ExPUA on trolli

17plus10

Mitä pidempään ExPUA:n kirjoituksia seuraa, sitä varmemmaksi tulee siitä, että kyseessä on trolli joka pitää hauskaa kaikkien palstalla notkuvien tosikkojen kustannuksella. Tätä tukee se, että hän itse huvittuu DarkFear-kirjoituksista ja DF:n raivosta. Esittää väittämiä, joiden tueksi linkittää yksittäistapauksia Iltalehden artikkeleista. Vastaväite-faktojen kohdalla vedotaan "kurpparaivoon" vaikka hahmolla ei ole hajuakaan vastaväittäjän sukupuolesta.

Mielenkiinnolla odotan, mitä se tulee tähän vastaamaan.

114

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuruudenhullu

      Tää Pua toistaa samaa kaavaa keskusteluissa, vaikuttaa hyvin paljon pakko-oireiselta :) samat lauseet toistuu kaikissa ketjuissa. Yhden aiheen ympärillä pyörii. Aika kapeakatseinen aihepiiri.

      • Ex------------PUA

        Et ehkä ole kuullut sitä Einsteinin sanontaa, ja tästä syystä ihmettelet miksi annan samaan kysymykseen saman vastauksen.

        Naisilla on omituinen tapa jankata. Se osoittaa ajatusmaailman suppeutta, ollaan kuin joku eläin, joka hämmentyneenä toistaa saman käytösmallin, kun se ei toiminut edellisellä kerralla.


      • Suuruudenhullu
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Et ehkä ole kuullut sitä Einsteinin sanontaa, ja tästä syystä ihmettelet miksi annan samaan kysymykseen saman vastauksen.

        Naisilla on omituinen tapa jankata. Se osoittaa ajatusmaailman suppeutta, ollaan kuin joku eläin, joka hämmentyneenä toistaa saman käytösmallin, kun se ei toiminut edellisellä kerralla.

        Eli vahvistat omaa pakko-oireisuuttasi :)
        Hmm. Voihan sitä olla vastaamatta samaan kysymykseen toistuvasti ;D
        Äly hoi ;D


      • Ex-------PUA----
        Suuruudenhullu kirjoitti:

        Eli vahvistat omaa pakko-oireisuuttasi :)
        Hmm. Voihan sitä olla vastaamatta samaan kysymykseen toistuvasti ;D
        Äly hoi ;D

        Osu ja uppos! Et pystynyt vastaamaan, vaan aloitit tuon henkilöhyökkäyksen/ohivastaamisen ja kurpparaivosi kompensoimisen passivis-aggressiivisilla hymiöillä.

        Ja että te ämmät olette muutenkin tyhmiä, eli toisin sanoen, ämmät voivat hölmöillä ja jankuttaa naurettavia väitteitäänn, mutta heissä on vika joka ne kumoaa? Tuo on vain yritys vaientaa toinen. Se taas johtuu siitä, että olen oikeassa ja ette kestä kiusallista totuutta.

        Eli, jatkossa: jos et halua kuulla samaa vastausta joka kerta, niin älä kysy samaa kysymystä. Vai tyhmäkö sinä olet?


      • Älykkkö
        Ex-------PUA---- kirjoitti:

        Osu ja uppos! Et pystynyt vastaamaan, vaan aloitit tuon henkilöhyökkäyksen/ohivastaamisen ja kurpparaivosi kompensoimisen passivis-aggressiivisilla hymiöillä.

        Ja että te ämmät olette muutenkin tyhmiä, eli toisin sanoen, ämmät voivat hölmöillä ja jankuttaa naurettavia väitteitäänn, mutta heissä on vika joka ne kumoaa? Tuo on vain yritys vaientaa toinen. Se taas johtuu siitä, että olen oikeassa ja ette kestä kiusallista totuutta.

        Eli, jatkossa: jos et halua kuulla samaa vastausta joka kerta, niin älä kysy samaa kysymystä. Vai tyhmäkö sinä olet?

        Hahahaa....ei näitä voi ottaa tosissaan :D
        Hölmöläisten hommaa :)
        Sitäpaitsi olen Älykkö ;D


      • 20plus3
        Älykkkö kirjoitti:

        Hahahaa....ei näitä voi ottaa tosissaan :D
        Hölmöläisten hommaa :)
        Sitäpaitsi olen Älykkö ;D

        Joo tää hahmohan on juttujensa kanssa kohta jo yhtä legenda kuin itse DarkFear :D


      • Älykkkö
        20plus3 kirjoitti:

        Joo tää hahmohan on juttujensa kanssa kohta jo yhtä legenda kuin itse DarkFear :D

        Onko mun jutuissa jotain vikaa, vikaa ???????
        Minä puhun sieluni äänellä ;D


      • Ex------------PUA
        Älykkkö kirjoitti:

        Hahahaa....ei näitä voi ottaa tosissaan :D
        Hölmöläisten hommaa :)
        Sitäpaitsi olen Älykkö ;D

        Paska yritys pelastaa kasvonsa, kun on näyttänyt minkälainen tyhmä kurppa on:

        "Tein itsestäni idiootin, joten nyt väitän että trollasin! :D : D: :D:D"


      • Ex-----------PUA
        20plus3 kirjoitti:

        Joo tää hahmohan on juttujensa kanssa kohta jo yhtä legenda kuin itse DarkFear :D

        Ja taas "itte oot!!".

        Sanot tuon koska olen tehnyt sinusta kurpparaivoavan paskahousutädin, joka aloittelee kymmenien viestien mittaisia raivoamisketjuja, ja toistaa täsmälleen samaa ennalta-arvattavaa kaavaa kuin Darkkis.

        "Olen tyhmä huoran joten syytän toista siitä mitä teen itse!!!"


      • 12plus7
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Ja taas "itte oot!!".

        Sanot tuon koska olen tehnyt sinusta kurpparaivoavan paskahousutädin, joka aloittelee kymmenien viestien mittaisia raivoamisketjuja, ja toistaa täsmälleen samaa ennalta-arvattavaa kaavaa kuin Darkkis.

        "Olen tyhmä huoran joten syytän toista siitä mitä teen itse!!!"

        Todista että olen kurpparaivoava paskahousutäti, tai todista edes että olen nainen. Luuletko että ätmien Suomi24-sinkkupalstalla muka olisi niin paljon naiskirjoittajia kuin sinä annat ymmärtää?


      • vanha.sielu.sanovat
        Älykkkö kirjoitti:

        Onko mun jutuissa jotain vikaa, vikaa ???????
        Minä puhun sieluni äänellä ;D

        Olisipa kiva kuulla Älykkkön määritelmä sielulle.


      • Ex----------PUA
        12plus7 kirjoitti:

        Todista että olen kurpparaivoava paskahousutäti, tai todista edes että olen nainen. Luuletko että ätmien Suomi24-sinkkupalstalla muka olisi niin paljon naiskirjoittajia kuin sinä annat ymmärtää?

        Sinun tehtävänäsi on todistaa ettet ole nainen. Kurpparaivoa ei tarvitse erikseen todistaa, sillä sen näkee.

        Samoin, täällä ei ole paljoa naiskirjoittajia, mutta koska ne harrastavat multinikkailua, niin se toki hämää, vaan ei minua. Tai ketään joka on ollut täällä päivää kauemmin. Patologiselle valehtelijalle on omiiinaista, että se ei osaa lopettaa, vaikka se on jäänyt kiinni.


      • Älykkkö
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Paska yritys pelastaa kasvonsa, kun on näyttänyt minkälainen tyhmä kurppa on:

        "Tein itsestäni idiootin, joten nyt väitän että trollasin! :D : D: :D:D"

        Älykkyyteni kaipaa välillä vaihtelua heittäytymällä tuntemattomalle tyhmälle paaperälle leikkimään idioottia ;D jotta voin ymmärtää kuinka älykäs olen!
        Hahahaaa....... ;p
        Sitäpaitsi sinähän kaipaat kaltaistasi seuraa jos oikein ymmärrän ?Rakas ;D


      • 8plus10
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Sinun tehtävänäsi on todistaa ettet ole nainen. Kurpparaivoa ei tarvitse erikseen todistaa, sillä sen näkee.

        Samoin, täällä ei ole paljoa naiskirjoittajia, mutta koska ne harrastavat multinikkailua, niin se toki hämää, vaan ei minua. Tai ketään joka on ollut täällä päivää kauemmin. Patologiselle valehtelijalle on omiiinaista, että se ei osaa lopettaa, vaikka se on jäänyt kiinni.

        Oletko noin tyhmä?

        Vain neljä sanaa: Todista että olen nainen...


      • Älykkkö
        vanha.sielu.sanovat kirjoitti:

        Olisipa kiva kuulla Älykkkön määritelmä sielulle.

        Jep, minulla on valtava määrä tietoa sielussani ja opin kokoajan lisää ;D
        Mua kiinnostaa alkukantainen viisaus myös !


      • Ex-----------PUA
        Älykkkö kirjoitti:

        Älykkyyteni kaipaa välillä vaihtelua heittäytymällä tuntemattomalle tyhmälle paaperälle leikkimään idioottia ;D jotta voin ymmärtää kuinka älykäs olen!
        Hahahaaa....... ;p
        Sitäpaitsi sinähän kaipaat kaltaistasi seuraa jos oikein ymmärrän ?Rakas ;D

        Ei sinun tarvitse leikkiä sellaista.


      • Ex-----------PUA
        8plus10 kirjoitti:

        Oletko noin tyhmä?

        Vain neljä sanaa: Todista että olen nainen...

        Ja ei todistetta.

        Olet siis nainen.


      • Älykkkö
        Ex-------PUA---- kirjoitti:

        Osu ja uppos! Et pystynyt vastaamaan, vaan aloitit tuon henkilöhyökkäyksen/ohivastaamisen ja kurpparaivosi kompensoimisen passivis-aggressiivisilla hymiöillä.

        Ja että te ämmät olette muutenkin tyhmiä, eli toisin sanoen, ämmät voivat hölmöillä ja jankuttaa naurettavia väitteitäänn, mutta heissä on vika joka ne kumoaa? Tuo on vain yritys vaientaa toinen. Se taas johtuu siitä, että olen oikeassa ja ette kestä kiusallista totuutta.

        Eli, jatkossa: jos et halua kuulla samaa vastausta joka kerta, niin älä kysy samaa kysymystä. Vai tyhmäkö sinä olet?

        En ole kysynyt sinulta samaa kysymystä koskaan :( Täh?.......
        Mistä olet saanut sen käsityksen ?


      • Älykkkö
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse leikkiä sellaista.

        Niinkö :( .......... Auts....... ;p toi tuntu hyvältä ;D


      • Älykkkö
        vanha.sielu.sanovat kirjoitti:

        Olisipa kiva kuulla Älykkkön määritelmä sielulle.

        Hyvä kysymys, mut en osaa vastata vielä sielun määritelmää.
        Sen tiedän että jokaisen sielu on ikuinen ja kaikki tallentuu sieluun mitä matkamme, elämämme aikana opimme ;D
        Sitten kun avaudun ikiaikaiselle vanhalle viisaudelle, niin tulen tänne kertomaan siitä teille. Koska näin tulee tapahtumaan.
        Täytyykin tarkentaa tietämystäni sielusta, joten kiitos kysymyksestäsi!
        Alan tutkimaan asiaa :D


      • Älykkkö
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse leikkiä sellaista.

        Anteeksi ExPUA , mä niin kiihotun susta ;D
        Hauskaa lauantai - iltaa ❤:)


    • jnbkjb

      No ihanko totta? Oikeastiko joku luulee, että miehen MA on vanhana ukkona parempi? Tarkoitus on vain pistää halvalla jengiä, joka ottaa sen juttuja tosissaan.
      Ainoa mitä ihmettelen, on että miten joku jaksaa jauhaa silkkaa paskaa joka ikinen päivä.

      • Ex-----------PUA

        Yritys siirtää ikäkriisiä havaittu.

        Siinä vaiheessa kun panet la-su-yönä 22 vuotiasta minarityttöä puistossa, ja krapaulassa huomaat että sinut matchaa 18 vuotias YTN, niin onhan tuo nyt aika vaikea uskoa. ;)


      • wt-väkeä
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Yritys siirtää ikäkriisiä havaittu.

        Siinä vaiheessa kun panet la-su-yönä 22 vuotiasta minarityttöä puistossa, ja krapaulassa huomaat että sinut matchaa 18 vuotias YTN, niin onhan tuo nyt aika vaikea uskoa. ;)

        "panet 22 vuotiasta minarityttöä puistossa"

        Antaa tosi laadukkaan vaikutelman.


      • Ex------------PUA
        wt-väkeä kirjoitti:

        "panet 22 vuotiasta minarityttöä puistossa"

        Antaa tosi laadukkaan vaikutelman.

        Kurpparaivoa! Annat todella kateellisen vaikutelman kun asia kaihertaa noin paljon. :D

        Taitaa ikää olla vähän enemmän, ja markkina-arvo sen mukainen?

        Muistinko muuten jo kertoa miten upea ja kiihottava tilanne se oli, katsella kaupungin valoja, samalla kun nuori, 22 vuotias nainen perse paljaana imee minua?


      • Lässynlässy
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Yritys siirtää ikäkriisiä havaittu.

        Siinä vaiheessa kun panet la-su-yönä 22 vuotiasta minarityttöä puistossa, ja krapaulassa huomaat että sinut matchaa 18 vuotias YTN, niin onhan tuo nyt aika vaikea uskoa. ;)

        Ainoa asiahan mitä sinäkin oikeasti panet, on dildon perseeseesi.


      • Ex-----------PUA
        Lässynlässy kirjoitti:

        Ainoa asiahan mitä sinäkin oikeasti panet, on dildon perseeseesi.

        Et vastannut. ;)


      • eikösniin
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Et vastannut. ;)

        Ainoa joka siellä oli perse paljaana imemässä olit sinä.


      • Ex-----------PUA
        eikösniin kirjoitti:

        Ainoa joka siellä oli perse paljaana imemässä olit sinä.

        Totta!


    • Ex------------PUA

      Sinä olet se yksittäistapauskortin käyttäjä, joka ei salli sitä muille.

      Eiköhän se kerro kaiken olennaisen?

      Ikäkriisi on ilmeinen, ja yrität siirtää sen miehiin, ja koet minut uhaksi koska todistan siihen liittyvän disinformaation vääräksi.

      Ja toki, totta kai tykkään lietsoa kurpparaivoa, sillä se tekee minut vahvemmaksi.

      Joka vihaa se uskoo minuun.

      Nyt. Palvele minua.

      • 123413513

        Tätä mä just tarkotin. Heti oletetaan taustalla olevan naisen ikäkriisi yms. kun esitetään kritiikkiä ExPuata kohtaan. Ei raukka erota edes miehen kirjoitusta naisen kirjoituksesta vaikka kuinka muuta väittää :D


      • Naisenelkeet

        Ei eroita koska on itse naismainen:)


      • Ex-------------PUA
        123413513 kirjoitti:

        Tätä mä just tarkotin. Heti oletetaan taustalla olevan naisen ikäkriisi yms. kun esitetään kritiikkiä ExPuata kohtaan. Ei raukka erota edes miehen kirjoitusta naisen kirjoituksesta vaikka kuinka muuta väittää :D

        Minkä ikäinen olet ja mitä sukupuolta? Vai oletko edes aloittaja, jos et niin todista mitä sukupuolta hän edustaa?

        Kurppien motiivit ovat hyvin ilmeiset, ja he paljastavat aina itsensä.

        Miksi aloittaja esim. vastustaa ajatusta siitä, että miehen MA kasvaa iän myötä, ja naisen laskee? Aivan.


      • Ex----------PUA
        Naisenelkeet kirjoitti:

        Ei eroita koska on itse naismainen:)

        "itte oot!!"

        Miten tyhmä pitää olla, että käyttää omaa sukupuoltaan haukkumasanana?


      • valitsenimi

        "Joka vihaa se uskoo minuun."

        Tuskin kukaan vihaa tai pahemmin edes uskoo juttujasi. Olet kuin hyttynen makuupussissa voitaisiin kai sanoa. Ärsyttävä pikku inisijä.


      • 123413513
        Ex-------------PUA kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja mitä sukupuolta? Vai oletko edes aloittaja, jos et niin todista mitä sukupuolta hän edustaa?

        Kurppien motiivit ovat hyvin ilmeiset, ja he paljastavat aina itsensä.

        Miksi aloittaja esim. vastustaa ajatusta siitä, että miehen MA kasvaa iän myötä, ja naisen laskee? Aivan.

        "Miksi aloittaja esim. vastustaa ajatusta siitä, että miehen MA kasvaa iän myötä, ja naisen laskee?"

        En ainakaan huomannut että aloittaja olisi vastustanut tuota ajatusta?


      • Ex--------PUA
        123413513 kirjoitti:

        "Miksi aloittaja esim. vastustaa ajatusta siitä, että miehen MA kasvaa iän myötä, ja naisen laskee?"

        En ainakaan huomannut että aloittaja olisi vastustanut tuota ajatusta?

        Sen mukaan kyseessä on yksittäistapaus, jos hän näkee asiasta todisteen.


      • Ex----------PUA
        valitsenimi kirjoitti:

        "Joka vihaa se uskoo minuun."

        Tuskin kukaan vihaa tai pahemmin edes uskoo juttujasi. Olet kuin hyttynen makuupussissa voitaisiin kai sanoa. Ärsyttävä pikku inisijä.

        Juuri noin, anna kurpparaivon ja kieltämisen tilan virrata lävitsesi. :)


    • Melko väsynyttä väittää toista trolliksi, jos ei ole hänen kanssaan asioista samaa mieltä.

      • Ex--------------PUA

        Juuri niin.

        Se menee kokolailla tähän shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen piikkiin.

        (Se ei kuulu viralliseen S.L:n taulukkoon, mutta on sama idealtaan; "olet vain trolli"-yritys hiljentää tai käymällä henkilöönn nollata toisen sanoma, johon ei pysty itse vastaamaan HUOM: Sis. sanan "vain" - naisten taikasanan).


      • 10plus18

        Samaa tai eri mieltä mutta kyllä tuo on aika ilmiselvä trolli.


      • Ex-----------------PUA
        10plus18 kirjoitti:

        Samaa tai eri mieltä mutta kyllä tuo on aika ilmiselvä trolli.

        Todistat meidän pointin.


      • 6plus4
        Ex--------------PUA kirjoitti:

        Juuri niin.

        Se menee kokolailla tähän shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen piikkiin.

        (Se ei kuulu viralliseen S.L:n taulukkoon, mutta on sama idealtaan; "olet vain trolli"-yritys hiljentää tai käymällä henkilöönn nollata toisen sanoma, johon ei pysty itse vastaamaan HUOM: Sis. sanan "vain" - naisten taikasanan).

        Olen aloittaja enkä löytänyt aloitusviestistäni sanaa "vain" - enkä ole yrittänyt hiljentää sinua, senkun käytät omaa aikaasi tällä palstalla ihan niin paljon kuin haluat.


      • Ex-----------PUA
        6plus4 kirjoitti:

        Olen aloittaja enkä löytänyt aloitusviestistäni sanaa "vain" - enkä ole yrittänyt hiljentää sinua, senkun käytät omaa aikaasi tällä palstalla ihan niin paljon kuin haluat.

        Sama asia.

        Naiset käyttävät tuota taikasanaa selittämään kaikki asiat, joiden oikeaa selitystä he eivät halua tietoon.

        Oli se sitten se, miten päädytään jännämiehen kanssa sänkyyn, tai sitä kun kommentoidaan vastapuolen henkilöä ja tämän ominaisuuksia, itse asian sijasta.

        Sinä teet näin. Mikä on puolustuksesi?


      • naurettavatapaus

        Melko väsynyttä haukkua kaikkia kurpparaivosta ja heittää siihen omat henkilöhyökkäyssyytökset päälle kun papparaiseen osui. Omissa kuvitelmissaan elävä raukkis jolla ei oikeata elämää ole palstan ulkopuolella. Naurettava tapaus.


      • Ex-----------PUA
        naurettavatapaus kirjoitti:

        Melko väsynyttä haukkua kaikkia kurpparaivosta ja heittää siihen omat henkilöhyökkäyssyytökset päälle kun papparaiseen osui. Omissa kuvitelmissaan elävä raukkis jolla ei oikeata elämää ole palstan ulkopuolella. Naurettava tapaus.

        Luin viestisi ja itkin :(


      • Ex-----------PUA
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Luin viestisi ja itkin :(

        Paskahousutäti taas kurpparaivoaa kun piti säälittävästi varastaa nimimerkki.

        Eikö olekin vittumaista, kun et mahda minulle mitään, vaan todistat taas pointtini kieroilusta?


      • Ex---------PUA
        naurettavatapaus kirjoitti:

        Melko väsynyttä haukkua kaikkia kurpparaivosta ja heittää siihen omat henkilöhyökkäyssyytökset päälle kun papparaiseen osui. Omissa kuvitelmissaan elävä raukkis jolla ei oikeata elämää ole palstan ulkopuolella. Naurettava tapaus.

        "itte oot!!"

        :D Siis yritä edes! Oletko sinä kurppa jo niin seniili vai onko jännämies hakannut aivosi paskaksi?


      • Ex-----------PUA
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Paskahousutäti taas kurpparaivoaa kun piti säälittävästi varastaa nimimerkki.

        Eikö olekin vittumaista, kun et mahda minulle mitään, vaan todistat taas pointtini kieroilusta?

        Ja vielä varastat minun nimimerkkini ja syytät MINUA nimimerkin varastamisesta :(


      • Ex-----------PUA
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Ja vielä varastat minun nimimerkkini ja syytät MINUA nimimerkin varastamisesta :(

        "itte oot!!"

        Hauska nähdä, miten tässä taas yksi paskahousutäti vaihtelee nimimerkkejä, mutta toistaa aina samat nolot temput, ja sitten ihmettelee kun kaikki puhuu kurpista tyhminä, ennustettavina ja tunnistettavina elukoina.


      • Nollop
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        "itte oot!!"

        Hauska nähdä, miten tässä taas yksi paskahousutäti vaihtelee nimimerkkejä, mutta toistaa aina samat nolot temput, ja sitten ihmettelee kun kaikki puhuu kurpista tyhminä, ennustettavina ja tunnistettavina elukoina.

        Eli olet ex-pua itsekkin oman määritelmäsi mukaisesti kurppa.."toistaa aina samat nolot temput"..on "tyhmä,ennustettava ja tunnistettava elukka.".ilmeisen paha identiteettikriisi menossa?


      • Ex-----------PUA
        Nollop kirjoitti:

        Eli olet ex-pua itsekkin oman määritelmäsi mukaisesti kurppa.."toistaa aina samat nolot temput"..on "tyhmä,ennustettava ja tunnistettava elukka.".ilmeisen paha identiteettikriisi menossa?

        45-vuotias mies ei ole mikään kurppa vielä vaan mies, jonka MA on parinkymmenen vuoden päästä huipussaan, jolloin niitä 22-vuotiaita minaribeibejä tunkee sisään ovista ja ikkunoista.


      • Ex-----------PUA
        Nollop kirjoitti:

        Eli olet ex-pua itsekkin oman määritelmäsi mukaisesti kurppa.."toistaa aina samat nolot temput"..on "tyhmä,ennustettava ja tunnistettava elukka.".ilmeisen paha identiteettikriisi menossa?

        "Itte oot" - ketjun teemaan sopivasti.


    • Ex-----------PUA

      Tämä on taas näitä ketjuja, joissa palstakurppien älykkyys ja yritykset vaientaa toinen tulee hyvin esille.

      Heillä on ohjenuoranaan, että mihin äly ei riitä, sitä kompensoidaan valheilla, kieroilulla, paskahousuilulla sekä tietysti shaming languagella ja henkilöhyökkäyksillä.

      Jos näet edellä mainittuja merkkejä, voit olla varma että kyseessä on nainen. Se tulee aina läpi.

      • PalstaKurppa

        Eli osui ja upposi vai?


      • Kilttiatm

        Ei ole ExPUA:lla helppoa kun kurpat kieroilevat ja henkilöhyökkäävät jatkuvasti. Mikäköhän sitten asettaa heidät asettumaan nimenomaan sinua vastaan?


      • Ex------------PUA
        Kilttiatm kirjoitti:

        Ei ole ExPUA:lla helppoa kun kurpat kieroilevat ja henkilöhyökkäävät jatkuvasti. Mikäköhän sitten asettaa heidät asettumaan nimenomaan sinua vastaan?

        Se että kerron totuuden, ja olen elävä todiste siitä, miten miehen MA nousee iän myötä.

        Lisäksi tietysti katkeruus kun saavat joka keskustelussa levyynsä.


      • Ex-----------PUA
        PalstaKurppa kirjoitti:

        Eli osui ja upposi vai?

        Alat oppia.

        On hämmästyttävää, miten he ovat kuin jotkut puppulausegeneraattorit, tai papukaijat jotka toistelevat jatkuvasti samoja lausuntoja ja käytösmalleja.


      • PalstaKurppa
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Alat oppia.

        On hämmästyttävää, miten he ovat kuin jotkut puppulausegeneraattorit, tai papukaijat jotka toistelevat jatkuvasti samoja lausuntoja ja käytösmalleja.

        Ei vaan tarkoitin että osuiko ja upposiko sinuun kun kuitenkin puhuit kieroilusta, paskahousumaisuudesta, shaming languagesta ja henkilöhyökkäyksestä. Ei tuollaisia termejä käytetä ellei loukkaannuta.


      • Ex-----------PUA
        PalstaKurppa kirjoitti:

        Ei vaan tarkoitin että osuiko ja upposiko sinuun kun kuitenkin puhuit kieroilusta, paskahousumaisuudesta, shaming languagesta ja henkilöhyökkäyksestä. Ei tuollaisia termejä käytetä ellei loukkaannuta.

        "itte oot!" ja tyhmän huoran logiikkaa.


      • hgtjksrjsts
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        "itte oot!" ja tyhmän huoran logiikkaa.

        Ei ollut itte oot -logiikan käyttöä. Nyt vähän panostusta siihen luetun ymmärtämiseen niin ehkä voimme jatkaa keskustelua aiheesta.


      • Ex-----PUA
        hgtjksrjsts kirjoitti:

        Ei ollut itte oot -logiikan käyttöä. Nyt vähän panostusta siihen luetun ymmärtämiseen niin ehkä voimme jatkaa keskustelua aiheesta.

        Että sinä olet tyhmä.

        Kun sanoin että tuo kurpparaivoaminen on merkki siitä, että epämiellyttävä totuus on osunut, niin sinä sanoit että siitä sanominen on merkki siitä että on osunut.

        Juuri tyhmän huoran "itte oot"-defensin mukaisesti.

        Ja noin tyhmältä huoralta en edes odota kykyä keskustella aiheesta, sen sijaan tuo henkisestii epäkypsä käytös mitä kuvailin, on sen vuoksi ainoa mahdollisuutesi.


      • Pikkumuna.pulla
        Ex-----PUA kirjoitti:

        Että sinä olet tyhmä.

        Kun sanoin että tuo kurpparaivoaminen on merkki siitä, että epämiellyttävä totuus on osunut, niin sinä sanoit että siitä sanominen on merkki siitä että on osunut.

        Juuri tyhmän huoran "itte oot"-defensin mukaisesti.

        Ja noin tyhmältä huoralta en edes odota kykyä keskustella aiheesta, sen sijaan tuo henkisestii epäkypsä käytös mitä kuvailin, on sen vuoksi ainoa mahdollisuutesi.

        "Kun sanoin että tuo kurpparaivoaminen on merkki siitä, että epämiellyttävä totuus on osunut, niin sinä sanoit että siitä sanominen on merkki siitä että on osunut."

        No eihän tuo pidä paikkaansa.


    • typerälletrollille

      Selkeästi on trolli, mutta se että käyttää kallisarvoista ihmiselämän aikaa semmoseen ja tämmöseen on niin luotaantyöntävää ettei mikään.

    • KaunisKurppa

      Voi sua ExPUA kun sinä tarvitset meitä kurppia elämääsi piristämään ;p

      • setämiesoikein

        Tuo on niin totta, Ilman kurpparaivoa ex-puan setämiesraivo olisi pelkkää nollaa.
        Hän ilmiselvästi tarvitsee provosoituvia palstalaisia omaan huomionkipeyteensä. Hän saa mahtavia kiksejä kun saa raivota oikein kunnolla ja on täällä 24/7.


      • Älyllisenälytöntä
        setämiesoikein kirjoitti:

        Tuo on niin totta, Ilman kurpparaivoa ex-puan setämiesraivo olisi pelkkää nollaa.
        Hän ilmiselvästi tarvitsee provosoituvia palstalaisia omaan huomionkipeyteensä. Hän saa mahtavia kiksejä kun saa raivota oikein kunnolla ja on täällä 24/7.

        Totta, Pua tarvitsee " älyllistä" meidän kurppien kaa keskustelua kun ei osaa keskustella niiden nuorien tyttöjen kaa , vaan panee niitä vaan.
        Näin tulee tyydytettyä kaikki tarpeet. ;D


      • Ex------------PUA
        setämiesoikein kirjoitti:

        Tuo on niin totta, Ilman kurpparaivoa ex-puan setämiesraivo olisi pelkkää nollaa.
        Hän ilmiselvästi tarvitsee provosoituvia palstalaisia omaan huomionkipeyteensä. Hän saa mahtavia kiksejä kun saa raivota oikein kunnolla ja on täällä 24/7.

        "Itte oot!!"

        Mitenköhän mones kurppa tämä on, johon on osunut ja uponnut kurpparaivo-termi, kun sitä nnyt noin yrittää kääntää?


      • Ex------------PUA
        Älyllisenälytöntä kirjoitti:

        Totta, Pua tarvitsee " älyllistä" meidän kurppien kaa keskustelua kun ei osaa keskustella niiden nuorien tyttöjen kaa , vaan panee niitä vaan.
        Näin tulee tyydytettyä kaikki tarpeet. ;D

        Te olette paras esimerkki siitä, miten naisen ikä ei paranna heitä millään tapaa. Lapsellisuus ja tyhmyys ei näemmä poistu, vaikka ikää on millä mitalla.

        Jopa se 22 vuotias oli kypsempi kuin te, mutta ei ylikypsä kropaltaan, kuten te.


      • KysympähänVOON
        Ex------------PUA kirjoitti:

        "Itte oot!!"

        Mitenköhän mones kurppa tämä on, johon on osunut ja uponnut kurpparaivo-termi, kun sitä nnyt noin yrittää kääntää?

        Huoh, minkä takia hoet koko ajan tuota "itte oot" -sanontaa?


      • Ex-----------PUA
        KysympähänVOON kirjoitti:

        Huoh, minkä takia hoet koko ajan tuota "itte oot" -sanontaa?

        Koska rökitän sillä siten joka kerta kurpan, joka jää kiinni sen käytöstä.

        Se on yksi keino, millä osoitan tietämystäni ja voittamattomuuttani; kun vastapuoli tekee täsmälleen sen, mitä sanon sen tekevän.

        Se tarkoittaa sitä, että olen ollut oikeassa, ja sitten voittaja.


      • DarkFearr
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Koska rökitän sillä siten joka kerta kurpan, joka jää kiinni sen käytöstä.

        Se on yksi keino, millä osoitan tietämystäni ja voittamattomuuttani; kun vastapuoli tekee täsmälleen sen, mitä sanon sen tekevän.

        Se tarkoittaa sitä, että olen ollut oikeassa, ja sitten voittaja.

        Sinutkin on ownattu itte oot -logiikalla, joten kurpatkin ovat olleet voitollisia sinua kohtaan että tiedäkin sä se saatana!!!!!!!!!


    • Ex-----------PUA

      Toinen tämän ketjun kantava teema: Olen tyhmä ja narsistinen huora, joten syytä toista siitä mitä teen itse. Ja kun osuu ja uppoaa, turvaudun itte oot-defenssiin.

      Lisäksi kurpparaivo on taas käsin kosketeltavaa, paskahousuista puskista ammuskelua, henkilöhyökkäyksiä jne.

      Noh, voitto se on tämäkin. :) Yksikään palstan huora ei mahda minulle mitään.

      • 12plus19

        Todista että olet mies etkä palstan kurppa/huora
        Todista ettet varasta oikean ExPUA:n nimimerkkiä


      • Ex------------PUA
        12plus19 kirjoitti:

        Todista että olet mies etkä palstan kurppa/huora
        Todista ettet varasta oikean ExPUA:n nimimerkkiä

        Todista ensin ettet ole nainen. Ai niin, mutta ethän sinä pystynyt siihen. :D Sen sijaan teit naisille ominaisen ohivastauksen ( = osu ja uppos)


      • 4plus11
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Todista ensin ettet ole nainen. Ai niin, mutta ethän sinä pystynyt siihen. :D Sen sijaan teit naisille ominaisen ohivastauksen ( = osu ja uppos)

        Helppoa. Olen sinkkupalstalla joten olen mies koska naisten ei tarvitse pyöriä sinkkupalstalla koska naiset saavat uuden suhteen helposti!


      • Ex-----------PUA
        4plus11 kirjoitti:

        Helppoa. Olen sinkkupalstalla joten olen mies koska naisten ei tarvitse pyöriä sinkkupalstalla koska naiset saavat uuden suhteen helposti!

        Meinasin kuvaa tai syntymätodistusta.

        Lisäksi tuo nyt ei todista mitään, päinvastoin - 99% täällä olevista naisista on kurppia, jotka eivät saa miestä sillä ovat elävä todiste hypergamiasta ja ikäkriisistä.

        Sinä kuulut näihin, koska sinä myöskin saat kurpparaivokohtauksen oitis, kun joku tuo esiin 1. naisten ikäkriisin siirron ja sen faktan 2 .että miehen ma nousee ja naisen laskee kun tulee ikää.

        Miehenä sinulla ei olisi mitään järkeä taistella tuota vastaan. Kurppana taas totuus sattuu, ja lopputulos on sen mukainen.


      • repsreps
        4plus11 kirjoitti:

        Helppoa. Olen sinkkupalstalla joten olen mies koska naisten ei tarvitse pyöriä sinkkupalstalla koska naiset saavat uuden suhteen helposti!

        Aika paha :D


      • Ex-----------PUA

      • repsreps

      • Ex-----------PUA
        repsreps kirjoitti:

        Jep :D

        Hyvä että myönsit. Ilmeisesti nyt nolottaa vai oletko jo tottunut toimimaan noin?
        Entä mitä pidit "yksittäistapauksesta", siis siitä tämän kertaisesta?


      • repsreps
        Ex-----------PUA kirjoitti:

        Hyvä että myönsit. Ilmeisesti nyt nolottaa vai oletko jo tottunut toimimaan noin?
        Entä mitä pidit "yksittäistapauksesta", siis siitä tämän kertaisesta?

        Sarkasmi on oma taiteenlajinsa.


      • Ex------------PUA
        repsreps kirjoitti:

        Sarkasmi on oma taiteenlajinsa.

        Mitä sinä et hallitse. Kiusallinen selittely on tosin hanskassa, on taidettu harjoitella?

        Ja ainiin, entäs se "yksittäistapaus"?


      • repsreps
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Mitä sinä et hallitse. Kiusallinen selittely on tosin hanskassa, on taidettu harjoitella?

        Ja ainiin, entäs se "yksittäistapaus"?

        Jep jep :D


      • Ex-----PUA
        repsreps kirjoitti:

        Jep jep :D

        Hyvä että myönsit, vaikka tekonauru tekee sen aavistuksen myötähäpeätä herättäväksi. Samoin en ole muuta uskonutkaan.

        Entä se yksittäistapaus? Taas 84 vuotias mies parikymppisen kanssa. Miten selität sen? Onko ikäkriisi taas kurpan vaivana kuin nivelreuma? Meneekö tunteisiin olethan jo vanhempi rouva?


    • miesvm_1967x

      No, et ole vastannut haasteeseeni jolla selvitetään olenko mies vai helka joten otappas nyt kantaa haasteeseen. Itse menen kyllä nyt saunaan joten olen seuravat 3 tuntia poissa mutta sun on aika keksiä niitä kysymyksiä. Mikäli et ole inttiä käynyt niin voi senkin suoraan sanoa, ymmärrän sitten sen.

      • Ex---------PUA

        Vieläkö vituttaa helka/vihatipusta se että sain 22 vuotiasta? :D Kamala kurpparaivo taas päällä.

        Entä miltä tuntuu nolata itsensä vaatimalla minulta vastausta, kun itse lähdit häntä koipien välissä karkuun edellistenkin vastausteni jälkeen? Kova on kurppa raivoamaan, mutta paskat on heti housuissa kun tulee vastalause.

        No sellaista se on olla patologinen valehtelija, joka on liian tyhmä tajuamaan että yrittää valehdella jostain minkä kaikki on nähneet.

        Ja nyt ennalta-arvattavan tyhmän elukan tavoin:
        1. joko haihdut kun luit tämän, paskat housuissa karkuun/vaihdat nimimerkkiä ja yrität uudestaan kun kävi taas nolosti
        2. tai turvaudut tyhmän huoran viimeiseen oljenkorteen


      • nörttityttö

        Expua on vain oman kiimamulkkunsa vietävissä oleva elukka.


      • Ex----------PUA
        nörttityttö kirjoitti:

        Expua on vain oman kiimamulkkunsa vietävissä oleva elukka.

        Vrt. "1. joko haihdut kun luit tämän, paskat housuissa karkuun/vaihdat nimimerkkiä ja yrität uudestaan kun kävi taas nolosti"

        Voitto. :D


      • LightFear
        Ex---------PUA kirjoitti:

        Vieläkö vituttaa helka/vihatipusta se että sain 22 vuotiasta? :D Kamala kurpparaivo taas päällä.

        Entä miltä tuntuu nolata itsensä vaatimalla minulta vastausta, kun itse lähdit häntä koipien välissä karkuun edellistenkin vastausteni jälkeen? Kova on kurppa raivoamaan, mutta paskat on heti housuissa kun tulee vastalause.

        No sellaista se on olla patologinen valehtelija, joka on liian tyhmä tajuamaan että yrittää valehdella jostain minkä kaikki on nähneet.

