatetus

mikä niissä kankaissa niin paljon maksaa kun halpahallissakin tunika voi olla 30 euroa.löysin onnekseni kirppikseltä 4,5 euroa maksavan koltun.kengät tilasin uutena.niin myös alusvaatteet uutena.olen iso niin ei esim.cittarista saa kokoiselleni vaatteita.nettifirmoista saa jonkun verran.mulla ainakin housut kuluu haaroista rikki että pakko jokusen korjauksen jälkeen heittää menemään.ja sit mun yhteen tunikaan oli ilmestynyt 4 reikää.ei sellastakaan kehtaa käyttää että kyllä niitä uusia vaatteita on vaan pakko ostaa kun vanhat hajoo käsiin.ja ostanko mä sitten liian halpoja kenkiä kun joudun joka vuodenvaihteeseen ostamaan uudet???

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10kgPois

      Luultavasti kenkäsi joutuvat koville, koska olet iso. Lisäksi vaikuttaa sekin, että paljonko kävelet. Jos kävelet paljon, niin kenkiä kuluu enemmän.

      Housutkin kuluvat haaroista rikki, jos reidet on niin paksut, että hankaavat toisiaan vasten kun kävelee. Ehkä kannattaisi ottaa tavoitteksi laihtua sellaisiin mittoihin, että mahtuu normaaleihin markettivaatteisiin? - Ne cittarin vaatteet on kuitenkin aika reilun kokoisia. Ei ole vaaraa, että laihtuisit liikaa.

    • Pelastakaa_Ryhävalaat

      Tyypillinen suomalainen siiderivalas tarvitsee puolijoukkueteltan
      kokoisen hameen, tietysti se maksaa.

      Kannattaa muuttaa sukunimi Hagertiksi niin saa ilmaiset hamekankaat.
      Ja veronmaksaja kiittää.

    • jotaintolkkuaahtamis

      Kaikesta sitä viitsitäänkin valittaa!!Ensin syödään itsensä niin lihavaan kuntoon ettei vaatteet mahdu päälle,sitten valitetaan kun ei sopivia kokpja löydy.....Suuremmat koot saisivatkin olla kalliimpia ,meneehän niihin enemmän kangastakin!!
      Aloittajan tapauksessa ei taida kymmenen kilon pudotus enää riittää...:)))
      No,ei aloittaja ainakaan köyhä ole,kun on ollut varaa syödä itsensä valtavaksi...":::)))))

      • ttyyytiti

        Veronmaksajat tämän aloittajan mässäilyt on maksanut jo vuosia.


    • VaatetusAaatetus

      no mä en varsinaiseti syönyt itseäni lihavaksi,mulla aloitettiin psyykelääkitys ja paino vaan nousi reilut 50 kiloa noin vaan.siinäpä teille.että olen köyhä ja lihava niin olen vielä kaiken lisäksi hullukin.tai oikeestaan mä vaan kuulun köyhien kastiin tulojeni perusteella.saman verran mä saisin käteen jos tekisin pienipalkkaista osa-aika työtä.niin en tee enää työtä.et mä oon kuitenkin onnellinen mun tilanteeseen vaikkakin hallituksen leikkaukset kohdistuu muhunkin....silti se tunika oli kallis!!!!!!!!!!!!!

      • Aika tuttua. Minulle syötettiin mieliala tasavaan niin paljon että söin nukuin jaksoin vessassa käydä. Lihoin paljon. Koska söin pikaruokaa hesestä paljon. Ei jaksanut elää. Ja kun aloin vähänkään elää, riitely ukon kaa taas olin itseä tapaamassa lisää lääkettä.

        Noh kyllä se ehkäsy jossain kohtaa petti koska aloin odottamaan. Sit oli riitelyä riitelyä lääkkeiden lopetus. Tuli kesken ja vauva toiveet ja nyt 5 lasta ja sama mies.

        Olen nytkin pullukka ja itsessäni inhoan sitä mutta kuitenkin näen itseni kauniina ja vaatteet on kalliit.
        Laihtuminen on suuri haaveeni koska keho menee muuten rikki. Mutta mies kantaa mulle herkkuja olen itsekin on oppinut huonon tavan syödä liian usein,liian paljon herkkua kerralla.
        Pitäisi vaan korvata mielihyvä toisella.


    • uskomatontamillai

      Ootte kyllä hulluja,oikeesti .....

    • Alalaihikselle

      Kyllähän jotkin psyykelääkkeet lihottaa, se on ihan niitten sivuvaikutuksissa kerrottu. Mutta jos tauti on nyt tasapainossa, niin voi kyllä laihduttaakin jo. Lääkäriltä voi myös kysyä vähemmän lihottavia vaihtoehtoja, vaikka ei niitä kai aina ole. Et ole hullu, jos tauti on tasapainossa lääkkeillä. Muutaman kilon pudottaminen tekee hyvää itsetunnolle ja mielelle, eikäsitten enää kulu niin paljon ruokaa, ja saa halvemmalla vaattteitakin.

    • Fashionist

      Minkä tahansa ompelutuotteen hintaan vaikuttavat monet muutkin tekijät kuin kankaan hinta. Suunnittelu, kaavoitus, leikkaus, oheismateriaalit, valmistus, pakkaaminen, markkinointi, varastointi, kuljetus, esillepano, myynti...

      • kotitarpeiksi

        Näin. Kokeilkaa tehdä itse, en ole isokokoinen vaan vanhemmiten isot koot helpompia pukea. Joka paikasta ei löydy 44 kokoa. Kalliimmat kankaat ovat parempia, ajan mittaan säästö on huomattava silti. Moneen vuoteen en ole ostanut pitkiä housuja paitsi farkkuja, näistä paras aloittaa joka ei ole ennen ommellut.


      • onneavaanaplle

        Olet oikeassa, moni asia vaikuttaa hintaan. Kun aloittaja on niinkin isokokoinen, että ei marketin vaatteet mahdu päälle, niin joutuu ostamaan pieninä erinä tehtyjä erikoiskokoisia vaatteita xl-butiikeista, jotka ovat kalliilta. Kirpparilta voi joskus löytyä jotain edullisemmin, mutta usein joutuu vain ottamaan sen, mikä mahtuu päälle, eikä voi valita ja sovittaa että mikä olisi hyvän näköinen. Normaalikokoinen saa helpommin myös nättejä ja edullisia vaatteita. Ompeleminen on hyvä taito. Silti kannattaa vähän laihduttaakin.


    • Iahnaa

      Ihanaa, halpoja vaatteita <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe