Mullakin jonkin asteen pihtipolvet.
Nyt on ruvennut, viime-aikoina särkeen polvia oikein kunnolla. Oon tehnyt enemmän Taka ja vähän etukkyykkyä. Ja sit kun alkaa venytteleen, niin sattuu viel paljon enempi kun reenin aikana.
Venytyksien jälkeen on hyvä olla.
Pihtipolvet
2
277
Vastaukset
- spaceri
askelkyykky?
sitten penkillenousuja?
Se voisi olla luontevampaa kuin takakyykky.
Ethän käytä mitään suuria painoja, voisi olla parempi jumpata vain omalla keholla tässä vaiheessa. esim. keppijumppaa.
Paljon hallittuja toistoja. Kyykkyjä voi tehdä myös niin että vaihtelee jalkojen välistä etäisyyttä, kyykky polvet yhdessä ja toisessa päässä sumokyykky, jossa polvet ovat kaukana toisistaan.
Olisi varmaan koko ajan huolehdittava siitä, että jalan linjaukset ovat kohdallaan, polvi - toinen varvas samassa linjassa. Peiliä kannattaa käyttää hyödykseen.
Nuorella ihmisellä polvisärky ei kyllä kuulosta hyvältä. Pidä huoli, etteivät polvesi painu sisään päin vaan purista niitä hieman jopa polvi-jalkaterä linjan ulkopuolelle!
Voisit kokeilla kyykkyä normaalilla, hartialevyisellä jalka-asennolla, jalkaterät hyvin vähän ulospäin suunnattuina, sopivan kokoinen pallo polvien välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle974571Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493142Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852889- 791657
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.401456450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021244- 15987
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40891Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah24878- 184864