        Ja nyt ennalta-arvattavan tyhmän elukan tavoin:
        1. joko haihdut kun luit tämän, paskat housuissa karkuun/vaihdat nimimerkkiä ja yrität uudestaan kun kävi taas nolosti
        2. tai turvaudut tyhmän huoran viimeiseen oljenkorteen

        Mikä vittu on expuan ongelma? Itse olen harrastanut seksiä 20-vuotiaan kanssa joten olen vahvasti sitä mieltä että ExPUA:n pitäisi mennä junan alle kuolemaan. Nimittäin: Jos ExPUA kuolee niin häntä ei jää kukaan kaipaamaan!


      • miesvm_1967x
        Ex---------PUA kirjoitti:

        Vieläkö vituttaa helka/vihatipusta se että sain 22 vuotiasta? :D Kamala kurpparaivo taas päällä.

        Entä miltä tuntuu nolata itsensä vaatimalla minulta vastausta, kun itse lähdit häntä koipien välissä karkuun edellistenkin vastausteni jälkeen? Kova on kurppa raivoamaan, mutta paskat on heti housuissa kun tulee vastalause.

        No sellaista se on olla patologinen valehtelija, joka on liian tyhmä tajuamaan että yrittää valehdella jostain minkä kaikki on nähneet.

        Ja nyt ennalta-arvattavan tyhmän elukan tavoin:
        1. joko haihdut kun luit tämän, paskat housuissa karkuun/vaihdat nimimerkkiä ja yrität uudestaan kun kävi taas nolosti
        2. tai turvaudut tyhmän huoran viimeiseen oljenkorteen

        Ei vaan se meni niin että joko S24 kaatui silloin tai menin jatkamaan remontointia, minulla kun on muutakin elämää kuin tämä typerä jankutussinkku-palsta. Tai ehkä jouduin lähtemään kauppaan hakemaan ruokatarvikkeita tai ruuveja, timanttiporaa tai mitä lie. En osaa sanoa kun en muista ajankohtaa milloin minun olisi pitänyt vastata jotakin. Voi olla että menin saunaankin, saunon useamman kerran viikossa, no nyt kyllä alkaa puut olemaan lopussa että olen vähän harventanut saunomista.


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Ei vaan se meni niin että joko S24 kaatui silloin tai menin jatkamaan remontointia, minulla kun on muutakin elämää kuin tämä typerä jankutussinkku-palsta. Tai ehkä jouduin lähtemään kauppaan hakemaan ruokatarvikkeita tai ruuveja, timanttiporaa tai mitä lie. En osaa sanoa kun en muista ajankohtaa milloin minun olisi pitänyt vastata jotakin. Voi olla että menin saunaankin, saunon useamman kerran viikossa, no nyt kyllä alkaa puut olemaan lopussa että olen vähän harventanut saunomista.

        Enkä muuten ole käyttänyt täällä mitään muuta nikkiä kuin tätä yhtä ja samaa, uskoit mitä hyvänsä. Fiksumpana tulen lopettamaan tämän jankutuksen ennen kuin sinä, mulla ei ole aikaakaan vaihdella nikkiä eikä mitään syytäkään. Kuten sanoin, mulla on muutakin elämää :)


      • vihatipunen
        Ex---------PUA kirjoitti:

        Vieläkö vituttaa helka/vihatipusta se että sain 22 vuotiasta? :D Kamala kurpparaivo taas päällä.

        Entä miltä tuntuu nolata itsensä vaatimalla minulta vastausta, kun itse lähdit häntä koipien välissä karkuun edellistenkin vastausteni jälkeen? Kova on kurppa raivoamaan, mutta paskat on heti housuissa kun tulee vastalause.

        No sellaista se on olla patologinen valehtelija, joka on liian tyhmä tajuamaan että yrittää valehdella jostain minkä kaikki on nähneet.

        Ja nyt ennalta-arvattavan tyhmän elukan tavoin:
        1. joko haihdut kun luit tämän, paskat housuissa karkuun/vaihdat nimimerkkiä ja yrität uudestaan kun kävi taas nolosti
        2. tai turvaudut tyhmän huoran viimeiseen oljenkorteen

        Miksi tuolta mies1967:lta kysyt vituttaako mua tai Helkaa? En voi vastata kuin omasta puolestani: ei vituta. Miksi vituttaisi, koska:

        a) en tunne sinua enkä ole mitenkään kiinnostunut sinusta
        b) en ole lesbo joten en ole kateellinen sinulle, että olet pannut naista.

        Huvittaa kyllä edelleenkin kun olet asiasta niin innoissasi. No, ehkä puistopano oli elämäsi kohokohta niin pitäähän sitä sitten hehkuttaa täällä viikon ja nostella omia asiaa käsitteleviä ketjuja ylös.

        Ai kauheeta, mä olen kirjoittelen muuten täällä nyt samaan aikaan kuin tuo mies1967, tässähän on nyt se riski, että olenkin hän vai olenko?


      • miesvm_1967x
        vihatipunen kirjoitti:

        Miksi tuolta mies1967:lta kysyt vituttaako mua tai Helkaa? En voi vastata kuin omasta puolestani: ei vituta. Miksi vituttaisi, koska:

        a) en tunne sinua enkä ole mitenkään kiinnostunut sinusta
        b) en ole lesbo joten en ole kateellinen sinulle, että olet pannut naista.

        Huvittaa kyllä edelleenkin kun olet asiasta niin innoissasi. No, ehkä puistopano oli elämäsi kohokohta niin pitäähän sitä sitten hehkuttaa täällä viikon ja nostella omia asiaa käsitteleviä ketjuja ylös.

        Ai kauheeta, mä olen kirjoittelen muuten täällä nyt samaan aikaan kuin tuo mies1967, tässähän on nyt se riski, että olenkin hän vai olenko?

        No niin, nyt vihatipunen aiheutit ongelman ja samoin itsekin syyllistyn samaan vastaamalla sun kirjoitukseen :D Oletko sinä minä vai olenko minä sinä? Epäilen vahvasti olevani sinä, sinäkään tuskin tunnet oloasi minuksi :D

        Joo enkä minäkään ymmärrä miksi expua kuvittelee että olisin kateellinen vaikka mies olenkin. Omat pelini olen pelannut sellaisissa puitteissa että osaan jo elää rauhaisaa kotielämää enkä haaveile pikkutytöistä. Voisin minäkin muutaman panonovellin tänne kirjoittaa jos haluaisin (ne olisivat jopa totta) mutta kun en tod. viitsi jaksaa :) Menneet on menneitä ja pysyköön omassa henkilöhistoriassani. That's it.


      • vihatipunen
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No niin, nyt vihatipunen aiheutit ongelman ja samoin itsekin syyllistyn samaan vastaamalla sun kirjoitukseen :D Oletko sinä minä vai olenko minä sinä? Epäilen vahvasti olevani sinä, sinäkään tuskin tunnet oloasi minuksi :D

        Joo enkä minäkään ymmärrä miksi expua kuvittelee että olisin kateellinen vaikka mies olenkin. Omat pelini olen pelannut sellaisissa puitteissa että osaan jo elää rauhaisaa kotielämää enkä haaveile pikkutytöistä. Voisin minäkin muutaman panonovellin tänne kirjoittaa jos haluaisin (ne olisivat jopa totta) mutta kun en tod. viitsi jaksaa :) Menneet on menneitä ja pysyköön omassa henkilöhistoriassani. That's it.

        :D. Ongelma tosiaan joten odotettavissa setämiesraivoa Ex-Puan taholta kunhan se herää. Minä menin nukkumaan aikaisin joten olen hereillä jo kolmatta tuntia.


      • miesvm_1967x
        vihatipunen kirjoitti:

        :D. Ongelma tosiaan joten odotettavissa setämiesraivoa Ex-Puan taholta kunhan se herää. Minä menin nukkumaan aikaisin joten olen hereillä jo kolmatta tuntia.

        Mä heräsin 6.40 eli melko samaan aikaan vai? Tekeeköhän se nyt taas munsta vihatipusen? Mielenkiintoista selviääkö expulla tästä dilemmasta :D


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Mä heräsin 6.40 eli melko samaan aikaan vai? Tekeeköhän se nyt taas munsta vihatipusen? Mielenkiintoista selviääkö expulla tästä dilemmasta :D

        BTW expulla on ollut jo aamulla hereillä jotain 7 aikoihin tai ehkä se meni nyt vasta paapimaan. Jossain oli hältä sepustuksia 7.45 tai niihin aikoihin. Pitkään yöhön ainakin on riekkunut palstalla, viimiset postit mitä ite havaitsin oli jotain 01 aikoihin.


      • vihatipunen
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Mä heräsin 6.40 eli melko samaan aikaan vai? Tekeeköhän se nyt taas munsta vihatipusen? Mielenkiintoista selviääkö expulla tästä dilemmasta :D

        Mä nousin joskus klo 7 aikohin, olin kyllä hereillä jo klo 6.40, hui :D. Mä en kyllä käytä sanaa "munsta" eli nyt ainakin tiedän, että en ole sinä :D.

        Ehkä expulla ei sitten hetkeen herää..Mä havaitsin ainakin joskus 1.30 main kirjoittaneen. Silloin odotti jossain ketjussa kurpparaivoa. Niin, se oli se missä joku julkkis-pappa oli nainut 25 vuotiaan faninsa. Ei kiinnosta.


      • Ex--------PuA
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Enkä muuten ole käyttänyt täällä mitään muuta nikkiä kuin tätä yhtä ja samaa, uskoit mitä hyvänsä. Fiksumpana tulen lopettamaan tämän jankutuksen ennen kuin sinä, mulla ei ole aikaakaan vaihdella nikkiä eikä mitään syytäkään. Kuten sanoin, mulla on muutakin elämää :)

        Kyllä, sinä olet meistä selvästi se fiksumpi osapuoli: luet jutun siitä kuinka panen 22v minarimuijaa, joka on niin kiimainen ettei se ole enää edes hauskaa, mikä saa sinussa aikaan kurpparaivokohtauksen joka sisältää tuntemuksia aina kateudesta, ja alemmuudentunnosta kiimaan. Joten koko ikäisensä mukaan käyttäytyvän tapaan raivoat minulle viikon tehden aloituksia, kun et kestä ikäkriisiäsi etkä menestystäni. Jotka puolestaan päättyvät aina siihen, että haastat riitaa pyllykipeänä, mutta lähdet itkevänä ja otsa kipeänä karkuun, minkä toistat nuoltuasi haavojasi ja kerättyäsi kurpparaivoa. (et voi voittaa minua, moni on yrittänyt ja tullut hulluksi, nyt näet miksi)

        Viimeisin kerta oli jo semmoinen kun palstalaisetkin puuttuivat siihen, jo ihan omaksi parhaaksesi, sillä tuollainen on jo sairasta, ja he näkevät miten selvästi olit alakynnessä ja armoillani. Hoidon tarpeessa.

        Joten, häntä koipien väliin ja hyvää matkaa! Muista, että tänään tuli tuosta kohtalokkaasta raportista viikko täyteen - viikko jonka,tuhlasit elämästäsi minuun, ja minä edelleenkin nautiskelin 22v kimulin nameista puistossa! Tiedät, että se on jotain mitä kumpikaan meistä ei unohda. :D


      • Ex----PUA
        LightFear kirjoitti:

        Mikä vittu on expuan ongelma? Itse olen harrastanut seksiä 20-vuotiaan kanssa joten olen vahvasti sitä mieltä että ExPUA:n pitäisi mennä junan alle kuolemaan. Nimittäin: Jos ExPUA kuolee niin häntä ei jää kukaan kaipaamaan!

        Minun ongelma? Eihän se minun ongelmani ole, vaan kurpparaivoajanhan ongelma se on ollut nyt jo viikon verran.


      • Ex------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

        Miksi tuolta mies1967:lta kysyt vituttaako mua tai Helkaa? En voi vastata kuin omasta puolestani: ei vituta. Miksi vituttaisi, koska:

        a) en tunne sinua enkä ole mitenkään kiinnostunut sinusta
        b) en ole lesbo joten en ole kateellinen sinulle, että olet pannut naista.

        Huvittaa kyllä edelleenkin kun olet asiasta niin innoissasi. No, ehkä puistopano oli elämäsi kohokohta niin pitäähän sitä sitten hehkuttaa täällä viikon ja nostella omia asiaa käsitteleviä ketjuja ylös.

        Ai kauheeta, mä olen kirjoittelen muuten täällä nyt samaan aikaan kuin tuo mies1967, tässähän on nyt se riski, että olenkin hän vai olenko?

        Olen jo vastannut mikä voisi olla motiivisi ja sinä myönnyit koska et kiistänyt niitä, joten siihen ei tarvitse palata nyt.

        Toiseksi, kukaan ei ole koskaan luullutkaan tuota "miestä" mieheksi, vaan palstalla se on aina tunnettu helkana, sillä se ilmestyy häntä puolustamaan jostain tyhjästä, ja kirjoittaakin kuin nainen.

        Epäilykset siirtyivätkin sinuun, kuten siinä linkissä osoitin: unohdit vaihtaa nimimerkiä ja vastasit vahingossa "miehenä" sinulle osoitettuun kysymykseen, minkä toinen palstalainen pisti merkille.

        Kiusallista. Erittäin kiusallista. Eikö?


      • vihatipunen
        Ex------PUA kirjoitti:

        Olen jo vastannut mikä voisi olla motiivisi ja sinä myönnyit koska et kiistänyt niitä, joten siihen ei tarvitse palata nyt.

        Toiseksi, kukaan ei ole koskaan luullutkaan tuota "miestä" mieheksi, vaan palstalla se on aina tunnettu helkana, sillä se ilmestyy häntä puolustamaan jostain tyhjästä, ja kirjoittaakin kuin nainen.

        Epäilykset siirtyivätkin sinuun, kuten siinä linkissä osoitin: unohdit vaihtaa nimimerkiä ja vastasit vahingossa "miehenä" sinulle osoitettuun kysymykseen, minkä toinen palstalainen pisti merkille.

        Kiusallista. Erittäin kiusallista. Eikö?

        Mä olen jo ainakin "sata kertaa" selittänyt, että joku on kirjoittanut nimissäni siihen ketjuun mitä ilmeisesti tarkoitat, koska olin itse siihen aikaan TÖISSÄ (sanooko tuo sana mitään?) Mutta ei näytä menevän pieniin aivoisi perille tuo asia..Ai niin, mutta sun aivotoiminhan taitaakin sijaita vähän alempana niin eihän siltä suuria voikaan odottaa.

        Mulle on ihan sama vaikka Helka esiintyisi miehenä (mitä hyvin vahvasti kyllä epäilen). Miksi et ole muuten kysynyt tuolta mies1967:lta niitä armeijaan liittyviä kysymuksiä?


      • miesvm_1967x
        vihatipunen kirjoitti:

        Mä olen jo ainakin "sata kertaa" selittänyt, että joku on kirjoittanut nimissäni siihen ketjuun mitä ilmeisesti tarkoitat, koska olin itse siihen aikaan TÖISSÄ (sanooko tuo sana mitään?) Mutta ei näytä menevän pieniin aivoisi perille tuo asia..Ai niin, mutta sun aivotoiminhan taitaakin sijaita vähän alempana niin eihän siltä suuria voikaan odottaa.

        Mulle on ihan sama vaikka Helka esiintyisi miehenä (mitä hyvin vahvasti kyllä epäilen). Miksi et ole muuten kysynyt tuolta mies1967:lta niitä armeijaan liittyviä kysymuksiä?

        Hulluhan toi koko ex-pua on, kato nyt tätäkin suuruudenhulluuden värittämää lausetta :D

        "et voi voittaa minua, moni on yrittänyt ja tullut hulluksi, nyt näet miksi"

        Tullut hulluksi, lol. No sitten kyseiset henkilöt ovat kai vajonneet ex-puan tasolle eli MA on sitten sama kait?

        Minäkin odottelen niitä kysymyksiä, tosin aika pitää sopia etukäteen.

        Kait ex-pua on joku sivari eikä täten pysty esittämään mitään kysymyksiä.


      • miesvm_1967x

        Lähden nyt kaupoille joten ex-pua turha huudella että luikin pakoon. Ihan tavallinen kauppareissu, jotakin purtavaa yms. niin banaaneja ja ananasta, meinaan tehdä smoothien tyrnistä, mansikoista, punaviinimarjoista, banaanista sekä ananaksesta. Harmi ettei oo pihlajanmarjoja, niitäkin olis voinu pistää. Mutta kriikunoita ja omenaa olis omasta takaa että ehkä niitä vielä, tulee kunnon mix. Teen, vaikka olen mies :) Mutta siis moro toistaiseks ja pihalla on hommaa iltapäiväksi, kelit suosii joten nurmikon leikkuu ja räystähommat jatkuu ja ehtoolla saunaan. Välissä kun ehin niin käyn mittaamassa ex-pu-apinanraivon määrän. Ja tähän passiivis-aggressiivinben hymiö, heippa :D


      • vihatipunen
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Lähden nyt kaupoille joten ex-pua turha huudella että luikin pakoon. Ihan tavallinen kauppareissu, jotakin purtavaa yms. niin banaaneja ja ananasta, meinaan tehdä smoothien tyrnistä, mansikoista, punaviinimarjoista, banaanista sekä ananaksesta. Harmi ettei oo pihlajanmarjoja, niitäkin olis voinu pistää. Mutta kriikunoita ja omenaa olis omasta takaa että ehkä niitä vielä, tulee kunnon mix. Teen, vaikka olen mies :) Mutta siis moro toistaiseks ja pihalla on hommaa iltapäiväksi, kelit suosii joten nurmikon leikkuu ja räystähommat jatkuu ja ehtoolla saunaan. Välissä kun ehin niin käyn mittaamassa ex-pu-apinanraivon määrän. Ja tähän passiivis-aggressiivinben hymiö, heippa :D

        Niin ja mä lähden kohta bussiasemalle ja vaihdan maisemaa parin sadan kilometrin päähän. Bussimatka on kyllä pitkä, että ehkä "viihdytän itseäni" tämän palstan parissa.. Vai olisko kuitenkin jotain parempaa viihdykettä?


      • 11p3
        vihatipunen kirjoitti:

        Niin ja mä lähden kohta bussiasemalle ja vaihdan maisemaa parin sadan kilometrin päähän. Bussimatka on kyllä pitkä, että ehkä "viihdytän itseäni" tämän palstan parissa.. Vai olisko kuitenkin jotain parempaa viihdykettä?

        No toivottavasti. Nämä muutamat trollaajathan täällä ovat jo onnistuneet ajamaan suurimman osan vakkareista tiehensä, eikä täällä ole enää juuri muuta kuin järjetöntä spämmäämistä ja paskanjauhantaa.
        Ihan kohtuu lapsellista menoa siis.


      • Ex-----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

        BTW expulla on ollut jo aamulla hereillä jotain 7 aikoihin tai ehkä se meni nyt vasta paapimaan. Jossain oli hältä sepustuksia 7.45 tai niihin aikoihin. Pitkään yöhön ainakin on riekkunut palstalla, viimiset postit mitä ite havaitsin oli jotain 01 aikoihin.

        Creepy. Pidät kirjaa minun heräilyajoista. Kurpparaivo on nyt edennyt patologisesti sairaaseen muotoonsa.


      • Ex----------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

        Mä olen jo ainakin "sata kertaa" selittänyt, että joku on kirjoittanut nimissäni siihen ketjuun mitä ilmeisesti tarkoitat, koska olin itse siihen aikaan TÖISSÄ (sanooko tuo sana mitään?) Mutta ei näytä menevän pieniin aivoisi perille tuo asia..Ai niin, mutta sun aivotoiminhan taitaakin sijaita vähän alempana niin eihän siltä suuria voikaan odottaa.

        Mulle on ihan sama vaikka Helka esiintyisi miehenä (mitä hyvin vahvasti kyllä epäilen). Miksi et ole muuten kysynyt tuolta mies1967:lta niitä armeijaan liittyviä kysymuksiä?

        Että sinä olet kyllä tyhmä kurppa.

        Tuo selittelysi ei muuta miksikään asiaa, missä vastaat "mies"-nimimerkillä sinulle osoitettuun kysymykseen, ääliö.

        "Miksi et ole muuten kysynyt tuolta mies1967:lta niitä armeijaan liittyviä kysymuksiä?"

        Ei todista yhtään mitään maassa missä naisetkin voivaat käydä armeijassa, tai voivat kuunnella hoitojensa inttijuttuja nuoruudessaan. Miksi "te molemmat" haluatte että kysyn näitä?

        Eli edelleenkin ei mitään mikä päästäisi sinut pälkähästä.


      • Ex-------------PUA
        vihatipunen kirjoitti:

        Niin ja mä lähden kohta bussiasemalle ja vaihdan maisemaa parin sadan kilometrin päähän. Bussimatka on kyllä pitkä, että ehkä "viihdytän itseäni" tämän palstan parissa.. Vai olisko kuitenkin jotain parempaa viihdykettä?

        Molemmat lähtevät ja tulevat samaan aikaan, mikä on tyhmän kurpan logiikalla todiste siitä, että he ovat eri henkilö.


      • Ex-----------PUA
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Lähden nyt kaupoille joten ex-pua turha huudella että luikin pakoon. Ihan tavallinen kauppareissu, jotakin purtavaa yms. niin banaaneja ja ananasta, meinaan tehdä smoothien tyrnistä, mansikoista, punaviinimarjoista, banaanista sekä ananaksesta. Harmi ettei oo pihlajanmarjoja, niitäkin olis voinu pistää. Mutta kriikunoita ja omenaa olis omasta takaa että ehkä niitä vielä, tulee kunnon mix. Teen, vaikka olen mies :) Mutta siis moro toistaiseks ja pihalla on hommaa iltapäiväksi, kelit suosii joten nurmikon leikkuu ja räystähommat jatkuu ja ehtoolla saunaan. Välissä kun ehin niin käyn mittaamassa ex-pu-apinanraivon määrän. Ja tähän passiivis-aggressiivinben hymiö, heippa :D

        Osu ja uppos!

        Tyhmä, ikäkriisin piinaama kurppa ei pystynyt taaskaan vastaamaan, vaan kurpparaivo senkun jatkui:

        "Joten, häntä koipien väliin ja hyvää matkaa! Muista, että tänään tuli tuosta kohtalokkaasta raportista viikko täyteen - viikko jonka,tuhlasit elämästäsi minuun, ja minä edelleenkin nautiskelin 22v kimulin nameista puistossa! Tiedät, että se on jotain mitä kumpikaan meistä ei unohda. :D"


      • miesvm_1967x

        Hahhahha!! Saunassa käyty ja enimmät rempat tehty ja tulin kattoon niin WHAT? Expu-apinanraivo päällä :D :D


    • Cjgk

      Pulla ei ole oikea henkilö.

      • NykyinenPUA

        Eli Suomi24-palstalla on botti joka tuottaa tekstiä ExPuan nimellä? Aika ihmismäistä kirjoitusta koneen tekoälyllä!


      • Miesasialooseri

        Ei niin, se on nisu.

        A-ha-ha-a-ha-ha!

        Juma, meinasin tukehtua pullaan! Eikun uusiks....

        A-ha-ha-a-ha-ha!

        Juma, meinasin tukehtua pullaan! Eikun uusiks....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe