Suomi24 Treffit | kokemuksia ikätovereilta kyselen

Syvämietteinen

Oletko parhaillaan Treffeissä etsimässä tai oletko ollut joskus? Miten kävi? Löytyikö?
Kannattaako mielestäsi vielä tämän ikäisenä luoda profiili sinne?
Sielunkumppania etsin. Sellaista, jonka kanssa voi olla pitkään vaiti ilman, että tulee jännitettä ilmaan. Sellaista, joka kantaa ajatuksissaan minua kaukanakin luotani kulkeissaan ja joka on mun mielessäni aina.
Olenko so last season, kun en pidä kortsupakettia mukanani? Nauravatko nykyään ihmiselle, joka ei halua seksiä heti oudon kanssa vaan vasta sitten, kun on tutustunut hyvin, jos sitten vielä synkkaa ja tykkäys on molemminpuolista.
Seksissä anteliaatko rulettaa nykyään?

https://www.youtube.com/watch?v=aPKYTV13d2Y

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quando

      Olen yhdellä treffi palstalla ollut ja huomiotakin saanut,. Löytyi oikein mukava ihminen, häneen tutustuin, jotenkin jo luotin, treffit sovittiin - hän perui. Fiksusti kyllä soitti, mutta ihan loppumetreillä, myönnän petyin kovasti.
      Seksi ei ollut tapetilla, jatkosta en nyt sitten tiedä.

      • kenotarko

        Rahakasta hommaa ALLERSílle ja muille.
        Kummallista on, että tällä LOTTOKANSALLA riittää näihin jatkuvasti miljoonia joka viikko, mutta ei niille mitään, jotka eksyvät tänne pohjan perukoille jopa poimimaan marjat ja sienet kantaväen makoilijoille.
        Minäkin halusti ottaisin jopa omaksi kullakseni mieluummin marketin tai sairaalan siivoojattaren kuin näillä treffipalstoilla
        tai äRRän kenottajattaria...


      • Syvämietteinen

        quandolle
        Kertoiko hyvän syyn treffien perumiseen? Hyvinhän sinulla meni siihen perumiseen asti, kun osasit bongata sellaisen, jonka kanssa juttelu sujui. Vai hänkö sinut metsästi?
        Pettymyksiä en kaipaisi yhtään. Kun ei livessä ole tavannut sellaista ihmistä, jonka kanssa löytyisi yhteinen sävel muuta kuin pinnallisesti, niin miten heitä jossain vähän ehkä kyseenalaisessa nettideitissä oleilisi. Epäilen. Pessimisti ei pety.


    • att2

      Netissä tavallaan hauskaa, mutta ei onnistanut--onnea matkaan,parasta huvia!

    • päämää

      Naisena olen ollut yli 2 vuotta etsimässä seuraa, vakikaveria. Olen kuvan kanssa ja ilman, tulos aivan sama. Parituhatta 60-70v herraa kuvansa kanssa pelleilee, löytyisköhän tuosta joukosta 1% jolle viitsis edes käsipäivää sanoa.
      Yök!
      Nuorille miehille kyllä kelpais, minä en halua nuorta miestä. Ostan sähköpässin!

      • Syvämietteinen

        Niinkö heikkolaatuista tarjonta on :) että vain 1% edes hipaisukelpoista.
        Miehiä on enemmän kuin naisia 60-70-vuotiaiden ryhmässä.
        Just tarkistin Suomi24 Treffit
        Miehiä 2954 kpl ja naisia 2292 kpl


    • MIKÄ-MEITÄ-VAIVAA-

      vastatkoon ken tietää,

      --
      On se kumma, ihmiset haluis ja kaipaa seuraa mutta kukaan ei kelpaa,
      olisko omassa mielikuvitus maailmassa vika,
      jokainen hakee mielikuvitus ihmistä, todellinen ihminen ei kelpaa,
      on se kumma
      on se kumma ku ei huomata että itsessä on se vika,
      meillä kaikilla on jokin trauma,
      joka on turmellu tulevaisuutemme,
      meitä on petetty,
      meitä on käytetty hyväksi,
      olemme joutuneet väkivallan uhriksi,
      jopa tappouhkaus on jossaki vaiheessa elämään saatu,
      olemme kokeneet vääryyttä liian paljon pitkän elämämme aikana,
      meillä on suuri epäluulo, että jokainen jonka kohtaamme onki lopulta petturi huijari, hyväksikäyttäjä, lähtee pois juuri kun on kiinyny häneen,
      tai hän kuitenki on väkivaltainen kauniin käytöksen /kuorensa takana,
      siis me luulemme että jokatapuksessa tuossa toisessa ihmisessä on jokin vika se pettää kuitenki tai on väkivaltanen, tai tekee jotain kamalaa,
      tämä on ainaki minun syyni, miksi en uskalla tutustua enää syvällisemmin kehenkää,
      en uskalla lähteä edes kahville jotta tustuminen pääsisi alkuun,
      epäluulo epäonnistumisesta on liian suuri.
      seki on kumma, jos olet ystävystyny jonkun kaa, niin sitten juorut lähtee liikkeelle, panetellaan, vähätellään miksi tommosen kanssa olet etkö löytäny parempaa,
      on tämä maailma aivan kamala
      kateelisia , pahoja, kieroja, ilkeitä ihmisiä täynnä

      • missä-sivistys-luuraa

        ihminen on susi ihmiselle, kilpailu käynnissä aina,


    • HyvääKannattaaEtsiä

      Hyvää kumppania kannattaa tavoitella kaikin keinoin.
      Itselläni on pelkästään hyviä kokemuksia. Yhden täältä löytämäni kanssa vietimme 20 yhteistä vuotta ennen eroa, mutta olla taas jonkinlaisia kavereita ja tavataan välillä.
      Huonojen kanssa en ole viitsinyt edes sopia treffejä. Jokainen on tullut tapaamiseen sovitusti ja joidenkin kanssa se on jäänyt yhteen kertaan.

      Nyt on taas haku päällä parissa paikassa. Toivottavasti onnistaa molemmin puolin.

    • piparinetsijä

      Aika monta kertaa saanut kastaa mutta vaatii sinnikkyyttä. Ja viitseliäisyyttä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe